Gears of War: Judgment (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
5
|
(2)
|
299:- |
Postad 20 April 2013 - 23:08
Hela grejen faller ju bort om de man spelar med inte har mick.Tråkigt att spela när man inte har någon live-kommunikation ju
Du får f-n komma in i partyt när jag bjuder in, Ollie (Blops 2 då, i och för sig).
Postad 21 April 2013 - 00:41
Det har ni ju.Tråkigt att spela när man inte har någon live-kommunikation ju
Tråkigt att när vi väl fick ihop ett fullt lag så fick vi bara spela en match innan det enbart blev matcher mot bottar. Meningslöst att spela då. Fattar inte varför spelet inte kan slussa in enskilda spelare som söker efter matcher, som i Gears 3.
Postad 21 April 2013 - 18:33
Hela grejen faller ju bort om de man spelar med inte har mick.
Du får f-n komma in i partyt när jag bjuder in, Ollie (Blops 2 då, i och för sig).
Haha jag var för upptagen med att spöa nubz ju
Det har ni ju.
Tråkigt att när vi väl fick ihop ett fullt lag så fick vi bara spela en match innan det enbart blev matcher mot bottar. Meningslöst att spela då. Fattar inte varför spelet inte kan slussa in enskilda spelare som söker efter matcher, som i Gears 3.
Jo men inte när det bara är du kvar
Ja det hade ju varit roligt om vi kunde köra lite DOM på 5 pers och faktiskt få nytta av lagspelet.
Postad 21 April 2013 - 18:52
Ska ju sägas att de vi mötte i den enda matchen vi kunde spela 5 mot 5 igår hade spelat Gears rätt mycket, men vi hade säkert kunnat vinna om vi fick möta dem fler gånger, tyvärr stack ju tre i deras klan efter första matchen.Ja det hade ju varit roligt om vi kunde köra lite DOM på 5 pers och faktiskt få nytta av lagspelet.
Om det är något jag inte gillar med Judgment så är det att banorna är vertikala. Jobbigt att alltid behöva vara vaksam på att någon ska attackera en med sniper eller hammer of dawn uppifrån =/. De som vinner oftast är de som dominerar den övre våningen.
Edit: Bottarna borde de iaf göra mer mänskliga så de inte bara slänger ink grenades som fastnar på en eller har ögon i nacken och skjuter en direkt när de ser en. Jag dör mer av botar än jag gör av människor =P
Redigerat av Zoiler, 21 April 2013 - 23:41.
Postad 21 April 2013 - 23:56
Postad 22 April 2013 - 00:03
Iaf, tittar man på en bot då så påminner deras rörelsemönster och hur de tittar upp och ned etc, om en person som är drogad och full samtidigt samt helt irrationell.
Vi lär väl aldrig få se bottar som kan misstas för människor.
Postad 22 April 2013 - 06:50
På nåt sätt tycker jag det är bra att dom åtminstone gjort dom lite svårare att döda emellanåt samt dödligare. MEN jävligt irriterande att dom springer fort som fan och snor vapen som man själv är ute efter.
Postad 22 April 2013 - 11:38
This. Hatar det. Och det med SO har jag också märkt, blev dödad av ett skott med SO på ett avstånd som inte ens gnasher hade dödat mig från, jag stod flera meter bort.MEN jävligt irriterande att dom springer fort som fan och snor vapen som man själv är ute efter.
Edit: Nån som vill spela lite domination senare ikväll (22 eller nåt)? Vet att Ollie inte vill själv men Jedi kanske? Är roligare om man har en eller två att spela med så man inte hamnar i ojämna lag varannan gång.
Andra är förstår också välkomna men brukar inte se andra i vänlistan på vardagar =P.
Redigerat av Zoiler, 22 April 2013 - 18:11.
Postad 22 April 2013 - 22:46
Edit: Nån som vill spela lite domination senare ikväll (22 eller nåt)? Vet att Ollie ogärna hoppar in själv men Jedi kanske? Är roligare om man har en eller två att spela med så man inte hamnar i ojämna lag varannan gång.
Corrected =)
Hade mycket väl kunnat hoppa in om inte jag jobbat till 23 även denna kväll. På onsdag börjar jag kl 8 så jag kan nog inte lira så sent imorgon.
Postad 22 April 2013 - 23:17
Idag alltså, fy faaaan vilka j-vla lamers vi (jag och sejlax) spelade mot i Domination. Sejlax, du skulle sett som de höll på. På den banan med hissarna tänkte jag gå upp och ta den ringen längst upp. Då hade jag, under HELA matchen, två idioter som stod och vaktade med sniper och crossbow. De ändrade position när jag gjorde det. Det spelade liksom ingen roll att ringen var neutral eller att de förlorade matchen med 250-100. De skulle tvunget stå och campa där uppe med sina fegvapen.
De spelar alltså som TDM fast det är Domination. Gjorde samma sak på Street, ställde sig uppe på taket och sköt alla de kunde med hammer of dawn, sniper, bågen. Men de hoppade aldrig ner och tog ringarna, de sket i att de förlorade matchen.
Inte särskilt kul att vinna matcherna mot såna motståndare. Helt spelförstörande.
Postad 23 April 2013 - 20:55
Postad 23 April 2013 - 23:45
Ja, det är det som är det dumma, har inte funnits i Gears förut men nu när de lagt in vertikala banor och fler snipervapen (3 st....) så kommer de, kräken =P.Zoiler: det där känner man ju igen från andra spel, tyvärr.
Jedi: Så som vi samarbetade på hissbanan var ju episkt, så borde vi göra hela tiden? Komiskt hur de kom en och en och föll mot övermakten =D
Jag gillar framför allt att stå vid ställen där det finns ammopåfyllning så man alltid kan få nya granater och mer ammo. Att springa runt kartan är inget man bör göra.
Edit: Hmm, btw, iom den nya patchen så kan man inte längre utnyttja sitt DLC (gratisbanan)? Så man måste spela på standardspellistan? Eller kan man spela DLC fast man söker bara efter såna som har samma DLC som en själv månntro?
Redigerat av Zoiler, 24 April 2013 - 16:38.
Postad 24 April 2013 - 21:48
De flesta matcherna vann vi ju väldigt lätt men hade det blivit tuffare motstånd så hade jag nog försökt hålla ihop vårat lilla team ännu bättre.
Det blev 100% vinster va? Fattar inte riktigt hur jag kan ha så dåliga stats. Typ 1,5 i både kd och wl. Tycker vi vinner jämt och så mycket har jag inte spelat själv.
Redigerat av SejLax, 24 April 2013 - 21:49.
Postad 24 April 2013 - 22:48
Tror det (well, vi droppade ju ur en där det laggade galet), vi mötte väl inte värsta motståndet heller. Håller med om att det är jobbigt att spawna så långt ifrån varandra som man gör... svårt att hålla ihop duon då. Lagget e för j-vligt, det märks ju så tydligt när man har det, man har ingen chans i duellerna. Men jag vill inte köpa season pass direkt, det är för få som spelar.Det blev 100% vinster va? Fattar inte riktigt hur jag kan ha så dåliga stats. Typ 1,5 i både kd och wl. Tycker vi vinner jämt och så mycket har jag inte spelat själv.
Mötte en grym spelare (2.99 k/d) som använde hammerburst. Den kan vara j-vligt effektiv, dödar riktigt snabbt. Men kan inte vara så bra på nära avstånd.
Tror du har bättre stats än mig i Domination, du skiljer dig rätt mycket mellan tdm och dom i stats.
Postad 25 April 2013 - 15:11
Ang på "hissbanan" ja sitter man där har man bra koll på alla som ska ner på banan! Du fick en hel del kills där
Postad 25 April 2013 - 15:15
Postad 25 April 2013 - 15:19
Har inte spelat på nån vecka nu men har det börjat lagga mer på sistone?
Jag har alltid haft problem, någon gång har det fungerat bra! Men det är f*n inte okej!
Postad 26 April 2013 - 13:47
Edit: =(
Redigerat av Zoiler, 26 April 2013 - 16:49.
Postad 26 April 2013 - 17:39
Gears idag eller =D?
Edit: =(
hur ska du ha det?
Postad 26 April 2013 - 19:08
EDIT: för trött....
Redigerat av La Cucaracha, 26 April 2013 - 21:59.
Postad 27 April 2013 - 15:34
Postad 27 April 2013 - 16:05
Kanske kommer in en runda ikväll, har ni de nya banorna?
