Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 4 [PS4]

4672 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 4 (PS4) (PlayStation 4-spel) 3 7.285714 (20) 552:-

Postad 04 March 2014 - 13:20

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Ny uppdatering idag.

http://www.thesixtha...-out-right-now/

jaha. vad betyder nu detta?
  • The SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
  • The GOL bolt action time has been tweaked

SRS Bolt action? vilken/vilka bolt action är det?

Postad 04 March 2014 - 13:24

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Prepare for incoming bugs!! :D

Postad 04 March 2014 - 13:47

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Bolt aktion är att ladda om vapen, alltså vapen där man måste dra en mantelrörelse eller vad det nu heter.

Postad 04 March 2014 - 14:05

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1

Bolt aktion är att ladda om vapen, alltså vapen där man måste dra en mantelrörelse eller vad det nu heter.

det vet jag men SRS? är det ett specifikt boltaction vapen eller är det alla boltaction?

ifall det är alla boltaction kan detta spel ta sig i röven och jag kommer aldrig mer spela det. Snipern är redan nu helt undermålig alla andra vapnen i spelet. iaf på konsol där man inte har samma precision som på PC. som det är nu måste du ha i två skott (om du inte träffar skallen på folk) som är 13m och längre bort. dessutom på medellångt avstånd, ifall du missar huvudet på första skottet så förlorar du t.o.m mot en halvbra kille med PDW. helt sinensjukt att dem då ska sänka fireraten på snipern som redan är sjukt dålig mot andra vapen i spelet när det kommer till time to kill bortom 12,5m (HS ej inkluderat)

den enda snipern med okej firerate är Scout Elite men den är så underligt balanserad och dålig på vanliga sniperavstånd att man tror att Dice har knarkat eller något. 3st skott mot kroppen eller 2st med ett headshot på långt avstånd. hur i **** tänkte dem där alltså?

Redigerat av beat_strandh, 04 March 2014 - 14:14.

Postad 04 March 2014 - 14:21

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Jag misstänker att dom menar SRR-61, vilket är sjukt att dom nerfar för den hade inte väldigt hög rpm.

Postad 04 March 2014 - 14:51

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

det vet jag men SRS? är det ett specifikt boltaction vapen eller är det alla boltaction?

ifall det är alla boltaction kan detta spel ta sig i röven och jag kommer aldrig mer spela det. Snipern är redan nu helt undermålig alla andra vapnen i spelet. iaf på konsol där man inte har samma precision som på PC. som det är nu måste du ha i två skott (om du inte träffar skallen på folk) som är 13m och längre bort. dessutom på medellångt avstånd, ifall du missar huvudet på första skottet så förlorar du t.o.m mot en halvbra kille med PDW. helt sinensjukt att dem då ska sänka fireraten på snipern som redan är sjukt dålig mot andra vapen i spelet när det kommer till time to kill bortom 12,5m (HS ej inkluderat)

den enda snipern med okej firerate är Scout Elite men den är så underligt balanserad och dålig på vanliga sniperavstånd att man tror att Dice har knarkat eller något. 3st skott mot kroppen eller 2st med ett headshot på långt avstånd. hur i **** tänkte dem där alltså?

Pröva köra annat än Tdm så får du en annorlunda åsikt om en duktig sniper ;)

// Sat

Postad 04 March 2014 - 15:11

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
The MTAR21 muzzle velocity has been reduced!.
- Noooooo!!

Postad 04 March 2014 - 15:29

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Pröva köra annat än Tdm så får du en annorlunda åsikt om en duktig sniper ;)

// Sat

hmm det är just det. så som snipers är i detta spel måste du vara en uberduktig spelare och/eller ligga och campa uppe på ett hus. inte kul i min bok. dem borde ha snipers så att det gynnar ett mer objective orienterat spelsätt för folk som är duktiga men kanske inte MLG-pro ;)

känns som ett hån mot mig när jag träffar bröstet på någon från typ 13-15 meters avstånd och tvingas vänta min sekund på nästa skott med då hinner bli dödad av vad som helst på millisekunden för att sedan se att denne har 2-5% hälsa kvar.... din dumme fan, du ska sitta uppe på ett tak och trycka, inte vara här vid flaggan å spela cooool!!!!.
det är fan inte lätt att vara så träffsäker och kvick med sniperbössa i detta spel så varför straffa snipers ännu mer?

ps: jag vill inte att Snipern ska vara som i COD. Det jag tycker är väl att one-shoot avståndet borde vara lite längre och/eller högre firerate, INTE lägre :(

Redigerat av beat_strandh, 04 March 2014 - 15:29.

Postad 04 March 2014 - 16:03

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
håller med dig. fattar inte varför man gör en nerf på snipers. dom är långt ifrån op.

Postad 04 March 2014 - 16:09

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

håller med dig. fattar inte varför man gör en nerf på snipers. dom är långt ifrån op.

dem enda som tycker att snipers är OP eller bör vara dåliga är antingen noobs eller folk som vill dominiera med AR/SMG utan att hotas från andra typer av klasser.

Postad 04 March 2014 - 16:25

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Sonen köpte BF4 så man kanske skulle hoppa in i en MP och bli slaktad...
Bara för att se hur det är.

Postad 04 March 2014 - 16:43

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Sonen köpte BF4 så man kanske skulle hoppa in i en MP och bli slaktad...
Bara för att se hur det är.

Välkommen ;)

// Sat

Postad 04 March 2014 - 16:51

Limitz
  • Limitz
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

The MTAR21 muzzle velocity has been reduced!.
- Noooooo!!

Äntligen 😀

Postad 04 March 2014 - 16:56

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

hmm det är just det. så som snipers är i detta spel måste du vara en uberduktig spelare och/eller ligga och campa uppe på ett hus. inte kul i min bok. dem borde ha snipers så att det gynnar ett mer objective orienterat spelsätt för folk som är duktiga men kanske inte MLG-pro ;)

känns som ett hån mot mig när jag träffar bröstet på någon från typ 13-15 meters avstånd och tvingas vänta min sekund på nästa skott med då hinner bli dödad av vad som helst på millisekunden för att sedan se att denne har 2-5% hälsa kvar.... din dumme fan, du ska sitta uppe på ett tak och trycka, inte vara här vid flaggan å spela cooool!!!!.

Förstår din frustation, skoja lite med dig därav gubben. Iallafall. Så håller jag halft om halft med dig. Jag tycker snipern inte ska ligga och trycka på diverse tak eller uppe i ett torn. Snipern ska hjälpa till att ta flaggan men lite mer passivt.

Han ska kanske ligga 20m ifrån den vanliga squaden och spotta och förvaran ev fiender och tanks. Självklart ska han plocka om han ser någon men han ska inte springa längst fram. Det har man supporten till som sprutar kulor.
Det är min åsikt om hur en sniper ska uppföra sig. Nu när de har c4 är han oxå perfekt att ta ut den där tanken som står och matar in i byggnaden där restan av ens squad ligger just därför. Han står en liten bit utanför.

// Sat

Postad 04 March 2014 - 17:00

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

det är fan inte lätt att vara så träffsäker och kvick med sniperbössa i detta spel så varför straffa snipers ännu mer?

Byt till pistolen om du missar första skottet på nära håll, det är snabbare.

Postad 04 March 2014 - 19:28

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Testade lite innan. Verkar som att de har fixat server browsern i spelet iaf. Vore jäkligt gott. Spelade TDM på Second assault utan några problem. Ljud å allt fungerade.

CQ provade jag bara en runda. Lite laggigt och sådär men det kan jag leva med. Hann dock råka ut för en "killed in action". Dog rakt upp och ner när jag stod å spottade tanks.

Postad 04 March 2014 - 19:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Byt till pistolen om du missar första skottet på nära håll, det är snabbare.

det gör jag. det fungerar när man möter en vs en men vad som oftast händer så har fienderns polare i närheten snappat upp mitt första sniperskott och sedan vänt sig om för att döda mig. visst hinner jag döda den första som har 2% kvar i hälsa med pistolen men att sedan plocka den andra på 15-30 meters avstånd är bara att glömma. med en AR/SMG är det inga problem.

den simpla lösningen för mig vore ju att inte spela sniper men jag har blivit lite smått beroende av känslan och måste erkänna att tack vare att det är så svårt som det är så blir det väldigt belönande varje ggn man får in ett skönt headshot.

jeje nu får det räcka med allt gnäll från min sida. jag kämpar på och jag kommer försöka spela andra spelsätt än TDM om det nu finns lediga servrar med MHBare i dem ;)

Postad 05 March 2014 - 01:09

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=I5-8Mnq_nNw

Postad 05 March 2014 - 06:07

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
Sänka fartyg?

