Bizhop
Zokez
OneShoot2kil
abborren82
Jag är såklart med oxå, nu när jag börjar få lite kul vapen. Abborren med overkill, det är grejer det!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 15 September 2008 - 17:37
MikkoK80
Bizhop Zokez OneShoot2kil abborren82 Jag är såklart med oxå, nu när jag börjar få lite kul vapen. Abborren med overkill, det är grejer det! Postad 15 September 2008 - 18:05
P90 vettefan, men G36:an iaf! Jag kan iaf säga att när jag kör med noob-tuben så är nog 90% av mina skott med den välriktade och menade skott. Jag har ännu inte kört seriöst med sniper än, kanske ska ta och prova det någon gång?... Kanske blir något lir senare ikväll om det finns tid över. Lägg till mig om ni vill smaka på lite tub! Gamertag: Bergan Postad 15 September 2008 - 18:06 Alltså, "En skjuter för att döda". Postad 15 September 2008 - 19:03
ja det blir ju det halmstrået han får greppa när det inte bidde som det var tänkt:)
Postad 15 September 2008 - 19:10
Mikkok jag vill också vara med en liten stund! Det har ju varit dubbla xp hela dagen idag också
Postad 15 September 2008 - 20:05
Och jag som precis var tvungen att sluta spela.
I morgon har jag inte en aning men på Onsdag då är det bokat från 16:00 och framåt. Postad 16 September 2008 - 14:19
Mycket trevlig gårdags kväll hade vi tycker jag, förutom att jag ångrar att jag gick Prestige Och förlåt för mina "betrayals"... Postad 16 September 2008 - 16:49
Haha jag ångrade mig också lite första prestigen, men sen blev det bara roligt. Det segaste är när man kommer upp på level 40 för då kommer det i princip inget mer roligt man låser upp, förutom Dead silence, och dessutom tar alla levlar så ###### lång tid.
Postad 16 September 2008 - 16:57 Har faktiskt alltid legat på plussidan när det gäller K/D-ratio Mycket av detta beror nog på att jag lirade CoD3 relativt mkt innan jag började med CoD4, så jag var redan van vid kontrollen och dylikt. OM nån känner för att lira nån dag så är det bara att adda "Ac3 Pungspark" (före detta Onkel Morra) Postad 16 September 2008 - 17:07 Du får ju MP44an vid lvl52. Postad 16 September 2008 - 18:49
Nån som ska spela ikväll? Eventuellt dyker i alla fall jag in runt 2100. Observera det första ordet i min mittersta mening...
Postad 16 September 2008 - 19:19
Jag kommer in då nån gång också isåfall. Jag har märkt att av någon anledning spelar jag jävligt bra i ert sällskap faktiskt, oftast iallafall. Det beror nog på att vi har trevligt och man inte blir distraherad av massa jobbigt snack om varandras morsor osv. Då spelar jag oftast dåligt.
Postad 16 September 2008 - 19:30
Ja, det gäller ju att spela med rät folk, typ sådana som inte skriker och svär i headsetet...
Ses sen då! Jag ska meddela Bizhop och OneShoot! Postad 16 September 2008 - 20:06
Det är populärt att använda ord som "wanker", "nigger" och "faggot". Man hör det hela tiden när man spelar med amerikaner! Störande. Är så jäkla mycket rasism och skit.
Postad 16 September 2008 - 20:59
Jo tack, jag har också hört det där. Har nu skruvat ner volymen på chattsnack till noll så jag slipper höra boskapen grymta. Borde finnas en funktion så man bara kan höra sina friends eller liknande. Postad 16 September 2008 - 21:03 Det finns quick mute i spelet, klicka på back-knappen och bläddra ner till de du vill muta och tryck A Postad 16 September 2008 - 21:08 Jo, jag vet. Problemet är bara att den inte är permanent, att antalet små mongon är oändligt många och att interfacet är långsamt. Det tar ett par sekunder att mutea en person. Smidigast blev att skruva ner volymen på chatten. Nu hör jag bara ljud som har med spelet att göra och genast blev det mycket roligare. Synd dock att jag inte kan delta i taktiksnack med lagkamrater :-/ Redigerat av Unregisterede32cf070, 16 September 2008 - 21:08. Postad 17 September 2008 - 06:29
Jag sänker också volymen numera när man kommer in i lobbyn lr vad det heter. (då man väntar på att nästa match ska komma igång) annars blir man ju döv på ena örat. Okay att folk skriker och sånt, det kan jag hantera (sänka ljudet/muta) men något som jag inte står ut med det är sånna som kommer in för att förstöra spelet. Teamkill i spawn på S&D. Så sjukt irriterande. Sist jag blev dödad i spawn så slog han ut 4st av laget direkt och jag frågade varför han gjorde så. "jag har tråkigt" vilket ###### lamt svar.
Men ikväll då ######r pojkar och kvinnor. E nog inne hela kvällen tills jag går till lopphavet och dör. Postad 17 September 2008 - 07:25
Igår var det verkligen inte min dag, snittade typ 3/10 i k/d.
Men va fasen, det var ju lika skoj ändå Postad 17 September 2008 - 08:04
Hehe han var ju riktigt skillad med RPG:n i spawn! - 1100 poäng, dvs 22 teamkill i en S&D-match Postad 17 September 2008 - 08:48
nån mer än jag som köpt CoD 4 game of the year edition o inte tankat kartorna? insåg för typ 2 veckor sen att jag kunde tanka dem gratis. Nu så är det tyvär så att det är "slut" på sådana kartor o varit det i dem senaste 2 veckorna om nån har sett eller läst om det kommer några flera ? är ju lite frustrerande att när man komit på att man kan få dem att man i slut ändan inte får dem
Postad 17 September 2008 - 11:57
Men är det inte såhär.
Köper du vanliga spelet så får du betala för kartorna. Köper du nya versionen av spelet så är väll kartorna med på skivan och man inte behöver tanka hem dem? Postad 17 September 2008 - 12:06 Det ska vara en kod/kupong för att kunna ladda hem dem gratis. Inte med på skivan dvs. Postad 17 September 2008 - 16:18
De är tydligen slut på centrallagret också... Men de görs ju i taiwan så antagligen lämnar ett skepp hamnen där nu innan helgen med några pallar kartor och då är de i tyskland nästa vecka där de fraktas vidare till Sverige med DHL. Har du något sånt där nummer kan du kanske kolla vart dina kartor befinner sig just nu!
4 st är det Creek Chinatown Broadcast Killhouse Postad 17 September 2008 - 16:25
Hur svårt kan det vara att ta fram digitala tokens egentligen. Två veckor verkar ju helt absurt. Jag väntar också på de.
Postad 18 September 2008 - 00:39 Två alternativ: 1. Ta av dig headsetet och lägg bredvid dig (men behåll det i kontrollen, annars kommer ljudet ur högtalarna istället). 2. Skruva ner ljudet i headsetet till noll. Om du mutar alla lär du ju ändå inte behöva headsetet just då. Postad 18 September 2008 - 14:34
Japp tror det, kl 20 eller 21 kommer jag nog in. Blir inte så sent idag dåck, tidig skola imorgon
Postad 18 September 2008 - 15:57
Verkar vara fler som stör sig på kartorna. Men att det här inte har fått fler svar stör mig.
Postad 18 September 2008 - 18:19
Har inte det nya headsetet utan det gamla till "vanliga" xbox så den är med sladd och när jag kör igång och är i lobbyn så, av någon konstig anledning, tror handkontrollen att headsetet sitter i och jag slipper lyssna på alla som sitter å skriker osv:P Rätt skönt faktiskt.
Postad 21 September 2008 - 08:41
Jag har missat era sessions än så länge.
Använder ni headseten för taktiksnack när ni spelar? I så fall ska jag nog plocka fram det så jag inte verkar allt för egen Normalt har jag alla "mjutade". Postad 21 September 2008 - 09:04
Ja lite taktiksnack blir det allt. Spelade lite igår kväll, var skoj som vanligt förutom att det laggade som fan (nä, ingen dålig ursäkt) emellanåt, gamelobby stängdes t o m ner ett par gånger. Och man märkte det genom att man kunde mata ett helt magasin med M4an rakt mot huvudet på en stillastående motståndare utan att han dör - tvärtom så vänder han/hon sig om och hinner skjuta mig...då får ni hör allt annat än taktiksnack i lurarna Postad 21 September 2008 - 17:23
Klart man kör lurar så man kan yra lite. Endel taktik blir de.
Själv tycker jag att det är tråkigt när folk aldrig har lurar. Känns lixom lite utanför då. Postad 21 September 2008 - 17:54
Njae, har redan lirat ett par timmar mitt på dagen idag, kanske att det blir nåt senare, men lovar inget. Postad 21 September 2008 - 18:36
Headset är en självklarhet mär man kör s&d !
Så man kan komma överens vart man ska planta. Som försvarare vilka som ska hålla A och B. Kunna meddela när man ser fienden är på väg till en viss bombplats. Tala om vart bomben ligger om man dödat bombbäraren. Vart jag springer, vart jag sätter mina claymores och vilken position jag intar är ju helt beroden vart bombbäraren tar vägen. Därför man hellst lirar med svenskar. Amerikanare och engelsmän brukar oftast springa iväg med bomben och dö och dumpa bomben på ställen som sedan är svåra och hämta den på. Hade min bästa search and destroy-rond häromdagen. 1250 xp sammanlagt 21-1 kills/death. Postad 21 September 2008 - 19:31 Om det fanns fjortisfria zoner skulle jag inte behöva mjuta*, men som det är nu är det ohållbart. COD4 är iofs inte lika drabbat som t.ex. Gears eller Halo 3. :/ * Det är lite väl mycket pipiga röster i lurarna som slänger ur sig obscena, rasistiska och nedvärderande ord. Jag blir less. Redigerat av Unregisterede32cf070, 21 September 2008 - 19:33. Postad 22 September 2008 - 07:25
Jo, S&D är så sjukt mycket lättare med kommunikation. Spelet blir roligare också. Fan den omgången var helt galen för dig. Två airstrike på en och samma S&D match. Aldrig sett nått liknande.
Vi har olika sätt att hantera sånt. Själv sänker jag ljudet i lobbyn. Det hjälper inte direkt att be folk vara tyst för om det är en som sitter och skriker/sjunger så är det 5till efter att man har bett dem. Så ner med ljudet oc höj när matchen börjar. Sen spelar man med minst 6st svenskar så blir det bra. Postad 23 September 2008 - 10:42
Ollieee o alla andra, jag är på idag mellan 18-20.
Spelasugen utav bara fan just nu! Postad 23 September 2008 - 12:53
Invitea mig då. jag är på. spelar jag nhl 09 så äre bara att invitea ändå.
Postad 23 September 2008 - 13:40
Hoppas jag hinner bara, ser ut att bli tufft att hinna hem från jobbet i tid (bara för att jag sitter här hela dagen
EDIT: Sitter fortfarande på jobbet så det blir nog inget tyvärr *gråter* Redigerat av MrSpokk, 23 September 2008 - 16:22. Postad 23 September 2008 - 17:13
Fan Mikko nu får du fan få tummen ur röven så vi kan spela mer än en haltimme tillsammans som det alltid annars brukar bli.
Postad 24 September 2008 - 08:57
Jag hamnade i NHL 09 istället. Fyfan va jag suger på det spelet. 10% av mina skott blir mål
Längtar tills v 44 får min flickvän är bortrest, fyfan va jag ska sitta naken och spela Call of duty. Postad 24 September 2008 - 10:55
Kan du inte sitta naken när hon är hemma? Själv länktar jag tills i morgon då min sambo jobbar. Då ska jag lira. synd bara att det är jobb dagen efter. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |