Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 July 2013 - 08:52

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Crime & Investigation
Görs reklam om kanalen mellan varven på History Channel

Talespersonen från CD som finns i detta forum har sagt att förändring på kanalsida kommer att ske efter semestern
och mer verkar hon ej få gå ut med ännu.

Detta säkert för att ESPN sportkanalaren försvinner vid månads slutet.

Då får man se vad som händer.

Postad 21 July 2013 - 09:07

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0
Kommer eran "Canal Digitals tv-guide-app" även till Android istället för Iphone ??

Postad 21 July 2013 - 10:06

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Kan tänka mej att Discovery science hd dyker upp...den sänds redan på Thor me svenska undertexter som val,men kodad i power vu.

Postad 22 July 2013 - 14:54

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Kan någon från Canal Digital svara på frågan jag ställde 20 juni? " Och vi andra som har tålmodigt väntat i åratal på att ni ska få ordning på en box som ni själva har förstört med era uppdateringar"
Vilket "specialerbjudande" kommer vi att få?

Hej

Du kan skicka dina kunduppgifter i ett PM till oss så kan vi ge dom till vår reklamationsavdelning och se vad vi kan erbjuda.

Vänligen
Pauline

Så där såg det ut när jag beställde, och de villkoren uppfyller jag. Canal Digital, när kommer min box? Svara snart tack, så att jag annars kan dra detta vidare.

Hej Mooshie

Skicka dina kunduppgifter till oss i ett PM så kan vi kika på det.

Vänligen
Pauline

Postad 22 July 2013 - 16:54

Unregisteredc37bf591
  • Unregisteredc37bf591
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
Nu har jag fått en kopia av erbjudandesidan som den såg ut 2013-06-19. CD påstår att de inte behöver följa kampanjvillkoren som står på sidan. Så har 3 st medarbetare på kundtjänst svarat beställaren och därmed sagt nej till kunden. CD har inte meddelat kunden sitt beslut förrän kunden kontaktade kundtjänst.

Bifogad fil(er)

Postad 23 July 2013 - 08:02

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Nu har jag fått en kopia av erbjudandesidan som den såg ut 2013-06-19. CD påstår att de inte behöver följa kampanjvillkoren som står på sidan. Så har 3 st medarbetare på kundtjänst svarat beställaren och därmed sagt nej till kunden. CD har inte meddelat kunden sitt beslut förrän kunden kontaktade kundtjänst.

Jag beställde även under dessa villkor som står i pdf filen. Har inget hört från CD. Jag uppfyller det som krävs då jag beställde.

Postad 23 July 2013 - 08:30

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Jag beställde även under dessa villkor som står i pdf filen. Har inget hört från CD. Jag uppfyller det som krävs då jag beställde.

Hej

Om du vill kan du skicka dina kunduppgifter i ett PM så kan vår reklamationsavdelning se över
ärendet.

Vänligen
Pauline

Postad 23 July 2013 - 14:42

:stefan:
  • :stefan:
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Är det någon annan som har problem med att vita boxen (2850st) slutar svara på fjärrkontrollen efter ett tag? Dioden på framsidan (som normalt är röd i standby och grön vid påslagen box) blinkar rött/grönt och det enda som över huvud taget går att göra med fjärren är att slå av boxen.
Vanligtvis när vi slagit på den igen så kan man byta kanal, men ibland hjälper inte omstarten - då får man byta ingång på tvn (!) och när vi återvänder till satellitläge så reagerar boxen igen.

Den är inte äldre än november 2012 så detta känns klart konstigt. Kortet har tagits ur, alla kablar är också urdragna flera gånger för att avskriva glapp och den står inte överdrivet trångt eller varmt.

Den står däremot på många timmar per dag då farsan är sjuk och har tvn som enda tidsfördriv.

