Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.

5639 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer sälja flest enheter åttånde konsolgenerationen? (312 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 04 June 2013 - 10:24

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Vilken generation har MS vunnit föresten?

Beror väl på hur/vad man räknar? Vilka har ökat mest, vilka har minskat mest, vilka har sålt mest av hd konsolerna under denna generation? Nog kan man plocka fram MS som vinnare om man känner för det :)

Postad 04 June 2013 - 11:50

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Ökning sen tidigare generation tillhör nog de mer skrattretande alternativen (vilka vann Allsvenskan? Norrköping för de kom 3:a iår med bara 12:a förra året....typ) men ja, man har sett diverse fantasifulla påstående ja. :) How about, flest lådor som heter nått med "box"? :)

Redigerat av pacman, 04 June 2013 - 11:59.

Postad 04 June 2013 - 11:50

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 1
Tja, jag anser ju att MS vann den här konsollgenerationen. Visst, man kan ju bortse från de grundläggande finesser de var drivande med som nu tas för givet men faktum kvarstår att det är först nu i slutet av generationen som Sony kommit ikapp försäljningsmässigt.

Men sen kan ju folk argumentera mot att det var Nintendo som vann med sin ihoptejpade Gamecube och stickviftande. ;)

Postad 04 June 2013 - 12:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Sett till sålda enheter och intjänade pengar vann Nintendo, och de var i typ lika dålig position som Xbox efter Gamecuben :)

Men de hade inte direkt momentum i slutet för det.

Postad 07 June 2013 - 10:14

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 1
Zero Punctuation sammafattar intrycken av de tre konsollerna. Roligt som vanligt :)

http://www.escapistm...en-Buyers-Guide

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 07 June 2013 - 10:14.

Postad 07 June 2013 - 10:26

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Zero Punctuation sammafattar intrycken av de tre konsollerna. Roligt som vanligt :)

Länge sen man tittade på honom. Men du har rätt. Hans analys var spoton. :)

Postad 07 June 2013 - 10:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Sony måste tänka sig jäkligt noga för nu. De har värsta chansen att antingen:

1. Haka på Microsoft när det gäller att döda marknaden för beg-spel. De kan dela skulden och hänvisa till PC-sidan och dessutom har Microsoft redan fått ta det mesta av skiten som fög in i fläkten. Ett år senare kommer sannolikt alla att acceptera den nya ordningen som självklar.

2. Stödja begmarknaden och på kort sikt bli hjältar. Det skulle kunna locka över ett antal gamers från Xbox-sidan, men hur många?

Tror tyvärr det lutar åt alternativ 1 men vå får väl se...

Postad 07 June 2013 - 10:54

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Sony har redan sagt att det är upp till utgivarna hur begagnatmarknaden ska fungera. Vilket är precis det som MS gick ut med igår.

Bara för Microsoft var lite tydligare hur det egentligen ska fungera så får de all skit även om det är exakt det som Sony redan sagt om än vagt.

Postad 07 June 2013 - 11:00

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Sony har redan sagt att det är upp till utgivarna hur begagnatmarknaden ska fungera. Vilket är precis det som MS gick ut med igår.

Bara för Microsoft var lite tydligare hur det egentligen ska fungera så får de all skit även om det är exakt det som Sony redan sagt om än vagt.

En sak har de dock inte varit vaga med och det är att man kommer kunna spela utan att ha tillgång till nätet samt att deras kamera inte kommer krävas i spel.

Postad 07 June 2013 - 11:07

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

En sak har de dock inte varit vaga med och det är att man kommer kunna spela utan att ha tillgång till nätet samt att deras kamera inte kommer krävas i spel.

Och det hade med saken vi pratade om hur?

Ska bli intressant att se hur Sony kommer att lösa licenserna utan att kräva internetkoppling. Finns ju inget som hindrar någon att köpa ett spel, installera det och sen lämna tillbaks det.
Microsoft kräver ju max 24 timmars offline (1 timme om det inte är din mainkonsoll) just på grund av det skälet.

Postad 07 June 2013 - 11:18

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

• 1846 inlägg
  • 0

Och det hade med saken vi pratade om hur?

Ska bli intressant att se hur Sony kommer att lösa licenserna utan att kräva internetkoppling. Finns ju inget som hindrar någon att köpa ett spel, installera det och sen lämna tillbaks det.
Microsoft kräver ju max 24 timmars offline (1 timme om det inte är din mainkonsoll) just på grund av det skälet.

Du skrev att du inte förstod varför Microsoft får ta så mycket skit nu medan Sony knappt behöver bry sig. Det beror på att Sony varit väldigt tydliga med att man inte kommer behöva koppla upp sig alls för att spela sina spel. Kinect kravet är även det något som Microsoft kritiserats för och Sony har som sagt var, mig veterligen, inte samma krav.

Så även om Sony har samma modell för att köpa och sälja spel så skiljer sig konsolerna åt på två punkter som ändå gör att Sony har ett övertag. Sony hade fått precis lika mycket skit om de hade gjort exakt samma sak, det är bra fanboys som inte kritiserar företag när de håller på med sådan här BS.

PC må ha Steam och liknande tjänster som har DRM men det finns även ställen som GoG och äldre spel fungerar utan några som helst problem så jag kan se många skaffa sig en PC istället för Xbox One eller PS4. Kan även se en del köpa sig Wii U när Nintendo börjar släppa mer egna spel som många väntat på. Tråkigt bara att de inte verkar förstå att hela Let´s Play grejen gör mer skada än nytta.

Hur de kommer hindra att man inte bara installerar och sedan säljer vidare? Antagligen genom att kräva att skivan är i som det är på 360 nu.

Redigerat av Jack of all trades, 07 June 2013 - 11:25.

Postad 07 June 2013 - 11:22

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

förutom att det är MS som byggt och bestämt hela infrastrukturen och policys bakom hur DRM och used games fungerar på Xbox One. Något de erbjuder som en tjänst till utgivare.

Det är äckligt hur de skyller ifrån sig när det är de (Microsoft) som är ytterst ansvariga för allt.

Postad 07 June 2013 - 12:29

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Du skrev att du inte förstod varför Microsoft får ta så mycket skit nu medan Sony knappt behöver bry sig.

Ah, jag syftade på begagnatmarknad hanteringen. Inte i allmänhet.

Hur de kommer hindra att man inte bara installerar och sedan säljer vidare? Antagligen genom att kräva att skivan är i som det är på 360 nu.

Ah, synd. För det är en av de stora fördelarna med PC. Att slippa leta upp skivan när man är sugen på att spela ett spel. Eller ännu värre; behöva byta skiva som man fick göra på 360n vid stora spel. :/

Postad 11 June 2013 - 04:57

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag antar att PS4 kommer fortsätta leda nu. Irriterande med pris för online dock, men kanske inte helt oväntat.

Postad 11 June 2013 - 05:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
I väntan på Nintendo...

PS4 vs XO
+ för XO:
Kinekt sannolikt vassare än Eye(?)
Tidigare release(?)
Populär handkontroll utan fult blått ljus
Vissa spel kommer tidigare eller med tidigare DLC

+ för PS4:
Kraftfullare hårdvara
Billigare (vid release)
Begmarknad
Låna/låna ut spel
Kan lira offline längre perioder
Ingen hatvåg på internet

Oavgjort:
Exklusiva spel
Onlinespel kostar
Trogna fans

Postad 11 June 2013 - 06:45

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Irriterande med pris för online dock, men kanske inte helt oväntat.

Mhmm...synd där men det lutar för mig ändå mest åt PS4 just nu.

Postad 11 June 2013 - 07:18

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Billigare, snyggare och bättre prestanda. Haha Sony är verkligen helt rätt ute. Bor man utanför USA kan jag inte se en enda anledning att köpa xone istället för PS4.

Postad 11 June 2013 - 07:34

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 1

Kinekt sannolikt vassare än Eye(?)

Eye är vassare.

(eftersom man inte tvingas köpa den)

Postad 11 June 2013 - 07:35

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 1

Billigare, snyggare och bättre prestanda. Haha Sony är verkligen helt rätt ute. Bor man utanför USA kan jag inte se en enda anledning att köpa xone istället för PS4.

Största anledningen för mig:
Handkontrollen.
Näst största:
Achievements.

