För att Telia numera inte bryr sig om de kunder som de redan har fast inte betalar.Varför är det så dumt? Du är ju inte tvungen att betala, du får bara inte de nya kanalerna.
Om man inte betalar kan man ju inte heller begära att få något. Ditt avtal med Telia precis som mitt bygger
på de kanalpaket som fanns innan. Dom som absolut vill ha dessa kanaler får byta till kanalpaket stor och
börja betala som alla andra, men visst, smart sätt för Telia att få in kunder men det var ju knappast planerat
eftersom Telia och MTG låg i "konflikt" så att säga...
* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 27 maj 2008 - 15:06
Postad 27 maj 2008 - 15:07
Vi ska snart byta lägenhet och vardagsrummet ligger inte så bra till i förhållande till var bredbandet kommer in. Ska jag dra kabel blir det genom hela lägenheten och det är något jag gärna vill undvika.
Det hade varit intressant att höra vad för adaptrar ni använder som kör digital-tv över homeplug? Går det att köra både IPTV och LAN samtidigt med 200 mbps adaptrar? Alla tips och råd mottages tacksamt.
Ligger tydligen på ca 35Mbit med 200Mbit adaptrar.
http://www.pcforalla...abell_elnat.pdf
Telia själva körde med "Zyxel PL-400 Powerline Adapter" tidigare.
Postad 27 maj 2008 - 15:08
Varför ska jag börja betala för något som jag tecknade gratis för mindre än ett halvår sedan och har mer än ett halvår kvar på. Det är ju bara idioti! Och nä jag tänker inte byta till mig 4 kanaler för 70 spänn eller var det nu kostar första halvåret. Dummaste jag varit med om!!!
Som sagt var, det är ju lugna puckar, bara att köra på med ditt gratispaket utan Tv3 osv.
Själv så har jag Multi gratis till nästa år men passade på att ta Storpaketet härom dagen för halva priset i sex månader! Behöll mina Multikanaler också. Tycker nog att det är värt priset, fick ju med ett par andra trevliga
kanaler så att säga på köpet!
Tycker defintivt inte att Telia lurar mig på något vis, hade ju möjlighet att fortsätta gratistitta med dom gamla kanalerna i nästan ett år till. Synd bara att det är några dagar tills Trean kopplas in, hade gärna sett fotbollen igår
men den som väntar på något gott...

K.
Postad 27 maj 2008 - 15:12
För att Telia numera inte bryr sig om de kunder som de redan har fast inte betalar.
Dom bryr väll visst om dom! Jag kan fortfarande använda mitt multipaket! Förstår verkligen inte att man
kan bli så upprörd när man inte betalar något för det utan får det gratis! Är det något företag jag varit
i kontakt med som brytt sig så är det Telia, gratis digital tv, gratis tv box, gratis nytt modem och på detta
god och trevlig support! Givetvis gör dom ju allt för att i slutändan tjäna pengar och det gör dom nu genom
att ha avskaffat gratis multipaketet... Eller hur tycker du att dom skall tjäna pengar?
Postad 27 maj 2008 - 15:32
Ingen tvingar dig att byta det säljstoppade paketet du har, men Telia tänker inte utveckla eller förbättra paket som inte säljs.
Postad 27 maj 2008 - 20:54
En gissning kan vara att man har "säljstoppat" dessa kanalpaket under den korta perioden som är kvar fram till den 1 juni då de nya kanalpaketen med Viasat kanaler kommer. En gissning så god som någon annan...
/Peter Cigéhn
Nu kan man se vad som är pågång... Nya priser!
http://www.telia.se/...r_tv_kanalutbud
Postad 27 maj 2008 - 21:46
Nu kan man se vad som är pågång... Nya priser!
http://www.telia.se/...r_tv_kanalutbud
ViasatSport, TV1000 mfl? Var ska dom bli av?
Postad 27 maj 2008 - 21:50
ViasatSport, TV1000 mfl? Var ska dom bli av?
Enligt pressreleasen från Viasat så är det Viasat själva som kommer att marknadsföra Viasatkanalpaketen. Citat:
Viasat marknadsför paketen direkt mot Telias kunder.
/Peter Cigéhn
Postad 27 maj 2008 - 22:07
- Viasat Crime/Nature
- Viasat Sport 1
- Viasat Sport 2
- Viasat Sport 3
- TV8
- TV1000
- TV1000 Nordic
- TV1000 Action
- TV1000 Classic
- Viasat Explorer
- Travel/Jetix
Men Telia har uppenbarligen redan sedan igår börjat förbereda sig för den bredare distributionen av Viasat kanaler i sitt nät. Som kanske bekant så har ju redan Viasat utbudet redan distribuerats av Telia till 3 områden i Sverige, t ex Byggebo i Oskarshamn. Så jag gissar att det enda man gör nu är egentligen att "bredda" den distribution som redan har av Viasat kanaler.
/Peter Cigéhn
Postad 27 maj 2008 - 23:01
Postad 28 maj 2008 - 01:13
Tror ni att VH-1 Classic kommer med i Telias utbud den 1 Juni?? Det är den enda kanalen jag saknar idag. Hoppas ju så mycket på det ju.
Tydligen inte:
"Detta är Viasats paket hos Telia Digital-tv:
Viasat Guld. 299 kronor/månad. Viasat Sport 1, Viasat Sport 2, Viasat Sport 3, TV4 Sport, TV1000, TV1000 Nordic, TV1000 Action, TV1000 Classic, TV1000 Family, Spice och Playboy samt TV3, TV6, TV8, ZTV, TV4 Film, TV400, TV4+, Viasat Crime, TCM, TV4 Sci-Fi, Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature, TV4 Fakta, National Geographic Channel, Travel Channel, CNBC, CNN, BBC World, Disney, Toon Disney, Playhouse Disney, Jetix, Nickelodeon, Cartoon Network, VH1, MTV.
Viasat Silver. 179 kronor/månad. TV3, TV6, TV8, ZTV, TV4 Film, TV400, TV4+, Viasat Crime, TCM, TV4 Sci-Fi, Viasat Explorer, Viasat History, Viasat Nature, TV4 Fakta, National Geographic Channel, Travel Channel, CNBC, CNN, BBC World, Disney, Toon Disney, Playhouse Disney, Jetix, Nickelodeon, Cartoon Network,VH1, MTV.
Viasat Sport. 79 kronor/månad. Viasat Sport 1, Viasat Sport 2, Viasat Sport 3
Viasat Film. 159 kronor/månad. TV1000, TV1000 Nordic, TV1000 Action, TV1000 Classic, TV1000 Family, Spice, Playboy.
Viasat Film & Sport. 219 kronor/månad. TV1000, TV1000 Nordic, TV1000 Action, TV1000 Classic, TV1000 Family, Spice, Playboy, Viasat Sport 1, Viasat Sport 2, Viasat Sport 3.
Viasat Golf: 99 kronor/månad. Viasat Golf. "
Postad 28 maj 2008 - 11:03
/Kjell-Arne
Postad 28 maj 2008 - 11:18
Kan inte låta bli att reta upp mig på detta med "paket". Blir ju oerhört dyrt bara för att någon kanal man saknar råkar finnas i ett annat paket. Borde vara mycket bättre om man kunde köpa kanalerna styckevis. Är det så omöjligt att ordna sådan modell? Lite OT kanske men nu när Telia släpper loss allt på en gång så är frågan nog befogad.
/Kjell-Arne
En motsvarighet till Comhems " 8 favoriter" vore en idé för Telia att lansera ?
Jag framförde önskemål om detta till kundtjänst för två månader sedan.
Postad 28 maj 2008 - 11:48
Kan inte låta bli att reta upp mig på detta med "paket". Blir ju oerhört dyrt bara för att någon kanal man saknar råkar finnas i ett annat paket. Borde vara mycket bättre om man kunde köpa kanalerna styckevis. Är det så omöjligt att ordna sådan modell? Lite OT kanske men nu när Telia släpper loss allt på en gång så är frågan nog befogad.
/Kjell-Arne
Jo paket är inte alltid bra. Fast det de tar nu för "Stor" och "Lagom" är ju 'piss i sjön', eller om man vill en hamburgare i månaden. Man tecknar för 12 månader och får 6 gratis, utslaget blir det ju bara 49,5:-/mån respektive 79,5:-, det har i alla fall jag råd med

Men Viasats paket lär vi inte se någon ändring på, Viasat vill nog ha det så där.
Redigerat av Unregistered31511, 28 maj 2008 - 11:50.
Postad 28 maj 2008 - 12:43
Hur fungerar detta? Kommer då få boxen som heter Motorola VIP 1910-9 är den snabb? fungerar den bra med hdmi?
För och nackdelar?
Om jag tex väljer 20/2 bredband kommer det störas av att man tittar på tv? dvs sämre hastighet?
Vad tror ni? kommer det fungera att distrubera hdtv via adsl? blir väl antagligen svårt men tänkte om ni hört något?
Tack på förhand!
/MVH
Patrik
PS: jag vet att säkert frågorna blivit besvarade redan, men att plöja igenom 96 sidor känns inte som någon höjdare =)
Postad 28 maj 2008 - 17:32
Som tur är så hamnar DiTVs utbud av program i TV8!"DiTV läggs ner 29 juni 2008" ÄNTLIGEN!

Postad 28 maj 2008 - 17:52
Lite sugen på att byta från bredbandsbolaget till Telia och köpa deras paket Bredband + Digital-tv.
Hur fungerar detta? Kommer då få boxen som heter Motorola VIP 1910-9 är den snabb? fungerar den bra med hdmi?
För och nackdelar?
Om jag tex väljer 20/2 bredband kommer det störas av att man tittar på tv? dvs sämre hastighet?
Vad tror ni? kommer det fungera att distrubera hdtv via adsl? blir väl antagligen svårt men tänkte om ni hört något?
Tack på förhand!
/MVH
Patrik
PS: jag vet att säkert frågorna blivit besvarade redan, men att plöja igenom 96 sidor känns inte som någon höjdare =)
Tror inte du kan få mer än 1Mbit i upload tillsammans med tv. Sen så misstänker jag starkt att Telia vill lansera VDSL2 först innan de fd ADSL kunderna kan få HDTV. Finns säkert någon med mer koll på detta än mig här.
Postad 28 maj 2008 - 17:53
Postad 28 maj 2008 - 20:24
För att Telia numera inte bryr sig om de kunder som de redan har fast inte betalar.
För det första så förstår jag inte heller hur man kan klaga på något som man har fått helt kostnadsfritt.
Nu över till lite fakta:
Det är inte helt rätt att bara säga att multikunder INTE kommer få Tv3 osv.
Det har funnits flera olika kampanjperioder med kanalpaket multi gratis i 12 månader.
Vi som har tecknat kanalpaket multi gratis i 12mån med en bindningstid till antingen november -08 eller februari -09 kommer få TV3, TV6, TV8 och ZTV vid månadsskiftet. Övriga kunder vars bindningstid nyligen gått ut eller väldigt snart går ut kommer inte få dessa kanaler utan har istället möjlighet att nappa på ett befintligt erbjudande.
Själv kör jag kanalpaket multi gratis till februari 2009. Utöver detta har jag tecknat Canal+ med lagom för 199kr/mån och TV4-paketet för 99kr/mån (dock halva priset i 6 månader).
Grymt bra erbjudande att få Canal+ total (ordinarie pris 239kr/mån) och kanalpaket lagom för 199kr/mån.
Visst, det är ett kampanjpaket som säljs till 22/8 och priset har man under bindningstiden (12mån) men om ett år finns säkerligen någon annan kampanj man kan hoppa på.
//Coneye
Postad 28 maj 2008 - 20:39
Lite sugen på att byta från bredbandsbolaget till Telia och köpa deras paket Bredband + Digital-tv.
För och nackdelar?
Tack på förhand!
/MVH
Patrik
Hej Patrik!
Personligen tycker jag att VIP-1910 via HDMI ger en bra bild.
Jag jämför med CD´s & comhem´s digital-tv och jag har bättre bild med Telias digital-tv.
Min favorit just nu är programbiblioteken som ingår i vissa kanalpaket. Otroligt skönt att titta på vad man vill när man vill. Hoppas att innehållet i dessa programbibliotek ökar vilket det nog lär göra.
Angående hastigheter för ADSL 24Mbit/s
Utan Digital-Tv:
Silverfärgade Triple Play modemen syncar upp mot ADSL2+ Annex M på stationen vilket innebär max 23/2,5 Mbit/s.
Svarta Triple Play eller äldre modem syncar upp mot ADSL2+ Annex A på stationen vilket innebär max 24/1 Mbit/s.
Med Digital-Tv:
Modemet kommer alltid synca upp mot ADSL2+ Annex A. Utöver detta sätts alltid den maximala nedladdningshastigheten till 14Mbit/s för att säkerställa att digital-tvn ska funka som det är tänkt.
Dvs, med digital-tv får man max 14/1 Mbit/s.
Utöver detta finns givetvis flera andra bidragande orsaker till sämre hastighet men detta är maxhastigheterna.
//Coneye
Postad 29 maj 2008 - 08:04
Jag har den där gamla Motorola-boxen jag fick gratis med abonnemanget för drygt 1 år sedan, och jag är nöjd med det mesta, men webbläsaren suger verkligen... mest iom att den inte kan utnyttja min TV:s full upplösning pga SCART-anslutningen. Hur funkar det med HDMI-boxen? Finns det nåt annat som är bättre med HDMI-boxen som gör det värt att byta? Kan man överhududtaget köpa HDMI-boxen separat?
Nån som vet om det är några mer avancerade boxar, t ex med inbyggd hårddisk på gång?
Postad 29 maj 2008 - 08:17
Postad 29 maj 2008 - 08:24
Var kommer den informationen ifrån? Det klipptes ju tidigare i tråden in ett svar från Telias kundtjänst som pekade på att vi inte skulle få TV3/TV6 etc.....förvirrandeVi som har tecknat kanalpaket multi gratis i 12mån med en bindningstid till antingen november -08 eller februari -09 kommer få TV3, TV6, TV8 och ZTV vid månadsskiftet. Övriga kunder vars bindningstid nyligen gått ut eller väldigt snart går ut kommer inte få dessa kanaler utan har istället möjlighet att nappa på ett befintligt erbjudande.

Postad 29 maj 2008 - 08:29
Jag är då kanonnöjd med Telia Digital-TV: fick det gratis förra året, och förlängde det nyligen med kanalpaket Stor. En glad överraskning att nu TV3 tillkommer så att jag kan se matchen Sverige-Ukraina på söndag.
Jag har den där gamla Motorola-boxen jag fick gratis med abonnemanget för drygt 1 år sedan, och jag är nöjd med det mesta, men webbläsaren suger verkligen... mest iom att den inte kan utnyttja min TV:s full upplösning pga SCART-anslutningen. Hur funkar det med HDMI-boxen? Finns det nåt annat som är bättre med HDMI-boxen som gör det värt att byta? Kan man överhududtaget köpa HDMI-boxen separat?
Nån som vet om det är några mer avancerade boxar, t ex med inbyggd hårddisk på gång?
Jag fick den nya 1910 boxen när jag bad om den i samband med att jag tecknade TV4-paketet!
Jag har inte HDMi ingång på min plasma men den kan ta emot HD uppskalning via Komponentingången!
Skillnaden i bild jämfört med att köra via den vanliga scarten är i mina ögon mycket stor!
Även text-tvn blir förbättrad och skarp!
Mvh,
Kjell
Postad 29 maj 2008 - 11:48
Hoppas kunna få byta box till den med hdmi utgång.
Kjell>
Ringde du kundtjänst när du kunde lösa så du fick den?
Hade du gratis abonnemang sedan innan??
Vad tror ni som hänger här på ang. viasats paket? Kommer man kunna ha tex Stor+Canal+total och kombinera det med
sportpaketet från viasat. Eller kommer man att behöva göra som man gör med satellit paketen att man minst måste välja 2 paket?
För setupen för en fotbolls och idrotts tok kan ju inte bli bättre än alla sport på canal+ ihop med champions leauge på viasats sportkanaler och 6an och sedan landslagsfotboll och hockey på 3an.
Cykel och snooker på eurosport.
Allt finns ju där! OCh till ett bra pris till att börja med iaf.
Första 12 månaderna. 249kr för stor + canal+Total och som det stod i viasats pressmedelande 79 kr för sportkanalerna(viasat 1,2,3).
Undrar vad haken kommer bli...
Så här glad ska man inte få vara i tv världen.
Postad 29 maj 2008 - 12:03
Har också multiabonnemang sedan 1 år. Och tänker nu beställa stor med canal+ total.
Hoppas kunna få byta box till den med hdmi utgång.
Kjell>
Ringde du kundtjänst när du kunde lösa så du fick den?
Hade du gratis abonnemang sedan innan??
Vad tror ni som hänger här på ang. viasats paket? Kommer man kunna ha tex Stor+Canal+total och kombinera det med
sportpaketet från viasat. Eller kommer man att behöva göra som man gör med satellit paketen att man minst måste välja 2 paket?
För setupen för en fotbolls och idrotts tok kan ju inte bli bättre än alla sport på canal+ ihop med champions leauge på viasats sportkanaler och 6an och sedan landslagsfotboll och hockey på 3an.
Cykel och snooker på eurosport.
Allt finns ju där! OCh till ett bra pris till att börja med iaf.
Första 12 månaderna. 249kr för stor + canal+Total och som det stod i viasats pressmedelande 79 kr för sportkanalerna(viasat 1,2,3).
Undrar vad haken kommer bli...
Så här glad ska man inte få vara i tv världen.
Har just ringt Telia och bytt från ett gratis Multi till Stor...halva priset i ett halvår + att jag "krävde" den nya 1910-boxen...inga som helst problem. Tack, Telia!

Postad 29 maj 2008 - 13:12
Jag är då kanonnöjd med Telia Digital-TV: fick det gratis förra året, och förlängde det nyligen med kanalpaket Stor. En glad överraskning att nu TV3 tillkommer så att jag kan se matchen Sverige-Ukraina på söndag.
Jag misstänker att alla inte kommer att få TV3 den 1 juni. När t.ex. TV4 Science Fiction lanserades så tog det några dagar innan alla fick upp den i sin box, samma sak med Telias egna musikkanaler.
Postad 29 maj 2008 - 15:11
Då är det väl inte mkt mer än att man får slå dom en signal imorgon bitti då.Har just ringt Telia och bytt från ett gratis Multi till Stor...halva priset i ett halvår + att jag "krävde" den nya 1910-boxen...inga som helst problem. Tack, Telia!
Men blir det ingen ny box så ska jag nog tjura tills den 20 augusti iaf.
Postad 29 maj 2008 - 15:46
Har Tv3 (kanalplats 3) , Tv6 (kanalplats 12), Viasat Golf (kanalplats 75), Tv8 (kanalplats 105) och Ztv (kanalplats 107).
Underbart Telia!

Postad 29 maj 2008 - 16:14
Nån fler än jag som fått lite nya kanaler idag?
Har Tv3 (kanalplats 3) , Tv6 (kanalplats 12), Viasat Golf (kanalplats 75), Tv8 (kanalplats 105) och Ztv (kanalplats 107).
Underbart Telia!
Haha - HEJA TELIA!
Jag har också fått de nya kanalerna!!!

K.
Postad 29 maj 2008 - 17:13
Blev förvånad över Viasat Golf, de är ju en speicall som Viasat iallafall tidigare tog 99 kr/månad för enbart en kanal.
Obegripligt varför dom lagt in den även om det kanske bara är tillfälligt?
Kan man beställa Viasat Sport-paket nu eftersom jag kan se 3:an 6:an osv?
Postad 29 maj 2008 - 17:32
Postad 29 maj 2008 - 20:12
om någon som bara har Multi kan svara på det!

K.
Postad 29 maj 2008 - 21:21
Var kommer den informationen ifrån? Det klipptes ju tidigare i tråden in ett svar från Telias kundtjänst som pekade på att vi inte skulle få TV3/TV6 etc.....förvirrande
Informationen kommer från en gammal universitetskompis som jobbar på Telia.
Han läste innantill från något utbildningsmaterial han fått i samband med viasat-lanseringen.
Har faktiskt dubbelkollat detta med supporten och den person jag pratade med sa att det var sant.
Någon med multi får faktiskt ta och bekräfta att detta stämmer.
//Coneye
Japp har fått ovanstående kanaler också.
Blev förvånad över Viasat Golf, de är ju en speicall som Viasat iallafall tidigare tog 99 kr/månad för enbart en kanal.
Obegripligt varför dom lagt in den även om det kanske bara är tillfälligt?
Kan man beställa Viasat Sport-paket nu eftersom jag kan se 3:an 6:an osv?
Kundtjänsten sa att Viasat Sport lanseras som kanalpaket 4/6.
//Coneye
Postad 29 maj 2008 - 21:52
Informationen kommer från en gammal universitetskompis som jobbar på Telia.
Han läste innantill från något utbildningsmaterial han fått i samband med viasat-lanseringen.
Har faktiskt dubbelkollat detta med supporten och den person jag pratade med sa att det var sant.
Någon med multi får faktiskt ta och bekräfta att detta stämmer.
//Coneye
Kundtjänsten sa att Viasat Sport lanseras som kanalpaket 4/6.
//Coneye
Jag har Multi och endast det paketet, har det fritt till tror jag det är feb 2009. Har inte dykt upp några Viasatkanaler hos mig i alla fall, därmed inte sagt att de kan dyka upp senare. Brukar nämligen få mina kanaler med några dagars fördröjning.
Edit: TV3, TV6, TV8, ZTV och Viasat Golf dök upp i min box igår den 30/5. Tack för det Televerket

Redigerat av Unregistered31511, 31 maj 2008 - 21:01.
Postad 30 maj 2008 - 08:36
Postad 30 maj 2008 - 09:59
Dock ett ###### sätt att marknadsföra på, kommer ju fastna nu igen...
Postad 31 maj 2008 - 09:26

Postad 31 maj 2008 - 13:42
Nån fler än jag som fått lite nya kanaler idag?
Jag har Multi gratis tom februari. Har fått de nya kanalerna och kan se TV8 men de övriga är fortfarande kodade.
Postad 31 maj 2008 - 14:31
Provade olika upplösningar på HDMI anslutningen från 1910:an och jag får bäst (skarpast) bild med 576p på min Pioneer plasma. 1080i blir alldeles för soft, 720p blir helt ok, men 576p blir skarpast. Får skarpare bild här än från Force boxen, vilken jag upplevde som väldigt skarp. Har inte hunnit jämföra så mycket med panoreringar och annat, men även det verkar vara ok. Tycker det är lite trist att man inte kan välja 576i från Motorola-boxen så att man kan få tv:n att deinterlace:a bilden ist, men sagt, boxen verkar göra det hyggligt oxå.
Boxen är även hyfsat snabb, förutom uppstarten som är larvigt lång. Blir nog att boxen får stå på jämnt. Vilket innebär att det blir nog bäst för mig att nedgradera till 8/1 på bredbandet.
Gillar även Telias grafik. Väldigt snygga menyer och info-rutor.
Så jag är väldigt nöjd med Telias digital-tv

Redigerat av MaxPayne, 31 maj 2008 - 14:33.
Postad 31 maj 2008 - 20:23
//Jogge12
Postad 31 maj 2008 - 20:38
Jag har Multi-paketet gratis fram till februari 2009. Kan sen ett par dagar se TV3, TV6, TV8 och ZTV .
//Jogge12
Samma här.
Postad 01 juni 2008 - 10:34
Nu äntligen så har tv3 m.fl. kommit!!!
Hade sedan tidigare gratis tv från Telia men beställde idag Paket stort,ringde Telia och fick även den nya digitalboxen med HDMI och ett mycket trevligt bemötande.
Ärligt talat så tycker jag nu att Telia leder stort på digital-tv marknaden! Inga löjliga startavgifter,kort avgifter som man blir så jäkla förbannad på som Boxer å de andra har.
Det enda är väl begränsningen till en Box,men det kommer säkert snart.

Postad 01 juni 2008 - 11:52
Kanalpaket inkl. viasat paketen
Kommer att komplettera med viasat sport paketet till mitt stor+canal total. Då har jag tillgång till all sport som går på tv för tillfället.
MYS!
Postad 01 juni 2008 - 13:06

Postad 01 juni 2008 - 14:24
NG är ju en av de absolut bästa kanalerna som finns på marknaden idag, helt oförlåtligt och oförståligt om detta nu stämmer
Urdag ur dagens tablå på detta skräp, bra jobbat Telia
2.00pm Why Chimps Kill
3.00pm Chimp Diaries: 1
3.30pm Chimp Diaries: 2
4.00pm Chimp Diaries: 3
4.30pm Chimp Diaries: 4
5.00pm Chimp Diaries: 5
5.30pm Chimp Diaries: 6
Redigerat av Cambo, 01 juni 2008 - 14:30.
7 användare läser detta ämne
1 medlemmar, 6 gäster, 0 anonyma medlemmar
-
Neond13