Haha, sparka igång den för bövelens! Om inte annat för att kontrollera HDMI utsignalen... Tyvärr så har de skjutit upp Destiny till 2014-09-09 om jag inte minns fel.nejfan. det har hela tiden varit principen. man tar väl hand om sina kunder helt enkelt. den kom hit i torsdags på morgonen, jag hämtade ut den kvart i tio på kvällen. jag installerade den på torsdagen också iofs, men sen har jag inte rört den. kontrollen är fortarande i köket såg jag
så det har inte varit någon brand i baken på mig inte. hade klarat mig en månad till. eller ett halvår. destiny släpps ju först till sommaren.
dock så kommer det väl vara lite kul att få lira ghost med gänget igen måste jag nog erkänna =)
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 09 December 2013 - 11:46
Postad 09 December 2013 - 12:00
Passa på!
Postad 09 December 2013 - 12:05
Postad 09 December 2013 - 12:14
Postad 09 December 2013 - 12:20
Lyckades oxå beställa en bundle från Electro World =)
Men har ingen erfarenhet av firman "Electro World" men hoppas det fungerar bra!
Nån som har handlat där förut?
Nu är det bara att vänta å se när man får den =)
Postad 09 December 2013 - 12:22
Hej!
Lyckades oxå beställa en bundle från Electro World =)
Men har ingen erfarenhet av firman "Electro World" men hoppas det fungerar bra!
Nån som har handlat där förut?
Nu är det bara att vänta å se när man får den =)
köpte min PS4a från electroworld, fick den på releasedagen - inget strul
Postad 09 December 2013 - 12:23
Postad 09 December 2013 - 12:26
Lyckades knipa en bundle på Electroworld, den här rusningen efter konsoler är helt galen.
Håller med. Jag har kollat av de större butikerna dagligen i hopp om att bundeln ska komma ut. Att vänta till slutet på Jan. (som bäst?) för att få en vanlig kändes inte aktuellt även om priset nu blev lite högre. Skönt att få en iaf.
Men om man valde expressfrakt, skickas den på Fredag då eller får man den på Fredag?
Postad 09 December 2013 - 12:32
Håller med. Jag har kollat av de större butikerna dagligen i hopp om att bundeln ska komma ut. Att vänta till slutet på Jan. (som bäst?) för att få en vanlig kändes inte aktuellt även om priset nu blev lite högre. Skönt att få en iaf.
Men om man valde expressfrakt, skickas den på Fredag då eller får man den på Fredag?
Det får du nog fråga Electroworld om. Men som det verkar så får ju diverse ÅF's in dom redan nu i början på veckan så du borde ha den på fredag.
Postad 09 December 2013 - 12:34
Den verkar finns i lager. Dock kostar den från 605£ (~6450kr)Här finns den, inte beställbar från Amazon just nu
Postad 09 December 2013 - 12:36
Jag knep också en på Electroworld, tusen tack för tipset! Skickar de efter att de har det i sitt egna lager, så vi får först nästa vecka eller hur blir det tro?
Är ganska säker på att dom skicka på torsdag så att ni få dom på fredag, så var det förra gången i allafall
Postad 09 December 2013 - 12:39
Sen vad är begränsningarna gällande köp i psn när man köpt utomlands?
Postad 09 December 2013 - 12:41
Den verkar finns i lager. Dock kostar den från 605£ (~6450kr)
Nej när det står "Available from these sellers" så är det bara tredjepartsbutiker och privatpersoner. Ska stå "In stock" och finnas en gul köpknapp på högra sidan när det är från Amazon själva.
Postad 09 December 2013 - 12:43
Aha, har nog inte fattat det här med amazon ser jag. Är det en egen butik med länkar till andras butiker? *förvirrad*Nej när det står "Available from these sellers" så är det bara tredjepartsbutiker och privatpersoner. Ska stå "In stock" och finnas en gul köpknapp på högra sidan när det är från Amazon själva.
Postad 09 December 2013 - 12:47
Redigerat av ers, 09 December 2013 - 12:47.
Postad 09 December 2013 - 12:54
Aha, har nog inte fattat det här med amazon ser jag. Är det en egen butik med länkar till andras butiker? *förvirrad*
Dom säljer dels själva, låter butiker sälja genom dom och privatpersoner kan göra samma sak. Tittar du runt lite kommer du förstå upplägget rätt snabbt.
Postad 09 December 2013 - 12:54
Edit: stavfel
Redigerat av Termos, 09 December 2013 - 12:55.
Postad 09 December 2013 - 12:55
Tack för tipset. Beställde därifrån och avbokade samtidigt mitt ex på Siba. Nu hoppas jag att Electroworld kan leverera i tid!
Postad 09 December 2013 - 12:58
Jafan, idag ska den igång! Eller åtminstone nu i veckan, det lovar jag!Haha, sparka igång den för bövelens! Om inte annat för att kontrollera HDMI utsignalen... Tyvärr så har de skjutit upp Destiny till 2014-09-09 om jag inte minns fel.
Postad 09 December 2013 - 13:01
Bundlen beställde jag. Den ska släppas på fredag ja, men dom brukar få in dom tidigare i lager. Svarade dom inte i mailet till dig att du skulle ha den senast om två dagar, annars skulle du höra av dig? Låter konstigt ifall den strikt skulle komma på fredag, eller så hade kundtjänsten ingen koll.
