Medal of Honor (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser | |
Medal of Honor - Tier 1 Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(10)
|
Inga priser |
Postad 12 October 2010 - 18:48
Postad 12 October 2010 - 19:11
Postad 12 October 2010 - 19:29
Hatar? vem gör det? jag har inte sett någon här som hatar CoD, men konstigt då att CoD älskare dissar det
Jag ber om ursäkt läste igenom ditt förra inlägg igen och såg att jag missat ett inte.
dock så dissar jag inte spelet utan jag kommer att köpa det men mp delen är jag inte intresserad av därför ingen hets att köpa direkt.
Postad 12 October 2010 - 19:35
Jag ber om ursäkt läste igenom ditt förra inlägg igen och såg att jag missat ett inte.
dock så dissar jag inte spelet utan jag kommer att köpa det men mp delen är jag inte intresserad av därför ingen hets att köpa direkt.
men bara för att du köper det kerren så är det ingen garanti för att du tycker att det är bra
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 12 October 2010 - 19:36.
Postad 12 October 2010 - 20:30
men bara för att du köper det kerren så är det ingen garanti för att du tycker att det är bra
. Din spelsamling innehåller en del skit också, eller?
hmm nu ska du inte vara sådan
Postad 12 October 2010 - 21:36
Postad 12 October 2010 - 23:26
Betyg just nu efter att 8st har betygsatt....74.25%
http://www.gameranki...onor/index.html
IGN - 6/10 men sedan är ju dom lite kände för att vara CoD-nerds
IGN gav BFBC2 betyget Great med en score på 8.9. Så, COD-nerdarna hyllade ju spelet?
http://ps3.ign.com/a.../1120226p1.html
Postad 12 October 2010 - 23:37
Plockar kanske upp spelet tidigare än beräknat singelplayern verkar bra mycket mer lovande än MW2s.
Postad 13 October 2010 - 04:53
tittade en bit på hour one klippet och där var ju en del detaljer som jag gillar skarpt tex att kulan i loppet blir kvar om man laddar innan skotten är slut i magget och att man endast gör mantelrörelse när man skjutit slut på skotten.
Plockar kanske upp spelet tidigare än beräknat singelplayern verkar bra mycket mer lovande än MW2s.
Du behöver ju tekniskt sett inte göra en mantelrörelse på M4:an efter sista skottet såvida du inte släpper fram sistaskottsspärren efter du tagit ur magasinet.
Postad 13 October 2010 - 07:13
EDIT: I faktarutan står det även: Spela hellre: ”The dream machine” (PC). Svenskt indieäventyr. <--- Om man är sugen på ett FPS, så ska man alltså hoppa över MoH och istället spela...ett svenskt peka-och-klicka-indie-äventyr?
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 13 October 2010 - 07:16.
Postad 13 October 2010 - 07:43
Nehej, Ottsjö. Varför gör den inte det då? Jag ser ingen sådan slutsats i texten.
Postad 13 October 2010 - 07:59
Ja, snacka om värdelös recension.Läste en värdelös "recension" på aftonbladet. Den handlar i stort sett bara om Peter Ottsjös politiska inställning till spelet och kriget det handlar om, ingenting om prestanda, spelbarhet och spelkänsla. Som artikel hade den funkat bra, men som recension är den kass...
EDIT: I faktarutan står det även: Spela hellre: ”The dream machine” (PC). Svenskt indieäventyr. <--- Om man är sugen på ett FPS, så ska man alltså hoppa över MoH och istället spela...ett svenskt peka-och-klicka-indie-äventyr?
Här är en annan, betydligt bättre skriven:
http://www.fz.se/art...f-honor/?page=1
Postad 13 October 2010 - 10:54
Ja, snacka om värdelös recension.
Här är en annan, betydligt bättre skriven:
http://www.fz.se/art...f-honor/?page=1
Den var ju riktigt skoj skriven också
pg8s9c1wanhokql05it4rd2j6mvuf7y3.jpg 40.21K
0 Antal nerladdningar
Vad helikoptern aldrig anade var att Transformers produktplacerats i sista sekund
Redigerat av Unregistered50fe2819, 13 October 2010 - 10:55.
Postad 13 October 2010 - 11:20
Hmm, läste FZ-recensionen.
Multiplayer känns dock mer polerat och där kan jag bli glad av att gevären är täckta av ett tunt lager frost när ett snötäckt bergspass agerar fond till striderna.Detaljerna, som sagt. Utbudet av spelsätt lär hålla mig sysselsatt i många timmar och att hela din insats, inte bara morden, premieras gillar jag starkt. Det är tur för Medal of Honor att onlinepangandet är så pass underhållande, annars hade betyget blivit ett helt anna...
