* Officiell tråd iPhone 4 *
5170 svar till detta ämne
Postad 03 augusti 2010 - 02:09
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1 446 inlägg
Vilka andra anledningar då?
Och jo, jag är helt säker. Du kan inte använda iTunes utan att det skickas data om din telefon till apple. Du kan själv köra wireshark och analysera trafiken som lämnar din dator om du har lust. Trust me, jag är 100% säker på detta. Om internetanslutning saknas vid tillfället så kommer informationen cachas och skickas nästa gång du har internet-anslutning.
Kom inte och säg "det dummaste jag hört..." Check your facts...
Du skrev: "Du kan nu för tiden inte återställa en iPhone i iTunes utan att skicka telefonens nuvarande status till apple. Och det sker per automatik."Jag skrev: " Om du inte vill behöver du inte skicka någon data överhuvudtaget till Apple vid återställning."Och nu skriver du: "Du kan inte använda iTunes utan att det skickas data om din telefon till Apple". Och då skriver jag: Jo, när du installerar iTunes frågar en liten ruta dig om du vill skicka anonym användardata till Apple eller inte. Här kan man alltså välja nej. Om Apple trots detta gör det så skulle de få en hel del skit för det. Dock, det är rätt som du säger, att vid en återställning skickas status om den iPhone du återställer (Apple signerar iOS-mjukvaran), Men, om man verkligen är så nojig och inte vill att skicka någon som helst data till Apple vid återställning så gör man det via de SHSH-filer man sparat och startar Sauriks server i programmet Umbrella för att återställa. Och slutligen, jag är fortfarande rätt övertygad om att Apple på ett eller annat sätt vilka enheter det är som är jailbreakade. Men vad gör det egentligen, tror knappast de skulle få för sig att göra något drastiskt mot 10% av sina kunder. Att de inte gjort något på tre år förutom att täppa igen en del säkerhetshål och börja signera mjukvaruversionerna talar ju liksom för sig självt. Vet att det är offtopic, och jag ber och ursäkt för det, men ville bara klargöra detta lite då andra annars blir lite avskrämda för jailbreak i onödan.
Redigerat av shapic, 03 augusti 2010 - 02:11.
Postad 03 augusti 2010 - 06:28
holetaker
-
holetaker
-
Lärjunge
-
-
342 inlägg
funderar inte återställningsläget på luren, så blir det nog svårt. kanske får lämna in den å få en ny?
En kompis var här igår med sin lur, å med den gick det kanon att uppdatera. Å efter allt provande hit och dit så känner inte Itunes ens längre av att jag kopplar in telefonen, så det verkar inte bättre än att jag får gå ner på Tre och byta lur. Suck!
Postad 03 augusti 2010 - 07:32
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
tre är nog det värsta företaget jag har haft o göra med under min livstid. Har beställt saker över internet i 10 år nu och tre är ett ###### skämt.
De vet inte om jag har en beställning och om jag har en så får de inte säga kollinr???!?!?! Är de helt dumma i huvet? Jag har aldrig hört nått liknande någonsin. Helt otroligt. Varför finns tre kvar? varför har folk inte lämnat dom för länge sen?
Detta är första gången jag har att göra med 3. Efter detta aldrig aldrig mer.
Har du fått något mail eller likande om att du har beställt från dom ? Man brukar ju få någon sorts indikation på att man har beställt något
Postad 03 augusti 2010 - 07:32
gupp
-
gupp
-
Amatör
-
-
50 inlägg
En kompis var här igår med sin lur, å med den gick det kanon att uppdatera. Å efter allt provande hit och dit så känner inte Itunes ens längre av att jag kopplar in telefonen, så det verkar inte bättre än att jag får gå ner på Tre och byta lur. Suck!
Byta? Den kommer ju bli inskickad till verkstad.
Postad 03 augusti 2010 - 07:51
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Någon som vet ett smart sätt att överföra alla sina gamla kontakter till det nya simkortet/tele. Orkar inte skiva in alla kontakter på nytt
Postad 03 augusti 2010 - 08:11
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
Någon som vet ett smart sätt att överföra alla sina gamla kontakter till det nya simkortet/tele. Orkar inte skiva in alla kontakter på nytt
Som nämnts tidigare så är det bästa att synka kontakterna med någon onlinetjänst. T.ex. GMail. Då har du alltid kontakterna kvar. Även om du skulle sumpa telefonen. Om det fungerar beror dock på vilken telefon du byter ifrån. För att få igång detta så registrera ett gmailkonto och besök sedan www.gmail.com från mobilen! Har du en iPhone sen tidigare så är det ännu enklare att sätta upp synkning! Detaljer: http://www.google.com/mobile/mail/
Postad 03 augusti 2010 - 08:25
holetaker
-
holetaker
-
Lärjunge
-
-
342 inlägg
Byta? Den kommer ju bli inskickad till verkstad.
Ja, så blir det säkert. OM dom nu inte kan hjälpa mig i butiken såklart
Postad 03 augusti 2010 - 08:33
Kladdeman
-
Kladdeman
-
Rookie
-
5 inlägg
Hej alla!
Nu ger jag mig in i tråden efter 94 sidor. tänkte de var dags. Ett par korta frågor.
Har läst på ett par ställen bl.a på alltommac.se om att the phone house Tele2 IP4 skall vara olåsta? Någon som har testat och kan bekrefta det? Gäller det då alla IP4 som "sägs" vara låsta till Tele2. mediamarkt tex?
Vore ju najs och köpa en kontant för 5899 och tuta o köra =)
Nya Jailbreaken, låser den upp telefonen? (alltså för vilken operatör som helst) Gör den det så tål det att tänkas på helt klart. Börjar bli riktigt sugen nu!
Tack för mej!
Postad 03 augusti 2010 - 08:40
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Kan inte komma in på apples sida, ngn vet som försiggår?
Fy fan va härligt om det skulle visa sig att man kan köpa de olåsta hos apple store.
Men det kommer förmodligen inte hända
Redigerat av MrYamakasi, 03 augusti 2010 - 08:40.
Postad 03 augusti 2010 - 09:01
passan1
-
passan1
-
Beroende
-
-
1 019 inlägg
Hadde Nokia förut, synkade kontakter med ovi, sen ovi med windows kontakter. sen har itunes en möjlighet att synka med windows kontakter, det funkade klockrent.
Postad 03 augusti 2010 - 09:06
Junta
-
Junta
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Som nämnts tidigare så är det bästa att synka kontakterna med någon onlinetjänst. T.ex. GMail. Då har du alltid kontakterna kvar. Även om du skulle sumpa telefonen. Om det fungerar beror dock på vilken telefon du byter ifrån.
För att få igång detta så registrera ett gmailkonto och besök sedan www.gmail.com från mobilen! Har du en iPhone sen tidigare så är det ännu enklare att sätta upp synkning!
Detaljer: http://www.google.com/mobile/mail/
har en Gmail och en Yahoo mail, men hittar inga alternativ att synca över alla mina kontakter till någon av dessa två,.
Postad 03 augusti 2010 - 09:19
Whopper
-
Whopper
-
Veteran
-
-
1 567 inlägg
har en Gmail och en Yahoo mail, men hittar inga alternativ att synca över alla mina kontakter till någon av dessa två,.
Nu blir detta lite väl mycket OT som inte hör hemma i denna tråd! Om det fungerar beror på vilken mobil har du idag! Besökte du www.gmail.com från din mobil? Testa att googla: +sync +contacts +gmail +<din mobil>
Postad 03 augusti 2010 - 09:59
jeffkan
-
jeffkan
-
Användare
-
-
120 inlägg
Hej alla! Nu ger jag mig in i tråden efter 94 sidor. tänkte de var dags. Ett par korta frågor. Har läst på ett par ställen bl.a på alltommac.se om att the phone house Tele2 IP4 skall vara olåsta? Någon som har testat och kan bekrefta det? Gäller det då alla IP4 som "sägs" vara låsta till Tele2. mediamarkt tex? Vore ju najs och köpa en kontant för 5899 och tuta o köra =)
Nya Jailbreaken, låser den upp telefonen? (alltså för vilken operatör som helst) Gör den det så tål det att tänkas på helt klart. Börjar bli riktigt sugen nu!
Tack för mej!
att du jailbreakar din iphone betyder inte att den är upplåst. Du jailbreakar den först, och sedan låser du upp iphonen.
Postad 03 augusti 2010 - 10:04
Hex
-
Hex
-
Användare
-
-
231 inlägg
Ang. Batteriet så har jag:
10h 6min användning
17h 8min Vänteläge
36% batteri kvar.
Sedan jag laddade den senast, vilket jag tycker är helt fantastiskt. Lade den på laddning i en 6h när jag fick den.
Redigerat av Hex, 03 augusti 2010 - 10:05.
Postad 03 augusti 2010 - 10:30
badboy_12345
-
badboy_12345
-
Användare
-
-
198 inlägg
och det är omöjligt att dölja spåren efter en jailbreak.
ehh what? Ren skitsnack... bara att återställa den. Har gjort det en gång och lämna in den på garanti, inga problem alls Ingen som har gjort så har haft några problem med garantin
Redigerat av badboy_12345, 03 augusti 2010 - 10:30.
Postad 03 augusti 2010 - 11:04
Bumb
-
Bumb
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Ang. Batteriet så har jag: 10h 6min användning 17h 8min Vänteläge 36% batteri kvar.
Sedan jag laddade den senast, vilket jag tycker är helt fantastiskt. Lade den på laddning i en 6h när jag fick den.
Du har allså användt den i tex surfning, spel etc i 10 h och 6 min, sedan haft den liggandes orörd i 17 h 8 min, och har 36% kvar?? Låter bra om det är så...funderar på beställa en från tele2, och med en så bra batteritid blir man inte mindre sugen
Postad 03 augusti 2010 - 11:09
krille009
-
krille009
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Låter bra om det är så...funderar på beställa en från tele2, och med en så bra batteritid blir man inte mindre sugen 
Om du redan har abb hos tele2 kan du köpa en kontant hos comviq för lite mindre än 6000kr. Fungerar att stoppa in tele2 sim-kort i comviq-låsta mobiler  Behöver bara klippa lite i simet. Är du rädd för det så finns det att köpa micro-sim cutters
Redigerat av krille009, 03 augusti 2010 - 11:11.
Postad 03 augusti 2010 - 11:59
anonymo
-
anonymo
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Jag ladda aldrig min mobil 6h första gången. Skulle ja ha gjort det? Min batteri räcker till 6-7 timmar användning, jag har laddat mobilen fullt 3 gånger.
Redigerat av anonymo, 03 augusti 2010 - 12:00.
Postad 03 augusti 2010 - 12:15
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Här finns det smidigaste sättet tror jag. http://www.google.co...amp;topic=14252
Postad 03 augusti 2010 - 12:22
Hex
-
Hex
-
Användare
-
-
231 inlägg
Nu har jag 11h 15m användning och 19h 25min vänteläge.
Så efter närmare 30h så har jag 20% batteri kvar.
(Kom precis på att jag faktiskt haft den inkopplad i datorn i ca 1h för att uppdatera till 4.0.1. Vilket gör att siffrorna inte är 100%iga.)
Postad 03 augusti 2010 - 12:26
holetaker
-
holetaker
-
Lärjunge
-
-
342 inlägg
Installerade om Itunes, funkade ej Provade att hämta 4.0, funkade ej Provade att köra återställningsläget, funkade heller ej. Någon som har något tips???? 
Efter att ha varit i kontakt med Tre´s support har jag testat att uppdatera/återställa på två andra datorer utan framgång. Enligt supporten har dom fått in fler lurar med samma fel och satt en speciell tekniker på fallet. Så om nån mer får samma problem så vet ni
Postad 03 augusti 2010 - 12:30
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2 705 inlägg
Apple har släppt en rad rekommendationer när det gäller iPhone batteri: Länk
Postad 03 augusti 2010 - 12:52
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2 709 inlägg
Här finns det smidigaste sättet tror jag.
http://www.google.co...amp;topic=14252
Kan man inte bara skicka alla kontakter från sin gamla mobil via blåtand till sin nya ip4?
Postad 03 augusti 2010 - 13:04
Bumb
-
Bumb
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Nu har jag 11h 15m användning och 19h 25min vänteläge. Så efter närmare 30h så har jag 20% batteri kvar.
(Kom precis på att jag faktiskt haft den inkopplad i datorn i ca 1h för att uppdatera till 4.0.1. Vilket gör att siffrorna inte är 100%iga.)
Jaha det förklarar saken, det motsvarar väl en timmes laddning ungefär.....
Postad 03 augusti 2010 - 13:09
Hex
-
Hex
-
Användare
-
-
231 inlägg
Tvivlar dock på att en timma i USBn motsvarar 1 timma i vägguttaget =)
15-20min kanske hehe.
Postad 03 augusti 2010 - 13:25
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Kan man inte bara skicka alla kontakter från sin gamla mobil via blåtand till sin nya ip4?
Det går tyvärr inte. Som jag förstått så kan man inte skicka saker via blåtand till eller från en iPhone.
Postad 03 augusti 2010 - 13:28
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2 709 inlägg
Ok. jävligt kasst kan jag tycka ! men men bara gilla läget då
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 03 augusti 2010 - 13:29.
Postad 03 augusti 2010 - 13:48
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2 709 inlägg
Kör inte outlook dock men nått hittar jag på  vet iaf att de inte funkar via blåtand nu som jag kanske trodde funka.
Postad 03 augusti 2010 - 13:52
Unregistered38bbb728
-
Unregistered38bbb728
-
Forumräv
-
-
628 inlägg
Jag ska testa å ladda ur batteriet helt och ladda det fullt där efter å se ifall det hjälper.
Postad 03 augusti 2010 - 14:50
bigbandit
-
bigbandit
-
Användare
-
-
161 inlägg
Kör inte outlook dock men nått hittar jag på vet iaf att de inte funkar via blåtand nu som jag kanske trodde funka.
Har du kontakterna på ditt gamla simkort så kan du klippa till det till microsim storlek och sen kopiera dom till iphonen. På så sätt får du också över dom till gmail om du använder dig av det om du sätter upp ditt gmailkonto som exchange.
Postad 03 augusti 2010 - 14:52
Unregistered2063bc1b
-
Unregistered2063bc1b
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Hej, är det någon som kan svara på hur läget är med Iphone 4 i USA, går det att åka dit och köpa en ? Eller är det endast med abonnemang? och isåfall, hur funkar det för dom som köper med abonnemang, får man inte räkningar isåfall ?
Postad 03 augusti 2010 - 15:56
nosslo77
-
nosslo77
-
Användare
-
-
183 inlägg
Hej, är det någon som kan svara på hur läget är med Iphone 4 i USA, går det att åka dit och köpa en ? Eller är det endast med abonnemang? och isåfall, hur funkar det för dom som köper med abonnemang, får man inte räkningar isåfall ?
Man kan endast köpa den låst till AT&T, så det blir inte så användbart ändå, i Kanada däremot...
Redigerat av nosslo77, 03 augusti 2010 - 15:58.
Postad 03 augusti 2010 - 16:01
godissugen
-
godissugen
-
Användare
-
-
190 inlägg
det går att köpa de olåsta i Danmark och Norge.
Postad 03 augusti 2010 - 16:04
handsomedevil
-
handsomedevil
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Skulle uppdatera programvaran till den senaste 4.0.1 istället för 4.0 som låg i. När den återställer fast iphone-programvara så hänger det sig. Vid ca 75% av återställningen enligt telefonens display. Vad ska jag göra?? Telefonen är nu obrukbar Jag har dragit ut alla USB-kablar och kör enbart med dom till tangentbord, mus och iphone. FUnderar på att installera om itunes (Har den senaste), MEN vad händer då med apparna jag köpt och hämtat hem???
Innan jag gjorde uppdateringen så synkade jag och det funkade bra
Dra ur kontakten till modemet/noden eller vad du nu har. Sjukt lösning som funkade för mig.
Postad 03 augusti 2010 - 16:15
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Vad jag har fattat det som så gäller samma sak där som här. Du tecknar alltså ett abonnemang. Och givetvis får du ju såklart räkningar. Du kan säkert beställa en olåst iPhone från USA också, men med frakt, tull och svensk moms som tillkommer så betvivlar jag att du kommer spara något på det. Dessutom gäller inte garanti i sverige på produkter köpta utanför Europa.
Inte utanför europa, utan utanför sverige. Jag var tvungrn att skicka tillbaka min till England som låg i Europa sist jag kollade.
Postad 03 augusti 2010 - 16:39
Unregistered1ee0a150
-
Unregistered1ee0a150
-
Forumräv
-
-
541 inlägg
I Danmark säljs olåsta Iphone 4:or. Kostar dock 6100:- för 16gb, 7200:- för 32gb (SEK).
Postad 03 augusti 2010 - 17:02
Unregistered2063bc1b
-
Unregistered2063bc1b
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Jag skall åka till USA i höst och därför undrar jag, om den endast är LÅST till AT&T så gör det inget, för då kan man ju jailbreake den förhoppningsvis.
MEN det jag undrar är om dom bara säljer med abonnemang? För isåfall fattar jag inte hur alla Iphones på blocket som är köpta i USA kan ha köpts?
Någon som vet?
Postad 03 augusti 2010 - 17:26
MD80_tech
-
MD80_tech
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hmm? Har också undrat om iphones köpte från USA?
Var i staterna i höstas och om jag inte missminner mig skulle man ha amerikanskt nr, motsvarande svensk personummer eller liknande.
Har ni inte läst att folk i USA efter en dom i rätten får låsa upp telefonerna och använda sig av andra operatörer än AT&T? Det bådar gott för oss som vill köpa den därifrån.
Sen är det ju de här ruttna garantierna apple ger.. Som tidigare konstaterats i tråden så ska telefonen skickas till inköpslandet för service (1000% korkat?). Dem som köpte i england får skicka dit etc etc.
Gillar den nya Iphonen och ska köpa den i höst, men gillar inte Apple som företag.
Postad 03 augusti 2010 - 19:11
holetaker
-
holetaker
-
Lärjunge
-
-
342 inlägg
Dra ur kontakten till modemet/noden eller vad du nu har.
Sjukt lösning som funkade för mig.
Jag har router. Menar du att jag ska stänga ner internetanslutningen helt under uppdateringen? Låter som en sjuk lösning och hade gärna provat, men lämnade in telefonen till tre idag. Så om tio arbetsdagar får vi se vad som händer. Surt som fan att behöva lämna in en helt ny produkt, men så är det inget nytt med barnsjukdomar heller
Postad 03 augusti 2010 - 19:24
MD80_tech
-
MD80_tech
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Reg. Price: $599.99 på bestbuy.com
Så jo, den är billigare där!
Postad 03 augusti 2010 - 19:41
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Har nu äntligen fått den efter massa strul.
Kan nån hjälpa mig och kolla en sak.
på undersidan är det ju som 2st högtalare.
jag upptäckte när jag prova ett spel att det bara kommer ljud ur den högra ska det komma från den vänstra med ?
och sånafall är den trasig ? eller är den för nått annat ljud ?
Postad 03 augusti 2010 - 19:44
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1 235 inlägg
Har nu äntligen fått den efter massa strul.
Kan nån hjälpa mig och kolla en sak. på undersidan är det ju som 2st högtalare. jag upptäckte när jag prova ett spel att det bara kommer ljud ur den högra ska det komma från den vänstra med ? och sånafall är den trasig ? eller är den för nått annat ljud ?
Om du tittar på telefonens ände så du har skärmen uppåt, då är den vänstra ingen högtalare utan mikrofonen medans den högra är just högtalaren.
Postad 03 augusti 2010 - 19:46
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Om du tittar på telefonens ände så du har skärmen uppåt, då är den vänstra ingen högtalare utan mikrofonen medans den högra är just högtalaren.
Kom på det precis efter jag skrivit  fan va dum man får va hahah..
Postad 03 augusti 2010 - 19:51
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
jag märker av antennproblemet ganska rejält när jag verklite försöker att testa det. som mest får jag det att sjunka 3 pluppar från fullt. och har jag ett par bara så försvinner allt och får ingen motagning. Dock är detta när jag verkligen försöker.
och jag håller inte änns så i telefonen i normala fall. Visst kan det bli lite sämre om man håller lite galet men men jag tror inte det är något problem för mig så jag tänker inte lämna tillbaka den iallafall. har även beställt en bumper men mest för att den är gratis  .
Jag ljuger inte när jag säger att den är 100 gånger snabbare än min xperia x1a som jag har. haha ###### skit telefon.
Postad 03 augusti 2010 - 19:56
MrYamakasi
-
MrYamakasi
-
Användare
-
-
117 inlägg
Någon som vet hur det är med lagerstatus?
Finns det butiker som har de på lager? Eller är det 3-4 veckor var man än köper den, butik/online?
Postad 03 augusti 2010 - 20:00
Unregistered37512
-
Unregistered37512
-
Användare
-
-
150 inlägg
Vad säger folk om antennproblematiken? Några av er måste ju ha en Iphone4 vid det här laget... så.. spit it out! Problemet finns, men hur upplever ni det?
Har testat utan fodral och nej jag märker inte av antennproblemet alls
Postad 03 augusti 2010 - 20:08
Unregistered2063bc1b
-
Unregistered2063bc1b
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Reg. Price: $599.99 på bestbuy.com
Så jo, den är billigare där!
Regular Price är väl det? alltså vad den kostat utan abonnemanget? Det innebär väl inte att dom säljs även för det priset väl ?
Postad 03 augusti 2010 - 20:28
MD80_tech
-
MD80_tech
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Misstänker att 599 gäller om man köper utan "plan" eller abonnemang men att man är låst till AT&T ändå. Om det är så betyder det det att IP4 är marginellt billigare i US än här, men det är ju inga stora summor.
Köper en i Sverige för bekvämlighets skull, vill ju kunna nyttja service nätet som finns här utom att skicka den tvärs över klotet.
Dock ska jag vänta lite till, så att antennproblemen förhoppningvis blir förbättrade.
Postad 03 augusti 2010 - 20:35
Unregisteredd51b7e75
-
Unregisteredd51b7e75
-
Beroende
-
-
1 408 inlägg
jag märker av antennproblemet ganska rejält när jag verklite försöker att testa det. som mest får jag det att sjunka 3 pluppar från fullt. och har jag ett par bara så försvinner allt och får ingen motagning. Dock är detta när jag verkligen försöker.
Hur upplever du surfandets hastighet när du gör deathgrip? Är det lätt att framkalla så man gör deathgripet? eller måste man verkligen fokusera för att få det? Tänkt liksom om man höll mobilen vanligt(dvs utan avsikt att göra deathgrip) i vänsterhanden och man märker direkt att det blir dålig mottagning.
Postad 03 augusti 2010 - 21:29
jakob01p
-
jakob01p
-
Användare
-
-
128 inlägg
Hur upplever du surfandets hastighet när du gör deathgrip? Är det lätt att framkalla så man gör deathgripet? eller måste man verkligen fokusera för att få det? Tänkt liksom om man höll mobilen vanligt(dvs utan avsikt att göra deathgrip) i vänsterhanden och man märker direkt att det blir dålig mottagning.
Jag tycker det går skit segt hur jag än håller luren.. kör dock inte genom wifi utan bara via 3g och det är väl inte den snabbaste hastigheten jag fick med på abonemanget antar jag så man får väl ta nån högre hastighet sen. Har inte hållt på så mycket med den än så det är svårt att säga efter ett par timmar bara . Men jag tycker det borde vara lätt att råka ut för då jag själv håller den i vänster när jag tex surfar. Men som sagt jag får återkomma när jag har testat lite mer. har inte en aning om hur jag får igång wifi då jag bara får fel lösen när jag försöker ansluta till mitt nätverk :S
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|