Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 april 2010 - 17:56

nihinils
  • nihinils
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Hittar inte Desire på halebops hemsida?! Finns dealen kvaR? :S
Hjälp!!! tänkte köpa precis det paketet och det där priset var ju riktigt fint :o

Tyvärr sålde den slut väldigt snabbt på halebop. Ryktet säger att nästa batch kommer in runt den 26'e.

Postad 14 april 2010 - 18:00

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0

Snabb fråga, har alla på 3 fått den svarta? Polare till mig ringde tre och de sa den är skickad HTC Desire Svart.
Tycker den är klart snyggast och funderar då på ta en hos 3.

Det har tagits upp tidigare. De är färgblinda på Tre och kallar den bruna för svart.

Jag har en sådan hemma på laddning från dem just nu.

Redigerat av Mahti, 14 april 2010 - 18:00.

Postad 14 april 2010 - 18:08

skyfox77
  • skyfox77
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Någon som beställt från PcCity och fått någon ny info?

Postad 14 april 2010 - 18:26

Rudell
  • Rudell
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Jag förbokade på Telias hemsida den 2 April då det stod att den skulle börja levereras den 8 april.. Nu efter den 8:e så har dom tagit bort datumet och idag ringde jag sj till telia för att höra hur det ligger till. Dom har ännu inte fått in mobilen och dom har inte en aning om när dom får den! ser inte ljust ut :o Så ###### avis på alla som redan fått den!!! JÄVLA TELIA :|

Postad 14 april 2010 - 18:35

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Jag förbokade på Telias hemsida den 2 April då det stod att den skulle börja levereras den 8 april.. Nu efter den 8:e så har dom tagit bort datumet och idag ringde jag sj till telia för att höra hur det ligger till. Dom har ännu inte fått in mobilen och dom har inte en aning om när dom får den! ser inte ljust ut :o Så ###### avis på alla som redan fått den!!! JÄVLA TELIA :|

Grattis! På något sätt är jag avis på dig som beställt från ett företag man kan ringa till, vars kundtjänst går att nås per telefon. Jag gjorde misstaget att beställa från vad som måste vara sveriges största blufföretag - Telenor. Beställer man på nätet så är det inte längre telenor utan telenors "internet.se"-avdelning, vilka man inte kan nå per telefon utan enbart per mail - du vet den typen av företag alla konsumentexperter varnar för. Där svarar asen med samma upprepade mantra, de vägrar svara på sakfrågor utan förminskar kunden till en total idiot som bara är värd att få ett datum - ett datum kunden inte ens är värd att få veta vad det står för, om det är när telefonen förväntas anlända telenor, avgå från telenor eller nå kund. Inte heller har de möjlighet (som telekombolag) att skicka kollinummer per sms.

Sunk-Telia framstår som föredömen i denna djungel av kriminella bluffmakare.

Postad 14 april 2010 - 18:51

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0
Äntligen har CDON fått iväg försändelsen... Morgondagen kommer att bli oändligt lång..!

Postad 14 april 2010 - 18:53

zx
  • zx
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Äntligen har CDON fått iväg försändelsen... Morgondagen kommer att bli oändligt lång..!

Min är också skickad nu! Så jag antar den kommer i morgon då?

Just märkligt att jag skulle vara så otålig och beställa en från teknikmagasinet också. Så nu får jag 2 st i morgon :o
Aja får väl dra in till närmsta teknikmagasinet och returnera den!

Postad 14 april 2010 - 18:58

Rudell
  • Rudell
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Grattis! På något sätt är jag avis på dig som beställt från ett företag man kan ringa till, vars kundtjänst går att nås per telefon. Jag gjorde misstaget att beställa från vad som måste vara sveriges största blufföretag - Telenor. Beställer man på nätet så är det inte längre telenor utan telenors "internet.se"-avdelning, vilka man inte kan nå per telefon utan enbart per mail - du vet den typen av företag alla konsumentexperter varnar för. Där svarar asen med samma upprepade mantra, de vägrar svara på sakfrågor utan förminskar kunden till en total idiot som bara är värd att få ett datum - ett datum kunden inte ens är värd att få veta vad det står för, om det är när telefonen förväntas anlända telenor, avgå från telenor eller nå kund. Inte heller har de möjlighet (som telekombolag) att skicka kollinummer per sms.

