Call Of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg)
|
14 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 21 August 2009 - 10:01
Postad 21 August 2009 - 10:08
noobtube?Benny=AK:n med noobtube eller G3:an...och han är fan så grym med dom!
Jag har en speltid på ca 12-13 dygn, men i ärlighetens namn så gick det inte bra i början.
COD4 är det första (och enda) fps jag spelat på konsol (har lirat return to castle wolfenstein på pc också, men det är allt).
Mina favoritvapen är M16 och G3 (ungefär samma vapen som svenska AK4:an faktiskt) med rödpunktsikte.
Lägger man på "stopping power" och "deep impact" behöver man inte oroa sig för väggar heller.
Postad 21 August 2009 - 10:11
Framförallt med G3:an, läskigt snabb på fingret!Benny=AK:n med noobtube eller G3:an...och han är fan så grym med dom!
Postad 21 August 2009 - 11:23
Snin93 kör väl 8 h om dagen
Einhaerjar kör i perioder
Hippo6 ser jag lite till o från också
Addar man nåra så kan man ju adda vidare allt eftersom man stöter på MHBarna online.
Edit: Får inte glömma Primare2 o Cederboy!
Är man redan bortglömd?!
Jag lirar fortfarande ibland, har 30-40dygn aktiv speltid på Cod4..
PSN: drdeath100
Postad 21 August 2009 - 11:27
För att göra det lite lättare för er kan jag ge mig på ett försök att lista dom som just nu lirar COD4.
PSN ID:
-Britt78
-fraztheman
-Zdaarlight
-eldoro
-h0gb3rg1 ( rätt va? )
-BennySlyden
-inZane_se
-Nastycrew
-Noseone
Har jag glömt några?
Annars så finns ju första inlägget i denna tråd: https://www.minhembi...howtopic=165264
Ganska gammalt och inte uppdaterat men det finns en del att plocka där också.
Jag PSNID robotlord brukar väl lira en del COD4 också
adda på bara
Postad 21 August 2009 - 11:28
Är man redan bortglömd?!
![]()
Brukade du spela COD4?
Postad 21 August 2009 - 11:32
Brukade du spela COD4?
![]()
Hahaha! Exakt. Jag skrev faktiskt "....vi som lirar COD4 NU..."
Döden; du har väl inte lirat COD 4 på ett halvår? Du/ni jagar ju bara zombies nu för tiden.
Skämt åsido, jag listade bara dom jag kunde komma på som jag tyckte var mest aktiva COD 4-spelare just nu.
Postad 21 August 2009 - 11:37
Precis Döden,Hahaha! Exakt. Jag skrev faktiskt "....vi som lirar COD4 NU..."
Döden; du har väl inte lirat COD 4 på ett halvår? Du/ni jagar ju bara zombies nu för tiden.
Skämt åsido, jag listade bara dom jag kunde komma på som jag tyckte var mest aktiva COD 4-spelare just nu.
Skippa forntiden och kom tillbaks in i framtiden igen.
Dags att värma upp inför MW2 nu!
Postad 21 August 2009 - 12:00
Jag har inte heller guldkorset och jag har en bra bit kvar till det. Jag började spela COD4 rätt sent och dessutom har jag nästan bara helgerna att spela på, så det är svårt att hänga på er andra.Det är väl egentligen bara jag och Zdaarlight av oss som lirar regelbundet som inte har guldkorset.
Doro har guldkorset men har inte kommit upp i rank 55 än, eller hur doro?
Frågan är dock om jag ska stanna nu när jag snart är uppe på level 55 igen för andra gången, eller om jag ska gå hela vägen? Jag lär ju fortsätta med COD4 tills Modern Warfare 2 kommer (och kanske efter, vem vet?) så ligger jag i kanske jag kan få mitt guldkors.
Ja, mig!Har jag glömt några?
PSN: CloudRabbit
Postad 21 August 2009 - 12:08
Jag har inte heller guldkorset och jag har en bra bit kvar till det. Jag började spela COD4 rätt sent och dessutom har jag nästan bara helgerna att spela på, så det är svårt att hänga på er andra.
![]()
Frågan är dock om jag ska stanna nu när jag snart är uppe på level 55 igen för andra gången, eller om jag ska gå hela vägen? Jag lär ju fortsätta med COD4 tills Modern Warfare 2 kommer (och kanske efter, vem vet?) så ligger jag i kanske jag kan få mitt guldkors.
![]()
Ja, mig!
PSN: CloudRabbit
Jag har gjort 2 prestige och det gjorde jag ganska tidigt. Sen kom jag av mig. Jag kommer inte ens göra ett försök att ta det nu heller, oavsett vad folk (frass3!) säger.
Däremot kommer jag gå för fullt för guldkors, eller vad det nu blir, i MW2!
Man är inte, och man blir inte, en bättre spelare bara för att man har guldkorset... (dålig ursäkt till att jag inte fixat det va?)
Postad 21 August 2009 - 12:11
Samma här.Däremot kommer jag gå för fullt för guldkors, eller vad det nu blir, i MW2!
Haha, sant. Guldkorset bevisar bara att man kanske suttit liiite för mycket framför TV:n och spelat (avundsjuk? jag?).Man är inte, och man blir inte, en bättre spelare bara för att man har guldkorset... (dålig ursäkt till att jag inte fixat det va?)
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 21 August 2009 - 12:12.
Postad 21 August 2009 - 12:15
Samma här.
Haha, sant. Guldkorset bevisar bara att man kanske suttit liiite för mycket framför TV:n och spelat (avundsjuk? jag?).
Hahahaa, man kan ha suttit för mycket utan att ha guldkorset, jag ligger säkert på 30+ dygn.
Postad 21 August 2009 - 12:23
Exakt, kom tillbaka till KZ2 nu.,Precis Döden,
Skippa forntiden och kom tillbaks in i framtiden igen.
Postad 21 August 2009 - 12:29
Exakt, kom tillbaka till KZ2 nu.,
Man kan väl inte komma tillbaka nåt man aldrig varit inne i?
Om jag inte minns fel så lirade Döden bara lite KZ2 precis i början sen blev han åksjuk (svimfärdig av "motion bluren").
Postad 21 August 2009 - 12:32
Var riktat till alla ni forntidsspelare.Man kan väl inte komma tillbaka nåt man aldrig varit inne i?
Om jag inte minns fel så lirade Döden bara lite KZ2 precis i början sen blev han åksjuk (svimfärdig av "motion bluren").
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 August 2009 - 12:32.
Postad 21 August 2009 - 12:32
Använder ni alla MHB som klan-tagg?
Har en annan tagg (jag & brorsan har en mikroklan) egentligen.
Postad 21 August 2009 - 12:42
Då lägger jag till ett gäng och hoppas på bra fighter
![]()
Använder ni alla MHB som klan-tagg?
Har en annan tagg (jag & brorsan har en mikroklan) egentligen.
för det mesta taggar vi MHB, men om vi är 6st å mist 4 med GK så brukar folk ha en tendens till att hoppa ur då dom inte vill ha pisk av en klan så då brukar vi ta lite olika klannamn så det ser ut som vi inte är i samma party...
jag är gärna med å spelar kz2 om vi någongång kan komma in på en bra server med lagom med folk å roliga banor å ingen bannad boost... men detta händer typ aldrig nu för tiden, var mycket bättre i början tycker jag...
Redigerat av frass3, 21 August 2009 - 12:44.
Postad 21 August 2009 - 12:43
Exakt, kom tillbaka till KZ2 nu.,
KZ2 har en egen tråd som du kan skriva i.
Snart guldkors, bara prestige 3 eller 4ggr till.
Postad 21 August 2009 - 12:49
för det mesta taggar vi MHB, men om vi är 6st å mist 4 med GK så brukar folk ha en tendens till att hoppa ur då dom inte vill ha pisk av en klan så då brukar vi ta lite olika klannamn så det ser ut som vi inte är i samma party...
jag är gärna med å spelar kz2 om vi någongång kan komma in på en bra server med lagom med folk å roliga banor å ingen bannad boost... men detta händer typ aldrig nu för tiden, var mycket bättre i början tycker jag...
Japp, stämmer. Som igår när vi var 6st...frass3 körde med sin reservtag "HULK", jag vet inte om han tror att han med det har skrivit nåt slags script som ska göra att han, i spelet, helt plötsligt ska kunna förvandla sig till Hulken...
Benny körde med "dRnk"...jag körde med raka motsatsen "SobR", tolka det som ni vill.
Skämt åsido, precis som frass3 skriver så kör vi alltid med "MHB" så länge vi inte är 5-6st och dom flesta av oss med guldkors. Då kör vi med vad fn som helst!
När jag lirar själv så kör jag med "MHB" eller "SWE". Känns som det kvittar...
det är bara adda mig th_shogun spela ca 2-6 timar/dag
Kom igen nu...läs NÅGRA inlägg bakåt...ADDA OSS ISTÄLLET!
När man skriver "...adda mig..." så är det iallafall ingen som kommer göra det, tro mig.
Postad 21 August 2009 - 12:54
Det fanns ju en & annan stålman för ett par veckor sedan, så omöjligt är det nog inteJapp, stämmer. Som igår när vi var 6st...frass3 körde med sin reservtag "HULK", jag vet inte om han tror att han med det har skrivit nåt slags script som ska göra att han, i spelet, helt plötsligt ska kunna förvandla sig till Hulken...
Jag tror han syftade på mig eftersom jag sagt att jag skall adda folk i em...Kom igen nu...läs NÅGRA inlägg bakåt...ADDA OSS ISTÄLLET!
När man skriver "...adda mig..." så är det iallafall ingen som kommer göra det, tro mig.
Postad 21 August 2009 - 12:55
adda gärna mig också "jarre008" kör dock inte S&D så mycket
Hrrmm, nu är jag inte den som vill vara den men...läste du sista raderna i mitt inlägg ovanför ditt?
Nej, tänkte väl det...
Postad 21 August 2009 - 13:39
Hrrmm, nu är jag inte den som vill vara den men...läste du sista raderna i mitt inlägg ovanför ditt?
Nej, tänkte väl det...
Nu är du den som är den.
Blire nåt ikväll eller? Jag kör med[dRnk] ikväll iaf.
Postad 21 August 2009 - 13:47
Nu är du den som är den.
![]()
Hahaha, klockrent Härjer!
Nja, jag ska ju på whiskyprovning från 19.00 så jag är osäker. Sen ska jag troligtvis hem till tjejen.
Men om det blir nåt ikväll så kommer jag garanterat också lira med [dRnk]!
Annars tror jag min brorsa kommer lira med "Britt78" ikväll, ni kan ju invita honom.
Redigerat av BrittBastard, 21 August 2009 - 13:48.
Postad 21 August 2009 - 13:59
...kör dock inte så mycket COD4.
Inte så mycket? Om jag inte minns fel så vet du väl nästan exakt hur många dagar det var sen du lirade COD 4?
Och då snackar vi inte 30-40 dagar...right?
Redigerat av BrittBastard, 21 August 2009 - 14:00.
Postad 21 August 2009 - 14:02
Då finns det väl ingen mening med att adda dig?Adda gära mig också, kör dock inte så mycket COD4.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 21 August 2009 - 14:02.
Postad 21 August 2009 - 14:04
Då finns det väl ingen mening med att adda dig?
Adda honom inte, han försöker locka över er/oss till "the dark side" (KZ2)...
Postad 21 August 2009 - 14:33
härjarn du kör ju alltid med dRnk juNu är du den som är den.
![]()
vi får se om jag kommer loss ikväll men om jag kommer online och ni är där skicka ett mess om ni invitar och jag inte kommer. Jag är inte associal när det händer, bara att det ALLTID missyncar med invitsen.
Postad 21 August 2009 - 15:00
Jag har inte känt något behov av att gå prestige, man tappar ju alla sina vapen och perks och det enda man får i gengäld är en symbolJag tror att nästan alla av oss som lirar regelbundet är rank 55. Sen har många här guldkorset och några av oss inte.
Vi som inte har guldkors för höra det jämnt och ständigt...
Det är väl egentligen bara jag och Zdaarlight av oss som lirar regelbundet som inte har guldkorset.
Doro har guldkorset men har inte kommit upp i rank 55 än, eller hur doro?
Jo, det gick riktigt bra igår. Jag hade några riktigt bra rundor och några där jag lämnades ensam mot flera i motståndarlaget och lyckades klara det.Zdaarlight hade ett par riktigt grymma omgångar igår.
Den där han var ensam kvar och tog ut hela laget, var grymt gjort!
Och så en annan rolig duel som jag satt och skratta åt!
Vilken duell var det? Var det den på Backlot?
Jag kommer med största sannolikhet spela ikväll och jag verkar vara en av de få som kommer att köra med [sobR].
Postad 21 August 2009 - 15:07
härjarn du kör ju alltid med dRnk ju
vi får se om jag kommer loss ikväll men om jag kommer online och ni är där skicka ett mess om ni invitar och jag inte kommer. Jag är inte associal när det händer, bara att det ALLTID missyncar med invitsen.
Jag orkar aldrig byta tillbaka, kan vi säga.
Alla som invitar mig får skriva först, ofta så är det en invite mellan varje match, men det vet man ju inte om inte folk säger till innan så man kan komma in.
Jag spelar hellre med er än kör själv, även om jag har en kanonrunda på G om jag kör själv, jag drar direkt om jag får en invite och joinar er.
Postad 21 August 2009 - 16:27
Postad 21 August 2009 - 17:23
om man skall spela i team är det väl lättast att invit i lobbyn eller?
Postad 22 August 2009 - 09:24
Ni är jefligt effektiva i S&D många gånger hinner man helt enkelt inte göra nån nytta innan rundan är över.
Postad 22 August 2009 - 09:53
Postad 22 August 2009 - 10:06
Ja, som vädret ser ut nu så blir det nog lite COD:ande.Vilka är på att lira idag? me me me!
Postad 22 August 2009 - 10:26
Vilka är på att lira idag? me me me!
Jag ska på bröllop så inget COD:ande för mig ikväll tyvärr. Men säkerligen imorgon!
Ja Nasty, nu är det fn dags att du köper map-packet. 90:- har du råd med!
Eller vad det nu kostar...
Postad 24 August 2009 - 08:31
Försökte adda dig i helgen, men du har för många vänner enligt psnÄr man redan bortglömd?!
![]()
Postad 24 August 2009 - 11:25
Idag är jag COD4-fri sedan;Inte så mycket? Om jag inte minns fel så vet du väl nästan exakt hur många dagar det var sen du lirade COD 4?
Och då snackar vi inte 30-40 dagar...right?
6 månader sedan, eller 184 dagar eller 4416 timmar.
Ju större siffra jag kommer upp i desto fräschare känns MW2 när det släpps. haha.
Postad 24 August 2009 - 11:55
Försökte adda dig i helgen, men du har för många vänner enligt psn
Ok.
Ska rensa lite ikväll, man har ju en del som man aldrig spelar med ändå.
Jag ska på bröllop så inget COD:ande för mig ikväll tyvärr. Men säkerligen imorgon!
Ja Nasty, nu är det fn dags att du köper map-packet. 90:- har du råd med!
Eller vad det nu kostar...
Om han inte har köpt det än så är nog risken rätt liten att han kommer att göra det nu när MW2 är så pass nära...
Snål-nasty!
Han är så snål att han skriker när han skiter, "vilket slöseri!"! hahahaha!
Postad 24 August 2009 - 12:12
Nej, tänkte väl det...
Skräddarn säger "Nej"
Postad 24 August 2009 - 21:07
valde prestige igår för första gången efter 3Dygn online sedan i julas... och det SUGER att inte ha några bra vapen längre..
Postad 24 August 2009 - 21:12
Postad 24 August 2009 - 21:12
Hur många gånger måste man "börja om" för att få guldkorset?
valde prestige igår för första gången efter 3Dygn online sedan i julas... och det SUGER att inte ha några bra vapen längre..
10 gånger från första början, och prestige är ju hela tjusningen att man använder många andra vapen
Postad 24 August 2009 - 21:41
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
.-*- Min Hembio Clan -*-.
16 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?