Lagerstatus I lager
Artikelnr. 5010382590
Återstår att se om de lyckas skeppa ut idag...
[EDIT:]
Tjoho
"Din order är på väg! " och kollinummer har jag... gott de!
Redigerat av pege_amp, 13 April 2010 - 15:18.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
Startad av
Unregisterede8ec823a
, Dec 08 2009 09:32
2978 svar till detta ämne
6 relaterade trådar
Postad 13 April 2010 - 15:04
Såja, Dustin är på G
Lagerstatus I lager Artikelnr. 5010382590 Återstår att se om de lyckas skeppa ut idag... [EDIT:] Tjoho "Din order är på väg! " och kollinummer har jag... gott de! Redigerat av pege_amp, 13 April 2010 - 15:18. Postad 13 April 2010 - 15:04
Alla ni som beställt från CDON och fått status "Varorna packas" - vilket datum beställde ni?
Postad 13 April 2010 - 15:05
Nu kostade den där iofs mer än vad SE MW600 gjorde. Då tror jag SE's produkt är lite vassare (och snyggare) Postad 13 April 2010 - 15:10
Beställde de 6/3 och har status levererad. Postad 13 April 2010 - 15:23
Jag har iaf fått besked via sms från 3 att luren är skickad från Kalmar och även bifogat, sökbart sändningsnummer hos DHL. Postad 13 April 2010 - 15:30
Mer intryck, rapp, men slöare än nexus med cyanogens senaste rom. Os monitor rapporterar 408 MB ram... vart tog resten vägen...
Redigerat av NisseGurra, 13 April 2010 - 15:30. Postad 13 April 2010 - 15:34
Beställde 23/3 och har status varorna packas Postad 13 April 2010 - 15:34
OMFG!
Var inne på min lokala Teliabutik för en timme sen och kollade statusen... "Imorgon lär den komma" svarade den trevliga försäljaren. "Ni har inte en pall stående här bakom då?" frågade jag lite på skoj. Nej, sa han och skrattade.... Nu ringde samma säljare och sa att vi har just fått in dom =0, men det är först i morgon vi kan börja säjda den. Har du den fysiskt framför dig?? Ja (skratt). 2 min senare ringer en annan säljare med samma besked (samma butik). Jag erbjuder mig att ta eventuella böter för butikens räkning om jag får den nu... Nej (skratt) Jag är tät Hjälper inte, välkommen imorgon. Så kontentan är att den finns, är på väg till er alla där ute. Postad 13 April 2010 - 15:34
Är det samma med Nexus och Desire som min nuvarande Spica, att man måste någon gång göra en omstart när den börjar bli slö, för att få fart på den igen? Postad 13 April 2010 - 15:40 Jag beställde 12/3 tror jag.. och statusen "Varorna packas" Postad 13 April 2010 - 15:41
Beställde min 8/3 och har stått "Varorna packas" sen igår. Postad 13 April 2010 - 15:45
Har fortfarande inte fått status "Varorna packas" på min ens. Beställde iofs 5/4 så det är väl därför. Aja, siktar på att få min tidigast nästa vecka!
Redigerat av Unregistered0c0b3eec, 13 April 2010 - 15:45. Postad 13 April 2010 - 15:45
Jag har också beställt från Netonnet. Dom har skickats till mig idag. Har fått mail om det samt kolli nummer. Postad 13 April 2010 - 15:45
Tele 2
"HTC har fått fler problem med leverans. Vi har tagit emot ett antal telefoner tidigt i morse som även gick iväg till kunder, din beställning va tyvärr inte en av dom. Under dagen idag kommer fler gå ut och vi har även blivit lovade att nya kommer in idag kl. 17.00, förhoppningsvis så är din beställning med där. Vi har inget kö-system och den mängd telefoner vi fick från HTC va betydligt mindre än vad som sades i början. Imorgon kommer fler telefoner komma in och under dagen imorgon kommer vi även att skicka ut telefonerna. Vi skicka ut alla telefoner så fort vi kan. Värsta fallet skulle vara om telefonerna inte räcker till alla. Då blir nästa leverans runt den 25:e april." Trevlig vår Postad 13 April 2010 - 15:46
100406 la jag min order. Postad 13 April 2010 - 15:47 Jag beställde den 27 Mars och jag får INTE vara med på gruppkalaset i morgon som det ser ut... Postad 13 April 2010 - 15:50
"cyanogens senaste rom" innebär vad? Är telefonen rootad och 3:e-parts ROM inlagd? Postad 13 April 2010 - 15:55
Fick också precis ett sms från Tre om att mitt paket är skickat och att de skickar ytterliggare ett sms när den är på uthämtningsplatsen. Hmm... ordna poliseskort? Postad 13 April 2010 - 15:56 Ja Postad 13 April 2010 - 15:59
Ännu en gång... kan vi slippa allt snack om när folk beställt och inte fått den.
Ok... hade varit mer intressant med en jämförelse med en "orörd" lur. Vet ju inte hur din rootade Nexus är jämfört med en orginal. Postad 13 April 2010 - 16:00
Fick ett kollinr från Tre's kundtjänst nu precis men hittar det varken på posten.se eller DHL's hemsida? Är det någon annanstans man ska söka eller?
Gällande telefonen i sig, ni som redan fått era, hurpass känslig är den optiska styrkulan? Postad 13 April 2010 - 16:01
Eller så döper vi om tråden från * Officiell Tråd - HTC Desire * till Abonnemangs- och leveranstråden för HTC Desire Ganska trött på detta ältande av beställningar och leveranser hit och dit... Postad 13 April 2010 - 16:03 Det tar ett tag innan du kan spåra den, i början står det bara att "skrev du kanske fel kolli-id?". Vänta en timme sen poppar infon upp. Jag vill också veta hur känslig styrsensorn är. Måste man hålla fingret exakt på den där eller kan man dra fingret.. säg ett par millimeter ifrån läsaren? Postad 13 April 2010 - 16:04 Det kan dröja någon timme innan kollit syns på webben. Slutar det på SE brukar det vara Posten, DHLs nummer brukar bestå av 10 siffror. Postad 13 April 2010 - 16:05
Visst, men Desiren är riktigt snabb så ingen fara på taket. La in en moddad Helixlauncher o det rullar på duktigt Postad 13 April 2010 - 16:05 När beställde du? ...jag fick flyttad lev. till 22:a Edit: Någon kan väll redigera bort leverans inläggen när luren funnits ute ett tag....nu passar dom i tråden. Redigerat av lp75, 13 April 2010 - 16:13. Postad 13 April 2010 - 16:08
SNÄLLA, KAN NI INTE TA LEVERANSFRÅGOR, KOLLISÖKNINGAR M.M. NÅGON ANNANSTANS, DET ÄR HOPPLÖST ATT SÅLLA UT DENNA OINTRESSANTA INFO BLAND TEKNIKFRÅGORNA KRING PRODUKTEN.
Postad 13 April 2010 - 16:13
Bra idé...och så starta en ny officiell Desire tråd... Postad 13 April 2010 - 16:13
börja med att inte skriva med caps lock på, så kanske folk lyssnar. Det där är bara ohyfsat och leder knappast till att någon lyssnar alls. Redigerat av trevlig, 13 April 2010 - 16:14. Postad 13 April 2010 - 16:17
Nu är jag något sur, men vet inte om jag har befogenhet för detta helt och hållet. Jag bokade min telefon hos Webhallen den 23/2, ganska länge sedan. När jag var där i lördags sa dom att det inte skulle vara några problem att få ur första batchen. Nu fick jag ett mail där dom skriver att första leveransen inte täckte upp min beställning, och att nästa leverans kommer i slutet på veckan, men att det inte är bekräftat.
Någon annan här som bokat på Webhallen och kan bekräfta med datum när dom bokat, och om ni fått någon indikation på att ni får, eller kan hämta, telefonen imorgon onsdag? Postad 13 April 2010 - 16:18 Det är ju ingen hittills som lyssnat när jag skrev förra gången utan Caps-lock eller de andra som påpekat det, det spinner ju bara vidare och om man skriver med Caps-lock så kanske någon läser raden. Vi som vill följa diskussionerna kring telefonen och tekniken har det inte lätt att utläsa detta mellan beställning, datum & kolliinläggen. Postad 13 April 2010 - 16:19
Herregud.. var borta 1½ timme nu på dagen och kommer hem till ca. 35st NYA inlägg..
snacka om depp när jag ser att 32st av dessa endast handlar om följande: - svarsbrev från olika KS ang beställda Desires - uppdatering av enskilda medlemmars status gällande beställd Desire ..and it keeps on going.. Kan vi nu ägna denna tråd, som så många tidigare ansett, åt TELEFONEN i sig? Intryck av användning, direkta frågeställningar.. och snälla, mindre snack om leverans osv osv osv... Postad 13 April 2010 - 16:22
Jag kommer byta namn på den här tråden och flytta till off-topic. Sedan skapa en ny officiell tråd där man kan vara med och moderera från start.
Fixar det lite senare när jag matat ungarna. Postad 13 April 2010 - 16:26
Själv kan jag tycka att en massa upprepade inlägg av dessa slag är minnst sagt betydligt mer iriterande och meningslösa att fylla tråden med. Lev och låt leva. Skrev i ett tidigare inlägg också att när Desiren väl kommer ut blir det mer intressant och då kan man ju bara börja läsa därifrån, svårare är det inte. Postad 13 April 2010 - 16:26
Gott initiativ.. så får vi se till att hålla nya tråden till ämnet Desire just.. Postad 13 April 2010 - 16:27
Loggade precis in på Tre's "Mina sidor". Under "Min Tre Mobil" står det numera "HTC Desire Black". Såååå niice! Hoppas nu för allt i världen att den kommer imorn oxå
Postad 13 April 2010 - 16:35
Telenor är fortfarande lika kryptiska och svarar lika intresserat som tidigare med 16:e som datum. Jag ville veta exakt vad det innebar men fick inte svar. Det verkar dock som att Telenor tror att _de_ ska få in dem då. Men vad är det för jäkla datum, alla andra har ju fått den igår eller idag, och börjar leverera direkt?
Inte konstigt att telenor och särskilt deras internetbutik fått ap-betyg på prisjakt, de är ju verkligen så förbannat oprofessionellt arroganta och värdelösa. Den risk jag ser är att Telenor bara sitter och blåljuger oss rakt upp i ansiktet, då de sannolikt kör med samma inköpare som alla andra, och därmed borde fått in sina. Kanske har de klantat sig och kommer inte ens få in några alls i första batchen, utan väntar nu på andra. De låg länge kvar med 8:e April som leveransdatum (ända fram till 9:e eller 10:e), nu 16:e. Vad är nästa? 24:e? Det verkar ju enbart vara gissningar (önskningar) från deras sida. Postad 13 April 2010 - 16:38
Ingen som har beställt från Elgiiganten? Har de kösystem?
Ge mig min desire! Postad 13 April 2010 - 16:44 Och tekniska frågor berörande telefonen som antagligen redan tagits upp mellan sida 1 och 90 skall de som inte orkar läsa 90 sidan behöva fråga om på då eller? Näe, jag är intresserad att följa snacket om telefonen i sig och kommer att följa den nya Officiella tråden om Desire som skapats med spänning. Postad 13 April 2010 - 16:47
Vilken stad? Bor i Gbg o får reda på imorgon om jag får vid första leverans..beställde 17 feb.... Postad 13 April 2010 - 16:50
Visst är det så, men hjälper knappast att flytta denna del av tråden. Då skulle man isåfall bara rensa bort abb. och leveransfrågor, då kunde jag vara med på noterna. Postad 13 April 2010 - 17:08
Hoppas ni ursäktar att jag flikar emellan med en produktrelaterad fråga
Vilken tillverkare av skärmskydd klassas som bäst? det är mycket prat om Zaggs Invisible Shield, är det bra eller finns det bättre alternativ? Ser att det finns bundlat med Desire hos många ÅF, någon som kan berätta hur det sitter när ni väl fått på det? Postad 13 April 2010 - 17:17
Har så klart ännu inte satt på mitt, krävs en telefon först. Men har läst en väldig massa om det och det sägs vara otroligt tåligt, men tar bort känslan lite, ivartfall i början. När man använt det en tid blir det bättre. Det är det samlade intrycket jag fått från användare. Postad 13 April 2010 - 17:17
Jag är inte ett dugg impad av Zaggs Invisible Shield. Körde det 1 timme på min iPhone men det blev som en gummihinna på skärmen, vilket inte var kul. Har kört med några olika sen dess som alla varit bra. Går knappt inte att märka att dom satt på...
Nu har jag köpt 6st på eBay (kom igår) från Protectionfilms24.com. Jag ska hämta min Desire 10:00 imorgon så nån gång efter det kan jag svara på hur dom är. Billiga var dom iaf. 6st för 28.10:- fri frakt från Tyskland... Redigerat av ktd, 13 April 2010 - 17:18. Postad 13 April 2010 - 17:24
Till den det må angå:
Elgiganten Barkaby har tydligen apparaten i lager nu.. Lagerstatus Edit: Länken Redigerat av bautaberit, 13 April 2010 - 17:26. Postad 13 April 2010 - 17:27
Vad fan elgiganten!
Hej Tack för ditt mail. Den är dessvärre försenad och kommer in till oss den 20/4, och ja det är ju en lista så har man beställt tidigt så ligger man ju långt uppe i listan. Ha en bra dag! Med vänlig hälsning / Best regards Kundcenter Redigerat av Legal, 13 April 2010 - 17:28. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |