Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd iPhone 4 *

5170 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker du om den nya "iPhone 4" (558 medlem(mar) har röstat)

-

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (251 röster [44.98%])

Procent av omröstning: 44.98%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (85 röster [15.23%])

Procent av omröstning: 15.23%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (28 röster [5.02%])

Procent av omröstning: 5.02%

4. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande telefon , inget köp. (38 röster [6.81%])

Procent av omröstning: 6.81%

5. Inget märkvärdigt. (82 röster [14.70%])

Procent av omröstning: 14.70%

6. Besviken. (31 röster [5.56%])

Procent av omröstning: 5.56%

7. Sämst! (43 röster [7.71%])

Procent av omröstning: 7.71%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 02 augusti 2010 - 08:30

hathor
  • hathor
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Alla som har en Iphone 4 kan tanka ner en App som ger ett gratis skal. Appen heter - Iphone 4 Case program. Ta ner programet och välj sedan ditt skal via telefonen. Beställde igår och ska få mitt 13 sept. Gratis är gott....

Postad 02 augusti 2010 - 08:45

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1 019 inlägg
  • 0

Alla som har en Iphone 4 kan tanka ner en App som ger ett gratis skal. Appen heter - Iphone 4 Case program. Ta ner programet och välj sedan ditt skal via telefonen. Beställde igår och ska få mitt 13 sept. Gratis är gott....

beställde också igår, den skickas 6 sept.

Postad 02 augusti 2010 - 08:51

Stigjohan76
  • Stigjohan76
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Hur vet ni när ni får er bumper?
Jag fick inget leveransdatum.

Postad 02 augusti 2010 - 08:52

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
Nu vill jag veta hur era batterier är på luren? Idag är första dan sen ja köpte den som jag kan använda den flitigt, då menar ja med radio/spotify och en del internt... Startade dan vid halv åtta, nu är klockan snart tio och halva batteriet har gått... Känns ju sådär=p

Finns de någon app som visar vilka appar som är igång?

Postad 02 augusti 2010 - 08:53

Hex
  • Hex
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Yes, då har DHL varit flitiga och lämnat över min iPhone 4 till mig!
Återkommer!

Postad 02 augusti 2010 - 09:04

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0
Jag kan bekräfta att death existerar, dock så stör det mig inte speciellt mycket.
Har testat både under samtal (ingen skillnad i ljudkvalitet enligt den jag pratade med) samt med Bredbandskollens app.

Telefonen liggandes på en fönsterbräda, som ni kan se med full mottagning:
Bifogad fil  IMG_0084.PNG   128,23K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0085.PNG   128,46K   0 Antal nerladdningar

Telefonen i ett så kallat death grip, som ni kan se med betydligt sämre mottagning:
Bifogad fil  IMG_0086.PNG   129,43K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_0087.PNG   131,15K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Pinnacle, 02 augusti 2010 - 09:11.

Postad 02 augusti 2010 - 09:07

nosslo77
  • nosslo77
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Är det någon här som beställde telefon från 3 online natten till i fredags?
Har du isåfall fått något mer än bekräftelsemailet på beställning?
För när jag kontaktar tre nu så hittar dom inget på mitt ordernummer och säger att alla ordrar blir behandlade i turordning och att dom inte kan se innan den är behandlad.
Jag la min order 00:01 så det är rätt märkligt att dom inte kommit dit ännu kan jag tycka.
Jag kan inte se någon telefon när jag loggar in på mitt3 som andra här gör, beställde ni online? Börjar bli rätt orolig att dom har slarvat bort min order. :S

Läs tidigare inlägg.

Yes, då har DHL varit flitiga och lämnat över min iPhone 4 till mig!
Återkommer!

Ärligt talat, vem skulle vara intresserad? Det har gått ut flera tusen IP4 senaste dagarna och om alla skulle skriva här om att de har fått en, vilket det känns som de flesta har gjort, så skulle tråden fyllas direkt.

Skärpning!

Kan inte moderatorn gå in och hantera frågor som dessa?

Postad 02 augusti 2010 - 10:00

Hex
  • Hex
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Det du skrivit tillför mycket tycker du?

Men nu undrar jag följande:

Hur länge bör man ladda telefonen innan användning? Hittar inget om detta i instrukionsmanualen?

Redigerat av Hex, 02 augusti 2010 - 10:07.

