Officiell Tråd- Xbox 360
5039 svar till detta ämne
Postad 11 december 2005 - 12:58
Beagle five
-
Beagle five
-
Mästare
-
-
2 523 inlägg
Jag har då 6 garage just nu och över 50 bilar, de ska finnas garage så att alla 80 bilar får plats eftersom de är ett mål i spelet, att ha alla bilar, jag håller på med guldläget just snart klar. Mina favo bilar är Ferrari F-40, Chelby cobra consept, mclaren och ett par till, dom snabbaste bilarna är svårkörda tycker jag, till exempel F-50 R är mycket svår att köra, man snurrar hur lätt som helst, jag är snabbare runt samma bana med en F-40 eller med mclaren som är den lättaste superbilen att köra.
<{POST_SNAPBACK}>
jag vet inte hur många garage jag har men det är typ 6-7 st. tycker det är himla kul att köpa nya bilar och pilla runt med i garagen, dock borde dom inte ha gjort så att man kunde köra alla bilar på en gång i playtime för det tycker jag förstört spelet litegrann. betar av spelet på platinum nivå på en gång, har väl klarat det om någon dag hoppas jag. har alla concepten upplåsta, dom är alla himla trevliga att köra, den A klass bilen som finns där är nog den bästa a klass bilen, dom andra är som du säger okörbara och är inte alls roliga att köra ett riktigt rejs i. jag kör nästan bara C, D , E klass då det känns mest riktiga. C klassen tycker jag är den bästa för där är det jämnast mellan bilarna, man kan vinna med många olika bilar. är lite besviken på billjuden, dom låter lite för snälla och tråkiga en del av dom, dock låter vissa otroligt bra, såsom Viper ACR eller vad den heter som trumpetar som bara den. men det där trueskills läget är ju helt skit! jag jobbade mig upp till plats 760 genom att vinna 12 duell rejs i rad men sen ska jag köra igen men då låser det sig i lobbyn då spelet ska starta och vad händer då jag startat om maskinen? jag har tappat 120 platser!!! bara sådär! 1:a platserna är liksom inget värda känns det som men minsta förlust så droppar man något enormt och måste jobba upp sig igen. sedan så förstår jag inte hur någon kan ens ligga över mig för jag vinner ALLA lopp där jag klarar mig ifrån att bli avkörd, och dom jag förlorar så är det alltid pga den % risken att bli påkörd av en idiot hinner ikapp mig = alla hade blivit avkörda på samma sätt. så alltså hur gör dom som ligger först? och är det bara jag som tycker ringen är i stort sett okörbar pga att det är omöjligt att med precision köra om någon utan risken att något händer. mycket pga kontrollen som är alldeles för dåligt analog, är mest av eller på som gäller, inget finjusterande. det är också problemet som gör att man knappt kan köra klass A bilarna då dom måste köras progressivt men det är i stort sett omöjligt.
Postad 11 december 2005 - 14:16
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Nurburgring är ju inget vidare i PGR3 som sagt var. Man åker av hela tiden med dom snabbaste bilarna pga den lite slappa arkadkontrollen (men det är ju å andra sidan inte GT4 vi kör). Däremot kom jag på att jag saknade LeMans banan ifrån GT4. Den var riktigt kul att köra. Tycker överlag att känslan av att åka bil är bättre i GT4 även om man inte har nån dashboardview som är lite trist.
Med tanke på Live så lär det bli många bilspel för mig på Xbox360. Frågan är bara vad som kommer. Ett nytt Forza lär ju komma men sen då ? Rallisport ? Toca Race Driver ?
Postad 11 december 2005 - 14:35
mackan-165
-
mackan-165
-
Användare
-
-
231 inlägg
Nurburgring är ju inget vidare i PGR3 som sagt var. Man åker av hela tiden med dom snabbaste bilarna pga den lite slappa arkadkontrollen (men det är ju å andra sidan inte GT4 vi kör). Däremot kom jag på att jag saknade LeMans banan ifrån GT4. Den var riktigt kul att köra. Tycker överlag att känslan av att åka bil är bättre i GT4 även om man inte har nån dashboardview som är lite trist.
Med tanke på Live så lär det bli många bilspel för mig på Xbox360. Frågan är bara vad som kommer. Ett nytt Forza lär ju komma men sen då ? Rallisport ? Toca Race Driver ?
<{POST_SNAPBACK}>
Här måste jag gå emot strömmen av alla olika "hatbrev" mot Nurnbüring och säga att den banan är SKITKUL kör den nästan uteslutande med klass-A bilarna, och tycker att det är den banan som gör spelet rättvisa ! Är roligt med en bana som man känner igen
Postad 11 december 2005 - 15:21
Unregistered1586716f
-
Unregistered1586716f
-
Beroende
-
-
1 209 inlägg
Hallå!
Här kommer en snabbtitt på mina spel:
PGR3: Fin och verklig grafik på min 50" tv i 720P..Har inte spelat så jättemycket ännu.
Verkar vara ett OK spel, men inget som direkt föll mig i smaken (dock så kan vissa banor vara fruktansvärt fina t ex; new York banorna - fruktansvärt mycket detaljer!)
Need For Speed MW:
Spelade en hel del i början med mina polare..Riktigt kul spel..Skönare typ av styrning än i PGR3, men det är ju inte direkt samma typ av spel heller trots att det är bilspel båda två!Grafiken i detta spel faller mig lite mer i smaken än PGR3. Riktigt kul spel!
FIFA 06:
Lite småbuggigt här och där. Till och från riktigt fin grafik, men detta spel känns långt ifrån klart. Närbilderna på spelarna i sverige är en katastrof för att säga det milt. Den enda som jag tycker är lik är Zlatan (Henke har sina moments där han är lik också iofs) men alla spelare har lagt på sig 15kilo i detta spel..Det är inget skämt..Vissa ser riktigt feta ut i ansiktet.
Jag måste säga att detta spel var lite utav en besvikelse!
Tony Hawk American WasteLand:
Otippat spel som faktiskt är riktigt kul! Skön story - skön grafik trots att den inte ligger i toppskicktet av spelen med bra grafik! Lite utav ett Wildcard som visade sig vara ett utav de mest underhållande spelen måste jag säga..
Det är en liten snabb resumé av mina spel hittills - väntar med gråten i halsen på ett EA-NHL..Någon som vet om NHL05-06 till XBOX funkar på 360´n?
Det var mina ord!
Postad 11 december 2005 - 15:33
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
Hallå!
Här kommer en snabbtitt på mina spel:
PGR3: Fin och verklig grafik på min 50" tv i 720P..Har inte spelat så jättemycket ännu. Verkar vara ett OK spel, men inget som direkt föll mig i smaken (dock så kan vissa banor vara fruktansvärt fina t ex; new York banorna - fruktansvärt mycket detaljer!)
Need For Speed MW: Spelade en hel del i början med mina polare..Riktigt kul spel..Skönare typ av styrning än i PGR3, men det är ju inte direkt samma typ av spel heller trots att det är bilspel båda två!Grafiken i detta spel faller mig lite mer i smaken än PGR3. Riktigt kul spel!
FIFA 06: Lite småbuggigt här och där. Till och från riktigt fin grafik, men detta spel känns långt ifrån klart. Närbilderna på spelarna i sverige är en katastrof för att säga det milt. Den enda som jag tycker är lik är Zlatan (Henke har sina moments där han är lik också iofs) men alla spelare har lagt på sig 15kilo i detta spel..Det är inget skämt..Vissa ser riktigt feta ut i ansiktet. Jag måste säga att detta spel var lite utav en besvikelse!
Tony Hawk American WasteLand: Otippat spel som faktiskt är riktigt kul! Skön story - skön grafik trots att den inte ligger i toppskicktet av spelen med bra grafik! Lite utav ett Wildcard som visade sig vara ett utav de mest underhållande spelen måste jag säga..
Det är en liten snabb resumé av mina spel hittills - väntar med gråten i halsen på ett EA-NHL..Någon som vet om NHL05-06 till XBOX funkar på 360´n?
Det var mina ord!

<{POST_SNAPBACK}>
samma här, jag håller på dö av längtan efter ett EA hockeyspel till 360n, NHL2k6 faller inte riktigt mig i smaken.Någon som vet när det kommer ut?
Postad 11 december 2005 - 17:24
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Jahapp, då har jag köpt en toslink-kabel på Kjell&CO, men naturligtvis går den inte att få in i hållaren pga att kontakten inte kommer tillräckligt långt in!? Någon som har tips på vilken kontakt som passar eller hur jag nu ska göra? Orkar inte gå och byta kabeln... typiskt MS att alltid krångla till det. Toslinken passade naturligtvis direkt till min 7 år gamla receiver utan problem.
Postad 11 december 2005 - 17:27
Unregistered1079
-
Unregistered1079
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Jahapp, då har jag köpt en toslink-kabel på Kjell&CO, men naturligtvis går den inte att få in i hållaren pga att kontakten inte kommer tillräckligt långt in!? Någon som har tips på vilken kontakt som passar eller hur jag nu ska göra? Orkar inte gå och byta kabeln... typiskt MS att alltid krångla till det. Toslinken passade naturligtvis direkt till min 7 år gamla receiver utan problem.
<{POST_SNAPBACK}>
Jag hade samma problem med en billig kabel från netonnet. Prövade med en Suprakabel och den passade (sitter dock inte riktigt bra men det fungerar). Får nog hoppas att någon tredjeparts leverantör kommer ut med en bra AV-kabel snart då MS egen suger...
Redigerat av Unregistered1079, 11 december 2005 - 17:28.
Postad 11 december 2005 - 17:29
Brainiac
-
Brainiac
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Eller kan det vara så att recensioner är personliga åsikter? Ungefär samma grej som när Dreamcast släpptes,de gav om jag inte missminner mig Virtua Fighter 3TB 96\100,PAL-versionen,även fast det är knappt spelbart. De första recensionerna till en konsol brukar ju vara svåra att bedömma eftersom konsolen är så pass ny och man vet inte riktigt vad den kan ge,men visst,MS kan säkert ha givit en liten julslant,men det är ju bara spekulationer,lite svårt att bevisa...
<{POST_SNAPBACK}>
Varför var VF3:TB knappt spelbart? Har lagt ner säkert 1000 timmar på det spelet och tyckte det var väldigt spelbart. Då hade jag iofs min modifierade (tightare pinne) Arcade Stick också, som jag köpte med spelet, men även med joypad var det ju skitbra.
Postad 11 december 2005 - 17:34
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
kjellbrell cykelställköpte denna kabel hos kjell å co. 10m. dock... funkar kalas, är det inte så att du inte har kontakten åt rätt håll? för den passar bara väl på ett sätt... edit: svar på ghostlink´s inlägg...
Redigerat av JonnyVT, 11 december 2005 - 17:37.
Postad 11 december 2005 - 17:42
X5-452
-
X5-452
-
Forumräv
-
-
902 inlägg
Eller kan det vara så att recensioner är personliga åsikter? Ungefär samma grej som när Dreamcast släpptes,de gav om jag inte missminner mig Virtua Fighter 3TB 96\100,PAL-versionen,även fast det är knappt spelbart. De första recensionerna till en konsol brukar ju vara svåra att bedömma eftersom konsolen är så pass ny och man vet inte riktigt vad den kan ge,men visst,MS kan säkert ha givit en liten julslant,men det är ju bara spekulationer,lite svårt att bevisa...
<{POST_SNAPBACK}>
Varför var VF3:TB knappt spelbart? Har lagt ner säkert 1000 timmar på det spelet och tyckte det var väldigt spelbart. Då hade jag iofs min modifierade (tightare pinne) Arcade Stick också, som jag köpte med spelet, men även med joypad var det ju skitbra.
<{POST_SNAPBACK}>
Jan anser att det var knappt spelbart pga. PAL-utågavans seghet motför NTSC-varianterna. Har man väl spelat NTSC-utgåvorna så förstår man vad jag menar,sån enorm skillnad. PAL-utgåvan förstörde spelet. Menade inte att spelet är dåligt i sig,utan att det gick knappt att spela pga. att PAL-utgåvan var så dåligt gjord.
Postad 11 december 2005 - 17:44
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Tack för svaren,
Nej det är "fel" på kabelkontaken helt enkelt eftersom den svarta plasten tar emot innan kontakten når fästpunkten i MS-videoadapter.
Jag har klistrat fast kabeln med packtejp och det verkar ju fungera än så länge. Har ingen lust att betala ännu mer för en kabel bara för att MS alltid ska ha egna lösningar.
Postad 11 december 2005 - 18:28
Unregistered92d7e447
-
Unregistered92d7e447
-
Beroende
-
-
1 428 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Lägg till en tia och ta en bättre kabel: http://www.kjell.com...tem=37409&path=Kör själv en sånhär: http://www.kjell.com...tem=37983&path=
Postad 11 december 2005 - 19:49
Unregistered13971276
-
Unregistered13971276
-
Användare
-
-
113 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Jag köpte en optisk kabel på elgiganten, HAMA PRO för 230:-, passar bra.
Postad 11 december 2005 - 21:04
Unregistered92d7e447
-
Unregistered92d7e447
-
Beroende
-
-
1 428 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Jag köpte en optisk kabel på elgiganten, HAMA PRO för 230:-, passar bra.
<{POST_SNAPBACK}>
230 spänn för en Hama-kabel??? Rena rånet, typ 80+ % marginal på en sådan till det priset.
Postad 12 december 2005 - 08:20
hifiidiot
-
hifiidiot
-
Lärjunge
-
-
332 inlägg
Någon som vet om NHL05-06 till XBOX funkar på 360´n?
<{POST_SNAPBACK}>
NHL 06 funkar inte iaf. Dock fungerar NHL 04.. men helt plötsligt kändes NHL 'fult' när jag körde lite NHL 04. Hoppas man fixar så man kan köra 06'an snart... (Har inte 05'an så jag har inte provat den, den finns dock inte med på listan på spel som ska funka). Är det någon som vet hur flitigt man faktiskt jobbar på att fler gamla xbox tittlar kommer funka på 360'n?
Postad 12 december 2005 - 11:48
Capirex
-
Capirex
-
Rookie
-
6 inlägg
Någon som vet var man kan få tag på en VGA-kabel? Jag menar, både MS och Joytech levererar ju dessa så någonstans borde det väl finnas ett exemplar kvar som ligger och dammar på hyllan?
Orkar inte lira med den medföljande kabeln längre och vill absolut inte slänga ut pengar på en RGB-scart när den inte ger mig optimal bild.
För övrigt kan jag tipsa om att 360:n verkar vara extremt känslig för placering. Ställde den tillfälligt på en centerhögtalare (som dessutom ska vara skärmad) varpå den inte ville starta alls och gav felmeddelande E67. Efter att ha flyttat på den så fungerar den klockrent. Byt heller inte position mellan liggande och stående när skivan snurrar, resulterar ofta i fina cirkelrunda repor som gör att spelen inte fungerar (kanske har varit uppe tidigare i tråden).
Något att tänka på om du haft eller har problem.
Postad 12 december 2005 - 11:57
Motin
-
Motin
-
Beroende
-
-
1 021 inlägg
Någon som vet var man kan få tag på en VGA-kabel? Jag menar, både MS och Joytech levererar ju dessa så någonstans borde det väl finnas ett exemplar kvar som ligger och dammar på hyllan? Orkar inte lira med den medföljande kabeln längre och vill absolut inte slänga ut pengar på en RGB-scart när den inte ger mig optimal bild.
För övrigt kan jag tipsa om att 360:n verkar vara extremt känslig för placering. Ställde den tillfälligt på en centerhögtalare (som dessutom ska vara skärmad) varpå den inte ville starta alls och gav felmeddelande E67. Efter att ha flyttat på den så fungerar den klockrent. Byt heller inte position mellan liggande och stående när skivan snurrar, resulterar ofta i fina cirkelrunda repor som gör att spelen inte fungerar (kanske har varit uppe tidigare i tråden). Något att tänka på om du haft eller har problem.
<{POST_SNAPBACK}>
ang placering och att flytta den under drift så står det info i manualen !
Postad 12 december 2005 - 13:05
Brainiac
-
Brainiac
-
Lärjunge
-
-
281 inlägg
Tänkte bara tipsa alla om att ett "FIFA 06 RTWC"-demo har släppts nu, laddar hem as I type
Går slött som vanligt, tycker att Live-guldmedlemmar borde få dedikerade servrar, helt oförsvarligt låga hastigheter nu, 600MB ska ta 10 min inte 1½ timme.
Postad 12 december 2005 - 13:11
Motin
-
Motin
-
Beroende
-
-
1 021 inlägg
Är sugen på den nya Logitech Harmony remoten som skall släppas som ska vara exklusivt för Xbox 360 http://www.logitech....d=11265,crid=34 Hoppas att man kan ställa undan alla andra fjärrisar o bara köra den. Men det får tiden utvisa om det verkligen blir så..
Redigerat av Motin, 12 december 2005 - 13:12.
Postad 12 december 2005 - 13:39
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
Varde Xbox360 subforum! Ville bara säga att upplägget är kanon  Skönt att få lite struktur på det hela, bra jobbat mods!
Postad 12 december 2005 - 13:50
schain
-
schain
-
Rookie
-
3 inlägg
Är det någon som kör sin 360 tillsammans med XP Media center edition? Funkar det bra? Diskussioner om nedladdade filmer tillåts inte.Alla erfarenheter av denna kombination vore till stor hjälp... /David
Redigerat av fnk, 12 december 2005 - 16:16.
Postad 12 december 2005 - 13:57
Motin
-
Motin
-
Beroende
-
-
1 021 inlägg
Jag körde detta i helgen och allt som jag testade flöt på bra.
1. gå till media center på xbox360 och följ instruktionerna. (skriv ner koden som kommer upp bl.a.)
2. ladda hem programvaran till xp media center 2005 el XP och följ instruktionerna (lägg in kod osv)
3. Kör på !
Testade bara att lägga över lite mp3:s på min media center (Shuttle Barebon B61)för att sedan låta 360:n göra en sökning efter mp3:s. Jag valde att ha musiken under My Music på burken (detta kan ändras under installation och efter)
Jag irriterade mig bara på att jag fick samma albumtitel flera gånger på vissa album men då med bara 1-2 låtar i varje album. Måste vara någon inställningssak..
Mp3:s funkar väldigt bra att streama till 360:n, provade också att lägga upp bilder och se dem streamat via 360:n. Klockrent då man till och med kan vrida och vända på bilderna  !!
Ska testa att köra film och videosnuttar ikväll !
Redigerat av Motin, 12 december 2005 - 13:59.
Postad 12 december 2005 - 14:00
Motin
-
Motin
-
Beroende
-
-
1 021 inlägg
Ja nu ser det verkligen mycket bättre ut
Postad 12 december 2005 - 14:09
schain
-
schain
-
Rookie
-
3 inlägg
Låter ju lovande.
Hade varit kul att höra hur det går med filmer sedan när du testat.
/David
Postad 12 december 2005 - 14:40
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5 696 inlägg
Antar att DivX/Xvid inte funkar, lite konstigt med tanke på att alla DVD spelare i dagsläget klarar dessa format.
Postad 12 december 2005 - 14:46
Motin
-
Motin
-
Beroende
-
-
1 021 inlägg
Kanske inte funkar "out of the box" men kommer säkert att kunna funka senare  *väldigt gott med chips* *blink blink*
Postad 12 december 2005 - 15:01
Kalzing
-
Kalzing
-
Rookie
-
5 inlägg
Har man tidigare använt XBox Media Center på gamla boxen så är 360-varianten inte mycket att hänga i julgranen, enda fördelen är väl egentligen att man kan spela upp vissa högupplösta filmer.
Nu har jag visserligen ännu inte testat allt för ingående, men det jag sett hittills gillar jag inte alls. Allt för mycket begänsningar, framför allt när det gäller filformat.
Personligen lär jag behålla den gamla boxen ett tag och hoppas på att det händer lite på 360 fronten inom den närmaste framtiden.
Postad 12 december 2005 - 15:37
Motin
-
Motin
-
Beroende
-
-
1 021 inlägg
Ja inte gör man sig av med sin Xbox bara för att man fått ett nytt tillskott till familjen. 360:n lär växa med åldern
Postad 12 december 2005 - 15:51
Ree
-
Ree
-
Lärjunge
-
-
356 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Min toslinkkabel från biltema fungerar ( länk), även om det är gränsfall.. Dock sitter Nätverkskontakten ännu sämre eftersom den inte har någon hake (klassiker), så jag ser helt enkelt till att absolut inte rubba boxen  Edit: Kabeln är för övrigt att rekomendera. Den är helt runt och kan därför sättas in åt vilket håll som helst, adaptrar till 3,5mm för båda ändar ingick, plus att den lyser  Jag tror förresten att den är 1,5m.. (det står inte på sidan  )
Redigerat av Ree, 12 december 2005 - 15:56.
Postad 12 december 2005 - 16:12
Fnk
-
Fnk
-
Beroende
-
-
1 098 inlägg
Varde Xbox360 subforum! Ville bara säga att upplägget är kanon Skönt att få lite struktur på det hela, bra jobbat mods!
<{POST_SNAPBACK}>
Kul att höra att ni uppskattar det.
Postad 12 december 2005 - 16:19
Unregistered577c6879
-
Unregistered577c6879
-
Mästare
-
-
2 986 inlägg
Tackar för tipsen.
Det kostar mer att köra till Biltema än att byta kablen, så det blev en Clicktronic 2m istället från Kjell. Nu verkar den sitta fast bättre (och utan packtejp), men det är ingen vidare bra konstruktion den där AV-adaptern från MS.
Postad 12 december 2005 - 16:27
Fnk
-
Fnk
-
Beroende
-
-
1 098 inlägg
*Slog ihop MCE-tråden med denna*
Postad 12 december 2005 - 17:28
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Är det någon som vet hur flitigt man faktiskt jobbar på att fler gamla xbox tittlar kommer funka på 360'n?
<{POST_SNAPBACK}>
Det jobbas.. Personalen som sysslar med det kallas för emulatorninjas  av J Allard. För någon vecka sedan blev alla Tom Clancys spel (Ghost Recon, Rainbow Six osv) bakåtkompatibla. Så det är en ständig utveckling. ------------------- Ja nu ser det verkligen mycket bättre ut
Tack för berömmet, det är skoj att det uppskattas  .
Postad 12 december 2005 - 22:20
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
FIFA fick ju grymt dåligt betyg, som alla säkert vet nu så finns demo versionen att ladda ner nu och det jag spela av demo versionen var riktigt kul faktiskt, snyggare än EAs NBA spel. Fattar inte riktigt varför detta spel fick så dåligt betyg.
Postad 12 december 2005 - 23:25
Black_Velvet
-
Black_Velvet
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Är det någon som vet när det går att köpa 360 i affären igen ?
Frågade på Elgiganten och dom sa " någon gång denna veckan........kanske
Postad 13 december 2005 - 00:11
trickyhed
-
trickyhed
-
Forumräv
-
-
940 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Såpass tidigt? Jag kikade runt lite på komplett, de får inte in förns 16:e januari. Datorgallerian den 6:e januari.
Postad 13 december 2005 - 00:35
Unregistered92d7e447
-
Unregistered92d7e447
-
Beroende
-
-
1 428 inlägg
Såpass tidigt? Jag kikade runt lite på komplett, de får inte in förns 16:e januari. Datorgallerian den 6:e januari.
<{POST_SNAPBACK}>
Läste någon notis nyligen där Microsoft sa något i stil med att Europa inte kommer få se en andra leverans av konsoller den här sidan jul. Dessutom har det spel jag är mest sugen på av alla: Dead Or Alive 4 skjutits fram till mitten av Januari.
Postad 13 december 2005 - 08:03
trickyhed
-
trickyhed
-
Forumräv
-
-
940 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Läste någon notis nyligen där Microsoft sa något i stil med att Europa inte kommer få se en andra leverans av konsoller den här sidan jul.
Dessutom har det spel jag är mest sugen på av alla: Dead Or Alive 4 skjutits fram till mitten av Januari. 
<{POST_SNAPBACK}>
Lite störande. Men då har man iof nåt att se fram emot i januari. Eller hur
Postad 13 december 2005 - 12:50
Bizhop
-
Bizhop
-
Forumräv
-
-
825 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
När jag var på jakt dagarna inna n den 2:a dec. så fick jag svaret av EB och El-Giganticus att det var en ny sändning den 16:e Dec ?! Min sambo har videoavdelningen på ett Eko varuhus och hon var lovad ett antal premium + core denna vecka.... Nåväl lycka till alla, själv valde man ju ett core med tillbehör för ett par hundratusen  så jag har ju iaf ett paket som jag är nöjd med (mer spel är ju alltid önskvärt)
Postad 13 december 2005 - 12:56
Unregistered832ce377
-
Unregistered832ce377
-
Användare
-
-
211 inlägg
Hur ska man göra för att få en konsoll lagom till Dead or Alive-släppet?(med DoA såklart  ) Ska man boka på Internet nu eller springa runt i affärer? Verkar som att dom är överbokade som fan. Hört att det ska vara nya släpp 16:e december och 7:e januari men vet man ju aldrig hur det blir med det..
Redigerat av Unregistered832ce377, 13 december 2005 - 12:57.
Postad 13 december 2005 - 14:20
bjornsva
-
bjornsva
-
Beroende
-
-
1 330 inlägg
Har också hört att det kommer fler konsoller väldigt snart. Jag betalade för ett Premium för ca 1 vecka sedan på onoff i Luleå och dom kunde garantera att jag får den den 19 dec. Det återstår att se dock, jag är inte riktigt övertygad.
Postad 13 december 2005 - 17:11
Tuomaz
-
Tuomaz
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag pratade just med Elgiganten på telefon. Dom hade just får bekräftat att dom får en leverans som finns i deras butiker måndag den 19:e. Dom kunde inte svara på hur många enheter varje butik skulle få, utan bara att det kommer en ny omgång då.
Dessutom sade dom att priset blir 3995:- resp 2995:-, dvs inte det lägre priset 3490:- dom hade den 2:a december.
Postad 13 december 2005 - 17:36
Aoc
-
Aoc
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Hej undrar om jag kan spela xbox360 i Hd (720p) på Andersson Y23? http://www.netonnet....x.asp?iid=63690Den har inte Komponent, DVI eller HDMI men den stödjer 1280x768 och har VGA in. Kan jag köpa en Xbox 360 VGA-kabel och köra i HD? Ska bara ha den till att spela på.
Postad 13 december 2005 - 20:33
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
FIFA fick ju grymt dåligt betyg, som alla säkert vet nu så finns demo versionen att ladda ner nu och det jag spela av demo versionen var riktigt kul faktiskt, snyggare än EAs NBA spel. Fattar inte riktigt varför detta spel fick så dåligt betyg.
<{POST_SNAPBACK}>
SNYGGARE ÄN NBA LIVE??? Kör du på en 14tummare eller ? Dom är ju inte ens i samma liga. Gubbarna i Fifa ser ju extremt plastiga ut bla..... Däremot känner jag som du att dom dåliga betygen är lite obefogade om man tittar till själva spelandet där det inte går att hitta några större fel om man jämför med Fifa06 på Xbox. Däremot är det ju utbudet av gamemodes som är rent ut sagt uruselt på 360'n. Antar att det är därför dom flesta verkar sätta ett så lågt betyg på spelet. Sen har vi ju det här med EXTREMT hackande mellansekvenser, ser ju inte klokt ut ibland......
Postad 13 december 2005 - 21:05
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
SNYGGARE ÄN NBA LIVE??? Kör du på en 14tummare eller ? Dom är ju inte ens i samma liga. Gubbarna i Fifa ser ju extremt plastiga ut bla.....
Däremot känner jag som du att dom dåliga betygen är lite obefogade om man tittar till själva spelandet där det inte går att hitta några större fel om man jämför med Fifa06 på Xbox. Däremot är det ju utbudet av gamemodes som är rent ut sagt uruselt på 360'n. Antar att det är därför dom flesta verkar sätta ett så lågt betyg på spelet. Sen har vi ju det här med EXTREMT hackande mellansekvenser, ser ju inte klokt ut ibland......
<{POST_SNAPBACK}>
Nja grafiken har sin likhet med NBA LIVE förrutom att i NBA LIVE så svettas dom. Mellansekvenserna var grymt hackiga o fula som du sa. Jag kör på 42 tums plasma 720P. Hur är det med XBOXLIVE på FIFA? är det kul? fungerar det bra?? kan man spela i ligor på LIVE eller?
Postad 13 december 2005 - 21:33
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Hur är det med XBOXLIVE på FIFA? är det kul? fungerar det bra?? kan man spela i ligor på LIVE eller?
Det är i såna här lägen ni ska skapa en speltråd. Det finns ingen tråd om FIFA 06 så det är fritt fram för vem som helst att skapa en FIFA 06 tråd. Det är bara till att följa instruktionerna HÄR. Sedan kan ni fråga hur mycket ni vill och diskutera spelet där. Vi har Condemned tex. Jag skapade medvetet ingen tråd om det spelet, trots att det borde finnas ett stort intresse att diskutera det. Jag gjorde så för att jag ville att ni själva skulle starta en Condemned tråd. Om ni känner att ni vill delge era åsikter om något spel eller ställa frågor om ett specifikt spel, och ni ser att det inte redan finns en tråd om spelet... Skapa en!
Postad 13 december 2005 - 21:33
Donmeta
-
Donmeta
-
Veteran
-
-
1 705 inlägg
Verkar lättare sagt än gjort att få tag på en RGB scart kabel här i Uppsalal iallfall. Onoff, elgiganten och Siba verkar ha slut. Game och power samt coop i gränby, sammasak. Får Kolla Game och eb games i stan men men... får de in nya xbox360 konsoller snart borde de ju också få in lite tillbehör också.
Postad 13 december 2005 - 22:06
Unregistered71ffa625
-
Unregistered71ffa625
-
Användare
-
-
234 inlägg
Verkar lättare sagt än gjort att få tag på en RGB scart kabel här i Uppsalal iallfall. Onoff, elgiganten och Siba verkar ha slut. Game och power samt coop i gränby, sammasak. Får Kolla Game och eb games i stan men men... får de in nya xbox360 konsoller snart borde de ju också få in lite tillbehör också.
<{POST_SNAPBACK}>
EBgames, mitt i stan har scartar kvar, eller de hade det i söndags iaf. Jag hade letat med lykta över allt, online och ringt butiker utan tur, men så åkte vi in till UA i söndags och av en händelse gick vi in på EB och hoppsan ett par stycken kvar. Så skynda skynda innan de är slut.
Postad 13 december 2005 - 22:10
X5-452
-
X5-452
-
Forumräv
-
-
902 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
GAME här i Hudiksvall får in nya konsoler imorn (Då ska jag äntligen plocka upp min  ),hppas på att de får in lite tillbehör också då,för som du säger så verkar det vara slut på RGB-kablar överallt
Postad 13 december 2005 - 22:15
Harpa
-
Harpa
-
Rookie
-
9 inlägg
Idag fyllde jag 18, fick en lapp av mina föräldrar där det stod! Grattis, du hare en XboxBLABALBLA(en sån där du ville ha) att hämta ut på coop i falkenberg på fredag.
När jag då kom hem efter skolan stod den lilla saken och väntade på mig.
Fadern min hade IGÅR ringt coop, och de hade precis fått in 5 stycken, och 1 var kvar och den sitter nu framför min tv och luktar underbart.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|