* Officiell Tråd - Google Nexus One *
399 svar till detta ämne
Postad 24 January 2010 - 10:08
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Tänk på att det är en ny ARM Cortex A8 processor och inte en gammal hederlig ARM9/11 som sitter i t.ex HTC Magic/Hero. Detta diagrammet visar att MHz inte är allt, även om Nexus One är rätt överlägsen 

Tja jag vet inte vad jag skall säga, en processor som är dubbelt så snabb (nexus, 1 Ghz) får nästan dubbelt så bra värden som Motoroi (550 Mhz). Om de hade stoppat in samma processor i Motoroi så hade den tagit ledningen (tom över X10, då den saknar xeon blixt och 720p inspelning). Dock så finner jag det intressant att Android lurarna får bättre och bättre specs. (det bådar gott för framtiden. Nexusen känns dock ganska framtidssäker pga av processor, och att google som gjorde storvinst, bådar för att utvecklingen inte kommer hindras av resursbrist). Men det är nog möjligt att man det kommer en nexus two om något år som har tagit fasta på det som fattas hårdvarumässigt.
Postad 24 January 2010 - 10:52
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1266 inlägg
Tja jag vet inte vad jag skall säga, en processor som är dubbelt så snabb (nexus, 1 Ghz) får nästan dubbelt så bra värden som Motoroi (550 Mhz).
Det jag egentligen ville peka på var att arkitekturen också gör sitt. T.ex Samsungs Galaxy i5700, som snurrar i 800 MHz presterar sämre än två maskiner med lägre MHz. Alla siffrorna finns i testat på swedroid - http://www.swedroid....oogle-nexus-one
Postad 24 January 2010 - 11:29
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Konstiga är skillnaden mellan Nexus och Acer s100. samma processor, 1GHz vs 768MHz. Skillnaden för stor om det är bara processorhastigheten som skiljer.
Postad 24 January 2010 - 11:31
frisbee
-
frisbee
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Flash Player 10,1 är på gång... http://blog.gsmarena...sh-player-10-1/frisbee
Postad 24 January 2010 - 18:43
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Konstiga är skillnaden mellan Nexus och Acer s100. samma processor, 1GHz vs 768MHz. Skillnaden för stor om det är bara processorhastigheten som skiljer.
,ja om det är samma prcessor så är det kanske grafikaccelerator som Acer saknar. Det kan inte vara Android 2.1 vs 1.6 ,eller? Oavsett var det intressanta siffror och visar på den utveckling som skett.
Postad 24 January 2010 - 23:42
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Postad 26 January 2010 - 10:08
fackamato
-
fackamato
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Ingen multitouch va? Vad är det man missar/vad blir sämre utan multitouch?
Postad 26 January 2010 - 10:14
Walkir
-
Walkir
-
Veteran
-
-
1812 inlägg
Ingen multitouch va? Vad är det man missar/vad blir sämre utan multitouch?
Allt?  Ser bara till iPhone där väldigt många apps använder multitouch. Många spel hade blivit extremt tråkiga och svårspelade utan multitouch. De som säger att multitouch inte är viktigt, glömmer bort det större perspektivet. Det handlar inte bara om att kunna zooma in/ut i bilder. EDIT: Det folk verkar avse med "multitouch" är just zoom in/ut i bilder a la Apple (som Apple har patent på). Goggle Nexus One har multitouch, men inte "pinch-zoom" på bilder. Dvs media har fått det hela om bakfoten (och även jag  ).
Redigerat av Walkir, 26 January 2010 - 10:19.
Postad 26 January 2010 - 10:25
fackamato
-
fackamato
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Allt? Ser bara till iPhone där väldigt många apps använder multitouch. Många spel hade blivit extremt tråkiga och svårspelade utan multitouch. De som säger att multitouch inte är viktigt, glömmer bort det större perspektivet. Det handlar inte bara om att kunna zooma in/ut i bilder.
EDIT: Det folk verkar avse med "multitouch" är just zoom in/ut i bilder a la Apple (som Apple har patent på).
Goggle Nexus One har multitouch, men inte "pinch-zoom" på bilder. Dvs media har fått det hela om bakfoten (och även jag ).
Allt? Jag har inte använt en multitouch-telefon så jag vet inte vad "allt" innebär. Spel är irrelevant för mig. Aha, så telefonen har multitouch i alla fall. Hur påverkar detta när man skriver text etc?
