Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

9134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 June 2013 - 18:29

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Lite roligt det där. PS4 skulle vara 100$ billigare men är bara 200kr billigare än XO än så länge på prisjakt.

Redigerat av New Player, 12 June 2013 - 21:39.

Postad 12 June 2013 - 18:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 1

Lite roligt det där. PS4 skulle vara 100$ billigare men är bara 200kr billigare än så länge på prisjakt.

I Sverige vi har Nordisk film som tar en del av kakan, kollar du priserna i Tyskland/UK så ligger det mellan 3500-3700kr.

Postad 12 June 2013 - 18:43

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0

Nu är den bokad på spelbutiken för 3698:- Jäkligt bra pris måste jag säga.

nu har dom höjt den till 4298:-

Postad 12 June 2013 - 20:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 1
Sony's PlayStation 4 Accessories On-Display
http://www.ign.com/a...ries-on-display

Redigerat av Zerox_no1, 12 June 2013 - 20:57.

Postad 12 June 2013 - 21:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Sätt 100 euro billigare. Fan ta nordisk film.
Vad är det förresten för hackande på titt-anfall jag läser? Ge fan i! Det är ju det enda exklusiva livande spelet till xbone ffs! :D

nu har dom höjt den till 4298:-

Dom gjorde det redan igår kväll. Jag hade astur som la ps4 i korgen igår, när jag beställde idag fick jag den för gårdagens billigare pris :)

Postad 12 June 2013 - 22:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vet inte om det tagits upp men Sony förbjuder online pass på PS4:

We've already come right out and said we're not going to allow online pass. And the word "allow" is key there. Specifically with online, with PS+ requiring a charge to play online, we would not want any publisher [to charge.]

In general, we're all businesses. Sony or Microsoft is never going to be able to tell EA or Activision exactly what they can do. What we like to say at PlayStation is that we set the precedent. The way we are approaching this is that we want this to be extremely consumer-friendly, extremely retailer-friendly, and extremely publisher-friendly. My personal opinion is that it's hard for me to believe that any major publisher is going to put an extra set of used DRM onto game titles because that wouldn't put them in a good spot, right?

http://www.gamasutra...online_pass.php

Edit: Var är Planetside 2-tråden Morlock =/? Skapa snabbare!

• Footage of the PS4 version will debut at SOE Live (Aug 1 - 4).
  • Taking advantage of the native stuff (Remote Play, share, DS4 touchpad)
  • 2 separate teams working on PS2 (PC team & PS4 team). PS4 team is porting the PC version including all the current updates and they're working with the PC team so all the future updates can be implemented in the PS4 version.
  • The game is being optimized for the PS4 hardware. Claims the PS4 version will look like the PC version running on a high end system with everything on max.
  • He assumes the PS4 version is behind the PS+ paywall just like every other PS4 online game [Yoshida has since confirmed the game won't require PS+ to play].
  • They want the game to be available at launch for the PS4, but they're not committing themselves to it. Will hold back the game if it's not ready when the system launches.
  • They've been spending a lot of time making sure the game is optimized for multithreading and taking advantage of the PS4's RAM.
  • Right now there's no PC-PS4 cross platform play. They have some ideas on how to bridge the versions [doesn't sound like gameplay], but nothing to announce at this moment. Might have something ready for SOE Live.
  • The PS4 version has some unique things like the DS4 touchpad support, but they want it to remain as close as possible to the PC version. Updates might not come as frequently or as fast as the PC version though cause of certification [they've done a really good job at keeping parity between the DCUO versions, so I doubt the delays will be long].

Redigerat av Zoiler, 12 June 2013 - 23:10.

Postad 12 June 2013 - 23:30

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 1

Edit: Var är Planetside 2-tråden Morlock =/? Skapa snabbare!

Vad nu, har jag blivit officiell trådstartare ??

//mor|ock

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 June 2013 - 23:31.

