- Bra svenskt tangentbord. Det jag kör i wm är helt överlägset de Androidvarianter jag testat - men jag kanske missat nåt?
- En kalender-agenda på startskärm och på låsskärm, så jag enkelt kan se närmaste möten(a) utan att behöva rota runt.
2 relaterade trådar
Postad 01 oktober 2010 - 05:38 - Bra svenskt tangentbord. Det jag kör i wm är helt överlägset de Androidvarianter jag testat - men jag kanske missat nåt? - En kalender-agenda på startskärm och på låsskärm, så jag enkelt kan se närmaste möten(a) utan att behöva rota runt. Postad 01 oktober 2010 - 07:24 Lade en skärmdump som du kan titta på här --> http://image.bayimg.com/haploaach.jpg AVR4000... kul att se att du också har börjat leka lite med Android. Som sagt känns det väl kanske ännu inte riktigt lika professionellt som WM, men visst är det kul att leka med. Du som kör HyperDroid... är den bra? Kan man välja svenska som språk i den? Jag har bara kört med Mattc men det är ju alltid kul att testa nåt annat också. Kan för övrigt tipsa om att Duttys senaste WM-ROM är riktigt rapp nu... och fortfarande på svenska ![]() http://forum.xda-dev...ad.php?t=610634 Mvh... /AudioSmurf Redigerat av AudioSmurf, 01 oktober 2010 - 07:38. Postad 01 oktober 2010 - 21:05 HyperDroid som jag kor med fungerar riktigt bra, huruvida den stodjer svenskt systemsprak ar inget jag vet eftersom jag inte pillar med det. Kor alltid engelska rakt av. ![]() Intrycket av Android for tillfallet ar battre an det initiala intrycket. Men det kanns fortfarande begransat i vissa avseenden, framforallt maste jag hitta en bra losning for sortering av program. Det ar helt bedrovligt i standardutforande. Jag gillar widgetsystemet skarpt och hemskarmarna. Dock hade jag garna sett en variant av HTC Sense med samma upplagg som i WM - alltsa en hemskarm med flikar i nederkanten. Det hade underlattat atkomst av HTCs egna funktioner. Daremot kvarstar mitt intryck att manga program till Android saknar den kraft och funktionalitet som WMs dito kan erbjuda. I manga fall kanns det ganska avskalat. Det beror dock pa vilka program det ror sig om. Multimedia verkar forhallandevis vettigt - inte minst musikspelare m.m. Overlag gillar jag Android och tycker det ar ett intressant system att kora - jag foredrar det alla veckans dagar framfor iOS. Men det kraver tweaks precis som WM innan det lyfter pa allvar. SPB Mobile Shell for Android kommer att bli valkommen nar det slapps. Edit: Pa WM-fronten kor jag Omega 13.3. Testade Omega 14 men den godtog inte Documents Tab 2.5.2014 - den senaste 2.5.2017 finns ej som cab. Sa nu kor jag med 13.3/236xx. Redigerat av Unregistered43b822d3, 01 oktober 2010 - 21:15. Postad 02 oktober 2010 - 07:50 Har du testat "Multicon"? En superbra widget som hör att du får plats med många fler program på hemsidorna. Jag är nästan aldrig inne i programlistan längre tack vare att alla mina favoritprogram får plats på hemsidan. http://sv.appbrain.c...kdroid.multicon /AudioSmurf Postad 02 oktober 2010 - 09:09
Tack för tips! Men jag saknar fortfarande piltangenterna? Annars är det ju svårt att navigera runt i texten? Är det bara jag som är kalenderberoende? ![]() Postad 02 oktober 2010 - 15:05 Jag har ställt in så att när jag "swipear" nedåt så kommer ett numeriskt tangentbord med piltangenter upp. Bara att swipa nedåt igen för att få tillbaks det vanliga tangentbordet igen. Postad 03 oktober 2010 - 01:36 Dock ar programsortering nagot som Google helt klart behover atgarda. Idealet vore nagot i stil med SPB Mobile Shells programhanterare. Postad 04 oktober 2010 - 20:13
Yeeeehaaaaa!!! Funkar prima.. Postad 04 oktober 2010 - 22:19
Lite sent bara nu när man kör Android. Postad 05 oktober 2010 - 06:18 Njae... inte för mig. Varje gång det byts låt så nollställs volymen till en väldigt låg nivå. Om man t.ex. stänger av ljudet så nollställs volymen också till den låga nivån vid låtbyte. Fler än jag som har det problemet? Jag tänker meddela Spotify om problemet och hoppas att fler gör detsamma (om ni också har buggen vill säga). Edit: Om ni har problemet kan ni rapportera det här: http://getsatisfacti...problems/recent /AudioSmurf Redigerat av AudioSmurf, 05 oktober 2010 - 06:40. Postad 05 oktober 2010 - 08:48 Har skrivit in min klagan... ![]() Postad 05 oktober 2010 - 10:25 Postad 05 oktober 2010 - 20:18 Riktigt skönt att man kan köpa appar på market nu också. Men jag vill ändå inte utesluta Windows, alla program flyter mycket bättre och det är stabilare. Sen får man ju hoppas att nu när WM7 är på ingång att det kan levereras riktigt sköna Roms som byggs på det operativsysyemet. Postad 08 oktober 2010 - 14:00 Är det någon här som tittat närmare på problemen med a2dp? Ljudkvaliteten är ju kass med denna telefon. Samma headset och spotify på tjejens desire låter ju nästan cd-kvalitet, men hd2 som en kraftigt komprimerad mp3:a. Tråkigt. Postad 10 oktober 2010 - 08:38 Telefonen i övrigt fungerar och den går att använda om man kan leva med risken att få lite glassplitter i fingertoppen. Någon som har någon uppfattning vad det kostar att få detta åtgärdat? Gärna hos någon "seriös" firma. Har förstått att de flesta byter både glas o display och har sett priser på ca 2000kr men det är företag/folk som jag aldrig hört talas om. Några inputs? Postad 10 oktober 2010 - 09:43 Självrisken där brukar ligga på ca 1200.- Postad 10 oktober 2010 - 11:14 Postad 10 oktober 2010 - 11:17 http://www.youtube.c...h?v=HSRFA4eYhw8 Spekuleras i äktheten av denna video, men det verkar som om att vi kommer få ännu mer möjligheter till våra "precious" i framtiden. Postad 11 oktober 2010 - 18:14 Postad 11 oktober 2010 - 23:02
Det ar dock en dalig ide att flasha den om man kor HardSPL. Den innehaller namligen en inkompatibel version som staller till problem enligt rapporter pa xda. Den bor endast flasha om man kor stock ROM med stock SPL. En rapporterad bugg ar bl.a 30-50 MB RAM ledigt om den flashas pa en HD2 som kor SPL 2.08HSPL. Daremot ar den nya stock ROMen officiellt redo for 576 MB RAM. Den stodjer alltsa 576 MB RAM pa en EU-HD2 da man kor den ihop med medfoljande stock SPL 3.03. Det ar helt nodvandigt att flasha stock SPL fore denna ROM for korrekt SPL-uppgradering! Ett battre alternativ ar dock att vanta pa lite uppdatering fran XDA. Den nya stock ROMen kor WM 6.5 build 21913 och ar saledes inte senaste teknologi. Det vore bra med 6.5.3 fran HTC eller Windows Embedded Handheld (efterfoljaren till 6.5.3). Postad 13 oktober 2010 - 18:05 varje gång jag laddar ned den blir den fel storlek och funkar ej..... Postad 14 oktober 2010 - 19:35 Postad 20 oktober 2010 - 17:04 Jag hade tänkt hjälpa en kompis att flasha sin HD2.. Vilken ROM är bäst nu ? Hur funkar Android nu ? Har ni nån länk till en bra guide så kasta gärna upp den. Vet att xda finns..Brukade hänga där tidigare ... Men ja tänkte testa här först ![]() Edit Hittat guide hur man gör men har ni tips på bästa ROM?...Tror vi skippar android Redigerat av moparman, 20 oktober 2010 - 17:19. Postad 20 oktober 2010 - 17:26 Det ar dock en god ide att flasha Omega XT med 2168x eller 231xx builds. 236xx har en tendens att dra mycket batteri. Nar det galler 6.5.5-ROMar anser jag Omega vara den ledande. Inom segmentet 6.5 har jag ingen direkt koll dock, EnergyROM kan vara ett alternativ dar. Men som sagt - Omega XT ar det rekommenderade alternativet ihop med senaste radion 2.15.xx. Edit: Ytterligare aspekter i ROM-fragan ar huruvida man vill ha Sense Landscape eller ej. Omega kor Manila 2.5.2019 utan landscape - den versionen kommer fran den kinesiska HTC Oboe vilket ar en variant av HD2. Dock gor landscape i Sense 2.5 att man forlorar cover flow i Album och Audio Manager vilket ar en nackdel. Da det talas om att nya CHT 2.0 ar pa G i fardig version kan det vara vart att ev avvakta ROMar med den inlagd. Annars ar det bara att flasha en ROM med CHT 1.8.5 eller utan och uppdatera. CHT ar enligt mig narmast obligatoriskt idag - det ar en rejal forbattring av startskarmen i Sense och nya CHT 2.0 tar det hela mycket langre med stod for widgets etc. Pa HardSPL-fronten rekommenderar jag HSPL3/2.08.HSPL. Den nya stock ROMen bor undvikas helt - den kommer med en ny SPL 3.03.000 som INTE finns i HSPL-version an. Flashar man den med HSPL 2.08 kvar blir ledigt RAM ungefar 50 MB. Flashar man stock SPL och sedan den nya ROMen fungerar RAM normalt man sedan ar man last med en stock SPL som inte kan uppgraderas. Sa undvik stock ROMen version 3.14. Det som ar trevligt med den nya stock ROMen ar att den konfirmerar att HD2 har 576 MB RAM aven i Europa. Detta da den nya SPL 3.03.000 och 3.14 ger 576 MB RAM medan tidigare stock SPL och stock ROM givit 448 MB. Dock som vi vet har det varit mojligt i custom ROMs lange - men bra att det ar officiellt numera. Jag har 576 MB RAM med Omega XT 15/21681 och HSPL3/2.08.HSPL. Redigerat av Unregistered43b822d3, 20 oktober 2010 - 17:42. Postad 22 oktober 2010 - 18:59 Skulle vilja säga så här, Omega XT är varken ledande eller den mest stabila ROM av dom som finns, inom 6.5.5 serien finns det att antal ROM som är större enligt användarantalet och minst lika stabila och som dessutom finns på svenska språket som alternativ. Den jag själv skulle rekommendera är Artemis då den dels finns på svenska och innehåller absolut senaste uppdateringar på såväl OS sidan som driver sidan, sen har den inte heller en massa saker inbakade i ROMen utan är mycket nära "Stock ROM" men med WM 6.5.5. Men till sist när det gäller ROM så är smaken olika vad man vill ha. Sen att rekommendera HSPL3 2.08 tycker jag är helt felaktigt, de flesta ROM använder nk.exe 1.72 som booting base och den är mest lämpad med HSPL2 1.66, HSPL3 2.08 bör egentligen bara köras med T-mous ROM eller då booting basen är högre än nk.exe 1.72 även om den funkar med andra. Sen skulle jag också vara försiktig med att påstå att den nya 3.14 ROM konfirmerar 576mb RAM då många som kör denna faktiskt inte har mer än 448mb RAM. Tillsist skulle jag vilja flagga för Artemis ROM igen då den inom ett par dagar kommer att släppas på 12 språk byggd med den senaste booting basen från 3.14 (v.40), enligt beta testarna är den mycket bra. Dock måste man använda stock 3.03 SPL och sedan SSPL för att installera den då ingen ny HSPL ännu kommit. Ni kan läsa mer själva här: http://forum.xda-dev...ad.php?t=612580 Postad 22 oktober 2010 - 21:24 Nar det kommer uppdatering anser jag annars att CleanEX i form av ManiMore (alla tabbar) ar en intressant ROM. Pa omradet Artemis vs Omega kan jag konstatera att bada ar bra ROMar, dock lite olika inriktning. Dock foredrar jag att Omega har CHT som standard men som sagt, Artemis ar utan tvekan en bra ROM. Nar det galler utseende etc maste jag dock saga att den mest eleganta Sense 2.5/WM 6.5.5-ROMen jag kort var TPC pa TP2 - den har mycket eleganta softkeyikoner i glas samt transparent softkey bar. Det saknar jag och da jag forsokt soka pa den fronten verkar det lite magert for 6.5.5. For 6.5 finns det losningar dock. Generellt foredrar jag att ha Cookies Home Tab inlagd i ROMen samt WWE som sprak. Pa HardSPL-fronten kor jag som sagt 2.08 av det enkla skalet att den ar nyast och hittills har det fungerat bra. Upplever inte att nagon ROM "krockat" med 2.08.HSPL. Det vore intressant med tips pa fler bra 6.5.5-ROMar inkluderande CHT 1.8.5 (snart ar 2.0 ute i skarp version). Mina krav ar generellt att CHT ar inlagt som standard, sprak WWE och att diverse verktyg sasom Total Commander finns med. Postad 23 oktober 2010 - 19:59 jag kör android sedan två månader på min hd2,och det fungerar mycket bättre att alla windows rom,har min wm rom bara med boot-loader för att ladda android,kommer aldrigt mer att använda windows!!! ![]() Windows Rom: ARTEMIS V31.5 SVE Android Rom: NexusHD2-FRG83_V1.3_(Froyo 2.2.1) RADIO:2.12.50.02_2 MEMORY CARD:microSD kington 16Gb class 10 här är länken till guide för att installera android : http://forum.xda-dev...ad.php?t=732380 Postad 23 oktober 2010 - 22:03
Får du någonsin pekskärmslåsningar eller att datatrafiken via 3G tappar kontakten? Det är de största problemen med Android på HD2 som jag har tyvärr. Postad 24 oktober 2010 - 01:32 Jag ar beredd att prova nagot annat nar jag finner nagot som erbjuder Sense 2.5 Landscape. Jag undersoker det for tillfallet men nagra entydiga resultat som pekar i en specifik riktning ar inte helt latt att finna. Sense 2.5.2019 stodjer inte landscape som standard eftersom det ar en Oboe-version. 2.5.2018 stodjer landscape dock men det ar lite otydligt med information om status for det, d.v.s aktiverat eller ej. Det finns cabar som ger landscape i 2.5.2019 men nar jag provat dessa har resultatet blivit ett fint Sense-haveri. ![]() Dock ar landscape i Sense det enda jag pa rak arm kan komma pa som jag saknar i Omega XT. Postad 24 oktober 2010 - 13:48 Nej,inte med nexus rom,det hände för mig med den flesta Sense rom som jag testade,det är inte fel fri,men den här rom jag rekommenderar som den bästa för hd2,batteri tid 2% per timmarom man kör ingen app,jag har nästan 120 app,alla fungerar bra,också GPs fungerar utmärk,körde sist from oslo till stckm med navigon och det gick kanon bra!plus har DSP digital sound processor manger,med EQ och surround,ljudet är Grymt!! Postad 24 oktober 2010 - 16:16 Passade även på att byta Android, till Mdeejay Froyo HD 3.7 - då jag gillar nya sense. Postad 25 oktober 2010 - 11:01 Vad som fungerar dåligt är Opera är hänger telefonen ofta, är segt jäkligt ofta schackrutor när jag scrollar det minsta, händer ofta att man trycker på länkar utan att något händer trots wifi uppkoppling. SMS funktionen är jäkligt seg speciellt om man sms med samma person ofta behöver gå in och radera ofta samt känns som tangentbordet är jäkligt okänsligt. Jag får inte mitt MW 600 BT headset att fungera med telefonen. Telefonen har allmänt problem med att den hänger sig. Har även en Htc Legend där allt ovanstående fungerar utmärkt enda problem jag märkt där är att det hackar till när jag spelar upp musik med BT headsetet. men dock inte andvänt den lika mycket som jag använt HD2. Går det att få bukt med dessa problem? vill helst inte flasha telefonen då vad jag förståt är att man kan förlora garantin samt jag är allmänt kass på sådant, men om det är enda utvägen så får ni gärna ge tips. Postad 25 oktober 2010 - 16:47 Då tycker jag definitivt du skall testa Artemis v40 eller v37, båda har möjligheten till "Full Manila Rotation" via AC (Artemis Center) som är en inbakad app gjord av kocken där man kan göra många egna anpassningar. Bara för att se att det funkar (använder det inte själv) så aktivera jag detta på min v40 och det funkar klockrent i home screen och de flikar jag testat, i landskapsläge minimerar den också slidern för flikarna med automatik. Både v37 och v40 kör manila 2019. v37 kan du köra in med HSPL eftersom den har nk.exe 1.72 som booting base, skall du köra senaste v40 måste du ta bort HSPL och installera senaste stock 3.14 för att få SPL 3.03 då den använder booting base från denna ROM och ställer till med problem om man kör HSPL. Sen är det som jag sa tidigare, den nya stock 3.14 ger inte 578 i ram eftersom detta endst är ett "display trick". Postad 25 oktober 2010 - 17:14 Nar det galler 576 MB RAM har jag sett olika rapporter men intrycket jag far ar att med senaste SPL 3.03.000 och 3.14-uppdateringen indikeras den mangden. Jag har i vissa lagen funderat over om hela dramat med 576 MB RAM ar avhangigt av har mycket RAM som allokeras for grafik eller ej. Jag vill minnas att pa X1 t.ex var ungefar 128 MB RAM avdelat for grafik. Ar det nagot liknande pa HD2 skulle forklaringen kunna ligga i att "576 MB RAM" inkluderar grafikminnet medan "448 MB RAM" indikerar det traditionella RAM for programkorning. D.v.s tidigare har HTC utelamnat grafikminnesindikeringen och enbart visat 448 MB, nagot som senare andrades pa TMOUS-modellen vilket sedan foljdes av att indikeringen kunde andras aven pa EU-modellen. Enda sattet att fa klarhet ar mer eller mindre att montera isar respektive version och undersoka minneskretsarna fysiskt. Men visar man aven grafikminnet som RAM vid 576 MB uppfattar jag det som logiskt. Postad 25 oktober 2010 - 17:23
Det gar att losa problemen. Vill du stanna kvar i stock-ROM-land ar foljande bra atgarder: 1. Ladda ner senaste officiella 3.14-uppdateringen fran HTC. Jag skulle rekommendera att du kor WWE. Flasha nallen enligt instruktionerna. Det ar som sagt officiell uppdatering sa garantin galler. 2. Efter att ha flashat den senaste uppdateringen kan systemet med fordel tweakas for hogre prestanda. Denna trad ar rekommendabel - utmarkta prestandatweaks. Har finns ett stort antal tweaks som bl.a forbattrar Opera etc. Dessa tweaks kan appliceras med CERegEditor eller med cabar som i vissa fall ar bifogade i tradarna. Med senaste uppdateringen installerad och dessa tweaks pa plats kommer din HD2 att fungera klart battre an idag och med hogre prestanda. Det ar dock rekommenderat att av och till stada systemet med SK Tools och/eller MemMaid for att halla registret etc i bra skick. Postad 25 oktober 2010 - 17:44 Testa v37 så länge, den skiljer sig inte mycket från v40. Nu titta jag iofs inte efter jag installerat stock 3.14, men med spl 3.03 och Artemis v40 har jag endast 448 RAM, sen kan det vara som du säger att med vissa spl och drivare visas ram och grafik minne tillsammans som 576. Men jag är ganska övertygad om att vår HD2 endast har 448 RAM, finns ingen logik i att HTC skulle dölja den sista mängden om den fans. Postad 25 oktober 2010 - 18:49 Nar det galler ROM-flash av 3.14-bootingbase-ROMar ar det val SSPL som galler? D.v.s Artemis v40 skall flashas med SSPL eftersom HSPL 3.03 inte ar klart? Bestammer jag mig for att testa blir det i.s.f Artemis v37 - kanner mig inte overtygad om att det ar vart att offra HSPL aven om SSPL fungerar. Finns det nagra fordelar att uppgradera till 3.14-bas lar jag ev omprova beslutet. Postad 25 oktober 2010 - 19:06 Hade som sagt rätt stora problem med att få bort HSPL och få in V40 med SSPL igår, det gick till slut - men det satt långt inne. Sedan installerade jag Cookies 2.0 beta - och den gillar jag inte alls, kan säkert ställa in någonstans men det har jag inte tittat efter. Det jag inte gillar är den nya listen nedtill som är helt ny och där hometabs´en har försvunnit, eller rättare sagt - dom har samlats under en knapp. Kanske är en vanesak. Något att se fram emot är dock att det idag har släppts source-code från Desire HD utav HTC, vilket förhoppningsvis kommer leda till förbättringar på dom ROM´arna. Är ganska långt ifrån 100% just nu om man säger så. En sak är säker iaf, vill man hålla på o mecka samt prova nya saker så finns det att göra. Det är riktigt roligt och telefonen känns inte alls snart ett år gammal. Postad 25 oktober 2010 - 19:12 Jag sag att nagon anvandare i Artemis v40-traden hade den fruktade "automatisk hard reset-buggen" - det verkade vara isolerat till enbart den individen men kan bero pa franvaro av Task29-formatering. D.v.s att det ligger kvar "skrap" fran foregaende stock-ROM som stor. Iovrigt verkar rapporterna vara positiva, prestandan verkar ha fatt ett lyft. Fragan ar: marks det nagra fordelar som kan vara relaterade till 3.14-basen, d.v.s ar det vart att uppgradera och dumpa HSPL jamfort med att kora med 1.72-baserade ROMar? Postad 26 oktober 2010 - 13:03 Fördelen skall ev vara en något snabbare boot av telefonen. SSPL har fungerat hur bra som helst för min del, det man skall tänka på är bara att göra en extra hard reset efter man installerat ROM. Postad 26 oktober 2010 - 14:09 Troligen lar det bli sa att kockarna generellt invantar HSPL 3.03 innan de slapper ROMar som kraver 3.03 installerat. Iovrigt innehaller ju ROMarna 3.14-baserade uppdateringar eller nyare. Jag upplever inte att det ar vart att dumpa HardSPL an. Postad 30 oktober 2010 - 06:52 * Pixelfel som syns vid ljusa bakgrunder * Det går inte att ladda telefonen. Dioden som brukar lysa under laddning blinkar men tar ej emot ström. Har dragit ut på att skicka in den eftersom jag inte är så sugen på en reset men nu när den inte gick att ladda så blev jag illa tvungen. Extra kred till HTC som utan krusiduller åtgärdar felen. Nu till saken: Kan man mata in WM7 i HD2:an...??? Funderar på att göra något drastiskt nu när man ändå har återställt den... Kanske byter till en Desire HD alt HTC 7. Gillar dock HD2:an skarpt.... ![]() Någon som kan rekommendera något...???? Postad 30 oktober 2010 - 09:06
Kör in Android så blir det en helt ny telefon. Postad 30 oktober 2010 - 10:39
Det låter intressant. Men det verkar väldigt komlicerat, eller? Kollade in någon manual på xda, men jag fattade inte mycket av det som skrevs. Finns det någon exakt steg för steg manual (helst på svenska) hur man gör? Innebär det att garantin försvinner? Kan man återställa telefonen till original sen? /Magnus Postad 30 oktober 2010 - 12:44 http://forum.xda-dev...ad.php?t=609477 - alla steg och länkar till vad du behöver i rätt ordning. Har du svårt att få ordning på det, så underskatta inte Youtube, där du börja med att söka på "HardSPL" och se hur det ser ut när man gör det på datorn. Sedan, hur du väljer vilken Rom du ska använda, så gäller det samma här, läs lite om de olika och ta någon som passar dig. De allra flesta Rom´ar som har uppdaterats nyligen är förberedda för att kunna köra Android. Även här skulle jag först titta på Youtube hur du kan använda "Task29" för att på bästa sätt ( enklaste ) lägga in en ny Radio ( programvaran som styr telefonens kommunikation ) och ny Rom i samma veva - mycket smidigt, blir väldigt bra. Har du nu kommit hit, så kommer du tycka att lägga in Android på telefonen är löjligt enkelt. Samma här, vilken Android du ska välja är lite av en smaksak. Men det är så enkelt att testa olika så gör det. Du tankar vilken version du vill ha, rarar upp mappen "Android" till roten på ett minneskort, kör en Android-loader från Windows mobile, första gången kan det ta en stund. Även här går det att söka på "HD2 Android" på Youtube, så kommer du kunna se mängder med olika filmer hur man går tillväga. Det är mycket information att ta in, men det är viktigt att ta till sig så mycket information som möjligt själv - för det är enbart du som kan göra informationen till kunskap åt dig själv. Det går att återställa telefonen till original, så du behöver inte oroa dig om garantin. Finns även förklarat på XDA och film på Youtube - http://www.youtube.c...c89Gh0QpIY&hd=1 hur du går tillväga. Du får så mycket nytt att testa att du kommer tycka att det är som om du köpt en ny telefon, det är värt att lägga ett par timmar på vad du kan göra med din HD2 - du kommer bli förvånad. Om du gillar att spela på din telefon, så kommer här ett par mytnyttiga filmlänkar http://www.youtube.c...h?v=68BYOr6dSAs - det finns även del 2 och del 3 där olika titlar visas upp. http://www.youtube.c...08Kgssg3lE&hd=1 http://www.youtube.c...h?v=zP1lVZtZRKQ - psx-emulator till Android http://www.youtube.c...h?v=raLRAP9KuPk - psx-emulator till W.M Have fun Postad 30 oktober 2010 - 16:36
Tack för infon! Men det känns som jag kommer avstå. Köper nog hellre en med android från början. Börjar bli sugen på desire hd, den känns ju som en hd2, fast med android. /Mange 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |