Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fråga butiken: Media Markt i Göteborg

416 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 September 2009 - 16:09

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Har ni LE 40B650?
Vad kostar den?

Hej,
Vi har LE40B655 som vi vill ha 10490.- för, det är exakt samma tv.

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 16:16

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Får tacka för mycket bra service när det gäller prisgarantin, köpte en videokamrera i fredags och när jag kom hem så såg jag att en annan butik i Gbg sålde den för 695kr billigare. Skrev ut annonsen och tog med till bäckebolsbutiken, inga problem att få tillbaka mellanskillnaden. Kanon service, tummen upp för Media Markt.

mvh

Robin

Hej och tack för att du tar dig med att skriva om dina positiva erfarenheter. Det är naturligtvis en allmän uppmaning att göra precis som Ni, om priset på Er köpta produkt ändras inom 30 dagar efter Ert köp, så är Ni jätte välkomna in till oss och den avdelning det gäller, så skall vi göra vårt yttersta för att uppfylla vår prisstrategi.

Mvh
Daniel

Hej,

När jag skulle köpa en förstärkare hos er så gick sista exemplaret 10 minuter innan jag kom.
Butiken beställde då hem en förstärkare åt mig, men jag fick ingen leveranstid.
När jag frågade så sa säljaren att han inte kan få fram någon leveranstid.

Jag har ringt butiken och bett att få bli kopplad till någon som kan svara på detta, de har lovat att återkomma om ett par minuter, men nu har det gått 2 dagar utan att de hört av sig.

Jag tycker det är rätt dåligt att de inte kan svara på när jag ska få min förstärkare, hur ser du på detta?

Kan jag på annat sätt få reda på lev-tid?

Mvh Rasmus

Hej,
Om Ni inte har har fått Er förstärkare ännu, så kan Ni väl vara vänlig och gemig modell och märke så skall jag se till att få fram ett datum.

Mvh
Daniel

Hej
Kommer Mediamarkt i högsbo sälja HTC Hero?. Vad kommer den isåfall kosta och när kan man räkna med att den finns i butik?
Mvh
Christian

Hej,
Vi har den inne för 5190.-

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 16:28

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Verkar som att MediaMarkt är en butik man vill ha i närheten! Ni har inga funderingar på att komma till nordligare breddgrader? Typ Luleå eller i närheten? :D

Mvh

Hej,
Ni har vår nya butik i Gävle ett stenkast från där du bor ;)
Skämt o sido så finns det idag inga ytterligare planer för de norra delarna utöver Gävle, Sundsvall och Umeå.

Mvh
Daniel

Hej..

Undrar om ni har några HTPC chassi hemma och vad priserna är på dom ?

Hej,
Vi har inga chassi hemma idag, men vi kan självklart ta hem precis vad du önskar, Lian Li, Thermaltake osv.
Kolla in ett chassi så skall du få ett bra pris.

Mvh
Daniel

Hej, jag undrar om ni fortfarande tar 1990 för LG´s BD 360 och om detta är samma som BD 370 fast med annan front samt om ni har många hemma?

Tacksam för svar Mvh. Johan

PS: Kul att se ytterligare en MM anställd på forumet som svarar på frågor från oss konsumenter, det uppskattas verkligen=).

Hej,
Vi har inte BD360 kvar längre, men likväl en Philips BDP3000 för 2290.-

Mvh
Daniel

Tänkte utnyttjat 30 mån räntefritt på en bättre bärbar dator men det var "utplockat" så det förslår i båda Göteborgsbutikerna! :lol:
Bättre sent än aldrig men tyvärr för sent denna gång.

Hej,
Jag har fyllt på butikerna med datorer nu och som grädde på moset kör vi 30 mån räntefritt för Er som missade denna kampanj i Juli. Den gäller fram till nu på söndag den 27 sept.

Mvh
Daniel

Redigerat av Media Markt Göteborg, 21 September 2009 - 16:24.

Postad 21 September 2009 - 16:28

jollan
  • jollan
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Är också intresserad av att höra vad ni har för pris på Onkyo TX-NR1007.?
Skulle även vilja veta om ni har Logitech DiNovo Edge och hur mycket ni tar för det?

Mvh

Postad 21 September 2009 - 16:32

Matte75
  • Matte75
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0
Vad har ni för pris på Marantz SR6004? Brukar ni ha lägre priser på demoprodukter när ni säljer dom?

Postad 21 September 2009 - 16:35

aziraphele
  • aziraphele
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
borttaget

Redigerat av aziraphele, 21 September 2009 - 17:01.

Postad 21 September 2009 - 16:35

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0
Varför lägger ni inte ut era produkter och priser på en hemsida

Det måste väl vara enklare, än att sitta och svara på ett forum

Jag hade gärna handlat hos er men då jag har 5 onoff 4 siba osv inom räckhåll och det
är 10 mil till er butik vill jag ju gärna veta vad det kostar hos er innan jag kör

Maveric

Ps. är ute efter en 50" Panasonic Plasma men vet inte ännu vilken

Redigerat av Unregistered1103, 21 September 2009 - 16:38.

Postad 21 September 2009 - 16:39

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Var nyss och inhandlade en LG BD 360, vart så himla sugen på den spelaren efter att ha läst att allt tyder på att det är samma spelare som 370=). En sak som jag blev lite förvånad över var att det stod tomma lådor i hyllorna, var faktiskt bara en enda av kanske 6-8 lådor som inte var tom. Hur kommer det sig att ni inte tar bort dessa lådor? Varför byter ni inte ut dessa mot nya från lagret (om ni har fler på lagret då vill säga)? Sedan tycker jag det är dags att ni förbättrar er hemsida för som den är nu är den under all kritik, iaf för mig som vill veta om en vara finns och till vilket pris innan jag åker någonstans=). Detta är inte tänkt som gnäll utan förslag på hur ni kan förbättra MM här i sverige.
Mvh. Johan

Hej,
Jag svarade på ditt förra inlägg om lagerstatus på BD360, ser nu att du har köpt en ;)
Vad det gäller vår hemsida så är det en hel del praktiska saker som gör att vi inte har produkt, pris och lagerstatus. Kort sammanfattat så görs det inga centrala beslut när det kommer till sortiment, annonsering, priser osv. som i sin tur gör att en hemsida aldrig kan spegla varje butiks egna sortiment och prissättning.

Detta är en av anledningarna till att vi finns här på forumet.

Mvh
Daniel

Varför lägger ni inte ut era produkter och priser på en hemsida

Det måste väl vara enklare, än att sitta och svara på ett forum

Jag hade gärna handlat hos er men då jag har 5 onoff 4 siba osv inom räckhåll och det
är 10 mil till er butik vill jag ju gärna veta vad det kostar hos er innan jag kör

Maveric

Den här veckan får vi in X10 för 10990 och så har vi 58" PZ800 för 29990.-

Redigerat av Media Markt Göteborg, 21 September 2009 - 16:42.

Postad 21 September 2009 - 16:42

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0

inga centrala beslut när det kommer till sortiment, annonsering, priser osv. som i sin tur gör att en hemsida aldrig kan spegla varje butiks egna sortiment och prissättning.

Det innebär att man måste köra både till Malmö och Lund, för att få veta var den är billigast
Då stannar man så klart på Netonet som ligger mitt emellan om de är billigare .. ;)

Maveric

Redigerat av Unregistered1103, 21 September 2009 - 16:43.

Postad 21 September 2009 - 16:46

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Hej undrar om ni har nokia e52 på lager och vad den kostar isf!

Bäckebol butiken har metall hemma för 3349.-
Vi har tyvärr inga bekräftade datum på svart eller vit.

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 16:51

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Det innebär att man måste köra både till Malmö och Lund, för att få veta var den är billigast
Då stannar man så klart på Netonet som ligger mitt emellan om de är billigare .. :lol:

Maveric

Hej,
Eller så åker man till en av dem och köper sin produkt, för vi vill ju att du skall få se din produkt uppackad och igång innan du köper den till marknadens bästa pris ;)

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 16:53

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0
Vad kostar en Panasonic TX-P50S10E i Malmö och Lund ?

Maveric

Redigerat av Unregistered1103, 21 September 2009 - 16:54.

Postad 21 September 2009 - 17:00

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Hej!

Vad har ni för LCD projektorer på lager? Vilka nya kommer under hösten?

Mvh Christian

Hej,
Vi har idag inget sortiment på projektorer värt att rapportera hem om, hur det ser ut inför hösten måste jag få be om att får återkomma imorgon med.

