Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 September 2013 - 12:50

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

C More Fotboll HD finns nu på kanalplats 38.

/Fredrik

Inget som påverkar oss med vanliga CD-abonnemang, Det är bara de med C More Max som kan glädja sig.

Postad 10 September 2013 - 12:53

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Inget som påverkar oss med vanliga CD-abonnemang, Det är bara de med C More Max som kan glädja sig.

Då får de som har C More Max glädja sig då.

/Fredrik

Postad 10 September 2013 - 17:58

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Sagt upp cmores värdelösa film å sport paket idag,känns bra. Rena blåsningen de kanalerna.

Postad 11 September 2013 - 08:40

Mackan92
  • Mackan92
  • Lärjunge

• 278 inlägg
  • 0
Frivisning av alla C More kanaler till helgen

http://www.canaldigi...013/frivisning/

Postad 11 September 2013 - 10:06

sjostrand
  • sjostrand
  • Användare

• 188 inlägg
  • 0

Sagt upp cmores värdelösa film å sport paket idag,känns bra. Rena blåsningen de kanalerna.

Gjorde samma sak för en dryg vecka sen. På två år med C More Max har jag nog sett tre filmer på sin höjd, inte sett ett enda avsnitt av en serie. Enda jag haft det till och kommer sakna är Allsvenskan. Hade jag inte haft små barn så kanske jag sett mer så jag kan inte säga att det beror på dåligt utbud eftersom jag inte ens haft tid att kolla vad det är för utbud.

Postad 11 September 2013 - 17:14

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Frivisning av alla C More kanaler till helgen

http://www.canaldigi...013/frivisning/

Kan man ta betalt för skiten ?

Postad 12 September 2013 - 21:08

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

• 554 inlägg
  • 0
På C More Emotion är ljudet väldigt dåligt synkat, det kanske borde fixats innan en frihelg...

Postad 13 September 2013 - 11:38

Unregistered220d6a49
  • Unregistered220d6a49
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Hej Canal Digital, visst är det så att man kan få ett 'lokal-kort' för de kanaler som ni måste tillhandahålla ?
Alltså SVT1 ,2, 24 Barnkanalen , TV4
Det skall vara 'gratis' eller ?

Postad 13 September 2013 - 13:10

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Canal Digital, visst är det så att man kan få ett 'lokal-kort' för de kanaler som ni måste tillhandahålla ?
Alltså SVT1 ,2, 24 Barnkanalen , TV4
Det skall vara 'gratis' eller ?

Hej Eplrwm.

Du tänker på ett depositionskort och det har vi. Man betalar 795kr till oss för detta och får då tillgång till SVT1, SVT2, Kunskapskanalen, Barnkanalen,SVT24 och SVT HD. Pengarna får man tillbaka när kortet retuneras till oss.
Du hittar mer information här: http://www.canaldigi...yId=216&qID=240.

Med vänliga hälsningar
Therese

Postad 15 September 2013 - 18:32

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Hej Eplrwm.

Du tänker på ett depositionskort och det har vi. Man betalar 795kr till oss för detta och får då tillgång till SVT1, SVT2, Kunskapskanalen, Barnkanalen,SVT24 och SVT HD. Pengarna får man tillbaka när kortet retuneras till oss.
Du hittar mer information här: http://www.canaldigi...216&qID=240.

Med vänliga hälsningar
Therese

Är inte TV4 och TV6 också fria kanaler ?
Det räknas dem som i marknätet ...

Annars rekommenderar jag dig epinvm att du löser det med en boxerbox om du inte har en inbyggd i din tv

Postad 15 September 2013 - 20:59

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0

Är inte TV4 och TV6 också fria kanaler ?
Det räknas dem som i marknätet ...

Annars rekommenderar jag dig epinvm att du löser det med en boxerbox om du inte har en inbyggd i din tv

Det räknas inte längre som must-carry-kanaler. TV4 hade den statusen förut, inte längre.

Postad 17 September 2013 - 01:05

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Det räknas inte längre som must-carry-kanaler. TV4 hade den statusen förut, inte längre.

Sorry att jag inte är uptodate

Postad 17 September 2013 - 08:39

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Om önskemålet endast är de fria kanaler så kan man ju köra på marknätet.

En billig och kanske till och med tillräcklig kombo är att skaffa en box för både marknät och satellit. Ta in de fria svenska kanalerna via marknät och rikta parabolen mot hotbird/Astra och ta in en räcka europeiska kanaler den vägen. Det är en hel del icke-engelska kanaler, men det finns engelskspråkiga nyhetskanaler, stort utbud av olika fria HD kanaler, fria tyska Eurosport och Sport1 samt olika livsstilskanaler. I en kanallista med de fria svenska samt dessa så har man en packe på ca 25-30 sevärda/intressanta kanaler (och vill man så kan man ju träna skoltyskan eller spanska/franska än mer).

Postad 17 September 2013 - 12:50

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Missuppfattade dig. Trodde att du menade i marknätet

De är kvar i marknätet så det är bara att köra som jag skrev ovan

http://www.boxer.se/...-utbud/Baskort/

Postad 17 September 2013 - 15:16

alfista
  • alfista
  • Veteran

• 2230 inlägg
  • 0
En poäng med depositionskortet är att man utan månadskostnad kan få in SVT på platser där marknätet har svårt att nå fram. Kan man få in marknätet så bör det i stort sett alltid vara en smidigare lösning.

Postad 17 September 2013 - 16:10

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0

Missuppfattade dig. Trodde att du menade i marknätet

De är kvar i marknätet så det är bara att köra som jag skrev ovan

http://www.boxer.se/...-utbud/Baskort/

Man ska vara tydlig i skrift, där brast jag denna gång. Förr var även Canal Digital (och andra bolag) tvungna att sända vidare TV4 utan extra kostnad, så kallad must-carry. Idag är det bara SVTs kanaler som har den statusen.

Postad 18 September 2013 - 08:42

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Man ska vara tydlig i skrift, där brast jag denna gång. Förr var även Canal Digital (och andra bolag) tvungna att sända vidare TV4 utan extra kostnad, så kallad must-carry. Idag är det bara SVTs kanaler som har den statusen.

Hej, Ja precis som Monshi säger så ingick TV4 tidigare i de kanalerna som finns på ett Depositionskort (Must Carry). Det har sedan tagits ett riksdagsbeslut att TV4 räknas som en kommersiell kanal med reklam så den ingår ej längre i Depositionskorts-kanalerna som är följande:

SVT1, SVT2, Kunskapskanalen, Barnkanalen, SVT 24, SVT HD (med HD box)

Med vänlig hälsning
Micke

Postad 18 September 2013 - 09:12

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

Hej Jonas1979.

Som du märkt så fick vi en ny kanal i Familjepaketet igår (Showtime) och mer roliga saker är på gång, Så fortsätt håll utkik.

Med vänliga hälsningar Therese

Vad har hänt med dom utlovade nya kanalerna som du pratat om länge ??

Snälla ge mig Kanal 6 så blir jag lycklig.

Postad 18 September 2013 - 09:21

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Snälla ge mig Kanal 6 så blir jag lycklig.

Du menar TV6 eller? Det är ju en "Viasat kanal" så att Canal Digital ska få den är väl inte helt bekymmersfritt. Går ju dessutom att ta in via marknätet till ADB boxarna.

Självklart vill jag också ha nya kanaler, skulle väl inte säga "nej tack" till TV6 HD . Men vad är det som är så bra med TV6? En Champions League match en gång i månaden som Viasat lägger där fär att locka över kunder till Viasat. Liksom lördagens kval i Formel 1 som också sänds i TV6. Men tävlingen på söndagen sänds på Viasat kanalerna.

/Fredrik

Postad 18 September 2013 - 10:04

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Instämmer med Porch, bara att ansluta en antenn till boxen/Tvn (Med DVB-T) och du har Tv6. Fast det är klart, serieinspelning och liknade fungerar inte på Tv6 från marknätet.

Cmore Fotboll HD är väl ganska ny... när kom den egentligen?

Postad 18 September 2013 - 23:40

STS-128
  • STS-128
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Instämmer med Porch, bara att ansluta en antenn till boxen/Tvn (Med DVB-T) och du har Tv6. Fast det är klart, serieinspelning och liknade fungerar inte på Tv6 från marknätet.

Man kan mixa satellit- och mark-kanaler i samma favoritlistor. Det är på plus-kontot.

På minuskontot är, förutom att (tex) serieinspelning inte funkar, även att man inte kan fjärrprogrammera inspelning från CD-appen. För mig helt obegripligt, men så är det.

Postad 19 September 2013 - 07:04

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Man kan mixa satellit- och mark-kanaler i samma favoritlistor. Det är på plus-kontot.

På minuskontot är, förutom att (tex) serieinspelning inte funkar, även att man inte kan fjärrprogrammera inspelning från CD-appen. För mig helt obegripligt, men så är det.

http://www.canaldigital.se/utbud/tjanster/appar-och-verktyg/canal-digital-tv-guide/

Skandalen är att det inte finns någon androidapp...

Postad 19 September 2013 - 09:20

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0
Finns det någon som fortfarande använder andoidlurar?!?!
Ändå riktigt dåligt där!

Postad 19 September 2013 - 14:52

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Finns det någon som fortfarande använder andoidlurar?!?!
Ändå riktigt dåligt där!

Är du på riktigt eller trollar du?

Postad 20 September 2013 - 09:22

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0

Är du på riktigt eller trollar du?

Såg du inte att jag tyckte att det va dåligt???
Troll? Skämtar du? Förstod tyvärr inte ironin isf!

Postad 20 September 2013 - 09:50

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Såg du inte att jag tyckte att det va dåligt???
Troll? Skämtar du? Förstod tyvärr inte ironin isf!

Ditt sätt att skriva som får reaktioner.

Först en fråga "Finns det någon som fortfarande använder android (antar att du menar det och inte andoid?) lurar"?

Det uppfattas som att det är någonting du frågar dig. Inte att du är ironisk.

Att det sedan står ändå före "riktigt dåligt där" gör att man tror att du liksom frågar dig: använder folk fortfarande android? Och om så är fallet, då är det dåligt av Canal Digital att inte ha en androidapp.

Avdelning OT kanske.

/Fredrik

Redigerat av porch123, 20 September 2013 - 09:52.

Postad 20 September 2013 - 09:59

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0
Sorry sorry! Tycker ju såklart att det är lite dåligt att det inte finns en
Androidapp som tillhandahålls av CD.
Sen tyvärr ett stavfel (andoid) My bad
Nädå skrev jag men korrigerades utan att jag såg det till ändå!
Ursäkta igen!
Säger som Kungen, nu vänder vi blad & går vidare ;)

Postad 20 September 2013 - 12:23

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Jag tolkade det precis som porsch skriver, men skit i det nu. :)

Postad 20 September 2013 - 15:07

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

• 401 inlägg
  • 0
Jag förstår & ursäkta, det var inte tänkt så!
Back on topic!
Är pågång och bygga hus & då är det väl CD som gäller!
Får man dubbla huvuden när man beställer deras superdeal så att
man kan köra Viasat också eller köper man det separat!
Nollkoll på parabolläget då jag alltid har haft kabel-tv vi ComHem!

Edit! Stavfel igen! 😛

Redigerat av Crazyberra, 20 September 2013 - 15:09.

Postad 20 September 2013 - 20:15

KimKom
  • KimKom
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 1
CD, jag har redan frågat det tidigare; när får vi tillgång till Crime and Investigation? I höst eller?

Postad 20 September 2013 - 20:39

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0

CD, jag har redan frågat det tidigare; när får vi tillgång till Crime and Investigation? I höst eller?

Undrar jag åxå.

Postad 21 September 2013 - 07:57

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej KimKom och homery,

Ja vi har fått frågan om den och även andra kanaler både här och via vår Facebook sida. Vi har ingen information om kommande kanaler förräns det är klart med eventuella förhandlingar eller rättigheter. Vår Marknadsavdelning tar del av alla förslag och önskemål som vi får in via olika Sociala Medier. Alltid när det är klart med en ny kanal så informerar vi om det via vår hemsida samt via olika utskick till våra kunder. Oftast brukar någon av er alerta användare här på detta forum upptäcka det tidigt så det brukar även komma inlägg här då det händer något nytt.

Vi har nyheter på gång så man får hålla utkik ;)

Med vänlig hälsning
Micke

Postad 21 September 2013 - 11:46

KimKom
  • KimKom
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Tack Micke.
Ser fram emot förhoppningsvis några nya, fräscha HD kanaler ��

Postad 21 September 2013 - 22:40

tony97
  • tony97
  • Forumräv

• 506 inlägg
  • 0
Ja Micke, jag ser fram emot en musikkanal i HD. MTV HD kanske åter?

Postad 22 September 2013 - 07:32

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Tack Micke.
Ser fram emot förhoppningsvis några nya, fräscha HD kanaler ��

Precis, känns för egen del som att Canal Digital kan lansera hur många nya SD kanaler de vill. JAG skulle inte bry mig ett dugg, ser till 90 % på Canal Digitals HD kanaler.

Men har ingen riktig koll på vilka HD kanaler som skulle kunna bli aktuella.

/Fredrik

Postad 22 September 2013 - 12:21

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0
CD skulle kunna rensa bort 90% och frigöra massor av bandbredd för nytt innehåll i HD. Finns det någon över huvud taget som tittar på alla dessa TV4*-kanaler?
Eller varför inte lansera ett "Canal Digital HD"-paket med enbart och fler HD-kanaler?

Postad 22 September 2013 - 13:47

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 1
Tycker det visas mycket bra på dom mycke gamla klassiker, diokumentärer osv.
Enda kanalen som behöver ses över är TV4 Sport som visar mest annat än just sport och att dom borde starta upp SciFi kanalen igen.

Redigerat av Leatherface, 22 September 2013 - 13:48.

Postad 22 September 2013 - 18:30

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

CD skulle kunna rensa bort 90% och frigöra massor av bandbredd för nytt innehåll i HD. Finns det någon över huvud taget som tittar på alla dessa TV4*-kanaler?
Eller varför inte lansera ett "Canal Digital HD"-paket med enbart och fler HD-kanaler?

Hej! Jag gick precis med i forumet, men har läst i det väldigt länge och tänkt många gånger jag kunde ju säga nått om det där hmmmm... och även nu såklart, så jag tänkte jaja jag blir väl medlem då, hursom....

Ang HD kanalerna, alla CD kunder vill såklart ha fler HD kanaler och det är ju faktiskt CDs mål att skaffa fler och fler HD kanaler vad vi har hört.

Dock så var en av de största anledningarna till att vi valde CD för 6 månader sedan just att man slapp välja "HD paketet" "Dokumentär paketet" "Barn paketet" etc etc etc... utan man får ett stort paket istället, med nyhetskanaler, sport kanaler, barn kanaler, bcc kanaler, och inte minst discovery kanalerna. Och cmore är inget viktigt för oss, vi är inga fotboll, hockey, eller viktigt att se senaste filmerna nördar(positivt menat) så därför är det skönt att ha ett stort utbud i ett paket nämligen familjepaketet.

Sen så kan ju inte CD lägga till HD versioner av alla kanaler i Fam paketet då inte alla finns i HD version, exempelvis BBCs kanaler förutom BBC HD då. Så man kan ju inte bara skylla på CD i det fallet att det kanske går lite trögt att få in nya HD kanaler.

Sen förstår jag inte heller dom som säger att man kan ta bort 80-90% av alla kanalerna för det är ju ändå ingen som tittar, jag säger bara att om jag var CD så skulle jag inte ta bort nån kanal alls då det alltid finns nån som tittar, med undantag för situationer då kanaler läggs ner som TV4 News, eller ESPN America då ägarna tog beslutet att sluta sända i stora delar av Europa. Utöver det så tycker jag man ska låta kanalerna vara, utan bara lägga till nya och/eller byta ut mot identiska HD versioner, jag menar jag kollade vilka kanaler som fanns med I Fam paketet innan vi beställde, sen så försvinner kanske just den kanalen som jag var mest intresserad av bara för att det är få som tittar det kanske inte är så roligt, och så står man där med ett kontrakt som har 15 Mån bindning kvar. Det är i alla fall vad jag tycker, ta aldrig bort kanaler om man inte måste, det skapar nog mer problem med missnöjda kunder än vad det löser.

@Politby
Rensa 90% i Fam paketet? Jaha, vad får vi kvar då, bara kanaler som du är intresserad av kan man tänka sig. Det är ju det jag menar, låt kanalerna vara och ersätt endast med en HD version om/när det blir möjligt, och titta på de kanalerna som DU är intresserad av så kan vi andra titta på det vi är intresserade av.

Trevlig kväll :)

Redigerat av SweX, 22 September 2013 - 18:31.

Postad 22 September 2013 - 18:42

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Tycker det visas mycket bra på dom mycke gamla klassiker, diokumentärer osv.
Enda kanalen som behöver ses över är TV4 Sport som visar mest annat än just sport och att dom borde starta upp SciFi kanalen igen.

Jag håller med, ang TV4s niche kanaler som TV4 Komedi/Guld, det är mycket gamla klassiker som man kan se där.

Håller med även om TV4 Sport, men jag kan ju i alla fall se Travet varje vardags kväll. Så jag är tacksam för det.

Jag antar att det är så svårt att köpa in sport program, eller köpa rättigheter till sport man kan sända dag tid som Eurosport gör till exempel. Så som Cykel då Eurosport har rättigheterna till det, för det är väl inte mycket annan live sport som pågår dagtid, men även så är ju tittarna färre dagtid än på kvällen efter kl18 så det är väl en annan orsak till att det är lite sport som sänds på dagen i TV4 Sport.

Redigerat av SweX, 22 September 2013 - 18:44.

Postad 22 September 2013 - 18:53

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 1
Släpper man TV4 Sport Xtra till Familjepaketet får man i alla fall mer sport än idag och gärna fler repriser än alla dessa nonsensprogram som man ser i Tv4 Sport.

Postad 22 September 2013 - 20:06

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 1

Jo den är ganska ny. :) FYI.

02 September THOR6, A11: C More Fotboll HD has started

Postad 22 September 2013 - 20:09

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Släpper man TV4 Sport Xtra till Familjepaketet får man i alla fall mer sport än idag och gärna fler repriser än alla dessa nonsensprogram som man ser i Tv4 Sport.

Håller jag med om, det känns bara som en tids fråga innan den släpps in i Familjepaketet.

Postad 02 October 2013 - 22:35

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Tänkte bara meddela att The Player Channel på Thor 6 nu blir Ginx TV istället :)

Postad 02 October 2013 - 22:39

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Tänkte bara meddela att The Player Channel på Thor 6 nu blir Ginx TV istället :)

Är det en canal digital kanal ?

Postad 02 October 2013 - 22:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Ny månad, men tyst om nya kanaler. CD spar lite pengar i alla fall. Men kommer man behålla sina kunder? Det är frågan.

Postad 02 October 2013 - 23:09

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Är det en canal digital kanal ?

Den är okrypterad/free to air, precis som till exempel BBC World News och Sky News International, även om dessa ingår officiellt i Fam paketet så sänder som fritt, dock så finns Ginx TV för tillfället inte med i Fam paketet men går att se ändå precis som man kunde med föregångaren The Player Channel utan att den ingick i Fam paketet. :)

Ginx TV har köpt upp The Player Channel därav ändringen.

Postad 02 October 2013 - 23:17

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Ny månad, men tyst om nya kanaler. CD spar lite pengar i alla fall. Men kommer man behålla sina kunder? Det är frågan.

Dem har sagt att det kommer, så sitt still i båten bara. Man kommer säker behålla sina befintliga kunder så länge man inte tar bort kanaler, förstör mjukvaran i boxen, eller höjer priset till orimliga nivåer. Den senaste höjningen med 10kr var helt OK. Men däremot kan man ju få nya kunder om man lägger till nya kanaler så klart. :)

Postad 02 October 2013 - 23:42

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 1
Canal Digital kommer att behålla de flesta av sina kunder och får även nya, så länge de inte försvårar användning av annan box än sina egna. För ingen som har lite vett i kroppen, använder CD's egna boxar.
Själv använder jag en VU+ och det spelar ingen roll vilken av deras boxar man väljer, då alla är bättre.
Men nya Solo2 och Duo2 är outstanding och gör allt till ett stort nöje, med CD's utbud och kvalité
plus att det är enkelt med flera satelliter och de tekniker som tex de tyska kanalerna idag erbjuder ( ex hbb )

Redigerat av MalcomX, 02 October 2013 - 23:44.

Postad 03 October 2013 - 07:18

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Med tanke på att de flyttar 9 SD-kanaler till andra transpondrar denna månad så kan man tänka sig att de förbereder för något nytt under senhösten/vintern...

Postad 03 October 2013 - 07:26

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Jaa! Ännu en Tv4 Extra Plus kanal och kanske ännu en nyhets eller sportkanal. En riktigt musik kanal någon?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.