Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC Desire *

3018 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 augusti 2010 - 15:37

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Alla bilder var uppladdade direkt från luren :)

Postad 14 augusti 2010 - 21:00

Unregisteredbaa7fc0d
  • Unregisteredbaa7fc0d
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hej! Just bytt från N900 till Desire. Är ju gammal gubbe men ska försöka fixa Desiren! ;-) Bilderna här ovan finns det väl inget att klaga på? Tycker de få bilder jag tagit blir väldigt bra kvalitet också. Verkar lovande!

/Thomas

Postad 14 augusti 2010 - 21:11

amanito
  • amanito
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
riktig snygga bilder :)

Postad 15 augusti 2010 - 01:17

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Alla bilder var uppladdade direkt från luren :rolleyes:

Du vill inte posta inställningarna du har på kameran? :)

Många iP-ägare jag känner brukar dona med skärmbilder de tagit på sin telefon. Någon som vet om det går att ta prt-scr på Desiren på nått vis?

Postad 15 augusti 2010 - 07:20

gogii
  • gogii
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Någon som kan hjälpa mig att synka mina kontakter med google? Jag har synkat minst 10 ggr, inte fått något felmeddelande men ändå dyker det inte upp nåt på mitt google-konto när jag loggar in via datorn. Nån som vet vad jag gör för fel? Nån inställning jag missat?

Postad 15 augusti 2010 - 08:36

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0

Du vill inte posta inställningarna du har på kameran? ;)

Många iP-ägare jag känner brukar dona med skärmbilder de tagit på sin telefon. Någon som vet om det går att ta prt-scr på Desiren på nått vis?

skärmdump på hur det ser ut på telefonen menar du? har för mig att det är skitjobbigt såvida du inte rootar. du behöver typ koppla in mobilen till datorn och yadda yadda. ska se om jag hittar hur man gör.

edit: http://www.knowyourc...htc_desire.html

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 15 augusti 2010 - 08:49.

Postad 15 augusti 2010 - 09:18

penke62
  • penke62
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0

skärmdump på hur det ser ut på telefonen menar du? har för mig att det är skitjobbigt såvida du inte rootar. du behöver typ koppla in mobilen till datorn och yadda yadda. ska se om jag hittar hur man gör.

edit: http://www.knowyourc...htc_desire.html

Eller så kan du bara skriva upp hur du har ställt in den ;)

Postad 15 augusti 2010 - 09:19

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Du vill inte posta inställningarna du har på kameran? ;)

Jag har standardinställningar. Men jag kan tänka mig att många har för skakiga händer när de tar bilder och då spelar det ingen roll om du har en mobil eller systemkamera för 50000. Men allra viktigaste är så klart ljus. Plus att ni skall inte glömma att fokusera först. Ni vet väll att man kan bara hålla sin finger på stället man vill ha fokus på och då tar kameran bilden själv när objekten är i fokus.

Postad 15 augusti 2010 - 10:00

Unregisteredc0b94033
  • Unregisteredc0b94033
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Hjälp är på jakt efter ny telefon men vilken ska man välja, HTC Desire, Samsung GT-i9000 Galaxy S 8GB eller Iphone 4. ;)

Själv tycker jag inte om iPhone och Samsungen tycker jag känns väldigt plastig för att var en relativt dyr telefon så jag håller på Desire. (Väntar på att få hem min)

Postad 15 augusti 2010 - 10:06

Unregisteredc0b94033
  • Unregisteredc0b94033
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Vet inte om samtalet om vilket minneskort som man ska välja är avklarat. Men minneskorten klassas i "klasser". För att få en så hög hastighet på kortet ska man välja en högre klass.

Klass 2 = 2Mb/s minimum
Klass 4 = 4Mb/s minimum
Klass 6 = 6Mb/s minimum
Klass 10 = 10Mb/s minimum

Det är den lägsta hastigheten kortet klarar av som avgör vilken klass kortet får tillhöra

Mer info finns hos wikipedia

Redigerat av Unregisteredc0b94033, 15 augusti 2010 - 10:07.

Postad 15 augusti 2010 - 10:12

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0

Eller så kan du bara skriva upp hur du har ställt in den ;)

fast jag skrev inga inställningar för kameran :). jag skrev bara hur man fixar skärmdump.

sen vad gäller klasserna på minneskorten verkar dom vara ganska generösa.. eller vad man ska säga. swedroid gjorde väl nåt test för ett tag sen där det visade sig att klass 2 var typ mer som klass 6 eller nåt sånt. men det är nog olika för olika minneskort med.

Postad 15 augusti 2010 - 11:38

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Jag har standardinställningar. Men jag kan tänka mig att många har för skakiga händer när de tar bilder och då spelar det ingen roll om du har en mobil eller systemkamera för 50000. Men allra viktigaste är så klart ljus. Plus att ni skall inte glömma att fokusera först. Ni vet väll att man kan bara hålla sin finger på stället man vill ha fokus på och då tar kameran bilden själv när objekten är i fokus.

Och att putsa linsen lite innan man tar kort annars blir kortet lätt suddiga och bleka.

Postad 15 augusti 2010 - 17:25

Matte75
  • Matte75
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0
Jag behöver fungerande inställningar för Telia mms till min Desire. Funkade innan 2.2 uppdateringen. Testat dom som står i Swedroids wiki, funkar ej. Testade även de inställningarna som står på Telias sida.

Så ni med en Desire och med Telia som operatör där det funkar med mms, vilka är era apn-inställningar?

Postad 15 augusti 2010 - 18:02

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Jag behöver fungerande inställningar för Telia mms till min Desire. Funkade innan 2.2 uppdateringen. Testat dom som står i Swedroids wiki, funkar ej. Testade även de inställningarna som står på Telias sida.

Så ni med en Desire och med Telia som operatör där det funkar med mms, vilka är era apn-inställningar?

Mina inställningar!

Namn: Telia MMS
APN: mms.telia.se
Proxy: <har inte angetts>
Port: <har inte angetts>
Användarnamn: <har inte angetts>
Lösenord: <har inte angetts>
Server: <har inte angetts>
MMSC: http://mmss/
MMS-proxy: 193.209.134.132
MMS-port: 8080
MMS-protokoll: WAP 2.0
MCC: 240
MNC: 01
Autentiseringstyp: <har inte angetts>
APN-typ: mms

Hoppas det hjälper!

Postad 15 augusti 2010 - 18:35

Matte75
  • Matte75
  • Lärjunge

• 426 inlägg
  • 0

Mina inställningar!

Namn: Telia MMS
APN: mms.telia.se
Proxy: <har inte angetts>
Port: <har inte angetts>
Användarnamn: <har inte angetts>
Lösenord: <har inte angetts>
Server: <har inte angetts>
MMSC: http://mmss/
MMS-proxy: 193.209.134.132
MMS-port: 8080
MMS-protokoll: WAP 2.0
MCC: 240
MNC: 01
Autentiseringstyp: <har inte angetts>
APN-typ: mms

Hoppas det hjälper!

Ska testa dina inställningar. Funkar dom på din Desire så ska dom väl funka på min med. Annars är det väl något annat fel.

Tack för hjälpen.

Postad 16 augusti 2010 - 09:35

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Första dagen efter semestern så börjar Exchange active sync att strula.
Sync "snurran" kommer upp med ett utropstecken vid sidan om och feltexten "Konverteringsfel för klient/server".
Vad är felet?

Har provat att ändra kategori på alla händelser och tillbaka igen men utan framgång och givetvis startat om telefonen ett antal gånger.

Postad 16 augusti 2010 - 12:07

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
Tycker inte jag får riktigt den användning av kalendern som jag vill. Går det att ha bättre noteringar? Dom det är nu försvinner direkt efter visning. Har jag missat nån inställning? Skulle gärna vilja ha nära förestående möte på låsskärmen. Går det att fixa med orginalskärmen, eller finns det nån annan som kan lösa detta? eller kan man åtminstone ha nåt slags tecken på att det är nåt möte imorrn på statusraden?

Edit: och bara för att jag sa det kommer det såklart tecken i statusraden. Ok men går det att fixa på låsskärmen då?

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 16 augusti 2010 - 12:09.

Postad 16 augusti 2010 - 20:05

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
Jäääävla moget :rolleyes:. Mitt minneskort totalhavererade. Inte så farligt egentligen, men tappade ju 2-300 bilder imed detta. Trist som fan.

Postad 16 augusti 2010 - 20:15

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
http://www.swedroid....nep/#more-21957

Skall testas i helgen!!!

Postad 16 augusti 2010 - 20:26

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Jäääävla moget :rolleyes:. Mitt minneskort totalhavererade. Inte så farligt egentligen, men tappade ju 2-300 bilder imed detta. Trist som fan.

Finns en uppsjö program till datorn för att rädda data från krashade diskar, usb-stickor, minneskort osv. Testa något av dem innan du gör något annat med minnet, ju mer du pillar med det desto mindre chans att få tillbaka datan.