Postad 27 April 2013 - 17:18
Ne, kommer inte köpa season pass... det är för få som spelar. Tror aktiviteten bara kommer minska.Kanske kommer in en runda ikväll, har ni de nya banorna?
Postad 27 April 2013 - 22:47
Det här är viktigare än nån chattfunktion. FY FAAAN, vilka idioter jag fick köra med idag när jag kör med randoms. Det kan inte vara slumpmässigt, de kollar på min k/d och sätter mig med det värsta avskummet som existerar på den här planeten, om de ens är människor. Jag får 15-2 i en match och laget förlorar med 30 poäng. Jag håller en punkt i domination nästan hela matchen och får överlägset mest poäng, och kan bara se hur dumskallarna inte kan ta över någon av de två som finns kvar. Hur svårt är det?? Det går inte ens att vara så urusel om man försöker.Alltså den enda skillnaden mellan att jag spelar ensam med randoms eller att du är med är ju att jag känner igen ditt namn i feeden till vänster, plus att det finns någon jag faktiskt kan lita på faktiskt går för objectives.
Och det fortsätter, match efter match efter match. Jag kan inte spela spelet för att jag inte får spela med spelare som försöker spela spelet. Om man någon gång kommer i ett riktigt lag så kan man sätta sina sista korvören på att de matchen efter sätter en i motståndarlaget och gärna ger en motlagg så att man inte har för roligt.
Jag vet att det finns bra spelare, tyvärr kommer de av någon helt sjuk anledning aldrig i mitt lag. Flera timmars försök och kanske 2-3 gånger jag ens kom i ett någorlunda bra lag eller där det inte var 50 % bottar.
Så jo, det gör äckligt mycket att ha någon att spela med, om det så bara är en duo.
Postad 28 April 2013 - 10:15
Så jag håller med dig om det du säger, men jag delar inte din syn på underhållningsvärdet av att spela så.
Postad 28 April 2013 - 12:05
Å andra sidan hatar jag att förlora i allt jag tar för mig (ska sägas att jag inte njuter av matcher där vi vinner med 50-7 heller, det ska helst vara jämnt). Tror dock att det är många som tycker det är roligare att spela när det går bra och hellre spelar med en annan även om de inte kan prata med denne bara för den fördel det ger en. Det är bara att kolla på fightingspel där folk ragequittar mitt i matchen hela tiden, eller FIFA., samma sak där. Nu spelar du ju dock inte spelet så det är inte konstigt att du inte vill byta spel för den saken. Hade det varit ett spel du spelar varje dag hade det kanske varit annorlunda.
Gears är nedlagt kan man säga. Judgment spelas av max ett par tusen, intresset här är obefintligt, och Gears 3 är det ännu färre som spelar. Alla spelar det förbannade CoD eller BF.
Redigerat av Zoiler, 28 April 2013 - 12:06.
Postad 28 April 2013 - 21:41
Jag tycker det är synd att det inte är fler som spelar gears. Både från mhb och världen över. Riktigt bra spel som skiljer sig från mängden. Jag spelar gärna i veckan och nästa helg!
Postad 28 April 2013 - 22:21
Postad 28 April 2013 - 22:22
Verkligen... och det är rent bedrövligt att de splittar userbasen ännu mer med sina DLC. Det är liksom några tusen som spelar. Ge oss trogna som fortfarande spelar ert spel allting gratis, det är inte som att det fanns mycket innehåll från början.Jag tycker det är synd att det inte är fler som spelar gears.
Postad 01 May 2013 - 23:47
Postad 02 May 2013 - 04:42
Bra teamplay vi hade där i första matchen som sagt Grottan... laget låg väl under med nästan 20 poäng när vi kom in i matchen och vände det. Vi tre dog totalt tre gånger och dödade närmare 30 i den matchen! Det är nästan bäst att spela tre spelare, kör man fem så får man ju bara möta bottar verkar det som.
Haha ja! platsen där på utsidan där vi höll ett tag var rätt bra. Dom kom kutandes enbart för att dö
Det är också sjukt bra när vi spelar med olika vapen så man kan störa från alla håll, breachshot, retro och hagel är jobbigt att möta.
Som sagt synd att det är så lite folk emellanåt som spelar, botar är förbannat tråkigt. En bot på Streets sköt mig med hagel nerefrån gatan när jag var på taket så jag blev illröd...sjukt
Edit: Lutar nog åt spel ikväll med.
Redigerat av La Cucaracha, 02 May 2013 - 07:00.
Postad 02 May 2013 - 11:45
Roliga var att de bara kom en åt gången nästan hela tiden också, de hade inget teamplay alls. Sen stack ju flera när de insåg att det var kört tyvärr.Haha ja! platsen där på utsidan där vi höll ett tag var rätt bra. Dom kom kutandes enbart för att dö
Rätt som du säger med vapnen, ju mer variation desto bättre. Jag hade ett par roliga kills när några sprang upp i trappan där vid boomshotten och anföll någon av er två. Bara till att hoppa ner vid "fönstret" och döda bakifrån =P.
De är cepe. Helt oförutsägbara och mycket längre räckvidd än människor. Klart man går plus mot dem men ja, ett tag ganska länge i en match ledde en bot poängen i vårt lag.En bot på Streets sköt mig med hagel nerefrån gatan när jag var på taket så jag blev illröd...sjukt
Edit: Kommer nog in och spelar runt 22.
Redigerat av Zoiler, 02 May 2013 - 13:09.
Postad 02 May 2013 - 14:06
Andra kan tjöta under matcherna och få värdelösa stats, det är samma sak som de som i knattelaget gick runt och pratade med varandra på plan istället för att fokusera på matchen, respektlöst mot laget.
Aldrig funderat på att gå med i någon klan eller nått sånt? De brukar vilja ta multiplayer spel på blodigt allvar.
Håller med Ollie; multiplayer är en social aktivitet.
Postad 02 May 2013 - 15:09
Hade jag tagit allt på blodigt allvar hade jag nog inte spelat FIFA med Minhembio för vi vinner verkligen inte mycket. Spelar hellre med folk jag känner någorlunda. I Gears vinner vi tillräckligt när vi spelar det gamla vanliga gänget och den sociala kommunikationsnivån passar mig utmärkt. De, liksom jag, ställer framförallt inga krav, utöver att man gör sitt bästa, utan alla som vill får vara med och spela utan att sortera bort någon baserat på kriterier. Skulle t.ex. aldrig spela med någon som sagt att han tycker det är tråkigt att spela med en eller ger gliringar om denne inte anpassar sig efter hur man själv är, så fungerar inte jag.Aldrig funderat på att gå med i någon klan eller nått sånt? De brukar vilja ta multiplayer spel på blodigt allvar.
Det enda problemet är att det är så få som spelar.
Postad 04 May 2013 - 18:40
Bara 3 skott i booshka och 2 i boomer. Vet inte om dom ändrat skott på andra pick-ups då jag har dålig koll på vad torque bow, breach och longshot hade innan.
Många verkar plötsligt spela med Markzan, har dom buffat den kanske?
Postad 04 May 2013 - 21:45
Ja, det har tydligen kommit en ny stor patch. Alla ändringar.
Värdelöst är min första tanke.
Tyckte det var bra grejer. Vad är det som är värdelöst? Nu börjar det ju likna gears 3 iaf lite mer.
Postad 05 May 2013 - 00:50
Hoppas VERKLIGEN inte att de tar bort granater i ammoboxen som de pratar om, det ska väl för fan uppmuntras att leva länge? Inte göra det mycket svårare genom att inte ge en granater - medan de som dör får nya granater. Tänk hur idiotiskt det kommer vara i Domination där man försöker hålla en ring (t.ex. på street där det finns ammoboxar vid två av dem) och till slut så klart blir övermannad eftersom de som dör spawnar utan respawn timer och med nya granater. Det är ju det som är bra nu, att man faktiskt kan hålla mot 2-3 spelare tack vare granater. Kommer det 2-3 spelare som själva har granater och man saknar så är man ju helt körd. Riktigt dålig idé, hoppas de fattar det.
3 boozka är också rätt tveksamt... den är ju inte jättelätt att träffa med.
Men sen... jaha, de ska ge oss mer DLC? Wow, vad bra. Som kostar pengar. Det absolut bästa vore om de kunde fixa över banorna från Gears 3 - GRATIS.
Och de menar att de löser problemet med assymmetriska banor (överlägset största bristen i spelet tillsammans med att specialvapnen spawnar efter tid så att det kan finnas flera som har dem samtidigt) genom att ge "hyfsat" symmetriska banor som DLC? De som inte vill betala för DLC är alltså fucked och de som betalar för det får antagligen spela med färre spelare.
Visste det.Judgment does indeed use skill-based ranking as part of its matchmaking algorithm.
Postad 05 May 2013 - 00:54
Hade jag tagit allt på blodigt allvar hade jag nog inte spelat FIFA med Minhembio för vi vinner verkligen inte mycket. Spelar hellre med folk jag känner någorlunda. I Gears vinner vi tillräckligt när vi spelar det gamla vanliga gänget och den sociala kommunikationsnivån passar mig utmärkt. De, liksom jag, ställer framförallt inga krav, utöver att man gör sitt bästa, utan alla som vill får vara med och spela utan att sortera bort någon baserat på kriterier. Skulle t.ex. aldrig spela med någon som sagt att han tycker det är tråkigt att spela med en eller ger gliringar om denne inte anpassar sig efter hur man själv är, så fungerar inte jag.
Det enda problemet är att det är så få som spelar.
Så du menar att du inte vill spela med mig längre?
(Baserat på att du tagit mig helt på allvar)
Jag menar inte att man ska sortera bort någon "baserat på kriterier" men jag väljer själv bort att spela i "grupp" när inte vissa kriterier möts. Jag vill främst spela med folk som har headset, och om min enda kamrat inte livekommunicerar så är min syn att jag hellre spelar något annat.
Postad 05 May 2013 - 01:03
Postad 05 May 2013 - 01:11
Förstår inte riktigt varför du bryr dig?Förstår inte riktigt varför man väljer att inte prata om man spelar med folk man "känner".
Edit: Dina inlägg:
Finns det folk som inte använder headset?
Hela grejen faller ju bort om de man spelar med inte har mick.
Förstår inte riktigt varför man väljer att inte prata om man spelar med folk man "känner".
Kan inte du ta och spela med ditt headset på det sätt du vill och så kan du låta mig spela precis som jag vill utan kommentarer som dessa? Blir enormt mycket trevligare så.
Menas?(Baserat på att du tagit mig helt på allvar)
Redigerat av Zoiler, 05 May 2013 - 01:18.
Postad 05 May 2013 - 01:38
Vi är många på Live som inte vill spela med folk som inte pratar. Vad är problemet, en mic följer ju med boxen?
Postad 05 May 2013 - 08:23
För min del så sover familjen i rummet jämte och då blir dom inte så happy om man sitter och tjattrar långt in på småtimmarna.
Redigerat av fritess, 05 May 2013 - 09:20.
Postad 05 May 2013 - 11:12
Jo, det var väl lite överdrivet, men utöver stimgrenades tycker jag inte de löste mycket, jag tyckte det var bra med ett vapen + pistol. Testade ikväll. Funkar väl, man får anpassa sig. Blev som jag trodde dock, lite långsammare eftersom alla har en lancer. Långt, långt ifrån lika många som gnasherrushar så man får roliga meleekills (det var det jag tyckte var kasst främst). Den bästa nyheten var helt klart att stimgrenades försvann dock, de var ju det sämsta påhittet någonsin.
Hoppas VERKLIGEN inte att de tar bort granater i ammoboxen som de pratar om, det ska väl för fan uppmuntras att leva länge? Inte göra det mycket svårare genom att inte ge en granater - medan de som dör får nya granater. Tänk hur idiotiskt det kommer vara i Domination där man försöker hålla en ring (t.ex. på street där det finns ammoboxar vid två av dem) och till slut så klart blir övermannad eftersom de som dör spawnar utan respawn timer och med nya granater. Det är ju det som är bra nu, att man faktiskt kan hålla mot 2-3 spelare tack vare granater. Kommer det 2-3 spelare som själva har granater och man saknar så är man ju helt körd. Riktigt dålig idé, hoppas de fattar det.
3 boozka är också rätt tveksamt... den är ju inte jättelätt att träffa med.
Men sen... jaha, de ska ge oss mer DLC? Wow, vad bra. Som kostar pengar. Det absolut bästa vore om de kunde fixa över banorna från Gears 3 - GRATIS.