Postad 26 January 2010 - 17:03
Unregistered644dbf84
-
Unregistered644dbf84
-
Rookie
-
3 inlägg
Bara så alla vet. Telefonen HAR multi-touch, det som alla menar är själva gesture "pinch-to-zoom" som inte finns implementerat default, men kan läggas till om en utvecklare gör ett sådant program. Så alla är medvetna om detta  bevis http://www.engadget.com/showKlicka på Jan 19 2010 The Engadget Show - 005: Google's Erick Tseng
Redigerat av Unregistered644dbf84, 26 January 2010 - 17:13.
Postad 26 January 2010 - 17:09
fackamato
-
fackamato
-
Forumräv
-
-
906 inlägg
Bara så alla vet. Telefonen HAR multi-touch, det som alla menar är själva gesture "pinch-to-zoom" som inte finns implementerat default, men kan läggas till om en utvecklare gör ett sådant program. Så alla är medvetna om detta 
Hårdvaran har alltså multitouch, har operativsystemet det också (Android)? Så det är bara själva applikationerna som saknar funktionaliteten menar jag. Kasst om man tankar multitouch-program om OS:et inte stöder det (även om hårdvaran gör det) t.ex.
Postad 26 January 2010 - 18:30
Unregistered644dbf84
-
Unregistered644dbf84
-
Rookie
-
3 inlägg
Hårdvaran har alltså multitouch, har operativsystemet det också (Android)? Så det är bara själva applikationerna som saknar funktionaliteten menar jag. Kasst om man tankar multitouch-program om OS:et inte stöder det (även om hårdvaran gör det) t.ex. 
Stämmer bra. Finns webbläsare till android som har "pinch-to-zoom" om man vill ha detta. Multi-touch har funnits länge i androids hårdvara. Redan i version 1.6 så la google in detta så att när du skriver på tangentbordet och skriver snabbt så ska man inte behöva få fel tryck för att du råkar trycka 2st knappar nästan samtidigt. Detta händer för 1.5 och tidigare. Så jag tycker infon om telefonen på prisjakt borde bytas för att ta bort förvirringen.
Postad 27 January 2010 - 11:33
sandos
-
sandos
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Stämmer bra. Finns webbläsare till android som har "pinch-to-zoom" om man vill ha detta.
Multi-touch har funnits länge i androids hårdvara. Redan i version 1.6 så la google in detta så att när du skriver på tangentbordet och skriver snabbt så ska man inte behöva få fel tryck för att du råkar trycka 2st knappar nästan samtidigt. Detta händer för 1.5 och tidigare.
Så jag tycker infon om telefonen på prisjakt borde bytas för att ta bort förvirringen.
Hade gärna sett referens på detta, jag trodde inte ens 2.1 hade detta!
Postad 27 January 2010 - 16:38
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Hade gärna sett referens på detta, jag trodde inte ens 2.1 hade detta!
Finns Dolphin och modifierade orginal webbläsare som har multitouch. Support finns i hårdvara så det mesta finns snart med multitouch. Läs mer på XDA
Postad 27 January 2010 - 18:46
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
http://forum.xda-dev...p;postcount=367Nu går det att nyttja all ram, 250MB ledig ram är väl trevligt
Postad 28 January 2010 - 10:13
sandos
-
sandos
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Finns Dolphin och modifierade orginal webbläsare som har multitouch. Support finns i hårdvara så det mesta finns snart med multitouch. Läs mer på XDA Jag menade det om tangentbordet hade MT redan i 1.6...
Postad 28 January 2010 - 10:17
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1266 inlägg
Jag menade det om tangentbordet hade MT redan i 1.6...
Det officiella stödet för Multitouch dök upp i Android 2.0, de maskiner som har det med tidigare har modifierats av hårdvarutillverkaren. Som t.ex Hero som har Multitouch redan med Android 1.5.
Redigerat av mr.keyser, 28 January 2010 - 10:17.
Postad 28 January 2010 - 17:49
gaberg
-
gaberg
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Jag har en helt ny oöppnad Nexus One till salu om någon är intresserad. Har lagt in en annons under Köp & Sälj.
Mvh /Georg Åberg
Postad 28 January 2010 - 20:41
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
Nja, specen i övrigt är ju riktigt bra. Amoled hade jag gärna stått över, helt värdelös i solsken.
Var har du fått det ifrån? http://www.nexusoneb...us-one-vs-droid"Though both the Nexus One and the Droid sports a 3.6" display, different display technology supports the two smartphones. The Nexus One has a 3.7" AMOLED screen, where as the Droid uses a TFT LCD. Looking at the video, the Nexus One clearly out outperforms the Droid in terms of usability under sunlight, brightness and color."
