Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 april 2010 - 16:41

nkl
  • nkl
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Jag får någon typ av notifications väldigt ofta. Vet inte vad det är dock, låter likadant som när man får mail eller sms men detta är notifications för något annat, rätt störande då man lätt vill kolla på telefonen hela tiden när den låter. Någon som vet vad det är? Kan det vara facebookstatusuppdateringar eller vad kan det vara?

P.s. grymt nöjd med telefonen än så länge!

Postad 21 april 2010 - 17:11

Unregisteredf93cd07d
  • Unregisteredf93cd07d
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0

:) Äntligen har fått min Desire från Telenor Idag!!!

Då har alltså Telenor fått tummarna loss... då återstår bara att se hur många telefoner dom lyckats skicka iväg,

Postad 21 april 2010 - 21:02

Mr 2 Balls
  • Mr 2 Balls
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Se upp med PC City, enligt Prisjakt skulle dom ha mobilen på lager, så jag surfar in på deras sida och beställer en. När jag dagen efter ännu inte fått något mail om leverans blir jag lite orolig, kollar deras sida igen, inte ett ord om att den inte finns, Prisjakt säger fortfarande i lager men jag kollar min orderbekräftelse lite mer noga, och där ser jag att dom skrivit, att dom får in den på lager om 2 dagar. Alltså inte ett ord om att den inte finns på lager när man beställer utan EFTER beställningen, dom säljer något dom inte ens har.
Skriver ett argt mail och får tillbaka, oj sorry men du kan häva köpet om du vill.
Vilket jag gjorde, då dom idag i alla fall fått upp lite mer info på sidan, nu att telefonen förväntas komma in på lager om 1 vecka, men jag har inte fått någon info alls om detta från dem, så jäkla dålig stil. Dom räknar kallt att kunna lura ett par kunder på detta sättet, dom räknar med att många inte orkar börja krångla och snällt väntar tills den kommer in, och så har dom lyckats binda kunden till sig och hindrat kunden från att handla hos någon annan som faktiskt har mobil på lager. Beställde från Inwarehohuse idag och efter 1h redan fick jag ett kollinr.

Postad 21 april 2010 - 21:23

Matt666
  • Matt666
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Då har alltså Telenor fått tummarna loss... då återstår bara att se hur många telefoner dom lyckats skicka iväg,

Hur vet man NÄR och OM man får den?
jag bokade den på internetbutikeb den 7April.
att maila dom hjälper juh inte . :)

Postad 22 april 2010 - 08:19

Allsång
  • Allsång
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Bokade min på Telenor den 14 april. Har fått orderbekräftelse och dom rackarna drog pengarna på mitt konto direkt. Sedan dess är det tyst, inget leveransbesked alls. Har mejlat igen men inget svar. Lyckades precis få en vettig person i kundtjänst att kolla mitt ärende. Hon säger att deras system har legat nere och kommer igång igen inom de närmaste dagarna, och att de så kommer att höra av sig på epost. Min order var inte ens registrerad i hennes system och internetbutiken lever sitt eget liv tydligen. Det var länge sedan jag var så irriterad på hur man behandlar kunder och överväger att gå tillbaka till Telia istället.

Postad 22 april 2010 - 11:27

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Nån som hört nåt nytt från 3? Har de fått in fler än de som kom i måndags? Vilken dags förbeställning är de inne på nu?

Postad 22 april 2010 - 11:56

dastalker
  • dastalker
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag får någon typ av notifications väldigt ofta. Vet inte vad det är dock, låter likadant som när man får mail eller sms men detta är notifications för något annat, rätt störande då man lätt vill kolla på telefonen hela tiden när den låter. Någon som vet vad det är? Kan det vara facebookstatusuppdateringar eller vad kan det vara?

Om du drar ner fältet längst upp på skärmen, så ska du få fram alla notifieringar.

Postad 22 april 2010 - 11:59

Calliii90
  • Calliii90
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Var på Media Market i Barkarby för några timmar sen. Då hade dom 20 st Desire kvar.

Postad 22 april 2010 - 12:01

Unregisterede8ec823a
  • Unregisterede8ec823a
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Nån som hört nåt nytt från 3? Har de fått in fler än de som kom i måndags? Vilken dags förbeställning är de inne på nu?

Jag beställde min den 14 april. Har pratat med kundtjänst som sa att jag tyvärr får vänta till vecka 18 då de får in nästa leverans :/

Postad 22 april 2010 - 12:34

Unregisteredf93cd07d
  • Unregisteredf93cd07d
  • Användare

• 142 inlägg
  • 0
Nu fick jag min avi från posten! Beställde den 13 april i en Telenorbutik.

Dags att hämta telefon! =o)

Edit:
Kan ju tilläga ifall någon undrar att jag inte fått någon föregående info från varken Telenor eller Schenker. I butiken sa han jag beställde av att den kune komma om en-två veckor, och stämmer ju visserligen, men ingen mer info eller möjlighet att spåra varan alls. Inget kollinr eller bekräftelser under vägen, började nästan undra om jag verkligen hade beställt en telefon...

Redigerat av Unregisteredf93cd07d, 22 april 2010 - 12:57.

Postad 22 april 2010 - 13:04

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Jag beställde min den 14 april. Har pratat med kundtjänst som sa att jag tyvärr får vänta till vecka 18 då de får in nästa leverans :/

Ok, beställde den 14 jag med, om än från deras reklamationsavdelning. Blev då lovad leverans inom tio dagar (dvs nu på lördag...), så jag får väl ringa och begära kompensation imorgon.

Postad 22 april 2010 - 18:18

jake84
  • jake84
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Någon som har koll på när dustin får in desiren igen?? De kör kampanj på den nu såg ja 3999 kr, bra pris ju!

Postad 22 april 2010 - 18:21

Ramses
  • Ramses
  • Beroende

• 1 057 inlägg
  • 0

Någon som har koll på när dustin får in desiren igen?? De kör kampanj på den nu såg ja 3999 kr, bra pris ju!

Det där är utan moms. Men det vet du kanske?

Postad 22 april 2010 - 18:30

jake84
  • jake84
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Det där är utan moms. Men det vet du kanske?

hehe nej såg de nu, kollade lite snabbt, tyckte de verkade lite för bra för att vara sant!!

Postad 22 april 2010 - 18:36

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1 195 inlägg
  • 0

Bokade min på Telenor den 14 april. Har fått orderbekräftelse och dom rackarna drog pengarna på mitt konto direkt. Sedan dess är det tyst, inget leveransbesked alls. Har mejlat igen men inget svar. Lyckades precis få en vettig person i kundtjänst att kolla mitt ärende. Hon säger att deras system har legat nere och kommer igång igen inom de närmaste dagarna, och att de så kommer att höra av sig på epost. Min order var inte ens registrerad i hennes system och internetbutiken lever sitt eget liv tydligen. Det var länge sedan jag var så irriterad på hur man behandlar kunder och överväger att gå tillbaka till Telia istället.

Jag hade samma problem när jag beställden en 3GS i februari. Pengarna drogs, bekräftelse på order kom, leverans tid 1-3 veckor, fine. Efter två veckor ringer jag Telenor, enda svaret blir; ring tillbaka när det gått tre... Sagt och gjort, efter tre veckor ringer jag igen (observera att jag fått bekräftelse på abonnemanget sedan vecka ett), nu får jag höra att det inte finns ngn beställning på en 3GS och att "det har varit fel på vårt affärssystem" samt "att vi håller på att byta till ett nytt", men vi lägger en ny beställning så får du din telefon om tre veckor... ridå ner, nej tack Telenor, cancelera min order och häv mitt abonnemang blev mitt svar, vilket de löste snabbt och dan efter hade jag mina pengar igen på kontot.

Beställde en Desire från Dustinhome (utan abonnemang) i måndagskväll, igår (onsdag) vid lunch fick jag ett SMS att den fanns att hämta på mitt utlämningsställe... Jag är glad att Telenor klantade till det och jag istället väntade på en Desire... Telenor är inget seriöst företag.