Postad 02 augusti 2010 - 10:14

MrYamakasi
  • MrYamakasi
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Det du skrivit tillför mycket tycker du?

Men nu undrar jag följande:

Hur länge bör man ladda telefonen innan användning? Hittar inget om detta i instrukionsmanualen?

Tills batteriet är fulladdat är väl rätt logiskt.

Postad 02 augusti 2010 - 10:18

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Jag måste absolut säga att jag överlag märker av sämre mottagning med ip4 än andra telefoner (förra jag ägde var en htc hero). Bor i Sthlm och i hemmet där jag hade bra täckning förut är de nu uselt! Startade ett abonemang hos Telia men funderar starkt på att klaga rejält.
Får även upp denna ruta titt som tätt och tänkte kolla om det är fler som får det: "ditt valda nätverk är inte längre tillgängligt. Du kan välja ett annat nätverk i inställningar." - någon mer än jag som upp detta? De kommer upp för ofta och stör mig på de efter 3 dagar, vill inte veta hur mkt ja kommer störa mig på de efter två år, så är det anledning nog tycker ni att klaga rejält till Telia?

Hoppas på vettiga svar under dagen!

Sorry för en dubbelpost, men skulle gärna vilja ha svar på min fråga!
Har någon fått samma meddelande upprepade ggr? Jag har Telia, så teliaanvändare får gärna göra sig hörda

Postad 02 augusti 2010 - 10:20

Hex
  • Hex
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Tills batteriet är fulladdat är väl rätt logiskt.

Oja vilket bra svar...

Förr när man fick sin nya telefon skulle man alltid ladda sin telefon första gången i ca 12 timmar.
Nu är det visserligen ett par år sedan jag köpte en ny telefon så saker och ting bör ju ha ändrats.

Postad 02 augusti 2010 - 10:57

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2 179 inlägg
  • 0

Oja vilket bra svar...

Förr när man fick sin nya telefon skulle man alltid ladda sin telefon första gången i ca 12 timmar.
Nu är det visserligen ett par år sedan jag köpte en ny telefon så saker och ting bör ju ha ändrats.

Man behöver inte tokladda mobiltelefonen så mycket numera. Det är bara att köra direkt. Det var som du skriver, många år sedan det var en rekommendation. Då hade man också helt annorlunda batterier. Konstigt nog kan man ändå läsa den rekommendationen i många bruksanvisningar.

Postad 02 augusti 2010 - 11:04

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Någon som har hittat något fint fodral till sin IP4 ?

Detta har jag beställt. Skit snyggt http://www.senacases...ach-ultraslim/#

Tog den i vit med röda sömmar

Redigerat av Unregistered24235, 02 augusti 2010 - 11:08.

Postad 02 augusti 2010 - 11:07

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Du har laddat den 6 timmar första gången ja? Batteritiden blir bättre efter 3-4 fulla avladdningar/uppladdningar. Jag har som oftast 40% kvar på kvällen på min 3Gs.

Skönt att höra, vill inte använda min Iphone så mkt då den inte håller ens en dag då. Men jag har bara laddat den första gången plus 2 nätter. Så blir nog bättre snart kan man hoppas. Vet ngn hur stor skillad det blir om man har wifi på hela tiden eller inte? Drar det mycket ström? Vad kör ni för ljusstyrka, hur många % ungefär?

Redigerat av Unregistered24235, 02 augusti 2010 - 12:09.

Postad 02 augusti 2010 - 11:14

jakob01p
  • jakob01p
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Alltså seriöst jag får damp på TRE fyfan vilket ###### mupp företag.

Jag beställde min lur den 30e på natten och fick bekräftat att dom hade telefoner kvar då.
jag ringde på fredagen dagen efter för skulle dubbelkolla en sak och då hade dom redan hunnit skicka iväg den sa han.

Sen ringde jag idag för skulle fråga om man kunde få ett kollinummer.
Nej då har dom inte skickat den än och han kunde inte svara på när jag skulle få den då
dom hade fått in så himla mycket beställningar så dom kanske hade tagit slut redan.
Han såg bara att det fanns en order men att dom hade inte skickat nån.

Seriöst hade jag vetat att jag inte skulle få nån på flera veckor då hade jag inte beställt nån, då kunde jag lika gärna gått till en butik då och få den direkt i näven när dom fått hem dem.

Undrar om man ska Säga upp skiten och be dem ta tillbaka ordern...

Jag har ju dock fått ett IMEI nummer när man logger in på sidan och kollar va man har för telefon då står det Iphone4 32gig och sen ett IMEI nummer.

Postad 02 augusti 2010 - 11:32

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4 558 inlägg
  • 0

Jag har ju dock fått ett IMEI nummer när man logger in på sidan och kollar va man har för telefon då står det Iphone4 32gig och sen ett IMEI nummer.

Det är ett bra tecken. Då borde du få den tis-ons. Om du har ett IMEI nr så har du ju även en telefon som ligger undanlagd. Nästa leverans av 32GB får de den 12:e och efter det den 18:e. Du fick alltså en ur första leveransen vilket borde betyda att du får den snart.

Postad 02 augusti 2010 - 12:18

jakob01p
  • jakob01p
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Det är ett bra tecken. Då borde du få den tis-ons. Om du har ett IMEI nr så har du ju även en telefon som ligger undanlagd. Nästa leverans av 32GB får de den 12:e och efter det den 18:e. Du fick alltså en ur första leveransen vilket borde betyda att du får den snart.

Jag hoppas du har rätt för jag orkar fan inte vänta :).
Men tycker med att har jag ett IMIE nummer så borde det ju finnas en lur nånstans.

sen sa han att jag skulle logga in på min TRE mail och se status för där får man lite mail då och då.
jag logga in och kolla har inte fått ett mail på 2 år som jag har varit kund. alltså varken leverans bekräftelse eller änns en orderbekräftelse på telefonen finns...

Men det är väl bara att avakta men tycker det är så himla dålig stil av dom när dom säger olika från dag till dag och inte har koll på nått för 5 öre.

Postad 02 augusti 2010 - 12:38

anonymo
  • anonymo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Detta har jag beställt. Skit snyggt http://www.senacases...ach-ultraslim/#

Tog den i vit med röda sömmar

Jag har också beställt från Sena, jag valde Sena Ultraslim. Hur långt är leveranstiden hos Sena? Jag beställde min den 27:e och de har inte skickat den än..

Redigerat av anonymo, 02 augusti 2010 - 12:39.

Postad 02 augusti 2010 - 13:07

Unregistered1ee0a150
  • Unregistered1ee0a150
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0
Vad säger folk om antennproblematiken? Några av er måste ju ha en Iphone4 vid det här laget... så.. spit it out! Problemet finns, men hur upplever ni det?

Postad 02 augusti 2010 - 13:19

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Vad säger folk om antennproblematiken? Några av er måste ju ha en Iphone4 vid det här laget... så.. spit it out! Problemet finns, men hur upplever ni det?

Är det bra mottagning så händer det inget när man gör "deathgrip". Fortsatt full mottagning.
Är det lite sämre mottagning, så kanske du tappar en pinne i staplarna.. Antennen är inget problem i Sverige mao och inget du bör oroa dig över.

Det är AT&T och deras usla nät som är den största boven i "Antennagate".

Jag kör Telia.

Postad 02 augusti 2010 - 13:37

Unregistered3992e2e8
  • Unregistered3992e2e8
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Om jag inte har förstått helt fel gäller det där endast september ut. Lite tråkigt för dem som beställer en 32gig nu eller vit och kankse inte får någon ifån förrens efter september, eller är kampanjen förlängd?

Postad 02 augusti 2010 - 13:40

Unregistered3992e2e8
  • Unregistered3992e2e8
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Är det bra mottagning så händer det inget när man gör "deathgrip". Fortsatt full mottagning.
Är det lite sämre mottagning, så kanske du tappar en pinne i staplarna.. Antennen är inget problem i Sverige mao och inget du bör oroa dig över.

Det är AT&T och deras usla nät som är den största boven i "Antennagate".

Jag kör Telia.

Ta och kolla försöket runt 15 poster högre upp så ser du att det inte är ett påhittat fel som bara gäller hos AT&T.

Postad 02 augusti 2010 - 13:47

pooop
  • pooop
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Här finns lite cases till dom som letar...

http://www.dsstyles.com

Redigerat av pooop, 02 augusti 2010 - 22:00.