Lite roligt att han sen har skrivit just "detaljerna" som ett minus. Hur tänkte han där?!? I övrigt en bra recensionen.
Men jag tror dock att just siktandet som verkar vara väldigt icke "seamless" kommer göra att jag tröttnar snabbt.
Jag hoppas också på att det är relativt stor skillnad på den färdiga produkten och den betan jag spelade.
Annars kommer jag tröttna direkt.
Postad 13 October 2010 - 11:23
Nu har jag beställt det och det ligger i brevlådan när jag kommer hem från jobbet imorgon.
Hmm, läste FZ-recensionen.
Lite roligt att han sen har skrivit just "detaljerna" som ett minus. Hur tänkte han där?!? I övrigt en bra recensionen.
Men jag tror dock att just siktandet som verkar vara väldigt icke "seamless" kommer göra att jag tröttnar snabbt.
Jag hoppas också på att det är relativt stor skillnad på den färdiga produkten och den betan jag spelade.
Annars kommer jag tröttna direkt.
Skrev han inte innan att det är detaljerna som gör mannen... alltså detaljerna är bra och han ger ett exempel på en sådan detalj (frosten).
Postad 13 October 2010 - 11:33
Skrev han inte innan att det är detaljerna som gör mannen... alltså detaljerna är bra och han ger ett exempel på en sådan detalj (frosten).
Jo, men sen i slutbetyget har han ju skrivit
- ( minus ) på "detaljmissar"
Postad 13 October 2010 - 11:44
Jag stör mig på smådetaljer. Som när jag och min vapenbroder rensar ett nedsläckt hus med hjälp av ljusförstärkare, fast han inte har något på sig utan bara en turban. Eller när han några minuter senare teleporteras till min sida så att den stundande regisserade manövern inte blir märklig.
Redigerat av vvv, 13 October 2010 - 11:46.
Postad 13 October 2010 - 12:12
Postad 13 October 2010 - 12:22
Sitter med spelet i min hand. Skall se om det är något att ha ikväll.
Hur, recensions-ex eller?
Postad 13 October 2010 - 13:53
Hur, recensions-ex eller?
brukar inte vara helt omöjligt att få spel lite tidigare när man har förhandsbokat.
jag fick Red dead redemption & Resident evil 5 gold 2 dagar före.
dom var bokad från game.se
Postad 13 October 2010 - 14:11
brukar inte vara helt omöjligt att få spel lite tidigare när man har förhandsbokat.
jag fick Red dead redemption & Resident evil 5 gold 2 dagar före.
dom var bokad från game.se
Jag fick mitt idag också.
Första intrycket är att det laggar rätt rejält. Det känns som man är 2 sek efter i varje närstrid. Det kan iofs ha att göra med att de flesta som fått spelet är amerikaner eftersom det släpptes tidigare där.
Det är även en hel del kampande och eftersom det inte finns någon killcam eller liknande, så har man ingen aning om var fienderna sitter, så har de hittat ett bra ställe så kan de sitta där hur länge som helst och plocka folk. Jag har bara testat Multiplayer än så länge.
Postad 13 October 2010 - 14:53
Bra är ju att man får spelet + BF3 beta + MoH: frontlines.
Bara hoppas det riktiga spelet är bra
Postad 13 October 2010 - 18:11
Snart dax för en MOH psn id tråd kanske
Postad 13 October 2010 - 19:56
Snart dax för en MOH psn id tråd kanske
Bring it on!
Postad 14 October 2010 - 09:43
Har du ett extra ex eller har du redan tröttnat på spelet?Nån som är sugen på ett? Har ett inplastat Tier 1 till salu.
Postad 14 October 2010 - 09:49
Hade ett förbokat ex, men vill bara kräkas på FPS för tillfället, så jag tänkte att jag kan sälja det istället för spela 5 minuter sen lägga det i lådan för bortglömda spelHar du ett extra ex eller har du redan tröttnat på spelet?
Postad 14 October 2010 - 09:54
Tror dock dom flesta som är här inne och är sugna på det har bytt in spel själva
Postad 14 October 2010 - 10:00
Bytte in två spel och en krona för ett bra tag sen, det är anledningenSå varför inte bara skita i att köpa det =) bara för att det är bokat är det inget krav på att köpa
Tror dock dom flesta som är här inne och är sugna på det har bytt in spel själva
Postad 14 October 2010 - 12:01
Får se om man orkar dra igång skiten ikväll.
Beror nog på vilka som e på helt enkelt utav mina gamla BF vapenbröder.
Postad 14 October 2010 - 12:23
Hämtade ut mitt nu på lunchen på gamestop här i Norrköping.
Får se om man orkar dra igång skiten ikväll.
Beror nog på vilka som e på helt enkelt utav mina gamla BF vapenbröder.
