Du får väl snart svar på det medTjena,
Jag var lite oprecis i min fråga, tänkte paketet ifrån Siba. Jag antar det priset du anger är ifrån Amazon?
Jag står på kö på en sån bundle fast ifrån tyska Amazon, högst oklart när den kommer vara tillgänglig.
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 09 December 2013 - 17:01
Postad 09 December 2013 - 17:03
Osäker på om det är officiellt men betydligt billigare än alla andra svenska priser jag har sett här.Vilket pris är det som gäller då?
Postad 09 December 2013 - 17:25
Postad 09 December 2013 - 17:53
Postad 09 December 2013 - 17:58
Får ni ingen så är det inget ni behöver vara öedsna över. Finns inte ett enda måstespel till nextgen.
Zartok, vad har hänt med dig? Det var iofs. ett bra tag sedan vi spelade ihop men jag minns dig som en mycket lättsam, pratglad och rolig norrlänning, nu verkar du mest vara en långsint, arg och bitter norrlänning.
Hur är det med dig, tala ut!
Postad 09 December 2013 - 18:05
Postad 09 December 2013 - 18:11
Får ni ingen så är det inget ni behöver vara öedsna över. Finns inte ett enda måstespel till nextgen.
Att det inte finns något måstespel är väl lite personligt. Dock kan jag hålla med om att spelenstarten inte är så stark på konsolexlusiva spel. Spel som Ghost och Assasins creed ser säkerligen klart snyggare ut och spel och oxå finns på currengen ex Bf4 är ju väldigt skillnad mellan konsolerna.
Bf4 är ett väldigt kraftigt dragplåster för mig iallafall. Funderade på bygga speldator bara för att få uppleva som nuvarande nextgen gör att köra med 64spelare!!
// Sat
Postad 09 December 2013 - 19:20
Haha, nejfan, jag har ju medlidande för dom som inte fått sin konsol, så då får man ju försöka dra ner hypen juZartok, vad har hänt med dig? Det var iofs. ett bra tag sedan vi spelade ihop men jag minns dig som en mycket lättsam, pratglad och rolig norrlänning, nu verkar du mest vara en långsint, arg och bitter norrlänning.
Hur är det med dig, tala ut!
Btw, spelbutiken har hört av sig.
"Vi har fått in ett antal paket med PS4 + ett spel som vi har delat upp och då valt att inte skicka med ytterfodralet eftersom det där står att ett spel skall följa med."
Bra svar va? Det jag skrev var: "Prima, då vet jag att inget spel följer med. Perfekt. Skicka kartongen nu".
Får se vad dom svarar. Det här är ju verkligen något som jag kan anmäla till konsumentverket.
Redigerat av Zartok, 09 December 2013 - 19:23.
Postad 09 December 2013 - 19:32
Har för mig att release datumet var 20/12, men Siba tog bort datumet från deras sida. Det gör mig lite halvt orolig haha. Hoppas att de håller det iallafall.
Postad 09 December 2013 - 19:33
Postad 09 December 2013 - 19:45
Jag förbokade i juni men fick inte på releasen, däremot i tisdags. Men nu är den såld då jag ändå inte känner mig att jag har tid med PS4 utan väntar till våren eller sommaren när konsollerna finns i mängder och fler spel har släppts.jadu spelbutiken är nog det värsta jag varit med om.Har fortfarande inte fått retursedeln(pratade med dom föra tisdagen). Så i morgon är det ytterligare en arg norrlänning som skäller på dom över telefon.
Postad 09 December 2013 - 20:52
Till mig sa de att de skulle få in PS4 på fredag. Så tidigast på måndag nästa vecka skulle jag få min.Kolla hemsidan ofta för att se när de får in.. De går åt snabbt så gäller att vara på hugget. Vet att de hade i lager i fredags..
Onsdag denna vecka? Säker på det? Till mig sa dem att de troligen får leverans först på fredag.
Postad 09 December 2013 - 21:16
Till mig sa de att de skulle få in PS4 på fredag. Så tidigast på måndag nästa vecka skulle jag få min.
Okej beställde du via nätet?
Postad 09 December 2013 - 21:21
Postad 09 December 2013 - 21:31
Postad 09 December 2013 - 21:51
Btw, spelbutiken har hört av sig.
"Vi har fått in ett antal paket med PS4 + ett spel som vi har delat upp och då valt att inte skicka med ytterfodralet eftersom det där står att ett spel skall följa med."
Ok, det är så det ligger till, de plockar isär en bundlebox och sälja sakerna styckvis. Det är därför de säljer två olika versioner av killzone. En nordic och en annan.
Postad 09 December 2013 - 21:52
Råkade åka förbi och köpa mig ett paket med killzone, extra kontroll och kamera. Tog det sista exet av den varianten men tror det ska finnas ett paket kvar med bara killzone.
Är det värt att åka till någon/några Siba butiker imorgon i Stockholms området för att kolla om det finns något paket med killzone? Eller är det meningslöst tror ni?
Ring till deras kundtjänst i morgon så kan den trevliga damen i andra ändan kolla direkt om det finns. Ringde själv dit förut och bad henne kolla om det fanns kvar i Kungsbacka. Lycka till!
Postad 09 December 2013 - 21:56
Japp. Beställde på MM internet bokning. Men kan tänka mig att om jag skulle ringa 3 ggr till hade jag säkert fått 3 nya olika svar....Okej beställde du via nätet?
Postad 09 December 2013 - 22:14
Rackans, då tog du den jag skulle haTackar för tipset om Siba i Kungsbacka!
Råkade åka förbi och köpa mig ett paket med killzone, extra kontroll och kamera. Tog det sista exet av den varianten men tror det ska finnas ett paket kvar med bara killzone.
...
Redigerat av Termos, 09 December 2013 - 22:15.
Postad 09 December 2013 - 22:17
Edit: Bokad av knoootan.
Redigerat av BrittBastard, 09 December 2013 - 22:59.
Postad 09 December 2013 - 22:28
Kommer du få en till dig också?Om det är nån runt Uppsala-trakten som vill köpa en PS4 Killzonebundle så kommer jag ha en till salu fr o m måndag till inköpspris d v s 5000:-.
PM:a i sånt fall.
Postad 09 December 2013 - 22:30
Nu har jag redan fått hem min konsol, men en stor fet tumme upp då du inte säljer din PS4 till ockerpris som många andra gör. Kudos!Om det är nån runt Uppsala-trakten som vill köpa en PS4 Killzonebundle så kommer jag ha en till salu fr o m måndag till inköpspris d v s 5000:-.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 09 December 2013 - 22:31.
Postad 09 December 2013 - 22:31
Givetvis! Men den får jag redan på torsdag eller senast fredag.Kommer du få en till dig också?
Edit: Kanske ska höra med Benny om han ska upp nåt och är sugen?
Redigerat av BrittBastard, 09 December 2013 - 22:32.
Postad 09 December 2013 - 22:33
Kudos för att du inte säljer till ockerprisOm det är nån runt Uppsala-trakten som vill köpa en PS4 Killzonebundle så kommer jag ha en till salu fr o m måndag till inköpspris d v s 5000:-.
PM:a i sånt fall.
Postad 09 December 2013 - 22:35
Du får nog kolla av med han ganska snabbt då jag misstänker att du inom kort kommer bli PM-bombad här med spelsugna köpare.Edit: Kanske ska höra med Benny om han ska upp nåt och är sugen?
Postad 10 December 2013 - 02:30
Postad 10 December 2013 - 07:40
Ok, det är så det ligger till, de plockar isär en bundlebox och sälja sakerna styckvis. Det är därför de säljer två olika versioner av killzone. En nordic och en annan.
Allt för att tjäna några kronor......
Men brukar det inte stå på spelets omslag att det är bundle-version?
Postad 10 December 2013 - 08:03
Fy vad oproffsigt! Hade begärt att de skulle ersätta med ett normalt paket. Så där gör man bara inte, skicka med spelet istället!Allt för att tjäna några kronor......
Postad 10 December 2013 - 08:26
Allt för att tjäna några kronor......
På mitt KZ från bundle står det "not to be sold separately". Sen kan jag inte förstå varför man styckar upp ett bundle, låter helt konstigt.
Postad 10 December 2013 - 08:31
Givetvis! Men den får jag redan på torsdag eller senast fredag.
Edit: Kanske ska höra med Benny om han ska upp nåt och är sugen?
Gött att du kommer till next gen också
Benny skulle få sin på fredag!
Postad 10 December 2013 - 08:37
Postad 10 December 2013 - 08:41
Gött att du kommer till next gen också
Benny skulle få sin på fredag!
Då så, där ser man! Då ses vi på fredag då.
Tjejen och lillen är borta i helgen så det lär bli en del spelande i helgen.
Postad 10 December 2013 - 09:14
Postad 10 December 2013 - 09:46
Tänkte bara tipsa om att Media markt säljer Killzone bundeln för 4590 :- för tillfället. Men skynda för dom är nog slut snart
Dyrt
4390:- för Kill Zone-bundle på Elgiganten på fredag. Välj själva när ni börjar köa, annars 09.00 på nätet.
Ok, 200 spänn billigare. Det är ju inte så jäkla stor skillnad direkt. Trodde den skulle vara större med ditt hintande. Inget nytt om när de vanliga kommer in för oss som bokat men ej fått ännu? Jag bokade min för 3890 så det är ju ändå ett påslag på 500 så man sparar ju inte jättemycket på den direkt. Är väl 100 kr billigare mot att köpa löst
Postad 10 December 2013 - 09:48
Vadå, kommer de släppa för näthandel också?4390:- för Kill Zone-bundle på Elgiganten på fredag. Välj själva när ni börjar köa, annars 09.00 på nätet.
Postad 10 December 2013 - 09:54
Ok, 200 spänn billigare. Det är ju inte så jäkla stor skillnad direkt. Trodde den skulle vara större med ditt hintande.
Men så jobbar ju han på Elgiganten också.
Vadå, kommer de släppa för näthandel också?
Precis, det har det pratats om hela tiden. Dock köp och ingen bokning. Eller hur Thomas?
Jag gissar att dom är sluta 09.03 då det verkar vara väldigt få...hur många som släpps på nätet kanske Thomas vet.
Postad 10 December 2013 - 10:10
Postad 10 December 2013 - 10:40
Postad 10 December 2013 - 11:16
Postad 10 December 2013 - 11:40
4390:- är väl helt ok pris för bundlingen och stämmer med EU rekommendationen på 439 Euro.
Hörde för övrigt att en anledning till de högre svenska priserna är våra hjältar på copyswede som ska ha betalat för att hårddisken skulle kunna användas till privatkopiering, verkar ju väldans rimligt med tanke på att PS4an inte ens stödjer MP3
Postad 10 December 2013 - 11:43
"Bäste kund, vi har inte kvar några sådana kartonger".Ok, det är så det ligger till, de plockar isär en bundlebox och sälja sakerna styckvis. Det är därför de säljer två olika versioner av killzone. En nordic och en annan.
Aha. Så nui har sålt mig en ny vara utan kartong? Nu har jag skickat ett mail till min lokale konsumentvägledare. Dom bör ha något att säga i frågan.
Postad 10 December 2013 - 12:05
Vad tror ni?:-)
Postad 10 December 2013 - 12:06
Nu ska jag till Siba o media market för att se om det finns något paket kvar
Vad tror ni?:-)
antagligen för sent
men lycka till
Postad 10 December 2013 - 12:08
Ojoj så komiskt det här är. Hela mailkonversationen kommer pka upp på forumet
Postad 10 December 2013 - 12:12
Jag får skicka tillbaka min ps4. Betaöa frakten för deras fel. Dessutom måste den vara i obruten förpackning. Jag fick den i torsdags, självfallet så har jag inte öppnat den.
kan nog vara en ide att kontakta Nordisk Film/Sony om detta
Postad 10 December 2013 - 12:15
På mitt KZ från bundle står det "not to be sold separately". Sen kan jag inte förstå varför man styckar upp ett bundle, låter helt konstigt.
På dem bara!
Postad 10 December 2013 - 12:16
Jag får skicka tillbaka min ps4. Betaöa frakten för deras fel. Dessutom måste den vara i obruten förpackning. Jag fick den i torsdags, självfallet så har jag inte öppnat den.
Förstår att du är missnöjd med butiken men inte hänger inte med varför du skall skicka tabax den och betala extra frakt? Är det för principens skull eller?
// Sat
Postad 10 December 2013 - 12:26
MM har ju sänkt sedan de sett Elgigantens priser.låg ju på 4390 på mediamarkts hemsida också, trodde elgiganten skulle va billiga!
Postad 10 December 2013 - 12:35
Jag får skicka tillbaka min ps4. Betaöa frakten för deras fel. Dessutom måste den vara i obruten förpackning.
Haha, vad svarade de när du sa att du fick den i en bruten förpackning? Det är ju det som är problemet!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
28 bilder
1163 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?