* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
Sony Ericsson Xperia X10 256MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(162)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson MW600 Wireless In-ear
(Hörlurar)
|
5
|
(174)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
5
|
(103)
|
Inga priser | |
Sony Ericsson Xperia X10 Mini 128MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(118)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Mw600 ersättare (3 inlägg)
|
10 år sedan |
SE MW600 (113 inlägg)
|
13 år sedan |
Sony Ericsson - Xperia mini & mini pro - 2nd gen (36 inlägg)
|
13 år sedan |
* Officiell Tråd - Sony Ericsson X10 Mini/Pro * (2353 inlägg)
|
13 år sedan |
SE MW-600, tappar uppspelning var annan minut... (2 inlägg)
|
15 år sedan |
Paket för trådlöst överfört ljud i flera rum (4 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Smart Keyboard (1 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 11 March 2010 - 16:08
Postad 11 March 2010 - 16:11
Klart det inte kostar extra! Det är bara att koppla in telefonen och slå på internetdelning (X1a med Windows Mobile) så har man en anslutning. Tuta och köra.Utan att få någon extra kostnad? Har du manuellt gjort några inställningar eller kör du med "default"?
Postad 11 March 2010 - 16:52
"Vad finns i kartongen
Hörlurar MH500
USB-kabel EC700
Batteri BST-43 1000 mAh
Laddare CST-80
Minneskort Micro-SD 8GB
A7-manual och e-manual i telefonen.
BLINK FM-HS (FM-Radio) och ET900 (skärmskydd)"
Bara ett 1000mAh batteri och inget MW600?
Ingår det något annat än ett 1000mAh batteri när man köper den någon annanstans?
Postad 11 March 2010 - 17:03
Ingår det något annat än ett 1000mAh batteri när man köper den någon annanstans?
Ja, 3 måste ha gjort fel någonstans... det ska ingår ett 1500mA batteri, dessutom tycker jag det är underligt att X10 kostar sammanlagt 2400mer än Desire när den faktiskta skilnaden bara är drygt 600kr.
Postad 11 March 2010 - 17:04
Bara jag som reagerar på 1000mAh?"Vad finns i kartongen
Hörlurar MH500
USB-kabel EC700
Batteri BST-43 1000 mAh
Laddare CST-80
Minneskort Micro-SD 8GB
BLINK FM-HS (FM-Radio) och ET900 (skärmskydd)"
Bara ett 1000mAh batteri och inget MW600?
http://blogs.sonyeri...ria-x10/page/3/
* What is the size of the battery?
It is 1500mAh.
Postad 11 March 2010 - 17:27
Postad 11 March 2010 - 17:36
Ärligt så är jag nästan lite sugen på att ta Desire just nu, jag vet jag får sämre kamera (för 2400kr kan jag nästan köpa mig en Panasonic TZ7) men jag får iaf ett nyare OS och möjligheten att roota telefonen från start (???). Sen garanterad MT också, även om den inte är världens bästa (iphone-klass), så vet man iaf att den finns där.
Usch, jag gillar inte mina egna tankar just nu... hjälp mig att behålla X10 i tankarna
Postad 11 March 2010 - 17:57
Jag kan verkligen inte fatta varför X10 ska vara 2400kr dyrare än Desire som sagt.
Ärligt så är jag nästan lite sugen på att ta Desire just nu, jag vet jag får sämre kamera (för 2400kr kan jag nästan köpa mig en Panasonic TZ7) men jag får iaf ett nyare OS och möjligheten att roota telefonen från start (???). Sen garanterad MT också, även om den inte är världens bästa (iphone-klass), så vet man iaf att den finns där.
Usch, jag gillar inte mina egna tankar just nu... hjälp mig att behålla X10 i tankarna
Har jag missat något i diskussionen? HTC Desire går på runt 5000kr enligt Prisjakt och Xperian för cirkus 5700kr.
Postad 11 March 2010 - 17:58
Den norska sidan som det länkades till nån sidan bak hade också med BST-41 (1500mAh) i förpackningen.Bara jag som reagerar på 1000mAh?
http://blogs.sonyeri...ria-x10/page/3/
* What is the size of the battery?
It is 1500mAh.
Postad 11 March 2010 - 18:43
Det har vel alltid vært snakk om BST-41 (1500mAh). Samme batteri som står i min snart antikke X1;-)Den norska sidan som det länkades till nån sidan bak hade också med BST-41 (1500mAh) i förpackningen.
....jeg har alltid stolt på GSMarena....
og til noe annet...Telenor i Norge har ikke begynt å annonsere X10 ennå.....
Postad 11 March 2010 - 18:59
Citera(zippiz @ Mar 11 2010, 17:36 ) *
Jag kan verkligen inte fatta varför X10 ska vara 2400kr dyrare än Desire som sagt.
Usch, jag gillar inte mina egna tankar just nu... hjälp mig att behålla X10 i tankarna smile.gif
Har jag missat något i diskussionen? HTC Desire går på runt 5000kr enligt Prisjakt och Xperian för cirkus 5700kr.
Sen faktumet att x10 är betydligt snyggare än desire får man ta hänsyn till också
Sen precis.. det skiljer sig bara några hundralappar.. inte tusen.
Redigerat av Unregistered1232, 11 March 2010 - 19:00.
Postad 11 March 2010 - 19:11
Ja, 3 måste ha gjort fel någonstans... det ska ingår ett 1500mA batteri, dessutom tycker jag det är underligt att X10 kostar sammanlagt 2400mer än Desire när den faktiskta skilnaden bara är drygt 600kr.
kostar och kostar...du får ju ringa/använda de där 2 400:- extra också. Har du inte behov av det kanske du ska kolla efter en annan lösning?
Sen har de fixat en riktigt bra deal på Desire...på X10 är det mer än "vanlig" prissättning. Jämför X10 med hur de prissatte N900, så är ju X10 en klart bättre deal. Tänker alltså på vad lurarna kostar kontant jämfört med abonnemangspriserna...inte hårdvarumässigt eller så
Postad 11 March 2010 - 19:30
Intressant dock att 3 väljer att beskriva Desire som en telefon som spelar in i HD redan nu.
Postad 11 March 2010 - 19:39
kaxigt att gå ut med nåt sånt innan det är klart.sorry för OT:
Intressant dock att 3 väljer att beskriva Desire som en telefon som spelar in i HD redan nu.
men så har jag alltid sett 3 som ett lite trams och flams företag.
Postad 11 March 2010 - 19:57
Ja, kunden får inte det 3 har visat är möjligt med en HTC Desire.
Tur att detta inte är USA, där är lurade kunder inget för företagen att ######s med..
Postad 11 March 2010 - 20:00
kaxigt att gå ut med nåt sånt innan det är klart.
men så har jag alltid sett 3 som ett lite trams och flams företag.
Kan bara hålla med. Dom känns grymt oseriösa. Därför jag aldrig valt dom. Hela deras affärsidé är ju en halvtaskig produkt och istället ett jäkla fokus på sälj och marknadsföring.
Postad 11 March 2010 - 20:10
Dock kör tjejen 3G o det har fungerat skitdåligt, men på min telefon har det alltid fungerat bra.
Valet mellan X10 o Desire hänger på en skör tråd hos mig just nu, det hänger väldigt mycket på om SE hinner släppa någon information om deras uppdateringsplan innan X10 släpps.
Redigerat av zippiz, 11 March 2010 - 20:11.
Postad 11 March 2010 - 20:16
ja men precis, göra reklamfilm kan dom men jag skulle heller aldrig ens fundera på att köpa deras tjänster.Kan bara hålla med. Dom känns grymt oseriösa. Därför jag aldrig valt dom. Hela deras affärsidé är ju en halvtaskig produkt och istället ett jäkla fokus på sälj och marknadsföring.
Postad 11 March 2010 - 20:19
Men varför är det en sån dealbreaker för dig?Jag har alltid varit skeptisk mot 3 men efter 14månader med dem har jag inget ont direkt att säga... trevlig support, o bra priser...
Dock kör tjejen 3G o det har fungerat skitdåligt, men på min telefon har det alltid fungerat bra.
Valet mellan X10 o Desire hänger på en skör tråd hos mig just nu, det hänger väldigt mycket på om SE hinner släppa någon information om deras uppdateringsplan innan X10 släpps.
Det står ju redan ställt bortom allt tvivel att dom kommer uppdatera den bara dom är klara.