Postad 11 June 2013 - 08:01

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Största anledningen för mig:
Handkontrollen.
Näst största:
Achievements.

hehe okej, sorry råkade visst glömma bort dem viktiga parametrarna.

Postad 11 June 2013 - 08:11

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Jag tycker det är jäkligt viktigt faktiskt. :-) Nya Xboxkontrollen får mig att dregla.

Postad 11 June 2013 - 08:15

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Jag tycker det är jäkligt viktigt faktiskt. :-) Nya Xboxkontrollen får mig att dregla.

själv behöver jag inte titta på kontrollen när jag lirar. jag förstår att man måste det om man har svårt att hålla reda på alla knappar.

Postad 11 June 2013 - 08:16

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

själv behöver jag inte titta på kontrollen när jag lirar. jag förstår att man måste det om man har svårt att hålla reda på alla knappar.

har inget med att kolla på knapparna att göra utan hur den ligger i handen, alla vet att playstation kontrollerna är mindre och en del med större händer tycker de ligger dåligt i händerna. Sen har du positioneringen av de analoga sparkarna och styrkorset etc. Så den där kommentaren var rätt onödig imo.

Postad 11 June 2013 - 08:21

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Kontrollen samt Gears of War är väl det som väger över till XONE's fördel för egen del. Snålheten med begagnatspelen är väl det som irriterar mig mest då jag nån gång säljer spel som jag tröttnat på.
Blir iaf en intressant höst att följa :)

Postad 11 June 2013 - 08:27

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Wow, jag trodde du hade glimten i ögat först.

Och för att förtydliga: Kontrollen är faktiskt jävligt snygg också men det jag syftade på var känslan i handen samt alla nya förbättringar dom implementerat på den nya One-kontrollen. Handkontrollen är otroligt viktig för mig och den nya kontrollen ser ut att bli förbannat bra med tanke på dom förbättringar dom har presentera och med tanke på hur mycket jag älskar 360-kontrollen.

Detta är bara min åsikt och ingen krigsförklaring mot PS4.

Postad 11 June 2013 - 08:45

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Wow, jag trodde du hade glimten i ögat först.

Och för att förtydliga: Kontrollen är faktiskt jävligt snygg också men det jag syftade på var känslan i handen samt alla nya förbättringar dom implementerat på den nya One-kontrollen. Handkontrollen är otroligt viktig för mig och den nya kontrollen ser ut att bli förbannat bra med tanke på dom förbättringar dom har presentera och med tanke på hur mycket jag älskar 360-kontrollen.

Detta är bara min åsikt och ingen krigsförklaring mot PS4.

sorry glömde smileyn ;) jag hade glimten i ögat och ville bara driva lite med dig.
jag vet precis vad du menar och många tycker som du. Det gör inte jag, jag har stora händer endå älskar jag PS3 kontrollen men det har nog bara med vana att göra. dem få ggr jag spelat 360 har jag fått ont i händerna. dessutom har varken du eller jag känt på dem nya kontrollerna så du kan inte 100% veta hur dem känns även om man har en ganska bra uppfattning med dem gamla i åtanke. men samtidigt, hur mycket bättre känns inte denna generations handkontroller mot förra generationens? (ps2, xbox) och dem ser ju väldigt lika ut.

Postad 11 June 2013 - 08:58

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

sorry glömde smileyn ;) jag hade glimten i ögat och ville bara driva lite med dig.
jag vet precis vad du menar och många tycker som du. Det gör inte jag, jag har stora händer endå älskar jag PS3 kontrollen men det har nog bara med vana att göra. dem få ggr jag spelat 360 har jag fått ont i händerna. dessutom har varken du eller jag känt på dem nya kontrollerna så du kan inte 100% veta hur dem känns även om man har en ganska bra uppfattning med dem gamla i åtanke. men samtidigt, hur mycket bättre känns inte denna generations handkontroller mot förra generationens? (ps2, xbox) och dem ser ju väldigt lika ut.

Aha ok, lätt att missförstå. :)
Nej givetvis vet vi inte 100% än så länge. Men jag har mycket svårt att tro att jag blir besviken för måtten är i stort sett samma, bara att dom gjort små förändringar som jag tycker verkar vara till det bättre samt även infört lite ny teknik. Tex rumble i triggers, mindre motstånd i styrspakar och triggers, tätare mellan triggers och shoulder buttons, eliminerat deadzone på styrspakarna med mera. Men som du säger så vet vi ju inte säkert än.

Postad 11 June 2013 - 10:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Ang sonys kontroll, den verkar vara rejält mycket större. Den ser FÖRj*vla ful ut framifrån, men jag tror att den är bättre att hålla i, dom gick ju ifrån sin 15 år gamla dualshock.

Sony kommer vinna, men... visst fan var konsolen 20 gånger så ful som xbonen?

Postad 11 June 2013 - 10:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 3

Ang sonys kontroll, den verkar vara rejält mycket större. Den ser FÖRj*vla ful ut framifrån, men jag tror att den är bättre att hålla i, dom gick ju ifrån sin 15 år gamla dualshock.

Jag föredrar utseendet på PS4. Den ser mer slimmad ut och påminner om min gamla PS2.
Men det kan iofs kvitta då den ska in i en bänk ändå så man kommer inte se den.

Redigerat av Unregistereddc471864, 11 June 2013 - 10:04.

Postad 11 June 2013 - 10:51

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

xbox-kontrollerna är mycket mycket bättre än dualshock

Postad 11 June 2013 - 10:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Tycker PS4 design var rätt lyckad, några småspejsiga drag plus tydliga kopplingar till PS2 Slim designen. Väldigt kompakt ijmf med XO oxå.

XO är förvillande lik min gamla Humax PVR så den var rätt boring...

Ska tilläggas att konsolutseende är fullständigt icke-relevant i praktiken, men sånt som är lite kul att diskutera på forum. :)

Postad 11 June 2013 - 11:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
alla tycker om ps4's design mer än xbone. imo så är det och eventuellt kontrollen det som talar för xbone. vilket säger rätt mycket om konsolen iofs. ja, plus titanfall ^^
har jag verkligen så dålig smak?

Postad 11 June 2013 - 11:15

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Gillar att den kan stå upp, har mina ps3or ståendes så det blir en smärtfri övergång :P

Postad 11 June 2013 - 11:19

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 2
PS4 är så snygg så det kanske blir day 1 t.o.m. Scheisse det här blir året jag köper 3DS, Vita, Wii U och PS4 i så fall. :mellow:Jag har som bara spelar ca 0.5-1 h om dagen. Dyra timmar för att vara TV-spel...

Postad 11 June 2013 - 11:20

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Tycker nog Xboxen är snyggare. Men jag tycker aldrig Playstation har haft snygg design. Fast jag bryr mig inte så mycket hur den ser ut bara den ger mig bra spel och det lär ju alla tre konsollerna göra.

Postad 11 June 2013 - 13:16

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 2

verkligen inte. men den är inte direkt snygg men xone ser ännu fulare ut. fyra nyanser av grått, vad tänkte dem med?

xbox-kontrollerna är mycket mycket bättre än dualshock

tycker jag verkligen inte

Postad 11 June 2013 - 14:58

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0
Playstation 4 utan att tveka.

Postad 11 June 2013 - 15:28

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

• 796 inlägg
  • 0
Var inne på Gamestop och förbokade PS4an. Där sa de att nästan alla som haft en bokning på XO nu varit inne och ändrat den till PS4. Det ser mörkt ut för MS...

Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 11 June 2013 - 15:28.

Postad 11 June 2013 - 15:34

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Imorse kl 05:00 bestämde mig att det blir en PS4 för min del också, tackar xbox för 7-8 åren jag har haft roligt med men nu är det dags för en förändring.
80% av mina xbox-vänner har också bestämt sig för PS4, 20% hatar Sony och PS och det får man respektera. :)

Edit: PS4 kontrollen ser större och skönare ut än nuvarande PS3 kontrollen, det är en vanesak. Man vänjer sig med tiden.
http://youtu.be/1OegYm1dM9g

Redigerat av Lias08, 11 June 2013 - 15:35.

Postad 11 June 2013 - 16:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Var inne på Gamestop och förbokade PS4an. Där sa de att nästan alla som haft en bokning på XO nu varit inne och ändrat den till PS4. Det ser mörkt ut för MS...