EK

Postad 23 april 2010 - 09:16

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ok, beställde den 14 jag med, om än från deras reklamationsavdelning. Blev då lovad leverans inom tio dagar (dvs nu på lördag...), så jag får väl ringa och begära kompensation imorgon.

Fick en gratismånad iaf, men fortfarande preliminär leverans v18.

Postad 23 april 2010 - 15:11

r_mattsson
  • r_mattsson
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Är det inte konstigt att ett fåtal butiker (Inwarehouse, Komplett, Teknikmagasinet) har bra tillgång till Desire medan övriga verkar ha fått små leveranser?

Postad 23 april 2010 - 18:19

nihinils
  • nihinils
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Satte precis i mitt nya halebop surfplus sim-kort i min desire. Skickade ett sms till halebop för att få inställningarna för att få igång surf, och fick ett sms tillbaka där det står att det inte gick att aktivera gprs på mitt abonemang. Då gjorde jag inställningarna manuellt, och nu till det konstiga:

Den säger att jag är ansluten till mobilt nätverk och allting ser bra ut, men när jag försöker ladda en hemsida händer ingenting. Alla appar som använder internet, inclusive Android market fungerar hur bra som helst.

Någon som har en aning om vad detta beror på?

Edit: Tydligen är det inte rätt portnummer på halebops hemsida. Jag hittade ett nytt, och nu funkar det.

Redigerat av nihinils, 23 april 2010 - 19:49.

Postad 24 april 2010 - 08:37

Mr 2 Balls
  • Mr 2 Balls
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Nu lördag finns den på inwarehouse.se för 4.590:-, men tror det priset bara gäller lördag 24 April. Hämtar man den i deras hämtbutiker, blir frakten 39kr har jag för mig.

En annan punkt, jag skrev tidigare om PC City, jag valde att avbryta köpet via mail till dom, mitt första mail där jag klagade att dom sålt något dom inte hade, det fick jag svar på inom 20 min, men mitt mail där jag ville avbryta köpet kom inget svar alls, däremot så när jag kom hem från jobbet dagen efter, hade jag fått ett mail att dom SKICKAT telefonen vid 16-tiden samma dag, typ en timme inne jag kom hem från jobbet. Så nu ligger den hos ICA en bit bort. Dom är ju fan inte sann där borta, vad lack jag blir på dom. Det hade inte varit så illa om jag inte redan hann köpa en hos inwarehouse.se eftersom jag avbröt beställningen men tydligen var det ett mail dom inte var intresserade av att läsa och ta till sig.

Postad 24 april 2010 - 12:51

Allsång
  • Allsång
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Kanske min fråga finns besvarad bland någon av de 96 sidorna i tråden, men hur mycket är Telenors obegränsade surf värd? Telia har max 5 gb/mån. Tänker för min del surfa och ibland kolla typ svt-play. Känner att jag inte har någon uppfattning om hur mycket datatrafik som går åt

Postad 26 april 2010 - 07:30

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Tre har nu förtydligat att "vecka 18" betyder "sent vecka 18, så till kund tidigt vecka 19". Nytt samtal mitten vecka 18 m a o.

Postad 26 april 2010 - 10:06

Moriarty
  • Moriarty
  • Användare

• 176 inlägg
  • 0

Är det inte konstigt att ett fåtal butiker (Inwarehouse, Komplett, Teknikmagasinet) har bra tillgång till Desire medan övriga verkar ha fått små leveranser?

Nej, det tror jag inte. Det kan vara så enkelt att de hann få sina leveranser innan problemen med askan. Och/eller att de beställde extra många redan från start (till skillnad från andra). Eller så har de effektiva inköpare med bra kontakter. Eller en kombination av de tre.

Postad 27 april 2010 - 10:04

Allsång
  • Allsång
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Nu står det på Telenors hemsida att de har den i lager. Kanske man nu kan hoppas få den innan helgen!

Redigerat av Allsång, 27 april 2010 - 10:05.

Postad 27 april 2010 - 10:19

Unregisteredce27a3d9
  • Unregisteredce27a3d9
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Nu står det på Telenors hemsida att de har den i lager. Kanske man nu kan hoppas få den innan helgen!

Hoppas hoppas :)

Postad 27 april 2010 - 11:36

olsa89
  • olsa89
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Vafan cdon får in den 11/5 nu ! :S

Postad 27 april 2010 - 12:11

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Vafan cdon får in den 11/5 nu ! :S

Vilket med kristihimmelsfärd blir till kund 17/5?

Postad 28 april 2010 - 11:46

Unregisteredf8cb01cd
  • Unregisteredf8cb01cd
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Googlade fram att man kan köpa mobil med Tre abbonemang bl.a. på Expert. Verkar dock vara nåt problem för butikerna att registrera hos Tre vid köp så det därför inte gått. Nån här som har lyckats köpa en mobil i butik med Tre abonnemang?

En annan fråga: borde det gå även att förlänga ett nuvarande abb. i butik (dvs ej Tre butik)?

Redigerat av Unregisteredf8cb01cd, 28 april 2010 - 11:47.

Postad 28 april 2010 - 12:23

opox
  • opox
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Vilken sjukt go mobil!
Haft den lite över en vecka nu och är förälskad! :)

Postad 29 april 2010 - 18:22

ayla85
  • ayla85
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ring deras KTJ ikväll och svaret var att lev.tid är 3-4veckor...!
Inte 3-4 dagar som står på deras sida....

Postad 30 april 2010 - 00:44

Unregistered0bc72c04
  • Unregistered0bc72c04
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Ring deras KTJ ikväll och svaret var att lev.tid är 3-4veckor...!
Inte 3-4 dagar som står på deras sida....

Antingen ljuger dem för dig eller för mig. Va också i kontakt med deras kundtjänst idag och enligt hon som jag pratar med så skulle jag få den "inom 3-5 dagar". Nåja, bara jag får en telefon inom rimlig tid blir jag glad.

Har aldrig haft Telenor tidigare, blir intressant detta. Tog abb. Telenor Surfa 299;-/månad.

Postad 30 april 2010 - 17:17

ayla85
  • ayla85
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Antingen ljuger dem för dig eller för mig. Va också i kontakt med deras kundtjänst idag och enligt hon som jag pratar med så skulle jag få den "inom 3-5 dagar". Nåja, bara jag får en telefon inom rimlig tid blir jag glad.

Har aldrig haft Telenor tidigare, blir intressant detta. Tog abb. Telenor Surfa 299;-/månad.

Update:
Troligen måste kvinnan på ktj missat att jag tänkte beställa den över nätet för tydligen har dem olika lager.
Internetbutiken har ett eget lager, bra för oss som beställt! Då kommer den snart, förhoppningsvis!!
Får man avisering när paketet skickats eller när det är framme?

Postad 30 april 2010 - 17:26

zephyr
  • zephyr
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag ringde kundtjänst, och frågade vilka butiker som hade i lager i Skåne. Fick reda på att burlöv centrum hade 8 stycken i lager klockan 11.00, åkte ner klockan 15.00 och då fanns bara 2 stycken kvar. Så ett tips är att ringa kundtjänst först, och sedan få reda på vilka som har i lager och be dem lägga undan ett ex och åka och impulshandla B) Deras surfa abbonemang för 249 kr i månaden är ju klockrent =)

Nu laddar desiren, natten kommer bli låååång! haha

Postad 01 maj 2010 - 12:15

Miros
  • Miros
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Någon som vet om det överhuvudtaget finns någon butik i Stockholms län som har telefonen? Skulle behöva få ett tips fort då det är en födelsedagspresent B)

Postad 03 maj 2010 - 09:36

Unregistered0bc72c04
  • Unregistered0bc72c04
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Update:
Troligen måste kvinnan på ktj missat att jag tänkte beställa den över nätet för tydligen har dem olika lager.
Internetbutiken har ett eget lager, bra för oss som beställt! Då kommer den snart, förhoppningsvis!!
Får man avisering när paketet skickats eller när det är framme?

Kände mig tvungen att få reda på om jag får en lur eller inte.. Så jag drog iväg ett mail och fick svar idag.

"Din beställning skickades från vårt lager i fredags och schenker kommer att skicka en mail-avi när paketet finns hos ombudet"

Beställde samtidig lite grejjer från Themobilestore .se

http://www.themobile...-htc-desire.php

Hoppas grejjerna dycker upp i veckan så man får pilla lite ;)

Redigerat av Unregistered0bc72c04, 03 maj 2010 - 09:40.

Postad 03 maj 2010 - 15:05

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Är det inte lite overkill med skärmskydd och väska?

Postad 03 maj 2010 - 16:02

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1 097 inlägg
  • 0
Jag funderar över att köpa denna telefon med abonnemang också. DÅ jag bor i Skellefteå känns telia eller halebop som de enda alternativen. Men vilket abonnemang borde jag välja egentligen? Jag antar att jag kommer att surfa en del, kanske ha någon widget som visar rss-flöden med mera. Men jag känner mig osäker på vad jag ska välja angående surflimit. Nu har jag kontantkort och surfar mest på wifi så det är svårt att gissa. det finns ju 0,5 gb, halebop har 3gb och telia erbjuder obegränsad surf. Jag är inte heller sugen på att binda mig i 24 månader heller i fall jag skulle vilja byta telefon eller abonnemang. Telia har ju även sitt 25-årsabonnemang för oss under 25 (har 5 månader kvar tills dess), men jag undrar om det är värt. Svårt detta...

Postad 03 maj 2010 - 16:44

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 0

Är det inte lite overkill med skärmskydd och väska?

Det skulle jag verkligen inte påstå. Skärmskydd eller något slags skal känns ganska nödvändigt om den ska hålla i ett tag.

Postad 04 maj 2010 - 09:10

Unregistered0bc72c04
  • Unregistered0bc72c04
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Sådär, då va luren hemma från Telenor. Två arbetsdagar, inte så dåligt :)

Spenderade mestadels hela eftermiddan igår till å installera apps å pilla runt på luren. Vilken härlig pryl.

Postad 04 maj 2010 - 15:26

Stranded
  • Stranded
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Då jag är otroligt trött på min Iphone 3G har jag bestämt mig för att införskaffa mig en HTC Desire, för att äntligen hoppa på Androidtåget. Det jag främst funderar på är om jag ska köpa telefonen abonnemangsfritt, eller om det är värt att ta den tillsammans med något abonnemang.

För tillfället har jag Tele2 kompis med 1GB-surfpaket.

Jag sms:ar cirka 200-300 sms/månad, och det till flera olika operatörer. Hade även tänkt skaffa Spotify Premium, så jag är väldigt skeptisk till att 1GB surf ska räcka för mig framöver. Ringer gör jag inte speciellt mycket. Vad säger ni, någon som har förslag på Desire + abb, eller om jag ska köra den med mitt abonnemang jag har idag?

Är 18 år, så studenterbjudanden bör gälla för mig. Kan även nämna att jag bor i Stockholm, så har täckning oavsett operatör.

Redigerat av Stranded, 04 maj 2010 - 15:28.

Postad 04 maj 2010 - 20:10

Leuchdioden
  • Leuchdioden
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Sådär, då va luren hemma från Telenor. Två arbetsdagar, inte så dåligt :)

Spenderade mestadels hela eftermiddan igår till å installera apps å pilla runt på luren. Vilken härlig pryl.

Tjenare, tänkte höra om du köpte den genom butik eller i webbshopen, och vad det isf stod för leveranstid på shoppen, om det var 3-5 arbetsdagar eller 1-3 veckor.
Beställde nämligen en igår och hoppas ju självklart på att få den så fort som möjligt =)

Postad 04 maj 2010 - 21:55

Unregistered0bc72c04
  • Unregistered0bc72c04
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Tjenare, tänkte höra om du köpte den genom butik eller i webbshopen, och vad det isf stod för leveranstid på shoppen, om det var 3-5 arbetsdagar eller 1-3 veckor.
Beställde nämligen en igår och hoppas ju självklart på att få den så fort som möjligt =)

Hej!

Beställde via webshopen och leveranstiden stod på 3-5 arbetsdagar. Beställde på Torsdagen, skickades från deras lager på Fredag och jag hade luren i handen på Måndag EM :)

Postad 06 maj 2010 - 08:33

pepz
  • pepz
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Nu finns den inne hos Tre för leverans! ;)

Postad 06 maj 2010 - 11:19

promenad
  • promenad
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Nu finns den inne hos Tre för leverans! :)

När beställde du?

Postad 06 maj 2010 - 12:42

hammarnet
  • hammarnet
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Komplett och Inwarehouse har den också inne nu

Postad 06 maj 2010 - 16:53

Unregistereda1964e4e
  • Unregistereda1964e4e
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Tack för dom inläggen!
hann precis ringa och beställa en hos komplett som kommer till utlämnings stället i gbg imroron!
kanon!
ska bli så skoj med ny mobil och första android :)

Postad 06 maj 2010 - 18:11

hammarnet
  • hammarnet
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Tack för dom inläggen!
hann precis ringa och beställa en hos komplett som kommer till utlämnings stället i gbg imroron!
kanon!
ska bli så skoj med ny mobil och första android :)

Då kanske vi ses i utlämningskön :-)

Postad 06 maj 2010 - 19:56

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Nu finns den inne hos Tre för leverans! :)

Hur vet du det? Jag pratade med tre idag angående min sambos order och fick veta att dem får nästa lev. i slutet av vecka 19!!! Kan tillägga att vi beställde den för minst tre veckor sedan och då var lev. datum vecka 18.

Postad 06 maj 2010 - 19:58

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Frågade 3 idag på deras sida på Facebook hur det ser ut för oss som nyligen förläng/nytecknat abbonemang. Jag har hela tiden fått uppfattning att det blir i Juni nån gång luren skickas. Fick detta som svar:

"Kön är just nu fem till sex veckor. Beställ idag och bli jättelyckliga om ni får era mobiler före mitten av juni.
Senaste beskedet är att det ska komma medelstora leveranser varje vecka resten av maj. Alla Desire som kommer in går till kunder som gjort förhandsbeställningar och de som står först i kön just nu gjorde sina beställningar den 13 april.
Om vi får de kvantiteter vi preliminärt är tilldelade kommer detta att motsvara ungefär den löpande försäljningen, vilket betyder att vi kommer att knuffa en fem sex veckor lång kö framför oss.
Väl inne i juni ska leveranserna förhoppningsvis bli större och kön kan då vara avklarad under andra halvan av juni.
Det här är dock en uppskattning som bygger på att vi får det antal enheter vi preliminärt är lovade och att efterfrågan inte ökar.
Erik H/3"

Postad 07 maj 2010 - 10:24

cwolf
  • cwolf
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Intressant, jag ringde själv nyss till 3 och då fick jag svaret att det kommer ta iaf 5 veckor innan jag får min telefon, och då beställde jag just den 13:e eller 14:e april. På ditt svar från facebook så låter det ju som att jag skulle ligga långt upp i kön och ha möjlighet att få telefonen i de kommande leveranserna i maj. Aja, känns inte som att någon kan ge ett korrekt svar. Jag väntar ett par veckor till och sedan får man väl helt enkelt avbeställa då det inte verkar som att jag borde ha denna telefonen :).

Postad 07 maj 2010 - 14:28

SaberBlade
  • SaberBlade
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Beställde en från Komplett igår eftermiddag. Ser att de är redan slut igen! ;) Hade hoppats få den till idag då jag fick att de hade skickat den innan 15 igår men såg att den nyligen bara sorterats i Stockholm idag...så de verkar som den inte kom iväg igår ändå. Får man vänta till måndag då, hade hoppats få pilla runt lite under helgen. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.