Postad 28 January 2010 - 21:05
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Var har du fått det ifrån? http://www.nexusoneb...us-one-vs-droid
"Though both the Nexus One and the Droid sports a 3.6" display, different display technology supports the two smartphones. The Nexus One has a 3.7" AMOLED screen, where as the Droid uses a TFT LCD. Looking at the video, the Nexus One clearly out outperforms the Droid in terms of usability under sunlight, brightness and color."
Den är bra jämt emot Droid ja. Visar ju bara på hur dålig skärm en Droid har och speciellt i Solljus.
Postad 29 January 2010 - 03:18
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Är förövrigt på väg att beställa en Google nexus one men han jag hade tänkt beställa av har bara 1 positivt omdöme.
Är Paypal säkert? Och när han skickar ett mail till mig med paypal, där man klickar på betala nu så får man upp en länk med bland annat "Här är din faktura" Ska det vara en faktura man betalar? När man sätter in pengar säkert hos dem? Jag vill kunna acceptera senare att jag har fått varann och att pengarna kommer till honom efter det?
Postad 29 January 2010 - 08:47
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1266 inlägg
Den är bra jämt emot Droid ja. Visar ju bara på hur dålig skärm en Droid har och speciellt i Solljus.
Jag utgår från att du testat Droiden på egen hand? För om man ska tro på testet här, av Milestone, som är den Europeiska versionen av Droid, så är displayen inte dålig på något vis: We are also quite pleased with the sunlight legibility of the MILESTONE. It enjoys near iPhone-grade usability out in the open.
Postad 29 January 2010 - 09:11
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Är förövrigt på väg att beställa en Google nexus one men han jag hade tänkt beställa av har bara 1 positivt omdöme. Är Paypal säkert? Och när han skickar ett mail till mig med paypal, där man klickar på betala nu så får man upp en länk med bland annat "Här är din faktura" Ska det vara en faktura man betalar? När man sätter in pengar säkert hos dem? Jag vill kunna acceptera senare att jag har fått varann och att pengarna kommer till honom efter det?
Kolla på swedroid.se i köp och sälj en som skulle sälja sin Nexus One,inte uppackad tror han skulle ha 5300.
Postad 29 January 2010 - 11:53
Flynn
-
Flynn
-
Rookie
-
2 inlägg
Vad jag förstår så har det varit vissa problem med anslutningen till 3g. Ni som använt N1 i Sverige, har ni märkt av några sådana problem?
Postad 29 January 2010 - 14:10
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
Kolla på swedroid.se i köp och sälj en som skulle sälja sin Nexus One,inte uppackad tror han skulle ha 5300.
finns ytterligare än person som har ett gäng att sälja
Postad 29 January 2010 - 14:28
monodc
-
monodc
-
Användare
-
-
182 inlägg
Vad jag förstår så har det varit vissa problem med anslutningen till 3g. Ni som använt N1 i Sverige, har ni märkt av några sådana problem?
Det är främst folk på T-Mobile i USA som har haft problem (de har kasst 3G-nät därborta), men Google meddelade i vilket fall som helst att det kommer en uppdatering till Nexus One inom någon vecka eller så, där en bugg som gör att telefonen ibland inte automatiskt återansluter till 3G efter att ha gått ner på 2G är åtgärdad.
Postad 29 January 2010 - 14:53
Flynn
-
Flynn
-
Rookie
-
2 inlägg
Det är främst folk på T-Mobile i USA som har haft problem (de har kasst 3G-nät därborta), men Google meddelade i vilket fall som helst att det kommer en uppdatering till Nexus One inom någon vecka eller så, där en bugg som gör att telefonen ibland inte automatiskt återansluter till 3G efter att ha gått ner på 2G är åtgärdad.
Tackar!
Postad 29 January 2010 - 15:04
Starflake
-
Starflake
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Finns det någon mer information om denna uppdatering någonstans? Vore ju trevligt om dom samtidigt fixade så att man kan synka kalendern mot en Exchange-server också. Även om det går att 'fuska' lite genom att ladda hem funktionen den som finns i Motorolas Milestone/Droid.
Postad 29 January 2010 - 15:30
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Har Nexus One med opratören tre,funkar bra
Postad 29 January 2010 - 15:45
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Men det blir ju dyrare. Nu har den skickats iaf. Ska förmodligen dyka upp på tisdag. Frågan är ju om man ska behålla den eller sälja den Gick på 4450kr för mig.
Postad 29 January 2010 - 16:05
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Men det blir ju dyrare. Nu har den skickats iaf. Ska förmodligen dyka upp på tisdag. Frågan är ju om man ska behålla den eller sälja den Gick på 4450kr för mig.