Jag kommer att vara på vid 22 ungefär.
Postad 14 October 2010 - 12:35
Bytte in två spel och en krona för ett bra tag sen, det är anledningen
Man får byta till andra deals där dom har 2 spel + 1 kr........ bara ett tips tills nästa gång.
Postad 14 October 2010 - 12:39
Fanns inget som tilltalade migMan får byta till andra deals där dom har 2 spel + 1 kr........ bara ett tips tills nästa gång.
Postad 14 October 2010 - 16:23
Postad 14 October 2010 - 19:05
sitter här med ett nyöppnat ex, men väntar ändå med att slänga in det i ps3an tills inatt..
Postad 14 October 2010 - 20:01
Detta var något av det värsta. Det laggar och hänger sig. Är tvungen att stänga av ps3 på knappen på konsolen. Är inte kul.
Testat precis och upplever inte något lagg alls. Vilket grymt ljud det är i spelet, slår nog till och med bfbc2!
Postad 14 October 2010 - 20:34
Vidare... är det värt att köpa det här spelet? TÄnker mest på singeplayer... är det bra story?
De recensioner som finns ute ger ingen bra bild av hur pass bra lr dålig spelet är, ni som spelar får gärna dela med er av era åsikter
Redigerat av Unregistered1232, 14 October 2010 - 20:40.
Postad 14 October 2010 - 20:47
sedan får du ju om du köper Tier 1 edition.............. spelet + BF3 beta + MoH: frontlines så det håller ju ett tag =) sedan MP på det nya MoH.
En polare körde genom singel på ca 10 timmar, så det är ju rätt ok, standard på FPS i dagens läge.
Postad 14 October 2010 - 21:22
Har inte testat ännu
men det är säkert bra ändå och ljudet har fått bra betyg i stort sett överallt.
sedan får du ju om du köper Tier 1 edition.............. spelet + BF3 beta + MoH: frontlines så det håller ju ett tag =) sedan MP på det nya MoH.
En polare körde genom singel på ca 10 timmar, så det är ju rätt ok, standard på FPS i dagens läge.
Hehe alla verkar ha köpt den.. men bara ett fåtal som spelat den hitills
Blir väl ett köp här också innan de höjer priset.
Postad 15 October 2010 - 00:19
Efter 30min fick ja 3 konsollfrysningar inom 7min.
Det räcke för mig. Iaf för ikväll.
Postad 15 October 2010 - 03:05
Postad 15 October 2010 - 05:25
Och Level7.nu gav storyn minus för att den bara var 5 timmar lång
Postad 15 October 2010 - 06:20
Köpte mitt på Media Markt för 399:- Tier 1 EditionHehe alla verkar ha köpt den.. men bara ett fåtal som spelat den hitills
![]()
Blir väl ett köp här också innan de höjer priset.
Spelade ca. 3 timmar igår utan lagg & inga frysningar.Testat skiten nu med vvv o distant...
Efter 30min fick ja 3 konsollfrysningar inom 7min.
Det räcke för mig. Iaf för ikväll.
Postad 15 October 2010 - 10:17
SP: Verkar helt ok (bara kört en timme) men motorn (Unreal) börjar kännas ålderstigen.
MP: Grafiken känns igen från BFBC2, tempot är högre än i sin släkting och att säga att spelet är en blandning av BFBC2 och COD är ingen överdrift. Inget problem för mig eftersom jag gillar båda serierna.
Du respawnar på 1-2 sekunder vilket gör att det blir tok-mycket action. Jag har kul när jag spelar och det är ju så spel ska vara.
Lite buggigt här och var (frysningar) och lite småsaker som att man inte kan prata med varandra under laddningar och i lobbyn. Med lite tur kommer det en patch.
Redigerat av Unregistered50fe2819, 15 October 2010 - 10:18.
Postad 15 October 2010 - 10:33
Dock har jag ett stort problem, bilden är för stor, typ att den kör i 16:10 och det går inte ändra nånstans varken på tv:n eller i spelet
EDIT: haha ibland är man blind, hittade screen adjust settings i spelet nu
Kommer in ikväll efter jobbet och lirar lite!
Redigerat av DragonPuffer, 15 October 2010 - 10:44.
Postad 15 October 2010 - 11:24
Det är väl dumt att vänta med MoH och sedan köpa det samtidigt som Black Ops kommer, då måste du ju spela båda spelen samtidigtÄr det ett givet köp eller vänta till Black Ops?
Postad 15 October 2010 - 11:59
Och Level7.nu gav storyn minus för att den bara var 5 timmar lång
Beror väl på hur man spelar det också...... svårighet, bara springer förbi allt......... osv.
Postad 15 October 2010 - 16:33
Postad 15 October 2010 - 17:26
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
3 bilder
41 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?