*** Officiell tråd - Xtreamer - Streamer/Streamer Pro/Sidewinder/iXtreamer
3627 svar till detta ämne
Postad 21 februari 2011 - 14:54
Unregistered31ed242e
-
Unregistered31ed242e
-
Användare
-
-
154 inlägg
Uppdaterade till senaste firmware för att kunna se SVT play men då slutar recievern (yamaha rx-v757) ta emot DTS-ljud. Eller Xtreamern downmuxar det till 2 kanaler istället för 5.1. Kör jag med äldre firmware (innan HD-ljud-stödet kom) så får jag 5.1 ljud. Någon som haft liknande problem? Kör ut ljudet med optisk kabel till receivern. Jäkligt störande är det då jag vill ha både 5.1 ljud på via DTS samt SVT-play.
Du har förmodligen gjort en 'default' återställnig. Gå in på settings på xtreamwrn och kolla ljud inställningarna.
Postad 21 februari 2011 - 16:24
haringet000
-
haringet000
-
Rookie
-
6 inlägg
Hur är det med srt filer till xtreamer? fungerar det bra, vad finns det för inställningar?
Postad 21 februari 2011 - 20:48
sisa123
-
sisa123
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Hur är det med srt filer till xtreamer? fungerar det bra, vad finns det för inställningar?
SRT funkar, ja, och det är bara att trycka på Subtitle-knappen om den inte hittar filen direkt = du inte har den med korrekt namn i samma mapp.
Postad 21 februari 2011 - 21:12
haringet000
-
haringet000
-
Rookie
-
6 inlägg
SRT funkar, ja, och det är bara att trycka på Subtitle-knappen om den inte hittar filen direkt = du inte har den med korrekt namn i samma mapp.
Går det även att förstora/minska texten, byta färg och typsnitt? Edit: dom har bra filmer för dummis på deras hemsida. hittade alla info om att redigera subs
Redigerat av haringet000, 22 februari 2011 - 17:27.
Postad 21 februari 2011 - 21:21
sisa123
-
sisa123
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Går det även att förstora/minska texten, byta färg och typsnitt?
Med samma knapp, ja. LÄS allt om den på http://xtreamer.net !
Postad 21 februari 2011 - 23:13
R__30
-
R__30
-
Rookie
-
8 inlägg
Vilka inställningar behöver man göra i Xtreamer resp.Windows 7 för att allt skall fungera?
Har nog lyckats att dela ut mina 2 externa hårddiskar,se bifogade filer.
Tacksam för svar.
Postad 22 februari 2011 - 08:35
sisa123
-
sisa123
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Du måste sätta igång Guest-kontot på Win7 för att det ska funka, sök på Xtremer.nets Forum efter t ex:
win7 guest
så hittar du nog några PDFer där.
Eller så kan du använda Sök inom Tråden här nere till vänster, så hittar du nog hundra sidor - inkl. PDFer
och Bilder! - här om detta ...
Redigerat av sisa123, 22 februari 2011 - 11:55.
Postad 22 februari 2011 - 16:46
discomega
-
discomega
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
"Go to Setup->Playback->Auto Run and select the playlist you want to play automatically."
Du har inte råkat sätta på den?
Postad 22 februari 2011 - 22:32
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Du har förmodligen gjort en 'default' återställnig. Gå in på settings på xtreamwrn och kolla ljud inställningarna.
Jag har testat samtliga ljudalternativ och problemet kvarstår. Hade samma problem tidigare men gick då tillbaka till versionen innan HD-ljud och då fungerade det. Kanske får välja mellan SVT-play och 5.1...
Postad 23 februari 2011 - 02:38
sisa123
-
sisa123
-
Amatör
-
-
85 inlägg
"Go to Setup->Playback->Auto Run and select the playlist you want to play automatically."
Du har inte råkat sätta på den?
Han påstår ju att han raderat alla filer som har med Xtreamer att göra, så då borde väl en ev. Spellista också ha försvunnit, eller? Men jag har inte ens tänkt på att den där fanns, så vad är det för format på en sån Spellista, nån som vet?
Postad 23 februari 2011 - 06:28
bsba
-
bsba
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Bra fråga;jag har beställt en Xtreamer Sidewinder och skulle vilja ha bekräftat att det fungerar smidigt att köra över wifi.
Är det svårt att ställa in detta?
Jag kör W7 på min laptop och har 2 externa hårddiskar som jag vill dela ut till Xtreamern.
Funkar halvbra för mig, funderar på att dra kabel istället. Tungt om man vill flytta större filmer mm. Går inte att köra högupplöst via WiFi. Svtplay kan jag bara köra på medelkvalité annars hackar det. Jag har Routern (Linksys G) på övervåningen och Xtreamern under, signalnivå ca 70 på Xtreamern. Antennen på Xtreamern en bit ifrån.
Postad 23 februari 2011 - 08:34
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Kärringen har satt på den!
Hahaha! Skyll på det du! Tekniska grabbar
Postad 23 februari 2011 - 12:36
R__30
-
R__30
-
Rookie
-
8 inlägg
Jag har problem med att hitta mina 2 externa hårddiskar med min Xtreamer Sidewinder.
Har lyckats att hitta ipadressen till min router,så det fungerar bra att komma åt Xtreamer Live.
Men vilka inställningar behöver man göra i Windows 7 resp.Xtreamer för att det skall fungera?
Vart skall man gå in i mediabiblioteket efter att allt fungerar om man kolla på media från sina hårddiskar?
Det finns USB,HDD,NET,och så något som jag tror hette UnPd eller något i den stilen.
Tacksam för svar.
Postad 23 februari 2011 - 19:24
welph
-
welph
-
Användare
-
-
136 inlägg
Och ännu en ny leksak har kommit upp idag http://www.xtreamer.net/prodigy/
Postad 23 februari 2011 - 20:11
ollon
-
ollon
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Och ännu en ny leksak har kommit upp idag 
http://www.xtreamer.net/prodigy/
puh...ännu en. men denna verkar bättre - kortläsare ivarjefall. men "bara" 512 MB i minne, räcker det?
Postad 23 februari 2011 - 20:18
Sambuccashake
-
Sambuccashake
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Sedär ja! Den verkar helt klart intressant. Och om ultran listas till 200 euro, vad ska vi tro denna landar på, 150? Airplay också... Hmmm...
Postad 23 februari 2011 - 22:13
welph
-
welph
-
Användare
-
-
136 inlägg
Sedär ja!
Den verkar helt klart intressant. Och om ultran listas till 200 euro, vad ska vi tro denna landar på, 150?
Airplay också... Hmmm...
Den kommer kosta 119€
Postad 24 februari 2011 - 00:42
Decostop
-
Decostop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Hej!
Jag lyckas inte göra egna plsx filer för webradio: bandit och nrj...
Någon som kan hjälpa mig?
[playlist]
NumberOfEntries=1
File1=http://www.bandit.se/webbradio/webbradio.php?3
Title1=Bandit
Length1=-1
Version=2
Postad 24 februari 2011 - 15:04
Great_Grumbledock
-
Great_Grumbledock
-
Forumräv
-
-
572 inlägg
Den verkar ju onekligen mycket intressant. Frågan är om man ska "uppgradera" sig och byta in sin Mk1 med passiv mot den där lilla godingen.  Undrar bara om de kommer att få Jukebox att fungera "smidigt" på Prodigy eller om man måste ta steget upp till en "Ultra" för att det ska flyta smärtfritt...
Postad 24 februari 2011 - 16:01
Guldfinger
-
Guldfinger
-
Rookie
-
9 inlägg
Uppdaterade till senaste firmware för att kunna se SVT play men då slutar recievern (yamaha rx-v757) ta emot DTS-ljud. Eller Xtreamern downmuxar det till 2 kanaler istället för 5.1. Kör jag med äldre firmware (innan HD-ljud-stödet kom) så får jag 5.1 ljud. Någon som haft liknande problem? Kör ut ljudet med optisk kabel till receivern. Jäkligt störande är det då jag vill ha både 5.1 ljud på via DTS samt SVT-play.
Har du fått det till att fungera, nyfiken i så fall för det fungerar inte för mig heller. Onkyo TX-SR-607.
Postad 24 februari 2011 - 18:28
ollon
-
ollon
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Har du fått det till att fungera, nyfiken i så fall för det fungerar inte för mig heller. Onkyo TX-SR-607.
funkar hos mig med hdmi ut på en SR-608.
