Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 06 March 2014 - 14:54
Postad 06 March 2014 - 15:21
Postad 06 March 2014 - 18:37
Jag hoppas att ni respekterar mitt beslut.
Postad 06 March 2014 - 18:58
Postad 06 March 2014 - 19:15
https://www.youtube....be_gdata_player
Dice kan inte vara seriösa med luftminorna. 61 i skada enligt videon, det kommer KRYLLA av den där skiten sen. Ska inget i dagens fps vara skillbaserat?!
Stinger, igla, javelin med laser, heatseekers, active radar och maa:n är inte tillräckligt för att ta ner helikoptrar?
Verkar bara vara retaderade som jobbar på det där företaget.
En annan sak som jag läste om på battlelog, om ni dör och tar upp scoreboarden direkt så loopas killcamen och ni får en till death tillräknat på era poäng, braaaaaaaaaaa Dice!
Redigerat av solitarypredator, 06 March 2014 - 19:17.
Postad 06 March 2014 - 19:38
Postad 06 March 2014 - 20:14
http://battlelog.bat...226170413999/2/
Postad 06 March 2014 - 20:19
Enligt flera användare på battlelog så har Dice sänkt grafiken på ps4an för att minska belastningen på Eas skitservrar.
http://battlelog.bat...226170413999/2/
Om det är av den anledningen så förstår jag, men det har väl inte hjälpt ett dugg? Har inte märkt någon minskning av lagg/rubberbanding.
Postad 06 March 2014 - 20:27
Redigerat av andersos, 06 March 2014 - 20:27.
Postad 06 March 2014 - 22:48
Jag kan inte längre stödja Vladimir Putin och Rysslands arme, därför meddelar jag att jag kommer väga att spela som Ru från och med nu.
Dagens!
Postad 07 March 2014 - 02:42
Att flyga i BF4 blir bara mer och mer mission impossible...
Vänta tills luftminorna!
Postad 07 March 2014 - 07:36
Och som en liten bonus fungerar Share funktionen skit och det gör mig ännu mer förbannad.
/Frustrerad man söker nytt intresse
Redigerat av beat_strandh, 07 March 2014 - 07:37.
Postad 07 March 2014 - 08:42
Tycker luftminorna var rätt häftiga. Bättre än nå jävla ballonger iallafall. Dock om de är nödvändiga eller inte går väl diskutera.
De nya vapnen då. Tack och lov verkar det bli ganska mycket spridning på Snipergeväret (minns inte namnet) så kanske man slipper pii pii pii ljudet och man faller död ner hela tiden. Därimot kommer nog nya M320 bli en riktig mardröm framförallt på Metro.
// Sat
Postad 07 March 2014 - 08:47
Postad 07 March 2014 - 09:18
Game ikväll Strandh, nortish, Larusso, Johan_i_burken och OWC?
Kör ni TDM eller? Kanske är på annars...
// Sat
Postad 07 March 2014 - 09:33
Postad 07 March 2014 - 09:37
Lägg till ett Conquest mode för max 40 spelare, hur svårt kan det vara. Det är ju uppenbart att konsolen inte pallar 64 spelare, eller iaf att deras servrar inte pallar det.
Det är inte konsolen som är problemet i detta fall. Pc har minst lika mycket problem som vi har. Men normalt sett så ska det även finns 24/48 manna servrar i cq. kanske finns 32 också...
Postad 07 March 2014 - 09:48
Eftersom vi inte heller får hyra servers på konsol tycker jag även de skall göra en mix premiumserver. Alltså där alla olika DLC:s blandas. Tråkigt när man ex väljer SA och kör samma fyra banor hela tiden. Vill man spela en annan bana måste man hoppa ur servern och in på en ny samt alla ev medspelare.