Postad 05 March 2014 - 06:16

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Sänka fartyg?

Verkar inte bättre. Får man dra på sig grodfötterna och plurra i. Det där nya assault geväret verkar ju trevligt.

Postad 05 March 2014 - 10:24

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0
Nya sänka skeppgrejen verkade ju grym! Dock är jag lite besviken eftersom Dice sagt att de inte skulle ge ut några nya DLC:n förren spelet var fixat, vilket ger oss nästa fråga.

Hur funkar spelet efter senaste uppdateringen?

// Sat

Postad 05 March 2014 - 10:33

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0

Nya sänka skeppgrejen verkade ju grym! Dock är jag lite besviken eftersom Dice sagt att de inte skulle ge ut några nya DLC:n förren spelet var fixat, vilket ger oss nästa fråga.

// Sat

Spelade lite CQ igår och det va ingen trevlig upplevelse, laggade som s*tan. Såg många gubbar som gled fram på knä m.m. Ljudbuggen är värre än någonsin, för mig försvinner ljudet mitt i matcherna.

Redigerat av fredrik11, 05 March 2014 - 10:34.

Postad 05 March 2014 - 10:37

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

// Sat

Testade lite igår! Vet inte om det är mycket skillnad. Fortfarande så blir man dödad bakom skydd. Hände även att
jag vart dödad av nån som sköt åt helt fel håll!
0% buggen har minskat iaf såg inte den en enda gång igår. Kan iof vara en tillfällighet.
Ljudet på vissa kartor är fortfarande borta i början!

Spelade bara rush så lagget vet jag inte om det har blivit till det bättre. Antagligen inte!

Måste nog köra lite mer för att kunna säga om patchen är bra! Inga nya buggar som jag märkte iaf.
En bra buff på RPG:n vart det iaf. Då man nu laddar om lite snabbare!

Postad 05 March 2014 - 10:54

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Märkte en ny konstighet igår. Var på Metro obliteration. Det dånade till och jag dog av något som verkade vara missiler som regnade ner. Han som dödade mig var assault och nästan i andra ändan av terrängen. Spelet visade att jag dödats av assault rifle.

Postad 05 March 2014 - 10:55

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Fortfarande i beta, helt sjukt att de fortfarande har mage att ta betalt för mappacks när spelet varit trasigt i snart 5 månader!

Funderade på att köpa premium för några veckor sen men aldrig att jag lägger ner en enda krona på det här skämtet. Inte förrän DICE fixar de grundläggande problemen som spelet lider av.

Postad 05 March 2014 - 11:06

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Killcam verkar de ha strulat till! Hände mig några gånger att istället för att visa den som dödade mig visar den den som gav mig skada först!

Postad 05 March 2014 - 11:41

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Fortfarande i beta, helt sjukt att de fortfarande har mage att ta betalt för mappacks när spelet varit trasigt i snart 5 månader!

Funderade på att köpa premium för några veckor sen men aldrig att jag lägger ner en enda krona på det här skämtet. Inte förrän DICE fixar de grundläggande problemen som spelet lider av.

Hade de brytt sig om sitt rykte så hade det ju varit en betydligt mer uppskattad gest att ge bort dlc istället för att låta folk få vapen upplåsta. Alla är ju inte lika blåsta som mig och betalar 1000 kr för spel de släpper

Postad 05 March 2014 - 11:50

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Har samma tankar som dig, sedan kom Metro och jag kröp till korset och betalade... Vill ju höja Bf till skyarna....

// Sat

Postad 05 March 2014 - 12:09

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0
Jag testade igår och det gick bra, mycket kills vart det iaf. Det där systemtestet litar jag inte en sekund på dock.

Kul att dom höjde ranken!

Redigerat av solitarypredator, 05 March 2014 - 12:09.

Postad 05 March 2014 - 12:22

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Jag testade igår och det gick bra, mycket kills vart det iaf. Det där systemtestet litar jag inte en sekund på dock.

Kul att dom höjde ranken!

Missade att ni var in och körde bf! Spelade inte ni Killzone igår?

Vad har dom höjt ranken till?

Edit: Såg nu att nya maxranken är 120.

Redigerat av Zerokelvin, 05 March 2014 - 12:39.

Postad 05 March 2014 - 12:29

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

// Sat

Vad hade det hjälpt om jag förstått det rätt är det ju inte samma killar som jobbar med tex olika dlc som med att fixa själva spelet. Tror inte bara för att det inte släppts dlc så hade dom fixat spelet snabbare. Men det e bara vsd jag tror.

Postad 05 March 2014 - 12:33

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Vad hade det hjälpt om jag förstått det rätt är det ju inte samma killar som jobbar med tex olika dlc som med att fixa själva spelet. Tror inte bara för att det inte släppts dlc så hade dom fixat spelet snabbare. Men det e bara vsd jag tror.

Så kan det ju absolut vara!

// Sat

Postad 05 March 2014 - 12:57

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
folk har ju olika uppgifter att göra som på vilket jobb som helst. Vissa gör banor andra kodar osv. Så att inte släppa något dlc hade inte gjort någon skillnad.

Själv så upplevde jag inte spelet något annorlunda igår, va lika mycket bullshit som tidigare.

Postad 05 March 2014 - 15:49

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0
Uppdaterad Patchlista!
Vet inte om dom har skrivit in fel men dom verkar ha ökat skadan på DMR:s igen!?

March 4 PS4 Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Various improvements for Spectator Mode
-Increased the maxium rank to 120
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
-Tweaked the speed, dispersion, and re-arm duration of the IFV and MBT projectiles
-Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

SPECTATOR MODE
-Fix for the EMP/Proxy Attack effects being visible in Spectator Mode
-Removed the black screen that was visible when switching between cameras and players in Spectator Mode
-Removed squad colors in Spectator Mode, now only the red and blue team colors are visible
-Decreased the user interface clutter in Spectator Mode by removing health pack, ammo pack and revive icons
-Tweaked the 1st person view in Spectator Mode so that spectators now see exactly what players see and nothing else
-Added a functionality in Spectator Mode so that, when going into Freecam from 1st or 3rd person mode, the first static freecam will be moved to behind the previously spectated player
-Added the possibility in Spectator Mode to ‘fire’ at a player from Freecam to go into 1st person view of that player
-Spectators can now see which player on the scoreboard that carries the bomb in the Obliteration and Defuse game modes

NOTE: For in-depth details on all the balancing tweaks below, head to our "Balancing BF4" articles [blogs.battlefield.com].

GRENADE TWEAKS
-Increased the number of M84 FLASHBANG and HAND FLARES the player can carry from 2 to 3.
-Increased the effect of M84 FLASHBANG grenades on friendly and enemy players.
-Increased the maximum damage for the RGO from 67 to 80, however reduced the range of explosion.
-Reduced the visual and audio effect for the detonation of the V40 Mini to highlight its smaller blast when compared to other grenades. Decreased the maximum damage from 80 to 60, and decreased the range at which maximum damage is applied.

PISTOL TWEAKS
-Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked.
-Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45.
-Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM.
-Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57.
-Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone.

WEAPON TWEAKS
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.
-Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming.
-Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines.
-Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire.
-The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations.
-Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.
-THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

VEHICLE TWEAKS
-Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4.
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.
-Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.
-Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired.
-Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
-Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
-Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS.
-Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.
-Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.
-Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.
-Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.

Redigerat av Zerokelvin, 05 March 2014 - 15:52.

Postad 05 March 2014 - 16:33

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Skulle spela lite tidigare, det första som hände var en totalkrash av spelet. GG till DICE som inte lyckats patcha det denna gång heller...

Inte nog med att man ska bli nedskjuten direkt, om du nu lyckas hitta en fiende så ska man inte kunna döda honom eller? :)
-Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS.

Postad 05 March 2014 - 16:57

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Skulle spela lite tidigare, det första som hände var en totalkrash av spelet. GG till DICE som inte lyckats patcha det denna gång heller...

Inte nog med att man ska bli nedskjuten direkt, om du nu lyckas hitta en fiende så ska man inte kunna döda honom eller? :)

Va krascha spelet?! :D

Detta är vad vi kommer att ha snart! :lol:
https://www.youtube....h?v=RgWib9yAZCg

Postad 05 March 2014 - 17:02

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

• 3023 inlägg
  • 0
Det där har vi ju redan. varenda minigun på båtar och helikoptrar.

Postad 05 March 2014 - 23:03

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0
Hej!
Tänkte kolla vem/vilka lirar aktivt atm? Har börjat spela Bf4 på kvällarna/nätterna nu och behöver folk att lira med, har kollat den andra tråden men är ute efter aktiva spelare.

Ser helst att ni kör med mick.

//M

Postad 06 March 2014 - 00:12

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

Hej!
Tänkte kolla vem/vilka lirar aktivt atm? Har börjat spela Bf4 på kvällarna/nätterna nu och behöver folk att lira med, har kollat den andra tråden men är ute efter aktiva spelare.

//M

Adda mig så får du ett gäng att lira med

Postad 06 March 2014 - 00:17

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Adda mig så får du ett gäng att lira med

Vad heter du?

Postad 06 March 2014 - 00:40

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Vad heter du?

Du kan även kika in i denna tråd för att se vilka som lirar bf4.
https://www.minhembi...howtopic=313679

Postad 06 March 2014 - 00:43

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Du kan även kika in i denna tråd för att se vilka som lirar bf4.
https://www.minhembi...howtopic=313679

Jag har varit inne och kollat,
När det är en sådan lång lista som är skriven från då spelet släpptes är det svårt att se vilka som är aktiva, därför frågade jag här.

Postad 06 March 2014 - 00:46

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0

När det är en sådan lång lista som är skriven från då spelet släpptes är det svårt att se vilka som är aktiva, därför frågade jag här.

Solitarypredator såklart ;)

Vilka tider lirar du?

Redigerat av solitarypredator, 06 March 2014 - 00:57.

Postad 06 March 2014 - 01:33

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

• 523 inlägg
  • 0

Solitarypredator såklart ;)

Vilka tider lirar du?

Gött!
Jag addar dig imorgon :)

Brukar spela kvällar men för tillfället så läser jag en kurs där jag inte behöver vara på högskolan så ofta, så det blir långa nätter ;) satt iofs och spelade hela dagen idag xD

Postad 06 March 2014 - 07:05

Limitz
  • Limitz
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Hej!

//M

Psn id: Limitz72

Postad 06 March 2014 - 08:10

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
sjyssta vapenbalanseringar måste jag säga. förutom Bolt action nerfen. Med det sagt så körde jag lite med Scout Elite igår och märkte ingen skillnad på fireraten så den kanske inte är påverkad. det måste vara som ni säger att det bara är SRR-61 som är nerfad och det påverkar inte mig ett dugg ;)

Postad 06 March 2014 - 08:29

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3067 inlägg
  • 0

Hej!

//M

På battlelogen finns ju en Minhembio platoon. Där får du förslag vilka som är aktiva, annars läs lite i tråden så ser du oxå. Haft lite speltid på sistonde, men brukar spela med mick om jag har någon vettig att spela med. Lirar kvällstid pga barn. Addar du mig så skicka gärna MHB, psn SurPappa.

// Sat

Postad 06 March 2014 - 09:09

Zerokelvin
  • Zerokelvin
  • Beroende

• 1358 inlägg
  • 0

Ja det är en lång lista! Givetvis får du fråga här! Tipsade dig lite bara ifall du inte sett tråden! ;)

Postad 06 March 2014 - 13:08

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 1
Köpte Second-Assault igår. Behövde en nytändning. Sweet lord baby Jesus, vad mycket roligare och bättre de gamla BF3-banorna är. Obliteration på Metro var en höjdare. Kul med nått positivt ;)

Postad 06 March 2014 - 14:41

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Köpte Second-Assault igår. Behövde en nytändning. Sweet lord baby Jesus, vad mycket roligare och bättre de gamla BF3-banorna är. Obliteration på Metro var en höjdare. Kul med nått positivt ;)

Instämmer. De gamla vanliga BF4-banorna är i mitt tycke ganska så medelmåttiga hela bunten (förutom Zavod) i jämförelse med mapsen i BF3 som föll mig mer i smaken.
Nyversionen av Caspian Border i BF4 tycker jag också är en stor besvikelse. Det var min favoritbana i BF3, men jag hyser inte alls samma gamla kärlek till version 2014. Jag tycker inte om den där stora muren och alla jädrans torn och skit som är som skapta för snipers (de har en speciell plats i h*lvetet!).

Drömmen vore ju om Dice kunde släppa några Bad Comany 2-banor i ett DLC-paket. Arica Habour till BF4... :wub:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.