Sunk-Telia framstår som föredömen i denna djungel av kriminella bluffmakare.

Håller dock med dig om Telenor.. Är nog det sista "företaget" jag skulle beställa ifrån.. Tål knappt höra ordet Telenor efter alla dom där ###### telefonförsäljare som står och snackar skit hela dagarna lite var stans i städerna.. förstår att det är riktigt irriterande när det inte ens går att nå dom per telefon!! ja vet inte men hela telenor känns så b på något sett :o baaaaaad feeling

Postad 14 april 2010 - 18:58

ConnyL75
  • ConnyL75
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Fick kollinummer för en liten stund sen:

Från:
CDON.COM
Till:
xxxxx xxxxxxxxxxx

Här är din försändelse:
14 apr kl 19:45 Malmö, Sorterad
14 apr kl 19:45 Malmö, Sorterad
14 apr kl 16:21 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Redigerat av ConnyL75, 14 april 2010 - 19:02.

Postad 14 april 2010 - 19:05

Danneman_
  • Danneman_
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
Telia sa till mig i förra veckan att den skulle vara inne hos dem nu, denna veckan...men det verkar inte som att den har kommit? :S skulle få sms när de fått in den, någon som har erfarenhet om jag bör vänta mig ett sms eller om det troligtvis inte kommer nått? ;S
börjar bli otålig...

Postad 14 april 2010 - 19:14

Rudell
  • Rudell
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Telia sa till mig i förra veckan att den skulle vara inne hos dem nu, denna veckan...men det verkar inte som att den har kommit? :S skulle få sms när de fått in den, någon som har erfarenhet om jag bör vänta mig ett sms eller om det troligtvis inte kommer nått? ;S
börjar bli otålig...

Om du läser lite längre upp så skrev ja rätt nyligen att jag ringde telia idag för att kolla läget.. Dom har inte fått inte telefonen och hade inte en aning om när den skulle komma.. Vi har inga uppgifter om när den kommer fick jag som svar. Det var jag lagomt nöjd med!! Vill ha min lur NU!!!

Postad 14 april 2010 - 19:14

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Galenskapen fortsätter, då det inte går att ringa till den avdelning som hanterar ordrar gjorda på nätet, av ett av sveriges största telekombolag. Som friska medborgare inser ni alla ironin i det hela.

Ringde nyss till något nummer jag hittat som tydligen skulle gå till just Telenors "internetbutik" på 08-41021200. Det gick dock till deras vanliga kundtjänst där en riktigt seg och ointresserad kärring svarade med samma mantra internetbutiken kör med per mail, men denna gång av en levande person (tror jag). När jag menade att Telenor beter sig som ett blufföretag genom att man inte kan prata i telefon med de som behandlar ens order, var svaret "jaha, det tycker du, ja...". Hon tyckte det var märkligt att jag inte kunde maila. Jag tyckte det var märkligt att telekombolaget inte gick att ringa till.
Kunden har fel.

Grävde fram nästa telefonnummer 08-41016010 och kom till någon slags telefonist. Jag bad att få komma i kontakt med internetbutiken och genast kopplas jag till telenors vanliga kundtjänst.

Jakten på ett telefonnummer ifrån dessa 5atans Kreatur (för att återanvända ett känt talesätt) fortsätter...

Redigerat av gustaf r, 14 april 2010 - 19:15.

Postad 14 april 2010 - 19:22

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
"Du menar alltså att om man inte har tillgång till internet eller mail, och behöver avbeställa sin order, då går inte det eftersom man inte kan ringa dem?"

- "Jo det är klart, det är bara att maila dem så ordnar de det"

Telenor lyckas.

Postad 14 april 2010 - 19:26

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

"Du menar alltså att om man inte har tillgång till internet eller mail, och behöver avbeställa sin order, då går inte det eftersom man inte kan ringa dem?"

- "Jo det är klart, det är bara att maila dem så ordnar de det"

Telenor lyckas.

Men fukk it - de lyssnar inte! Vilka tomtar - det är liiite svårt ett maila när man inte har nån mailadress eller internet...

Postad 14 april 2010 - 19:40

Grumme
  • Grumme
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Jag hämtade ut min förhandsbokade telefon från Telia idag. :o
Valde Halebop Hallå Surf Plus för 149:- i månaden och 4545:- för telefonen.
Önskar dock att jag hade känt till det andra priset på drygt 3600:- som det skrevs om tidigare i tråden...

En sak som jag vid hemkomsten insåg att jag inte hade fått klart för mig:
Vid köpet beställde jag portering av mitt nummer från Telenor till Halebop. Säljaren sade att det skulle ta c:a en vecka, men simkortet följde ju med nu.
Kan jag använda det medföljande kortet redan nu eller måste jag vänta på att porteringen blir klar?
Jag kan ju använda mitt gamla Telenorkort i nödfall, men det lär inte bli så värst mycket surfande då... :D

Postad 14 april 2010 - 20:14

Rudell
  • Rudell
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Önskar dock att jag hade känt till det andra priset på drygt 3600:- som det skrevs om tidigare i tråden...

Vid köpet beställde jag portering av mitt nummer från Telenor till Halebop. Säljaren sade att det skulle ta c:a en vecka, men simkortet följde ju med nu.
Kan jag använda det medföljande kortet redan nu eller måste jag vänta på att porteringen blir klar?
Jag kan ju använda mitt gamla Telenorkort i nödfall, men det lär inte bli så värst mycket surfande då... :)

Hur är detta möjligt?!? Jag ringde ju idag och telia hade inet ens fått in mobilen :S :)

HTC Desire finns hos OnOff att köpa för omgående leverans om det är någon som letar :D

Postad 14 april 2010 - 20:44

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0
Någon som sett om de stora kedjorna börjat sätta upp telefoner som man kan testa på egen hand?

Postad 14 april 2010 - 21:02

Grumme
  • Grumme
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Hur är detta möjligt?!? Jag ringde ju idag och telia hade inet ens fått in mobilen :S :o

Vet inte, men säljaren i Teliabutiken (en av tre i Uppsala) sade att de hade sålt 10 förhandsbokade Desire idag + några till folk som inte hade bokat.
De hade bara sålt en enda iPhone idag. :D

Postad 14 april 2010 - 21:28

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Någon som fått sin DESIRE och har laddat över filmer från datorn till mobilen?
Jag försöker men hittar aldrig filmen? :S

Postad 14 april 2010 - 21:38

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

• 227 inlägg
  • 0

Jag kan ju använda mitt gamla Telenorkort i nödfall, men det lär inte bli så värst mycket surfande då... :)

Har ungefär samma frågeställning som du.
Fick mitt nummer portat från felia till tele2 men har ett nytt tele2 simkort som inte funkar :D
Skulle ta ungefär 17 dagar WTF!

Nu har jag också installerat så det finns Å Ä Ö som vanliga knappar på tangetbordet.. superskönt! :D
Nu ska jag kika runt lite på Android market och kolla om man hittar något roligt..
VILKEN SUPERMOBIL!!! :)

Vilken app använde du?

Redigerat av FirebladeX, 14 april 2010 - 21:35.

Postad 14 april 2010 - 21:44

Grumme
  • Grumme
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Har ungefär samma frågeställning som du.
Fick mitt nummer portat från felia till tele2 men har ett nytt tele2 simkort som inte funkar :D
Skulle ta ungefär 17 dagar WTF!

Jag besvarade min egen fråga genom att helt enkelt testa. :o
Det visade sig att jag inte kunde ringa, men jag kunde göra alla inställningar som krävdes via det trådlösa nätverket här hemma. (Inklusive att skapa ett Googlekonto) Sedan gick det alldeles utmärkt att komma ut på nätet.

För telefonsamtal måste jag byta till mitt gamla simkort och då kan jag inte surfa, men det är väl något jag får leva med tills porteringen är genomförd.

Postad 14 april 2010 - 23:08

Oboyen
  • Oboyen
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Hur många hann beställa från Halebop med deras superlåga pris? 4394:-

Jag beställde en med kontantkort :o
Hoppas dom skickar den snabbt. 2-5 arbetsdagar ska det ta.

Postad 15 april 2010 - 00:03

Pigalle
  • Pigalle
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Hej och hjälp!
Pga en tabbe vid beställningen ser det i dagsläget ut som om jag inte kommer få min Desire innan jag reser bort på måndag. Därför undrar jag om någon känner till en fysisk butik i Stockholm(sområdet) där man kan knyta abonnemang samtidigt som man köper den. Någon? Snälla?

Postad 15 april 2010 - 00:19

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Hej och hjälp!
Pga en tabbe vid beställningen ser det i dagsläget ut som om jag inte kommer få min Desire innan jag reser bort på måndag. Därför undrar jag om någon känner till en fysisk butik i Stockholm(sområdet) där man kan knyta abonnemang samtidigt som man köper den. Någon? Snälla?

Phonehouse vid Kungsgatan hade ett antal i butiken idag (onsdag), men jag har inte koll på exakt vilka operatörer/abonnemang de kan erbjuda.

Oavsett, de kan ha några kvar imorgon..

Postad 15 april 2010 - 00:53

Pigalle
  • Pigalle
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Phonehouse vid Kungsgatan hade ett antal i butiken idag (onsdag), men jag har inte koll på exakt vilka operatörer/abonnemang de kan erbjuda.

Oavsett, de kan ha några kvar imorgon..

Jag är väldigt tacksam för svaret, men 600 kronor dyrare än hos CDON... Eftersom jag bara är en fattig student får jag kanske vänja mig vid tanken att det dröjer åtta dagar innan jag har den i handen. :/

Postad 15 april 2010 - 06:49

Unregistered1583
  • Unregistered1583
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Tjo, jag har i dag försökt få kontakt med internet och har tele 2 som leverantör men får inte det hela att fungera.
Alla inställningar är rätt men det vill sig ändå inte, någon som vet hur jag ska lösa detta?

Postad 15 april 2010 - 07:15

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Någon som har beställt från tele2 som fått sin telefon?

Jag var rätt sen med min beställning (i måndags), men jag ringde och pratade med dom och det skulle inte vara några problem att få en av det första lasset vad det lät som.

Jag blev lite osäker så jag mailade i tisdags och fick svaret "Vi får in telefonen idag, den skickas iväg idag (tisdag) eller imorgon (onsdag). Eftersom jag vill ha min telefon så snart som möjligt så ställde jag en fråga om han var helt 100% på att jag kom med i deras första lass så att jag inte behövde vänta i 3 veckor på den :o Fick svar igår "Telefonen kommer in idag, skickas idag (onsdag) eller imorgon (torsdag).

Jag typ dör ju om jag inte får den imorn...

Postad 15 april 2010 - 08:00

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Scandinaviskt tangentbord.. http://www.swedroid....skt-tangentbord

Postad 15 april 2010 - 08:01

Starflake
  • Starflake
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Hej och hjälp!

Jag tog en chansning att knata in till Kista centrum på lunchen igår och köpte en telefon i Tele2-butiken där. Då hade dom precis packat upp dom. Vet dock inte om dom har några kvar nu. Och det kanske inte ens är Tele2 du har, eller vill ha.

Postad 15 april 2010 - 08:29

Unregistered1583
  • Unregistered1583
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Tjo, jag har i dag försökt få kontakt med internet och har tele 2 som leverantör men får inte det hela att fungera.
Alla inställningar är rätt men det vill sig ändå inte, någon som vet hur jag ska lösa detta?

Är det ingen som vet hur jag kan lösa problemet?

Postad 15 april 2010 - 08:35

kaziopeja
  • kaziopeja
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det är någon 3 butik i Stockholms området (gärna norrort) som har Desire'n inne för försäljning = får med sig telefonen direkt vid köpet?

Postad 15 april 2010 - 08:42

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Jag tog en chansning att knata in till Kista centrum på lunchen igår och köpte en telefon i Tele2-butiken där. Då hade dom precis packat upp dom. Vet dock inte om dom har några kvar nu. Och det kanske inte ens är Tele2 du har, eller vill ha.

Fanns det tillgänglig så att man kunde testa den lite i lugn och ro eller fanns det bara bakom disk?

Postad 15 april 2010 - 08:46

Starflake
  • Starflake
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Fanns det tillgänglig så att man kunde testa den lite i lugn och ro eller fanns det bara bakom disk?

När jag var inne igår fanns den inte tillgänglig att klämma på. Dom hade däremot packat upp ett exemplar som jag kan tänka mig är tänkt för demo.

Postad 15 april 2010 - 09:03

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Pratade precis med Tele2s webb-butik.- På henne jag pratade med lät det ungefär som att dom fått in 3 telefoner eller nått i tisdags som dom skickat ut och att dom nu satt med tummarna i röven och väntade på fler utan att ha någon som helst koll på när de skulle komma in.

Känns ju bra... Fult ord sätts in här!

Postad 15 april 2010 - 09:42

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

När jag var inne igår fanns den inte tillgänglig att klämma på. Dom hade däremot packat upp ett exemplar som jag kan tänka mig är tänkt för demo.

Okej, vad kostade den i butik utan abonnemang?

Postad 15 april 2010 - 09:54

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Någon som vet vad orderstatus "Confirmed" innebär hos CDON? Först stod det Allocated, nu står det Confirmed. Hoppas det innebär att de kan skicka en idag...

Postad 15 april 2010 - 10:05

Unpoor2
  • Unpoor2
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Kolla denna länk..
alla TELIAS beställningar via webb verkar vara på g..

http://www.facebook....114525848565483

Postad 15 april 2010 - 10:12

tourqe
  • tourqe
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
"Här är din försändelse:14 apr kl 19:00
Göteborg, Sorterad

Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse."

hur länge ska den sorteras !!??

Postad 15 april 2010 - 10:27

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

"Här är din försändelse:14 apr kl 19:00
Göteborg, Sorterad

Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse."

hur länge ska den sorteras !!??

Du får den mellan 15-17 idag skulle jag gissa.

Postad 15 april 2010 - 10:33

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
asså kan inte alla bara chilla? den kommer väl någongång? det går inte snabbare för att alla gnäller :) hihihihi
själv sitter jag med den justnu :) fick den igår eftermiddag.. hehehe

Postad 15 april 2010 - 10:37

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

asså kan inte alla bara chilla? den kommer väl någongång? det går inte snabbare för att alla gnäller :) hihihihi
själv sitter jag med den justnu :) fick den igår eftermiddag.. hehehe

Och det är anledningen till att du kan skriva som du gör B)

Postad 15 april 2010 - 11:08

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Pratade precis med Tele2s webb-butik.- På henne jag pratade med lät det ungefär som att dom fått in 3 telefoner eller nått i tisdags som dom skickat ut och att dom nu satt med tummarna i röven och väntade på fler utan att ha någon som helst koll på när de skulle komma in.

Känns ju bra... Fult ord sätts in här!

Hade också en beställning hos tele2 som först lovade att skicka telefonen i fredags, sedan ändrade de till tisdag. Ringde i tisdags och då sa dom att dom skickar på onsdag. Ringde igår och då sa dom att de skickar den idag. Ringde precis och frågade om de hade skickat den idag och då svarar hon att de ska försöka skicka den innan helgen.

Blev så trött på hur de lurar en så jag har avbokat och beställt via 3 istället. Behöver inte betala något för telefonen + att jag kan surfa hur mycket som helst (10GB/mån). Tele2 har riktigt kassa och dyra datapaket och galet KASS service! Så efter 10 år med tele2 är det dags att pröva något nytt.

Postad 15 april 2010 - 11:19

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Oj det här lät ju inte så bra... Tänkte precis fråga om någon som hade bokat på tele2 fått in telefonen.
Det står att man ska få ett mail när paketet har skickats iväg och det har jag självklart inte fått än.

Postad 15 april 2010 - 11:47

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Oj det här lät ju inte så bra... Tänkte precis fråga om någon som hade bokat på tele2 fått in telefonen.
Det står att man ska få ett mail när paketet har skickats iväg och det har jag självklart inte fått än.

När jag pratade med dem idag så bad hon att få mitt telefonnummer och sa att hon skulle ringa mig så fort hon fick information om just HTC Desiren. Så jag hoppas på att höra någonting senare idag. Men det är inget jag tror på. Hon lät ytterst ovetande om någonting. Ett under att hon kommer ihåg att andas om dagarna.

Postad 15 april 2010 - 12:17

tourqe
  • tourqe
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
WHAM BAM THANK YOU MAM!!!!!!!!!!!, FICK MITT SMS OM ATT JAG KAN HÄMTA UT MITT PAKET!!!!!!!

Postad 15 april 2010 - 12:22

Unregistered74b7f676
  • Unregistered74b7f676
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Har också beställt via Tele2, fick detta mail från shop4all, som jag misstänker levererar telefonerna till tele2:

"Hej igen!

Din order har plockats och är på väg från oss till dig. Du kommer att få en avi på posten, vi kan tyvärr inte lämna ut kolli id av säkerhetsskäl. Ditt order nummer är: XXXXXXX

Med Vänlig Hälsning

XXXXX
Shop4All"

Detta mail fick jag igår, så om personen i fråga inte ljuger så bör jag ha telefonen idag eller imorgon. Skriver detta med tanke på att många hade frågor om Tele 2:s leveranser.

Postad 15 april 2010 - 12:35

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Har också beställt via Tele2, fick detta mail från shop4all, som jag misstänker levererar telefonerna till tele2:

"Hej igen!

Din order har plockats och är på väg från oss till dig. Du kommer att få en avi på posten, vi kan tyvärr inte lämna ut kolli id av säkerhetsskäl. Ditt order nummer är: XXXXXXX

Med Vänlig Hälsning

XXXXX
Shop4All"

Detta mail fick jag igår, så om personen i fråga inte ljuger så bör jag ha telefonen idag eller imorgon. Skriver detta med tanke på att många hade frågor om Tele 2:s leveranser.

Hoppas att du lyckas få den tills imorn då :) Jag är inte ett dugg avis... :)

Postad 15 april 2010 - 12:42

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Nehe, fick inte min idag iaf, får vänta tills imorn då.. Eller CDON skickar väl inte SMS-avi? Dom skickar väl som brev så?

Postad 15 april 2010 - 12:44

Dramadrottning
  • Dramadrottning
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har en fråga angående Telia Mobilsurf Extra + Telia max 25, frågan är om någon här har erfarenhet utav att kombinera dessa två abonnemang. Eller om de går att köpa Telias årskort med 5000 sms /månaden sedan ta abonnemanget Telia Mobilsurf Extra.

Mvh drama

Postad 15 april 2010 - 12:48

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

• 1 201 inlägg
  • 0

WHAM BAM THANK YOU MAM!!!!!!!!!!!, FICK MITT SMS OM ATT JAG KAN HÄMTA UT MITT PAKET!!!!!!!

Då e vi två! Mon Dieu vad tiden går långsamt på jobbet nu...

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.