Postad 02 augusti 2010 - 13:57

Boggan
  • Boggan
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jaha... då har man redan lämnat in 4:an på service :)

Problemet med telefon är att den bakre panelen troligtvis inte är korrekt fastmonterad så när man trycker på den så låter det som ett klickande ljud.
Apples servicecenter hade redan fått in en telefon med samma fel som min och killen som tog emot min telefon utryckte sin oro över att det kanske kommer bli ett vanligt problem framöver.

mvh/Peter

Postad 02 augusti 2010 - 14:01

Unregistered1ee0a150
  • Unregistered1ee0a150
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0

Ta och kolla försöket runt 15 poster högre upp så ser du att det inte är ett påhittat fel som bara gäller hos AT&T.

Jag fattar inte bara... är "death grip" ett faktiskt användargrepp, eller är det endast ett grepp man använder för att provocera fram antennproblemet?

Håller man telefonen i "death grip" då man surfar, brukar, telefonen?

Postad 02 augusti 2010 - 14:04

Unregistered409cb17f
  • Unregistered409cb17f
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
SGP Ultra Slider Case iPhone 4

Ser schysst ut, körde incase slider case till min 3GS som var klockrent.. Denna var dessutom snyggare :)

Postad 02 augusti 2010 - 14:04

MrYamakasi
  • MrYamakasi
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Jaha... då har man redan lämnat in 4:an på service :)

Problemet med telefon är att den bakre panelen troligtvis inte är korrekt fastmonterad så när man trycker på den så låter det som ett klickande ljud.
Apples servicecenter hade redan fått in en telefon med samma fel som min och killen som tog emot min telefon utryckte sin oro över att det kanske kommer bli ett vanligt problem framöver.

mvh/Peter

Den har sjukt nice funktioner men fy fan vilken dålig konstruktion!!
Antennproblem, högtalare som inte fungerar och nu ett ###### klickande ljud??
Tror jag avvaktar tills apple har lärt sig bygga lite bättre.

Postad 02 augusti 2010 - 14:09

Spata
  • Spata
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

Den har sjukt nice funktioner men fy fan vilken dålig konstruktion!!
Antennproblem, högtalare som inte fungerar och nu ett ###### klickande ljud??
Tror jag avvaktar tills apple har lärt sig bygga lite bättre.

Som med det mesta som är nytt så finns det alltid barnsjukdomar, oavsett om det gäller bilar, Xbox eller iphones. Inget företag kan bygga felfria produkter.

Postad 02 augusti 2010 - 14:15

Junta
  • Junta
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
en på jobb har denna, sjukt nice, superslim med sömmarna utåt så man slipper repor på sidorna, en liten ficka på sidan så man får plats med sitt visa kort och slipper, fick dock inte plats med två kort

http://www.mailshop....ouch-svart.html

Postad 02 augusti 2010 - 14:21

MrYamakasi
  • MrYamakasi
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Som med det mesta som är nytt så finns det alltid barnsjukdomar, oavsett om det gäller bilar, Xbox eller iphones. Inget företag kan bygga felfria produkter.

Jo, något litet problem kan man förstå men det kommer upp nya problem hela tiden. Dessutom kostar de flesta mobilerna inte 7000:-

Postad 02 augusti 2010 - 15:05

anonymo
  • anonymo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

en på jobb har denna, sjukt nice, superslim med sömmarna utåt så man slipper repor på sidorna, en liten ficka på sidan så man får plats med sitt visa kort och slipper, fick dock inte plats med två kort

http://www.mailshop....ouch-svart.html

Finns denna till iPhone 4? Är det lätt att ta ut mobilen tex när man får samtal?

Redigerat av anonymo, 02 augusti 2010 - 15:06.

Postad 02 augusti 2010 - 15:19

Pinnacle
  • Pinnacle
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

Ööhm, 508 inlägg på Min Hembio-forumet och så kan du inte ens bemöda dig med att kolla några inlägg ovanför ditt....

Det finns fler som har testat, tests att använda sökfunktionen.

Finns denna till iPhone 4? Är det lätt att ta ut mobilen tex när man får samtal?

Det verkar som att den även passar till iPhone 4, enligt beskrivningen på sidan så står det följande:

COTEetCIEL är kända för sin stilrena och samtidigt funktionella design. Det franska designteamet kombinerar dagens krav på skyddande och hållbara väskor med modevärldens stilmedvetenhet och nytänkande form, i återvinningsbart material och med detaljrika finesser skapar de en produktlinje som både passar in och sticker ut.
COTEetCIELs produkter är tillägnad dagens nomader - vi som ständigt rör på oss och alltid bär med hela vårt liv i handen, ständigt redo att fånga stunden. COTEetCIEL iPhone Pouch är tillverkad i två lager högkvalitativt microfiber för en extremt lyxig känsla, samtidigt håller den skärmen ren från smuts!
Med fack för kreditkort eller visitkort har du allt du behöver i ett och samma fodral.
Passar iPhone 4/3GS/3G.
Färg: Svart.

Redigerat av Pinnacle, 02 augusti 2010 - 15:20.

Postad 02 augusti 2010 - 15:37

badboy_12345
  • badboy_12345
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
tre är nog det värsta företaget jag har haft o göra med under min livstid. Har beställt saker över internet i 10 år nu och tre är ett ###### skämt.

De vet inte om jag har en beställning och om jag har en så får de inte säga kollinr???!?!?! Är de helt dumma i huvet?
Jag har aldrig hört nått liknande någonsin. Helt otroligt. Varför finns tre kvar? varför har folk inte lämnat dom för länge sen?

Detta är första gången jag har att göra med 3. Efter detta aldrig aldrig mer.

Postad 02 augusti 2010 - 15:48

nosslo77
  • nosslo77
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

tre är nog det värsta företaget jag har haft o göra med under min livstid. Har beställt saker över internet i 10 år nu och tre är ett ###### skämt.

De vet inte om jag har en beställning och om jag har en så får de inte säga kollinr???!?!?! Är de helt dumma i huvet?
Jag har aldrig hört nått liknande någonsin. Helt otroligt. Varför finns tre kvar? varför har folk inte lämnat dom för länge sen?

Detta är första gången jag har att göra med 3. Efter detta aldrig aldrig mer.

Kanske pga att t ex Telia inte är ett dugg bättre. Förhandsbokningen för utvalda kunder har fortfarande inte genererat ens en bekräftelse.

Postad 02 augusti 2010 - 16:02

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2 834 inlägg
  • 0
Exporer: Var har du fått uppgifterna om 12:e ifrån? För han på Telenor sa att jag skulle få min om en vecka, beställde igår. I så fall så stämmer detta ej ju.

""Hej Tim och tack för din beställning!

En avi kommer att skickas till dig när paketet finns för avhämtning hos Schenkers ombud.

Orderinformation
Alla priser är SEK inklusive moms.

Ordernummer: **********
Orderdatum/tid: 2010-08-01 20:22:55""

Detta fick jag ifrån dem på mailen, äre inte samma ni får via Tre.se typ...?

Postad 02 augusti 2010 - 16:40

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4 558 inlägg
  • 0

Exporer: Var har du fått uppgifterna om 12:e ifrån? För han på Telenor sa att jag skulle få min om en vecka, beställde igår. I så fall så stämmer detta ej ju.

En avi kommer att skickas till dig när paketet finns för avhämtning hos Schenkers ombud.

Orderinformation

Datumen jag nämnde gäller endast tre vad jag vet. Så vi får helt enkelt hålla tummarna för att du får din snabbare. :) Själv får jag vänta två veckor till. Nu är ju detta självklart inte helt hundra spikade datum (man vet aldrig med telefontillverkare) men stämmer förhoppningsvis någorlunda.

Postad 02 augusti 2010 - 16:47

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2 834 inlägg
  • 0
Ahhh :( Trodde det var Apple so hade gått ut med det :)

Postad 02 augusti 2010 - 17:00

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Någon som har en bild eller videos från när Steve Jobs visade upp Iphone 4 för första gången under mässan?
Satt och tänkt på att han fick ju problem att få anslutning till internet/wifi'n och undrar om det var så han utförde ett "deathgrip", det hade varit väldigt komiskt :)

Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 02 augusti 2010 - 17:04.

Postad 02 augusti 2010 - 17:04

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4 558 inlägg
  • 0

Ahhh :blush: Trodde det var Apple so hade gått ut med det :(

Nono. :)

Postad 02 augusti 2010 - 17:33

pebro
  • pebro
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Orderinformation

Datumen jag nämnde gäller endast tre vad jag vet. Så vi får helt enkelt hålla tummarna för att du får din snabbare. :) Själv får jag vänta två veckor till. Nu är ju detta självklart inte helt hundra spikade datum (man vet aldrig med telefontillverkare) men stämmer förhoppningsvis någorlunda.

