Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 October 2013 - 14:18

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Visst är det trevligt för de som gillar musik att de får två nya kanaler. Men hade hellre sett t.ex. TV10 i stället. Om man öppnade boxarna för fria kanaler kunde man kunna få tillgång till fler fria musikkanaler.

Postad 31 October 2013 - 14:29

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Tv10 och Tv6
För det händer ibland att viasat sänder sport på Tv6 bara för att bråka med canal digitals kunder.
Många yngre ser Tv6 för några obegripliga seriers skull.

Jag är så trött på tv tjafset och att man inte kan få in alla kanaler (utan att mixtra med Linuxboxar) i en och samma box. Bäst hade varit om det funnits ett viasat/canal digitalkort för teven. När jag skaffade parabol 1999 så hade man i alla fall boxar som var godkända för båda två.

Postad 31 October 2013 - 17:37

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0
Canal Digital tappade 3000 kunder under 3:e kvartalet. Under året har 14000 lämnat CD

Postad 31 October 2013 - 17:54

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

• 1989 inlägg
  • 0
Där ser man, inte direkt förvånad med tanke på utbud, pris, service och användarvänlighet.

Postad 31 October 2013 - 18:10

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Canal Digital tappade 3000 kunder under 3:e kvartalet. Under året har 14000 lämnat CD

Då kanske det är hög tid att de börjar lyssna på oss.
Detta sa vi ju redan för 1-2 år sedan och de verkar inte ha hört ett skit av vad vi har sagt

Redigerat av MalcomX, 31 October 2013 - 18:31.

Postad 31 October 2013 - 22:08

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
När nu tex Boxer finns med 16 favoriter för 129 kr/mån första året (visserligen 595 kr i start men med tex CA-modul) så blir det svårare och svårare för CD att krångla till det för kunderna. Ja det kan vara sämre bild i marknätet för flera kanaler, men är det skval så är det och de största kanalerna finns i HD. Film och sport streamas i HD för en billigare peng via nätet.

Postad 31 October 2013 - 22:49

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

När nu tex Boxer finns med 16 favoriter för 129 kr/mån första året (visserligen 595 kr i start men med tex CA-modul) så blir det svårare och svårare för CD att krångla till det för kunderna. Ja det kan vara sämre bild i marknätet för flera kanaler, men är det skval så är det och de största kanalerna finns i HD. Film och sport streamas i HD för en billigare peng via nätet.

Ja, men sen kostar dessa 16 kanaler 239kr/månad + tvilling för 99kr för en Tv till så blir det 339 kr. Alldeles för högt pris för 16 kanaler oavsett om man kan välja byta ut och hålla på.

Då betalar jag hellre 298 + 99 för CDs Familjepaket utan tvekan.

Postad 31 October 2013 - 23:04

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Tv10 och Tv6
För det händer ibland att viasat sänder sport på Tv6 bara för att bråka med canal digitals kunder.
Många yngre ser Tv6 för några obegripliga seriers skull.

Jag håller med (alla håller nog med) men samtidigt kan man inte bara skylla på CD då jag antar att Viasat begär för mycket $$$ av CD för affären ska bli av. Annars förstår jag inte varför det "dröjer" så länge innan det händer något på den här fronten.

För övrigt så lanserar MTG TV6 i Norge bland annat hos CD....MEN den verkar få annat innehåll än Svenska TV6 som ofta beskrivs som en "manlig och ungdomlig" kanal. Så blir denna mer för kvinnorna. Även om jag också gillar att se på The Jonathan Ross Show :P

The channel will focus on general entertainment and lifestyle programming and also broadcast drama, crime series and movies. A female-skewed target demographic of 35-49s has been identified.

British shows such as Bake-Off and MasterChef will feature on the channel, along with The Jonathan Ross Show and Location, Location, Location. Locally produced programming will follow in 2014.

The channel will go out on MTG-owned Viasat’s own satellite platform, the RiksTV digital terrestrial platform, Canal Digital’s cable and satellite TV networks, and the GET cable TV network. This gives it penetration of 65% at launch.

http://www.digitaltv...nt-channel-tv6/

Redigerat av SweX, 01 November 2013 - 00:03.

Postad 31 October 2013 - 23:55

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 1

Du anger oftast inte din källor vad jag sett. Så jag gör det för det är mer att läsa.

