PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
4173 svar till detta ämne
Postad 05 December 2013 - 19:35
Unregisteredb3e2b940
-
Unregisteredb3e2b940
-
Användare
-
-
100 inlägg
ag är en av dem som beställde från spelbutiken. Inga problem etc mer än att ingen info om att detta ej var en "uk import".
Dock var min i originalkartong, inte som jag har nu idag sett mig läsa att vissa hade fått sina i vita kartonger, dock var den ej plomberad dvs öppnad men ingen av delarna såg ut att vara rörda. Elsladden för sverige låg lös i paketet som ps4 killzone kartongen kom i. Det är en Made in China. Spelar det så stor roll att det är en uk import?
Det går väl att använda samma spel, eller är det något som helst skillnad mellan en sk svensk såld och en uk import mer än "strömkabel"??? Vet ej om jag ska utnyttja ångerrätten som man har rätt till. (Jag har ej spelat eller så, bara kollat i kartongen iom den var ej plomberad) En som blev väldigt osäker nu.. Har en "svensksåld" på väg in om jag vill dock är den ingen bundle version utan "vanliga" för 4499kr.
Postad 05 December 2013 - 19:40
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Den erfarenhet jag själv har av Amazon hittills är enbart mycket bra, lätt att kolla o fixa via sitt konto.
Pengarna drar dom när dom skickar, mycket bra kundsupport via mail eller livechatt.
Postad 05 December 2013 - 19:41
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Du kan ju dra ut den på blocket
Postad 05 December 2013 - 19:45
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
ag är en av dem som beställde från spelbutiken. Inga problem etc mer än att ingen info om att detta ej var en "uk import". Dock var min i originalkartong, inte som jag har nu idag sett mig läsa att vissa hade fått sina i vita kartonger, dock var den ej plomberad dvs öppnad men ingen av delarna såg ut att vara rörda. Elsladden för sverige låg lös i paketet som ps4 killzone kartongen kom i. Det är en Made in China. Spelar det så stor roll att det är en uk import?
Det går väl att använda samma spel, eller är det något som helst skillnad mellan en sk svensk såld och en uk import mer än "strömkabel"??? Vet ej om jag ska utnyttja ångerrätten som man har rätt till. (Jag har ej spelat eller så, bara kollat i kartongen iom den var ej plomberad) En som blev väldigt osäker nu.. Har en "svensksåld" på väg in om jag vill dock är den ingen bundle version utan "vanliga" för 4499kr.
Vad jag vet så är det ingen som helst skillnad utöver kabeln. Varför ångra o krångla? Du vänder ju ändå dig till spelbutiken om problem uppstår.
Postad 05 December 2013 - 19:57
Unregisteredb3e2b940
-
Unregisteredb3e2b940
-
Användare
-
-
100 inlägg
Vad jag vet så är det ingen som helst skillnad utöver kabeln. Varför ångra o krångla?
Du vänder ju ändå dig till spelbutiken om problem uppstår.
Jag hörde oxå något om att Playstation inte har någon europagaranti och det är också en sån sak som jag tänker på? Iom att spelbutiken inte sa till mig att detta vara en importmaskin.... Vad är det som gäller då?
Postad 05 December 2013 - 20:01
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Jag hörde oxå något om att Playstation inte har någon europagaranti och det är också en sån sak som jag tänker på? Iom att spelbutiken inte sa till mig att detta vara en importmaskin.... Vad är det som gäller då?
Men blir det garanti ärende så är det ju spelbutiken som får fixa det ändå ju! Då får du skicka den till dom sen får dom skicka vidare den. Inte ditt problem.
Postad 05 December 2013 - 20:06
Snoozer90
-
Snoozer90
-
Rookie
-
5 inlägg
Tänkte bara meddela att CodeTronics har 100 st PS4 i lager och kan leverera innan jul, var precis i kontakt med dom.
Deras hemsida ser lite amatörmässig ut och den kostar 5100 kr, men för de som ej vill vänta så finns där 1 alternativ.
Postad 05 December 2013 - 20:14
Unregistered978d616e
-
Unregistered978d616e
-
Användare
-
-
150 inlägg
Varit riktig sugen på en PS4, men att det ska vara så himla svårt att få tag på en gör att jag börjar tappa sugen....
Om någon vänlig själ har en konsol att sälja till rimligt pris så skicka gärna PM. Inte sugen på att köpa av nån som bara vill tjäna pengar på affären.
Redigerat av Unregistered978d616e, 05 December 2013 - 20:14.
Postad 05 December 2013 - 20:15
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Tänkte bara meddela att CodeTronics har 100 st PS4 i lager och kan leverera innan jul, var precis i kontakt med dom. Deras hemsida ser lite amatörmässig ut och den kostar 5100 kr, men för de som ej vill vänta så finns där 1 alternativ.
hehe 1 inlägg för en butik som är ny för mig, jobbar killen där kanske
Redigerat av Gurra101, 05 December 2013 - 20:21.
Postad 05 December 2013 - 20:21
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Hahaha, ja! 
Rätt ljust, nästan lite gulligt! Hahaha
Bra att veta dock!
Postad 05 December 2013 - 20:23
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
hehe 1 inlägg för en butik som är ny för mig jobbar killen där kanske 
Mailade dom i förrgår och frågade om dom hade något i lager, inget svar än. Tyvärr är hela deras upplägg för oseriöst för att jag ska orka bry mig om att beställa där, hur snabbt jag än skulle få en PS4.
Postad 05 December 2013 - 20:24
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Såg att Amazon sänkt mitt avtalade totalpris på min order med en hundring nästan, vilket jävla sätt att göra det utan att checka med mig! ;D
Postad 05 December 2013 - 20:26
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Såg att Amazon sänkt mitt avtalade totalpris på min order med en hundring nästan, vilket jävla sätt att göra det utan att checka med mig! ;D
Ja låter ju oseriöst!  Inte som svenska butiker online som skriver att priset kan ändras och sen när det är dags så har dom lagt på typ 4-500kr!
Postad 05 December 2013 - 20:32
Unregistered2f447144
-
Unregistered2f447144
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Fick en från spelbutiken i onsdags, dessvärre var det en doa *suck*
Postad 05 December 2013 - 20:58
andersos
-
andersos
-
Mästare
-
-
3199 inlägg
En hundring i £?
Postad 05 December 2013 - 21:22
System1
-
System1
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Tänkte bara skriva att detta står på Nordiskafilms hemsida gällande garantiärenden, så garantin ska gälla om du nu har köpt maskinen inom EU eller vissa länder inom Schengen: " Problems/defectsProducts bought in your local country:If you are experiencing difficulties with your product or it suffers from a defect and you have bought such product in your home country, you should contact the local PlayStation store where you bought the product. Products bought abroad (EU countries, Iceland, Lichtenstein, Norway and Switzerland): If you are experiencing difficulties with your product or it suffers from a defect and you have bought such product in one of the above mentioned countries, please contact either our PlayStation Support or any local PlayStation store. Return handling of a defective product through your local PlayStation store is likely to be most efficient, as it will relieve you from having to wrap and ship the product yourself. If you experience any difficulty with returning a defective product to your local Playstation Store, please ask them to contact Nordisk Film costumer service in order to get a return number." Källa: Nordiskafilm
Postad 05 December 2013 - 22:00
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
En hundring i £? 
Nä, tyvärr inte!
Postad 05 December 2013 - 22:34
The 4 Rings
-
The 4 Rings
-
Forumräv
-
-
511 inlägg
Som någon annan skrev dra iväg ett meddelande om någon känner för att sälja Ps4 till ett vettigt pris:) Helst made in japan version.
Postad 05 December 2013 - 23:06
Zebra
-
Zebra
-
Lärjunge
-
-
434 inlägg
Företaget levererar inte till Sverige direkt, men om ni har någon mellanhand i Italien så har italienska Amazon dem i lager från den 11 december.
http://www.amazon.it...-1&keywords=ps4
Postad 06 December 2013 - 07:37
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Ginza tar 3895:- för ett PS4 - leverans slutet av mars. Så...om jag skulle förboka nu och priset höjs under tiden så behåller jag det låga priset ändå? OBS!! Priset är mycket preliminärt och kan komma att ändras. Ni som lagt order på ett lägre pris än dagspriset behåller detta. http://www.ginza.se/...basenhet/88866/
Postad 06 December 2013 - 08:00
eLGee
-
eLGee
-
Användare
-
-
137 inlägg
Ginza tar 3895:- för ett PS4 - leverans slutet av mars. Så...om jag skulle förboka nu och priset höjs under tiden så behåller jag det låga priset ändå?
http://www.ginza.se/...basenhet/88866/
Japp. Precis som det står.
Postad 06 December 2013 - 08:06
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
Japp. Precis som det står.
Går den ens att boka där då, står ju bara slutsåld?
Postad 06 December 2013 - 08:40
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Går den ens att boka där då, står ju bara slutsåld?
Ok, då ändrade de från Förboka till Slutsåld precis...
Postad 06 December 2013 - 09:44
Firre77
-
Firre77
-
Användare
-
-
241 inlägg
Detta tugg om Japan eller China tillverkade, och att folk vill ha "den bättre Japan versionen".
Seriöst, vet ni ens vad ni yrar om? Ge mig ett konkret fast bevis på hur det överhuvudtaget skulle vara någon som helst skillnad på om maskinen är ihop satt i China eller japan! Ge mig något som bevisar att det överhuvudtaget skulle röra sig om två olika versioner av Ps4!
Förklara för mig hur två helt fungerande maskiner av samma typ skulle vara bättre eller sämre beroende på i vilken fabrik delarna har satts ihop i, av samma delar och samma specifikationer.
Tomtar!!  Ta och förstå att det finns ingen som helst skillnad. En fungerande Ps4 är en fungerande Ps4 oavsett vart den har blivit tillverkad!
Postad 06 December 2013 - 10:28
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Detta tugg om Japan eller China tillverkade, och att folk vill ha "den bättre Japan versionen". Seriöst, vet ni ens vad ni yrar om? Ge mig ett konkret fast bevis på hur det överhuvudtaget skulle vara någon som helst skillnad på om maskinen är ihop satt i China eller japan! Ge mig något som bevisar att det överhuvudtaget skulle röra sig om två olika versioner av Ps4! Förklara för mig hur två helt fungerande maskiner av samma typ skulle vara bättre eller sämre beroende på i vilken fabrik delarna har satts ihop i, av samma delar och samma specifikationer.
Tomtar!! Ta och förstå att det finns ingen som helst skillnad. En fungerande Ps4 är en fungerande Ps4 oavsett vart den har blivit tillverkad!
Det har ingenting med kvaliten att göra. Det har med vilken fabrik den tillverkades i att göra, det sägs ju att de få som fick trasiga konsoller var medvetet saboterade av fabriksarbetarna i Kina fabriken. Om det är sant eller inte vet inte jag, men jag förstår om folk blev oroliga.
Redigerat av DragonPuffer, 06 December 2013 - 10:32.
Postad 06 December 2013 - 10:34
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Detta tugg om Japan eller China tillverkade, och att folk vill ha "den bättre Japan versionen". Seriöst, vet ni ens vad ni yrar om? Ge mig ett konkret fast bevis på hur det överhuvudtaget skulle vara någon som helst skillnad på om maskinen är ihop satt i China eller japan! Ge mig något som bevisar att det överhuvudtaget skulle röra sig om två olika versioner av Ps4! Förklara för mig hur två helt fungerande maskiner av samma typ skulle vara bättre eller sämre beroende på i vilken fabrik delarna har satts ihop i, av samma delar och samma specifikationer.
Tomtar!! Ta och förstå att det finns ingen som helst skillnad. En fungerande Ps4 är en fungerande Ps4 oavsett vart den har blivit tillverkad!
Min är Made in Japan not a Chinese copy.  Edit: Se även Dragonpuffers svar! Därför känns det bättre kanske för dom som har Japantillverkade! Men som sagt det är ju bara ett rykte och inget vi nog ska lägga llt för mycket vikt i!
Redigerat av Zerokelvin, 06 December 2013 - 10:35.
Postad 06 December 2013 - 10:40
Gurra101
-
Gurra101
-
Veteran
-
-
1891 inlägg
Har en made in china och tror jag kan lira samma spel som dom som har en made in japan
Postad 06 December 2013 - 10:56
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
ag är en av dem som beställde från spelbutiken. Inga problem etc mer än att ingen info om att detta ej var en "uk import". Dock var min i originalkartong, inte som jag har nu idag sett mig läsa att vissa hade fått sina i vita kartonger, dock var den ej plomberad dvs öppnad men ingen av delarna såg ut att vara rörda. Elsladden för sverige låg lös i paketet som ps4 killzone kartongen kom i. Det är en Made in China. Spelar det så stor roll att det är en uk import?
Det enda som skiljer är väl att man inte kan spela upp "svenska" Bluray filmer?
Postad 06 December 2013 - 11:03
Raskus
-
Raskus
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Postad 06 December 2013 - 11:08
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Det är ju psykologi inblandat också, känns på nåt sätt bättre med Japan än China(världens rövhål), bara ordet gör ju att konsollen tappar 25% i värde...  Det enda som skiljer är väl att man inte kan spela upp "svenska" Bluray filmer?
Vadå, kan jag inte spela upp svenska Bluray på min PS4 från Amazon.uk, låter ju mysko?
Postad 06 December 2013 - 11:18
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Postad 06 December 2013 - 11:19
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1590 inlägg
Det enda som skiljer är väl att man inte kan spela upp "svenska" Bluray filmer?
UK är samma region som Sverige så det borde inte vara några problem
Postad 06 December 2013 - 11:19
Unregistered0c76fa55
-
Unregistered0c76fa55
-
Amatör
-
-
78 inlägg
http://www.amazon.co...s=playstation+4
Snabba på
Har sett ut så ett tag men fungerar ej att beställa.
Redigerat av Unregistered0c76fa55, 06 December 2013 - 11:20.
Postad 06 December 2013 - 11:21
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
Det är ju psykologi inblandat också, känns på nåt sätt bättre med Japan än China(världens rövhål), bara ordet gör ju att konsollen tappar 25% i värde... 
Vadå, kan jag inte spela upp svenska Bluray på min PS4 från Amazon.uk, låter ju mysko?
Förlåt tänkte på om man importerat utanför Europa.
Postad 06 December 2013 - 11:22
Unregistered34157
-
Unregistered34157
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Det är ju psykologi inblandat också, känns på nåt sätt bättre med Japan än China(världens rövhål), bara ordet gör ju att konsollen tappar 25% i värde... 
Förstår inte denna misstro mot kinesisk tillverkning. Om man har koll på vilken fabrik man jobbar med (detta lär nog Sony ha??) så är dessa fabriker helt magnifika med en toppmodern tillverkning och helt ypperlig kvalitetskontroll. Jag har bl annat varit i en fabrik som tillverkar elektronik för Ikea (inte i Ikeas ärenden) och tro mig. Det är ingen litet källarföretag. Den fabriken är fan mer modern och top of the line än flera europeiska fabriker. Som sagt man skall inte dra alla över en kam! Med rätt fabrik kan du inte få bättre kvalitet någon annan stans.
Postad 06 December 2013 - 11:23
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1590 inlägg
Snabba på
har de i lager nu? står inget om lagerstatus
Postad 06 December 2013 - 11:26
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1590 inlägg
Förstår inte denna misstro mot kinesisk tillverkning. Om man har koll på vilken fabrik man jobbar med (detta lär nog Sony ha??) så är dessa fabriker helt magnifika med en toppmodern tillverkning och helt ypperlig kvalitetskontroll.
Jag har bl annat varit i en fabrik som tillverkar elektronik för Ikea (inte i Ikeas ärenden) och tro mig. Det är ingen litet källarföretag. Den fabriken är fan mer modern och top of the line än flera europeiska fabriker.
Som sagt man skall inte dra alla över en kam! Med rätt fabrik kan du inte få bättre kvalitet någon annan stans.
Nu är det väl Foxconn som tillverkar PS4or i Kina. De stora problemen i Kina är arbetsvillkor och korruption. Detta är saker som kan påverka kvaliteten på den tillverkade produkten. Det är väl mer allt man hört om arbetsvillkoren där tillsammans med ryktena om att studenter som tvingats arbeta i fabriken saboterat PS4or. Arbetsmiljön har en påverkan på kvaliteten av tillverkade varor + att man kanske får lite bättre samvete av att köpa en produkt där arbetarna inte utnyttjats alltför mycket.
Postad 06 December 2013 - 11:28
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Har sett ut så ett tag men fungerar ej att beställa.
Jag beställde för 5 minuter sen iaf. Spammade F5 tills det gick att lägga i kundvagnen, men fick klicka några gånger innan "den vara finns inte" försvann. har de i lager nu?
står inget om lagerstatus
Spamma F5 tills den syns i lager, kan finnas något exemplar kvar.
Postad 06 December 2013 - 11:32
Unregistered695eaf86
-
Unregistered695eaf86
-
Användare
-
-
144 inlägg
Om man nu lyckas få tag i ett exemplar från Amazon, hur lång tid tar det att få "hem" det?
Postad 06 December 2013 - 11:35
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Beror på vilket fraktsätt du väljer, jag körde på gratisvarianten och det står 12-20 december. Expressfrakten var 1-2 dagar medan min var 3-10, så vill man ha den snabbt går det ju.
Knackbundle i lager nu http://www.amazon.co...s=playstation 4
Redigerat av Unregisteredd270430a, 06 December 2013 - 11:39.
Postad 06 December 2013 - 11:37
Unregistered7657e1f7
-
Unregistered7657e1f7
-
Användare
-
-
130 inlägg
Snabba på
Jag försökte beställa via Amazon, men fick svar att det inte gick att skeppa till min leveransaddress. Har aldrig beställt något via Amazon förut, har jag gjort något fel?
Postad 06 December 2013 - 11:42
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Jag försökte beställa via Amazon, men fick svar att det inte gick att skeppa till min leveransaddress. Har aldrig beställt något via Amazon förut, har jag gjort något fel?
Kolla så att det är Amazon du beställer ifrån och inte någon som säljer via amazon. Står det "In stock" är det från dom, men står det "Available from" så är det tredjepartsställen och privatpersoner. Amazon Uk skickar till Sverige iaf, vet inte riktigt vad du gjorde för fel om du nu valde från dom och inte tredjepart.
Redigerat av Unregisteredd270430a, 06 December 2013 - 11:43.
Postad 06 December 2013 - 11:50
Unregistered7657e1f7
-
Unregistered7657e1f7
-
Användare
-
-
130 inlägg
Du har helt rätt.
Det var från en 3:e parts leverantör som inte skickar till SE.
Verkar vara kört att få en PS4 innan jul.
Postad 06 December 2013 - 11:53
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Lägg till http://www.amazon.co...&rnid=671465011 i favoriter och kika lite då och då. Dom släppte bundlar både igår och idag, så det kommer säkert fler.
Sen kan du vara med nästa fredag när alla bundlar släpps här i Sverige, vissa media markt kör först till kvarn tydligen.
Postad 06 December 2013 - 11:59
dekk
-
dekk
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Lägg till http://www.amazon.co...&rnid=671465011 i favoriter och kika lite då och då. Dom släppte bundlar både igår och idag, så det kommer säkert fler. Sen kan du vara med nästa fredag när alla bundlar släpps här i Sverige, vissa media markt kör först till kvarn tydligen.
Jasså gör dem? Jag var på MM på releasedagen vilket många andra var de gjorde då en kölista inför nästa bundle-release. Tog handpenning på 500kr så är man garanterad en.
Postad 06 December 2013 - 12:03
Unregisteredd270430a
-
Unregisteredd270430a
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Jasså gör dem? Jag var på MM på releasedagen vilket många andra var de gjorde då en kölista inför nästa bundle-release. Tog handpenning på 500kr så är man garanterad en.
Jag kan ha fel, men när jag ringde media markt om min webborder på killzonebundlen sa han att butiken i Umeå skulle köra först till kvar iaf. Sen hur bra koll han har är en annan femma. När jag sa att jag beställt bundlen kom det ett "Jaha, nu eller? Trodde inte det gick" Killen med koll. Ring till närmsta media markt och hör vad som gäller på fredag är väl säkrast.
Postad 06 December 2013 - 12:17
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Snälla ni som ber om att få köpa en PS4. Lägg ner. Använd isf Blocket. Är det någon här som vill sälja så kommer ni märka det.
Postad 06 December 2013 - 12:28
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Vilket skojeriföretag Spelbutiken verkar vara..... Snittomdöme över 9.0... Men går man in och tittar på omdömena så verkar betyget boostat utan dess like av "Kund i webbutik" "alla" andra verkar ge butiken 1-3 i betyg. Prisjakt borde ta bort den här skitfirman.
Postad 06 December 2013 - 12:39
Unregistered7657e1f7
-
Unregistered7657e1f7
-
Användare
-
-
130 inlägg
Jag hörde något rykte om att Media Markt Västerås skulle få in nästan 100 enheter nästa vecka (13/12).
Men hur mycket sanning kan det ligga i det.
När jag va förbi MM i veckan och pratade med en kille i personalen såg han först frågande ut, sen sa han "jag får inte svara på det".. hehe..
På ElGiganten va svaret att de inte visste när de får inte fler konsoller, men man kunde skriva upp sig på en intresselista.
..men jag är inte bitter!
Postad 06 December 2013 - 12:43
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Förstår inte denna misstro mot kinesisk tillverkning. Om man har koll på vilken fabrik man jobbar med (detta lär nog Sony ha??) så är dessa fabriker helt magnifika med en toppmodern tillverkning och helt ypperlig kvalitetskontroll.
Jag har bl annat varit i en fabrik som tillverkar elektronik för Ikea (inte i Ikeas ärenden) och tro mig. Det är ingen litet källarföretag. Den fabriken är fan mer modern och top of the line än flera europeiska fabriker.
Som sagt man skall inte dra alla över en kam! Med rätt fabrik kan du inte få bättre kvalitet någon annan stans.
Tror jag säkert, men jag vill ha saker från Kina ändå om jag kan välja. Sen har man ju även hört en massa om underleverantörer som byter ut komponenter mot billigare utan tillverkarens vetskap, typiskt en sån sak som händer i Kina. Tom. Apple har haft problem med detta, man tror man köper en kvalitetsprodukt och även tillverkaren tror dom sålt en kvalitetsprodukt för det är vad de beställt och betalt för men så är det nån liten Kines som varit där och fipplat med komponenterna för att tjäna sig en hacka...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|