Det finns en tråd för leveransstatus för iPhone 4. Håll er till den istället.
https://www.minhembi...howtopic=264764

Postad 02 augusti 2010 - 17:49

Unregistered3992e2e8
  • Unregistered3992e2e8
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Någon som har en bild eller videos från när Steve Jobs visade upp Iphone 4 för första gången under mässan?
Satt och tänkt på att han fick ju problem att få anslutning till internet/wifi'n och undrar om det var så han utförde ett "deathgrip", det hade varit väldigt komiskt :)

Kollade just filmen. Man ser inte Steve´s fingertoppar så man ser inte exakt var han har fingrarna. Men han har telefonen i höger hand, full täckning på 3G, och det ser faktiskt ut som om den ligger mer i handflatan än att han håller om kanterna. Så nej, jag tror inte det är så att han tar ett stryptag.
Som han också säger på presskonferansen om Antennagate, de kände till problemet, men trodde inte det var något ovanligt. Så det är inte så troligt att han skulle hålla telefeonen på ett sätt som han vet påverkar överföring.

Postad 02 augusti 2010 - 19:47

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0
är det bara jag som upplever sämre batteri än 3gn?
Använd: 1h 46min
Väntetid: 3h 28min

68% kvar på batteriet....

Postad 02 augusti 2010 - 20:28

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

är det bara jag som upplever sämre batteri än 3gn?
Använd: 1h 46min
Väntetid: 3h 28min

68% kvar på batteriet....

Ge batteriet lite tid, det blir bättre med tiden. Var likadant på min 2G och 3GS. Var usel i början, men vart allt bättre med tiden.

Postad 02 augusti 2010 - 21:37

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Nu när iPhone 4 går att jailbreaka så öppnar det möjligheten att köra FaceTime över 3G :)
http://www.youtube.c...player_embedded

Redigerat av Electrified, 02 augusti 2010 - 21:54.

Postad 02 augusti 2010 - 21:59

holetaker
  • holetaker
  • Lärjunge

• 342 inlägg
  • 0
Skulle uppdatera programvaran till den senaste 4.0.1 istället för 4.0 som låg i. När den återställer fast iphone-programvara så hänger det sig. Vid ca 75% av återställningen enligt telefonens display.
Vad ska jag göra?? Telefonen är nu obrukbar
Jag har dragit ut alla USB-kablar och kör enbart med dom till tangentbord, mus och iphone.
FUnderar på att installera om itunes (Har den senaste), MEN vad händer då med apparna jag köpt och hämtat hem???

Innan jag gjorde uppdateringen så synkade jag och det funkade bra

Postad 02 augusti 2010 - 22:09

Aurum
  • Aurum
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Prova gå in i återställningsläge.. Sök på Google så hittar du det nog.

Postad 02 augusti 2010 - 22:10

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

FUnderar på att installera om itunes (Har den senaste), MEN vad händer då med apparna jag köpt och hämtat hem???

Händer ingenting med dina köpta appar eftersom dom är knutna till ditt konto i iTunes. Du kan lugnt ominstallera iTunes utan att det händer något.

Postad 02 augusti 2010 - 22:34

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Hittade lite snygga bakgrundsbilder till era ajfone 4 :)

Sida 1

Sida 2

Postad 02 augusti 2010 - 23:03

holetaker
  • holetaker
  • Lärjunge

• 342 inlägg
  • 0

Skulle uppdatera programvaran till den senaste 4.0.1 istället för 4.0 som låg i. När den återställer fast iphone-programvara så hänger det sig. Vid ca 75% av återställningen enligt telefonens display.
Vad ska jag göra?? Telefonen är nu obrukbar
Jag har dragit ut alla USB-kablar och kör enbart med dom till tangentbord, mus och iphone.

Installerade om Itunes, funkade ej
Provade att hämta 4.0, funkade ej
Provade att köra återställningsläget, funkade heller ej.
Någon som har något tips???? :)

Postad 03 augusti 2010 - 01:56

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0

Installerade om Itunes, funkade ej
Provade att hämta 4.0, funkade ej
Provade att köra återställningsläget, funkade heller ej.
Någon som har något tips???? :)

funderar inte återställningsläget på luren, så blir det nog svårt.
kanske får lämna in den å få en ny?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.