Och de menar att de löser problemet med assymmetriska banor (överlägset största bristen i spelet tillsammans med att specialvapnen spawnar efter tid så att det kan finnas flera som har dem samtidigt) genom att ge "hyfsat" symmetriska banor som DLC? De som inte vill betala för DLC är alltså fucked och de som betalar för det får antagligen spela med färre spelare.
Tycker ändå inte spelet har ändrat speciellt mycket iom att alla spelar med lancer. Finns hur många som helst som fortsätter rusa med gnasher som ingenting. Dessutom tycker jag inte att det går speciellt långsamt eftersom det nästan aldrig finns nånstans att "campa" och bara hålla. Speciellt inte om det är bra personer man möter eller om man sitter och bara spelar med random.
Stimgranaten är bra att dom tagit bort, tyckte ändå det var relativt få som använde den i slutet dock.
Vore ju lite trist om dom tar bort granaten i ammoboxen, dock tycker jag att dom kunde ändrat så man inte kunde ha två frags och ink, spotarna skiter jag i om man får två av.
Booshkan är bara bra om man lyckas träffa rakt på, jag lyckas aldrig valla in bra skott med den. Botarna gör däremot helt sjuka saker med den...som med allt annat.
Tycker DLC'n är ett stort skämt än så länge, inte så troligt att jag vill betala 1000msp för 2 banor...och en tredje för Overrun. Det var ju fattigt med banor redan från start, förstår inte hur dom tänker.
Postad 05 May 2013 - 12:04
Okej, så nu blev du irriterad och gjorde ett otrevlig inlägg när du tycker någon gjorde ett otrevligt inlägg mot dig? Lustigt hur det fungerar, nästan som att jag var i exakt samma sits igår.Dj-t trevligt svar för att vara från en mod. Eller? Nästan så att jag borde rapportera det inlägget, av flera orsaker. Trodde bättre än så om dig, faktiskt. Dåligt, riktigt dåligt av dig.
"Finns det såna som inte spelar med mic". Som att man är helt dum i huvudet för att man inte gör som du. Eller vill du få mig att tro att du är så naiv att du inte inser att det finns såna som inte spelar med mic? Det finns de som inte använder Facebook heller för din vetskap. Det finns de som inte ens spelar online. Någonting som DU tycker är viktigt kanske inte är så viktigt för alla andra, men du verkar ju ha enormt svårt att förstå och ta till dig detta. "Vad är problemet?". Det går så långt att du tror att man måste ha problem om man inte gör som du. Jag pratar inte när jag spelar och om de i mitt party snackar för mycket så kan jag lämna partyt för jag vill inte höra på det. Det finns många som har mic som knappt säger ett ord, så det är knappast unikt att inte snacka mycket när man spelar.
Jag köpte min box begagnat så jag fick inte en mic, men jag tror inte du är så dum att du tror att det är för att jag inte är kapabel att köpa en mic som jag inte använder den, jag har inget behov av den.
Omvänd psykologi? Det är ju du som valt att inte spela med mig?Så du menar att du inte vill spela med mig längre?
Du frågade om någon ville spela Gears för ett tag sedan, jag erbjöd att jag gärna spelar med dig, men det ville du inte. Dessutom är frågan irrelevant, vi spelar inte samma spel, det var aslänge sen jag såg dig spela Gears.
Redigerat av Zoiler, 05 May 2013 - 12:11.
Postad 05 May 2013 - 12:09
Jag tycker att det är just när man spelar mot bra personer som det kan bli mer campingspelande. På t.ex. snöbanan så har det blivit vanligt att man försöker hålla torquebow-platsen. Brukade du köra med retron innan ändringarna? Jag märkte iaf att det var mycket färre rushers än normalt, de har ju ett alternativ iom att de har en lancer, de behöver inte gå lika nära som om de bara hade shotgun.Tycker ändå inte spelet har ändrat speciellt mycket iom att alla spelar med lancer. Finns hur många som helst som fortsätter rusa med gnasher som ingenting. Dessutom tycker jag inte att det går speciellt långsamt eftersom det nästan aldrig finns nånstans att "campa" och bara hålla. Speciellt inte om det är bra personer man möter eller om man sitter och bara spelar med random.
Ja, fy fan. En bot dödade mig på hissbanan med en booshka. Jag spawnade där vid snipervapnet och boten lobbade booshka från där man hittar den. Helt absurt.Botarna gör däremot helt sjuka saker med den...som med allt annat.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
235 filmer
6 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?