Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pioneer VSX-922

462 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 December 2012 - 20:03

sucram_
  • sucram_
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
så vadå. Kommer aldrig thomson 784g funka tillsammans med AS-WL300? Går det att nyttja nätverksfunktionen på något annat sätt på recievern än endast till AS-WL300, tänker uppdateringar osv?

någon som kör den setupen?

Postad 20 December 2012 - 21:06

sucram_
  • sucram_
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
en annan sak.. någon som vet om man kan ha bild passthrough samtidigt som man använder de analoga ljudingångarna?

Postad 25 December 2012 - 11:24

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Det blev en 922 i dag 2790kr hoppas det blir bra. Ska koppla in den i kväll.

Postad 25 December 2012 - 11:32

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Det blev en 922 i dag 2790kr hoppas det blir bra. Ska koppla in den i kväll.

Kanon pris :) Du kommer att bli nöjd..

Postad 25 December 2012 - 23:45

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag lyckades få den i ett demo läge där det bläddra mellan olika i displayen. Hur får jag bort det.

Postad 26 December 2012 - 11:38

The twins
  • The twins
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Här beställdes det oxå en igår till priset 2790 kr hos Elgiganten. Kommer om några dagar.
Till det ska jag koppla ett Audio Pro WIgo 5.1 system med WI-150 som frontar. Ser fram emot första lyssningen... :)

Postad 26 December 2012 - 11:45

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Jag lyckades få den i ett demo läge där det bläddra mellan olika i displayen. Hur får jag bort det.

Det står på sidan 7 i bruksanvisningen.

/Fredrik

Postad 26 December 2012 - 13:59

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Kan ni ställa in eran 922 på svenska?

Postad 26 December 2012 - 14:04

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Kan ni ställa in eran 922 på svenska?

Nej

Postad 26 December 2012 - 14:21

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Ok jag fick en finnsk dansk manual med?

Postad 26 December 2012 - 14:24

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0
Finns en pdf fil överst i denna länk:

http://www.google.co...=UTF-8&oe=UTF-8

Redigerat av porch123, 26 December 2012 - 14:26.

Postad 26 December 2012 - 20:09

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jahopp, då har jag också beställt en från Elgiganten, hade inte direkt tänkt byta receiver men för det här priset gick det inte direkt låta bli.
Uppgraderar från en
med trasig tuner, tror ni jag märker någon skillnad? :P

Postad 26 December 2012 - 20:35

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
När man ska koppla upp den mot nätverket med kabel ska man göra inställningar i menyerna först och koppla in kabeln sen?

Postad 26 December 2012 - 20:35

Unregisteredf9f31cfa
  • Unregisteredf9f31cfa
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag är lite sugen på VSX-922 just nu då förstärkaren i mitt logitech 5500 har gått sönder. Kan jag koppla in en passiv sub till en av de extra kanalerna om jag kör denna i 5.1-läge?

(Ja, jag vet att jag borde köpa nya högtalare men jag är student så det får vänta tills nästa år)

Redigerat av Unregisteredf9f31cfa, 26 December 2012 - 20:36.

Postad 26 December 2012 - 21:20

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Nu funkar det gutt.
Men vad ställer man bas mm

Postad 27 December 2012 - 01:58

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Har ett litet problem det blinkar HDCP ERROR när man kör AirPlay eller med Apple TVen..

Jag kollade på expendables 2 i kväll och det var bra ljudkvallitet.
Min övriga utrustning xtz 5.1 70.12 vit och en 10.16 vit
BD Pioneer LX55
Kablar xtz hdmi övrig supra

OBS bor i lägenhet.

Postad 27 December 2012 - 17:01

Unregisteredcfa269d0
  • Unregisteredcfa269d0
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Nu funkar det gutt.
Men vad ställer man bas mm

Sidan 57 i manualen. Glöm inte ändra på Tone > bypass till ON, annars får du inte fram bas och diskant inställningarna.

Redigerat av Unregisteredcfa269d0, 27 December 2012 - 17:02.

Postad 27 December 2012 - 18:27

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Mycket lättare att styra den från iPaden-:)

Postad 27 December 2012 - 21:45

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Finns det någon app för att streama exempelvis Spotify från en Androidmobil eller surfplatta direkt till receivern?

Postad 27 December 2012 - 22:04

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
På "äppelskruttarna" Apple trycker man på symbolen för AirPlay då kan jag välja mellan 922an och min Apple TV..väljer du 922an och du lyssnar tex på vanlig radio så kopplar den över och din musik från spotify ljuder ut i högtalarna-:)

Postad 27 December 2012 - 22:09

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

På "äppelskruttarna" Apple trycker man på symbolen för AirPlay då kan jag välja mellan 922an och min Apple TV..väljer du 922an och du lyssnar tex på vanlig radio så kopplar den över och din musik från spotify ljuder ut i högtalarna- :)

Tack, men hur hjälper detta mig?

Postad 27 December 2012 - 22:14

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Tack, men hur hjälper detta mig?

När du har spotify uppe på skärmen (någon låt igång) trycker du på info vänstra hörnet. Nästa sida nere till höger ser du en airplay symbol där du kan välja vsx-922 :)

Redigerat av mcmike, 27 December 2012 - 22:15.

Postad 27 December 2012 - 22:28

Marsman75
  • Marsman75
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej,

Efter lite läsande och letande fann jag att Pioneer VSX-922k för 2790kr på Elgiganten var ett mycket bra köp.
Kort efter åkte jag hem och började pilla in alla högtalare, tv, dvd mm mm (allt HDMI).

Drog igång Terminator 3 för den har rätt ok scener för att ställa in lite tryck i bas och allt annat skoj,

Det var sjukt svårt att få någon bas och den Danska och Finska manualen var inte till större nytta (hittade svensk på Pioneers hemsida). och fick tillslut ett jävla drag i basen :)

Fastnade för T3 filmen och hann se ca 30minuter innan det knäppte till i vänster bakhögtalare (5.1 ljud) och såg en blixtliknande ljus inne i stärkaren med ett måln av rök som följd och receivern la av (strömmen asså).
Dök fram till sladden och drog ut den men efter ett tag kopplade jag in strömmen igen för att testa vad som hände och då fick jag igång receivern 5sek varpå lite mer rök dök upp baktill och där slutade mina tester.

Recivern var inte varm eller något sånt, den bara small till och dog! Nu funkar power led lampan typ men ingen annat, den är stendöd och luktar bränt moderkort!!! :(

Har en rätt liten aktiv sub och små front/surround högtalare, centern är lite större men inget jätteprojekt. Märket är av maudio eller något sånt, minns inte och sitter inte emblem på dem. hur som helst min gammla stärkare modell Andersson (NeoOnNet) med kasst ljut har drivit dessa hur bra som helst i 5år utan problem.

Kan mina högtalare vara boven i dramat? dvs kan man "bränna" en reviver av denna kaliber med små högtalare och mycket låg volym på? Tror inte på denna teori själv utan är inne på att det faktiskt varit något fel på recivern från början, vad tror ni?

Elgiganten lär få tillbaks denna imorgon och en hel del klagande från mig. Frågan är nu, bör jag ta en ny eller satsa på något annat?

Redigerat av Marsman75, 27 December 2012 - 22:46.

Postad 27 December 2012 - 22:48

Raskus
  • Raskus
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Hej,

Efter lite läsande och letande fann jag att Pioneer VSX-922k för 2790kr på Elgiganten var ett mycket bra köp.
Kort efter åkte jag hem och började pilla in alla högtalare, tv, dvd mm mm (allt HDMI).

Drog igång Terminator 3 för den har rätt ok scener för att ställa in lite tryck i bas och allt annat skoj,

Det var sjukt svårt att få någon bas och den Danska och Finska manualen var inte till större nytta (hittade svensk på Pioneers hemsida). och fick tillslut ett jävla drag i basen :)

Fastnade för T3 filmen och hann se ca 30minuter innan det knäppte till i vänster bakhögtalare (5.1 ljud) och såg en blixtliknande ljus inne i stärkaren med ett måln av rök som följd och recivern la av (strömmen asså).
Dök fram till sladden och drog ut den men efter ett tag kopplade jag in strömmen igen för att testa vad som hände och då fick jag igång recivern 5sek varpå lite mer rök dök upp baktill och där slutade mina tester.

Recivern var inte varm eller något sånt, den bara small till och dog! Nu funkar power led lampan typ men ingen annat, den är stendöd och luktar bränt moderkort!!! :(

Har en rätt liten aktiv sub och små front/surround högtalare, centern är lite större men inget jätteprojekt. Märket är av maudio eller något sånt, minns inte och sitter inte emblem på dem. hur som helst min gammla stärkare modell Andersson (NeoOnNet) med kasst ljut har drivit dessa hur bra som helst i 5år utan problem.

Kan mina högtalare vara boven i dramat? dvs kan man "bränna" en reciver av denna kaliber med små högtalare och mycket låg volym på? Tror inte på denna teori själv utan är inne på att det faktiskt varit något fel på recivern från början, vad tror ni?

Elgiganten lär få tillbaks denna imorgon och en hel del klagande från mig. Frågan är nu, bör jag ta en ny eller satsa på något annat?

Ja, det låter spontant som att något inte stod rätt till med ditt exemplar, jag skulle plockat ut en ny och testat.
Inom garantitiden är det ju butiken som ska bevisa att du gjort något fel, och inte tvärtom.

När du har spotify uppe på skärmen (någon låt igång) trycker du på info vänstra hörnet. Nästa sida nere till höger ser du en airplay symbol där du kan välja vsx-922 :)

Se där, och detta gäller alltså även Spotify för Android?

Postad 27 December 2012 - 23:20

Marsman75
  • Marsman75
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Ja, det låter spontant som att något inte stod rätt till med ditt exemplar, jag skulle plockat ut en ny och testat.
Inom garantitiden är det ju butiken som ska bevisa att du gjort något fel, och inte tvärtom.

Givetvis är det så, om att se på film med ljud är att "man gjort fel" så borde rätt många kunder ha gjort fel :P

Postad 27 December 2012 - 23:59

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Kortslutning. Svårt o säga för mig om du har orsakat det eller om det hade hänt oavsett.

Inga kablar som gick mot shassit?

Inga kablar som hade gått sönder så + o - gått mot varandra nånstanns?

Vad har högtalarna för last? Även om jag har svårt att tro att de skulle kunna vara dem ändå. Men vissa förstärkare är inte glada i för låga ohm.

Är det nej på samtliga så är det ett solklart tillverknings fel o du får ut det på garantin.

Postad 28 December 2012 - 01:23

Marsman75
  • Marsman75
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Kortslutning. Svårt o säga för mig om du har orsakat det eller om det hade hänt oavsett.

Inga kablar som gick mot shassit?

Inga kablar som hade gått sönder så + o - gått mot varandra nånstanns?

Vad har högtalarna för last? Även om jag har svårt att tro att de skulle kunna vara dem ändå. Men vissa förstärkare är inte glada i för låga ohm.

Är det nej på samtliga så är det ett solklart tillverknings fel o du får ut det på garantin.

Nej, nej och nej så tillverkningsfel verkar det vara, högtalarna är på 8 ohm om jag inte missminner mig helt.
Dessutom är det samma högtalare jag använt med en mycket, mycket sämre (klenare) maskin än Pioneer receivern.

Någon annan som haft detta fel på Pioneer VSX-922?

Redigerat av Marsman75, 28 December 2012 - 01:24.

Postad 28 December 2012 - 09:09

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Ingen som har lösning på detta

Har ett litet problem det blinkar HDCP ERROR när man kör AirPlay??

Postad 28 December 2012 - 12:33

Bratta
  • Bratta
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Vill du köra spotify ifrån din pc via airplay så funkar programmet Airfoil perfekt!
Jag var mentalt förberedd på att behöva ingå medlemskap i Apple sekten och börja köpa löjligt svindyra överskattade prylar. Det räckte att googla en stund så fick jag motsatsen bevisad.

Postad 28 December 2012 - 16:49

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Löste det.
Under ip adress,proxy
Välj Enable Proxy Server den ska stå på ---ON---

Postad 28 December 2012 - 17:33

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Hej,

Fastnade för T3 filmen och hann se ca 30minuter innan det knäppte till i vänster bakhögtalare (5.1 ljud) och såg en blixtliknande ljus inne i stärkaren med ett måln av rök som följd och receivern la av (strömmen asså).
Dök fram till sladden och drog ut den men efter ett tag kopplade jag in strömmen igen för att testa vad som hände och då fick jag igång receivern 5sek varpå lite mer rök dök upp baktill och där slutade mina tester.

Kan mina högtalare vara boven i dramat? dvs kan man "bränna" en reviver av denna kaliber med små högtalare och mycket låg volym på? Tror inte på denna teori själv utan är inne på att det faktiskt varit något fel på recivern från början, vad tror ni?

Nej, nej och nej så tillverkningsfel verkar det vara, högtalarna är på 8 ohm om jag inte missminner mig helt.
Dessutom är det samma högtalare jag använt med en mycket, mycket sämre (klenare) maskin än Pioneer receivern.

Någon annan som haft detta fel på Pioneer VSX-922?

Köpte en 922:a i somras för att ersätta min 10 år gamla Sony STR-485.
Men tyvärr var det bara strul med den.
Efter massor av timmar med justeringar av inställningar var ljudet ändå tråkigt och utan tryck.
Det knäppte högt i surroundhögtalarna varje gång jag byte ljudprogram eller hdmi ingång.
Sedan hände något som liknar det som hände på din.

Jag och brorsan såg på Lejonkungen på bluray (genom ps3, normal film volym)
och plötsligt slår det lock för mitt vänstra öra.
Volymen på vänster surroundhögtalare verkar på något sätt höjts till max?!

gick fram till recievern för att undersöka vad som pågick och slogs direkt av att den luktade bränt.

Drog ut allt och satte in min gamla Sony och både jag och min bror log, trycket och närvaron i ljudet var tillbaka igen. lämnade tillbaka 922:an nästa dag.

Så mitt råd är definitivt att köpa något annat istället för att testa en till.

Både jag och min bror tyckte faktiskt att det var bättre ljud med min gamla Sony STR-485 än 922:an
och det känns ärligt talat som ett hån.

Hur som helst köpte jag en Yamaha RX-V773 istället och har inte varit strul med någonting och mina högtalare har aldrig låtit bättre.

Så mitt tips är att kolla på tex. Yamaha RX-V673 eller varför inte RX-V771 som är otroligt billig nu.

https://www.prisjakt...kt.php?p=869733

Mvh Kimme

Postad 28 December 2012 - 21:18

Allrad
  • Allrad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 1
Fick idag tips om ny uppdatering som finns att hämta Pioneers hemsida! :)

Postad 28 December 2012 - 22:44

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag var inne i dag och starkaren hittade ingen nyare uppdatering.

Postad 29 December 2012 - 15:25

Marsman75
  • Marsman75
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Jag var inne i dag och starkaren hittade ingen nyare uppdatering.

http://www.pioneer.e...922-K/page.html

Postad 29 December 2012 - 19:39

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Märkte du någon skillnad?

Postad 29 December 2012 - 21:44

Marsman75
  • Marsman75
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Märkte du någon skillnad?

Har inte hunnit uppdatera min än, har dock hämtat filen men inte mer än det :P

Postad 30 December 2012 - 09:31

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Hej!
Jag sitter och funderar på vad ja ska ha front high eller s.back.
Då läser jag detta i instruktionsboken.
vid val av normal(sb/fh) kan du välja mellan följande
sp: sb/fh on- bakre surround- eller främre höjdkanaler läggs till främre, center, surroundkanalerna
(maximalt 5 kanaler) och 7 kanaler matas ut. växling mellan de bakre surround och de främre höjdkanalerna
ser automatiskt i enlighet med inmatade ljudsignaler.
Kan man då köra både Fh och Sb samtidigt?

Redigerat av tot, 30 December 2012 - 09:32.

Postad 30 December 2012 - 09:46

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Nej - det är en 7.2 stärkare, inte 9.2....

Talar bara för mig själv när jag säger att varken Front High eller Surround Back ger nåt... Har testat i både stora och små rum, och en bra 5.2-uppsättning är bättre alla dar i veckan...

Ska man välja en av dom så kör på Front High, ger lite mer rymd i vissa scener, medans det grötas ihop i andra...

När jag bytte från budgethögtalare till mer påkostade, fick jag dock mycket mer rymd i ljudet än med 2 extra fysiska högtalare ovanför frontarna. Testa och hör - så länge du inte behöver förstöra framväggen för montering så kör på...

Postad 30 December 2012 - 10:21

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
ok, tack!

Postad 30 December 2012 - 12:14

Unregistered77496a38
  • Unregistered77496a38
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Löst lite..... Läs under =)

Köpte mig en igår på El Giganto för 2790:- och har kopplat in den till högtalare osv..
Satt i natt och lekte med den och har kopplat in en dator till den via HDMI och sedan viadre till min JVC X30...
Fick lite lätt krupp inatt ... Får bild men får inget ljud .. Stänger jag av projektorn får jag ljud..
Kopplade in min macbook och blir samma sak där.. När jag startar projektorn så försvinner valet att köra ljud via HDMI..
Jag har ställt in under Audio Parameter -> HDMI -> AMP och inte Trhough men får ändå inget val eller ljud via HDMI när projektorn är på ..
Någon som vet vad jag gör för fel tro?

Blev ingen skillnad att slänga in senaste FW'n och testat olika kablar ..

OK .. Efter att ha lekt en del och googlat massa så hittade jag att genom att trycka på RECIVER knappen och sedan 4 (SIGNAL SEL) på fjärrkontrollern och ställa in HDMI och inte AUTO som den default stog på så funkar det ... Yay .. .

Humm.. fast i Windows 7 vägrar det funka.. OS X funkade det som ovan men med NVIDIA High Definition Audio så blir den utgråad när jag startar projektorn ... Stänger jag av den funkar ljudet .. fnys.....

Postad bild
Såhär är det när jag har projektorn avstängd...

Postad bild
Detta är när projektorn är på....

Redigerat av Unregistered77496a38, 30 December 2012 - 14:03.

Postad 30 December 2012 - 20:51

morbideglidaren
  • morbideglidaren
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Tjenare, köpte denna reciver idag och kopplade in allt efter konstens alla regler men nu till problemet. Jag får ingen bild! Har kopplat htpcn/ps3 till recivern sen till tvn via hdmi out. Testat signal knappen och massa annat men får bara no signal. Får bild om jag trycker upp menyerna och så men htpc/ps3 funkar inte.
Fick bild när jag drog ur och satte i hdmi igen men såfort jag bytte källa och bytte tillbaka så föravann signalen.
Vad är fel? Har nån lg lcd 42", rätt ny

Postad 30 December 2012 - 21:26

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Jag har samma problem. Jag får trycka på home menu knappen så får jag bild på projektorn. Sen får ja trycka på return, så tar de några sekunder så får jag signal. Vat inte om det är blu rayen den inte hittar?

Postad 30 December 2012 - 22:32

morbideglidaren
  • morbideglidaren
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag löste mitt men vetefan hur jag gjorde, fungerar galant nu även om det tar en liten stund att få signal. Ska man byta ut den kanske?

Postad 31 December 2012 - 00:09

morbideglidaren
  • morbideglidaren
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Jag har samma problem. Jag får trycka på home menu knappen så får jag bild på projektorn. Sen får ja trycka på return, så tar de några sekunder så får jag signal. Vat inte om det är blu rayen den inte hittar?

Jag löste det genom att koppla in hdmi i port 1/2 på recivern sen välja dvd så funkar allt!
Jag valde bd på fjörrkontrollen och härjade runt i alla inställningar utan lycka haha! Testa det!

Postad 31 December 2012 - 08:42

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Ok. Får ta och prova de.

Postad 31 December 2012 - 11:46

Unregistered77496a38
  • Unregistered77496a38
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag löste mitt problem genom att sätta in en optisk kabel .. rätt irriterande .. men med den blir det brus i windows fast inte i XBMC..
Har en Yamaha som jag bytte för jag bara hade 2 HDMI in och blev dålig bild med men den funkade direkt utan krångel.
Denna har jag varit rätt nära att hoppa på och slänga ut genom dörren :D
Men men allt skall väl inte vara lätt i livet :mellow:

Postad 31 December 2012 - 17:29

morbideglidaren
  • morbideglidaren
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Min fungerar nu utan några bekymmer alls, helt underbar! Och appen är helt otrolig! Men när jag kör spotify från htpcn så står det i appen att ljudet är pcm, hur ändrar man det eller är det som det ska?
Någon som har några tips gällande emphasis inställningar?

Postad 01 January 2013 - 01:24

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0
ett skumt problem som jag inte får bort
var 17onde sekund så stannar filmerna ca 0.5sec upp för att sen snabbspolas ikapp.

vad i **** kan det vara?
jag har provat alla möjliga inställningar och inaktiverat nätverket mm utan resultat
det spelar ingen roll om man spelar upp blu ray skivor eller köra genon USB.

nån mer som har liknande problem?

försöker även uppdatera till senaste firmwaren men det blir error 6 hela tiden

Redigerat av Unregistered1008, 01 January 2013 - 17:23.

Postad 01 January 2013 - 08:57

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0
Låter skumt, säkert att det har med receivern att göra? Annars kanske det står i manualen?

vilket jävla ös det var i den här tråden!
sålde ni 922an för att ni inte fick till kalibreringen haha?
amatörer alltså ;)

så vad köpte ni för skit som ni trodde skulle slå 922an?
lärt er läsa manualer än?

/Fredrik

Redigerat av porch123, 01 January 2013 - 08:57.

Postad 01 January 2013 - 11:08

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
går det att köra bi-amp + front high samtidigt?
tänkte eftersom man kopplar in dom på s.back
ger det nån effekt att bi-amp + bi+wire?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.