Postad 24 februari 2011 - 19:47
TomasL
-
TomasL
-
Beroende
-
-
1 319 inlägg
Fungerar fint med min SR607'a.
Postad 25 februari 2011 - 12:02
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Jag har inte hittat något ännu så jag tror att jag går tillbaka till äldre firmware och skippar SVT-play för tillfället. Kan vara nånting som gör att den downmuxar när den kör genom optisk till receivern. Kanske fungerar bättre för dem med receivers som kan spela HD-ljud och tar emot HDMI.
Postad 25 februari 2011 - 15:40
pege63
-
pege63
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Vad har du för inställningar på onkyon då?
I 1.Input assign / 1.1 HDMI Input/1.3 Digital Audio Input
I 7./7.4 Hardware setup
HDMI?
OPTISK?
Redigerat av pege63, 25 februari 2011 - 16:00.
Postad 25 februari 2011 - 21:48
Unregistered1d36b31d
-
Unregistered1d36b31d
-
Lärjunge
-
-
485 inlägg
Xtreamer Pro för 1449:- på El-giganten superhelg. http://www.elgigante...elare?scid=1698
Postad 26 februari 2011 - 10:10
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Är det verkligen ingen annan som råkat ut för detta, kan någon gå in på Xtreamering och det ser ut som det ska ?
Jag har nu provat att installera 2.5.2 på nytt men samma resultat, jag provade sedan att köra en emergency med 2.4.2 och det förb....e svarta fältet är kvar, jag kan inte se/ välja något när jag går in på Xtreamering.
Vad ska jag prova härnäst, förslag tas tacksamt emot.
Mvh ! J
Provade precis installera 2.6 men samma störande svarta fält blir kvar, ingen som har förslag på vad jag kan testa för att få ordning på eländet ? / J
Postad 26 februari 2011 - 10:52
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Jag har inte hittat något ännu så jag tror att jag går tillbaka till äldre firmware och skippar SVT-play för tillfället.
Men SvtPlay med de där PHP-filerna osv, borde väl funka från åtminstone firmware 2.1 och framåt, så det ska du inte behöva skippa. Provade precis installera 2.6 men samma störande svarta fält blir kvar, ingen som har förslag på vad jag kan testa för att få ordning på eländet ?
Ta bort alla filer/mappar på hdd'n som har med Xtreamer att göra, och hämta sen hem dem igen via LiveUpdaten. Se även till att du gör en Fabriksåterställning av alla inställningar till Default.
Redigerat av anderswillhelmsson, 26 februari 2011 - 10:55.
Postad 26 februari 2011 - 12:18
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Ta bort alla filer/mappar på hdd'n som har med Xtreamer att göra, och hämta sen hem dem igen via LiveUpdaten.
Se även till att du gör en Fabriksåterställning av alla inställningar till Default.
Jag har nu gjort precis som du skrev (kan dock bara tömma xtreamering mappen, varför ?) och när jag denna gång skulle gå in på Xtreamering så vill den att jag ska installera vilket jag gjorde och då kom det tillbaka, mycket märkligt att det bara är jag som råkar få detta problem, jag har inte hittat någon annan med samma svarta fält som förstör hela funktionen Xtreamering. Finns det inget annat sätt att installera xtreamering, felet verkar ju ligga där ?
Redigerat av järker, 26 februari 2011 - 12:59.
Postad 26 februari 2011 - 13:43
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Jag har nu gjort precis som du skrev (kan dock bara tömma xtreamering mappen, varför ?)
Då har du ju inte gjort som jag sa - du ska ta bort ALLT som har med Xtreamer att göra på hdd'n! Mappar: ======= MyRadio ThunderDB ThunderDownload scripts Filer: ===== .Swapfile Det där är vad jag såg jag hade nu, men det kan ju finnas fler. Ha heller inte mer än en hdd ansluten, för Xtreamer kanske sparat samma filer på nån annan hdd nån gång när du bara haft den hdd'n ansluten ensam. och när jag denna gång skulle gå in på Xtreamering så vill den att jag ska installera vilket jag gjorde och då kom det tillbaka, mycket märkligt att det bara är jag som råkar få detta problem, jag har inte hittat någon annan med samma svarta fält som förstör hela funktionen Xtreamering.
Ta en BILD på hur det ser ut! Finns det inget annat sätt att installera xtreamering, felet verkar ju ligga där ?
Har inte gjort det på länge, men det borde ju finnas filer att hämta från första sidan i den här tråden: http://forum.xtreame...ay/page__st__40Sen fanns det en sida om Custom Scripts Issues, men den verkar vara borta, men den kan du kanske hitta den igen från deras Forums första sida, för där fanns Scripten att ladda ned manuellt.
Postad 26 februari 2011 - 14:13
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Mappar: ======= MyRadio ThunderDB ThunderDownload scripts
Filer: ===== .Swapfile
Ta en BILD på hur det ser ut!
Ok, ska förklara bättre, De mappar jag kunde ta bort var: MyRadio Recykled Dina thunder-mappar har jag aldrig haft PROBLEMET med mappen Scripts var att jag får upp "åtkomst nekas och jag måste ha behörighet från Unix User\root för att ta bort mappen". Hur kommer jag runt det i win7 ? (om problemet ligger där) Länken gav ingenting tyvärr, hittade lite annan info. dock inget som gav någon hjälp. Här kommer 4 bilder, den första som det ser ut (som det ska), sedan klickar jag på Xtreamering och då måste jag installera och sista bilden visar hur det ser ut när jag ska gå in på Xtreamering efter att jag installerat det. Hoppas på nya svar, tack på förhand
Postad 26 februari 2011 - 14:40
Guldfinger
-
Guldfinger
-
Rookie
-
9 inlägg
Vad har du för inställningar på onkyon då? I 1.Input assign / 1.1 HDMI Input/1.3 Digital Audio Input I 7./7.4 Hardware setup HDMI? OPTISK?
1.1 CBL/SAT HDMI3 1.3 ---- 7.4 finns endast 7.1 och 7.2 5.1 ljud fungerar på mina filmer som ligger på hårddisken så jag tvivlar på om onkyon är problemet. Syns ju tydligt att Dolby symbolen försvinner när man drar igång sändningen från svtplay.
Postad 26 februari 2011 - 20:50
Unregisteredd9b9aa55
-
Unregisteredd9b9aa55
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Ni verkar i alla fall kunna installera xtreamering. Så fort jag installerat det och försöker nå det via menyn så kommer jag bara tillbaka till startsidan.
Postad 27 februari 2011 - 08:22
järker
-
järker
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Ni verkar i alla fall kunna installera xtreamering. Så fort jag installerat det och försöker nå det via menyn så kommer jag bara tillbaka till startsidan.
Jag vet ju inte om det blir installerat eftersom jag inte kommer längre än att det svarta fältet dyker upp på startsidan och sedan fryser det där.
Postad 27 februari 2011 - 13:34
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Har gått över till en lösning med HTPC och XBMC då jag saknade biblioteksfunktionen i Xtreamer (Jukebox var för segt).
Om det är någon som är intresserad av en Xtreamer (med sidewinder) så är den till salu. WLAN-antenn finns också. Skicka ett PM isf.
Postad 27 februari 2011 - 23:38
Decostop
-
Decostop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Ingen? Som kan få tex Bandit odyl att funka i webradio?
Får heller inte SVT Play att funka...När jag går in på Xtreamering så blinkar det bara till och man kommer tillbaka till startmenyn. Snälla hjälp en dummy och skriv hur istället för: "Sök och läs i forumet"
Ikonerna i överkant på bilden bli klippta, känns som om det fattas några centimeter.
Klickljudet när man flyttar runt i menyerna är borta och jag hittar ingen inställning för att få tebax det, samt
det saknas lite översättningar här och var i menyer. Samma för alla?
Annars tycker jag det är betydligt snyggare och verkar flyta lite bättre. Men det kommer väll säkert en update snart.
TACK!
Bifogad fil(er)
-
x1.JPG 380,25K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Decostop, 28 februari 2011 - 00:29.
Postad 28 februari 2011 - 05:25
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Får heller inte SVT Play att funka...När jag går in på Xtreamering så blinkar det bara till och man kommer tillbaka till startmenyn. Snälla hjälp en dummy och skriv hur istället för: "Sök och läs i forumet"
Packa upp zippen i /tmp/usbmounts/sda1/scripts Lägg till detta i menu.rss ,den ligger under scripts/xLive
<item> <title>SVT Play - Sveriges Television</title> <link>http://127.0.0.1/med..._rss.php</link> <media:thumbnail url="/tmp/usbmounts/sda1/scripts/svtplay/svtplay_logo.jpg" /> </item>
Tack och bock igen vpeter!
Med skriptet kan ni välja kvalité. Om ni trycker på INFO, så kommer ni se vilken upplösning det spelas upp i.
Du ser ju var du har SCRIPTS-mappen liggandes nu. Packa alltså upp SvtPlay-mappen så den ligger under Scripts. Ändra sen sist i menu.rss, med Anteckningar/Notepad, så att raderna i citatet ovan, ligger före raderna med: </channel> </rss> i menu.rss. Klickljudet när man flyttar runt i menyerna är borta och jag hittar ingen inställning för att få tebax det, http://shop.xtreamer...d Settings MenuTryck Ctrl-F och SÖK efter CLICKING SOUND på sidan, det är ju en inställning i Settings>System - Effect Sound. (Senare: Kanske är Borttaget i senare versioner av mjukvaran, har det inte på min 2.60 Firmware?) Men vad gör >>Settings>System>Lock System ? Ja, det hörs väl iofs, men hur funkar det, har inte ens vågar prova - man kanske låser sig ute helt ...? samt det saknas lite översättningar här och var i menyer. Samma för alla?
Kör engelska och slipp bekymra dig.
Redigerat av anderswillhelmsson, 28 februari 2011 - 23:00.
Postad 28 februari 2011 - 15:01
Unregisteredd9b9aa55
-
Unregisteredd9b9aa55
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Du ser ju var du har SCRIPTS-mappen liggandes nu. Packa alltså upp SvtPlay-mappen så den ligger under Scripts.
Får heller inte SVT Play att funka...När jag går in på Xtreamering så blinkar det bara till och man kommer tillbaka till startmenyn.
Gissar att det är det som är problemet. Att den inte kommer in i xtreamering alls utan så fort man klickar på xtreamering från huvudmenyn så blinkar det till och man är tillbaka på huvudmenyn utan att ens sett röken av xtreamering. Spelar ingen roll om man tar bort allt och installerar via nedladde filer på datorn eller låter xtreamern ladda ner dem själv. Samma ickefungerande resultat.
Postad 28 februari 2011 - 17:30
Pizzaface
-
Pizzaface
-
Rookie
-
3 inlägg
Tjena Grabbar och tjejer!
Behöver lite hjälp en snabbis. Jag har betalat megaupload för 1 månad och tänke kolla någon serie.
Hur gör jag bäst för att få matrialet textat? Blir det till att ta ner från undertexter och skapa mapp i xtreamern och öppna manuellt eller går det att skrapa eller liknande?
Postad 28 februari 2011 - 23:10
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Jag har betalat megaupload för 1 månad och tänke kolla någon serie.
Intressant! Vad är Megaupload för ställe - som gör det värt att betala för - och vad har det med Xtreamer att göra? Hmmm, undrar vad de använt för IQ till att översätta "Support" med "Stöd" ... http://www.megaupload.com/?c=support
Postad 28 februari 2011 - 23:19
Decostop
-
Decostop
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Tack anderswillhelmsson för svaret/svaren!
Tyvärr så verkar jag nogha hämtat fel zip-fil eller fukkat upp på annat sätt för jag har inte *.rss filerna.
Kan jag enkelt skapa dessa själv?
Bifogar en skärmdump.
Tack!
Postad 01 mars 2011 - 10:49
sysk167
-
sysk167
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Radio Bandit? http://forum.xtreame...__1#entry122291Annars har jag hemma något jag hittade nånstans. Återkom med svar i så får jag söka hemma....
Postad 01 mars 2011 - 11:47
casv
-
casv
-
Lärjunge
-
-
258 inlägg
Ok, ska förklara bättre, De mappar jag kunde ta bort var:
MyRadio Recykled
Dina thunder-mappar har jag aldrig haft
PROBLEMET med mappen Scripts var att jag får upp "åtkomst nekas och jag måste ha behörighet från Unix User\root för att ta bort mappen".
Hur kommer jag runt det i win7 ? (om problemet ligger där)
Länken gav ingenting tyvärr, hittade lite annan info. dock inget som gav någon hjälp.
Här kommer 4 bilder, den första som det ser ut (som det ska), sedan klickar jag på Xtreamering och då måste jag installera och sista bilden visar hur det ser ut när jag ska gå in på Xtreamering efter att jag installerat det.
Hoppas på nya svar, tack på förhand
Jag känner igen detta. Det hade jag när jag försökte installera den på min USB pinne. Bytte istället till en extern 2.5" HDD, då funkade installationen för mig. Vet ej varför den inte gick på USB pinnen.
Postad 01 mars 2011 - 12:03
anderswillhelmsson
-
anderswillhelmsson
-
Mästare
-
-
3 945 inlägg
Tyvärr så verkar jag nogha hämtat fel zip-fil eller fukkat upp på annat sätt för jag har inte *.rss filerna.
Under X:\scripts\xLive har du väl menu.rss ? På http://forum.xtreame...ay/page__st__40 FÖRSTA SIDAN! kan man hämta SvtPlay-mappen i en ZIP. Jag kör med svtplay-018.zip , för jag fick aldrig det i Xtreamering_26_svtplay.zip att funka som det skulle.
Postad 01 mars 2011 - 18:19
Unregisteredd9b9aa55
-
Unregisteredd9b9aa55
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
jag hade ingenting i sda1:scripts\xLive
Nu har ja tagit bort allt under scripts för att försöka få igång det. Trycker jag på xtreamering på huvudmenyn så får jag upp att jag ska installera det och väljer 1 (röd) för att acceptera.
Den börjar ladda ner och jag får frågan om jag vill installera. Jag svarar ja och det blir klart antar jag eftersom man kommer tillbaka till huvudmenyn automatiskt efter en ganska kort stund.
När jag nu klickar på xtreamering så blinkar det till och jag kommer tillbaka till huvudmenyn. Det går inte att komma in i xtreamering-menyn alls.
Hur gör man egentligen?
Postad 01 mars 2011 - 18:20
Pizzaface
-
Pizzaface
-
Rookie
-
3 inlägg
Intressant! Vad är Megaupload för ställe - som gör det värt att betala för - och vad har det med Xtreamer att göra?
Hmmm, undrar vad de använt för IQ till att översätta "Support" med "Stöd" ...
http://www.megaupload.com/?c=support
Megaload gör att du kan streama maaaaaaaaassor med film serier mm mm mm mm mm i oändlighet. Mer än man behöver eller hinner på en livstid.
Postad 01 mars 2011 - 20:45
gigbyte
-
gigbyte
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Bandit verkar inte fungera med den adressen heller sysk167....är det någon som överhuvudtaget får det att fungera?
Postad 03 mars 2011 - 11:17
pege63
-
pege63
-
Forumräv
-
-
584 inlägg
Megaload gör att du kan streama maaaaaaaaassor med film serier mm mm mm mm mm i oändlighet. Mer än man behöver eller hinner på en livstid.
Annars heter det fildelning.......
Postad 03 mars 2011 - 12:17
haringet000
-
haringet000
-
Rookie
-
6 inlägg
Annars heter det fildelning.......
på tal om det, har xtreamer en torrent funktion eller måste man ladda ner från en dator till en extern hdd som är inkopplad till xtremer?
Postad 03 mars 2011 - 20:03
sysk167
-
sysk167
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Bifogar en fil jag testat med & som funkat lite till & från.
Jag bara la dessa filer där ex Sveriges radio-filerna ligger & sedan kör jag igång resp fil för det pgm jag vill lyssna på. Innehåller dessutom även bl.a RIX FM, NRJ & 2 olika Radio bandit; Göteborg & Stockholm.
Hoppas det funkar som tänkt...
sr.zip 16,19K
23 Antal nerladdningar
Postad 05 mars 2011 - 08:44
bsba
-
bsba
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Bifogar en fil jag testat med & som funkat lite till & från. Jag bara la dessa filer där ex Sveriges radio-filerna ligger & sedan kör jag igång resp fil för det pgm jag vill lyssna på. Innehåller dessutom även bl.a RIX FM, NRJ & 2 olika Radio bandit; Göteborg & Stockholm. Hoppas det funkar som tänkt...
sr.zip 16,19K
23 Antal nerladdningar
Kan inte öppna filen, verkar korrupt
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|