* Officiell tråd - Harman/Kardon DVD22 *
279 svar till detta ämne
Postad 17 september 2004 - 08:16
basdanne
-
basdanne
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Nix... min fungerar klockrent.
Brända och slitna skivor.
Dock så känns det ibland som om någon hällt sirap i den för den är så seg.
Postad 17 september 2004 - 11:46
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
fan jag blir juh nästan lite rädd av att läsa era inlägg... börjar tänka om mina planer på köpa en DVD-22 nu... eller borde jag kanske göra det ändå...?
Postad 17 september 2004 - 15:48
Unregisterede6099cda
-
Unregisterede6099cda
-
Lärjunge
-
-
410 inlägg
Nyga, är i lite samma situation som dig. Ska nog köpa DVD+Receiver i höst och det lutar åt H/K. Visst kan man oroas av att del har problem, men frågan är hur mycket vikt man ska lägga vid problem som rapporteras in i en sån här tråd. Alltså, det är ju inte representativt för alla som köpt, då det mest är dom som har problem som skriver i tråden. Och man ska ju ha klart för sig att alla tillverkare/modeller har en viss felprocent. Man får väl försöka bedöma hur mycket fel det är i förhållande till andra modeller, men det är ju j-ligt besvärligt särskilt som antal inrapporterade fel ju hänger ihop med hur många enheter som sålts. Blir minst sagt råddigt.
Det problem som jag läst om som oroar mig mest är uppspelning av MP3-skivor. Så jag tänker helt enkelt bränna nån skiva och gå till butiken och be att få provspela innan jag köper.
Postad 17 september 2004 - 15:52
kalenen
-
kalenen
-
Forumräv
-
-
555 inlägg
Läste senaste Bild & ljud hemma, känns mer eller
mindre som H/K DVD22 blev sågad.
Postad 18 september 2004 - 12:37
Unregistered40258f86
-
Unregistered40258f86
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Jag har för några dagar sedan hämtat ut min nya 22-a från Fyndbörsen och jag kan ju säga att jag är klart nöjd med den. Hade en Yamaha S540 innan och den har inte en skans mot 22-an. Tycker inte den är så fruktansvärt seg, den är grymt tyst, spelade upp alla mina tidigare brända Mp3 skivor utan problem. Inget släpande av ljud i filmer eller ngt av den naturen hittils!
Kort sagt nöjd!
Ps. beställde den tillsammans med en HK AVR 330 och dom ser underbara ut tillsammans!
Postad 18 september 2004 - 13:00
Unregistered29693
-
Unregistered29693
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Läste senaste Bild & ljud hemma, känns mer eller mindre som H/K DVD22 blev sågad.
Känns som det kvittar vad nån skriver i en tidning. Visst det är riktlinjer, men för att vara säker måste man ju prova själv. Det har jag gjort och den är då hästlängder bättre än Pioneer och Philips spelarna jag har provat i samma prisklass. Sen så är den ju inte dyr heller, riktigt bra dvd tycker jag. Men smaken är som baken, och visst den är lite seg det upplever jag också.
Postad 18 september 2004 - 13:15
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
om man inte ska sats på H/K då, vad finns det annars att välja på i samma prisklass som kan vara lika bra om inte bättre?
Kommer köra med en H/K förstärkare så känns nästan lika bra att ha en H/K dvd då oxå men......
Postad 18 september 2004 - 13:50
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1 429 inlägg
Läste senaste Bild & ljud hemma, känns mer eller mindre som H/K DVD22 blev sågad.
på vilket sätt blev den sågad?
Postad 18 september 2004 - 15:50
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
De klagade en hel del på deinterlaceingen. Kan inte påstå att jag kände igen mig i deras kritik men ska ändå för säkerhets skull bland annat kolla på Nemo gällande deras krtik mot "kantiga master" på båtarna. Det lät lite som om de körde spelaren i Auto-läge men det får vi hoppas att de inte gjorde, uselt test annars. Dock ska man inte glömma att 22:an är, som jag tidigare nämt, inte optimal när det gäller detaljer i lågdagrar eller absolut stabilitet i bilden. Dessutom var de kritiska mot loudness-karaktären i cd-ljudet med maffig bas. Men det tycker jag bara är roligt.  Är väl ingen audio-fil direkt.
Postad 18 september 2004 - 19:53
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
De klagade en hel del på deinterlaceingen. Kan inte påstå att jag kände igen mig i deras kritik men ska ändå för säkerhets skull bland annat kolla på Nemo gällande deras krtik mot "kantiga master" på båtarna. Det lät lite som om de körde spelaren i Auto-läge men det får vi hoppas att de inte gjorde, uselt test annars.
Dock ska man inte glömma att 22:an är, som jag tidigare nämt, inte optimal när det gäller detaljer i lågdagrar eller absolut stabilitet i bilden.
Dessutom var de kritiska mot loudness-karaktären i cd-ljudet med maffig bas. Men det tycker jag bara är roligt. Är väl ingen audio-fil direkt. 
jamen vad jämför ni alla med då? om man nu ska se förbi alla problemen med H/K 22an, vilken annan DVD är nåt att köpa då? Det verkar som alla snackar om att det finns bättre spelare men kan inte nån ge nåt exempel nån gång då?
Postad 18 september 2004 - 20:59
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Ja du kan kolla in Denon 1910 ..
Postad 26 september 2004 - 16:38
Unregistered1439518b
-
Unregistered1439518b
-
Lärjunge
-
-
265 inlägg
E det ngn som har samma problem som jag har med denna spelare
vissa filmer funkar klockrent med mina dvd+r skivor och så vissa filmer på likadana skivor funkar inte alls
Ngn som har tips om vad det kan vara
Postad 27 september 2004 - 22:11
Unregistered67623aec
-
Unregistered67623aec
-
Användare
-
-
127 inlägg
Vet ej om det är fel på mitt ex eller om det är normalt, men ska det ta 6-8 sekunder från det att man trycker på eject tills dess att släden poppar ut?
Postad 28 september 2004 - 07:18
basdanne
-
basdanne
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Vet ej om det är fel på mitt ex eller om det är normalt, men ska det ta 6-8 sekunder från det att man trycker på eject tills dess att släden poppar ut?
ja... tyvärr. Det är så på den modellen. Alla mina knappar på DVD:n är så sega. Gör DVD:n från fjärren istället så slipper man bli galen på den.
Postad 13 oktober 2004 - 17:36
DRphil
-
DRphil
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Papper som medföljer från Hembiobutiken...
Regionsbyte H/K DVD-22
1. Se till att det inte är någon skiva i spelaren.
2. Ställ spelaren i stanby läge.
3. Sätt på spelaren.
4. Tryck på OSD på fjärrkontrollen för att få upp On Screen Displayen.
5. Skriv in med fjärrkontrollen: 314159 + regions kod.
Till exempel 3141590 för regionsfri eller 3141591 för region 1.
Bara för info så funkar deta mycket bra. Har testat själv på min nyinköpta DVD-22:a...
Have fun!
//Filip
Postad 15 oktober 2004 - 22:00
Unregisteredbb565ad9
-
Unregisteredbb565ad9
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Idag fick jag äntligen min dvd-22 från fyndbörsen efter 1.5månads väntan... dock har jag lite problem... allt ljud som går genom digitalutgången dvs 5.1 ljudet till min H/K AVR-330 kommer lite för tidigt... så läppsynken inte riktigt blir rätt... sätter jag mute på receivern och endast tar ljudet från scarten till tvn så är det helt rätt.... (kan väl säga att jag kör komponent ut till min plasma, spelar iofs ingen roll vilken jag väljer av RGB/Komponent det är samma resulta ljudmässigt)
Jag hade inget sådant problem när jag körde från min gamla skräp dvd (sony ns300 tror jag den heter)
Detta är enormt störande speciellt eftersom det är det "viktiga" ljudet som strular och inte vanliga stereoljudet i scarten.... nån som har haft samma problem? har testat både coax och optiskt till receivern med samma resultat.
Postad 15 oktober 2004 - 22:21
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
fick min DVD 22a för några dagar sedan. MYCKET nöjd!
Postad 18 oktober 2004 - 10:17
Unregistered960
-
Unregistered960
-
Beroende
-
-
1 036 inlägg
Det finns ju nu en ny firmware tillgänglig. Vet ngn. vad denna gör för nytta?
Jag hoppas att den inte tar bort bildinställningsmenyn som finns på de tidiga spelarna...
Postad 18 oktober 2004 - 11:57
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
Det finns ju nu en ny firmware tillgänglig. Vet ngn. vad denna gör för nytta?
Jag hoppas att den inte tar bort bildinställningsmenyn som finns på de tidiga spelarna...
var har du läst om det? EDIT: hittade just det på deras hemsida... men hur kan man ta reda på vad man har för serienummer på DVD spelaren? EDIT2: hittade just lappen som sitter på baksidan av DVDn. Jag har nu version WA0008-24746. På Harman Kardons hemsida står det: "If the serial number of your DVD 22 is from WA0008-16267 to WA0008-29406 or from WA0012-0001 to WA0012-07599, we advise you to upgrade the firmware or your player" Så det blir vell att uppgradera då antar jag.
Redigerat av Unregisteredb3cba0c2, 18 oktober 2004 - 12:41.
Postad 18 oktober 2004 - 14:52
basdanne
-
basdanne
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Sålde min igår... men lycka till.
Kör Onkyo DV-SP502 istället.
Ganska mycket snabbare reaktioner och den tar DivX
Postad 18 oktober 2004 - 16:42
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
Sålde min igår... men lycka till. Kör Onkyo DV-SP502 istället. Ganska mycket snabbare reaktioner och den tar DivX 
hur blir DivX med projektor? blir det lika bra som DVD-R? annars ger det inget för mig att köra DivX från DVD spelare för ja kör annars det från datorn med en SCART - VGA kabel, ger KLOCKREN bild! har för övrigt uppgraderat DVD22an nu, men märker ingen skillnad. Vet inte va ja ska kolla efter så..  Däremot så upplevde jag släden lite snabbare när man öppnar och stänger. Utan film i då... men ja vet inte, kanske bara är nåt ja fått för mig.
Postad 19 oktober 2004 - 07:46
basdanne
-
basdanne
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Sålde min igår... men lycka till. Kör Onkyo DV-SP502 istället. Ganska mycket snabbare reaktioner och den tar DivX  hur blir DivX med projektor? blir det lika bra som DVD-R? annars ger det inget för mig att köra DivX från DVD spelare för ja kör annars det från datorn med en SCART - VGA kabel, ger KLOCKREN bild!
har för övrigt uppgraderat DVD22an nu, men märker ingen skillnad. Vet inte va ja ska kolla efter så..  Däremot så upplevde jag släden lite snabbare när man öppnar och stänger. Utan film i då... men ja vet inte, kanske bara är nåt ja fått för mig.
Om du ändå kör DivX från datorn så är det nog ingen större skillnad att köra på dvd:n. Men klockren bild blir det.... lite beroende på vad det är för källa. Går inte att jämföra med en riktig dvd-film dock. Inte dem som jag provat.
Postad 19 oktober 2004 - 16:28
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
okej...
men är det nån mer än jag som har uppgraderat mjukvaran i sin HK DVD22a? Jag märker då ingen skillnad än..
Däremot tycker jag att släden lever om mer nu än vad den gjorde i början. Nån mer som upplever det?
Samma sak med ljudnivån.. jag hör den nu när ja sätter örat mot, tyckte inte ja gjorde det när den va sprillans.
Postad 19 oktober 2004 - 22:59
Unregistered960
-
Unregistered960
-
Beroende
-
-
1 036 inlägg
Min var inte i det intervallet där man rekommenderade upgrade
Postad 02 november 2004 - 22:55
Unregistered3e6d458d
-
Unregistered3e6d458d
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Någon som vet hur man kontrollerar vilken version av firmwaren som spelaren har? (även om man inte har en spelare som behöver uppgraderas enligt HK, så kan det ju va bra till en annan gång? att veta versionen)
Varför ska man uppgradera mjukvaran? Ingen förklaring på HK´s hemsida som jag sett hittintills som förklarar exakt vad som ändrats.
MVH Christer
Postad 02 november 2004 - 22:59
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
du kan se på serienumret bak på DVDn va du har för serienummer på DVDn, men firware version vet jag dock inte hur man kollar. tvivlar på om det verkligen går..
Postad 10 november 2004 - 21:46
HexXa
-
HexXa
-
Användare
-
-
169 inlägg
Hur fungerar belysningen på dosan ?
är det en knapp man trcker inte eller hur är det, är det ingen som skulle kunna knäppa en bild och sätta in på belysningen
Hur är PS jämfört med philips dvd 762 som jag har det är ju 2 olika tekniker vad jag förstår vilken ger bäst bild.
Har nyss köpr philipsen och kör projj är det värt att sälja den o införskaffa sig en 22:a istället kanske ?
Ursäkta stavfelen...
Redigerat av HexXa, 10 november 2004 - 21:47.
Postad 10 november 2004 - 22:13
Hur fungerar belysningen på dosan ? är det en knapp man trcker inte eller hur är det, är det ingen som skulle kunna knäppa en bild och sätta in på belysningen Hur är PS jämfört med philips dvd 762 som jag har det är ju 2 olika tekniker vad jag förstår vilken ger bäst bild. Har nyss köpr philipsen och kör projj är det värt att sälja den o införskaffa sig en 22:a istället kanske ?
Ursäkta stavfelen...
Jo, man trycker in en knapp för att sätta på belysningen!
Postad 10 november 2004 - 22:29
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1 691 inlägg
En bild på belysningen... Ingen vidare bild, men du borde se ungefär
Postad 11 november 2004 - 00:20
jonasprivate
-
jonasprivate
-
Über-Guru
-
-
11 286 inlägg
Lite OT men varför lyser det grönt på H/Ks fjärkontroller?
det borde lysa blått tycker jag,mer matchande med recivern.
Postad 11 november 2004 - 00:28
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1 691 inlägg
En liten fråga på tal om ljus... finns det nåt enkelt sätt att dämpa dioden på dvdspelaren? den lyser ju upp halva rummet
Postad 11 november 2004 - 15:57
HexXa
-
HexXa
-
Användare
-
-
169 inlägg
ah nice ..
tack för bilden
Postad 11 november 2004 - 22:02
Unregistered3e6d458d
-
Unregistered3e6d458d
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
En liten fråga på tal om ljus... finns det nåt enkelt sätt att dämpa dioden på dvdspelaren? den lyser ju upp halva rummet
Tja. Enklast är väl att kapa komponentbenet för den blå färgen, då det är en diod med med 3 ben, således två inbyggda dioder i en. Då är den blåa för alltid släckt vid drift, och orange lyser vid stanby. Klart coolast vore om man kanske kunde driva den blå dioden via matningen till displayen, då skulle den ju släckas eller dimmas samtidigt med displayen. Har inte mätt upp driftspänningen till displayen men gissar att den ligger på 5V så det kanske kan gå. Måste klart testa detta själv någon gång. Hoppas någon hinner före :-) och ger en instruktion. Hälsningar Christer
Redigerat av Unregistered3e6d458d, 11 november 2004 - 22:15.
Postad 11 november 2004 - 23:23
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1 691 inlägg
Tja. Enklast är väl att kapa komponentbenet för den blå färgen, då det är en diod med med 3 ben, således två inbyggda dioder i en. Då är den blåa för alltid släckt vid drift, och orange lyser vid stanby.
Klart coolast vore om man kanske kunde driva den blå dioden via matningen till displayen, då skulle den ju släckas eller dimmas samtidigt med displayen. Har inte mätt upp driftspänningen till displayen men gissar att den ligger på 5V så det kanske kan gå.
Måste klart testa detta själv någon gång. Hoppas någon hinner före :-) och ger en instruktion.
Hälsningar Christer
Skulle du få för dig att göra denna mod så skriv gärna hur det gick  Stör mig ganska mycket på den... tejpat med eltejp nu  Vet inte om min är onormalt stark, men i ett helt mörkt rum lyser den ju verkligen upp...
Postad 11 november 2004 - 23:28
Stör mig ganska mycket på den... tejpat med eltejp nu  Vet inte om min är onormalt stark, men i ett helt mörkt rum lyser den ju verkligen upp...
Sköna blå dioden ska lysa, är så fin och rogivande...
Postad 11 november 2004 - 23:33
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1 691 inlägg
Har inget emot blå dioder i allmänhet, men denna har verkligen ingen rogivande effekt... den är ljusstark, men ändå diffus... om man nu kan säga så... känns nästan som att titta på ett uvljusrör eller nåt... Nä, inte trevligt alls  Men ett mindre problem, på en annars ypperlig spelare
Körde ett antal blindtester innan jag köpte den, bla mot pioneer 575... klasskillnad
Postad 13 november 2004 - 21:22
HexXa
-
HexXa
-
Användare
-
-
169 inlägg
Jag har lånat en 22:a idag och var inte speciellt imponerad utav den.
det enda var väll att dosan var skön att hålla i handen och att den var bakgrunds belyst, vilket inte hjälpte mycket när man skulle kolla på menyknapparna.
Har för närvarande en Philips dvp 722 är det någon ide att byta till denna spelaren tro ?. jag märkte ingen större bildskillnad på projjen.
Postad 13 november 2004 - 22:12
Har för närvarande en Philips dvp 722 är det någon ide att byta till denna spelaren tro ?. jag märkte ingen större bildskillnad på projjen.
Testa ljudbiten med, dvd-22 har en fin Wolfson DAC, kanske hör någon skillnad där.
Postad 13 november 2004 - 23:35
HexXa
-
HexXa
-
Användare
-
-
169 inlägg
Ok har inte testat den ännu.
Postad 15 november 2004 - 08:04
basdanne
-
basdanne
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
En bild på belysningen... Ingen vidare bild, men du borde se ungefär 
Han som specade denna kontroll vid tillverkningen måste ha ett stort hål i huvudet. Upplysta knappar.... Yeah right. Men vad varje knapp gör står ju på plasten ovanför knappen. Så allt man ser är ju bara en bunt upplysta punkter.
Postad 15 november 2004 - 09:19
Beaver
-
Beaver
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Alltså jag trodde först inte att det var sant. Knapparna lyser men du har ingen aning vad knappen står för eftersom texten står ovanför knappen. Nån måste ha fått ett hjärnsläpp här.
Sen har jag också stört mig på den sena reaktionstiden när man ska öppna luckan...
För övrigt min första spelare som jag är ganska nöjd med. Bilden är kanon via komponent till min projje (Hitachi TX-100).
Postad 15 november 2004 - 13:37
Unregisteredb3cba0c2
-
Unregisteredb3cba0c2
-
Lärjunge
-
-
409 inlägg
vad är det som man måste ändra så ofta på fjärrkontrollen att man får hjärnsläpp då?
Jag vet att ljudspåret ligger på knappen längst uppe till vänster och undertexterna till höger. sedan öppna luckan knappen ligger andra nerifrån till vänster på dom runda knapparna där uppe.
Kommer man ihåg de viktigaste tycker jag att fjäkon är perfekt.
Postad 22 november 2004 - 11:44
Unregistered7f4b346b
-
Unregistered7f4b346b
-
Lärjunge
-
-
493 inlägg
Knepigt att 22:an har den fula "gammel"-digitala displayen, den matchar ju inte deras recievers. 31:ans är ju faktiskt snyggare då den passar dreas recievers. Ps. ja ja... jag vet, det är en skitsak men jag är av den petigare sorten 22:ans front31:ans front
Redigerat av Unregistered7f4b346b, 22 november 2004 - 11:46.
Postad 02 december 2004 - 19:05
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1 429 inlägg
spelarn vill inte spela upp de versioner jag har ut av Star Wars Ep1 och Ep2..., den går i stoppläge, å vill inte starta!
Inte det att den inte kan läsa skivan, men som sagt, den går i stoppläge!
Min andra, gamla DVD har inga problem med filmerna!
någon som vet hur man kan fixa till det?
Postad 03 december 2004 - 10:58
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3 008 inlägg
Lite OT men varför lyser det grönt på H/Ks fjärkontroller? det borde lysa blått tycker jag,mer matchande med recivern.
Antagligen är de så enkelt att de gamla typ DVD-25 o DVD-1 o dom hade grön belysning på spelaren. Dock skumt endå eftersom min AVR-5500`s fjärr lyser blått men har en grön belysning =)
Postad 03 december 2004 - 19:35
beke
-
beke
-
Användare
-
-
155 inlägg
Sålde min igår... men lycka till. Kör Onkyo DV-SP502 istället. Ganska mycket snabbare reaktioner och den tar DivX 
har för övrigt uppgraderat DVD22an nu, men märker ingen skillnad. Vet inte va ja ska kolla efter så..  Däremot så upplevde jag släden lite snabbare när man öppnar och stänger. Utan film i då... men ja vet inte, kanske bara är nåt ja fått för mig.
Släden öppnar ~1sekund snabbare (från avstängt läge till öppen lucka) med den nya mjukvaran, min spelare tillhörde inte de som rekommenderades uppdatera.. Fortfarande mkt långsam dock, ~7sekunder. Min gamla JVC öppnar på under sekunden!
Postad 05 december 2004 - 19:34
Unregisteredfc22b3c7
-
Unregisteredfc22b3c7
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Jag undrar om någon annan än jag har en HK 22 som piper i standby-läge. Det är en ganska högt ton som är störande. Eventuellt undrar jag om man kan få den utbytt.
Redigerat av Unregisteredfc22b3c7, 07 december 2004 - 15:56.
Postad 13 december 2004 - 12:04
Unregistered610e2837
-
Unregistered610e2837
-
Lärjunge
-
-
368 inlägg
Han som specade denna kontroll vid tillverkningen måste ha ett stort hål i huvudet.
Upplysta knappar.... Yeah right. Men vad varje knapp gör står ju på plasten ovanför knappen. Så allt man ser är ju bara en bunt upplysta punkter. 
Fast viktiga funktionsknappar som play, stop och spolning är ju formade så att man ser vad det är för något när man tänder belysningen. Andra viktiga knappar lär man sig som sagt rätt snart... /Andreas
Postad 25 december 2004 - 16:50
anzo
-
anzo
-
Användare
-
-
171 inlägg
Någon som vet hur man ställer om antalet från 576p till 1080p ?
Postad 26 december 2004 - 11:39
Någon som vet hur man ställer om antalet från 576p till 1080p ?
Det går väl ej på dvd-22? De dvd-spelare som kan skala om har väl dvi/hdmi-utgång ? Nästa h/k måste ha dvi/hdmi-utgång...
Redigerat av Viggen, 26 december 2004 - 11:50.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Bild/Ljuduppspelning (Övriga format & Vintage)
-
→
DVD-spelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|