Canal Digital again managed to force up revenues through price increases as the subscriber base to the Telenor DTH platform continued to erode.

Revenues increased by 3% as subscriber numbers fell again to 931,000, a drop of 3,000 on the quarter and 14,000 year on year.

“In a market where competition is extremely high, we are working hard to stabilise Canal Digital’s customer base. Better products and an increased focus on customer service are some of the methods we are using. We are now seeing the results of these. In Sweden, we have managed to maintain our base at the same level as last year. In our biggest market, Norway, we now have a more or less stable customer base. At the same time, we are seeing an increase in revenues and profitability in Canal Digital”, said Patrik Hofbauer, CEO, Canal Digital.

http://www.broadband...-canal-digital/

Redigerat av SweX, 01 November 2013 - 00:31.

Postad 01 November 2013 - 08:40

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 1
Bra SweX, utan källa sorteras data som det lindo gav lätt bort.

Postad 01 November 2013 - 13:49

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Undrar om man har börjat med pairing på C-more Sport HD. Får upp den klassiska Ingen åtkomst (5). "Om du abonnerar på den här kanalen......." Det är den enda av C-mores kanaler detta har inträffat på.

Troligen falskt alarm då kanalen piggnade till och även på min TV.

Redigerat av Huddingebo, 01 November 2013 - 14:13.

Postad 01 November 2013 - 15:12

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Angående allt detta om Canal Digitals kris kan man ju titta på ekonomin och det ser bättre ut än någonsin med mycket höga vinstmarginaler:
http://www.allabolag...ital_Sverige_AB

Man har alltså råd att faktiskt ge sina kunder ngt tillbaka istället för att hålla på att försämra för dem.

Redigerat av junkan, 01 November 2013 - 15:14.

Postad 01 November 2013 - 15:24

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Man har gått från 102 anställda till 65 och sedan har man sågat i kostnaderna för övrigt

Det är läge att sälja till Sky nu :)

Postad 01 November 2013 - 17:59

Unregistered13ac0c90
  • Unregistered13ac0c90
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0
Kommer sky hit som jag önskar så kommer vårt tv tittande förändras till mycket bättre. Hade sky när jag bode i london. Aldrig haft bättre tv än då. Kostade som viasat desutom. Sen var det grymt mycket bättre bild

Postad 01 November 2013 - 19:06

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Man har gått från 102 anställda till 65 och sedan har man sågat i kostnaderna för övrigt

Nja jag tror det beror på att kabel-tv såldes ut därav omsättningsminskning och färre anställda.
Satellitdelen är extremt lönsam och kräver mycket mindre personal.

Postad 01 November 2013 - 22:20

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Nja jag tror det beror på att kabel-tv såldes ut därav omsättningsminskning och färre anställda.
Satellitdelen är extremt lönsam och kräver mycket mindre personal.

Man sålde väl inte Kabel-tv delen vad jag vet, eller? :unsure:

Postad 01 November 2013 - 22:44

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Personligen gillar jag att CD ägs av Telenor det känns tryggt, plus att dom även äger satelliterna själva.

Men vad skulle bli bättre med Sky som ägare om man ser ur svensk synvinkel?

Dessutom kan man väl (om man vill) få in många engelska kanaler om man har en parabol som är tillräckligt stor. Så det är väl inget problem om det nu är det man vill.

Det verkar inte vara mycket som är bra eller uppskattas med CD överhuvudtaget men kunder är ni i alla fall, dåligt utbud, högt pris, sälj till Sky.....osv osv.

Redigerat av SweX, 01 November 2013 - 23:53.

Postad 01 November 2013 - 22:47

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Bra SweX, utan källa sorteras data som det lindo gav lätt bort.

Tack ;) Jag anger alltid källa, om man inte gör det är det alltid nån som frågar efter den, eller ifrågasätter om det är sant eller ej. :)

Postad 01 November 2013 - 22:51

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Tack ;) Jag anger alltid källa, om man inte gör det är det alltid nån som frågar efter den, eller ifrågasätter om det är sant eller ej. :)

Att man anger källhänvisning är iof ingen garanti för att det är sant men låter ju var och en bilda sig en egen uppfattning och ta ställning.

Postad 01 November 2013 - 23:04

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Att man anger källhänvisning är iof ingen garanti för att det är sant men låter ju var och en bilda sig en egen uppfattning och ta ställning.

Nej det klart, men det blir i alla fall mindre jobb för läsaren som slipper söka upp källan själv om man vill veta mer. Plus att det blir inga följdfrågor som...."hur vet du det?."

Exempel "CD ska lansera 2 nya kanaler nästa månad" ...... "var läste du det?"

Redigerat av SweX, 01 November 2013 - 23:22.

Postad 02 November 2013 - 06:40

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0

Man sålde väl inte Kabel-tv delen vad jag vet, eller? :unsure:

Det beror på hur man ser på det, två helt skilda bolag är det numera.
http://sv.wikipedia....i/Canal_Digital

Postad 02 November 2013 - 16:26

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Trace HD var i min smak i vart fall, great!

Postad 02 November 2013 - 16:30

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1954 inlägg
  • 0

Avskyr sådan musik men tänker inte gnälla, svårt att göra alla nöjda. Bra med nya kanaler även om "gamla" MTV Live HD utklassar denna kanal. PÅ den sändes live konserter med massvis av olika artister/stilar. Men som någon skrev ovan, den kanalen tycker förmodligen CD är för dyr.

/Fredrik

Redigerat av porch123, 02 November 2013 - 16:30.

Postad 02 November 2013 - 16:59

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

• 864 inlägg
  • 0

Håller med o skapligt ljud men som fg talare säjer MTV Live HD är i en annan division.

Postad 02 November 2013 - 18:04

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Kommer sky hit som jag önskar så kommer vårt tv tittande förändras till mycket bättre. Hade sky när jag bode i london. Aldrig haft bättre tv än då. Kostade som viasat desutom. Sen var det grymt mycket bättre bild

Precis

Postad 02 November 2013 - 21:41

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Håller med o skapligt ljud men som fg talare säjer MTV Live HD är i en annan division.

Håller med och då jag har Sky UK har jag både MTV HD och MTV Live HD samt några andra MTV kanaler i SD
Förstår inte varför inte dessa finns i Sverige.
Minns att jag alltid hade MTV på, när jag var hemma och även om det var i slutet av 1900 talet, så ser jag att det är sak samma nu och det hade intresserat lika mycket om jag varit ung idag

Postad 03 November 2013 - 08:18

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0

Not bloody likely. Varför skulle Sky vara intresserade av vår lilla skruttmarknad?

Men jag håller med, jag har också haft SkyHD och det var verkligen ett högklassigt utbud.

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 03 November 2013 - 08:19.

Postad 03 November 2013 - 08:43

MuZe
  • MuZe
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
när kommer det riktig HD på HD kanalerna med tanke på att CD har egen satellit så bandbredden borde juh inte vara något problem

Postad 03 November 2013 - 10:42

Unregisteredd71d8c15
  • Unregisteredd71d8c15
  • Forumräv

• 914 inlägg
  • 0

när kommer det riktig HD på HD kanalerna med tanke på att CD har egen satellit så bandbredden borde juh inte vara något problem

Skulle vara kul med 1080P men då är frågan om våra Digitalboxar klarar detta eller måste bytas ut.

Tycker Canal Digital borde satsa att få Kanal 6 och fler kanalera inom Discovery serien till Familje pkt om ni ska locka
nya kunder och behålla befintliga och förbättra erat utbud online innehåll på fler kanaler så man kan kolla gamla avsnitt från
Tv serier.

Med tanke på att jag har comhem uttag och tv kommer in analogt och ej via Dvb-t så kan inte jag hitta dom analoga kanalerna
via digitalboxen om jag kopplar in antenn kabel direkt från tv uttaget till digitalboxen och drygt att skifta emellan till tv och därför
använder jag ej analoga kanalerna ska erkännas.

Postad 03 November 2013 - 11:33

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Not bloody likely. Varför skulle Sky vara intresserade av vår lilla skruttmarknad?

Men jag håller med, jag har också haft SkyHD och det var verkligen ett högklassigt utbud.

Den lilla skruttmarknaden Norden som CD är etablerad i innehåller 25.5 miljoner innevånare. Även om det är olika språk och TV-tittande ser lite annorlunda ut så sänds det från samma plattform.