Jag kan förstå hur dom tänkt, sony har ett massivt övertag. Tror xbone säljer bra i usa ex, men... det är väl inte ens någon ide att lansera i delar av asien? :D

Postad 11 June 2013 - 23:05

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0
Som jag skrev i en annan tråd, Sony och PS4 har vunnit på knockout osv..
Med allt Kinect, DRM osv så har MS skitit i det stora blåa skåpet.

De kommer att vara borta från marknaden inom en väldigt snar framtid, deras partnerskap med EA kommer bara att snabba på det.

Postad 11 June 2013 - 23:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

De kommer att vara borta från marknaden inom en väldigt snar framtid, deras partnerskap med EA kommer bara att snabba på det.

Inte en chans på den profetian. Även om boxen skulle gå back, det är ms vi talar om. Pengar är inte ett problem.

Postad 11 June 2013 - 23:21

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Man kan ju tycka vad man vill om EA och deras metoder, men jag tror det ska mycket till för att många ska börja bojkotta dem, med tanke på att de har en drös med populära titlar och kompetenta utvecklare i sin katalog. Om de har något ingående samarbete med EA, så tror jag inte det behöver vara negativt för dem, om det inte enbart går ut på drm i flera lager förstås.

Postad 11 June 2013 - 23:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
EA?

De är ju populära nu igen. Battlefront 3 och Mirrors Edge 2.

Postad 11 June 2013 - 23:26

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

EA?

De är ju populära nu igen. Battlefront 3 och Mirrors Edge 2.

Precis min poäng. :)

Postad 11 June 2013 - 23:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Japp, var inte riktat till dig ;)

Postad 12 June 2013 - 06:28

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 1
Postad bild

Postad 12 June 2013 - 07:32

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Inte en chans på den profetian. Även om boxen skulle gå back, det är ms vi talar om. Pengar är inte ett problem.

Nej, de sitter ju inte i samma sits som Sony där.

Men uttalandet från Sinnes förvånar väl ingen, det är direkt objektivt, det han skrivit om Xbox One och PS4. Låter mest som ett barn som inte fått de julklappar barnet förväntade sig och börjar bli lite tröttsamt att läsa.

Postad 12 June 2013 - 09:51

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Men uttalandet från Sinnes förvånar väl ingen, det är direkt objektivt, det han skrivit om Xbox One och PS4. Låter mest som ett barn som inte fått de julklappar barnet förväntade sig och börjar bli lite tröttsamt att läsa.

Trevligt med påhopp..

Om du läser runt bland användare och media så ser du att det är en väldigt stor del som föredrar PS4an, just pga av dom anledningar jag skrivit.
MS har gjort en grav felsatsning och det kommer att straffa sig, jag har tidigare varit för Xbox, men den vägen de valt med nya Xbone gillar inte folk och det märks på nästan alla ställen man läser och ser videos på.

Det är endast de mest rabiata Xbox-nissarna (verkar finnas en del här..) som med näbbar och klor försöker försvara MS väg.

Förmodligen kommer det att sälja en hel del i USA som de gjort tidigare generationer, men även där är jag säker på att försäljningen kommer att vara mindre än vad de räknat med.

Att de sedan enbart har ett paket med Kinect (som måste vara ikopplad) för ett betydligt högre pris än PS4an för en sämre maskin (om man ser till specarna) gör att den kommer att bli svårsåld.

Folk är helt enkelt inte villiga att betala 5000:- eller mer för en konsol som kan spionera på sina användare och använda uppgifterna till reklam och annat.
Notera nu att jag skrev kan, inte att det kommer att ske, men att möjligheten finns där är skrämmande och det är nästan lika skrämmande att flertalet här viftar bort detta som "foliehatt" och liknande.

Postad 12 June 2013 - 09:54

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Nej, han och chris verkar ju ha ett väldigt stort horn i sidan på ms. Tråkigt, även om man är märkestrogen så kan man ju se konsoler för vad dom är. Det är nog ingen som påstår att ms leder på någon front just nu, men det kan ju faktiskt ändras. Eh... på något sätt. Typ en oväntat bra marknadsföring som lockar massan.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.