Med Share Play kanske man kan få lite "Local co-op" hjälp i resogun...
Towerfall som car ett local co-op spel kommer nog gå på högvarv efter den patchen
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Officiella FIRMWARE-tråden [PS4]
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Nov 20 2013 09:24
417 svar till detta ämne
Postad 13 August 2014 - 16:44
Towerfall som car ett local co-op spel kommer nog gå på högvarv efter den patchen Postad 14 August 2014 - 14:37
Nu äntligen känns det som man på mjukvaran kommer in i Next-Gen, innan har det varit typ "jaha detta var väl väntat".
- Share Play - Download before release - Playstation Now Där har vi äntligen lite tjänster som gör sig rätt i dagens uppkopplade samhälle. Väntar spänt på någon form av "Spotify" lösning för spel (PS3/PS2 spel till att börja med). 9,99 USD i månaden och jag är på. Postad 14 August 2014 - 16:45 Ja de har ju snackat om en subscription lösning är in the making för PS Now.. Postad 14 August 2014 - 18:48 Håller med! Även om jag personligen mest kommer använda mig av DBR (ny förkortning!). Precis som dom snackade om Playstation Movies för Sverige..... Postad 01 September 2014 - 09:37
Sony visade Themes för PS4 nu på TGS.
http://www.joystiq.c...and-kuro-are-p/
Redigerat av FluBBa, 01 September 2014 - 09:38. Postad 01 September 2014 - 10:13
Temat på bilden var ingen höjdare. Spelikonerna och de vanliga skar sig verkligen
Postad 01 September 2014 - 10:24
Usch, nu känner jag mig riktigt gammal för min första tanke är "Vem f-n bryr sig om att tema det?" Postad 01 September 2014 - 10:40 Ingen aning men vi lär få reda på det i samband med TGS (18 sept). Postad 01 September 2014 - 11:12
Tja, en bit in i 30 års åldern och bryr mig inte alls nämnvärt själv men om jag skall byta så vill jag ju att det skall vara snyggare än orginal Postad 01 September 2014 - 15:08 +1 Tack men nej tack! Ställer mig också till pensionärseliten. Postad 01 September 2014 - 17:41
Jag hoppas ingen tror att det är temat som alla tvingas byta till?
Självklart kommer det att komma snyggare/renare/koolare teman, annars kanske man kan få göra egna som till PS3/PSP. Postad 01 September 2014 - 18:33
Nej jag tror inte att någon tror det. Jag sade bara att det på bilden var fult som stryk enligt mig och att jag skulle kunna tänka mig att byta men då skall det vara trevligare än orginal....
Postad 02 September 2014 - 08:09
Kan vara lite kul att se något annat än det blåa, men då tycker jag att dom även ska lägga in så spelen kommer i en mapp som på PS3 med en stapel som går neråt.
Postad 02 September 2014 - 09:44
Hade nöjt med med en vanligt lista i text istället för en jäkla massa ikoner som man måste bläddra igenom. Postad 03 September 2014 - 18:09
Skulle vara schyst med egna grupperingsmöjligheter, eller att kunna "gömma" spel som man inte vill ska synas hela tiden som man har t.ex. laddat ner men inte spelar.. utan bara kommer spela nångång då och då... Postad 03 September 2014 - 20:26
Jepp som en vanlig filhanterare. Där kan man ju välja att se det som en lista, ikoner osv.
Postad 04 September 2014 - 11:30
Tycker att hela startskärmen är dålig egentligen. T ex det där med vänners senaste aktivitet hade de kunnat skippa helt enligt mig och kanske visat nyheter där istället som t ex månadens ps+ spel och spelnyheter och kanske en lista på vilka vänner som är online eller liknande
Postad 16 October 2014 - 21:26
Här är en lista på några av de nya funktionerna i den kommande uppdateringen 2.0.
Står inget när den släpps tyvärr men borde ju inte vara allt för långt bort.....förhoppningsvis!
Länk: blog.us.playstation.com Redigerat av Zerokelvin, 16 October 2014 - 21:28. Postad 17 October 2014 - 00:23
DLNA MIA...
Nu när MS petat in den funktionen kan man tycka att Sony borde få lite fart... Byta färg på bakgrunden.... Trevligt,men är detta nya BSD-baserade OS verkligen så svårjobbat att det ska ta ett helt år att implementera en sådan basicfunktion? Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 October 2014 - 00:25. Postad 17 October 2014 - 05:57 Grymt! Ändra tema/färg är något jag önskat sen släppet då jag vill ha något mer matchande till mitt vardagsrum. Stöd för MP3 är också riktigt nice då musik alltid är skönt att ha på när man spelar skjutspel över internet. Någonting jag däremot saknar är mappar, min lista av spel börjar bli så lång nu att det börjar bli jobbigt. Detta känns inte alls genomtänkt av Sony. Postad 17 October 2014 - 06:36
En 2.0 uppdatering borde innehålla lite mer än sådär. Själv saknar jag egentligen inget men DLNA och en mer avancerad webbrowser så att man kan använda playkanaler korrekt hade varit sweet.
Postad 17 October 2014 - 06:59
And to library är sweet. Däremot så väntar jag fortfarande på det där med att andra ska kunna spela åt en, då det var en sån där nu fräck sak man såg i presentationen av enheten.
Postad 17 October 2014 - 07:47 Agree. Ändra färg på bakgrunden?!? Trams. När sitter man och tittar på den?! Postad 17 October 2014 - 08:17
Kan man göra mappar för musiken?
så det inte blir en gigantisk playlist som på ps3. Postad 17 October 2014 - 09:45
kom ju på att det visst finns saker jag skulle vilja ha på PS4 (men som antagligen aldrig kommer hända men drömmar skall man ha)
* En fullfjädrad mediaspelare med stöd för alla kända format, codecs, interna/externa undertexter samt inställningsmöjligheter för dessa. * Spotify connect. * SVTplay app. * AirPlay både bild och ljud. Om den hade allt detta skulle jag kunna kasta ut massor med prylar och t.o.m köpa en till sovrummet Postad 17 October 2014 - 09:59
Fixar de detta (vilket nog aldrig kommer att hända) kommer den nog att börja sälja ännu mer. Spotify connect kommer nog aldrig Sony att stödja då de har sin egen Sony music unlimited eller vad det heter. xxxplay tycker jag de ska stödja mer eller mindre alla kanaler... Postad 17 October 2014 - 10:58
exakt men tyvärr är Sony och alltid varit så sjukt stolta och ska alltid hålla på med sina egna lösningar istället för att köra på det "alla andra" kör på men ja, egentligen har jag ju själv lösning på dessa saker men hade varit skönt att ha det samlat i en produkt som antagligen skulle fixa det galant rent hårdvarumässigt. Postad 24 October 2014 - 06:59
Jag har ett enkelt önskemål till Sony något som inte borde vara någon större konstighet. Fullt stöd till ALLA lurar!
Jävla störande att inte kunna fixa "party"volym och sådant i luren. Postad 28 October 2014 - 11:01
Nu skall den vara live, kan dock inte köra remote play från jobbet för att testa
Postad 28 October 2014 - 14:04
Trevligt med en special anpassad youtube app istället för den gamla vanliga som bruka hänga med i "smart-tv" utbudet
Postad 28 October 2014 - 14:18
Y.tube kollar jag via HTPC... hade gärna velat ha en HBO app, som är lika bra som netflixappen på ps3/ps4!
Men perfekt med en ytube app för dom som inte har HTPC! Redigerat av Garrett, 28 October 2014 - 14:19. Postad 28 October 2014 - 14:26
Kan väl inte vara smidigare än att kolla på en dator? sry offtopic. Postad 28 October 2014 - 14:59
Det är det. Du kan skicka från flera enheter inklusive dator, göra tv-köer och se på stor skärm
Tangentbord finns ju på smartphoner och datorer 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |