* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34750 svar till detta ämne
Postad 29 december 2017 - 11:11
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 854 inlägg
Varför då? Är det inte meningen att Play+ skall motsvara/spegla ens vanliga TV abonnemang så att man får exakt samma kanaler? 
Eurosport försvinner väl bara för kunder med enbart streaming Play+ Blandat
Kunder med Lagom och Stor har väl kvar kanalerna
Postad 30 december 2017 - 00:01
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Nån som vet om telia + alla kanaler nu har HD?
Har kopplat in dator till min oled och för mig ser det väldigt bra ut
Flera kanaler har även HD på namnet
Hur menar du? Har stor och många kanaler saknas fortfarande i HD, bl.a 7an och 8an.
Om du vill ha bra bild ska du köra mot teliaboxen, inte Telia+ som har lägre bitrate/kvalite
Postad 30 december 2017 - 08:47
Ironse
-
Ironse
-
Mästare
-
-
2 953 inlägg
Hur menar du? Har stor och många kanaler saknas fortfarande i HD, bl.a 7an och 8an.
Om du vill ha bra bild ska du köra mot teliaboxen, inte Telia+ som har lägre bitrate/kvalite
Kör play via CC nu kanon bild på hd
Postad 30 december 2017 - 14:20
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 273 inlägg
En kort notis bara, det har kommit nytt GUI och Image till 4302 idag och ni som startar om borde kunna se att ni har fått en till play tjänst med en ny logo som syns till vänster om Youtube. Till er som undrar så finns det ganska mycket material i denna tjänst och den går direkt mot deras webserver och streamas direkt från leverantören.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Vet inte hur mycket ni kan påverka utvecklingen av denna app, men det skulle vara bra att ha en spara- eller bokmärkesfunktion, så att man slipper leta fram serien man vill se varje gång.
Ser att det står Beta längst ner i hörnet, när man startar, så det kan ju vara ett förslag till förbättring.
Postad 30 december 2017 - 14:26
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Kör play via CC nu kanon bild på hd
Visst kan det se bra ut via play/CC men har du jämfört samma program via TV-boxen?
Postad 30 december 2017 - 16:00
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 854 inlägg
Vet inte hur mycket ni kan påverka utvecklingen av denna app, men det skulle vara bra att ha en spara- eller bokmärkesfunktion, så att man slipper leta fram serien man vill se varje gång.
Ser att det står Beta längst ner i hörnet, när man startar, så det kan ju vara ett förslag till förbättring.
Ta det direkt med utvecklarna på SVT här
Postad 31 december 2017 - 13:12
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Och där försvann Eurosport från Play+ redan, så trist nu måste man utöka abb!
Gjorde det? Varför ljuger du? Jag sitter och tittar på Eurosport1 just nu i Play+ och det fungerar precis som tidigare. Även Eurosport2 fungerar som det gjort tidigare. Har inte tagits bort ur abonnemanget.
Postad 31 december 2017 - 15:44
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 273 inlägg
Gjorde det? Varför ljuger du? Jag sitter och tittar på Eurosport1 just nu i Play+ och det fungerar precis som tidigare. Även Eurosport2 fungerar som det gjort tidigare. Har inte tagits bort ur abonnemanget.
Har du bara Play+ eller har du ett vanligt paket också, som Lagom eller Stor?
Verkar bara vara de som har ett rent Play+ abonnemang som blir av med Eurosport. Men inte förrän imorgon enligt deras egen information:
https://www.telia.se...!/step/products
Postad 31 december 2017 - 16:25
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Det är ju bra märkligt? Ljuger, nä så lågt sjunker jag inte😉
Men inte förrän imorgon enligt deras egen information:
Det var just därför jag skrev redan, köpt Eurosport player nu😊 Gott Nytt År🎆
Postad 31 december 2017 - 18:28
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 273 inlägg
Det var just därför jag skrev redan, köpt Eurosport player nu Gott Nytt År
Telia, kanske råkat plocka bort Eurosport för tidigt för dig, medans sportmats har kvar det till imorgon?
