Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Samsung Jet *

208 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung Jet GT-S8000 128MB RAM (Mobiltelefoner) 4 7.153846 (38) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 23 March 2010 - 09:20

bomba
  • bomba
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som måste aktivera T9 VARJE gång som ni ska skriva text, t ex i ett sms? Grymt störande. Går det att ställa in T9 som default någonstans?

Postad 29 March 2010 - 23:05

Fajsti
  • Fajsti
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
För installering av route66 gå hit: http://www.66.com/sa...S...at=2&scat=1
själva programmet är gratis. bry er inte om att det står att man ska betala med kreditkort. när prog ligger på minneskortet och man är redo för att köpa kartor på kommer summan i köpkorgen hamna på 0 kr. jag har själv valt sve dan thailand chile och har dom. dom tar allt från 50mb till 130mb st. det är först när du väljer att du vill ha röstinstruktion "sväng nästa höger" t ex som det kostar. tror jag betalde 800 kr för ett år. då ingår fria kartuppdateringar. vilket gör det enormt prisvärt. varnar även för fartkameror och körfältsvisning. en sådan gps ligger på 2300 kr på siba. någon pratade om 20 min fördröjning för att hitta position. om den tar tid så gå in så här när du har route66 igång på din telefon: menyknappen - inställningar - telefoninställningar - gpsinställningar - gps+-inställningar och välj ladda ner data. då hittar alltid min telefon position inom 1-2 min. route66 är på eng men har sve tal.

Postad 18 May 2010 - 09:05

klimpan
  • klimpan
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
hej för nån månad sen lämnade jag in min mobil för batteriet höll inte mera än 1 dag dom lagade den byte modekortet och annat kom ej ihåg fick inte servis (stavning) papperet så kom ej ihåg allt dom bytte men var en heldel. nu så har det börjat igen ladda den i söndags idag tisdag var den stendöd och vanligt viss brukar den hålla en vecka lite över. min fråga är det nån annan som har detta problemet drygt att betala 3900kr för en mobil som man måste lämna in flera gånger. mvh klimpan

Redigerat av klimpan, 18 May 2010 - 09:05.

Postad 18 May 2010 - 09:07

Stillermobil
  • Stillermobil
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

hej för nån månad sen lämnade jag in min mobil för batteriet höll inte mera än 1 dag dom lagade den byte modekortet och annat kom ej ihåg fick inte servis (stavning) papperet så kom ej ihåg allt dom bytte men var en heldel. nu så har det börjat igen ladda den i söndags idag tisdag var den stendöd och vanligt viss brukar den hålla en vecka lite över. min fråga är det nån annan som har detta problemet drygt att betala 3900kr för en mobil som man måste lämna in flera gånger. mvh klimpan

Du har inte aktiverat någon aktiv sökning av tex wlan eller liknande ?

Postad 18 May 2010 - 09:19

klimpan
  • klimpan
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
nej inget är aktiverat.

Postad 03 June 2010 - 13:56

Anita
  • Anita
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Har köpt två orginal billaddare till min Jet, ingen fungera. Måste man göra någon inställning eller vad kan det komma sig att det inte funkar?

Postad 22 June 2010 - 21:49

Unregistered4fd183bf
  • Unregistered4fd183bf
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0
Kopplar jag in mitt headset börjar ljudet spraka så fort jag snurar lite på kontakten eller har den i fickan. Kopplar jag in hörlurar direkt så är det inga problem med ljudet (men då kan jag ju inte prata).

Någon som har det problemet?

Postad 22 June 2010 - 22:00

Unregisteredbae06969
  • Unregisteredbae06969
  • Veteran

• 1862 inlägg
  • 0

Kopplar jag in mitt headset börjar ljudet spraka så fort jag snurar lite på kontakten eller har den i fickan. Kopplar jag in hörlurar direkt så är det inga problem med ljudet (men då kan jag ju inte prata).

Någon som har det problemet?

Din headset modul verkar vara defekt, kontakta samsung å se om de skickar en ny. Visst ska det gå att prata även om du inte har headset modulen, bara plocka upp mobilen ur fickan när det ringer.

Har köpt två orginal billaddare till min Jet, ingen fungera. Måste man göra någon inställning eller vad kan det komma sig att det inte funkar?

Har du kontaktat samsung? för det låter ju extremt konstigt att ingen utav laddarna fungerar.

kräv ny mobil utav samsung alt utav din återförsäljare.

Postad 27 June 2010 - 19:20

figge88
  • figge88
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej!
Har haft denna mobil i några dagar och kan väl säga att jag har kanon nöjd än så länge (Har inte haft en touchmobil förut, kommer från en SGH-U600). Och alla problem som folk har/haft verkar vara löst i den Fw som jag har, iaf har jag inte erfarat några problem mjukvarumässigt.

Men nu till det som får mig att fundera; Det var en tidigare här som nämnde att han fick lcd-vätska (eller vad det var) och därmed fick som "olje" fläckar på skärmen.
Kan det verkligen stämma att det är en läcka ur skärmen? (detta är väl en LED-skärm och inte LCD?)
För jag får samma sak på min, men känns mer som att det är "skit" från fingrarna. Går iaf lätt att torka bort.

Borde jag lämna in den eller är det bara "smuts/olja/fett" från fingrarna?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.