Nokia N8 256MB RAM 16GB
(Mobiltelefoner)
|
8
|
(124)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Vilken lur med HDMI? (4 inlägg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlägg)
|
15 år sedan |
Ultimata Androiden? (47 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 25 November 2010 - 21:44
Tips på hur ni byter typsnitt i Symbianmenyerna:
http://mynokiablog.c...-e7/#more-15985
http://thegadgetbuff...ymbian3-device/
Postad 25 November 2010 - 21:44
Själv har jag själv stött på ett problem. Nu verkar det som alla (?) eller vissa widgets inte kan ansluta till internet. Dock fungerar ju webbläsaren. Hmmm.
Postad 25 November 2010 - 21:58
Det fanns ett inlägg om det lite tillbaka, en sida eller två.
Själv har jag själv stött på ett problem. Nu verkar det som alla (?) eller vissa widgets inte kan ansluta till internet. Dock fungerar ju webbläsaren. Hmmm.
Fick min utbytt bland annat pga det, efter 20h fuckade wlanet upp sig så allt som ville använda det fick mobilen att krasha = omstart genom att hålla inne strömbrytaren. Total återställning inkl radering -> 4 dagar senare slutade widgets att gå att uppdatera "ingen kontakt" eller nått stod det.. En till total återställning med radering gav mig två dar till innan felet kom tillbaks.
Inte hunnit lägga in mina rss'er igen, men det kommer snart !
Tråkigt med sånna här fel :S
Postad 25 November 2010 - 22:02
Postad 25 November 2010 - 22:16
Har problem med Ovi store nu, lyckades tanka några program igår, men nu har jag säkert lyckats ändra någon inställning, så får hela tiden "Install.fel" när mobilen tankat ner och försökt installera, någon som vet vad jag har lyckats med?
Har också fått det några gånger. Brukar fungera efter att man startar om OVI store eller väntar en stund. Har inte klurat ut om det är något strul med Nokias server eller lokalt.
Postad 25 November 2010 - 22:21
Så är det någon här som har några strategier för backup av telefonen eftersom Ovi suite gör ett sådant extremt patetiskt jobb?
Finns säkehetskopiering i telefonens filhanterare. Vad är det för fel på Ovi Suites säkerhetskopiering?
Postad 25 November 2010 - 22:28
Inget känt problem enligt Nokia, jag skulle avvakta och se om problemet återkommer innan jag skickar den på lagning.Närjag hade Samsung Omnia hd(som hade Symbian) så fanns det problemet i början. Den laddade visserligen via usb men sedan laddade den ur om man inte startade om telefonen. Det fixades senare via uppdateringar. Kolla med Nokia ifall de känner igen problemet.
Har laddat via usb och vanliga laddaren i över 1 månad utan problem innan detta hände.
Postad 25 November 2010 - 22:28
Det var ju inte vettigt att byta typsnitt då det gav krångel med OVI.Här finns typsnittsguider:
Postad 25 November 2010 - 22:30
Den gör inte en ordentlig backup. Program, teman, ljudfiler, mm försvinner efter återställning.Finns säkehetskopiering i telefonens filhanterare. Vad är det för fel på Ovi Suites säkerhetskopiering?
Redigerat av Serenity, 25 November 2010 - 22:31.
Postad 25 November 2010 - 23:06
nä, tror jag passar på det tills det finns nått bättre sättDet var ju inte vettigt att byta typsnitt då det gav krångel med OVI.
Postad 25 November 2010 - 23:20
En bugg eller annat strul har jag dock, på tredje skärmen har jag en widget med genvägar som inte fungerar att byta genvägar till , blir bara frågetecken. Ibland funkar det byta en men då byts någon annan ut till frågetecknet..skumt.
Jag hade samma bekymmer men hittade en lösning efter många försök..
Ta bort den den strulande genvägswidgeten.
Välj sen en fungerande genvägswidget, redigera den och tryck klart.
Lägg sen till en ny genvägswidget, nu bör det fungera igen.
Länkningen mellan genväg/program verkar balla ur om man avinstallerar nåt har en genväg, gissar jag.
Postad 25 November 2010 - 23:28
Telefonen visar bilder och film i 720p, resten visas i upskalad nHD (360p).beror det inte på att den kör 720p och inte 1080p som skärmen kör. är väl ganska naturligt att det blir lite pixligt när du inte får nativeupplösning. med datorn inkopplad får du ju 1080p och i N8:an kör du ju bara 640x360. sen om du får ut 720p i menyerna och spel är svårt att svara på men det är väl tveksamt. när du kör ut hd film får du ju det iallafall.
Postad 26 November 2010 - 02:47
Det här programmet konverterar .ttf till .otf, sen är det väl bara att ändra tillbaka namnet till .ttf, hoppas jag..
Om det löser alla program har jag ingen aning om.
Postad 26 November 2010 - 06:00
Jag har problem att koppla ned WLAN.
När jag kopplar ned så återkopplar WLAN efter 10 sek.
Har kollat alla inställningar i enlighet med instruktioner men hittar inget mera att testa.
Tips?
Kör trådlöst mot D-Link 855
Jag hade också svårt att stänga av Wlanet, vilken inställning man än ändrar på så vill den koppla upp sig.
Lösningen finns i mailprogrammet, man går in i inställningar för synkronisering och avmarkerar alla dagar. Bocka av dem alltså. Det spelade ingen roll om mailprogrammet var på eller inte, det var det som ville ha wlan aktivt när man var hemma. Efter det så har det funkat perfekt.
För övrigt blir jag mer och mer impad av kameran, den bästa i mobilväg, helt klart.
Postad 26 November 2010 - 09:50
1. Hur får man en hel widget med radio som i första bilden i inlägg 2682? För det är väl radio? Eller är det en internetradio app som man måste ladda ner? Som det är nu kan jag bara ha den som en genväg, dvs. jag måste välja ytterliggare tre saker att lägga upp. VIll ju som endast ha radio widgeten....
2. Läste att man kan lägga upp bilder direkt i faceook nu utan att behöva använda pixelpipe, men hur gör man det? Jag hittar inget sånt?
Postad 26 November 2010 - 11:14
Annars finns den här videokonverteringsguiden:
"Getting Started
Download WinFF
Install the software and launch.
Select Edit --> Presets from the top menu bar.
Click on the Import button in the Edit Presets window.
Locate the 'NokiaN8.wff' file and select.
Click on the Save button in the Edit Presets window.
Now you have imported the settings profile for Nokia N8.
Click on the ADD button in the WinFF window to add the video file to be converted.
Select 'Nokia N8' from the Convert To combo box.
Select 'Nokia N8 Widescreen' from the Device Preset combo box.
Click on the Convert button which opens up a MS-DOS window showing the conversion process. Once the conversion is complete, click on any button to exit the MS-DOS window."
http://www.youtube.c...player_embedded
Jag testade detta. Filen som jag testade konvertera var drygt 6gb och i efterhand var den bara drygt 1gb. Det tog dessutom vääääldigt lång tid, 4-5h. Ska det ta så lång tid? Kommer bildkvaliten fortfarande vara lika bra?
Postad 26 November 2010 - 11:34
Har två frågor:
1. Hur får man en hel widget med radio som i första bilden i inlägg 2682? För det är väl radio? Eller är det en internetradio app som man måste ladda ner? Som det är nu kan jag bara ha den som en genväg, dvs. jag måste välja ytterliggare tre saker att lägga upp. VIll ju som endast ha radio widgeten....
2. Läste att man kan lägga upp bilder direkt i faceook nu utan att behöva använda pixelpipe, men hur gör man det? Jag hittar inget sånt?
orkar inte leta upp inlägget... men antar att det är widgeten för musikspelaren du menar? den funkar för radion också och visar senast öppnade har jag för mig.
när du tagit en bild finns det en ikon för delning.
Postad 26 November 2010 - 12:14
Kollade lite i fotoalbumet, och där finns det som en "bock", typ ett snett V. Klickar man på den så blir det bara ett steck igenom den. Vad händer egentligen då man trycker på den? Märker inte av att något händer.
Redigerat av konsum, 26 November 2010 - 12:38.
Postad 26 November 2010 - 13:18
Jo, du hade helt rätt angående att widgeten visade senaste. Tack för hjälpen. Det finns däremot inte någon delnings ikon....kanske måste uppdatera telefonen? Hittade dock endast två uppdateringar då jag kollade med telefonen. Den ena var nån uppdatering för telefonen, den andra var teman.....sen hittar den inga fler uppdateringar. Så vet inte riktigt vad som är fel.
Kollade lite i fotoalbumet, och där finns det som en "bock", typ ett snett V. Klickar man på den så blir det bara ett steck igenom den. Vad händer egentligen då man trycker på den? Märker inte av att något händer.
du måste uppdatera den först, innan dess kan du inte dela direkt från album.
Postad 26 November 2010 - 13:30
Postad 26 November 2010 - 13:52
Fick min blåa N8 från Nokiastore igår. Är rätt så nöjd med kameran, men håller på att bryta ihop över hur dålig facebookappen är! Dubbla mellanslag när man skriver statusuppdateringar. Vilket meck! Kan man inte ens se sina notifications nånstans? Sen undrar jag om det finns nån lamp-app som använder sig av blixtlampan? Vet någon när SL-appen ska komma tillbaks till symbian förresten?
facebookappen är ganska så skräpig. du får komplimentera med att surfa in istället.
Postad 26 November 2010 - 14:32
du måste uppdatera den först, innan dess kan du inte dela direkt från album.
Jo jag har uppdaterat den. Som sagt, hittade två uppdateringar som jag installerade, den ena var en uppdatering för telefonen, den andra gav mig bara nya teman. Efter att ha installerat dessa två hittar telefonen inga nya uppdateringar.
Postad 26 November 2010 - 15:11
Ja, jag hoppas verkligen att nokia gör något åt både appen och widgeten. Notifications är ju det man oftast vill se...facebookappen är ganska så skräpig. du får komplimentera med att surfa in istället.
Postad 26 November 2010 - 15:22
Undrar om någon har hittat nån rolig App för N8? tänker då på nåt i stil med kanske "Agingbooth" som finns på iphone , eller Talking tom som finns till androiderna osv.?
Utbudet är ju klent . Har kollat igenom vad folk skrivit i detta forum och tipsat men det är ju så mycket att gå igenom
Postad 26 November 2010 - 15:28
Sen undrar jag om det finns nån lamp-app som använder sig av blixtlampan?
N8 har en riktig blixt som bara kan lysa väldigt starkt under en väldigt kort stund. Men det finnas appar som använder displayen som lampa, typ QTorch.
Postad 26 November 2010 - 15:31
Blixten är ju en blixt som i riktiga kameror. Normalt har telefoner lysdioder som blixt, dessa kan man tända. Men en riktig blixt som N8 har måste laddas i några sekunder och sen blixtra en gång, sen ladda några sekunder igen. N8 hade varit riktigt fulländad om den haft en diodlampa också. Diodlampa är bra när man filmar och har den som ficklampa. En blixt är bättre vid stillbilder eftersom den är överlägsen dioderna i ljusstyrka.Fick min blåa N8 från Nokiastore igår. Är rätt så nöjd med kameran, men håller på att bryta ihop över hur dålig facebookappen är! Dubbla mellanslag när man skriver statusuppdateringar. Vilket meck! Kan man inte ens se sina notifications nånstans? Sen undrar jag om det finns nån lamp-app som använder sig av blixtlampan? Vet någon när SL-appen ska komma tillbaks till symbian förresten?
Edit: skanberg4 hann före
Redigerat av Gustav E, 26 November 2010 - 15:32.
Postad 26 November 2010 - 15:41
Du sätter telefonen i ett läge där du kan trycka på bilder för att markera dem.Jo, du hade helt rätt angående att widgeten visade senaste. Tack för hjälpen. Det finns däremot inte någon delnings ikon....kanske måste uppdatera telefonen? Hittade dock endast två uppdateringar då jag kollade med telefonen. Den ena var nån uppdatering för telefonen, den andra var teman.....sen hittar den inga fler uppdateringar. Så vet inte riktigt vad som är fel.
Bättre metod: avmarkera hämta snarast och sätt den till ett intervall, t ex 15 minuter.Jag hade också svårt att stänga av Wlanet, vilken inställning man än ändrar på så vill den koppla upp sig.
Lösningen finns i mailprogrammet, man går in i inställningar för synkronisering och avmarkerar alla dagar. Bocka av dem alltså. Det spelade ingen roll om mailprogrammet var på eller inte, det var det som ville ha wlan aktivt när man var hemma. Efter det så har det funkat perfekt.
För övrigt blir jag mer och mer impad av kameran, den bästa i mobilväg, helt klart.
Du kommer troligtvis inte märka någon skillnad eftersom mobilen har så liten skärm. Dock skulle jag inte rekommendera programmet, utan den guide som jag gjort tidigare. Jag skulle dock behöva uppdatera den 3:e delen.Jag testade detta. Filen som jag testade konvertera var drygt 6gb och i efterhand var den bara drygt 1gb. Det tog dessutom vääääldigt lång tid, 4-5h. Ska det ta så lång tid? Kommer bildkvaliten fortfarande vara lika bra?
Är det någon som känner till någon bra nedräknare för N8?
Redigerat av Serenity, 26 November 2010 - 15:41.
Postad 26 November 2010 - 15:54
Postad 26 November 2010 - 16:23
Du kommer troligtvis inte märka någon skillnad eftersom mobilen har så liten skärm. Dock skulle jag inte rekommendera programmet, utan den guide som jag gjort tidigare. Jag skulle dock behöva uppdatera den 3:e delen.
Jag ska testa din guide ikväll, däremot är jag absolut inte i närheten av lika insatt som dig och det där lät lite tjorvigt, men ska försöka följa din guide och se hur resultatet blir!
Jag ska spela upp den på tvn sen.
Är det någon som har testat SPB Mobile Shell från Ovi store? Jag har läst lite kort om att det är bra men eftersom det är dyrt vill jag gärna få flera synpunkter.
Jag tror det finns en "lite-version" på ovi-store som du kan testa.
Edit: Det finns även et program som heter "grid touch" som du kan testa om du vill.
Redigerat av SvenSven, 26 November 2010 - 16:24.
Postad 26 November 2010 - 16:25
Grejen är ju att jag ska försöka få den så enkel att förstå så att folk som inte är "insatta" kan förstå den.Jag ska testa din guide ikväll, däremot är jag absolut inte i närheten av lika insatt som dig och det där lät lite tjorvigt, men ska försöka följa din guide och se hur resultatet blir!
Jag ska spela upp den på tvn sen.
Din "feedback" kan visa sig vara väsentlig.
Postad 26 November 2010 - 16:49
Är det någon som har testat SPB Mobile Shell från Ovi store? Jag har läst lite kort om att det är bra men eftersom det är dyrt vill jag gärna få flera synpunkter.
SPB Mobile shell lite finns att ladda ner grattis på ovi-store. Jag vet inte om det var någon riktig höjdare däremot, jobbigt fula övergångar och ganska fult tema också. Scrollandet gick mycket mjukare och skönare däremot. Vet inte vad skillnaden är mot fullversionen däremot.
Edit: oj, hade inte uppdaterat sidan på länge och såg att någon redan svarat, sry
Redigerat av abbelito, 26 November 2010 - 16:50.
Postad 26 November 2010 - 17:17
Hoppas någon kan svara på detta=)
Postad 26 November 2010 - 17:21
Del 2 & 3 ligger kvar på samma URL. Kommer att fixas/ersättas så småningom.
Postad 26 November 2010 - 17:22
Jo jag har uppdaterat den. Som sagt, hittade två uppdateringar som jag installerade, den ena var en uppdatering för telefonen, den andra gav mig bara nya teman. Efter att ha installerat dessa två hittar telefonen inga nya uppdateringar.
Ni som har så att det funkar att skicka bilder till facebook via en ikon i telefonen, native så att säga, utan att använda pixelpipe, hur uppdaterade ni telefonen? Som jag skev på förra sidan så har jag uppdaterat de uppdateringar som telefonen hittade, varav en var nån programuppdatering och den andra bara var nya teman. Sen hittar telefonen inga nya uppdateringar, står att jag har alla....så som ni förstår är jag lite fundersam. Förutom detta bekymmer verkar det vara en väldigt cool telefon, förutom webbläsaren som är lite si sådär. Ska nog testa opera lite senare.
Hoppas någon kan svara på detta=)
Uppdatera Nokia Social till 1.2.
Postad 26 November 2010 - 18:17
hm, har uppdaterat "social" och det står att det nu är version 1.1.264. Fattar inte varför den inte uppdaterar till 1.2 om det nu ska vara den senaste.Uppdatera Nokia Social till 1.2.
Postad 26 November 2010 - 23:21
Den ska finnas som en update via Ovi Store eller Ovi Suite. Om inte kolla här:hm, har uppdaterat "social" och det står att det nu är version 1.1.264. Fattar inte varför den inte uppdaterar till 1.2 om det nu ska vara den senaste.
http://discussions.n...ght/true/page/2
Postad 27 November 2010 - 10:18
hm, har uppdaterat "social" och det står att det nu är version 1.1.264. Fattar inte varför den inte uppdaterar till 1.2 om det nu ska vara den senaste.
kör nokia ovi suite
anslut telefonen med usb
Kör denna fil : http://nmota.messagi...1_2_update.sisx
Postad 27 November 2010 - 11:39
Postad 27 November 2010 - 11:47
Någon annan som har problem med Widgetsar? Först hängde sig Battery Monitor. Den har fastnat på 98% och den går inte att öppna från widgeten (om jag går in via program funkar den). Nu har även Meddelande-widgeten lagt av. Inga missade samtal etc står det, oavsett hur mycket jag missat. Om jag försöker lägga till Meddelande-widgeten på en annan startskärm så blir det blankt.
Antar att du provat att starta om samt att ta bort den från alla startskärmar och sen lagt tillbaka den?
Postad 27 November 2010 - 12:41
Pamela Andersson i video filmad med N8, ger bort N8 på mässor, världsrekord med N8 i Rosengård, i USA har man anställt Jerri DeVardi som tydligen var väldigt framgångsrik när hon var Senior Vice President for Marketing and Brand Management för Verizon.
http://mynokiablog.f...rizon.jpg?w=280 Kvinnan till höger
50 sekunder in i filmen så använder man visst N8 för avkodning:
http://www.youtube.c...layer_embedded#!
Bara en sådan grej, tydligen så har Nokia skaffat sig nått typ av samarbete med Disney.
BTW såg en lovande app från Nokia, "Nokia Situations" , http://www.youtube.c...player_embedded Den använder tydligen GPS:en för att ändra profiler.
"You can trigger any combination of the following actions in any situation:
•Change Ringtones, make the phone go silent or louder, turn vibra on/off, and all the other profile settings.
•Answer missed calls with SMS. Especially when you set your phone to silent, you can also make it reply to missed calls, from contacts in your phonebook, with a pre-defined SMS.
•Save Power. Not using phone for a while, like when sleeping? Turn Bluetooth on/off or let your phone change to power-saving mode totally.
•Change UI theme / Wallpaper. Want to make the phone look different in different situations? Change the Theme during free time vs. when you are at work.
•Open a Web bookmark or application. Want to see weather forecast for the day when you wake up? Look at the calendar as first thing? Or open your favorite TV show discussion page at show time? Or perhaps change the Device Mode when at work?
To enable the device to act on the situation, you can tell the device to watch for the following conditions (separately or in combination):
•Scheduled. Set period of time, Set active days, Set during active calendar events.
•Location. Nearby (GSM location), Current location (GPS fix), From Map (use Ovi maps)
•Connectivity. Wi-Fi (when in range), Bluetooth"
Blogg för N-serien: http://blogs.nokia.com/nseries/
Redigerat av Unregistered31511, 27 November 2010 - 13:04.
Postad 27 November 2010 - 13:45
Det verkar vara relaterat till power saving-funktionen som finns för WLAN. Slår jag av den trots att jag har WPA2-kryptering så funkar det utan problem, telefonen hänger sig inte mer. Tidigare kunde jag bara köra WPA om jag ville utnyttja WLAN hemma. Jag vill verkligen köra WPA2 i mitt hemnätverk så det är skönt att det löste sig.
Huruvida strömförbrukningen förändras utan "power saving" vet jag inte, men anser det som ett litet problem då jag bara kör WLAN hemma och då kan jag ju ladda den.
Inte bara jag som haft samma problem tydligen så nån bugg i N8:an för WLAN finns uppenbarligen. http://discussions.e...ound/m-p/780456
Oavsett om det är min router som kan vara knasig så ska fan inte telefonen kunna hänga sig för det.
BTW, Provade oxå Nokia connectivity Analyser som inte gav mig så mkt, den faila på DNS2-testet men fattar inte vad det innebär, lite för avancerad för mig!
Redigerat av ballepalle, 27 November 2010 - 13:46.
Postad 27 November 2010 - 14:24
Herocraft Absolute Tris, helt gratis, kan hämtas HÄR

Originellt för N97, touch-styrt, funkar bra på min N8a, för er som vill ha ett enkelt tidskonsumerande beroendeframkallande spel
Postad 27 November 2010 - 14:31
50 sekunder in i filmen så använder man visst N8 för avkodning:
Nice! Ja, som lycklig N8-ägare är det också kul att se Dexter använda en N8 i olika avsnitt från säsong 5 av TV-serien Dexter.
Postad 27 November 2010 - 15:23
I vilket fall, några saker som jag undrar över...
Fungerar Nokia Battery Monitor för er? Visst fungerar det, men det fungerar väldigt dåligt tycker jag. Ibland vägrar den fungera hela. Ingen nivå på batteriet, ingen statistik, osv. Ibland står det helt enkelt "Charging" fast den inte laddar. Ibland visar den hur lång tid det är tills batteriet är fullt, ibland inte. Och när den gör så visar den tok fel tid. Sedan är statistiken fel. Jag vet eftersom jag vet vad jag gjort med telefonen som inte dyker upp i statistiken.
Någon bra applikation för nedräkning?
Någon bra applikation för en att-göra lista? Tänker mig att jag ska kunna skriva vad som ska göras, markera färdiga och sedan ska dessa återkomma efter en viss period. Väldigt bra för att komma ihåg sysslor och saker som måste göras varje vecka, typ.
Något bra skärmlås? Har på senare tid också detta problem med att jag kommer åt skärmen när den vill något, så att vad det nu är försvinner.
Återigen, någon som har några bra tips på hur en backup ska göras (ordentligt)?
Och förresten, i Nokia situations går det också välja "network location" istället för gps. Ytterligare ett bra tips.
Redigerat av Serenity, 27 November 2010 - 15:24.
Postad 27 November 2010 - 15:26
Postad 27 November 2010 - 16:22
Återigen, någon som har några bra tips på hur en backup ska göras (ordentligt)?
Skrev förra gången att du kan använda telefonens filhanterare. Den tar en säkerhetskopia på allt(Inställningar, meddelanden, kontakter, kalenderposter, bokmärken och filer).
Ovi Suite tar även med allt inkl. minneskort. Du måste ha avmarkerat vissa kategorier om den inte gör det.
Från Ovi Suite backup:
Kontakter, kalender, meddelanden och anteckningar
Enhetsinställningar och program
Foton
Videor
Musik och inspelade ljudklipp
Dokument
Postad 27 November 2010 - 16:31
En liten uppdatering på mina WLAN-problem då telefonen hela tiden tokhängde sig efter att kört WLAN ett tag då jag körde WPA2-kryptering. Äntligen verkar det vara löst för gott.
Det verkar vara relaterat till power saving-funktionen som finns för WLAN. Slår jag av den trots att jag har WPA2-kryptering så funkar det utan problem, telefonen hänger sig inte mer. Tidigare kunde jag bara köra WPA om jag ville utnyttja WLAN hemma. Jag vill verkligen köra WPA2 i mitt hemnätverk så det är skönt att det löste sig.
Huruvida strömförbrukningen förändras utan "power saving" vet jag inte, men anser det som ett litet problem då jag bara kör WLAN hemma och då kan jag ju ladda den.
Inte bara jag som haft samma problem tydligen så nån bugg i N8:an för WLAN finns uppenbarligen. http://discussions.e...ound/m-p/780456
Oavsett om det är min router som kan vara knasig så ska fan inte telefonen kunna hänga sig för det.
BTW, Provade oxå Nokia connectivity Analyser som inte gav mig så mkt, den faila på DNS2-testet men fattar inte vad det innebär, lite för avancerad för mig!
Mitt WLAN är WPA2 krypterat +TKIP & AES (DIR-655 router) och jag har inga problem att ha på power sawing på min N8 WLAN-inställningar. Jag råkade däremot slå av power saving funktionen och då slukades batteriet på under 12 timmar. Med power savinging har jag 50% kvar efter 24 timmar och en hel del användande av telefonen.
Så jag skulle inte acceptera att ha PS avslagen.
Postad 27 November 2010 - 16:34
Nej, jag tycker det är lika bra mottagning som mina andra telefoner.Är det bara jag som tycker att det är dålig mottagning på N8an. Har provar att jämföra med min gammla N82a och det är stooor skillnad! Är det nå fel på min?
Däremot måste jag hylla Nokia för att dom har gett N8 så superbt ljud. Fortfarande slås jag av hur bra ljud det är när jag pratar i telefonen. Jag kan inte påminna mig senast jag hade så bra ljud
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?