Postad 03 November 2013 - 19:06

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0

Personligen gillar jag att CD ägs av Telenor det känns tryggt, plus att dom även äger satelliterna själva.

Vad hjälper det när de ändå snålar med bandbredden till förbannelse?

Postad 03 November 2013 - 22:31

MuZe
  • MuZe
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Vad hjälper det när de ändå snålar med bandbredden till förbannelse?

just därför undrar jag om dom nu äger sin satellit varför snåla med bandbreden och börja med något som ingen annan har 1080p film dom tjöttar juh alltid om att dom har bäst ljud och bild men enligt mig är det samma skräp som alla andra sänder med några undantag.
skulle inte kina börja sända 4k nästa år eller liknande?

Postad 04 November 2013 - 00:05

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

just därför undrar jag om dom nu äger sin satellit varför snåla med bandbreden och börja med något som ingen annan har 1080p film dom tjöttar juh alltid om att dom har bäst ljud och bild men enligt mig är det samma skräp som alla andra sänder med några undantag.

Ja det kan man undra, CD har ju dock inlett en "satsning" på HD kanaler så flera lär väl komma farmöver kan man tänka sig. Helst ser jag att denna hype med 3D kanaler försvinner och att man satsar på 4K sändningar istället. Då priserna på 4K TV apparater kommer gå ner sakta men säkert, och likaså så kommer det boxar som stöder 4K sändningar över satellit. Kina vet jag inte, men Japan och NHK siktar redan in sig på 8K sändningar till sitt OS 2020. Får vi 4K innan dess så blir jag glad :)

Redigerat av SweX, 04 November 2013 - 00:07.

Postad 04 November 2013 - 18:00

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
8K är väl ändå inget vettigt format?!
16K ska det väl vara...

Postad 04 November 2013 - 21:28

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0

Canal Digitals moderbolag Telenor opererar satelliter. Kapacitet hyrs ut till Canal Digital på kommersiella grunder. Om CD köper mer bandbredd av mamma Telenor för att vi skall få bättre bild då ökar CDs kostnader. Mamma Telenor får betalt för uthyrd kapacitet. Telenor ser ju till att ha betalande kunder för sin satellittjänst. Om de har hyrt ut till andra som betalar i reda pengar, varför göra sig av med dem för att skänka bort bandbredd till dotterbolaget CD?

Så länge vi betalar och ser glada ut ändå så rullar det på.

Postad 05 November 2013 - 00:27

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0

Ja det kan man undra, CD har ju dock inlett en "satsning" på HD kanaler så flera lär väl komma farmöver kan man tänka sig. Helst ser jag att denna hype med 3D kanaler försvinner och att man satsar på 4K sändningar istället. Då priserna på 4K TV apparater kommer gå ner sakta men säkert, och likaså så kommer det boxar som stöder 4K sändningar över satellit. Kina vet jag inte, men Japan och NHK siktar redan in sig på 8K sändningar till sitt OS 2020. Får vi 4K innan dess så blir jag glad :)

HD satsning ?
Det är längesedan CD började med HD och sedan dess har inget hänt
Tror nog vi skall satsa på HD innan 4K, då de flesta kanaler inte ens är i HD
De flesta har inte 4K Tv, så det skulle inte vara ekonomi med att ha mer än en eller två kanaler i 4K och då blir det tex Eurosport eller någon filmkanal.
För många är fortfarande Digital Tv en nyhet. Finns folk som fortfarande sitter med analoga signaler ur väggen
3D är i princip redan dött

Redigerat av MalcomX, 05 November 2013 - 00:27.

Postad 05 November 2013 - 08:39

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0

Min enkla åsikt är
1: Döda alla MPEG2-kanaler
2: Behåll bandbredden och sänd samma kanaler i MPEG4
3: I den mån kanalerna vill, gå över till HD.

Att öka kvalitén på SD-sändningar låter sig göras, det finns en hel del att bättra på där. Problemet är väl att de försöker snåla än mer i MPEG4 än MPEG2 och snål MPEG4 ser värre ut.

Postad 05 November 2013 - 15:46

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Skit i 4K och 3D och öka bandbredden till befintliga HD kanaler, lansera fler HD kanaler och smacka dit 5.1 ljud.

Postad 05 November 2013 - 19:43

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Bra kompromiss:
En 4K-kanal som visar vad som går att göra idag
Alla andra i HD med 5.1

OK på det ? :)

Postad 05 November 2013 - 19:58

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4002 inlägg
  • 0
Som vi väl varit inne på tidigare:
Comedy Central blir en 24-timmars kanal från 15 november. Den går då även över till MPEG4 och kräver en HD-box.

http://www.canaldigi...-kraver-HD-box/

Postad 06 November 2013 - 00:24

CGD
  • CGD
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Dolby Digital ljudet?
Ofta så indikeras det på TV:n att ljudet är i Dolby Digital men förstärkaren indikerar det inte. Men ibland så visar förstärkaren, egentligen en receiver, att det är 5.1 ljud.
Så vad är det egentligen för ljud jag får?

Postad 06 November 2013 - 04:03

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

HD satsning ?
Det är längesedan CD började med HD och sedan dess har inget hänt
De flesta har inte 4K Tv, så det skulle inte vara ekonomi med att ha mer än en eller två kanaler i 4K och då blir det tex Eurosport eller någon filmkanal.
För många är fortfarande Digital Tv en nyhet. Finns folk som fortfarande sitter med analoga signaler ur väggen
3D är i princip redan dött

Det var det här jag syftade på med HD satsning från tidigare i år.
"Canal Digital inleder satsning på HD-kanaler": http://www.canaldigi...-pa-HD-kanaler/

Vi har ett stort HD-fokus under året och med den obegränsade kapacitet som satellittekniken innebär, är vi väl rustade för ett växande HD-utbud. Detta till skillnad från framförallt tv via marknätet där kapacitetsbegränsningar nu uppstår, säger John Nordin, VD på Canal Digital.

Ja visst fler HD kanaler/HD versioner är ju det alla kunder hoppas på och vill ha, och det är väl det som kommer att ske stegvis långt före fler än kanske en 4K kanal dyker upp....nån gång.

Jo du kanske har rätt att 3D så gott som är dött redan, om inte annat så verkar ju hypen klinga av mer och mer i alla fall.

Postad 06 November 2013 - 08:58

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Dolby Digital ljudet?
Ofta så indikeras det på TV:n att ljudet är i Dolby Digital men förstärkaren indikerar det inte. Men ibland så visar förstärkaren, egentligen en receiver, att det är 5.1 ljud.
Så vad är det egentligen för ljud jag får?

Dolby digital behöver inte vara 5.1 och 5.1 behöver inte vara kodat med Dolby Digital (fast TV med 5.1 är alltid DD vad jag vet)...

Postad 06 November 2013 - 11:17

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Hade gärna sett att HD och 5.1 i skärminfon stämde med verkligheten, annars förstår jag inte meningen med dem.

Postad 06 November 2013 - 17:19

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Som vi väl varit inne på tidigare:
Comedy Central blir en 24-timmars kanal från 15 november. Den går då även över till MPEG4 och kräver en HD-box.

http://www.canaldigi...-kraver-HD-box/

Det går bra att titta på kanalen redan nu

Postad 06 November 2013 - 18:10

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

• 554 inlägg
  • 0
Jag tror aldrig jag sett andra halvan av ett program på Comedy Central, då deras reklamavbrott är så vansinnigt långa. Det och en musikkanal jag aldrig kommer att titta på, finns det inga roligare framtidsplaner CD? Ge oss något stort!

Postad 06 November 2013 - 21:17

MuZe
  • MuZe
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
jo vist HD för all del men 720p känns som minimum dom kan vell åtminstone sända ut 1080p på filmerna. och självklart fler kanaler i hd

Postad 06 November 2013 - 22:44

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
Tror inte du skall hänga upp dig så mycket på om det är 720p eller 1080i
Du ser ingen skillnad !

Men det skulle vara en fördel om boxarna kunde skicka ut 1080p och att den hade ett bättre bildbehandlingschip. Då hade de flesta automatisk fått bättre bild

Postad 07 November 2013 - 19:31

Unregistered1a738db5
  • Unregistered1a738db5
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
OS ska gå på TV3 och TV10.
Det innebär att vi som har canal digital kommer att missa en hel del.
Dags att ni gör ett avtal med viasat, om ni ska ha kvar några sport intresserade kunder.

Postad 07 November 2013 - 19:55

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Eurosport kommer kanske att sända?

3 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.