Mvh
Daniel

Vad kostar en Panasonic TX-P50S10E i Malmö och Lund ?

Maveric

De har endast demo kvar, men borde få påfyllnad under denna och nästa vecka, du betalar 14990.- nere hos dem idag.

Mvh
Daniel

Hej!

Vad kostar Playstation 3?
Samt har ni hört något om prissänkningen på den?

Mvh Emil

Den kostar 3490.- hos oss och vi har 63 st hemma nu.

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 17:01

aziraphele
  • aziraphele
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Har ni denna kamera och vad kostar den hos er?
Sony CyberShot DSC-WX1

Postad 21 September 2009 - 17:03

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Hej!
Vad har ni för pris på ovanstående?

Vi har endast Dinovo Edge Mini i vårt sortiment av ovanstående.
Den tar vi 999.- för.

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 17:05

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0

De har endast demo kvar, men borde få påfyllnad under denna och nästa vecka, du betalar 14990.- nere hos dem idag.

Mvh
Daniel

Tack för svaret

Men då får det bli fyndbörsen som ligger ett par mil härifrån, eller fraktfritt från panasonic
för en tuselapp mindre .. https://www.prisjakt...kt.php?p=412525
Eller ännu billigare från ett annat Tyskt företag https://www.prisjakt...?p=412525&c=eur

Maveric

Redigerat av Unregistered1103, 21 September 2009 - 17:09.

Postad 21 September 2009 - 18:28

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Tack för svaret

Men då får det bli fyndbörsen som ligger ett par mil härifrån, eller fraktfritt från panasonic
för en tuselapp mindre .. https://www.prisjakt...kt.php?p=412525
Eller ännu billigare från ett annat Tyskt företag https://www.prisjakt...?p=412525&c=eur

Maveric

Hej igen,
Om du ändå skall åka en bit så kan du lika gärna komma upp till mig och köpa den för 14490.-

Välkommen.

Mvh
Daniel

Postad 21 September 2009 - 20:16

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

• 1353 inlägg
  • 0

Citera(PsychoCheF @ Aug 19 2009, 21:53 ) Postad bild
Hej!
Vad har ni för pris på ovanstående?

Den tar vi 999.- för.

Mvh
Daniel

Oj, hade glömt bort att jag frågade er :)
Dock tog det lite lång tid, nu har jag alla delar hemma redan, dock inte ifrån er.
Men jag var faktiskt förbi butiken i bäckebol för 3 veckor sen och då hade ni cpun inne, men för det skräckinjagande priset 2395kr om jag minns rätt, och dinovo mini låg på 1395kr har jag för mig.
Tycker ärligt talat att er prisbild inte är något vidare, visst det man ser i era kampanjblad är oftast bra priser på men övriga varor i butiken brukar vara rätt mycket dyrare enligt min uppfattning.
Kollat vid ett flertal tillfällen på blu-ray spelare, plasma tv, blu-ray filmer men det slutar det har inte blivit något köp hos er än.
Kommer t.ex. ihåg att ni försökte kränga av den antika bd spelaren panasonic bd10 för 7000kr, när den var tre generationer gammal :)
Men, men... det är mina åsikter iaf.

En eloge dock för att ni engagerar er på forumet! :D

Postad 21 September 2009 - 21:39

Isakksson
  • Isakksson
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Hej,
Vi har idag inget sortiment på projektorer värt att rapportera hem om, hur det ser ut inför hösten måste jag få be om att får återkomma imorgon med.

Mvh
Daniel

Mvh
Daniel

Den kostar 3490.- hos oss och vi har 63 st hemma nu.

Mvh
Daniel

Tackar tackar, dock så är det en Playstation 3 Slim som jag är ut efter :)
Vad kostar dem hos er?

Postad 21 September 2009 - 22:34

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0

Hej igen,
Om du ändå skall åka en bit så kan du lika gärna komma upp till mig och köpa den för 14490.-

Välkommen.

Mvh
Daniel

och betala 1000 kr mer än vad jag får göra hos de andra ?

Var fann du logiken i detta ?

Maveric

Postad 22 September 2009 - 18:55

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Tackar tackar, dock så är det en Playstation 3 Slim som jag är ut efter :)
Vad kostar dem hos er?

Hej,
Det är 120 GB SLIM jag menade som kostar 3490.-

Mvh
Daniel

Postad 22 September 2009 - 22:40

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

• 1353 inlägg
  • 0
Har ni, eller någon annan MM butik kvar någon Fujitsu Scaleo Home Server 2205 2TB, och isf till vilket pris?

Postad 23 September 2009 - 05:15

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Vad kommer ni ta för Sony Ericsson Aino?

Postad 23 September 2009 - 11:38

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Den tar vi 999.- för.

Mvh
Daniel

Oj, hade glömt bort att jag frågade er :rolleyes:
Dock tog det lite lång tid, nu har jag alla delar hemma redan, dock inte ifrån er.
Men jag var faktiskt förbi butiken i bäckebol för 3 veckor sen och då hade ni cpun inne, men för det skräckinjagande priset 2395kr om jag minns rätt, och dinovo mini låg på 1395kr har jag för mig.
Tycker ärligt talat att er prisbild inte är något vidare, visst det man ser i era kampanjblad är oftast bra priser på men övriga varor i butiken brukar vara rätt mycket dyrare enligt min uppfattning.
Kollat vid ett flertal tillfällen på blu-ray spelare, plasma tv, blu-ray filmer men det slutar det har inte blivit något köp hos er än.
Kommer t.ex. ihåg att ni försökte kränga av den antika bd spelaren panasonic bd10 för 7000kr, när den var tre generationer gammal ;)
Men, men... det är mina åsikter iaf.

En eloge dock för att ni engagerar er på forumet! ;)

Hej,
Mycket värdefull information och något Vi naturligtvis tar åt oss. Vi lägger som sagt mycket tid på att ha vår lokala marknads bästa pris och det är något vi kommer investera ännu mer i nu.

Mvh
Daniel

Postad 23 September 2009 - 11:48

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Har ni, eller någon annan MM butik kvar någon Fujitsu Scaleo Home Server 2205 2TB, och isf till vilket pris?

Hej,
Det är inga Media Markt butiker som har kvar denna på lager tyvärr.
Fujitsu har helt slut på den i Norden och inga fler producerade i Europa, så verkar som att det kommer "ny" home server inom kort.

Mvh
Daniel

Postad 23 September 2009 - 11:52

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Är också intresserad av att höra vad ni har för pris på Onkyo TX-NR1007.?
Skulle även vilja veta om ni har Logitech DiNovo Edge och hur mycket ni tar för det?

Mvh

Vi har endast ett demo av den silvriga, men både svart och silver är på väg in inom 2 veckor.
13990.- är priset.

Mvh
Daniel

Postad 23 September 2009 - 11:58

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Vad har ni för pris på Marantz SR6004? Brukar ni ha lägre priser på demoprodukter när ni säljer dom?

Hej
Den finns för beställning och kostar 9990.- (naturligtvis har vi ett uppkopplat demo hemma).

Mvh
Daniel

Postad 23 September 2009 - 23:04

nacud
  • nacud
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Tjenare! Va hos er för nån månad sen o ville ha en prisgaranti! Tyyvärr fick jag nobben då era priser inte kunde matcha Webhallen och netonnet i göteborg! Fick en väldig märklig föklaring vilket jag inte fattade! Webbhallen är ingen riktigt butik???? Har ju varor i lager, butik i göteborg. Netonnet har precis som media markt: Varor framme\kundservice\serviceavdelning\kassa\butik\kundvagnar\kundparkering............till o med papperskorgar! Är inte det enklare o säga: Nej vi är inte billigast och vi matchar bara mot dyrare butiker!
Ps: Daniel, tar inte detta personligt! Plus för att du finns här!

Postad 23 September 2009 - 23:11

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0

Fick en väldig märklig föklaring vilket jag inte fattade! Webbhallen är ingen riktigt butik????

Du menar som detta svaret ?

vi vill ju att du skall få se din produkt uppackad och igång innan du köper den till marknadens bästa pris :P

Postad 24 September 2009 - 10:38

nacud
  • nacud
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Hahaha!!! Funkar inte med det svaret..... tänk om jag vill ha en cpu!!!! packar media markt upp den o ge mig marknadens bästa pris? :P

Postad 24 September 2009 - 10:48

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Hahaha!!! Funkar inte med det svaret..... tänk om jag vill ha en cpu!!!! packar media markt upp den o ge mig marknadens bästa pris? :P

Hej,
Om man tycker att det har lika stor betydelse hur en processor ser ut out of the box som det är att se en 50" plasma uppackad och igång så löser vi självklart det.

Mvh
Daniel

Postad 24 September 2009 - 10:54

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Tjenare! Va hos er för nån månad sen o ville ha en prisgaranti! Tyyvärr fick jag nobben då era priser inte kunde matcha Webhallen och netonnet i göteborg! Fick en väldig märklig föklaring vilket jag inte fattade! Webbhallen är ingen riktigt butik???? Har ju varor i lager, butik i göteborg. Netonnet har precis som media markt: Varor framme\kundservice\serviceavdelning\kassa\butik\kundvagnar\kundparkering............till o med papperskorgar! Är inte det enklare o säga: Nej vi är inte billigast och vi matchar bara mot dyrare butiker!
Ps: Daniel, tar inte detta personligt! Plus för att du finns här!

Hej,
Vi matchar webhallens alla priser (i lager eller inte), alla priser som Net On Net har (i lager eller inte) och alla andra med fysisk butik i Göteborgs området.

Mvh
Daniel

Postad 24 September 2009 - 11:01

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0
Men ni matchar inte Fyndbörsen :P

"som också har sina tv apparater uppe för visning"

Maveric

Postad 24 September 2009 - 11:06

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Mitt inlägg kanske missades? eller ignorerades?

Postad 24 September 2009 - 11:23

Laka76
  • Laka76
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Förstår inte varför ni matchar webhallen och netonnets priser, det är ju en helt annan kategori av affärer!

Den här tråden är ett av de bästa initiativen på länge, även om jag inte är nån storkund hos MM.

Kritik: Jag tycker informationen som finns på hyllan i MM affärer är alldeles för klen, vilket resulterar i att man måste jaga säljare, vilket resulterar i långa väntetider på ex helgerna. Så mer info om produkterna på hyllan, så man kan plocka det man vill ha på egen hand.

Keep up the good work!

Postad 24 September 2009 - 11:37

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Vi har ett preliminärt datum och det är 16 oktober, priset kommer ligga på ca 4490.-

Mvh
Daniel

Postad 24 September 2009 - 11:46

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Men ni matchar inte Fyndbörsen :P

"som också har sina tv apparater uppe för visning"

Maveric

Om jag inte är helt felinformerad så ligger deras butik ett par mil in i de halländska skogarna och ligger tyvärr då utanför vår prismatchnings radar.

Min inbjudan till Er står fast, kom upp till oss på en kaffe och så skall jag se till att du blir nöjd med både pris och service.

Mvh
Daniel

Postad 24 September 2009 - 11:48

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0

Min inbjudan till Er står fast, kom upp till oss på en kaffe och så skall jag se till att du blir nöjd med både pris och service.

Mvh
Daniel

Det var ett bättre erbjudande, än vad jag fick av dig förra gången :P

Maveric

Postad 24 September 2009 - 11:52

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Förstår inte varför ni matchar webhallen och netonnets priser, det är ju en helt annan kategori av affärer!

Den här tråden är ett av de bästa initiativen på länge, även om jag inte är nån storkund hos MM.

Kritik: Jag tycker informationen som finns på hyllan i MM affärer är alldeles för klen, vilket resulterar i att man måste jaga säljare, vilket resulterar i långa väntetider på ex helgerna. Så mer info om produkterna på hyllan, så man kan plocka det man vill ha på egen hand.

Keep up the good work!

Din kritik är helt klart något som vi tar åt oss av och som i sin tur är en vital del i vårt butikskoncept, skyltarna skall vara så pass informativa att Ni skall kunna välja en produkt bara baserat på skylten och dess information.

Mvh
Daniel

Postad 24 September 2009 - 13:20

Matte75
  • Matte75
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0

Hej
Den finns för beställning och kostar 9990.- (naturligtvis har vi ett uppkopplat demo hemma).

Mvh
Daniel

Men sänker ni priset på era demoprodukter när man vill köpa en demoprodukt.?

Postad 25 September 2009 - 08:45

Media Markt Göteborg
  • Media Markt Göteborg
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Men sänker ni priset på era demoprodukter när man vill köpa en demoprodukt.?

Vi gör ingen generell sänkning för att det är en produkt som har varit uppackad och igång, allt styrs bland annat av hur länge den har varit framme, skicket på produkten, om modellen är aktuell osv

Mvh
Daniel

Postad 25 September 2009 - 11:31

Matte75
  • Matte75
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0

Vi gör ingen generell sänkning för att det är en produkt som har varit uppackad och igång, allt styrs bland annat av hur länge den har varit framme, skicket på produkten, om modellen är aktuell osv

Mvh
Daniel

Ok, då köper jag hellre en ny i kartong för samma pris som er demoprodukt, ink frakt hos en av era konkurrenter.

Postad 25 September 2009 - 13:43

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0
Hej Daniel,

Har ni

eller

på lager i Göteborg (bäckebol/högsbo) och vad tar ni för dem isåfall?

Postad 25 September 2009 - 18:34

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Hej!

Vad har ni för högtalare inne?

Audio Pro och Jamo t.ex.

Postad 25 September 2009 - 22:40

aziraphele
  • aziraphele
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Har ni denna kamera och vad kostar den hos er?
Sony CyberShot DSC-WX1

Hur är det med denna, Canon PowerShot SX200 IS.
Har ni den? pris?

Postad 28 September 2009 - 14:31

-Emil-
  • -Emil-
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Kommer ni få in FIFA 10 till PS3 nu på torsdag eller fredag? Pris?

Postad 28 September 2009 - 22:55

jonatannn
  • jonatannn
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Ni hade denna på annons förra veckan. Vad är priset på den nu?

Postad 05 October 2009 - 10:50

herge
  • herge
  • Användare

• 203 inlägg
  • 0
Hej!

Köpte en Panasonic VIERA 46g10E hos er för några dagar sedan för 13995:- med 2v leveranstid. Ser att netonnet sänkt till 13495:- nu, hur går jag till väga för att utnyttja er 30-dagars prisgaranti och få mellanskillnaden?

/ Ulf

Postad 05 October 2009 - 18:27

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5366 inlägg
  • 0
HEJ!!

Hur kommer det sig att ni har ett så oerhört litet utbud av Blu-Ray filmer i Bäckebol samt inte en film under 200 kr i stort sett förutom de billiga som Noble, Scanbox osv??!!

Var där idag senast och allt gick på 229 till 249 kr i princip!!

Kampanjer och prissänkningar finns inte på kartan och hela tiden hör man om Sthlm.s butikerna, Norrköping, Växjö you name it som har filmer för 99 kr-149 kr och bra titlar från de större bolagen samt bra pris på boxar mm!!

Den butiken är ett skämt i mina ögon när det gäller detta, vet inte hur det ser ut i Högsbo numera då jag inte pallrar mig ut dit när ja bor 10 min ifrån bäckebol.

Jag står inte och faller med detta utan bara en ren påpekan och förundran för många BD filmer lär inte vandra ut från den butiken!! Även om man inte ska jämföra med nätet så ligger mkt runt 100 kr över nätpriser!!

Postad 08 October 2009 - 08:40

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

HEJ!!

Hur kommer det sig att ni har ett så oerhört litet utbud av Blu-Ray filmer i Bäckebol samt inte en film under 200 kr i stort sett förutom de billiga som Noble, Scanbox osv??!!

Var där idag senast och allt gick på 229 till 249 kr i princip!!

Kampanjer och prissänkningar finns inte på kartan och hela tiden hör man om Sthlm.s butikerna, Norrköping, Växjö you name it som har filmer för 99 kr-149 kr och bra titlar från de större bolagen samt bra pris på boxar mm!!

Den butiken är ett skämt i mina ögon när det gäller detta, vet inte hur det ser ut i Högsbo numera då jag inte pallrar mig ut dit när ja bor 10 min ifrån bäckebol.

Jag står inte och faller med detta utan bara en ren påpekan och förundran för många BD filmer lär inte vandra ut från den butiken!! Även om man inte ska jämföra med nätet så ligger mkt runt 100 kr över nätpriser!!

En mycket bra fråga som jag också irreterat mig på!
har slutat åka dit för att kolla efter BD filmer, för jag blir bara arg när jag ser priserna

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.