Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4, Problem och lösningar

490 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Playstation 4, Problem och lösningar (156 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 07 February 2014 - 19:00

mastodonten
  • mastodonten
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Lägger det här istället, såg först inte att denna tråden fanns.

Har efter några dagars spelande börjat märka av ett väldigt jobbigt missljud från kontrollen. Den gnekar och låter konstigt när man greppar eller tar tag i handtagen. Ungefär som att underdelen ligger och gnider mot överdelen av kontrollen. Har testat att skruva åt skruvarna på baksidan lite men utan resultat.
Är det någon annan som märkt av detta?

https://www.youtube....h?v=Wy4lxKp6Eyw

Precis som i den videon är det men högre.

Postad 07 February 2014 - 22:03

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Tjöpte MM´s sista idag, hem och installera. Uppkopplingen fungera fint även om jag inte lyckades lista ut var jag kan se hastigheten men men, sen skulle jag logga in på PSN men då ville den att jag uppdatera systemet först = inget val. Den starta om precis som att det stod att den skulle göra men sen blinka den bara blått, tv´n fick signal men helt svart ruta. Lät den stå en stund men den blinkade bara blått och var knäpptyst, sökte lite på fenomenet och följde PS egna anvisningar = stäng av enheten genom att hålla på på/avstängningsknappen i 7 sekunder.

Försökte några ggr. men inget hände utan den blinka bara blått... mjaha? Rycka ut sladden var jag väl inte så sugen på såhär första dagen i.a.f. men den stängde åtminstone av sig efter att jag hållt på "knappen" i ca 20 sekunder.

Starta upp och nu visade den felsäkert läge med diverse valmöjligheter, valde att uppdatera härifrån vilket gick fint. När man kanske trodde att det var klart så kontrollera den minnet och startade nog om sig själv 3-4 ggr. men sen så lirade allt och det gick att logga in på PSN.

Första intrycket var väl att den här kommer hålla en kvart, men 15 minuter senare så spinner den vidare ;)

Postad 08 February 2014 - 20:00

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

Basselito; edit: Oblivion ser ok ut på min.har du uppdaterat PS4an?

Jag hade en kollega på jobb som testa den på sin PS4:a, funka fint på hans också. Ja, jag uppdaterar den så fort det kommer en uppdatering. Kom en bl a nu i veckan. Dock ingen skillnad. Tycker det är lite märkligt om det skulle vara fel på hårdvaran. Det är genomgående filmer från Universal Studios som ballar ur. Alla andra funkar fint.

Ytterst märkligt.

Postad 08 February 2014 - 21:17

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Min vänlista verkar ha ballat ur. Vid huvudmenyn ser jag 5 online. I cod ser jag att jag har 22 vänner online (i detta nu :) ) Nån annan som värt med om nåt liknande?

Postad 08 February 2014 - 21:44

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Ja det hände mig igår också

Postad 09 February 2014 - 20:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Har haft problem med att L1 fastnat så testade en lösning som jag hittade på YT och kan konstatera att detta fungerar:

http://youtu.be/fRu3qKcUECk

Postad 10 February 2014 - 17:48

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Har haft problem med att L1 fastnat så testade en lösning som jag hittade på YT och kan konstatera att detta fungerar:

Min har inte börjat j*vlas än men gjorde precis detta i förebyggande syfte efter 300 timmars användande. Vart något vitt pulver i men jag la dom i en burk med varmt vatten och diskmedel och skakade som en galning så nu är dom redo för 300 timmar till! Tack för tipset birka och fisk47, betydligt smidigare än att riva isär hela kontrollen. Även fast jag ska göra lampmodden på min kontroll. Dubbel batteritid i Ds4:an skadar ju inte :D

Här har ni guiden till hur man stänger av det blåa ljuset i Ds4:an. Alla andra ljus som laddning m.m fungerar fortfarande men när du lirar är ljuset släckt.

https://www.youtube....be_gdata_player

Redigerat av solitarypredator, 10 February 2014 - 18:02.

Postad 13 February 2014 - 07:08

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 1
Där ville min börja bråka, försöker mata ut disk hela tiden, fast det inte finns någon.. :\

Postad 13 February 2014 - 10:13

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 1

Bra tips fast det var nog de sorgligaste tumnaglarna på länge ;)

Där ville min börja bråka, försöker mata ut disk hela tiden, fast det inte finns någon.. :\

Med tanke på att det handlar om en magisk touchknapp, har du testat att putsa ytan med någon lämplig duk?

Postad 13 February 2014 - 12:16

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Ska kolla lite ikväll, finns några saker att prova har jag läst mig till idag.. men det verkar som problemet återkommer.

Den som lät bäst är att ställa konsollen på sidan, dra ur strömsladden och ställa ner den igen.. lite "wth" över det.. :D

Det finns en tråd med över 90 sidor på support forumet, så det är inte helt ovanligt, somliga måste få en ny enhet, andra fixar problemet..

Redigerat av Unregistered8c5802be, 13 February 2014 - 13:02.

Postad 13 February 2014 - 17:39

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Lustigt, den vill vara med igen, körde upp den på sidan, drog ur strömsladden i 5 minuter, tröck på start tills den slutade pipa, kopplade i strömmen, startade, nu är allt normalt.

Hoppas det är något med kapacitansen på knapparna? Hoppas det inte kommer tillbaks.. :P

Postad 19 March 2014 - 12:19

Unregisterede606b1f9
  • Unregisterede606b1f9
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Har det där problemet med att PS4:an matar ut discen medan man spelar, inte speciellt kul. Kan vara bra ett bra tag men nu börjar jag tröttna på det. Har hänt 3 av de senaste 5 dagarna. Funkar om man drar ur strömkabeln ur den väntar lite och sätter tillbaka - dock är det bara en snabbfix. Har haft problem med detta sedan December månad. Har kontaktat CDON.

Postad 20 March 2014 - 14:50

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Har lämnat in min ps4 ang fläkt ljud samt handkontrollen.
Hur länge får den rimligen vara borta ?

Postad 20 March 2014 - 19:30

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Har lämnat in min ps4 ang fläkt ljud samt handkontrollen.
Hur länge får den rimligen vara borta ?

vad som är rimligt vet jag ej.Men min var borta snudd på 4 veckor.tydligen så berodde den långa tiden pga bristen på konsoler.

Postad 20 March 2014 - 20:00

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Ok, gått 3 veckor snart :unsure:

Postad 20 March 2014 - 20:32

Frrr
  • Frrr
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Fick vänta 1 månad på en ny när min var DOA, gamla skickades till nån verkstad i Danmark för att bekräfta att den var trasig.

Postad 20 March 2014 - 22:40

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Att det fortfarande är brist på dessa <_<

Postad 22 March 2014 - 14:35

Unregistered87ded29e
  • Unregistered87ded29e
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Fick svar från konsumentverket:

Du har rätt att kräva att de ska avhjälpa ditt problem snabbt då de redan haft 3 veckor på sig. Ge dem 14 dagar på sig och informera dem om att du tänker häva köpet och kräva dina pengar tillbaka om de inte reparerat din vara inom dessa 14 dagar.

Gör detta skriftligt, epost går bra.

Postad 07 July 2014 - 21:21

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Har problem med nätverket. Trots att jag kör trådat med 100 Mb in så har det börjat lagga mer i onlinespel och när jag mäter nätverkshastigheten blir det bara typ 1-2 Mb/s ner och under 1 Mb/s upp när jag testar nätverket i PS4:an. Andra som har problem? Lösningar????

Postad 07 July 2014 - 21:46

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Hur testar man PS4:ans nätverkshastighet?
Jag kan testa på min, om jag hittar var man gör det.

Ähh, hittade det, var ju inte så svårt.

Jag har en 250/10-lina från Comhem. När jag ansluter datorn trådat får jag ca 245-248 mbit ner och 11,5 upp, via Bredbandskollen. Jag har även laddat ner 20 GB-spel på PS4 på under 15 minuter (vilket ju blir en hastighet på åtminstone 175-180 Mbit/s, om jag räknar rätt).

Men nu när jag testar får jag 36,2 Mbit/s ner och 477,2 kbit/s upp. Verkar lågt, på båda.

Redigerat av SC-Zap, 07 July 2014 - 21:50.

Postad 07 July 2014 - 21:49

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Testade en gång till:
41,5 Mbit/s ner, 4,8 Mbit/s upp

Ytterligare en gång:
43,6 Mbit/s ner, 5,7 Mbit/s upp

Postad 08 July 2014 - 05:41

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Tack. Det liknar de hastigheter jag har haft tidigare men nu har jag alltså bara en bråkdel av det. När jag kopplade laptopen trådat hade jag 96/11. Med PS4 1,2/0,4.:(

Postad 08 July 2014 - 06:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Testade min sons PS4. Han har en trådlös nätverksbrygga till sin men får ändå 15/2.
Min är nog defekt. Så går det när de bygger billigt skit för att varenda unge i U-länderna skall ha råd att köpa. Då blir byggkvaliteten därefter.

Postad 09 July 2014 - 10:53

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Vart i menyn hittar ni att man kan testa hastigheten?

Har inga problem men kan ju vara kul att testa :)

Enda problemet jag har förutom att jag knappt använder den i brist på intressanta spel är att den de få gånger jag spelar så spottar den plötsligt ut skivan och verkar få för sig att eject knappen är intryckt. (den fortsätter försöka spotta ut skivan tills man drar sladden)

Redigerat av Kimme, 09 July 2014 - 10:54.

Postad 09 July 2014 - 15:22

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Gå in i settings - network - test Network connection (eller nåt sånt).

Postad 09 July 2014 - 15:38

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Har problem med nätverket. Trots att jag kör trådat med 100 Mb in så har det börjat lagga mer i onlinespel och när jag mäter nätverkshastigheten blir det bara typ 1-2 Mb/s ner och under 1 Mb/s upp när jag testar nätverket i PS4:an. Andra som har problem? Lösningar????

Hade problem på höga kanalnummer. Routern var inställd på automatisk och valde ett högt nummer ute på bandkanten. Stängde av automatiskt och satte den på sju. Bättre fart.

Postad 09 July 2014 - 17:04

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Gå in i settings - network - test Network connection (eller nåt sånt).

Tackar - ska kolla det ikväll :-)

Postad 09 July 2014 - 18:46

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0
Precis som på ps3 får man lite lägre värden via PS4 än dator och surfplattan/mobilen.

PS3 trådat = 29.0 ner och 7.9 upp
PS4 trådat = 49.9 ner och 8.3 upp
Ipad trådlöst = 120.82 ner och 15.29 upp.
Dator trådat = 122.23 ner och 16.54 upp

Betalar för 100/10 så det är ju klart godkänt :-)

Edit. La till dator och uppkoppling

Redigerat av Kimme, 09 July 2014 - 18:52.

Postad 10 July 2014 - 09:46

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Inga problem med PS4:an i sig men kvalitetskänslan på kontrollerna lämnar en hel del övrigt att önska. Knirrar och knarrar från skalen. Som invand vid 360:n har jag fortfarande inte vant mig vid hur den vänstra analoga spaken sitter. Digitala korset sitter onekligen bättre till än på 360:n men det används bra sällan vilket gör att i fyra av fem spel sitter jag med en onaturlig vridning av vänsterhanden för att komma åt spaken. No quotes.

Postad 11 July 2014 - 06:14

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Tar upp problemet här och kanske nån har någon idé. Har ett par Px4or som jag brukar surra och spela med. Inte använt de på ett tag utan de har legat vid xbox360. Igår koppla jag tillbaka den till ps4an, så kom problemet. Kunde inte höra vad andra sa på "partyt" de hörde mig men jag inte dem.

Kollat så prio ligger på party. Kollat ljudvolymen... Även skickat röstmedddelande till mig själv och det fungerade (mellan 2 olika användare).

Postad 14 July 2014 - 08:28

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Ingen som har någon idé varför jag kan andra kan höra mig men jag inte kan höra någon i "party"?

Postad 14 July 2014 - 08:49

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1174 inlägg
  • 0

Inga problem med PS4:an i sig men kvalitetskänslan på kontrollerna lämnar en hel del övrigt att önska. Knirrar och knarrar från skalen. Som invand vid 360:n har jag fortfarande inte vant mig vid hur den vänstra analoga spaken sitter. Digitala korset sitter onekligen bättre till än på 360:n men det används bra sällan vilket gör att i fyra av fem spel sitter jag med en onaturlig vridning av vänsterhanden för att komma åt spaken. No quotes.

analoga spakarna sitter ju helt symmetriskt om man jämför vänster och höger vilket borde vara mer naturligt än hur de sitter på 360-kontrollern så hur du måste vrida vänsterhanden i en onaturlig position (dvs ur led?) har jag väldigt svårt att förstå, man vinklar ju bara tummen olika. Annorlunda än 360, absolut... :)

Postad 14 July 2014 - 09:12

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ingen som har någon idé varför jag kan andra kan höra mig men jag inte kan höra någon i "party"?

Hur ser din NAT-type ut?

Postad 14 July 2014 - 09:17

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Jag hade oxså problem med hörlursljudet på PS4, dock med Sony's eget headset. Jag fipplade och resettade headsettet till defaultinställningar så nu tror jag det funkar igen, har knappt pratat med någon dock, bara Hippo och jag tror vi hörde varandra, iofs grymtades det mest om "focking campers" och dyligt.....

Postad 14 July 2014 - 10:10

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

analoga spakarna sitter ju helt symmetriskt om man jämför vänster och höger vilket borde vara mer naturligt än hur de sitter på 360-kontrollern så hur du måste vrida vänsterhanden i en onaturlig position (dvs ur led?) har jag väldigt svårt att förstå, man vinklar ju bara tummen olika. Annorlunda än 360, absolut... :)

Mjo det stämmer bra på pappret fast om jag håller kontrollern så den ligger bra i händerna får jag naturligt tummen på digitala korset + knapparna. Vrider jag ned högern till analoga spaken får jag sämre grepp om kontrollern som helhet. När jag då måste vrida ned även vänstertummen blir det obekvämt alt väldigt dåligt grepp om kontrollern. Tycker inte mina händer är speciellt stora men det känns som att mindre hade passat bättre i just det här fallet.

Postad 14 July 2014 - 11:49

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Hur ser din NAT-type ut?

Osäker. Dock har det fungerat felfritt förrut. Har fått förrut Nat-fel men med en viss kompis och det brukar vara när han går in. Hur dubbelkollar jag den?

Jag får alltså vanligt spelljud ut som vanligt. Men just just från chat/party är det jag inte får. Såvitt jag vet har jag inte ändrat några inställningar och förstår inte vad jag missar för något.

Postad 14 July 2014 - 21:12

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Skickade iväg min ps4:a idag då den spottade ut skivorna hela tiden.
Köpte den på GameStop.
Någon med erfarenhet som vet ungefär hur länge den är borta?
Killen i butiken såg ut som ett frågetecken när jag frågade honom. Mumlade nåt om att han precis kommit tillbaka från sin semester.

Postad 14 July 2014 - 21:16

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
Min fick jag tillbaka efter 3 veckor.

Postad 14 July 2014 - 21:21

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0

Min fick jag tillbaka efter 3 veckor.

Ok. Det kan jag nog överleva.
Lite jobbigt bara nu när VM är över och man kan spela igen.

Postad 14 July 2014 - 21:32

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Osäker. Dock har det fungerat felfritt förrut. Har fått förrut Nat-fel men med en viss kompis och det brukar vara när han går in. Hur dubbelkollar jag den?

Jag får alltså vanligt spelljud ut som vanligt. Men just just från chat/party är det jag inte får. Såvitt jag vet har jag inte ändrat några inställningar och förstår inte vad jag missar för något.

Du kan kolla den under "Inställningar > Nätverk > Visa status

Postad 15 July 2014 - 07:18

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Köpte den på GameStop.
Killen i butiken såg ut som ett frågetecken när jag frågade honom. Mumlade nåt om att han precis kommit tillbaka från sin semester.

Min gör också det ibland, men använder konsolen så sällan så har inte brytt mig om att lämna in den.
När det kommer något bra spel så får vi se om det börjar hända hela tiden och jag måste lämna in den.
Bär väl göra det innan sista november dock så garantin gäller antar jag.

Postad 15 July 2014 - 08:37

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Du kan kolla den under "Inställningar > Nätverk > Visa status

Tackar, har tydligen Nat typ 2. Dock säger det mig inte så mycket, hoppas något party är öppet något kväll så ska jag tjuva in och smyglyssna =).

Postad 15 July 2014 - 08:43

zykoslan
  • zykoslan
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Tackar, har tydligen Nat typ 2. Dock säger det mig inte så mycket, hoppas något party är öppet något kväll så ska jag tjuva in och smyglyssna =).

jag hade samma problem som dig med headset, att aktivera UPnP i routern löste det problemet. Troligtvis kan du öppna samma portar manuellt om du vill ha större kontroll.

Postad 15 July 2014 - 08:47

Renhorn
  • Renhorn
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Köpte den på GameStop.

Hade samma problem fast köpte min på webhallen. Min var borta strax över 4 veckor.. :(
Jag fick en ny enhet, vet inte varför det tog så lång tid. Kanske för att det är semestertider, fick hämta den 9e juli.

Postad 15 July 2014 - 12:07

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Typ 2 innebär att konsollen är kopplad via router och har rätt portar öppna. Är det samtliga som du försöker prata med som du upplever problem med? Får du upp ett felmeddelande när du ansluter till partyt?

Testa även att öppna portarna manuellt.

*Edit* Kom på en sak till. Testa att byta "Output to headphones" till antingen "Chat Audio" eller "All audio" beorende på vilket det står på nu.

Redigerat av Birkanoff, 15 July 2014 - 12:14.

Postad 15 July 2014 - 14:54

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Förrut fungerade det klockrent och efter inte använt det på ett tag och den legat hos xboxen istället, så var det dags för lite surr till bf och då fungerade det inte. De kunde tydligen höra mig men jag inte dem.

Inget felmeddelande eller dylikt.

Ska dubbelkolla output. Har inte haft något party online så inte hunnit testa hurvida det fungerar eller inte.

Postad 15 July 2014 - 20:40

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0

Hade samma problem fast köpte min på webhallen. Min var borta strax över 4 veckor.. :(
Jag fick en ny enhet, vet inte varför det tog så lång tid. Kanske för att det är semestertider, fick hämta den 9e juli.

Ja...jag vet ju egentligen om att jag klarar mig utan min ps4:a så länge (får lira Wii u med grabben), men jag tycker samtidigt att det är väldigt lång tid för att göra en översyn på den och bestämma huruvida det blir reparation eller en ny konsol.
Särskilt när det är en så pass dyr produkt det handlar om.
Man borde ju få ett låne-ex eller nåt liknande.

Och jag har kollat på YouTube på diverse tillfälliga lösningar för att fixa själva diskenheten, men det känns lite vanskligt.
Kändes bättre att skicka iväg skräpet och få det ordentligt fixat.
Eller få en ny!

Postad 17 July 2014 - 13:00

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Någon annan som har problem med Viaplay-appen i PS4?

Jag har pixelbortfall, oavsett om jag kör film eller som nu, British Open. Det är ett litet kluster på 5x5 pixlar långt uppe till vänster i bild där det är vitt och ett par pixlar grått kring det. Går att stå ut med när jag tittar på golf, men är irriterande när jag kör film.

Finns inte när jag kör spel, finns inte om jag kör Viaplay via 360.
(har stält frågan i Viaplay-tråden också, men där är det dött)

Bifogad fil  Pixelbortfall.JPG   936.67K   2 Antal nerladdningar

Postad 17 July 2014 - 18:58

Colonel
  • Colonel
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Någon annan som har problem med Viaplay-appen i PS4?

Jag har pixelbortfall, oavsett om jag kör film eller som nu, British Open. Det är ett litet kluster på 5x5 pixlar långt uppe till vänster i bild där det är vitt och ett par pixlar grått kring det. Går att stå ut med när jag tittar på golf, men är irriterande när jag kör film.

Finns inte när jag kör spel, finns inte om jag kör Viaplay via 360.
(har stält frågan i Viaplay-tråden också, men där är det dött)

Bifogad fil  Pixelbortfall.JPG   936.67K   2 Antal nerladdningar

Jag testade appen för första gången på ett tag igår (nu när det är uppehåll i Premier League) och hade oxå ett pixelbortfall

Postad 17 July 2014 - 19:17

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Riktigt märkligt. Ligger på samma ställe, hoppas jag?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.