Postad 23 July 2013 - 15:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Är det någon annan som har problem med att vita boxen (2850st) slutar svara på fjärrkontrollen efter ett tag? Dioden på framsidan (som normalt är röd i standby och grön vid påslagen box) blinkar rött/grönt och det enda som över huvud taget går att göra med fjärren är att slå av boxen.
Vanligtvis när vi slagit på den igen så kan man byta kanal, men ibland hjälper inte omstarten - då får man byta ingång på tvn (!) och när vi återvänder till satellitläge så reagerar boxen igen.

Den är inte äldre än november 2012 så detta känns klart konstigt. Kortet har tagits ur, alla kablar är också urdragna flera gånger för att avskriva glapp och den står inte överdrivet trångt eller varmt.

Den står däremot på många timmar per dag då farsan är sjuk och har tvn som enda tidsfördriv.

Hej :stefan:

Att lampan blinkar mellan rött och grönt tyder på att boxen försöker visa ett felmeddelande.
Här kan du ladda ner en pdf där du på sidorna 60 och frammåt har lite felsökningsalternativ: http://www.canaldigi.../?productid=156

Annars kan du ringa vår kundservice så kan de gå igenom det med dig.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Postad 23 July 2013 - 15:34

mechanic
  • mechanic
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Jag har haft problem med min vita box...fått en ny som beter sig likadant, om man tex gör en kanallista eller bläddrar bland menyer så slår den av sig själv eller låser sig. Vidare är den alltid glödhet och regnar det eller snöar så försvinner bilden från en massa kanaler. Hade viasat innan och aldrig att bilden försvann vid dåligt väder. Jo och ibland börjar boxen bläddra uppåt bland kanalerna i rasande fart tills man lyckas trycka på fjärren så den sluter bläddra...fast det är mer charmigt än irriterande : )

Postad 23 July 2013 - 15:34

• Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Att lampan blinkar mellan rött och grönt tyder på att boxen försöker visa ett felmeddelande.
Här kan du ladda ner en pdf där du på sidorna 60 och frammåt har lite felsökningsalternativ: http://www.canaldigi.../?productid=156

Annars kan du ringa vår kundservice så kan de gå igenom det med dig.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Jo, den manualen har jag kollat och det var inte mycket till felsökning i den. Kolla kablarna typ.
Hur får man reda på vad det är för felmeddelande och hur tolkar man felmeddelandet?

Postad 23 July 2013 - 15:41

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Jo, den manualen har jag kollat och det var inte mycket till felsökning i den. Kolla kablarna typ.
Hur får man reda på vad det är för felmeddelande och hur tolkar man felmeddelandet?

Felmeddelandet kommer upp på tv skärmen om det finns signal mellan box och tv.
Jag rekomenderar dig att ringa in till kundservice på 0770 33 22 11 för felsökning om du inte fick ut något av manualen.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Postad 23 July 2013 - 17:10

• Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Felmeddelandet kommer upp på tv skärmen om det finns signal mellan box och tv.
Jag rekomenderar dig att ringa in till kundservice på 0770 33 22 11 för felsökning om du inte fick ut något av manualen.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Dumt om jag ringer eftersom jag inte är hos mina föräldrar just nu. Däremot vet jag hur den uppför sig.

Kom på nu att senast märkte jag att den inte alltid visar OSD-info, tex om man sänker/höjer volymen, byter kanal, vill få fram kanallista - allt sånt fungerar, men det syns inte på tv-skärmen. Om vi tittar på trean och vill byta till fyran så trycker vi på 4, då ska den inmatningsrutan dyka upp på tvn - det gör den inte. Efter några sekunder skiftar den trots allt kanal men inte heller syns inforutan om pågående program som ska synas när man byter kanal.

Inte heller visas något felmeddelande när dioden blinkar. Kanalen man tittar på syns alldeles utmärkt, men ingen info från boxen syns på tvn. Där hjälper inte heller alltid en omstart av boxen utan att man byter ingång på tvn. Mycket märkligt.

Postad 24 July 2013 - 07:33

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Dumt om jag ringer eftersom jag inte är hos mina föräldrar just nu. Däremot vet jag hur den uppför sig.

Kom på nu att senast märkte jag att den inte alltid visar OSD-info, tex om man sänker/höjer volymen, byter kanal, vill få fram kanallista - allt sånt fungerar, men det syns inte på tv-skärmen. Om vi tittar på trean och vill byta till fyran så trycker vi på 4, då ska den inmatningsrutan dyka upp på tvn - det gör den inte. Efter några sekunder skiftar den trots allt kanal men inte heller syns inforutan om pågående program som ska synas när man byter kanal.

Inte heller visas något felmeddelande när dioden blinkar. Kanalen man tittar på syns alldeles utmärkt, men ingen info från boxen syns på tvn. Där hjälper inte heller alltid en omstart av boxen utan att man byter ingång på tvn. Mycket märkligt.

Något du kan testa nästa gång du är hos dem och problemet uppstår är att trycka på den blåa knappen på fjärrkontrollen efterföljt av 1 om det inte hjälper så trycker du blå knapp efterföljt av 2 osv upp till 4.

Just att OSD informationen inte visas är vanligt när man kopplar med scart och har fel format inställt vilket man
justerar med hjälp av manövern ovan.

Detta är det enda jag kan komma på utan att felsöka ordentligt men prova det och om det inte fungerar så
ring vår Kundservice.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Postad 24 July 2013 - 10:23

• Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Något du kan testa nästa gång du är hos dem och problemet uppstår är att trycka på den blåa knappen på fjärrkontrollen efterföljt av 1 om det inte hjälper så trycker du blå knapp efterföljt av 2 osv upp till 4.

Just att OSD informationen inte visas är vanligt när man kopplar med scart och har fel format inställt vilket man
justerar med hjälp av manövern ovan.

Detta är det enda jag kan komma på utan att felsöka ordentligt men prova det och om det inte fungerar så
ring vår Kundservice.

Med vänliga hälsningar
Pauline

Aha, där kom det något matnyttigt! Tack, det ska testas!
Har inte tänkt på om de kör med scart eller inte, men om de gör det så ska det åtgärdas. Bort bort.

Postad 26 July 2013 - 14:04

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Detta måste väl vara spiken i kistan

Viasat kommer att sända allsvenskan genom viaplay

http://viaplay.se/sp...ign=unspecified

Postad 26 July 2013 - 14:29

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2495 inlägg
  • 0
Förhoppningsvis är det ett bra tvåvägsavtal så CMore har fått något tillbaka som de inte presenterat än.

Postad 26 July 2013 - 15:00

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Förhoppningsvis är det ett bra tvåvägsavtal så CMore har fått något tillbaka som de inte presenterat än.

Cmore får tillbaka att det får betalt för att Viasat får sända matcherna

Canal Digital får inget och inte du heller som CD kund
CD och Cmore har inget med varandra att göra, annat än att CD har dessa kanaler och att telenor äger 35% av Cmore. Cmore har stora ekonomiska problem och blöder duktigt.

Synd att inte Canal Digital och Telenor lyssnat till alla tips de fått genom åren, om vad de bör satsa på. Snart är det försent och de är ett minne blott. Synd tycker jag, för jag gillar inte alls Viasat

Redigerat av MalcomX, 26 July 2013 - 15:05.

Postad 26 July 2013 - 15:01

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Intressant att CMore bryter sig loss från Canal Digital. Kanske inte få förvånande.

Postad 26 July 2013 - 15:45

XINS
  • XINS
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Fantastiska nyheter, nu vill jag se vad som kommer att sändas på Viasat play när det gäller hockeyn i vinter också.

För övrigt så är det säkert väldigt många som haft den "gamla" boxen men inte fått något erbjudande enligt det som skrivits om här. Det skulle vara helt rätt att skicka ut ett nytt erbjudande till alla som köpte den gamla inspelningsbara HD boxen oavsett om man ringt supporten eller inte.

Postad 26 July 2013 - 18:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Nu är det dags att Canal Digital presenterar något nytt. MTV HD, ESPN HD, ESPN Classic samt TV4 News har försvunnit eller försvinner och Viaplay får Allsvenskan i sin tablå. Kanske dags att släppa några kanaler från C More Sport till C More, vars sportutbud är lite taffligt. Om Canal Digital inte gör något kommer en hel del kunder lämna företaget och ni speciellt som fibernätet byggs ut överallt och parabolen tappar i betydelse.

Postad 26 July 2013 - 19:19

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Nu är det dags att Canal Digital presenterar något nytt. MTV HD, ESPN HD, ESPN Classic samt TV4 News har försvunnit eller försvinner och Viaplay får Allsvenskan i sin tablå. Kanske dags att släppa några kanaler från C More Sport till C More, vars sportutbud är lite taffligt. Om Canal Digital inte gör något kommer en hel del kunder lämna företaget och ni speciellt som fibernätet byggs ut överallt och parabolen tappar i betydelse.

Fast lite nytt har väl CD presenterat på slutet. Eurosport 2 HD, Travel Channel HD t ex.

Att MTV Live HD försvann tycker jag var dåligt men resten av det du skriver om gäller ju ALLA operatörer. Var väl ESPN beslut att inte sända mer i Europa (undantag Storbrittanien). Och TV4 News som kanal läggs ner.

/Fredrik

Postad 26 July 2013 - 19:29

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Fast lite nytt har väl CD presenterat på slutet. Eurosport 2 HD, Travel Channel HD t ex.

Att MTV Live HD försvann tycker jag var dåligt men resten av det du skriver om gäller ju ALLA operatörer. Var väl ESPN beslut att inte sända mer i Europa (undantag Storbrittanien). Och TV4 News som kanal läggs ner.

/Fredrik

Jag säger ingenting om att kanaler försvinner, men det måste då in nya kanaler i stället. Eurosport HD samt Travel Channel HD är inga nya kanaler, utan en kvalitetshöjning. Men tror näppeligen att det räcker för att stanna kvar hos Canal Digital.

Postad 26 July 2013 - 19:32

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Jag säger ingenting om att kanaler försvinner, men det måste då in nya kanaler i stället. Eurosport HD samt Travel Channel HD är inga nya kanaler, utan en kvalitetshöjning. Men tror näppeligen att det räcker för att stanna kvar hos Canal Digital.

Vadå inga nya kanaler? De är nya hos CD. Märklig kommentar.

/Fredrik

Postad 26 July 2013 - 19:37

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Vadå inga nya kanaler? De är nya hos CD. Märklig kommentar.

/Fredrik

Eurosport 2 samt Travel Channel har ju funnits i många år och det är samma utbud som vanligt, frånsett ändring till HD-kvalitet.

Redigerat av Huddingebo, 26 July 2013 - 19:37.

Postad 26 July 2013 - 19:39

PDDNOS
  • PDDNOS
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 1
Det nya är flexibelt utbud utan repriser:

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  image.jpg   342.25K   9 Antal nerladdningar

Postad 26 July 2013 - 19:44

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0
Är ju tyvärr sporträttigheterna som styr val av operatör idag. Gillar själv Elitserien i hockey så väljer just nu CD eftersom allt sänds där.

Räknar man bort sporten så utklassar Canal Digital i mitt tycke resten, speciellt Viasat. Otroligt mycket bättre kanalutbud.

/Fredrik

Postad 27 July 2013 - 09:06

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Är ju tyvärr sporträttigheterna som styr val av operatör idag. Gillar själv Elitserien i hockey så väljer just nu CD eftersom allt sänds där.

Räknar man bort sporten så utklassar Canal Digital i mitt tycke resten, speciellt Viasat. Otroligt mycket bättre kanalutbud.

/Fredrik

Det är helt riktigt
Men nu kan man inte räkna bort sporten

Postad 27 July 2013 - 15:45

pear
  • pear
  • Forumräv

• 508 inlägg
  • 0

Det är helt riktigt
Men nu kan man inte räkna bort sporten

Det beror ju på hur sportintresserad man är. För mig har sporten ingen betydelse vid val av operatör.

Postad 28 July 2013 - 21:21

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Det beror ju på hur sportintresserad man är. För mig har sporten ingen betydelse vid val av operatör.

Nej, men du representerar en mycket liten del om man ser till hur stort intresset är för sport.
Så vad du tycker har mycket liten inverkan på vilken leverantör som är bra eller dålig om man ser till sporten

Postad 30 July 2013 - 08:59

B BUS
  • B BUS
  • Forumräv

• 607 inlägg
  • 0

Talespersonen från CD som finns i detta forum har sagt att förändring på kanalsida kommer att ske efter semestern
och mer verkar hon ej få gå ut med ännu.

Detta säkert för att ESPN sportkanalaren försvinner vid månads slutet.

Då får man se vad som händer.

Tyvärr har talespersonen från CD inte sagt att det kommer ske någon förändring. Det CD sa var "För tillfället har vi ingen ny information men håll ögonen öppna vem vet vad som händer efter semestern:)." :blink:

Postad 01 August 2013 - 10:29

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Varför uppdaterar inte CD hemsidan nu när ESPN har försvunnit?
https://www.canaldig...bud/sportutbud/
Sven Åke

Postad 01 August 2013 - 11:20

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Varför uppdaterar inte CD hemsidan nu när ESPN har försvunnit?
https://www.canaldig...bud/sportutbud/
Sven Åke

Hejsan storbacken29,

Tyvärr har detta inte hunnit uppdateras ännu men vi har informerat webbansvarig om detta.

Vänligen
Emelie

Postad 01 August 2013 - 11:53

Forsyth
  • Forsyth
  • Veteran

• 1649 inlägg
  • 0

Hejsan storbacken29,

Tyvärr har detta inte hunnit uppdateras ännu men vi har informerat webbansvarig om detta.

Vänligen
Emelie

Hej Emelie/CD Satellit,

Då kan ni gärna passa på att påtala för er webansvarig att ert CMS stödjer automatisk uppdatering av sidor/info vid givna klockslag/datum så detta hade de kunnat förbereda för automatisk uppdatering samtidigt som ert pressmeddelande gick ut om att ESPN skulle försvinna. Jag är närmast lite fascinerad av att de/ni inte använder /sig/er av denna utmärkta funktion...

Mvh
Micke

Postad 01 August 2013 - 19:53

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0

Hejsan storbacken29,

Vänligen
Emelie

Hej!

Ni har uppdaterat kanalplanen på er hemsida så att ESPN inte längre finns med i förteckningen. Men varför har ni inte uppdaterat antalet kanaler när ni informerar om kanalpaketet.

Nu står det att Familjepaketet innehåller 71 kanaler medan det i kanalplanen endast finns 68. Borde inte era webbansvariga sköta underhållet av sidan så att uppgifterna stämmer? :P

(Ok, jag kunde bara inte låta bli, sedan jag läst storbacken29:s inlägg!)

Ha en fortsatt skön sommar!

Redigerat av Priskvark, 01 August 2013 - 19:54.

Postad 02 August 2013 - 23:17

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
CDs svenska hemsida har alltid varit värdelös på alla sätt.

Postad 12 August 2013 - 08:44

Unregisteredb71577f7
  • Unregisteredb71577f7
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

Skall denna manöver fungera även på 5720SX-boxen?

Postad 12 August 2013 - 13:03

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Skall denna manöver fungera även på 5720SX-boxen?

Hej Eldebrink.

Gällande ändring på boxen du efterfrågar så kan du istället för att slå detta, trycka på resolution knappen framme på boxen och på så sätt ändra detta.

Med vänliga hälsningar
Therese

Postad 12 August 2013 - 13:41

Unregisteredb71577f7
  • Unregisteredb71577f7
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

Hej Eldebrink. Gällande ändring på boxen du efterfrågar så kan du istället för att slå detta, trycka på resolution knappen framme på boxen och på så sätt ändra detta. Med vänliga hälsningar Therese

Det är ju trycka på "Res"-knappen jag vill slippa, skall prova "blå" + "siffra" när jag kommer hem, men skall det fungera på båda boxarna?

Postad 13 August 2013 - 09:08

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Det är ju trycka på "Res"-knappen jag vill slippa, skall prova "blå" + "siffra" när jag kommer hem, men skall det fungera på båda boxarna?

Hej Eldebrink, på 500GB PVR boxen får man använda resolution knappen på boxen och på On Demand (white) boxen kan man använda blå+1 eller resolution på fjärrkontrollen.

Vänligen
Micke

Postad 15 August 2013 - 16:21

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Hej B Bus.

Vi ser alltid över innehållet i vårt utbud. För tillfället har vi ingen ny information men håll ögonen öppna vem vet vad som händer efter semestern:).
Trevlig sommar!

Vänliga hälsningar Therese

När du gjorde detta uttalande trodde jag att det skulle komma nya kanaler för sportkanalerna som försvann 1 augusti och
andra som försvunnit eftersom.

Min fråga till dig Therese är självklart kommer det nya kanaler och när ??

Postad 15 August 2013 - 18:41

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0
Showtime ingår nu i Familjepaketet

Postad 15 August 2013 - 19:51

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
CD får väl lägga in TV4 Sport XL samt TV10 så vi får viss kompensation för kanalförlusterna.

Postad 15 August 2013 - 23:01

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Känns inte som någon tröst dom hade väll iallafall kunna gett en SF Kanalen så man
får en kvalité kanal istället för B standard filmer.

Postad 16 August 2013 - 09:01

Unregisteredb71577f7
  • Unregisteredb71577f7
  • Användare

• 164 inlägg
  • 0

CD får väl lägga in TV4 Sport XL samt TV10 så vi får viss kompensation för kanalförlusterna.

TV10 är ju problematiskt, men TV4 sport Extra borde ni på CD kunna skicka med gratis i familjepaketet som kompensation och visa lite goodwill.

Postad 16 August 2013 - 12:56

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

När du gjorde detta uttalande trodde jag att det skulle komma nya kanaler för sportkanalerna som försvann 1 augusti och
andra som försvunnit eftersom.

Min fråga till dig Therese är självklart kommer det nya kanaler och när ??

Hej Jonas1979.

Som du märkt så fick vi en ny kanal i Familjepaketet igår (Showtime) och mer roliga saker är på gång, Så fortsätt håll utkik.

Med vänliga hälsningar Therese

Postad 16 August 2013 - 23:25

jokim
  • jokim
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
har inte showtime funnits sen innan?

Postad 17 August 2013 - 07:24

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

har inte showtime funnits sen innan?

Hej Jokim, Showtime har funnits som bonuskanal om man haft något C More paket i sitt utbud. Nu finns den kanalen tillgänglig även i Familjepaketet. Info om kanalen här: http://www.canaldigi...-till-Showtime/

Vänligen
Micke

Postad 17 August 2013 - 07:56

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Kanaler är inte nya för att de får ett HD bakom. Blir fruktansvärt irriterad då dessa företag marknadsförs sig med tex att det ingår ett visst antal kanaler och räknar upp kanalerna som 1, 1 HD, 2, 2 HD, 3, 3 HD, 4, 4HD osv. De absolut flesta kanaler som sänds i både SD och HD har samma utbud, så då är det alltså bara en kanal!

Postad 20 August 2013 - 12:22

pellespelle
  • pellespelle
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Äntligen !!! Vad jag längtat....not

Ge oss nån vettig sport kanal typ golf channel.

3 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.