DICE logik. Vi introducerar lite nya sätt att få ner helioptrar och samtidigt så nerfar vi reppen...
Tycker det är bra, nu krävs det lite skill att flyga den.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 25 March 2014 - 12:32
Tycker det är bra, nu krävs det lite skill att flyga den. Postad 25 March 2014 - 12:40
Du är ingen som flyger mycket helikopter verkar det som.
Postad 25 March 2014 - 12:42
Hehe, skojade bara med dig. Syftade på detta när jag tyckte att tankarna är för kassa
Postad 25 March 2014 - 12:49
Aha, då är jag med. gillar att det ska vara lite mer skill. men inte omöjligt.
Zartok det kommer spelas för fullt idag. men EA's servrar är nere just nu. om dom inte precis kommit upp igen såklart. Postad 25 March 2014 - 12:52
Gottmos, ska själv testa klämma in någon timme eller så, hoppas på mindre lagg än sist
Postad 25 March 2014 - 13:42
Typ som igår då vi mötte något lag som inte var allt för bra! Det jag tycker är kul är då någon intilligent blågubbe i motståndarlaget lämnar sin helikopter eller LAV stående utanför motståndarens spawn! Så det är bara för oss att ta fordonet! Postad 25 March 2014 - 14:56
wöö, lite granna. jag har ju trots allt premium till bf men inte till cod. jag ruttnade på att köpa premium efter blåsningen i blops 2.
sista matchen gick jag fan plus och allt var fräsigt! Postad 25 March 2014 - 18:09 Haha....Vad ska man säga! Nya fylle battlefield!
http://www.youtube.com/watch?v=aG5l436mg1A Redigerat av Zerokelvin, 25 March 2014 - 18:11. Postad 25 March 2014 - 18:34
Fick även en annan bugg som gjorde att jag inte kunna ads'a, bara hipfire.
Postad 25 March 2014 - 18:44
Laggar rejält när man går i terrängen på NS. Har dock bara kört en bana änsålänge.
Av 3 kulor med old canon har jag fått 2 kills. Rätt rolig faktiskt. Redigerat av Unregistered25c99f17, 25 March 2014 - 18:44. Postad 25 March 2014 - 19:41
Naval strike försenat till pc http://www.sweclocke...for-pc-forsenas
However, we are delaying the launch of Battlefield 4 Naval Strike on PC. We’ve detected an issue and it needs to be solved. Quality is our number one priority and we will not release Battlefield 4 Naval Strike on PC until we feel it meets the highest quality level possible. Once we have a confirmed date for PC, we’ll be sure to update those players on our official channels. Postad 25 March 2014 - 19:56
Det kan ju vara en bugg som bara finns till pc, något som inte funkar med en viss typ av hårdvara eller liknande men orden hög kvalitet är väl knappast något som förknippas med battlefield numera Postad 25 March 2014 - 21:12
Det enda som känns som en gamestopper för Dice är om de inte kan tjäna pengar... typ det är inte kompatibelt med sina hyrservrar eller liknande
Postad 25 March 2014 - 22:18
ja vapenbalanseringen och vapenhanteringen i detta spel gör att man måste spela väldigt "taktiskt" för att det ska gå bra Postad 25 March 2014 - 22:46 Taktiskt? Om du menar alltid redo i mörka trånga gångar, angripande allt som rör sig så javisst! Postad 25 March 2014 - 23:43
Tre riktigt bra kartor och en mindre bra i Naval. Det funkade dessutom förvånansvärt bra att lita Tdm idag. Kändes lite som hardcore en match men i övrigt flöt det på riktigt bra.
Postad 26 March 2014 - 00:15
Det nya spelsättet (Carrier Assault) är riktigt kul och banorna är fantastiska!
Redigerat av Limitz, 26 March 2014 - 00:23. Postad 26 March 2014 - 07:08
hann bara lira en match på varje bana. tyckte att det möjligtvis bara var en bana som fungerade i TDM och det var Wave Breaker, den som är inne i ett berg. Banan som var en stor kulle med gamla kanoner och banan som var inne i ett fartyg sög hästballe i TDM. Den fjärde banan som var helt öppen, stor och hade små hyddor typ var okej. detta är ju bara mina första intryck så dem kan ju ändras jag vill prova dessa banor i det där nya spelsättet. verkar riktigt kul. och det är väl för detta spelsätt dessa banor är gjorda. förresten, min match på Wave Breaker gick ganska bra så klippte ihop det bästa till en liten video: http://www.youtube.com/watch?v=9NDptNHG3Bg&feature=share&list=UU-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg Redigerat av beat_strandh, 26 March 2014 - 07:45. Postad 26 March 2014 - 08:03
Är det bara för mig som det är helt ospelat? ofta så spawnar man och sitter fast i marken utan vapen.....
Postad 26 March 2014 - 08:25
Blev glatt överraskad igår efter senaste patchen.Spelet funkar ju riktigt "bra" nu(för mig).Spelar dock bara Domination på Vanila och SA.Killcam funkar, hittregen känns bättre samt att jag upplever att spelet flyter bättre.Kan ju va placebo dock.
Postad 26 March 2014 - 08:32
Om du menar att det är ospelbart för dig så, ja. Jag har inte så mycket att klaga på längre, visst laggar det och gummibandar ibland men...inte alls som tidigare. Postad 26 March 2014 - 08:42
Snyggt jobbat beat_strandh. Du verkar bli en riktigt dödlig sniper. Är lite avis.
Själv körde jag en kortare stund på de nya banorna, rush. Fick ju dygnstryk som vanligt. Har inte lärt mig spelsättet i rush än men killcam funka och det är ju ett steg frammåt. Imellanåt tyckte jag att motståndarna var ovanligt tåliga, i övrigt märkte jag inte av mycket av nya patchen. För mig så har spelet flytit på bra tidigare oxå. // Sat Postad 26 March 2014 - 08:49
lite gummibanding och vanligt lagg som beror på folks dåliga uppkopplingar kan jag leva med men kolla slutet på min video jag la upp nyss. sånt händer fortfarande varje match och att sånt där händer har med hitdetection, hur "snabbt" servern uppfattar och skickar information. sånt är sjukt irriterande.
edit: vet inte vad det beror på. jag är ingen expert på området men när man blir skjuten runt ett hörn så är det iaf väldigt irriterande Redigerat av beat_strandh, 26 March 2014 - 09:14. Postad 26 March 2014 - 11:36
Spelade carrier assault igår och det va laggigt och sjuka fps drops, så det är långt ifrån bra ännu.
Postad 26 March 2014 - 11:52
Vafasiken jag som hade förhoppningar på det. Hunnit pröva oblitination eller vad det heter? Det brukar väl vara befriat? Skulle nog passa mig lite bättre än rush skulle jag tro. // Sat Postad 26 March 2014 - 14:42
hmm får hålla mig till TDM/Domination då... Postad 26 March 2014 - 15:12
Någon mer än mig som använder (ingame) Options-R3 för att kolla "pingen".ett bra tips om man kör mycket quickmatch.
Postad 26 March 2014 - 15:54
Jag brukar kolla connection, men tror inte på den där. Är samma server man kollar mot hela tiden verkar det som, var du än är i världen. Dom heter iaf likadant.
När vi körde ca igår, så var det vid några tillfällen då var det 1 frame per second. Det va kopiöst dåligt. Men det va ju såklart inte så hela tiden. ibland flöt det på som det ska. Gillar spelsättet, men det är för snabba matcher. Och det behövs bra teamwork från laget, vilket är svårt med randoms. Postad 26 March 2014 - 16:07
Missat denna helt, vars kollar man det?
Generellt är det väl så genom hela bf4. Randoms = randomsvinst/förlust. // Sat Postad 26 March 2014 - 16:09
Nu finns "Shortcuts" för den late att köpa på PSN.
Dom är inte direkt blyga med prissättningen, 50 Euro för Ultimate.
Postad 26 March 2014 - 18:07
So far så gillar jag Naval Strike och banorna är riktigt snygga och välgjorda, speciellt den med utbåtsbasen i berget som är min personliga favorit, men att spela carrier assault eller conquest är näst intill omöjligt då matcherna laggar/rubberbandar mer än någonsin tidigare. Dessutom går FPS:en ner ordentligt till och från.
Jag blir riktigt förbannad på EA/Dice då man ju lagt ut mer än 1000 kronor för BF4 + Premium och det är inte okej att man blir tvingad att undvika vissa spelsätt på grund av att det laggar så mycket. Jag kommer ihåg under den gamla goda BC2-tiden när man kunde sitta och nöta Battlefield tills kvällen blev natt och natten blev morgon. Nu för tiden spelar jag några matcher, sedan är spelglädjen som bortblåst och man stänger av. Ursäkta gnället och de negativa tongångarna, men BF4 kunde vara så jäkla mycket roligare än vad det är nu om bara Dice putsade till det lite mer och fick ordning på servrarna. Postad 26 March 2014 - 20:27
Kartorna är bra gjorda! Jag gillade den banan där sista basen är på hangarfartyget i rush! Ja vem har inte bra minnen från Bfbc2! Som du säger man kunde sitta till tidigt på morgonen och köra. Får vi bara egna servrar kommer det bli lite roligare då vi kan göra vår egna map rotation och och spela metro 24/7! Nej men skämt åsido så då kan man iaf styra lite själv vilka kartor och tickets på banorna. Tror det kan göra en del för spelglädjen! Postad 26 March 2014 - 21:44
Lirat en hel idag. Gått stundtals riktigt bra, även om jag konstant blir totalsnippad.
Jag säger bara scar! Postad 26 March 2014 - 23:36
Den är helt okej men testa godbitar som ace23, ak5c, acwr, m60, mg4, aku12 och m320 lvg (den sista kräver metro ctf) Postad 27 March 2014 - 00:28
Vi gnäller med all rätt. har man betalat över 1000:- för ett spel, så har man rätt att gnälla om det inte fungerar.
Postad 27 March 2014 - 00:38
Spela nått annat då eller klaga någon annanstans, börjar bli tjatigt! Tror knappast att Dice är här inne och kollar vad ni skriver
Postad 27 March 2014 - 01:11
Eller så fortsätter vi klaga här om vi vill. Och om du stör dig på vad folk skriver så kan du hålla det för dig själv.
Och om vi gnäller så är det för att vi vill att spelet ska fungera bra, eftersom vi tycker om battlefield. Redigerat av walkiii, 27 March 2014 - 01:17. Postad 27 March 2014 - 08:33
Själv prövade jag nya Carrier assault eller vad det heter. Tror jag iallafall. Var inte alls som jag tänkt mig, flaggor lite huller och buller och vetefasiken hur saker och ting fick skada.
Trodde det skulle vara M-coms som man försökte förstöra/försvara, men har nog i vanlig ordning missuppfattat allt helt fel. // Sat Postad 27 March 2014 - 08:59 En massa vapen som jag inte har, you say? Jag håller med dig walkiii, och förstår ditt missnöje. Har man betalat så mycket för ett spel så ska det banne mig fungera. Man betalar inte 1000 spänn, nära två fullprisspel, för en beta. Hörde igår attnjag upplevde rubberbanding btw. Hoppas att någon är inne och lirar ikväll också, samt att jag har lite tid över Postad 27 March 2014 - 09:14
Sugen på hänga på för att stödja Norrland lite med kommer nog att vara upptagen med annat ikväll, så du får bara fanan själv. Själv har jag börjat förälska mig i Ace 52 cqb dock är det nog ett tag kvar innan du låser upp den. Invändningen jag har emot Scar-H är väl att det är för lite kulor i den. Missar du några är ju magasinet tomt sedan eller att den fallnes kompis plötsligt dyker upp... // Sat 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |