Destiny (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
8
|
(30)
|
79:- | |
Destiny: The Taken King - Legendary Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(3)
|
Inga priser |
Postad 07 September 2015 - 15:00
Postad 07 September 2015 - 16:01
Jag förhandsbokade i ps store. Var tvungen att måla mina fönster idag men står att det ska regna och himmeln ser inte lovande ut för sol... så måste ställa mig och måla imorgon när jag kommer hem om det inte regnar.. ![]()
Postad 07 September 2015 - 16:53
Postad 08 September 2015 - 08:27
Postad 08 September 2015 - 18:24
Hmm 18gb.. då ska jag nog dra en provisorisk kabel över golvet innan jag tar hem den då... Annars lär man ju få vänta år och dar.
Postad 08 September 2015 - 18:42
Postad 08 September 2015 - 18:46
Kör nightfall solo varje tisdag så undrar måste man ha uppdateringen när man ändå inte ska köpa taken king?
Du kommer nog snart köpa det gissar jag på. ![]()
Postad 08 September 2015 - 18:47
Kör nightfall solo varje tisdag så undrar måste man ha uppdateringen när man ändå inte ska köpa taken king?
Du kan aldrig spela online utan att ha rätt version på ditt Destiny, så nope.
Postad 08 September 2015 - 18:50
Du kan aldrig spela online utan att ha rätt version på ditt Destiny, så nope.
Nej, tror du har fel där skibbe. Tror det kommer vara som nu, om man inte köpt dlc så kan man ej köra nightfall om det är en karta ifrån dlcet du inte har.
Postad 08 September 2015 - 18:52
Nej, tror du har fel där skibbe. Tror det kommer vara som nu, om man inte köpt dlc så kan man ej köra nightfall om det är en karta ifrån dlcet du inte har.
Så är det säkert, spelar inte destiny längre. Jag menade att du kan inte hoppa att ladda en patch som nerfar nåt och spela kvar på 1.1 när 1.2 finns ute.
Postad 08 September 2015 - 18:52
Tror Skibbe menade att han måste ha updaten vilketsom. mBr jag tror fortfarande att du kommer köpa det kanske inte första veckan men jag tror du kommer göra det någon gång. ![]()
Postad 08 September 2015 - 18:53
Så är det säkert, spelar inte destiny längre. Jag menade att du kan inte hoppa att ladda en patch som nerfar nåt och spela kvar på 1.1 när 1.2 finns ute.
Ja nu ser jag vad du svarade på, då håller jag med dig. Update krävs.
Postad 08 September 2015 - 18:54
Det enda som är lite lite roligt med det spelet är att köra nightfall ensam.
Har kul med BF4, until dawn och snart battlefront och black ops 3
Postad 08 September 2015 - 18:56
Gör jag det tribbe så skänker jag min ps4:a till dig.
Det enda som är lite lite roligt med det spelet är att köra nightfall ensam.
Har kul med BF4, until dawn och snart battlefront och black ops 3
Jag xboxar ju men har du prövat nya graveyard shift banan? Sådär lätt att se något på dagtid trotts att jag ökade brightness i spelet till 100% blir att spela när.man kan mörklägga helt :-P
Postad 08 September 2015 - 20:07
- Bounty slot size increased to 16
- Incomplete Year 1 Bounties are auto-abandoned on 09/08 in preparation for The Taken King launch
- Incomplete Year 1 Exotic Bounties are auto-completed at their respective Vendors
- Bounties are now turned in for completion reward via the Quest Screen
- Bounties can now be tracked via the new Progress UI in NavMode
- Cinematics can now be skipped
- Eris Year 1 bounties will be retired. Reputation with Crota's Bane can continue to be earned via TTK Quests on 09/15
De jag inte klarat försvinner men de jag klarat? Vilket jag tyder som att mina 5000 bounties jag har på mig fortfarande kommer gå att lämna in?- Cinematics can now be skipped
Yay!
House of Wolves maps (Widow’s Court, Black Shield, Thieves’ Den) are now available to all Destiny players
Meh? Så de som inte betalade för dom får nu dom gratis.. Iofs tror jag att det inte är så många som spelar spelet som inte köpt dom.
- Cinematics can now be skipped
Redigerat av Tribbe, 08 September 2015 - 20:16.
Postad 09 September 2015 - 00:43
Dinklage vs North, vem låter bäst?
http://www.polygon.c...orth-comparison
Föredrar Dinklage tbh, han låter inte lika glad och ung.
Postad 09 September 2015 - 05:27
Jag loggade in nu på morgonen och kollade runt, köpte mig en ghost shell som gav dicipline bland annat. Det var lite som var omgjort. Fattar inte detta med light längre dock..
Postad 15 September 2015 - 08:43
Postad 15 September 2015 - 08:47
Kommer att införskaffa och dyka ner i Destiny igen. Fastnade aldrig riktigt för spelet förra gången även om potential fanns och jag spelade ett par månader. Hoppas att förändringar gör spelet roligare denna gång.
Postad 15 September 2015 - 09:08
Postad 15 September 2015 - 14:01
Mot bättre vetande ligger Destiny Expansion Pass och Taken King i download queue på PS4:an. Skall vi se om spelet återigen lever upp till Zartok-hype.
Postad 15 September 2015 - 14:11
Det skulle ha varit open world och bättre lootgenerator, som man trodde av demona som dom visade.
Postad 15 September 2015 - 14:39
TTK verkar få positiva omdömen av det man läser på diverse forum , synd bara man är på jobbet i 1 1/2 timme till ![]()
Postad 15 September 2015 - 21:34
Hittills roligt tycker jag, men det jag tycker är ett minus är att man bara behövde lämna in några bounties för att nå lvl 40..
Postad 16 September 2015 - 09:41
Är ni maxlevel nu? Så det är bara grinda grinda grinda som är kvar för er då?
Är sugen på att plocka upp detta igen, men då måste man ju köpa allt om det ska finnas saker att göra...osäker alltså ;/
Redigerat av hifimarcus, 16 September 2015 - 09:41.
Postad 16 September 2015 - 09:48
Postad 16 September 2015 - 11:30
Är ni maxlevel nu? Så det är bara grinda grinda grinda som är kvar för er då?
Är sugen på att plocka upp detta igen, men då måste man ju köpa allt om det ska finnas saker att göra...osäker alltså ;/
When in doubt, buy!
Postad 16 September 2015 - 11:50
vem vill inte ge mer pengar till ett företag som sa "skulle du bara se dom nya emotarna så skulle du slänga pengar på skärmen!"
för det är där vi är. den här produktionen är den mest vinstgiriga jag hittills stött på tror jag, och därför har jag nog låtit det överväga till ett nej. men tyvärr kommer jag också att köpa det när spelet blir som det visades upp på e3 för tre år sen. kolla där borta, typ något kraschlandar och häftigheter! öppen värld!
Postad 16 September 2015 - 12:33
Jag gav 349:- på us psn. Tycker det är lätt värt pengarna. Men det är andra dagen bara. Om en vecka kanske man har gjort allt och tycker att det är mindre kul... Jag gillade dock spelet innan taken king också.
Postad 16 September 2015 - 12:51
Typ 400kr på svenska psn då...
Nja, får vänta på någon rea istället.
Eller vänta tills jag vinner på trav
Postad 16 September 2015 - 15:45
Zartok som hypade spelet som en galning före släpp är nu den som motarbetar det mest. The irony =P
Postad 16 September 2015 - 15:51
vem vill inte ge mer pengar till ett företag som sa "skulle du bara se dom nya emotarna så skulle du slänga pengar på skärmen!"
för det är där vi är. den här produktionen är den mest vinstgiriga jag hittills stött på tror jag, och därför har jag nog låtit det överväga till ett nej. men tyvärr kommer jag också att köpa det när spelet blir som det visades upp på e3 för tre år sen. kolla där borta, typ något kraschlandar och häftigheter! öppen värld!
Inte på långa vägar, se bara på Dungeon Keeper. Det är bara ett exempel på mer vinstgiriga spel.
Postad 16 September 2015 - 16:12
Postad 16 September 2015 - 18:26
Man får ju räkna pris per användande också. om jag betalar 350:- och får ut 100 timmar spelglädje, då är det inte så mycket pengar.
Postad 16 September 2015 - 18:41
Personligen kommer det för mycket intressant i höst/vinter för att destiny skulle få fortsätta att ta min tid. Sedan tycker jag det är ruskigt tråkigt, blev för mycket av det tidigare.
Glad för er som gillar det iaf, det är ju liksom det som räknas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
Destiny - Bungies storspel efter Halo
6 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?