Är det verkligen så bråttom?
Edit: Säger inte att det är nåt fel att tänka så, ville bara kolla om du hade nån tanke bakom?
Redigerat av Pjuklarven, 11 March 2010 - 20:20.
Postad 11 March 2010 - 20:30
Kan bara hålla med. Dom känns grymt oseriösa. Därför jag aldrig valt dom. Hela deras affärsidé är ju en halvtaskig produkt och istället ett jäkla fokus på sälj och marknadsföring.
Borde inte skrivas i den här tråden, jag vet...men...
"Halvtaskig produkt", hur menar du då? Är tex X10 en halvtaskig produkt(vad gör du då här) eller är det deras tjänster som är "en halvtaskig produkt"? Om det är tjänsterna får du gärna utveckla hur du menar. Har själv 3 och är väldigt nöjd med dem, inga problem i de kanske 6år jag haft dem iaf. Bra bemötande hos kundservice. Enda minuset jag kan komma på är att deras säljare i butik kan vara ganska "tjatiga" och inte alltid helt uppdaterade. Dem behöver man ju å andra sidan inte ha en "date" med om man inte vill...
Postad 11 March 2010 - 20:40
"Halvtaskig produkt", hur menar du då? Är tex X10 en halvtaskig produkt(vad gör du då här) eller är det deras tjänster som är "en halvtaskig produkt"? Om det är tjänsterna får du gärna utveckla hur du menar. Har själv 3 och är väldigt nöjd med dem, inga problem i de kanske 6år jag haft dem iaf. Bra bemötande hos kundservice. Enda minuset jag kan komma på är att deras säljare i butik kan vara ganska "tjatiga" och inte alltid helt uppdaterade. Dem behöver man ju å andra sidan inte ha en "date" med om man inte vill...
Håller med ojva, jag har oxå haft 3 i 5-6år och har aldrig haft problem.
Postad 11 March 2010 - 20:41
De brukar ha jävligt svårt för grundskolematte också när de ska räkna ut månadsavgifter och liknande
Nä undviker mest tre pga deras branding, vilket iofs de verkar ha lättat på senaste tiden.
Postad 11 March 2010 - 21:10
De brukar ha jävligt svårt för grundskolematte också när de ska räkna ut månadsavgifter och liknande
Nä undviker mest tre pga deras branding, vilket iofs de verkar ha lättat på senaste tiden.
Okej, brandningen kan jag hålla med om alltid är så lyckad och jag hoppas att både X10 och Desire klarar sig utan eller med endast marginell brandning.
Problemen med "grundskolematte" är det generellt du menar? Annars kan jag tänka mig att det är vissa av försäljarna i deras 3-butiker som inte riktigt har koll på så mycket. Bokade Desire idag och snackade med en grymt trevlig och service minded kille och han hade koll kan jag säga.
Velade lite mellan X10 och Desire innan, var väl 75% för Desire och 25% för X10 men när 3 satt sina priser var det ju inget snack längre
Postad 11 March 2010 - 21:13
Telenor ska väl skicka med MW600 så där skjuter Tre sig nog i foten om de väljer att inte inkludera det...
3 har ändrat nu:
"Vad finns i kartongen
Hörlurar MH500
USB-kabel EC700
Batteri BST-43 1000 mAh
Laddare CST-80
Minneskort Micro-SD 8GB
MW600 (FM-Radio) och ET900 (skärmskydd)"
Ni kan lugnt utgå från att 1000mAh för batteriet är felskrivning och att det ska vara 1500mAh.
Så var det med det
Redigerat av ojva, 11 March 2010 - 21:14.
Postad 11 March 2010 - 21:19
Det här ET900, hur hittar jag det?3 har ändrat nu:
"Vad finns i kartongen
Hörlurar MH500
USB-kabel EC700
Batteri BST-43 1000 mAh
Laddare CST-80
Minneskort Micro-SD 8GB
MW600 (FM-Radio) och ET900 (skärmskydd)"
Ni kan lugnt utgå från att 1000mAh för batteriet är felskrivning och att det ska vara 1500mAh.
Så var det med det
Hittade inget när jag sökte på det.
Postad 11 March 2010 - 21:25
Åter till saken hitta en trevlig het på en hemsida:
http://www.sonyerics...h...cc=se&lc=sv
Dock finns ingen manual eller liknande än men de talar ju för att nått är på gång i alla fall. :-)
Postad 11 March 2010 - 21:31
Det var väl inget trevligt med att det finns support upplagd för minin och inte för X10Åter till saken hitta en trevlig het på en hemsida:
http://www.sonyerics...h...cc=se&lc=sv
Dock finns ingen manual eller liknande än men de talar ju för att nått är på gång i alla fall. :-)
Postad 11 March 2010 - 21:38
jag reagerade på precis samma sak, för x10 är ju betydligt närmare säljstart än minin?Det var väl inget trevligt med att det finns support upplagd för minin och inte för X10
Postad 11 March 2010 - 22:02
Missade den funktionen helt
/N
Postad 11 March 2010 - 22:51
Är dom? står de inte Q1 på x10 och Q2 på x10mini (om jag inte minns fel) kan ju bara vara 1 vecka mellan..jag reagerade på precis samma sak, för x10 är ju betydligt närmare säljstart än minin?
Men jag tror dock bara support sidan hamnat ute lite fel datum på mini:n, dom brukar ju inte komma ut för ens telefonen är släppt.. Var in av en slump och kolla på deras support sida idag och hitta mini, den fanns inte förra veckan.
Se inte allt så negativt se de positiva i saker och ting i stället, vardagen blir lite roligare då se bara på dom här:
http://feber.se/andr...frsljning_av_x/SE har officiellt via sin utvecklarblogg gått ut med att en variant av Eclair är på väg, det kan röra sig om 2.1, det kan också bli 2.2, spännande tider!
Minns att fler av er trott på "någon" kommentarer att SE inte var intresserade av att uppdatera mobilen samt att de var för dyrt med MT osv i tråden, blir ju intressant att se om "någon" har rätt, den som lever få se.
Postad 11 March 2010 - 23:08
Men varför är det en sån dealbreaker för dig?
Det står ju redan ställt bortom allt tvivel att dom kommer uppdatera den bara dom är klara.
Är det verkligen så bråttom?
Edit: Säger inte att det är nåt fel att tänka så, ville bara kolla om du hade nån tanke bakom?
Tja, jag är väl egentligen mest lite besviken på hur SE beter sig just nu, det här med att de vägrar ge officiella specar på minnet, kan inte släppa någon information om vad telefonen har för hårdvara i sig så vi kan ta reda på hurvida den kommer stödja MT eller inte.
Men värst är ju att de inte kan ge information om när vi kommer få första uppdateringen, det tyder (tycker jag) på att de inte ens påbörjat arbetet med den. Det verkar ju trots allt ta några månader att ta fram en uppdatering till telefonerna så då kommer man inte kunna köra en del intressanta appar på kanske ett halvår.
SE går ut med att telefonen är "uppgraderingsbar" utan att sedan följa upp det med att vi ska uppdatera till version x.x och vi siktar på månad X... det känns inte bra just nu.
Kanske bara behöver lugna ned mig lite, jag vill ju egentligen verkligen ha X10 pga att SE gjort den och att det är den snyggaste Android-telefonen på marknaden. Men nörden i mig som vill köra alla nya apps som kommer nu har också en vilja...
Vi får se, har ju fortfarande någon vecka att sova på saken och SE kanske släpper lite mer information om uppdatering (och hårdvaran, även om jag tvivlar på det) innan X10 släpps.
Postad 11 March 2010 - 23:14
SE har officiellt via sin utvecklarblogg gått ut med att en variant av Eclair är på väg, det kan röra sig om 2.1, det kan också bli 2.2, spännande tider!
http://feber.se/andr...frsljning_av_x/
Minns att fler av er trott på "någon" kommentarer att SE inte var intresserade av att uppdatera mobilen samt att de var för dyrt med MT osv i tråden, blir ju intressant att se om "någon" har rätt, den som lever få se.
Tyvärr finns det inget sånt där utalande från SEs utvecklarblogg, iaf har då jag inte sett något sådant.
Det var Mr B (ni som minns honom
Postad 11 March 2010 - 23:27
Tyvärr finns det inget sånt där utalande från SEs utvecklarblogg, iaf har då jag inte sett något sådant.
Det var Mr B (ni som minns honom) som bestämt hävdade att SE inte hade satt i en digitizer med stöd för MT i sin X10. Inte för att jag litar på honom, men det faktum att ingen på SE kan bekräfta att den har hårdvaran för att klara av det känns lite oroande.
The UX platform used for Xperia X10 will evolve to Android 2.0 over time.
Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future.
Som nämnt tidigare i den här tråden, båda talar ju för sig själva...
Postad 11 March 2010 - 23:35
The UX platform used for Xperia X10 will evolve to Android 2.0 over time.
Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future.
Som nämnt tidigare i den här tråden, båda talar ju för sig själva...
Ja, men problemet med att de inte anger någon tidsram kvarstår. Det vore ju rätt underligt om de inte går rakt på 2.1 dessutom?
Vad det gäller MT så är det ändå inte ett uttalande som jag söker, utan jag vill ha samma svar som vi fått på tex frågan om varför det står 65k färger som spec på skärmen. Där har ju SE gått ut med info om att den har stöd för 16miljoner färger.
Många (inklusive jag) har försökt få ett liknande svar ang. MT men utan resultat...
Postad 11 March 2010 - 23:40
Postad 12 March 2010 - 00:02
Hur ska dom kunna implementera multitouch i framtiden, om den inte har stöd för det nu??
Det kan de ju inte... o jag hoppas verkligen de har satt hårdvaran för det. Men åter igen tycker jag deras uttalande är bra vagt, och absolut inget utalande som rakt ut säger att hårdvaran faktiskt har stöd för MT men om den faktiskt har det borde de inte ha så svårt att svara på frågan om den har det, men de undviker hela tiden att svara.
Orkar inte tjata om MT längre, men det är för mig en rätt viktig feature och kan som sagt vara det som får mig att köpa en Desire istället. Trots allt snack om hur dålig MT den har, vill ändå ha någon form av MT-stöd... det kan bli en dealbreaker för mig.
Postad 12 March 2010 - 00:05
Det går ju. De har sagt att hårdvaran finns men inte stödet i 1.6. Så ja.Hur ska dom kunna implementera multitouch i framtiden, om den inte har stöd för det nu??
Postad 12 March 2010 - 00:07
GaaahDet går ju. De har sagt att hårdvaran finns men inte stödet i 1.6. Så ja.
Jag menade så klart om inte hårdvaran har stöd för det nu...
Postad 12 March 2010 - 00:28
Men om du menar "Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future", så betyder inte det samma sak utan det kan teoretiskt lika gärna betyda att de skulle kunna tänka sig att använda sig av en annan hårdvara i framtiden...som har stöd för MT. Jag jobbar inom en angränsande bransch och där gör man så hela tiden...dvs släpper en uppdaterad version med förbättrad hårdvara och utökade funktioner, varför inte "X10 Pro".Det går ju. De har sagt att hårdvaran finns men inte stödet i 1.6. Så ja.
Men troligtvis är det som du skriver
Postad 12 March 2010 - 00:33
Men om du menar "Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future", så betyder inte det samma sak utan det kan teoretiskt lika gärna betyda att de skulle kunna tänka sig att använda sig av en annan hårdvara i framtiden...som har stöd för MT. Jag jobbar inom en angränsande bransch och där gör man så hela tiden...dvs släpper en uppdaterad version med förbättrad hårdvara och utökade funktioner, varför inte "X10 Pro".
Men troligtvis är det som du skriverför i mobiltelefonbranschenså brukar ju uppdaterad hårdvara innebära ett nytt modellnamn, tex "X20"
Tack, skönt att det finns någon annan här som förstår att SE inte har sagt att hårdvaran i X10 har stöd för MT...
Jag har dessutom haft mailkontakt med SonyEricssonDev och två gånger mailat dem och frågat om det här utan att få något svar, de har dock svarat på andra frågor (de som de fått o kan uttala sig om).
Redigerat av zippiz, 12 March 2010 - 00:34.
Postad 12 March 2010 - 06:25
Uttalandet om att den skulle kunna få det sen kom ju innan apple släppte bomben.
Efter det här dom väl inte sagt en svavelse om det?
Kan ju faktiskt vara så enkelt.
Jag hoppas att du inte köper en desire bara för den här grejen.
Visst jag börjar vara less på allt trams jag med men vi ser ju trots allt inte hela bilden och skälen bakom.
Dom kan ju faktiskt använda 1.6 grejen som ursäkt för att slippa lägga in MT och sen bli stämda dom med.
Vore jag du skulle jag vänta på x10.
Bara att den är hästlängder snyggare skulle vara skäl nog för mig men den är väl dessutom bättre?
Hoppas du blir nöjd hur du än gör iaf
Postad 12 March 2010 - 08:35
Han pratar om samma produkt. Inget MT från start, men i framtiden. Om det inte handlade om samma produkt utan att SE kommer ha MT allmännt i framtiden så borde han utelämnat "från start".Men om du menar "Xperia X10 has a capacitive screen. It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future", så betyder inte det samma sak utan det kan teoretiskt lika gärna betyda att de skulle kunna tänka sig att använda sig av en annan hårdvara i framtiden...som har stöd för MT. Jag jobbar inom en angränsande bransch och där gör man så hela tiden...dvs släpper en uppdaterad version med förbättrad hårdvara och utökade funktioner, varför inte "X10 Pro".
Men troligtvis är det som du skriverför i mobiltelefonbranschenså brukar ju uppdaterad hårdvara innebära ett nytt modellnamn, tex "X20"
Edit: Och som Pjuklarven säger så tror jag mer på att Apples MT patent spökar...
Redigerat av Unregistered80bc741c, 12 March 2010 - 08:37.
Postad 12 March 2010 - 08:47
http://picasaweb.goo...3891721355/X10#
Postad 12 March 2010 - 08:53
Jo jag är nog rädd för det, och det är nog ett smart drag att dodge the bullet så att säga.Han pratar om samma produkt. Inget MT från start, men i framtiden. Om det inte handlade om samma produkt utan att SE kommer ha MT allmännt i framtiden så borde han utelämnat "från start".
Edit: Och som Pjuklarven säger så tror jag mer på att Apples MT patent spökar...
Men nåt sånt kan dom ju inte gå ut och säga, och dom vill ju verkligen inte svara att det inte blir nåt MT alls eftersom dom säkert lär tappa kunder på det.
Vi får nog helt enkelt vänta och se hur det blir med den saken, men jag kommer definitivt köpa den oavsett vilket.
Postad 12 March 2010 - 08:57
Inte för att vara dryg, men det är ju din tolkning av vad som står och inte vad han faktiskt säger och juridiskt så är det relativt stor skillnad på att säga något och att nästan säga något.Han pratar om samma produkt. Inget MT från start, men i framtiden. Om det inte handlade om samma produkt utan att SE kommer ha MT allmännt i framtiden så borde han utelämnat "från start".
För min egen del har dock varken multitouch eller 2.x någon betydelse för ett köp utan visar det sig att ni som köper svarta är nöjda och det inte är några allvarliga fel så ropar jag hem min vita när tre exklusiviteten har släppt. Bara jag har den till försommaren så är jag nöjd...även om det inte skulle skada att ha den tidigare.
Postad 12 March 2010 - 09:19
Inte för att vara dryg, men det är ju din tolkning av vad som står och inte vad han faktiskt säger och juridiskt så är det relativt stor skillnad på att säga något och att nästan säga något.
För min egen del har dock varken multitouch eller 2.x någon betydelse för ett köp utan visar det sig att ni som köper svarta är nöjda och det inte är några allvarliga fel så ropar jag hem min vita när tre exklusiviteten har släppt. Bara jag har den till försommaren så är jag nöjd...även om det inte skulle skada att ha den tidigare.
Vi får vänta til någon lägger in en annen ROM eller tar isär den innan vi vet vad för typ av display dom har brukt, har dom bruk single touch display blir jag sur ;-(
Postad 12 March 2010 - 09:21
Dom kan säkert köpa in minneskretsar osv från olika tillverkare, men jag tror knappast att de kommer sälja en X10 med hårdvaruspec A från start för att sedan om säg 6mån börja sälja en X10 med hårdvaruspec B som stöder MT.
Iom det som skrivit ang 'but is considered for the future...' - juridiskt eller ej
Men visst kan dom säkert skippa det i framtiden trots en skriven kommentar på en blogg, dom lär ju inte kunna bli stämda för det.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
10 filmer
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?