Kör gärna lite PoE på lvl 32-35
Psn: najkks
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 22 June 2015 - 12:31
Lirar gärna dagligen, lvl 33 hunter
Kör gärna lite PoE på lvl 32-35 Psn: najkks Postad 23 June 2015 - 11:36
Oj vad mycket skit bungie fått på nätet efter denna intervju. Med all rätt också.
http://www.eurogamer...nsion-price-tag Postad 23 June 2015 - 13:10
Oj vad sugen jag blev. 1000 spänn för tre emotes, deal!
Nej, fy tusan vad dom ska suga ut saker. Plus, vart är min raid som jag betalat för? Den försvann ju utan att jag fått mina pengar tillbaka Postad 23 June 2015 - 14:21 För dom som fortfarande lirar lägg till mig med! Lvl 33-34 Warlock PSN: Subs2000 Postad 24 June 2015 - 19:11 The Taken King ser grymt ut, speciellt dom ny sub classerna.
https://www.youtube.com/watch?v=qOzF4D6EdiY&feature=youtu.be
Postad 25 June 2015 - 06:54
http://kotaku.com/bu...dium=Socialflow
För endast 189 kr kommer vi som ALDRIG I LIVET KÖPER NÅGOT MER AV DESSA RÖVHÅL att kunna köpa tre emotes, tre exotiska grejer och xp boost. Jag som tyckte att ea's blimp i sim city var dyrt, för fem dollar... Ja, Bungie har just förbrukat all cred och goodwill och förtroende jag hade för dom i och med det här. Mjölka pengar av fansen, det är dom däremot väldigt duktiga på, uppenbarligen. Nej tack. Jag köper inte en expansion för 600 spänn med tanke på att den inte lär vara ens nästan lika litet som första spelet var. Plus att jag redan betalt för en raid som inte dyker upp. Inte för att vara sån, men det här har en så schabbig historia av tafflighet så att det nog är något av ett rekord i spelvärlden. Ea skulle ha varit stolta. Tack och god natt. Postad 25 June 2015 - 08:04 Tror dock inte att det är Bungie som sätter priserna på saker. Det är nog Activision ska du se. Postad 25 June 2015 - 08:25
Luke Smith kommer gå till historien som mannen som fan den sämsta intervjun någonsin i eurogamer. Skulle vi se dom TRE nya emotesarna så skulle vi "kasta pengar" på skärmen.
Eller inte. Jag är totalt färdig med att köpa något som har med Bungie att göra. Sälj ett icke komplett spel, ta sen 20 dollar per minimal expansion och nu är det 20 dollar för tre vapen och tre emotes? What!? Ytterligare ett problem med deras uppdateringar som kommer hela tiden är att ex mbr som spelat 2000 timmar har kvar noll värde i det han spelat eftersom allt blir värdelöst på en gång. Det är ju gear som levlar upp karaktärer. Så även om man haft allt hela tiden så kan man bli omsprungen av en nybörjare på två veckor. Det finns ingen som helst belöning i det. Redigerat av Zartok, 25 June 2015 - 08:40. Postad 25 June 2015 - 11:45 Sån tur att du inte behöver spela det om du inte vill...
Nä, men ärligt. Jag förstår att folk blir bittra över priset. Men tar man priset delat på antal timmar man spelar, så är det inte så dyrt längre. Iaf i min mening. Men det är ju upp till var och en att avgöra vad som är värt eller inte.
Ja Lukes intervju gick sådär kan vi säga. Men han har gått ut med en ursäkt iaf.
Och fortfarande. Det är inte Bungie som sätter priserna... Postad 25 June 2015 - 11:57 gick sådär? *asg* det var ju fan det värsta klavertrampet någonsin jag förstår verkligen att man behövde betala 80 dollar för att få tillgång till tre emotes, men nu när dom bryter ut dessa tre emotes och BARA tar 20 dollar för det (samma pris som house of wolves kostade) så känns det fortfarande rejält fel, men det blev fel på ett helt annat sätt.
först så behövde man köpa om allt man köpt för 80 dollar eller vad vi nu betalat. sen så får vi köpa tre emotes för samma pris som vi har betalat för... ja, DLC som faktiskt inte varit prisvärda för fem öre om man jämför med bra DLC som funnits (borderlands, skyrim bland andra).
njae, det är så kasst det här. riktigt dåligt. plus att man som sagt inte får något om man spelat i 2000 timmar, man kan ändå bli omsprungen av en noob efter två veckor. det känns inte heller speciellt kul för folk som spelat det mycket. kan jag tänka mig. det kan ju inte hända i wow misstänker jag =)
sen så kommer det ju en dyngmassa bra spel framöver, fallout och battlefront är två sådana spel. destiny är passé. dom får komma tillbaka när dom fixat alla punkter som jag skrev ovan =) Postad 25 June 2015 - 12:16 Betala 20$ för 3 emotes och 3 shaders skulle jag aldrig göra! Det är sjukt dyrt. 40$ för ttk, kanske kan vara värt det. Vi vet ju inte allt som kommer med det ännu, så är svårt att säga. Och sen beror det ju som sagt på hur mycket spelglädje man får ut av det.
Year 1 spelare kommer bli "belönade" med lite skit. Just nu vet vi om shader,sparrow och emblem. Men det skulle komma mer info.
Att nya spelare kommer upp i lvl fort bryr jag mig inte om alls, vi har ju mer och bättre gear ändå. Varför skulle man ens bry sig om det? Inte direkt så att dom kommer in och förstör för oss andra...
Men du har helt rätt i att det kommer ut mycket spel framöver, så Destiny kommer med största sannolikhet få åka i baksätet. Postad 25 June 2015 - 12:43
Tills Destiny 2 kommer, open world och allt sånt. Då kommer jag sitta där som ett nöt och undra vad som hände
Postad 25 June 2015 - 13:05 Jag tycker ju att spelet är roligt fortfarande. Men det finns mycket att förbättra med det, och de blir faktiskt bättre och bättre. Så Destiny 2 kommer bli grymt. Postad 25 June 2015 - 16:11
Är jag orolig för att det blir... Jag vill vägra, men risken är stor att jag sitter i den fällan iaf
Men ttk misslyckas med att lura mig igen, så spelet är samma genom hela Destiny 1 Postad 01 July 2015 - 08:54 Hörru Zartok dags att hoppa på hypetåget igen! Postad 01 July 2015 - 09:43
Jag tror det kommer bli bra, priset är en nagel i ögat bara och då menar jag en ganska stor en. 40 dollar för dlc och 60 om man vill ha med det kosmetiska. Ett j*vla pris. Har fortfarande inte bestämt mig ännu. Postad 01 July 2015 - 11:01
Screw you!
Nej, jag köper det inte. Det är helt för dyrt för minimalt med bajs. Destiny är ett spel som baseras på små pusselbitar som över flera år kommer att bygga upp till ett helt spel. Jag är färdig med att ha köpt pusselbitar, jag köper bara färdiga hela spel för fullpris. Postad 01 July 2015 - 19:57 Handlar spelet fortfarande till stor del om att skydda sig mot vågor av fiender och bossar som egentligen bara har mer HP men är ganska klonade från varandra och andra mobs?
Och är det en gear grind? Trött på att mmo grind skiten ska ta över FPS-genren, är rädd att The Division ska bli en gear grind. Redigerat av Unregistered6fb5a100, 01 July 2015 - 19:58. Postad 02 July 2015 - 09:32
Det är för kass när det finns potential, aja. Postad 02 July 2015 - 10:23
Jepp. Fast som jag nämnde ovan, kommer garanterat sitta där med Destiny 2 och märka att inget har förändrats från ettan, förutom att jag nu visste hur dåligt spel jag köpt
Nej, open world och ändrat loot och levelsystem måste fixas Postad 02 July 2015 - 11:18
Ja och roliga uppdrag med bra story, vet att många har klagat på det. Sånna här spel har ju som sagt en enorm potential, problemet är att de borde vara skitroliga att spela med loot och levelsystem som en bonus där för att lägga till en extra krydda. Istället nöjer man sig med mediokert gameplay och försöker få spelare att grinda loot och levels. Ooh vad kul, jag har lite högre siffror nu än för 7 halvtråkiga timmar sen.
Jag är bitter för att jag själv var fast i MMO-fällan en gång i tiden. Postad 02 July 2015 - 15:35
Du är alltid bitter
Har du testat planetside2? Ladda ner annars så kan vi köra lite. Riktigt kul när man kommit in i det. Postad 02 July 2015 - 16:08
Jepp, spelat någon timme. Åker iväg och fiskar nu men är tillbaka i nästa vecka
Postad 02 July 2015 - 22:21
Knip, kommunistfarfar!
Dock så ska det sägas att jag lirat lite driveclub på senaste, det är riktigt riktigt bra. Och gratis. Jag har en klubb där dessutom Postad 06 July 2015 - 08:54 Någon som gillar att köra PvP och vill teama upp på "Trials of Osiris" ?
Kör mest som Warlock
PSN: Laggee Redigerat av Proxygen, 06 July 2015 - 10:21. Postad 15 July 2015 - 18:08 För alla er som inte vet eller tror sig veta hur man ska uttala Gjallarhorn. (pekar på Zartok)
https://www.youtube.com/watch?v=iYM7Az02OM8
Edit: Det är första ämnet dom talar om i podcasten. Redigerat av walkiii, 15 July 2015 - 18:09. Postad 17 July 2015 - 10:21 Bungie kommer ut med en skaplig vapenbalansering i September. Auto rifles får lite utav en buff allt annat blir typ nerfat! Till och med Gjallarhorn får en nerf...
https://www.bungie.n.../News?aid=13147 Postad 17 July 2015 - 10:42
Dom ska lappa ihop det hemskt sjunkande skeppet. Själv skulle jag nog velat se att dom fokuserade på ett helt nytt system för vapen.
Postad 17 July 2015 - 17:48
Dom måste väl nerfa vapnen så att dom som kommer är lika bra som vapnen nu men att dom måste vara bättre än gamla.
Destiny kunde ha blivit såååå bra om dom gjort rätt från början, men istället att dom sakta men säkert sabbat det och nu ännu mer när dom gör om vapnen. Kanske blir nightfall någon gång ibland men kommer aldrig lägga mer pengar på spelet iaf. Kommer så mycket annat bra till hösten. Postad 04 August 2015 - 20:23
http://kotaku.com/bu...dium=Socialflow
Rip Dinklage, nu kommer han raderas från Destiny helt och hållet. Postad 04 August 2015 - 20:55
Sjukt! Aldrig varit med om tidigare.
Det här nya lvlsystemet borde de haft från dag ett imo.
Players earn XP by killing monsters, completing missions, and turning in bounties, as has always been the case, but that experience now feeds directly into your level progression all the way from 1 to the new level cap of 40. Postad 04 August 2015 - 21:15
Ja och nej, det var ändå lite roligt med lotteriet fram tills man fick sin gjallarhorn. Kanske lite svårare raider bara. Vog kommer ändå vara en höjdpunkt, kanske roligaste Coop fps jag spelat. Synd bara att det var så mycket annat som var tråkigare.
Postad 05 August 2015 - 09:56
Äntligen tar dom bort sitt totalt värdelösa levelsystem. Inte en sekund för tidigt. Sämsta jag stött på under mina 30 år i livet.
Nu måste lootsystemet göras om helt, inte bara dropparna. Postad 05 August 2015 - 18:36
Nu ska dom alltså sabba ett alldeles utmärkt lvl system med ett tråkigt xp system. Och göra lootsystemet kasst genom att anpassa det så har man fått X kommer man få Y nästa gång. Det gör ju att spelet håller kortare tid. Bäst var det med VoGen ibörjan när det tog 7 veckor innan man fick sitt första raidgear. Det gjorde ju att man fortsatte spela. Nu har man ju fått allt man vill efter 2-3v i house of wolfs.
Postad 05 August 2015 - 18:51
Det är inte många som tycker att lvl systemet i Destiny är bra. Att gear ska avgöra vilken lvl man blir är katastrofalt dåligt system. Det betyder att det är i princip endast light stat som räknas. Du kan hitta gear med coola stats men som man aldrig kommer använda då light stat är för låg, vilket kan resultera i att man tappar i lvl.
Gear ska vara viktigt, men inte för att levla. Redigerat av crowbar82, 10 August 2015 - 08:49. Postad 14 August 2015 - 10:57
Passa på, den nerfas om en månad.
Vilka ska köpa den lilla nya dlcn för nära priset av ett fullt spel? Det kommer väl vara typ tio missions och ökad levelcap, plus nya vapen vars stats inte spelar någon roll eftersom man fortfarande kan bli dödad av en level 2-fiende när man själv är level 40. Postad 14 August 2015 - 11:47
Bara Jim som kommer köpa den
Kommer en del annat att fördriva tiden med. Postad 14 August 2015 - 12:15
De 40 dollar som expansionen kostar är inte riktigt full pris. För övrigt har Bungie sagt att det är en "full kampanj" som följer med plus nya subclasses, multiplayer kartor etc. I mina ögon ser det ut att vara en bra expansion om man gillar spelet. Postad 14 August 2015 - 15:12 Tycker expansionen verkar riktigt bra. Är faktiskt sugen på att köpa den, men vet inte om jag kommer ha några vänner att spela den med. Postad 14 August 2015 - 16:08
Alla jag har raidat med verkar köpa så det finns ju risk att man åker dit.
Nu när de säljer Hjalmarson och de har sålt alla bra rustningar och alla bra legendariska vapen blir nerfade så står det ju ganska klart att de vill ha alla spelare på samma nivå inför expansionen. Ny eller gammal spelare har ju lika bra vapen mer eller mindre nu och man stryker ett streck över det gamla. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |