Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 april 2010 - 12:52

Starflake
  • Starflake
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Okej, vad kostade den i butik utan abonnemang?

Jag tror det var 5299. Men jag förlängde ett liggande abonnemang (utan förhöjd månadsavgift) och fick den för 4800 + 99kr i administrativ avgift (som betalas på nästa räkning).

Postad 15 april 2010 - 12:52

dastalker
  • dastalker
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Min blev skickad till fel postnummer igår... 30 mil på fel håll.
Skulle ändras enligt posten, men nu har det sorterats 2 gånger utan att bli rätt...
Lär väl inte få se den innan helgen. Tycker inte det borde vara så svårt att sätta på en ny lapp med rätt adress när det sorteras.

Postad 15 april 2010 - 12:55

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0
Beställde från 3 i söndags... ringde i måndags om att få sms när det finns att hämta ut... men inte fått nåt än... tusan om jag inte får det innan helgen... brydde mig inte innan, för skulle på skidresa med jobbet till hemsedal i helgen, men sonen ligger magsjuk så jag stannade hemma, så nu vill jag verkligen ha Desire´n innan helgen! :)

Postad 15 april 2010 - 13:10

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Verkar som att de flesta som har telefonen idag har köpt den i någon fysisk butik. Hatar att vänta på leveranser

Postad 15 april 2010 - 13:16

Rudell
  • Rudell
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Har nu fått ett sms-avi från telia att min ligger på posten och väntar på mig :) får bli att hämta den efter jobbet.. ÄNTLIGEN!!! :)

Postad 15 april 2010 - 13:26

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Man kan ju inte läsa denna tråd längre. Man mår bara dåligt av alla som får sina telefoner innan än själv :)

Postad 15 april 2010 - 14:01

magda136
  • magda136
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Beställning lagd hos OnOff. När jag beställde för någon timme sedan var leveranstiden "omgående", nu är leveranstiden 2v. Hoppas jag får min snabbt.....!

Postad 15 april 2010 - 14:03

Abaregi
  • Abaregi
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Verkar som jag hade tur. Jag beställde min i måndags av 3 och den kom igår på onsdag av DHL :)

Postad 15 april 2010 - 14:25

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Verkar som jag hade tur. Jag beställde min i måndags av 3 och den kom igår på onsdag av DHL :)

Gris!

B) Mitt kommer med posten, så jag får väl vänta tills efter helgen... :)

Postad 15 april 2010 - 14:55

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Nehe, fick inte min idag iaf, får vänta tills imorn då.. Eller CDON skickar väl inte SMS-avi? Dom skickar väl som brev så?

Jag fick genom sms :)

Postad 15 april 2010 - 14:58

caracarn
  • caracarn
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Var precis nere på Webhallen i Göteborg. Jag beställde 26/3 och stod på plats 15 i kö. Dom hade fått in 3 hitills och skulle få in 9 till i morgon.
Så ni som har beställt därifrån kan låta bli att hämta ut dom så får jag min tidigare :)

För övrigt så hade Teknikmagasinet vid Brunnsparken flera telefoner inne.

Postad 15 april 2010 - 15:08

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Jag fick genom sms :)

Nice! Men fick du brev-ID/kollinummer? Det fick inte jag iaf.

Postad 15 april 2010 - 15:40

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Var precis nere på Webhallen i Göteborg. Jag beställde 26/3 och stod på plats 15 i kö. Dom hade fått in 3 hitills och skulle få in 9 till i morgon.
Så ni som har beställt därifrån kan låta bli att hämta ut dom så får jag min tidigare :)

Gött, eftersom jag beställde 31/3 ser det alltså inte helt kolsvart ut för att få min i helgen.

Postad 15 april 2010 - 15:43

Unregistered1448f1de
  • Unregistered1448f1de
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Åh, jag blir så sur på 3! Jag beställde desiren i mitten av mars och då sa dem att jag skulle få den vecka 14. Ingen mobil vecka 14 men det kan jag ha förståelse för. Sedan ser jag att folk som beställt efter mig börjat få den. Då ringde jag 3 i tidags och då sa dem att jag missade första leveransen men skulle få av andra som skulle anlända på onsdagen. Ingen desire på onsdagen och efter ännu ett samtal med 3 säger dem att den att jag skulle få den på torsdagen alltsá idag. Ingen desirenhar kommit idag heller så jag ringer 3 ännu en gång och då säger han jag pratar med att jag har fått fel info och att den andra leveransen inte hade skickats ânnu och att jag kunde förvänta mig mobilen någon gång nästa vecka! Jag förstår inte hur dem kan ljuga för sina kunder och jag har nu varit mobillös i en vecka och måste få mobilen omgående.
Pust..

Postad 15 april 2010 - 15:49

Shevvy
  • Shevvy
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Beställning lagd hos OnOff. När jag beställde för någon timme sedan var leveranstiden "omgående", nu är leveranstiden 2v. Hoppas jag får min snabbt.....!

Jag beställde också den från OnOff tidigare idag vid ca 12-tiden direkt efter att jag snackat med deras kundservice på telefon då jag fick bekräftat att de hade över 20st kvar!

Jag hoppas att de inte gör en Telia och vill få fler beställningar bara!?

Tidigare hade en förbokad på Webhallen sedan den 24/3 och när jag snackade med kundservice så sa de att jag "kommer väl få en på måndag"...
Trots att jag sett att flera personer som bokat från Weballen har fått sina även fast de bokat sina långt efter mig!!

F*n vad jag blir irriterad över ALLA dessa företag och kedjor! så j*vla slarviga och har noll koll på deras egna såkallade "kö-system"!

Aldrig mer Webhallen, jag som hade tänkt göra min första beställning därifrån, aldrig mer som sagt!

Postad 15 april 2010 - 15:53

zsh
  • zsh
  • Forumräv

• 822 inlägg
  • 0
siba har de i lager nu, men skitkedja vägrar sälja utan abbonemang utan försöker pracka på en ett sådant också.

Postad 15 april 2010 - 16:01

erikviking
  • erikviking
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag har beställt från Elgiganten den 11/4. Jag ser att de på sin hemsida nu har flyttat datumet framåt flera gånger. Skrev ett mail till dem med frågan om vilket datum som gäller och när jag kan tänkas få min mobil.

Igår svarade de att de skulle gå en leverans från dem under onsdagen. Idag svarar de att de inte vet när de skickas, men vilken dag som helst... :) Flumsvar!

Någon som fått sin mobil som har beställt från Elgiganten?

Postad 15 april 2010 - 16:13

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0

siba har de i lager nu, men skitkedja vägrar sälja utan abbonemang utan försöker pracka på en ett sådant också.

Beror på att man går MINUS på nästan alla telefoner utan abonnemang :)

Postad 15 april 2010 - 16:20

FromHelll
  • FromHelll
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
En del säger att de beställt från halebop men jag hittar ingen htc desire på halebops hemsida. Hjälp?

Postad 15 april 2010 - 17:01

xp2002
  • xp2002
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

De säljer den utan abb. men...

Siba förnekar sig inte som vanligt...

"Hej, tack för din bokning. Din vara finns inte tillgänglig i varuhuset och vi kandärför inte boka din vara. Besök gärna www.siba.se, ring vår kundtjänst på 042-202565 eller besök något av våra varuhusför att bli erbjuden alternativ vara. Med vänlig hälsning Siba - Hos oss får du råd."

Enligt hemsidan finns den dock i lager på kungsgatan (sthlm).

Tog emot att boka på SUGBA, nu slipper jag handla där. :)

Postad 15 april 2010 - 17:28

zsh
  • zsh
  • Forumräv

• 822 inlägg
  • 0

De säljer den utan abb. men...

Siba förnekar sig inte som vanligt...

Lunda butiken har de hemma (jag var där), men de fick inte sälja de utan abbonemang är info jag fick face2face. Så det blev ingen affär och deras abb kan de köra upp ngnstans. Tattarfasoner de kör med..

Postad 15 april 2010 - 17:29

Ancoor
  • Ancoor
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tele2 lovade att de skulle skicka min desire den 13:e så att jag skulle ha den den 14:e.... Tänkte att postslippen kanske skulle dyka upp idag, men så var icke fallet... Besviken på Tele2's leverans från webbutik, de har inte ens skickat ut en bekräftelse att min produkt är skickad...

Kanske är jag bortskämd med leverantörer som tex Dustin, som skickar ut alla info...

Har någon fått sin från Tele2 än? Om så är fallet... kanske kan jag spåra produkten om någon kan säga vad posten har logistikkundnr till mig.. :)

Postad 15 april 2010 - 18:01

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Tele2 lovade att de skulle skicka min desire den 13:e så att jag skulle ha den den 14:e.... Tänkte att postslippen kanske skulle dyka upp idag, men så var icke fallet... Besviken på Tele2's leverans från webbutik, de har inte ens skickat ut en bekräftelse att min produkt är skickad...

Kanske är jag bortskämd med leverantörer som tex Dustin, som skickar ut alla info...

Har någon fått sin från Tele2 än? Om så är fallet... kanske kan jag spåra produkten om någon kan säga vad posten har logistikkundnr till mig.. :)

Pratade nyss med tele2 och de sa att telefonen är helt slut i lager och de visste inte när den skulle komma. "Ungefär 2 veckor kanske, ingen aning" sa hon..... Jag bokade i måndags och var lovad att den skulle skickas dagen efter.

Postad 15 april 2010 - 18:24

aMpari
  • aMpari
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0

Pratade nyss med tele2 och de sa att telefonen är helt slut i lager och de visste inte när den skulle komma. "Ungefär 2 veckor kanske, ingen aning" sa hon..... Jag bokade i måndags och var lovad att den skulle skickas dagen efter.

Stå på dig och prata med någon högre uppsatt. Det gjorde jag med Elgiganten vilket resulterade i 300kr kompensation samt en ordentlig ursäkt och förklaring.

Postad 15 april 2010 - 18:24

Ancoor
  • Ancoor
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Tack för infot norado. Besvikelsen är stor när de skickar ut löften de inte kan hålla... Tror de gjorde misstaget att skicka ut meddelandet till alla som beställt telefonen, inte bara de som matchade deras första leverans... Själv beställde jag den 5:e april.

Här är deras meddelande...

Hej!
HTC har tyvärr varit tvungna att flytta fram releasedatumet för HTC Desire till den 14:e april på grund av leveransproblem. Vi skickar din order från oss den 13:e april så att du har den samma dag som man kan köpa den i butik...

Postad 15 april 2010 - 18:35

a548972
  • a548972
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Beställde av Dustin i eftermiddags, och de skickade den någon timme senare. Så, imorgon ska jag hämta den på posten :)

Postad 15 april 2010 - 18:46

xp2002
  • xp2002
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Lunda butiken har de hemma (jag var där), men de fick inte sälja de utan abbonemang är info jag fick face2face. Så det blev ingen affär och deras abb kan de köra upp ngnstans. Tattarfasoner de kör med..

Du menar alltså att de har den upplagd utan abb. på hemsidan men de säljer den inte. Det måste vara något form av idiotrekord även för siba...

Postad 15 april 2010 - 18:52

zsh
  • zsh
  • Forumräv

• 822 inlägg
  • 0

Du menar alltså att de har den upplagd utan abb. på hemsidan men de säljer den inte. Det måste vara något form av idiotrekord även för siba...

Det är precis det jag menar :)

Postad 15 april 2010 - 19:16

Unregistered1583
  • Unregistered1583
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Jag har i dag efter några timmar efter upppackning varit tvungen att lämna in telefonen på service då det är en luftbubla mellan display glasen.
Så nu får man vänta änu längre innan man får hålla den igen. :)

Postad 15 april 2010 - 19:18

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Nice! Men fick du brev-ID/kollinummer? Det fick inte jag iaf.

Fick ett sms där det stog att mobilen låt på posten och att jag kunde hämta ut det, sen fick jag en 4 siffrig kod som man ska säga

Postad 15 april 2010 - 19:19

luniz
  • luniz
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Jag har i dag efter några timmar efter upppackning varit tvungen att lämna in telefonen på service då det är en luftbubla mellan display glasen.
Så nu får man vänta änu längre innan man får hålla den igen. :)

Service? Det e väl en DOA då eller?

Postad 15 april 2010 - 19:25

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Beställde av Dustin i eftermiddags, och de skickade den någon timme senare. Så, imorgon ska jag hämta den på posten :)

Vilken tid? jag beställde vid 1500 och säljaren sa att den skulle skickas idag men fortfarande inget kollinummer? Får man mail när den skickats?

Postad 15 april 2010 - 19:45

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Åh, jag blir så sur på 3! Jag beställde desiren i mitten av mars och då sa dem att jag skulle få den vecka 14. Ingen mobil vecka 14 men det kan jag ha förståelse för. Sedan ser jag att folk som beställt efter mig börjat få den. Då ringde jag 3 i tidags och då sa dem att jag missade första leveransen men skulle få av andra som skulle anlända på onsdagen. Ingen desire på onsdagen och efter ännu ett samtal med 3 säger dem att den att jag skulle få den på torsdagen alltsá idag. Ingen desirenhar kommit idag heller så jag ringer 3 ännu en gång och då säger han jag pratar med att jag har fått fel info och att den andra leveransen inte hade skickats ânnu och att jag kunde förvänta mig mobilen någon gång nästa vecka! Jag förstår inte hur dem kan ljuga för sina kunder och jag har nu varit mobillös i en vecka och måste få mobilen omgående.
Pust..

Jag är i EXAKT samma situation. Beställde den för ett tag sen och i måndags pratade jag med kundtjänst för att säkerställa att den skulle komma den här veckan. Jag fick då prata med en kille som garanterade att ALLA som hade beställt senast i måndags skulle få den den här veckan, och senast imorgon fredag i alla fall. Jag frågade ett antal gånger för att vara säker och förklarade att det var viktigt för mig och som sagt han garanterade det utan problem. Idag när jag pratade med kundtjänst så visade sig att den INTE var packad och att den troligtvis skulle komma på måndag och någon extra kompensation var det INTE på tal om. Hade jag nu inte föredragit 3's abonnemang och inte orkar krångla så hade jag knappast varit kund längre.

Postad 15 april 2010 - 19:52

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Jag är i EXAKT samma situation. Beställde den för ett tag sen och i måndags pratade jag med kundtjänst för att säkerställa att den skulle komma den här veckan. Jag fick då prata med en kille som garanterade att ALLA som hade beställt senast i måndags skulle få den den här veckan, och senast imorgon fredag i alla fall. Jag frågade ett antal gånger för att vara säker och förklarade att det var viktigt för mig och som sagt han garanterade det utan problem. Idag när jag pratade med kundtjänst så visade sig att den INTE var packad och att den troligtvis skulle komma på måndag och någon extra kompensation var det INTE på tal om. Hade jag nu inte föredragit 3's abonnemang och inte orkar krångla så hade jag knappast varit kund längre.

Välkommen till Telenor, du har följande möjligheter för att kontakta kundtjänst för din beställning:
E-post till "internetbutiken".
Svaret du kommer få är spydigt och upprepande. Det är copy-paste:at och alla får samma svar: "Beräknad leveransstart är 16:e April, precis som det står på hemsidan".

Ställer du frågor får du inga svar. Allt är samma mantra, och du har ingen möjlighet att prata med en människa i telefon.

Påpekas kan ju att trots att Telenor är enorma så vet fortfarande ingen någonting. Vår status är NOLL. Ingen vet när mobilerna kommer, hur många som kommer, vilket könummer man har (om man har något alls, eller om det bara är black jack av allting). Ingen vet när telefonerna beräknas nå oss konsumenter.

Vill man ha obegränsad flatrate i Sverige så är det bara till att böja sig framåt och blocka upp tvålen medan Leverantören ger Service åt kunden. Dunk, dunk. Hårt och djupt. Du kvider och det gör ont, men kunden skall betjänas!

Postad 15 april 2010 - 20:03

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Kontaktade tre idag och frågade när min telefon skulle skickas (beställde i onsdags). De hade redan skickat ut hela första sändningen så jag blir tvungen att vänta till nästa omgång telefoner de får in (de visste inte hur många dagar/veckor det kunde ta).

Så får du inte den imorgon (fredag) så är chansen stor att du tyvärr också får vänta till de får in nya mobiler, vilket som sagt kan ta allt ifrån några dagar till en vecka eller två.

Postad 15 april 2010 - 20:15

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Kontaktade tre idag och frågade när min telefon skulle skickas (beställde i onsdags). De hade redan skickat ut hela första sändningen så jag blir tvungen att vänta till nästa omgång telefoner de får in (de visste inte hur många dagar/veckor det kunde ta).

Så får du inte den imorgon (fredag) så är chansen stor att du tyvärr också får vänta till de får in nya mobiler, vilket som sagt kan ta allt ifrån några dagar till en vecka eller två.

De påstod i alla fall att de HADE den och att den skulle skickas imorgon, fredag.

Det svaret fick jag från 3 olika personer på kundtjänst så det får jag väl tro på i alla fall. Jag kan tänka mig att kundtjänst menade att alla som fanns för tillfället var bokade av andra före dig. Men man kanske bara lurar sig själv..

Postad 15 april 2010 - 20:16

a548972
  • a548972
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Vilken tid? jag beställde vid 1500 och säljaren sa att den skulle skickas idag men fortfarande inget kollinummer? Får man mail när den skickats?

Beställde kl 13 och fick mail att den var skickad kl 15. Dustin är alltid riktigt snabba!

Postad 15 april 2010 - 20:17

Unregistered1583
  • Unregistered1583
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Service? Det e väl en DOA då eller?

Jag men endast en godkänd HTC verkstad kan och måste konstatera att det är en bubla och ett fabriksfel.
Så det är inte bara att hämta ut en ny, så jag får vänta 5 dagar inan dom har konstaterat att det är en bubbla.
Förhoppningsvis om den ska bytas ut så får jag en ny på plats när dom e klara.

Redigerat av Unregistered1583, 15 april 2010 - 20:51.

Postad 15 april 2010 - 22:12

Grumme
  • Grumme
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

Välkommen till Telenor, du har följande möjligheter för att kontakta kundtjänst för din beställning:
E-post till "internetbutiken".
Svaret du kommer få är spydigt och upprepande. Det är copy-paste:at och alla får samma svar: "Beräknad leveransstart är 16:e April, precis som det står på hemsidan".

Ställer du frågor får du inga svar. Allt är samma mantra, och du har ingen möjlighet att prata med en människa i telefon.

Påpekas kan ju att trots att Telenor är enorma så vet fortfarande ingen någonting. Vår status är NOLL. Ingen vet när mobilerna kommer, hur många som kommer, vilket könummer man har (om man har något alls, eller om det bara är black jack av allting). Ingen vet när telefonerna beräknas nå oss konsumenter.

Vill man ha obegränsad flatrate i Sverige så är det bara till att böja sig framåt och blocka upp tvålen medan Leverantören ger Service åt kunden. Dunk, dunk. Hårt och djupt. Du kvider och det gör ont, men kunden skall betjänas!

Ja Telenor fick dödskyssen av mig efter över 10 års trohet. (Europolitan --> Vodafone --> Telenor)
Jag ville förhandsboka Desiren där i början av mars, men det gick inte. När jag bad om att få en notifikation om när den gick att förhandsboka fick jag i butiken veta att "Det är bättre att du kollar på hemsidan istället, de får ändå infon före oss".
Efter denna orgie i servicemindness kontaktar jag precis som ovanstående skribent deras webbaserade kundtjänst.
Får även där veta att den inte går att förhandsboka och att de minsann inte kan skicka varken mail eller sms när möjligheten finns.

Dagen efter gick jag till Teliabutiken och lade min beställning utan några som helst problem.
Precis som för alla andra leverantörer flyttades visserligen leveransdatumet fram ett par gånger, men igår kunde jag hämta ut den i likhet med många (om än långtifrån alla) andra.

Hoppas verkligen att någon med lite ansvar på Telenor får läsa den här tråden så de inser vilket rykte de håller på att skaffa sig. :)

Redigerat av Grumme, 15 april 2010 - 22:12.

Postad 15 april 2010 - 22:24

Oboyen
  • Oboyen
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

En del säger att de beställt från halebop men jag hittar ingen htc desire på halebops hemsida. Hjälp?

Fick svar idag att den inte finns på hemsidan, med anledning att dom inte har den i lager.

Jag gjorde en beställning igår onsdag, och nu ligger telefonen sorterad i Jönköping.
Får vänta på den tills på måndag, då posten inte går snabbare hit.
4.394 kr inkl frakt :), och bra kundservice via chatt. Tyvärr inget telefonnr.

Postad 15 april 2010 - 23:02

pizzapappa
  • pizzapappa
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Om statusen för mitt paket är "Transporters", betyder det att det är påväg. Eller kan det också betyda att den har lämnat lagret, men egentligen ligger och samlar dam någonstans i göteborg?

Postad 15 april 2010 - 23:54

enmil
  • enmil
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Man blir lagom förbannad när man har förhandsbokat en telefon för att man vill ha den så fort den släpps och sen står man där utan när vem som helst kan springa och handla den IRL. Telenor har verkligen gjort bort sig. Några andra som gjorde samma misstag och beställde ifrån dem som kan komma med mer info än "leveransstart 16 april"? Får väl hoppas på måndag. =/

Postad 16 april 2010 - 06:20

trevlig
  • trevlig
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Man blir lagom förbannad när man har förhandsbokat en telefon för att man vill ha den så fort den släpps och sen står man där utan när vem som helst kan springa och handla den IRL. Telenor har verkligen gjort bort sig. Några andra som gjorde samma misstag och beställde ifrån dem som kan komma med mer info än "leveransstart 16 april"? Får väl hoppas på måndag. =/

Den enda info jag har fått av dom är att pga stopp i tullen på norska gränsen inte få telefonerna på lager förrens den 16:e. Idag med andra ord. Telenor är under kraftiga skakningar just nu, ändrar dom datumet idag så skickar jag ett mail om att jag avbokar min order. Kan lika gärna beställa via katshing, men som gustaf så är jag ute efter flatraten också. Jag misstänker att jag kommer surfa hur mkt som helst liksom.

Från webhallen så sa dom också att deras leverans blivit stoppad i tullen, antar att det är pga detta som som vi på telenor får vänta och att dom andra som fick sina lurar hade tur att inte få sin bil stoppad i tullen.

Postad 16 april 2010 - 06:43

Grumme
  • Grumme
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Var beredda på att somliga leveranser nu kommer att bli ytterligare försenade p.g.a. det vulkanutbrottsorsakade (Vilket ord! :blink:) flygstoppet över Sverige.

Postad 16 april 2010 - 07:45

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1 316 inlägg
  • 0

"Kul" att fler är i samma sits som jag var i! Bokade i början av mars men fick f-n ingen telefon. Trots flera dagars väntan där dom på 3 försäkrade mig om att telefonen packas just i detta nu fick jag ingen telefon. Min brist på tålamod tog över och jag köpte en Nexus One istället men håller tummarna för att det ska lösa sig för er! :blink:

Postad 16 april 2010 - 08:23

Mackan777
  • Mackan777
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Så ni som har beställt därifrån kan låta bli att hämta ut dom så får jag min tidigare :blink:

Blev så trött på att de va så sega då de tidigare sagt att jag skulle fått telefonen i förrgår så jag avbokade och gick till teknikmagasinet :D.

Bokade innan dig så du borde hamna en telefon närmare leverans :)

Postad 16 april 2010 - 08:53

Unregistered3e8931be
  • Unregistered3e8931be
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
ringde tele2:s webbbutik idag... frågade va som hänt me min best. hon sa att telefonerna hade kommit in väldigt sent den 13:e, så dom skickades ut den 14:e.. hon sa att ja borde få en avi i posten idag... vet inte hur många telefoner dom hade... ja beställde påskveckan... hoppas ja kan hämta den ida... :blink:

Postad 16 april 2010 - 09:24

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Till alla Tele2-beställare.

Jag beställde min i måndags. För 30 min sen så ringde en tjej från Shop4All (Tele2s webb-butik) och berättade att hon stod och packade ner min telefon medan vi pratade (måste varit mitt arga samtal igår som gjorde att hon var så noggrann :blink: )

Hur som helst så borde detta betyda att alla som beställt innan mig borde ha sina telefoner påväg. Men man vet ju aldrig... Inte när det gäller Tele2 :D

Postad 16 april 2010 - 09:38

Dramadrottning
  • Dramadrottning
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Från El giganten angående leverans på min "HTC Desire". Telefonen är betald i samband med beställningen som gjordes söndagen den 11e April.

"Hej,

tack för ditt mail.

Din produkt kommer skickas under dagen så du bör ha den under början av nästa vecka.

Ha en bra dag.

Med vänlig hälsning / Best regards
Erik S"

Nästa vecka så!
Mvh drama

Postad 16 april 2010 - 10:04

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Till alla Tele2-beställare.

Jag beställde min i måndags. För 30 min sen så ringde en tjej från Shop4All (Tele2s webb-butik) och berättade att hon stod och packade ner min telefon medan vi pratade (måste varit mitt arga samtal igår som gjorde att hon var så noggrann :blink: )

Hur som helst så borde detta betyda att alla som beställt innan mig borde ha sina telefoner påväg. Men man vet ju aldrig... Inte när det gäller Tele2 :D

Men fyfan va konstigt. Jag beställde mig i måndags också och när jag pratade med dem igår så sa dem att telefonen var slut och att de inte visste när de skulle få in den igen... Fick du ett mail om att den hade skickats? Kanske får ringa ett argt samtal jag också

Och nu ser jag på tele2's hemsida att telefonen inte är i lager. Suck..

Redigerat av Unregistered731b1cef, 16 april 2010 - 10:14.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.