// Sat
Postad 07 March 2014 - 10:08
Vi brukar mest spela TDM eller domination.......Strandh klarar inte av CQ och han är gnällig som det är redan....
jag ska spela. kan tänka mig Obliration och rush också men CQ är inte att tala om. Det är ju som att spela i kvicksand
har några andra polar eutanför MHB som ska lira ikväll. dem kör mest domination tror jag så det får bli det. bra blandning av lite objective och TDM i samma match
Postad 07 March 2014 - 10:09
Postad 07 March 2014 - 10:16
Precis, Domination är som TDM men man kan inte vinna genom att sitta och campa i ett hörn!
du får det att låta som att folk enbart campar i domination. Om jag ska vara ärlig har jag aldrig spelat ett spel med så mycket camping i som detta. oavsett spelsett. men vad gör det. så länge man skiter i sin K/D och vinner matcher så är det inga bekymmer
Postad 07 March 2014 - 10:24
Satsar man bara på att ta flaggorna så är det inga bekymmer att vinna i dominaton.
Postad 07 March 2014 - 10:47
Det är inte konsolen som är problemet i detta fall. Pc har minst lika mycket problem som vi har. Men normalt sett så ska det även finns 24/48 manna servrar i cq. kanske finns 32 också...
Rubberbanding är 10ggr värre på ps4an än PC när man kör CQ 64p... :/
Inte haft nån RB alls på PC senaste veckorna... på ps4an är det jätteofta...
Redigerat av Garrett, 07 March 2014 - 10:48.
Postad 07 March 2014 - 11:39
Egentligen är allt förutom vapenkänslan och grafiken bara skit med detta spel. Men ack så viktiga dem två är så jag fortsätter harva på. Dock tror jag att en handkontroll snart ryker.
Och som en liten bonus fungerar Share funktionen skit och det gör mig ännu mer förbannad.
/Frustrerad man söker nytt intresse
Du måste göra nått fel med sharefunktionen.
Min funkar alltid, tryck 2 ggr för att starta och en gång för att avsluta
Postad 07 March 2014 - 12:06
Du måste göra nått fel med sharefunktionen.
Min funkar alltid, tryck 2 ggr för att starta och en gång för att avsluta
så kan man ju göra men då spelar man in massor med skit man inte vill ha. och eftersom trim funktionen är under all kritik den med så blir det jobbigt att gå igenom alla "15 minuters klipp". Så som jag vill ha det och så som det även ska kunna fungera så trycker jag på Share strax efter något roligt har inträffat. sedan går jag in i klippet, jag vet att det ska vara i slutet av klippet, och så trimmar jag ner det. men många ggr har inte ens ett klipp sparats och ibland blir det fel klipp. typ någon match 30 minuter tidigare...
Postad 07 March 2014 - 12:06
Postad 07 March 2014 - 12:39
Jag var hemma hos en kompis för några dagar sedan och provade lite BF4 på hans PC (CQ 64 spelare) och det var inte en tillstymmelse till gummiband. Enligt honom så är det väldigt sällan det strular med gummiband och lagg på PC numera.Inte haft nån RB alls på PC senaste veckorna... på ps4an är det jätteofta...
Samma elände brukar drabba mig när jag använder share. Flertalet fina kills som jag lyckas åstadkomma har helt enkelt inte fastnat på film när jag glatt trycker på share-knappen, utan oftast är det, precis som du säger, något klipp från en tidigare match som hamnar på hårddisken.Så som jag vill ha det och så som det även ska kunna fungera så trycker jag på Share strax efter något roligt har inträffat. sedan går jag in i klippet, jag vet att det ska vara i slutet av klippet, och så trimmar jag ner det. men många ggr har inte ens ett klipp sparats och ibland blir det fel klipp. typ någon match 30 minuter tidigare...
Visst kan man dubbeltrycka på share, men då fylls listan snabbt med en jäkla massa skitvideos där man springer runt som ett "hej kom och hjälp mig"-offer och är allmänt oskillad. Jag vill inte tänka på om jag spelar in eller inte, eller att behöva gå igenom flera ton videoklipp. Gör jag något snyggt i ett spel, så ska det räcka med att man trycker på share och så har man ett 15-minuters klipp undansparat.
Jag vet att ni sitter och läser här Sony så fixa detta omgående.
Postad 07 March 2014 - 13:07
Jag tänker nog försöka spela lite conquest ikväll. Har precis skaffar premium så det lär väl bli på de nya banorna. Vore kul med lite teamplay.
Kan inte lova men kommer nog in för lite QC ikväll. Kör jag med mick surrarjag nog på, en flaska rött står och väntar på kvällen
// Sat
Postad 07 March 2014 - 14:21
Rubberbanding är 10ggr värre på ps4an än PC när man kör CQ 64p... :/
Inte haft nån RB alls på PC senaste veckorna... på ps4an är det jätteofta...
Nu va det väl inte specifikt rubberbanding vi pratade om. Och med tanke på att 9/10 youtubare snackar om alla problem som finns på pc, så är jag ganska säker på att det är problem på pc.
Postad 07 March 2014 - 14:31
Nu va det väl inte specifikt rubberbanding vi pratade om. Och med tanke på att 9/10 youtubare snackar om alla problem som finns på pc, så är jag ganska säker på att det är problem på pc.
Skönt att du finns som balanserar upp det igen
// Sat
Postad 07 March 2014 - 14:33
Det är det, det där med netcoden är ju ett stort skämt ibland... skjuten runt hörn etc... vet inte om det har med den låsta tickraten på 10 att göra... men enligt det jag upplever så är det fortfarande mycket värre på konsoll... tyvärr... hoppas det fixas snart...
Sen att gå från ca 60fps med dippar, till stadiga 120 gör sitt med... brukar spela där jag ser är folk jag känner, har askul på konsoll med... men kör alltid CQ, det är BF för mig... och som nån skrev, så kan dom väl fixa mindre player där....
Sen när jag väljer infantry only på ps4an, så får jag inte upp några servrar... tycker det är kul med QC infantry ibland med... kommer det komma senare på konsoll med?
Redigerat av Garrett, 07 March 2014 - 14:35.
Postad 07 March 2014 - 15:59
Game ikväll Strandh, nortish, Larusso, Johan_i_burken och OWC?
Kanske en liten sväng om frugan lägger sig i tid
Postad 07 March 2014 - 18:20
Redigerat av novaland, 07 March 2014 - 18:20.
Postad 07 March 2014 - 19:44
Jag kan inte längre stödja kinas stöd för Vladimir Putin och Rysslands arme, därför meddelar jag att jag kommer vägra att spela som Ch från och med nu.
Så du ska nu bara spela som usa soldat eller!?
Postad 08 March 2014 - 09:47
Jag kan inte längre stödja kinas stöd för Vladimir Putin och Rysslands arme, därför meddelar jag att jag kommer vägra att spela som Ch från och med nu.
När USA invaderar länder är det "America fuck yeah!!" och typ "Hooah" ?
http://www.youtube.c...h?v=Ssnf2QK47pk NETCODE. Skulle vara kul om någon gjorde ett montage med sånna här klipp med FML moments här på MHB.
Postad 08 March 2014 - 19:35
Hoppas din PS4 inte är gjord i Kina...Jag kan inte längre stödja kinas stöd för Vladimir Putin och Rysslands arme, därför meddelar jag att jag kommer vägra att spela som Ch från och med nu.
Spel i kväll boys?
Postad 08 March 2014 - 19:44
Hoppas din PS4 inte är gjord i Kina...
Spel i kväll boys?
Alltid spel, syns online ikväll
Postad 08 March 2014 - 20:00
Postad 08 March 2014 - 20:06
Hoppas din PS4 inte är gjord i Kina...
Spel i kväll boys?
Japp det vet du!
funderar på att fixa snacks sen öppna en flaska rött, så ni får träffa mitt riktiga jag igen...
Jaaa....Vin vin vin!
Lite rolig video!
http://www.youtube.c...h?v=a1LVxbinpis
Postad 08 March 2014 - 22:33
Postad 08 March 2014 - 23:51
Postad 09 March 2014 - 12:26
Postad 09 March 2014 - 12:35
Grabbar. Vad kör ni för headset när ni lirar?? Börjar tröttna på att ha originalsnäckan under mina hörlurar när det ska snackas. Skär ju för fan snart upp ett nytt hål i örat.
Nya lurarna för typ 700.här väl fått bra betyg för de priset iaf
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
36 filmer
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?