Har beställt tomma konsolen och inte bundle. De hade ju några minuter då det gick att beställa Ps4:a och lyckades hitta av en sådan. Därav kände jag mig "tvungen" att kontrollera om den fanns på lager eller inte.
Kanske någon som blivit kvar efter förhandsbokningarna. Någon som aldrig blivit uthämtat eller dylikt.
// Sat
Redigerat av Satsvear, 09 December 2013 - 13:02.
Postad 09 December 2013 - 13:10
Postad 09 December 2013 - 13:28
Kudos till er alla
Postad 09 December 2013 - 13:47
Trodde jag skulle hinna knycka en på EW då jag var snabb som blixten efter inlägget men icke....
Vad finns det för möjlgheter kvar?
Bundle släpps på fredag om jag förstått rätt, då finns extremt litet antal i butik, kommer de släppa något i webbutik?
På sibas hemsida står det 11/12 som release, kommer standard PS4 komma till butik igen då?
Postad 09 December 2013 - 13:56
Man bli bra deprimerad av alla era lyckliga inlägg när man själv inte lyckades hinna få tag i ett ex.
Trodde jag skulle hinna knycka en på EW då jag var snabb som blixten efter inlägget men icke....
Bundle släpps på fredag om jag förstått rätt, då finns extremt litet antal i butik, kommer de släppa något i webbutik?
På sibas hemsida står det 11/12 som release, kommer standard PS4 komma till butik igen då?
SIBA hade/fick ju aldrig nåt av första leveransen, det är möjligt att dom på något sätt lyckas skaka fram några nu.
De vanliga PS4:orna som dom släpper 11/12 lär gå åt till alla som inte fick nån vid release.
KZ-bundlen his SIBA har gått att köpa via nätet men den är slut sedan länge.
EG kommer köra "först till kvarn" både i butik samt köp via nätet.
MM vet jag inte.
Postad 09 December 2013 - 14:00
Man bli bra deprimerad av alla era lyckliga inlägg när man själv inte lyckades hinna få tag i ett ex.
Elgiganten som föregående skrev, kommer man att kunna förboka den 13:e, alltså nu på fredag.
Enligt deras kundservice kommer Killzone bundlen att läggas ut på deras hemsida vid kl 09:00 - 10:00, först till kvarn.
Vanliga PS4 kan också beställas på codetronics.net , dom har ca 10 i lager. Dock kostar denna 5100 kr, samt att det inte är någon vidare känd butik.
Postad 09 December 2013 - 14:13
Postad 09 December 2013 - 14:31
Postad 09 December 2013 - 14:35
På fredag släpps Kill Zone-bundlingen på Elgiganten och det är kö till alla varuhus, inga förbokningar är tillåtna. Tillgången är lägre än den 29e så var ute i tid om ni vill ha den till Sveriges bästa pris.
Vilket pris är det som gäller då?
Postad 09 December 2013 - 14:57
Tack till alla som häckat i tråden och delat med sig av PS4:orna där dom dykt upp! Nu fick jag mig ett ex hos Electroworld. Lite överpris men det var det värt
Kudos till er alla
Enligt ElectroWorlds facebook sida så kan vi som beställde idag räkna med att få de på fredag:
Electroworld Sverige Du kan räkna med att ha den på fredag!
9 minutes ago via mobile ·
Postad 09 December 2013 - 14:58
Pris?
4990:- och så hade dom ett annat KZ bundle med en extra handkontroll och kamera för 5990:-
Postad 09 December 2013 - 15:18
Postad 09 December 2013 - 15:40
Postad 09 December 2013 - 16:05
ps4an.jpg 176.36K
9 Antal nerladdningar
Postad 09 December 2013 - 16:14
Kanske skulle behållit och sålt för samma peng till andra forumiter nu när man ser att priset börjat stiga.
Postad 09 December 2013 - 16:52
Finns 6st PS4:or kvar på Siba Kungsbacka, bara så ni vet som bor i närheten
Tack för tipset! Var inne och köpte en för en timme sedan. De hade två olika bundlar tillgängliga. Dels konsol + Killzone, men även konsol + Killzone + extra kontroll + kamera. De hade dock inte hunnit få ut dem i butiken än, utan de fanns bakom disken.
Postad 09 December 2013 - 16:57
527 € hemskickadTjena
Vad skulle de ha för bundle med extrakontroll och kamera?
Postad 09 December 2013 - 16:59
Fasen att man har en bit till karlstad, annars hade jag köpt. Imorgon fm lär de väl vara slut4990:- och så hade dom ett annat KZ bundle med en extra handkontroll och kamera för 5990:-
Postad 09 December 2013 - 17:00
527 € hemskickad
Tjena,
Jag var lite oprecis i min fråga, tänkte paketet ifrån Siba. Jag antar det priset du anger är ifrån Amazon?
Jag står på kö på en sån bundle fast ifrån tyska Amazon, högst oklart när den kommer vara tillgänglig.
Postad 09 December 2013 - 17:00
Postad 09 December 2013 - 17:01
Vadå spel? Jag måste bara ha en konsollFår ni ingen så är det inget ni behöver vara öedsna över. Finns inte ett enda måstespel till nextgen.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
58 filmer
37 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?