Call Of Duty 4 Modern Warfare
3456 svar till detta ämne
Postad 09 september 2009 - 06:33
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
Men nu har vi ju ngt mer att skylla på än bara lagg när det går dåligt,nu kan vi skylla på den jäkla patchen!
Postad 11 september 2009 - 06:14
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Jag börjar bli trött på "Server connection timed out", eller vad det är det står när man blir utkastad från en pågående match. Jag har öppnat alla rekommenderade portar i routerns brandvägg, men kan jag ha missat någon ytterligare inställning, eller är det normalt att onlinespel i COD4 avbryts lite då och då?
Jag blir inte utloggad från PSN när det händer, utan det är bara i spelet som det avbryts. Och då är det bara att hoppa in i någon ny match och börja om.
Postad 11 september 2009 - 07:11
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag börjar bli trött på "Server connection timed out", eller vad det är det står när man blir utkastad från en pågående match. Jag har öppnat alla rekommenderade portar i routerns brandvägg, men kan jag ha missat någon ytterligare inställning, eller är det normalt att onlinespel i COD4 avbryts lite då och då?
Jag blir inte utloggad från PSN när det händer, utan det är bara i spelet som det avbryts. Och då är det bara att hoppa in i någon ny match och börja om.
"Server connection timed out" tycker jag inte händer så ofta. Däremot "Host ended game", men det beror ju på att den som är host inte kan ta en förlust och då hoppar han ur spelet istället. Kan också beror på att den som är host har grymt dålig uppkoppling. När jag lirar viktiga matcher ( alla är väl viktiga?  ) kör jag direkt från nätverksuttaget, d v s jag skippar routern. Det är alltid säkrare än att köra via routern.
Postad 11 september 2009 - 08:10
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
"Server connection timed out" tycker jag inte händer så ofta. Däremot "Host ended game", men det beror ju på att den som är host inte kan ta en förlust och då hoppar han ur spelet istället. Kan också beror på att den som är host har grymt dålig uppkoppling. När jag lirar viktiga matcher ( alla är väl viktiga? ) kör jag direkt från nätverksuttaget, d v s jag skippar routern. Det är alltid säkrare än att köra via routern.
Jo, "Host ended game" är vanligare, men eftersom jag vet vad det beror på så är det inte riktigt lika frustrerande. Kan det vara så att lösningen på "Server connection timed out" är att köpa en bättre router? Den router jag har nu (D-Link DI-524) är väl snudd på känd för att vara dålig. Att koppla förbi routern när det ska spelas är inget alternativ för mig. edit: "Connection interrupted" är felmeddelandet jag irriterar mig på, men det leder ju ofta till "Server connection timed out".
Redigerat av VincentVegaSWE, 11 september 2009 - 09:11.
Postad 11 september 2009 - 09:13
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Jo, "Host ended game" är vanligare, men eftersom jag vet vad det beror på så är det inte riktigt lika frustrerande.
Kan det vara så att lösningen på "Server connection timed out" är att köpa en bättre router? Den router jag har nu (D-Link DI-524) är väl snudd på känd för att vara dålig. Att koppla förbi routern när det ska spelas är inget alternativ för mig.
edit: "Connection interrupted" är felmeddelandet jag irriterar mig på, men det leder ju ofta till "Server connection timed out".
Inge fel på routern skulle jag tro, de är COD4's nätkod som är fruktansvärt dålig när de gäller de där problemen.
Postad 11 september 2009 - 13:12
AndyRebel
-
AndyRebel
-
Användare
-
-
119 inlägg
Har försökt spela COD4 sista tiden, men server timed out och connection interrupted avlöser varandra nästan hela tiden. Tänkte först att det kunde vara strul med portar och brandväggar osv men icke.
Stoppade i COD5 istället och det verkar flyta mycket bättre.
Nu blir det inget mer Modern Warfare förrän 2´an kommer, får väl hoopas de har bättre servrar eller vad det nu beror på.
Tillsvidare blir det COD5 för hela slanten, vilket jag börjar gilla skarpt.
Postad 13 september 2009 - 11:07
relg
-
relg
-
Användare
-
-
184 inlägg
Tycker pistolerna är precis lagom som dom är...
Jag är dock HELT värdelös med dom och skulle göra mer skada med en avbruten bandyklubba, men de som är bra på att träffa är ju det för att de har tränat.
Och en pistol ska väl kunna döda på några hundra meter om den väl träffar.
Att lära sig träffa gör man genom att träna, eller har jag fel?
Effektiv räckvidd för en pistol är ca 50 meter, heter man rambo i mellannamn så är inte 75-100m en omöjlighet. Men "några hundra meter" och få en träff med verkan, chansen är lika stor att du hittar en svart diamant i kallingarna.
Postad 13 september 2009 - 12:39
Unregistered1552
-
Unregistered1552
-
Beroende
-
-
1 156 inlägg
Har precis börjat spela spelet. Liksom en del andra har jag problem med att bli utkastad ur spel ganska så ofta vilket är fruktansvärt enerverande. Har dock ingen aning om hur man öppnar portar för PS3 i routern  .
Har en annan fundering - är det möjligt (alla kanske gör det) att spela med mus och tangentbord? Tittar man på andra genom den där Kill cam eller vad den heter så känns det som de rör sig bra mycket snabbare än jag själv (när de siktar osv).
Postad 13 september 2009 - 13:46
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Har en annan fundering - är det möjligt (alla kanske gör det) att spela med mus och tangentbord? Tittar man på andra genom den där Kill cam eller vad den heter så känns det som de rör sig bra mycket snabbare än jag själv (när de siktar osv).
Det är bara att öka känsligheten för kontrollen så kan du rotera och sikta lika snabbt som det du såg i kill-camen. Mus+TB behövs inte.
Redigerat av BennySlyden, 13 september 2009 - 13:49.
Postad 13 september 2009 - 14:04
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
mus och TB är för amatörer
Postad 14 september 2009 - 17:45
Cod4life
-
Cod4life
-
Användare
-
-
214 inlägg
Många kör med 10 i sensitivity (inklusive jag) så de är nog det du ser.
Postad 14 september 2009 - 17:52
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Många kör med 10 i sensitivity (inklusive jag) så de är nog det du ser.
Vad är standard, 5? Körde på standard ivf vilket fungerade bra, alltid lika roligt när man nmöter någon som fladdrar i 180-grader och sprayar.
Postad 14 september 2009 - 17:55
Cod4life
-
Cod4life
-
Användare
-
-
214 inlägg
Vad är standard, 5? Körde på standard ivf vilket fungerade bra, alltid lika roligt när man nmöter någon som fladdrar i 180-grader och sprayar.
Mjo de e nog 5 som standard (tror jag)
Postad 14 september 2009 - 18:11
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Medium (Standard) = 2 och High = 4
Postad 14 september 2009 - 18:13
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Testa High igår, så jädra mycket bättre än medium, härligare också!
Postad 14 september 2009 - 19:08
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Medium (Standard) = 2 och High = 4
Morlock har inte lirat COD4 på länge så vi får faktiskt ha lite överseende med att han för en gång skull inte visste exakt hur det låg till.
Postad 14 september 2009 - 19:25
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
haha märktes att jag hade lagt av mig igår eller var det förgår då jag gick in och gästspelade en stund jag hade sensen på 8 som jag alltid har men det gick inte snurrade ju 360 grader när jag skulle runt en hörna så jag fick snällt sänka till 3 för att det skulle bli spelbart
Postad 14 september 2009 - 19:27
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Provade ändra från 2 till 4 nu... översvängde varje hörn med minst 25grader... tur jag inte såg någon fi den rundan.. hade missat garanterat..
Postad 14 september 2009 - 19:54
Cod4life
-
Cod4life
-
Användare
-
-
214 inlägg
Testa High igår, så jädra mycket bättre än medium, härligare också!
Insane ska de va ;D tar ett tag att vänja sig vid men riktigt skönt när man väl vant sig
Redigerat av Cod4life, 14 september 2009 - 19:55.
Postad 14 september 2009 - 20:17
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Provade ändra från 2 till 4 nu... översvängde varje hörn med minst 25grader... tur jag inte såg någon fi den rundan.. hade missat garanterat..
Vad tyckte du annars? fortsätta eller ändra tillbaks?
Postad 14 september 2009 - 20:28
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
OMG! Nasty har gått prestige!
Postad 14 september 2009 - 20:31
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
OMG! Nasty har gått prestige! 
Vekt Nasty! Säkert fallit för grupptrycket. Det kommer inte jag göra.  Men på MW2 går jag för guld direkt!
Postad 14 september 2009 - 20:35
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Moaha, nu ######r blir de spela sig upp en prestige igen =D
Kom in och spela med mig,einar och zdaarlight!!
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 14 september 2009 - 20:36.
Postad 14 september 2009 - 20:54
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Vad tyckte du annars? fortsätta eller ändra tillbaks?
Jag ändrade tillbaka snabbare än jag slaktade kaninen på strike... måste ju kunna träffa någon, jag har dock alltid haft låg sens i allt från QW till CS
Postad 15 september 2009 - 06:56
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag var inte hemma igår men ikväll blir det lira hela kvällen!
Postad 15 september 2009 - 09:12
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Alltså finns det någon handbok för onlinedelen av det här spelet?  Jag sitter o lirar free for all/ kill everyone för jag vet väl inte direkt om något annat och det är kul dom gångerna jag inte åker på alltför mycket smisk. Hur som helst desto mer man spelar desto mer uppgraderas man i något och så plingar det till o så händer det något...¿ Tror jag fick fler vapenalternativ någon gång och sen att man kunde göra en custom vapensetup eller nåt i den stilen, så jag gjorde väl en sådan och döpte den men inte kunde jag välja den under nästa onlinespel?
Snurrigt värre, är det "XP" som ökas desto mer man spelar (verkar ju logiskt) men vad är hela syftet?
Fick upp någon lista om olika challenges innan ja la ned verksamheten igår, vad innebär dem? Är det spel mot andra eller är det solokvist springa genom några rockringar eller vad handlar det om och vad är vinsten? Mer XP tro och återigen till vad?
Postad 15 september 2009 - 09:17
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Alltså finns det någon handbok för onlinedelen av det här spelet? Jag sitter o lirar free for all/ kill everyone för jag vet väl inte direkt om något annat och det är kul dom gångerna jag inte åker på alltför mycket smisk. Hur som helst desto mer man spelar desto mer uppgraderas man i något och så plingar det till o så händer det något...¿ Tror jag fick fler vapenalternativ någon gång och sen att man kunde göra en custom vapensetup eller nåt i den stilen, så jag gjorde väl en sådan och döpte den men inte kunde jag välja den under nästa onlinespel?
Snurrigt värre, är det "XP" som ökas desto mer man spelar (verkar ju logiskt) men vad är hela syftet?
Fick upp någon lista om olika challenges innan ja la ned verksamheten igår, vad innebär dem? Är det spel mot andra eller är det solokvist springa genom några rockringar eller vad handlar det om och vad är vinsten? Mer XP tro och återigen till vad? 
Enkelt förklarat: Ja, du låser upp vapen och perks genom att få XP. Uppgraderingar till vapen får du genom att använda ett vapen mycket och plocka kills och headshots med det vapen du vill ha uppgraderingar till. Det verkar mkt konstigt att du inte kunde välja din custom när du har låst upp den... Vilken level är du på ( finns 1-55 )? Dom challenges som finns är väldigt olika, t ex döda 2 fiender med ett och samma sniperskott, spränga en bil, you name it, allt möjligt. Men när man klarat en challenge får man endast XP, du låser inte upp nåt vapen eller dylikt.
Redigerat av BrittBastard, 15 september 2009 - 09:18.
Postad 15 september 2009 - 09:42
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Aha man tackar, men vad är perks? Tror jag är level 4 om det är det som står längst till vänster i listan när man ska vara med i en match o väntar på att den skall börja, tidsnedräkningen. Är ens profil sparad på nätet eller lokalt? Tänkte om skiten skulle krascha eller så eller att man lirar hos någon annan? Om den är sparad lokalt kan man göra en backup på den?
Challenges är alltså mot "datorn"? Eller är det blandat?
Redigerat av Unregistered6d4a218c, 15 september 2009 - 09:44.
Postad 15 september 2009 - 09:49
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Aha man tackar, men vad är perks? Tror jag är level 4 om det är det som står längst till vänster i listan när man ska vara med i en match o väntar på att den skall börja, tidsnedräkningen. Är ens profil sparad på nätet eller lokalt? Tänkte om skiten skulle krascha eller så eller att man lirar hos någon annan? Om den är sparad lokalt kan man göra en backup på den?
Challenges är alltså mot "datorn"? Eller är det blandat?
Din online-profil är sparad på en server så du kan vara lugn. Dåligt förklarat av mig, challenges är ONLINE. Screenshot:  Och här är dom olika perksen du kan välja mellan:  Perksen låses upp vartefter du ökar i rank (1-55).
Postad 15 september 2009 - 09:54
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
När du kan göra custom classes, vet inte om det är lvl 5 det kommer. Perks är som attribut till din klass, tex claymore, fler handgranater, extreme condition osv, finns en hel uppsjö av grejjer. Du kommer kunna välja 3 olika perks till din klass, det finns 3 kategorier av perks å du kommer kunna välja en ur varje till varje custom class. Du kommer inte kunna välja å vraka från början utan vissa låser du upp när du når en viss lvl.
Din MP profil sparas på nätet, så det går bra att spela från någon annans ps3a så länge du loggar in på din användare.
Challenges kan vara olika men det är saker du skall göra under en MP match, tex när du har skjutit 25pers med mp5an låser du upp red dot till den, 75 kills låser du upp silencer å 150 kills acog siktet. Detta gäller för de flesta vapnen. Sen skjuter du 25 headshot med mp5an låser du upp en annan färg på bössan å 75kills å 150kills.
Sen finns det challenges som britt sa att du tex skall få 2 kills i ett skott med snipern, du skall spränga bilar, du skall kalla in en airstrike, du skall få 5 kills med en airstrike osv, finns hur många som helst.
Bra britt, en bild säger mer än 1000 ord, å tar en 1000dels tid att lägga upp jämfört med att skriva 1000 ord 
Men varför tar du bilder från en sunkig xbox?
Redigerat av frass3, 15 september 2009 - 09:56.
Postad 15 september 2009 - 09:57
c00kiz
-
c00kiz
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Alltså finns det någon handbok för onlinedelen av det här spelet? Jag sitter o lirar free for all/ kill everyone för jag vet väl inte direkt om något annat och det är kul dom gångerna jag inte åker på alltför mycket smisk. Hur som helst desto mer man spelar desto mer uppgraderas man i något och så plingar det till o så händer det något...¿ Tror jag fick fler vapenalternativ någon gång och sen att man kunde göra en custom vapensetup eller nåt i den stilen, så jag gjorde väl en sådan och döpte den men inte kunde jag välja den under nästa onlinespel?
tänk på att när du kör free for all så börjar väll alla med samma vapen o man måste plocka up nya som ligger på banan för att det blir ju annorlunda när du kör typ team deathmatch då du får välja vapen på custom class eller har du redan provat det? jag kan ju ha misstolkat det du skrev
Postad 15 september 2009 - 10:06
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
tänk på att när du kör free for all så börjar väll alla med samma vapen o man måste plocka up nya som ligger på banan för att det blir ju annorlunda när du kör typ team deathmatch då du får välja vapen på custom class eller har du redan provat det? jag kan ju ha misstolkat det du skrev 
Du snackar Old School Free for All där. I den vanliga FFA så väljer man klass.
Redigerat av BennySlyden, 15 september 2009 - 10:07.
Postad 15 september 2009 - 10:07
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Här kom det massor med info, man tackar  Nu ska jag sätta mig o svära i två timmar så får jag se om det börjar klarna, ska prova någon challenge o se hur det gick.
Postad 15 september 2009 - 10:19
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Tips när man är ny är att spela Headquarter, får man ex fastän man inte dödar någon.
Postad 15 september 2009 - 11:22
VincentVegaSWE
-
VincentVegaSWE
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Här kom det massor med info, man tackar Nu ska jag sätta mig o svära i två timmar så får jag se om det börjar klarna, ska prova någon challenge o se hur det gick.
Antingen missförstår jag dig, eller så har du missuppfattat challenges lite lätt. Det är alltså inte ett eget spelläge, utan det är grejer du gör under valfritt spelläge (Free for all, Team deathmatch, osv... ) online. Alltså; Memorera några challenges som du känner att du vill och ska klara av. Sedan ger du dig in i någon match av valfri sort och försöker genomföra det som dina challenges går ut på. Annars kan man bara spela på och ta challenges som de kommer. Rätt vad det är så råkar du spränga någon bil av bara farten och då har du plötsligt klarat en challenge.
Redigerat av VincentVegaSWE, 15 september 2009 - 11:25.
Postad 15 september 2009 - 11:29
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Bra britt, en bild säger mer än 1000 ord, å tar en 1000dels tid att lägga upp jämfört med att skriva 1000 ord  Men varför tar du bilder från en sunkig xbox? 
Hehehe, jag var lat nu igen. Plockade första bästa bild jag hittade.
Postad 15 september 2009 - 17:02
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Antingen missförstår jag dig, eller så har du missuppfattat challenges lite lätt. Det är alltså inte ett eget spelläge, utan det är grejer du gör under valfritt spelläge (Free for all, Team deathmatch, osv... ) online.
Alltså; Memorera några challenges som du känner att du vill och ska klara av. Sedan ger du dig in i någon match av valfri sort och försöker genomföra det som dina challenges går ut på. Annars kan man bara spela på och ta challenges som de kommer. Rätt vad det är så råkar du spränga någon bil av bara farten och då har du plötsligt klarat en challenge.
Jo precis, det var så jag först trodde att det var, att man valde en challenge och sedan skulle göra någon commando-piruette för att sedan få en ny rosa handgranat eller så. Men när jag väl börja luska förstod jag att det var så precis som du beksriver, lyckades stolt få en airstrike idag o klippte en hel spelare med kaskaderna av bomber som ramla ned....o det var inte jag själv! Nu rullar det väl på men jag lyckas ännu inte få till det riktigt med känslan i kontrollen, prövat ändra lite med känsligheten så att det ska gå lite fortare att vifta runt pipan men nä det blir inte bra än. När man ser reprisen på bovarna som prickar mig så ser det ju för det mesta ut som tangentbord/mauskänsla i rörelserna, dit vill man komma, eller är det vanligare än man tror kanske?
Postad 15 september 2009 - 17:06
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
Jag och brittan lirar nu!
Postad 15 september 2009 - 19:28
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Det tar lite övning sen sitter skotten hur fint som helst sen, behövs inge t-bord å mus för det.
Postad 15 september 2009 - 20:01
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2 249 inlägg
Gick på Sense 7 idag, känns bra...
Att morlock gick å segade på Medium Sense kan jag inte förstå
Postad 17 september 2009 - 02:40
Unregistered6d4a218c
-
Unregistered6d4a218c
-
Lärjunge
-
-
341 inlägg
Fi f-n inatt var det roligt att spela!  Börjar få lite bättre kläm på det, testade att köra 7 i sens men det blev för fladdrigt, 5 funkar bra. Är inget ess med bösssan men det börjar sitta där den ska och rutinen blir bättre o bättre. Det som jag bannemig alltid glömmer är att vifta med kniven när man springer på någon, de glömmer det nästan aldrig
Testade med headsetet också, kul att ge och få lite kommentarer minsann. Bästa rundan vann jag tom, fick radar, airstrike o helikopetern så då ramla det ju iväg med xp och äntligen fick jag autbössan på assault. Går det att spela in när man spelar?
Så nu har jag skrivit av mig lite och hej vad klockan drog iväg.
Zzzz...
Postad 22 september 2009 - 07:33
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Ganska duktig "no scope" snubbe....hrrm, lite mer än ganska faktiskt. http://www.youtube.c...EU&feature=fvsr
Postad 22 september 2009 - 08:11
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Postad 29 september 2009 - 01:40
tosseracing
-
tosseracing
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Är det någon som håller med mig?? Jag är så ###### trött på alla idioter som sitter med mus och tangentbord till Cod4, Ps3. Måste ha något jävligt gravt problem i sina patetiskt små hjärnor. Varför förstöra en sån sjysst upplevelse som faktiskt Cod är. Jag kan inte som gammal PC Gamer förstå varför i **** man vill ge sig ut i en match med alldeles för stora förutsättningar. Det är ungefär som att cracka spelet och kunna nuka hela ###### banan. Visst en ###### massa kills men va fan!! Det tog en ###### tid för mig att lära mig dosan och de idioterna som säger efter två ynka dagars spelande att det inte går o lära sig spela med dosan, skit på er. Det är ni som är kassa!!!!! Det går visst!!! Men det gäller att spela (Mycket), En sista sak, konsol ska spelas med dosa och inget annat (Punkt).
Postad 29 september 2009 - 03:14
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2 249 inlägg
Det är inte så många som kör med mus och tangentbord, gentemot hur många vi är som kör med handkontroll-vad har du fått det ifrån!?
Jag har själv mött spelare (Duktiga spelare) som använder sig utav mus & t-bord, och dom har ingen som helst fördel gentemot mig och min handkontroll!!
Edit: Hur "vet" du när ngn spelar med mus & t-bord, eller med handkontroll?
Redigerat av dallan1981, 29 september 2009 - 03:31.
Postad 29 september 2009 - 07:01
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Meanmach: Sjukt kul att spela i går. Ledsen om jag skrek och svor mycket i micken :-(
Ibland blir jag bara så förbannad!!
Postad 29 september 2009 - 09:18
Zdaarlight
-
Zdaarlight
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Igår visade sig COD-världen vara ganska liten. Först hamnade jag i samma rum och lag som Turbotomi och när han försvann hamnade jag i samma rum och lag som 2 MHB:are som jag inte hört talas om tidigare, Jarre och Kick Your Ass.
Postad 29 september 2009 - 09:22
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Igår visade sig COD-världen vara ganska liten. Först hamnade jag i samma rum och lag som Turbotomi och när han försvann hamnade jag i samma rum och lag som 2 MHB:are som jag inte hört talas om tidigare, Jarre och Kick Your Ass.
Alla vill ju vara MHB:are så det är ju inte så konstigt.  Jarre lirade vidare lite med mig, Benny, in_Zane, Barkis (?) och frasse sen. Gick bra för oss, vi lirade mot nån tysk klan (dom var i o f s bara 3-4st från klanen resten var random). Vi tog dom nog 4 matcher på raken innan dom hoppade ur...men det var kul matcher, första vann vi lätt men sen var det jämna matcher med vinster som resultat=kul!
Postad 29 september 2009 - 09:30
Rocketeer
-
Rocketeer
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Efter ett långt uppehåll, nånstans mellan ett halvår och ett år, så satte jag in Cod4 skivan i svartalådan igen. Att jag är kass och ringrostig visade sig direkt, så dåligt som det har gått dom här matcherna kan jag inte komma ihåg att det har gått förut, att mina lagkamrater också var kassa gjorde ju såklart sitt till.
Hursomhellst funderar jag på en sak. Det verkar ha skett en viss utveckling på spelandet under min frånvaro. Kan det stämma? Framförallt märker jag att många springer omkring med sniperbössor och är framgångsrika i närstrid. WTF?!? Förr så brukade snipers spela just som snipers, det vill säga gömma sig i ett hörn och få några kills på långt håll. Jag blev nerskjuten bra många gånger av snipers på småbanor.
Är det här nytt?
Postad 29 september 2009 - 09:33
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1 112 inlägg
Alla vill ju vara MHB:are så det är ju inte så konstigt.  Jarre lirade vidare lite med mig, Benny, in_Zane, Barkis (?) och frasse sen. Gick bra för oss, vi lirade mot nån tysk klan (dom var i o f s bara 3-4st från klanen resten var random). Vi tog dom nog 4 matcher på raken innan dom hoppade ur...men det var kul matcher, första vann vi lätt men sen var det jämna matcher med vinster som resultat=kul!
Ja det var riktigt kul att spela mot dem! Känns skönt att vinna när matcherna är jämna. Var lagom nervös på Crossfire när jag helt plötsligt stod själv kvar mot 3 av fi. Men med lugnet i behåll (av någon anledning) så lyckades jag ta dem en och en och planta bomben.  Tråkig puls man får där, typ som när Frasse springer Lidingöloppet.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|