Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 april 2010 - 10:13

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Men fyfan va konstigt. Jag beställde mig i måndags också och när jag pratade med dem igår så sa dem att telefonen var slut och att de inte visste när de skulle få in den igen... Fick du ett mail om att den hade skickats? Kanske får ringa ett argt samtal jag också

Något mail har jag inte fått, men jag hoppas på att hon inte skulle ringa upp och ljuga för mig.

Jag pratade också med dem i telefon igår, och jag fick samma svar som du fick, att de inte visste när de skulle få in dem.

Postad 16 april 2010 - 10:50

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Något mail har jag inte fått, men jag hoppas på att hon inte skulle ringa upp och ljuga för mig.

Jag pratade också med dem i telefon igår, och jag fick samma svar som du fick, att de inte visste när de skulle få in dem.

Tur du har som har fått ett samtal om att den är på väg då. Något sånt har jag inte fått.

Postad 16 april 2010 - 10:54

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Tur du har som har fått ett samtal om att den är på väg då. Något sånt har jag inte fått.

Du kan ju ringa upp nu och fråga. Dom måste ju onekligen ha fått in telefonerna hos sig och jobba med att skicka ut dom nu.

Postad 16 april 2010 - 12:11

jake84
  • jake84
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Prata med tele2 för ca 1 h sen och de sa att den var slut och att de inte hade någon som helst aning om när den kommer in igen!

kan passa på att tipsa om ett schysst abonnemang vid tele2 som är ganska okänt de heter Maxi mini 299 kr månaden, då får man 1000 min att ringa för, 1000 sms och 1000 mms.
De verkar vara lite hysh hysh kring de abonnemang eftersom knappt nån vet om det och när man frågar hos deras kundtjänst så skickade de vidare en till nån annan avdelning som har hand om uppsägningar, skummt. Men jag tycker de verkar vara rätt prisvärt då jag inte ringer mer än 8-10 h per månad och skickar inte mer än 1000 sms hellers, sen lägger man på ett surfpaket för 89 då har man en månads räkning på 388 kr, kommer köpa mobilen kontant tror jag.
Har Kompis nu och räkningarna ligger mellan 450 -550 kr i månaden.

Redigerat av jake84, 16 april 2010 - 12:13.

Postad 16 april 2010 - 12:11

caracarn
  • caracarn
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Blev så trött på att de va så sega då de tidigare sagt att jag skulle fått telefonen i förrgår så jag avbokade och gick till teknikmagasinet :blink:.

Bokade innan dig så du borde hamna en telefon närmare leverans :)

Bra bra :D
Nu tycker jag fler gör som Mackan här så jag får min telefon snart.

Postad 16 april 2010 - 12:20

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Prata med tele2 för ca 1 h sen och de sa att den var slut och att de inte hade någon som helst aning om när den kommer in igen!

kan passa på att tipsa om ett schysst abonnemang vid tele2 som är ganska okänt de heter Maxi mini 299 kr månaden, då får man 1000 min att ringa för, 1000 sms och 1000 mms.
De verkar vara lite hysh hysh kring de abonnemang eftersom knappt nån vet om det och när man frågar hos deras kundtjänst så skickade de vidare en till nån annan avdelning som har hand om uppsägningar, skummt. Men jag tycker de verkar vara rätt prisvärt då jag inte ringer mer än 8-10 h per månad och skickar inte mer än 1000 sms hellers, sen lägger man på ett surfpaket för 89 då har man en månads räkning på 388 kr, kommer köpa mobilen kontant tror jag.
Har Kompis nu och räkningarna ligger mellan 450 -550 kr i månaden.

Du blev kopplad till "Win back" avdelningen - de sitter på speciella abb. som man egentligen bara erbjuder kunder som ringer för att säga upp sina abb. I ett sista försök att ha kvar dig som kund kan man då få supererbjudanden av "Win back" avdelningen (som man annars inte brukar få tillgång till) - du lyckades dock ta dig dit ändå :-)

Redigerat av jhn, 16 april 2010 - 12:26.

Postad 16 april 2010 - 12:28

jake84
  • jake84
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Du blev kopplad till "Win back" avdelningen - de sitter på speciella abb. som man egentligen bara erbjuder kunder som ringer för att säga upp sina abb. I ett sista desperat försök att ha kvar dig som kund kan man då få supererbjudanden av "Win back" avdelningen - du lyckades dock ta dig dit ändå :-)

Hehe jaha där ser man, frågade var de var för avdelning och då hörde jag bara nåt med "back".
Men jag lekte lite påläst när jag pratade med dem för länge sen och de var då mumlade nåt om Maxi mini och nu när jag ville köpa Desire så tänkte jag kolla upp de abonnemang lite närmare men då var de väldigt svårt att hitta information om det men till slut kom jag rätt!
Kan man göra fler dealar med dem???? Har varit kund i typ 5 år lr nåt sånt!!

Postad 16 april 2010 - 12:30

Unregistered74b7f676
  • Unregistered74b7f676
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Ang. Tele 2, jag har tidigare klistrat in mailet jag fick från shop4all om att de skulle skicka min mobil den 14:e. Jag kan glatt meddela att jag nu har fått mobilen. Fick mitt avi för en stund men kände att det var min plikt att lugna alla som beställt via tele 2 och mobilen är på väg, innan jag hämtar ut den.

Men nu ######r ska jag leka och trixa med den hela dagen.

Postad 16 april 2010 - 13:38

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
###### manslem snippa penis pung röv. Självklart fick jag inte min idag heller.. Förbannade ###### CDON... Varför fick jag inget kolli/brev-ID på min för? Var det bara för att jag valde faktura som betalsätt? Hade jag haft kolli hade jag kunnat hämta den i dag antagligen.. Och hade inte CDON tagit hela iförrgår på sig att packa den så hade jag nog också fått avi:n idag. Man får väl ingen SMS-avi heller om man inte fått kollinummer? Då borde jag iofs fått det redan igår.
Det var absolut sista gången jag förbokar nåt på CDON.

Redigerat av Unregistered0c0b3eec, 16 april 2010 - 13:44.

Postad 16 april 2010 - 13:43

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Förlåt men jag kan inte låta bli att småle lite :blink:
Det låter som att du blivit lovat en ny njure innan helgen så du kan fortsätta leva - då hade jag förstått upprördheten. Men nu rör det sig om en telefon...

Postad 16 april 2010 - 13:49

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Förlåt men jag kan inte låta bli att småle lite :blink:
Det låter som att du blivit lovat en ny njure innan helgen så du kan fortsätta leva - då hade jag förstått upprördheten. Men nu rör det sig om en telefon...

Och? Jag har längtat efter den skitlänge, sen känns det måttligt surt när folk som bokat den EFTER mig får den skickad FÖRE. CDON verkar ju inte ha nån form av kösystem överhuvudtaget utan skickar bara helt random.

Postad 16 april 2010 - 14:29

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Det står nu på tele2's hemsida att de kommer få en stor leverans vecka 18, om 3 veckor alltså. Vad i ****..............

Postad 16 april 2010 - 15:09

Limax
  • Limax
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Själv så beställde jag en desire från telia någon gång i mitten av mars.
Ringde igår för att få kollinummer. Fick då veta att dom strulat bort min beställning och att jag inte skulle få någon.
Då kan jag säga att det brann i skallen på mig. Blev ett jäkla samtal och en redig ilska.
Har spenderat 4 timmar i telefonen med dom den senaste månaden.
Hon jag pratade med erbjöd mig att välja en annan telefon o då blev jag något förbannad. Det hela slutade med att hon skulle ringa upp mig, vilket inte skedde på 24 timmar så jag ringde igen.
Denna gång fick ja prata med en trevlig tjej som fixade ett bättre abonnemang åt mig och som kompensation fick ja 500:- i samtalspott.
Så nu är jag lovad en telefon till veckan denna skulle hamna som prio hos leverantören.

Nu är det bara att hoppas på att dom kan hålla det dom sagt för en gångs skull

Postad 16 april 2010 - 15:10

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Fick precis besked från 3. De kommer tydligen inte att få in telefoner förrän nästa fredag, vilket innebär leverans måndag/tisdag.

FAN!!

Jag blev för **** garanterad en telefon den här veckan. Killen jag pratade först med och andra efter sa att de hade koll på hur många som beställts och hur många som skulle komma in så det skulle INTE vara några problem den här veckan. Troligtvis skulle den vara levererad igår torsdag, men senast idag fredag.

Igår fick jag beskedet att den inte packats så den skulle inte komma idag, men att den SKULLE komma på måndag. Tidigare idag fick jag beskedet att den blivit fördröjd och skulle komma till mig på tisdag.

Irriterad som jag var så ringde jag ju nu upp igen för att verkligen försöka kontrollera att det var så. Då fick jag beskedet som ni ser ovan av killen jag pratade med. De HADE telefoner inne, men de var uppbokade och han kunde omöjligt se om en av dessa var mina, men med min otur så känns det som det är minst 1.5 vecka till innan man får den.

Som sagt...FAN!!

Problemet är att jag inte hittat NÅGOT annat abonnemang som passar mig annars hade 3 aldrig någonsin sett mig som kund igen och samtidigt vill jag inte bara köpa ut den kontant eftersom jag ändå behöver ett abonnemang och kan då få den subventionerad. Att lägga ut 5 papp när jag inte behöver svider lite även om jag kan få den tidigare.

Jag kan väl iofs vänta på min telefon, men när man fått besked och blivit garanterad att den ska komma så ställer man ju in sig på det och då är det förbannat irriterande när det skjuts på det.

GE MIG BARA LITE KLARA BESKED FÖR ****!

Men fy FAN vad dåligt alla operatörer verkar sköta detta. Varenda jäkla gång som jag pratar med kundtjänst så får jag något helt annat besked. Är det NÅN jäkla tomte på det stället som faktiskt vet något över huvud taget?

Och 3 har fått beröm för sin kundtjänst..jo tjenare..

Redigerat av zeilon, 16 april 2010 - 15:12.

Postad 16 april 2010 - 15:36

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Från 3:s facebook: "Nu får vi återigen ändrade besked om HTC Desire. Vi skulle ha fått en mindre leverans i går. Den är försenad. En del av den kommer på måndag, resten på fredag om en vecka. Den större leverans som vi hade hoppats få in nästa vecka kommer först vecka 18, det vill säga första veckan i maj. Både vi och HTC beklagar givetvis detta. Erik H/3"

:blink:

Postad 16 april 2010 - 16:00

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Tele2-kunder kan få ut kollinummer av Brightpoint som sköter deras försändelser. Jag chansade på att Telenor går via dem också, men icke. Dock var personen på Brightpoint det trevligaste jag talat med på mycket länge. Jädrar vad professionellt och glatt bemötande jag fick som alltså inte ens är kund, inte ens implicit.

Telenor framstår som mer och mer hemska monster i djungeln av bluffare.

Redigerat av gustaf r, 16 april 2010 - 16:01.

Postad 16 april 2010 - 16:01

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hade varit kul att få veta VARFÖR den var försenad. Det är ju knappast så att fabrikerna trycker på en knapp och trollar fram telefonerna magiskt. Det borde inte vara SÅ svårt i alla led från fabrik, till diverse leverantörer till återförsäljare att kunna ha LITE bättre framförhållning och klara jäkla besked.

Men mitt största irritationsmoment är att t.o.m. IDAG fick jag beskedet att JAG skulle få en telefon senast i början av nästa vecka och dagligen hela veckan har jag blivit GARANTERAD att den skulle levereras. Inga kanske, inget preliminärt, de var SÄKRA på det vilket fick mig att tro på att de hade ett tillräckligt stort lager för att täcka in beställningarna. Kan inte annat än säga att jag känner mig förbannat lurad.

Postad 16 april 2010 - 16:03

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Förresten, har någon som beställt av Telenor chansat på att utlämningstället fått in dem, och helt enkelt frågat dem?

Man vet ju inte liksom...

Postad 16 april 2010 - 16:09

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Katshing har dem i lager nu.
Komplett har 500+ i lager.

BRA JOBBAT TELENOR! Era förbannade dönickar.

Postad 16 april 2010 - 16:12

Unregistered3e8931be
  • Unregistered3e8931be
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
ja då har man hämtat ut sin Desire från posten... den kom 1 dag senare än va Tele2 sa i mailet, men de va för att dom hade fått in dom sent på tisdagen... nu väntar lite laddning sen blir de leka av.. :blink:

Postad 16 april 2010 - 16:16

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Funderar på om jag ska dra till utlämningsstället och kolla om jag kan få ut min, tror ni det går? Borde väl räcka med att jag säger mitt namn och visar leg? Den bör ju iaf ha kommit vid det här laget.

Postad 16 april 2010 - 16:18

jhn
  • jhn
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Min skickades från Pccity idag. Förhoppningsvis har jag den då mån/tis nästa vecka.

Postad 16 april 2010 - 16:21

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
INTRESSANT.

Gammal sate ger sig inte. Ny information från Telenors (vanliga) kundtjänst. Vi som beställt för ett bra tag sen kan mycket väl ha fått dem. Jag frågade explicit om det är möjligt att vi kan ha fått idag, "om ni skickade dem igår".
Svar: - "Jo det är mycket möjligt att du har".

Jag skall testa mitt utlämingsställe i alla fall. Förhoppningen är väl ungefär 1% att det är möjligt, men värt att testa.

Postad 16 april 2010 - 16:46

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Då har man fått sig en liten promenad.

Telenor skickar via Schenker (inte posten) så går det bra att hämta ut paket utan kollinummer. Dom har utskrivna listor på vad som kommit in, och kan gå igenom dem mot en ID-handling. Mitt uthämtningsställe brukar vara hårda och vägra detta mot postens paket, men när jag sa att det var Schenker gjorde dem det iaf.

Men nej såklart. Dasslocken på Telenor ska väl ta en liten fika först och prata skit om alla kunder gissar jag. Sen kanske de skickar ut.

Postad 16 april 2010 - 16:52

skyfox77
  • skyfox77
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Min skickades från Pccity idag. Förhoppningsvis har jag den då mån/tis nästa vecka.

Samma här, vår väntan blir inte så lång som man hade trott... :blink:

Postad 16 april 2010 - 16:57

Jaajnus
  • Jaajnus
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Skriver detta från min htc desire.. vissa av er är pinsamma.. "jag ska inte beställa därifrån för att jag inte fick den idag.." buhu. STACKARS ER... för övrigt så funkar min desire utmärkt. :blink: supermobil

Postad 16 april 2010 - 16:59

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0

Tele2-kunder kan få ut kollinummer av Brightpoint som sköter deras försändelser. Jag chansade på att Telenor går via dem också, men icke. Dock var personen på Brightpoint det trevligaste jag talat med på mycket länge. Jädrar vad professionellt och glatt bemötande jag fick som alltså inte ens är kund, inte ens implicit.

Telenor framstår som mer och mer hemska monster i djungeln av bluffare.

Hur får man sitt kollinummer från Brightpoint? Är det bara att ringa och lämna lite uppgifter så ger dom en det or what?

Postad 16 april 2010 - 17:04

gustaf r
  • gustaf r
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Hur får man sitt kollinummer från Brightpoint? Är det bara att ringa och lämna lite uppgifter så ger dom en det or what?

Japp, har du beställt från Tele2 kan du ringa Brightpoint på 0317343250 och ge personnummer så får du ut kolli-id.

Postad 16 april 2010 - 17:07

Unregistered731b1cef
  • Unregistered731b1cef
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Eftersom tele2 inte får in den förrän om 2-3 veckor så blir det en beställning på Katching istället. Dom har den inne och "borde vara" framme på onsdag/torsdag. Så får det bli istället!

Postad 16 april 2010 - 17:19

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
En fråga till alla som köpt från CDON, har ni fått kollinummer på era paket/brev?

Postad 16 april 2010 - 17:56

Unregistered2743ab77
  • Unregistered2743ab77
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Stor eloge till Halebop, beställde telefonen i onsdags altsså 14/4 för det otroliga priser 4394:-

Idag fredag har jag luren i handen.

Postad 16 april 2010 - 18:39

Unregistered409cb17f
  • Unregistered409cb17f
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Tjaba, tänkte slå till på en Desire genom att förlänga mitt abonnemang hos Telia och köpa den på så sätt.. Nu till min fråga, Media Markt här i Umeå har denna på lager, kör dom samma princip som alla andra "kedjor" att man kan förlänga sitt Telia i butiken och få telefonen direkt på så sätt?..

// Thomas

Postad 16 april 2010 - 19:05

absoluuut
  • absoluuut
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Mailade elgiganten idag om min beställning från i tisdags. Dom sa att dom troligtvis skulle få in den nästa tisdag men var inte helt säkra, så ja bestämde mig för att avbeställa och beställa någon annanstans. När jag då skulle avboka så sa dom att den var skickad idag=D så nu vet man iaf att den är påväg=D känns betydligt bättre!=D

Postad 16 april 2010 - 19:18

cwolf
  • cwolf
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Mitt mobila internetabbonnemang har nu iaf blivit inaktiverat så jag är bara glad för att jag äntligen blev av med det problemet.

Någon mobil från 3 lär jag ju inte se på ett tag då eftersom de slarvade bort min förbokning helt så jag fick lägga om bokningen i onsdags, 2 fria månader är alltid en liten tröst men lite tråkigt när man ska behöva hålla på och strula så mycket bara för att få en beställningen igenom.

Postad 16 april 2010 - 22:02

Hakvik
  • Hakvik
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Jag jobbar på Ericsson, så jag loggade in via vår förmånsportal (personalkortet) på Telias webshop och beställde min Desire den 23/3. Jag ringde dem i måndags och då sade de att de skulle få in dem den 14:e, jag bad dem skicka ett mail med kollinummret och det fick jag lite senare på em. Ivrig som man är så väntade jag inte på avin utan jag skrev ut den och fick min telefon i Torsdags, döm om min förvåning när jag kom hem idag och fick se att jag fått 2 avier från Telia.... Jag tog med dem till ICA och där ligger EN TILL TELEFON, de har skickat 2 st till mig, förvisso mot postförskott men ändå, så är det någon som är sugen på en telefon och vill komma till Svalöv så kan ni få köpa den..

Om ni är intresserad att köpa den så skicka ett PM med ett bud

MVH
Hakvik

Postad 16 april 2010 - 22:09

Krumeluren
  • Krumeluren
  • Forumräv

• 776 inlägg
  • 0

Tjaba, tänkte slå till på en Desire genom att förlänga mitt abonnemang hos Telia och köpa den på så sätt.. Nu till min fråga, Media Markt här i Umeå har denna på lager, kör dom samma princip som alla andra "kedjor" att man kan förlänga sitt Telia i butiken och få telefonen direkt på så sätt?..

// Thomas

Absolut! Det är inga problem! ;)

Postad 17 april 2010 - 10:14

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

En fråga till alla som köpt från CDON, har ni fått kollinummer på era paket/brev?

Hej.

Jag har fått beskedet "Levererad" som orderstatus samt fått ett mail om att den skickats igår strax efter 22:30. När jag klickar på länken till paketsökningen i mailet kommer jag till en sida som inte finns.

Förhoppningsvis är det bara ett SMS som saknas nu, så kan jag hämta ut den i eftermiddag.

Postad 17 april 2010 - 10:48

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Hej.

Jag har fått beskedet "Levererad" som orderstatus samt fått ett mail om att den skickats igår strax efter 22:30. När jag klickar på länken till paketsökningen i mailet kommer jag till en sida som inte finns.

Förhoppningsvis är det bara ett SMS som saknas nu, så kan jag hämta ut den i eftermiddag.

Tror knappast dom skickar ut det på helger. Men du fick ett kollinummer iaf? Vad valde du för betalsätt?

Postad 17 april 2010 - 10:56

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Posten transporteras på lördagar också, det är bara postlådorna som inte töms. Jag har hämtat ut paket många gånger på helgen. Jag valde faktura som betalsätt eftersom jag beställde från flera ställen och inte ville betala förrän jag faktiskt fått telefonen. Något kollinummer får man inte från ONOFF verkar det som, däremot får man en länk där man kan följa paketet.

Postad 17 april 2010 - 11:06

nero_of_the_day
  • nero_of_the_day
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Förresten, har någon som beställt av Telenor chansat på att utlämningstället fått in dem, och helt enkelt frågat dem?

Man vet ju inte liksom...

Jag har beställt från Telenor dom ska skicka den måndag den 19 så alla , när jag ringde fråga jag om dom kunde skicka Fredag den 16 men dom skickar inte på fredagar sa dom men man får ha lite tålamod när det gäller Telenor . Annars tycker jag dom har bra abonnemang priser mm.

Postad 17 april 2010 - 11:08

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Posten transporteras på lördagar också, det är bara postlådorna som inte töms. Jag har hämtat ut paket många gånger på helgen. Jag valde faktura som betalsätt eftersom jag beställde från flera ställen och inte ville betala förrän jag faktiskt fått telefonen. Något kollinummer får man inte från ONOFF verkar det som, däremot får man en länk där man kan följa paketet.

ONOFF... Jag snackade ju om CDON..

Redigerat av Unregistered0c0b3eec, 17 april 2010 - 11:11.

Postad 17 april 2010 - 12:13

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

ONOFF... Jag snackade ju om CDON..

Ja, det är sant. Deras paket transporteras också på helgen.

Postad 17 april 2010 - 12:56

Unregistereda4086a90
  • Unregistereda4086a90
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Tycker det är förjävligt för er som förbokat för länge sen och upplever strul. Själv valde jag att avvakta till veckan för leverans för att se vilka som faktiskt får in luren. Valde att beställa från Teknikmagasinet online i onsdags och fick luren dagen efter.

Att boka i februari för att man skall få den en vecka tidigare verkar ju tveksamt med andra ord eftersom det verkar vara många som inte fått sina. Men då vet man ju det till nästa gång. Vad jag förstår verkar Telenor vara ena riktiga päron? Ett stort tack till Teknikmagasinet i alla fall. Hoppas ni som väntar får era snart. Den är grym ! ;)

Postad 17 april 2010 - 14:01

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Ja, det är sant. Deras paket transporteras också på helgen.

Jo, det är ju posten som leverar dom så ;) Men hur som helst tror jag inte SMS-avi's skickas ut på helger, jag har då aldrig varit med om det iaf.

Postad 17 april 2010 - 14:06

ghetuz
  • ghetuz
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Det är postens system som skickar ut SMS så fort utlämningsstället har mottagit och scannat in ditt paket.

Postad 17 april 2010 - 14:32

Unregistered0c0b3eec
  • Unregistered0c0b3eec
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Det är postens system som skickar ut SMS så fort utlämningsstället har mottagit och scannat in ditt paket.

Mjo, men jag har hur som helst aldrig varit med om det på helger ;) Tror inte ens jag kommer få nån SMS-avi då jag inte ens fått nåt kollinummer. Får vänta till måndag på vanlig avi antagligen.. Om det nu inte tom. är så att posten slarvat bort försändelsen -_-.

Postad 17 april 2010 - 15:56

enmil
  • enmil
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Jag har beställt från Telenor dom ska skicka den måndag den 19 så alla , när jag ringde fråga jag om dom kunde skicka Fredag den 16 men dom skickar inte på fredagar sa dom men man får ha lite tålamod när det gäller Telenor . Annars tycker jag dom har bra abonnemang priser mm.

Det står fredag 16 på Telenors hemsida och jag har även fått det bekräftat per mail. Vad har du för källa för det påståendet?

Postad 17 april 2010 - 15:57

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0
Haha! Själv köpte jag min på tyska ebay för 3800kr ink frakt och allt. Fick den igår och har lekt med den sen dess. Så sjuuukt grym telefon!

Postad 17 april 2010 - 17:43

lastsummer
  • lastsummer
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
nu har man gottat sig massor med mobilen ett par dagar.. helt underbar är den ;D det ända jag saknar är alla apps. vart får man tag på "bra apps" hittar bara massa gratis grejjer på Market. kan tänka mig att betala för nå grymt bil spel eller häftigt program =))
(är inte så insatt på Market och alla apps)

Postad 17 april 2010 - 17:56

lastsummer
  • lastsummer
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
en reflektion det var helt galet drag här i tråden för några dagar sedan. tror det var mellan 120-200 inne i tråden typ hela dagarna och nu ca 10 st hehe =) märks att många har blivit belåtna och har fullt upp med sina nya lurar.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.