Postad 12 June 2013 - 23:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Thx :)

"Har blivit"? Du har gjort 100 % av PS4-trådarna so far =D

Du får tjöta på de andra, jag har åtminstone fått lite hjälp i Nintendo-forumet ^_^

I Xboxforumet finns ingen trådskapare =/

Postad 13 June 2013 - 00:31

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Den är kompatbiel med NOLL PS3-spel.

Finns en vision i framtiden med Gaikai-streaming av PS1/2/3-spel. Men detta återstår att se hur och om det blir något av det.

Gaikai i Norden kommer nog ta låååååååååång tid med tanke på allt licenskrångel och annan dinosaurieskit.

tänk bara på hur lång tid det tog innan vi fick Video Unlimited till Norden.

Möjligt att där ska sitta en klisterlapp med modellbeteckning, serienummer, mac adress, CE, etc,

gissar på att det är plats för utbytbar hårddisk.

Jag vill veta om de officiella headseten är kompatibla och om de byggt in stöd direkt för dem eller om dongel kommer krävas... igen.

eftersom headseten är bluetooth så borde de fungera
det ska komma med monoheadset som man stoppar i Dualshock-kontrollen annars, men bluetooth är ju mycket bättre (tror jag).

Redigerat av Christopher_A, 13 June 2013 - 00:33.

Postad 13 June 2013 - 00:34

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Lite roligt det där. PS4 skulle vara 100$ billigare men är bara 200kr billigare än XO än så länge på prisjakt.

det är för att det är MS som säljer Xbox One i Norden medans det är Nordisk Film (inte Sony) som säljer PS4 i Norden. Nordisk Film är mer intresserade av kortsiktiga vinster än Sony och MS som kör long game.

Postad 13 June 2013 - 04:03

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Gaikai i Norden kommer nog ta låååååååååång tid med tanke på allt licenskrångel och annan dinosaurieskit.

tänk bara på hur lång tid det tog innan vi fick Video Unlimited till Norden.

Nja, orsaken till att det tar så lång tid med film var att flera olika förläggare ägde olika regionala rättigheter, t ex så kunde Fox ha producerat en film men Warner ägde rättigheterna i norden och mitt i allt det där så hade SF köpt vissa rättigheter, det var ju de avtalen som var problematiska att bena ut, så är det inte för spel.
Så Gaikai kan nog komma till oss, problemet ligger främst i infrastruktur, för att tjänsten ska fungera bra så måste du ligga under en viss ping och såvida Sony inte bygger ett datacenter i Sverige eller lägger det för långt söderut så kan t ex folk i norrland få problem.

Postad 13 June 2013 - 06:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Thx :)

"Har blivit"? Du har gjort 100 % av PS4-trådarna so far =D

Du får tjöta på de andra, jag har åtminstone fått lite hjälp i Nintendo-forumet ^_^

I Xboxforumet finns ingen trådskapare =/

99% av spelen är ganska ointressanta för mig så det blir inte många trådar startade. :P
Jag har i alla fall startat Call of Duty:Ghosts. Inget av de hittills avslöjade PS4-exklusiva spelen är några jag känner jättestarkt intresse för. De flesta intressanta (vilket är få) är multiplatform.

Postad 13 June 2013 - 07:15

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Eftersom det gaggades om inflation tidigare:
Postad bild

Postad 13 June 2013 - 07:30

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

tänk bara på hur lång tid det tog innan vi fick Video Unlimited till Norden..

Skillnad dock mellan film och spel.

SCE äger själva rätten till ett väldigt stort utbud av spel så de kan enkelt köra upp Gaikai med ett startbibliotek. Sen är det bara för de andra stora husen att hoppa på när det känner för det.

Filmindustrin har varit en kamp för varje jävla land. Vi kan vara glada att spelindustrin inte har varit lika trångsynt, oftast har de regionala låsen varit per kontinent - inte per land.

Postad 13 June 2013 - 07:38

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

[/size]
Nja, orsaken till att det tar så lång tid med film var att flera olika förläggare ägde olika regionala rättigheter, t ex så kunde Fox ha producerat en film men Warner ägde rättigheterna i norden och mitt i allt det där så hade SF köpt vissa rättigheter, det var ju de avtalen som var problematiska att bena ut, så är det inte för spel.
Så Gaikai kan nog komma till oss, problemet ligger främst i infrastruktur, för att tjänsten ska fungera bra så måste du ligga under en viss ping och såvida Sony inte bygger ett datacenter i Sverige eller lägger det för långt söderut så kan t ex folk i norrland få problem.

problemet är att vi inte har Sony i Sverige/Norden

vi har stollarna på Nordisk Film

Postad 13 June 2013 - 08:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

gissar på att det är plats för utbytbar hårddisk.

En 2,5" är minst 10x7x0.9 så det kan bli problematiskt att få plats med den då konsolen är runt 5cm tjock bara..

eftersom headseten är bluetooth så borde de fungera
det ska komma med monoheadset som man stoppar i Dualshock-kontrollen annars, men bluetooth är ju mycket bättre (tror jag).

menar inte sådana, utan de officiella hörlurarna t.ex Pulse Wireless Headset med 7.1. De kräver en dongel till PS3.

Postad 13 June 2013 - 08:51

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 1
Först Move dildon och sen det här:
Postad bild
Aftonbladet rubrik: PS4 sex chockar - den kristna högern rasar

Postad 13 June 2013 - 08:52

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Haha

Postad 13 June 2013 - 08:59

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Nordisk Film kommer har 0% att säga om Gaikai.

Postad 13 June 2013 - 09:16

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Många var ju rädda att leka med snorren framför kameran..., börjar förstå vad skräcken grundar sig i

Postad 13 June 2013 - 09:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
När det diskuteras gaikai, vad är det? Vad jag förstått så är det... typ... att om man ska spela ett spel så är det som att konsolen är på ett annat ställe och sen spelar man vis bredbandet typ. Uträkningen av spelet sker på ett annat ställe, man får bara bild och sånt via en internetsladd. Typ som att ha en konsol, men med en suuuuåerlång hdmisladd.

Postad 13 June 2013 - 09:44

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Typ så ja. Onlive är exakt samma sak, kolla tuben.

Postad 13 June 2013 - 11:45

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Jag testade Gaikai i min browser (Chrome) bara veckorna innan Sony köpte tjänsten. Körde demot på NFS: The Run och det funkade superbra. Inga slowdowns, grafiken såg riktigt bra ut (pc jämfört med ps3 som jag körde igenom spelet i) och kördes i 720. Riktigt bra tjänst. Mycket bra lösning på bakåtkompabiliteten.

Postad 13 June 2013 - 12:07

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

• 643 inlägg
  • 0
Jag kanske har missat det, har det kommit ut något om hur 'skärmen' på DS4-kontrollerna kan användas eller tänkta att användas?

Postad 13 June 2013 - 12:09

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Inte vad jag sett. Någon på IGN beskrev kontrollern som riktigt skön men att dom inte fick nån demo/användning för touchpaden skulle komma till användning

Postad 13 June 2013 - 14:11

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Om nån fortfarande undrar varför PS4 inte kostar som PS3...

Sony has emphasised that the PlayStation division has to be profitable this financial year, as it prepares to launch a major new console before the end of December.

This week it unveiled the retail price for the PlayStation 4, and confirmed that the home console will definitely be released in the US and Europe for Christmas holidays - although the company can't commit to month or date.

"It's been a considered effort for seven years, not a knee jerk decision in the last days and weeks"

Fergal Gara on the PS4 price

"Quite simply we don't want to over promise and under deliver," Gara told GamesIndustry International. "We're not in mass manufacture right now so it's impossible to be absolutely precise. I'm confident we'll have very significant stocks for the UK and absolutely delighted we're going to launch before Christmas. "

Consumers and press have reacted favourably to the price of the system, which will retail for $399 in the US and £349 in the UK. But some are questioning those figures and whether the company will take a loss on sales of the hardware at launch.

"There's no point in looking at the console in isolation," Gara said. "Is PlayStation going to be a profitable business? It needs to be and it intends to be a profitable business over the next year.

"The balance of everything we do, whether that's the console, the software, the accessories or the digital business, it all needs to be profitable and we expect it to be profitable in the short term and the medium term."

Last year Sony's PlayStation business recorded a slide in sales of more than 12 per cent, with profits dropping from $310 million to $18 million. The company warned in May that it had reduced expected profit margins from 8 per cent to 2 per cent.

This week rival console manufacturer Microsoft revealed that its new Xbox One console would retail for $499, putting it at a price disadvantage with Sony. But Gara explained that Sony had a $399 price in mind at the beginning of development for the system, after the company launched the PlayStation 3 at $499 and $599 to much criticism and slow initial sales.

"The reference point was PlayStation 3," he said. "It wasn't the competition because up until very late we had no idea what their price was going to be. Getting to a price point doesn't happen in the final days and weeks, it happens years in advance as you plan for a target price point alongside your engineering, design and architecture of the system.

"You have to hit that combination of price and performance in power. I'm delighted in the horsepower per pound that we've delivered, it genuinely is one very high powered machine. It's uncompromisingly built for one purpose above all other. Gaming, and performance around gaming, is front and centre. It's been a considered effort for seven years, not a knee jerk decision in the last days and weeks.

It's not just on price where Sony is winning in a new round of console wars. Microsoft is under fire for a number of online and sales initiatives that consumers feel are unfair and exploitative.

Sony used its pre-E3 conference this week to directly attack Microsoft, raising the roof from a supportive crowd and playing to an online community hungry for conflict.

"Expect premium games to carry a fairly premium price tag"

"Of course there was a little bit of play to the audience with the script and underlining the points of difference that we knew would be loved," admits Gara. "We chose to do that, who wouldn't? It's a competitive market." But he also makes it clear that there was never any other intention for Sony to copy Microsoft's unpopular stance on used games or it's insistence of an online connection "We knew what our message was, we'd decided on that some time ago. There were some small adjustments and refinements going on closer to the time but the fact is the message we have has gone down very well."

But it's still early days for both console manufacturers, and there's time for both to either claw back public support or slip up in the months ahead.

One contentious issue may be the price of games. While smaller indie and downloadable titles can sell for reasonable prices, blockbuster games such as The Last of Us and Uncharted command high retail prices. When asked if there's the possibility that triple-A games may rise further to help cover the cost of increasingly expensive development, Gara was more vague.

"We haven't announced our pricing yet, we're still looking at it. We'll make our minds up to as exactly where that will sit. Expect premium games to carry a fairly premium price tag. But expect a lot more in between. We'll have the full breadth of games both in terms of content and price," he said.

Redigerat av pacman, 13 June 2013 - 14:11.

Postad 13 June 2013 - 14:27

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag har väntat på att spelpriserna ska stiga. Vem mimns inte vad dom dyraste snesspelen kunde kosta på 90-talet?

Redigerat av Zartok, 13 June 2013 - 14:27.

Postad 13 June 2013 - 14:36

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Angry Joe "Twitter": I'm at E3 & for people choosing PS4 over XBox One, I can confirm they will make these for PS4.

Postad 13 June 2013 - 17:32

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag kanske har missat det, har det kommit ut något om hur 'skärmen' på DS4-kontrollerna kan användas eller tänkta att användas?

I t.ex Killzone används den till att styra ugglan, swipe åt olika håll för att tala om vart man vill att den ska åka.

Postad 13 June 2013 - 17:50

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Angry Joe "Twitter": I'm at E3 & for people choosing PS4 over XBox One, I can confirm they will make these for PS4.

Den ser ju helt OK ut.

Postad 13 June 2013 - 19:09

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Det är inte Sony som äger rättigheterna till spelen, det är spelutgivarna, det är bara Activision som kan stoppa CoD från att spelas över Gaikai i Norden.

NF äger enbart rätten att distribuera Sonys spelkonsoler, vad Sony gör med Gaikai har de ingen som helst kontroll över.

Postad 13 June 2013 - 19:17

IlluminatiSpy89
  • IlluminatiSpy89
  • Användare

• 137 inlägg
  • 2
Jag tycker ps4:an ser extremt bra ut. Den har också ethernet uttag, och inte bara trådlöst som Wii U har (har fått erfara hur det kan störa sig) det tycker jag är super bra så att man kan ha en stabil och fin uppkoppling både för spelande, Netflix och mediaserver. Sen verkar ju Destiny extremt bra. Kan knappt vänta tills den kommer.

Postad 13 June 2013 - 19:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag tycker ps4:an ser extremt bra ut. Den har också ethernet uttag, och inte bara trådlöst som Wii U har (har fått erfara hur det kan störa sig)

Det är fan bedrövligt att Wii U inte har det, kunde inte tro att det var sant att det saknades 2013 när jag upptäckte det.

Postad 13 June 2013 - 19:43

pko
  • pko
  • Användare

• 212 inlägg
  • 1

I Sverige vi har Nordisk film som tar en del av kakan, kollar du priserna i Tyskland/UK så ligger det mellan 3500-3700kr.

Ja €399 är ju ganska exakt 3500kr och £349 är under 3600. Mitt hat mot nordisk film håller i sig sedan ps3an.

Hoppet står till att MediaMarkt kommer att importera från tyskland..

Postad 13 June 2013 - 19:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ja €399 är ju ganska exakt 3500kr och £349 är under 3600. Mitt hat mot nordisk film håller i sig sedan ps3an.

Hoppet står till att MediaMarkt kommer att importera från tyskland..

Jag ska boka konsolen hos MM också, i slutändan MM är billigast tillsammans med EG.

Postad 13 June 2013 - 21:02

IlluminatiSpy89
  • IlluminatiSpy89
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

Det är fan bedrövligt att Wii U inte har det, kunde inte tro att det var sant att det saknades 2013 när jag upptäckte det.

Ja alltså sitter man med laptoppen och ska kolla mejlen går det mycket bra med trådlöst, men ska jag spela Destiny på PS4:an när den kommer så ska det vara trådat allt annat är otänkbart. Sen kan jag till och med tycka att en ethernet port tillhör väl nästan "vett o etikett" på dagens elektronikprodukter.

Postad 13 June 2013 - 21:57

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Jag vill veta om de officiella headseten är kompatibla och om de byggt in stöd direkt för dem ?

Är det någon som vet om de 2 olika "stereo" headseten kommer fungera på 4:an?

Jag har det första och är nöjd med det men min brorsa är lite sugen på ett headset nu till last of us så han kan lira halva nätterna utan att störa någon.
Funderade på att sälja mitt till han och köpa elite varianten istället.
Men känns rätt meningslöst om jag inte kan använda det till 4:an!

Så har väl egentligen 2 frågor.

1. Kommer de gå att använda till 4:an?
2. Är det ens värt att byta upp sig från det jag har till elite varianten? (Någon som testat båda?)

Postad 13 June 2013 - 23:32

Unregistered1659
  • Unregistered1659
  • Forumräv

• 534 inlägg
  • 0

Jag tycker ps4:an ser extremt bra ut. Den har också ethernet uttag, och inte bara trådlöst som Wii U har (har fått erfara hur det kan störa sig) det tycker jag är super bra så att man kan ha en stabil och fin uppkoppling både för spelande, Netflix och mediaserver.

- PS3 har ju också trådad online-anslutning.

Blu-ray och spela gratis multiplayer online är ganska avgörande för mig.
- Därför blir det nog ingen PlayStation 4. :(

Redigerat av Unregistered1659, 13 June 2013 - 23:32.

Postad 13 June 2013 - 23:41

IlluminatiSpy89
  • IlluminatiSpy89
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0

- PS3 har ju också trådad online-anslutning.

Blu-ray och spela gratis multiplayer online är ganska avgörande för mig.
- Därför blir det nog ingen PlayStation 4. :(

Ja ps3:an har det- kör själv alltid Netflix och PS3 mediaserver på den. Sen att man får betala för att spela online kanske inte är så kul, jag antar att det beror på hur mycket man spelar, 5 Dollar skulle de kosta (har jag för mig) de är ju bara lite över 30 kr och det är väl inte super dyrt.

Postad 13 June 2013 - 23:50

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Ja ps3:an har det- kör själv alltid Netflix och PS3 mediaserver på den. Sen att man får betala för att spela online kanske inte är så kul, jag antar att det beror på hur mycket man spelar, 5 Dollar skulle de kosta (har jag för mig) de är ju bara lite över 30 kr och det är väl inte super dyrt.

PS+ brukar kosta 360:- om året om man köper vid rätt tillfälle, då får man ju även en hel del spel varje månad (om de fortsätter med det dvs).
För det var väll PS+ som krävdes va?
Ser regionsfriheten som en kraftig kompensator för detta :)

Postad 14 June 2013 - 00:07

IlluminatiSpy89
  • IlluminatiSpy89
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Ja det var PS+ som krävdes och du kan använda samma konto som du har nu på din ps3:a till ps4:an. Ja jag är inte så insatt i priserna men om du säger 360 om året så blir de ju 30 kr/månaden

Postad 14 June 2013 - 00:20

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 1

ser tyvärr ingen touchpad på den kontrollen

Postad 14 June 2013 - 00:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om de 2 olika "stereo" headseten kommer fungera på 4:an?

Så har väl egentligen 2 frågor.

1. Kommer de gå att använda till 4:an?
2. Är det ens värt att byta upp sig från det jag har till elite varianten? (Någon som testat båda?)

1. Någon exec. på Sony fick frågan men han var bara 99% säker, låter som alla usb-tillbehör från PS3 ska fungera på PS4 (förutom DS3 och Eye). Jag vill veta om de stöds i hårdvaran så man slipper dongeln.

2. Inte för pulse-funktionen men kanske för ljud och komfort. Sugen att uppgradera själv, verkar vara högre kvalitet i själva bygget.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 June 2013 - 00:23.

Postad 14 June 2013 - 07:42

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Stereo headseten fungerar med RF och inte BT va? Varför skulle dom annars ha dongel? Då kanske risken är stor att vi får fortsätta med dongel åtminstone.

Postad 14 June 2013 - 07:56

Jolly Roger
  • Jolly Roger
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Kommer ps3ans spel funka på ps4an?

Postad 14 June 2013 - 07:57

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Nej

Postad 14 June 2013 - 08:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Man kommer att kunna spela ps3-spel via en lösning som heter gaikai under 2014. Om det kommer ut då :)

Postad 14 June 2013 - 08:12

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Hur kommer det funka? Stoppar jag i min PS3 skiva och spelar som vanligt då eller?

Postad 14 June 2013 - 08:38

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Hur kommer det funka? Stoppar jag i min PS3 skiva och spelar som vanligt då eller?

Ingen som vet men ngn skiva kommer du nog inte behöva, troligen får du köpa spelen på nytt.

Postad 14 June 2013 - 08:53

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

Ingen som vet men ngn skiva kommer du nog inte behöva, troligen får du köpa spelen på nytt.

Vart har du fått/sett indikationer på det här?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.