Postad 16 augusti 2010 - 21:09

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
Jo gjorde det, men det enda som hittades var typ ljudboken, och den är på datorn. Och en massa cache från webbläsaren. Inget värt att spara precis :rolleyes:

Postad 17 augusti 2010 - 07:10

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Fick detta svar från KLART.se när det gäller en app till android.
"Vi har ingen Android app för närvarande, och har inga planer på en sådan den närmaste tiden."

Om vi är tillräckligt många som trycker på så kanske dom ändra sig. http://www.klart.se/kundservice.html

Postad 17 augusti 2010 - 08:13

Unregistered9b117a23
  • Unregistered9b117a23
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Min mobil började krascha efter ca 4 veckors användande o främst när jag använde GPS, Internet, Apps. Efter att ha haft den på lagning i ca 4 veckor fick jag tillbaka den igår från Mediamarkt, där det stod att de hade uppgraderat programvaran o testat den ordentligt (då jag tydligt uttryckt att jag inte ville få den tillbaka med samma fel som jag har läst att andra råkat ut för)

Kommer hem och slår på mobilen och får frågan om jag vill uppdatera till den där 2.2 uppdateringen som jag trodde att de hade lagt in. Svarar JA och sedan går mobilen inte ens att starta längre. Fick igång den imorse o lyckades avbryta nedladdningen av uppdateringen men sen bara slår mobilen av hela tiden när jag startar den, SUCK!!!

Bara att skicka in den igen gissar jag men blir så d###### less på att man inte kan få reklamera en sån här gång o slippa mitt MÅndagsexemplar! Mobilen känns för övrigt rejält överhettad när man startar den o har läst om nån som fått moderkort bytt men där det hjälpt för vissa men för vissa inte. Om någon har nåt tips eller förslag så mottages det gärna?

Postad 17 augusti 2010 - 11:48

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Första dagen efter semestern så börjar Exchange active sync att strula.
Sync "snurran" kommer upp med ett utropstecken vid sidan om och feltexten "Konverteringsfel för klient/server".
Vad är felet?

Har provat att ändra kategori på alla händelser och tillbaka igen men utan framgång och givetvis startat om telefonen ett antal gånger.

För att kom tillrätta med detta så kollade jag alla inställningar och startade om telefonen. Felet kvarstod så jag tog och tog bort Exchange kontot på telefonen och skapade det igen. Trots att jag gjort detta så får jag fortfarande samma feltext "Konverteringsfel för klient/server" och problemet kvarstår.

Finns det ingen här ute som kan hjälpa mig :blink:

Postad 17 augusti 2010 - 12:39

Dalex
  • Dalex
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Go4it, vet inte om detta hjälper men var nåt jag hittade.

"From what I can tell and have tested (your mileage may vary) is that it occurs with either calendar or contact items that have been deleted from the Android device. For whatever reason Android is not able to work with Exchange (2003 in my environment) to have them deleted from the account, thus creating the "Conversion Sync errors".

Manually deleting the item from your Exchange/Outlook client removes the "issue" and it begins to sync normally again.

Not elegant, but a work around! "

Postad 17 augusti 2010 - 14:29

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Go4it, vet inte om detta hjälper men var nåt jag hittade.

"From what I can tell and have tested (your mileage may vary) is that it occurs with either calendar or contact items that have been deleted from the Android device. For whatever reason Android is not able to work with Exchange (2003 in my environment) to have them deleted from the account, thus creating the "Conversion Sync errors".

Manually deleting the item from your Exchange/Outlook client removes the "issue" and it begins to sync normally again.

Not elegant, but a work around! "

Kan mycket väl stämma. När jag tänker efter så började det när jag plockade bort några händelser i kalendern i telefonen.
Men hur i hela friden kommer jag runt detta då?
Skall jag ta bort kontot igen och tömma telefonen på alla händelser i kalenden och skapa kontot igen och synka eller? :blink:

Börjar få för "många" appar i luren så det är svårt att hitta den jag letar efter. Finns det någon bra app som gör att man kan sortera upp dom under egna ikoner.

Redigerat av Unregistered5d19e759, 17 augusti 2010 - 14:28.

Postad 17 augusti 2010 - 15:33

KrilleRS
  • KrilleRS
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Tjenare Desire users!,

Precis köpt min idag och har lekt runt lite, gillar den skarpt! Men.. det går fan inte ladda ner något från android market. Har HTC desire med telenor obegränsade surfpaket. Men får meddelandet "Börja hämtning.." och kan stå sådär hur länge som helst utan förändring. Några utav er som har fått liknande problem? Testat med att starta om samt tagit ut batteriet i 20s, no change. Testade även via jobbets WiFi med samma fel.

helt lost och vill gärna börja lägga in saker :-/

Postad 17 augusti 2010 - 16:03

Dalex
  • Dalex
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Kan mycket väl stämma. När jag tänker efter så började det när jag plockade bort några händelser i kalendern i telefonen.
Men hur i hela friden kommer jag runt detta då?
Skall jag ta bort kontot igen och tömma telefonen på alla händelser i kalenden och skapa kontot igen och synka eller? :blink:

Börjar få för "många" appar i luren så det är svårt att hitta den jag letar efter. Finns det någon bra app som gör att man kan sortera upp dom under egna ikoner.

Om du läser inlägget en gång till så står det att du ska testa att ta bort samma mail/kalender entry i outlook/exchangeservern som du tog bort i telefonen och då ska det gå att synka igen. Så du får väl manuellt gå genom och kolla vad som diffar och sedan plocka bort detta ur outlook/exchangeservern.

Hoppas det hjälper!

Postad 17 augusti 2010 - 16:30

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0

"Vi har ingen Android app för närvarande, och har inga planer på en sådan den närmaste tiden."

Om vi är tillräckligt många som trycker på så kanske dom ändra sig. http://www.klart.se/kundservice.html

jag föredrar snowstorm. funkar hur bra som helst =).

Postad 17 augusti 2010 - 16:50

gbg_mattias
  • gbg_mattias
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Använder Meridian Player Pioneer och har inte haft problem tidigare. Men nu när jag pausar och sedan startar en ljudfil är ljudet tillbakaspolat en viss tid. Ju längre jag lyssnat på en fil ju mer spolas det tillbaka. Normal vid ex musiklyssning är det ingen problem men när jag har större filer ex ljudböcker blir det tröttsamt att lyssna om samma sak flera gånger. Tror detta uppstod i samband med uppdatering till android 2.2. I ex astroplayer beta finns inte detta problemet men den spelaren tycker jag är rätt kass i övrigt.

Kan någon prova på er egentelefon om ni har samma problem eller eventuellt har någon lösning.

MVH

Mattias

Redigerat av gbg_mattias, 17 augusti 2010 - 16:51.

Postad 17 augusti 2010 - 18:41

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Tjenare Desire users!,

Precis köpt min idag och har lekt runt lite, gillar den skarpt! Men.. det går fan inte ladda ner något från android market. Har HTC desire med telenor obegränsade surfpaket. Men får meddelandet "Börja hämtning.." och kan stå sådär hur länge som helst utan förändring. Några utav er som har fått liknande problem? Testat med att starta om samt tagit ut batteriet i 20s, no change. Testade även via jobbets WiFi med samma fel.

helt lost och vill gärna börja lägga in saker :-/

Det händer mig då och då att det går lite trögt på Market. Men antingen är det mitt hemmanätverk (misstänker att BBB's router är skit) eller så är det någon annan tillfällig störning någonstans. Vad händer om du bara väntar någon minut? Startar inte nedladdningen då?

Postad 17 augusti 2010 - 21:40

agakhan
  • agakhan
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

jag har tryckt på!

Postad 17 augusti 2010 - 22:44

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Den måste ni se!!!!!!!!!!!!!!

Postad 18 augusti 2010 - 06:56

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

För att kom tillrätta med detta så kollade jag alla inställningar och startade om telefonen. Felet kvarstod så jag tog och tog bort Exchange kontot på telefonen och skapade det igen. Trots att jag gjort detta så får jag fortfarande samma feltext "Konverteringsfel för klient/server" och problemet kvarstår.

Finns det ingen här ute som kan hjälpa mig :)

Jag har kommit tillrätta med minna kalender beskymmer. Så här gjorde jag.
• Jag raderade mitt Exchange ActiveSync-konto i telefonen. Eftersom det fortfarande fanns uppgifter i min kalender efter detta rensat jag data i kalendern och kalender lagring (Meny -> Inställningar -> Program -> Hantera program. Fliken Alla och rensa all kalender data (glöm inte rensa, om det finns, data i kalender widget ). Lade till Exchange ActiveSync-konto igen. Klart! :wub:

Postad 18 augusti 2010 - 07:02

KrilleRS
  • KrilleRS
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Det händer mig då och då att det går lite trögt på Market. Men antingen är det mitt hemmanätverk (misstänker att BBB's router är skit) eller så är det någon annan tillfällig störning någonstans. Vad händer om du bara väntar någon minut? Startar inte nedladdningen då?

Alltså, verkar att det började fungera efter man väntade i över 1h.. Vilket jag tycker det är lite onormalt segt, kan inte tänka mig att det går så långsamt för er andra..

Postad 18 augusti 2010 - 07:06

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Alltså, verkar att det började fungera efter man väntade i över 1h.. Vilket jag tycker det är lite onormalt segt, kan inte tänka mig att det går så långsamt för er andra..

Nej. Har på sin höjd tagit 10 sekunder innan det kommit igång, men oftast direkt.

Postad 18 augusti 2010 - 08:08

KrilleRS
  • KrilleRS
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Nej. Har på sin höjd tagit 10 sekunder innan det kommit igång, men oftast direkt.

Nån av er som använder er utav telenor också?

Postad 18 augusti 2010 - 10:46

David_
  • David_
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

HAHAHAHAHA det där är humor!

Någon som har testat batteriknepet HTC tipsade om?

Postad 18 augusti 2010 - 11:34

zdemar
  • zdemar
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

good shit....

Postad 18 augusti 2010 - 11:43

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

skall börja ladda på fredag kväll.

Postad 18 augusti 2010 - 13:26

thecybersponge
  • thecybersponge
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Superb! Något av det roligaste jag sett på länge. Alltid lika kul när ifån/ifånar får på nöten.

Redigerat av thecybersponge, 18 augusti 2010 - 13:27.

Postad 18 augusti 2010 - 13:52

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0
Jag försökte testa batteriknepet men glömde ju bort luren så den låg mycket längre än den timma som rekommenderades, vet inte om det sabbar knepet. Har inte hunnit se resultatet än.

Superb! Något av det roligaste jag sett på länge. Alltid lika kul när ifån/ifånar får på nöten.

I rättvisans namn ska nämnas att bland "rekomenderade filmer" vid sidan så finns en del med omvänt scenario också. Nästan lika roliga, om man har lite självdistans. :)

Postad 18 augusti 2010 - 14:15

Unregistered5d19e759
  • Unregistered5d19e759
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Ring / meddelande mm ljuden har blivit nästa ohörbara. Trots att jag har max ljud på när jag använder volym knappen. Vad kan man gör åt detta=

Postad 18 augusti 2010 - 18:16

agakhan
  • agakhan
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Ja jag har testat det och int faen blev det bättre!
Mycket nöjd med min HTC Desire men den suger fett batteri.Har försökt att stänga ner så mycket som möjligt men
det hjälper inte ett dugg. Får ladda den varje dag.

Postad 18 augusti 2010 - 20:34

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Ni som beställt engelska sim-kort från Orange -> Hur lång leveranstid har dom ungefär?

Postad 18 augusti 2010 - 21:51

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Ni som beställt engelska sim-kort från Orange -> Hur lång leveranstid har dom ungefär?

Vet inte hur många veckor/månader sedan jag beställde men jag har iaf inte sett röken av dem ännu. Jag köpte amerikanskt AT&T och engelskt T-Mobile på ebay istället, kostade ca 10kr st inkl frakt och tog en vecka att få hem. Har använt AT&T på market och det funkar bra.

Postad 19 augusti 2010 - 14:59

gogii
  • gogii
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Jag försökte testa batteriknepet men glömde ju bort luren så den låg mycket längre än den timma som rekommenderades, vet inte om det sabbar knepet. Har inte hunnit se resultatet än.

I rättvisans namn ska nämnas att bland "rekomenderade filmer" vid sidan så finns en del med omvänt scenario också. Nästan lika roliga, om man har lite självdistans. :(

Skulle man kunna få veta vad batteriknepet är? Eller en url där jag kan läsa om det? För det är nåt som jag missat iaf :P

Postad 19 augusti 2010 - 15:03

nipe
  • nipe
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Skulle man kunna få veta vad batteriknepet är? Eller en url där jag kan läsa om det? För det är nåt som jag missat iaf :(

Postades någon sida tillbaka
https://www.minhembi...s...t&p=2984519

Postad 19 augusti 2010 - 15:15

gogii
  • gogii
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Tack tack, det får man testa i helgen.

Nån som har ett bra tips på alarmprogram? "Väckarklocka" alltså :( Det inbyggda är ju egentligen hyfsat, men om jag råkar sänka ljudet i min GPS så sänker den "larmljud" och glömmer man då höja det innan man stänger av så försover man sig automatiskt nästa dag :P Så jag tar gärna nåt tips där man har fler inställningar än standardprogrammet

Postad 20 augusti 2010 - 08:43

Unregisteredc644197f
  • Unregisteredc644197f
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
För er som tex tappar 3g och 2G nätet inte hittats. Telefonen klagar på simkortet och telefonen vill du skall ställa in tiden.

Det finns en buggrapport på detta men google verkar ignorera den så känner ni för det så hjälp till att pusha på..

http://code.google.c.....Summary Stars

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.