Jag betalade 563 dollar till Google 50 dollar i frakt+ 10 dollar i försäkring 975 kr när DHL sto på dörra. Totalt 5401 kr. Använde meg av Myus.com Måste säga att det är en grym lur.Den är snyggare i verkligheten,än den ser ut på bild.
Postad 30 January 2010 - 09:29
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
För dom som vill ha det vassaste till sin Nexus: http://forum.xda-dev...ad.php?t=623496Med highmempathen och .32 kernaln så blir Nexus ett raceråk
Postad 30 January 2010 - 18:12
monodc
-
monodc
-
Användare
-
-
182 inlägg
Killarna på Swedroids forum har fixat en swedroidrabatt på beställningar av Nexus One via international-orders.com. Bara 15 dollar, men det är ju vad det är iaf. Lite coolt. http://www.swedroid....h...5694&page=2
Redigerat av monodc, 30 January 2010 - 18:13.
Postad 30 January 2010 - 18:23
Unregisteredd295e7f6
-
Unregisteredd295e7f6
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Den Nexus One som säls nu har väl inte de europeiska 3G frekvenskerna. http://www.engadget....-and-att-huspa/
Postad 30 January 2010 - 18:39
monodc
-
monodc
-
Användare
-
-
182 inlägg
Den Nexus One som säls nu har väl inte de europeiska 3G frekvenskerna.
http://www.engadget....-and-att-huspa/
Den som säljs nu, som är kompatibel med amerikanska T-Mobile, är också kompatibel med europeisk 3G. Den där som du länkar till är för AT&T:s 3G, och den är inte kompatibel med vår 3G.
Postad 31 January 2010 - 15:36
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Ni som har beställt genom I-O, Har ni åkt på någon tull eller moms på telefonen?
Postad 01 February 2010 - 12:29
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Kan någon göra en kvalificerad gissning när telefonen börjar säljas i europa (sverige)?
finns det någon roadmap där man kan se hur google planerat uppdateringar av android os (och ev nya telefoner)
Redigerat av Megaman2, 02 February 2010 - 09:29.
Postad 02 February 2010 - 17:02
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Kan någon göra en kvalificerad gissning när telefonen börjar säljas i europa (sverige)?
finns det någon roadmap där man kan se hur google planerat uppdateringar av android os (och ev nya telefoner)
Jag svarar på min egen post NEXUS TWO GÖRS AV MOTOROLA http://www.mobiletod..._Nexus_Two.aspxVet inte hur officiellt det är än... motorola kanske bara vräkte ut sig nått...
Redigerat av Megaman2, 02 February 2010 - 17:03.
Postad 02 February 2010 - 20:51
annesan
-
annesan
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Hej!
Jag har i princip bestämt mig för att en Nexus kommer bli min nästa mobil men jag är helt ny när det gäller Android och har därför några frågor. Skulle vara himla snällt om någon ville svara på dessa
1. Hur är den att skriva på? Är det svårt/ tar tid att vänja sig för mig som inte har haft en touch-mobil innan?
2. Kan man använda Google Voice och ringa även här? Gäller transkriberingen av röstmeddelanden, alltså textade röstmeddelanden bara ditt Google Voice-nr?
3. Kan man använda keyboard i landscape mode i alla apps på mobilen? Vilka kan man inte använda de i ?
4. Läste någonstans att den bara växlar till landscape mode om man vrider den 90 grader åt vänster, stämmer det?
5. Finns vidarebefodring av sms?
6. Är skärmen lätt att torka av ? Hur känslig är skärmen för väta som t.ex regn eller snö? typ om man skulle prata i mobilen eller skriva sms, tål den det?
7. Om någon ringer när man skriver sms, sparas det man skrivit någonstans då? typ som i utkast på andra mobiler
8. Vilka spel medföljer mobilen?
9. Hu ominstallerar man den?
10. Har den flygplansläge?
11. Kan man arrangera om ikonerna i menyn?
12. Kan man bara söka i både gmailappen och emailappen?
Det var alla frågor för nu. Ledsen om det blev lite många frågor men är som sagt verkligen nybörjare till Android. Har för närvarande en Sony Ericsson W890 som fungerar halvdant.
Postad 02 February 2010 - 21:40
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Nexus NEWS: http://www.engadget....les-multitouch/http://googlenexuson...-nexus-one.html"Starting today, Nexus One users will begin to receive an over-the-air software update on their phones. This update provides some great new features, and fixes a few problems that some users might have experienced, including: Google Goggles: this mobile application will now be available directly on your device by launching it from your All Apps menu. Just use your Nexus One camera to start searching the web Google Maps: the Maps application with be updated to a new version, Google Maps 3.4, which will include: * Starred items synchronized with maps.google.com - access your favorite places from your phone or computer * Search suggestions from your personal maps.google.com history - makes it easy to search for places you've searched for before * Night mode in Google Maps Navigation - automatically changes your screen at night for easier viewing and driving Pinch-to-zoom functionality: devices will now include a new pinch-to-zoom mechanism in the phone's Browser, Gallery and Maps applications 3G connectivity: we will provide a general fix to help improve 3G connectivity on some Nexus One phones In order to access the update, you will receive a message on your phone's notification bar. Just download the update, wait for it to install, and you should be all set. This update will be rolled out gradually to phones - and most users might not receive the notification until the end of the week. We hope you enjoy these new features and look forward to your feedback." "Timmarna efter Jobs presskonferens: Schmidt 03:45: Listen Rubin, this is Schmidt...enable "it". Rubin: Affirmative. "
Redigerat av NisseGurra, 02 February 2010 - 23:06.
Postad 02 February 2010 - 23:11
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
* Night mode in Google Maps Navigation - automatically changes your screen at night for easier viewing and driving
Pinch-to-zoom functionality: devices will now include a new pinch-to-zoom mechanism in the phone's Browser, Gallery and Maps applications
3G connectivity: we will provide a general fix to help improve 3G connectivity on some Nexus One phones
Härligt. Då kanske man ska behålla den som har skeppats till mig.  En fråga dock, hur lång tid tar det för en telefon att skeppas från Amerika? Hur lång tid har det tagit för er andra? (Han postade den i fredags.)
Postad 03 February 2010 - 00:11
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Härligt. Då kanske man ska behålla den som har skeppats till mig.  En fråga dock, hur lång tid tar det för en telefon att skeppas från Amerika? Hur lång tid har det tagit för er andra? (Han postade den i fredags.)
Helt beroende på hur den skeppas. Min tog 2 dar.
Postad 03 February 2010 - 00:13
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Helt beroende på hur den skeppas. Min tog 2 dar.
USP var det genom iaf. Aja fårse om den dyker upp imorgon. Hamnade din direkt I brevlådan?
Postad 03 February 2010 - 00:21
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
USP var det genom iaf. Aja fårse om den dyker upp imorgon. Hamnade din direkt I brevlådan?
Nej, UPS körde ut den
Postad 03 February 2010 - 00:54
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Nej, UPS körde ut den
Jag syftade angående min beställning. Tror det är dessa. http://www.ups.com/c...se/sv/index.jsx
Postad 03 February 2010 - 07:39
Starflake
-
Starflake
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
Jag syftade angående min beställning. Tror det är dessa. http://www.ups.com/c...se/sv/index.jsx
UPS lär köra ut din också. Dom behöver din underskrift för att lämna över telefonen.
Postad 03 February 2010 - 10:01
skidoorev600
-
skidoorev600
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Sugen på att köpa denna telefon när jag åker till Washington om några veckor men jag hittar inte något pris på den, på googles hemsida står det ju bara ej tillgänglig i ditt land än. Någon som vet vad den kostar i USA ? Är det nåt annat att tänka på när man köper den där ? Läste om olika 3g-band nånstans ?
Postad 03 February 2010 - 10:11
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Sugen på att köpa denna telefon när jag åker till Washington om några veckor men jag hittar inte något pris på den, på googles hemsida står det ju bara ej tillgänglig i ditt land än. Någon som vet vad den kostar i USA ? Är det nåt annat att tänka på när man köper den där ? Läste om olika 3g-band nånstans ?
Jag betalade 523 dollar.Skickade efter i från Usa,ser folk som har tatt den via UK,har fått den billigare.Tror det hänger på momsen.Funkar fint här i Sverige,det har vel varit lite problem mellan vexlingen mellan 2g och 3g nätet,men har själv inte märkt det,främst för dom som bor i Usa som har T-mobile.Väntar med stor spänning på uppdateringen,som Google har börjat släppt,såg att några på Swedroid har redan fått den.Du kan ladda hem hotspotshield,det ändrar din ip adress,då kan du se hur mycke den kostar,då står det get your phone.
Redigerat av Ramboline, 03 February 2010 - 10:25.
Postad 03 February 2010 - 12:03
Nerd
-
Nerd
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Var hittar man denna billigast i UK, online såväl som fysisk butik?
Postad 03 February 2010 - 12:07
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
UPS lär köra ut din också. Dom behöver din underskrift för att lämna över telefonen.
På så vis. Vilken tid brukar de vanligtvis komma då? Det kan inte ha varit så att man missat dem?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|