Hur var det, har du bara Play+ och inget vanligt paket från Telia?
Postad 31 december 2017 - 18:46
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Hur var det, har du bara Play+ och inget vanligt paket från Telia?
Har inga digitala kanaler överhuvudtaget!
Postad 31 december 2017 - 20:23
Krutrök
-
Krutrök
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Nu fungerar Play inte överhuvud taget! Överbelastning?
Tillbaks nu igen. Tydligen något tillfälligt.
Redigerat av Krutrök, 31 december 2017 - 20:50.
Postad 31 december 2017 - 20:33
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Fungerar här genom Apple tv och android tele!
Redigerat av mcmike, 31 december 2017 - 20:33.
Postad 02 januari 2018 - 21:02
cazz
-
cazz
-
Beroende
-
-
1 353 inlägg
Pratat med Telia supporten, alltid trevliga och bemötande men tyvärr var det jag var rädd för som jag frågade innan att den är inte smart på att spela in program utan den kan inte spela in allt som har ett unikt ord som jag frågade efter.
De har ju visseligen Play+ men hur är det med rättigheterna där?
Går det exempelvis se en vecka gammal program på Dicovery eller History?
Hur långt bak går varje kanal på Play+, pratar vi om timmar, dagar veckor?
Postad 02 januari 2018 - 21:46
elofu17
-
elofu17
-
Beroende
-
-
1 136 inlägg
Innehållet i Play+ går tyvärr inte att säga vad som finns och vad som inte finns, eller hur länge.
Olika kanaler och t.o.m. olika program har olika licensmodeller så vissa program får inte finnas alls annat än för uppspelning i realtid medan andra får lagras i t.ex. 1 vecka medan andra får lagras i 1 månad.
(sen finns ibland även specialregler för Play-program som man börjar spela upp i närtid (typ inom 1 timme), då får man inte spola framåt i dem för att kunna skippa reklamen)
(sen blir det oftast bara SD-kvalitet när man spelar upp något från Play)
Totalt sett är alltihopa en enda soppa. Mycket++ jobbigt för oss kunder.
Det enda vi vill ha är:
* alla tablå-kanaler vi har skall spela in *allt* till hårddisk hos Telia, under minst 48h, i både SD- och HD-kvalitet.
* utöver att all tablå-TV skall finnas tillgänglig i minst 48h så skall kanalens "Play-utbud" (dvs filmer, serier, etc) gärna finnas kvar med någon gemensam standard så att vi kunder har ett hum om vad vi kan förvänta oss. Typ att ingen kanal tar bort saker snabbare än 14 dagar eller liknande.
Postad 02 januari 2018 - 23:16
cazz
-
cazz
-
Beroende
-
-
1 353 inlägg
Postad 02 januari 2018 - 23:54
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Telia, kanske råkat plocka bort Eurosport för tidigt för dig, medans sportmats har kvar det till imorgon? Hur var det, har du bara Play+ och inget vanligt paket från Telia? Nej, här har det inte tagits bort något Eurosport. Vill gärna ha bekräftelse från Telia att det tagits bort innan jag tror på någon här på forumet. Jag har kvar både Eurosport 1
eurosportdump.jpg 53,3K
2 Antal nerladdningarOch Eurosport 2
eurosport2dump.jpg 169,51K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av frollic, 03 januari 2018 - 12:01.
Postad 03 januari 2018 - 06:49
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 854 inlägg
Nej, här har det inte tagits bort något Eurosport. Vill gärna ha bekräftelse från Telia att det tagits bort innan jag tror på någon här på forumet. Jag har kvar både Eurosport 1 Och Eurosport 2
Fortfarande gäller att Eurosport 1 o 2 försvann från Play+ Blandat Finns kvar för Lagom och Stor kunder !
Redigerat av frollic, 03 januari 2018 - 12:02.
Postad 03 januari 2018 - 10:06
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 273 inlägg
Nej, här har det inte tagits bort något Eurosport. Vill gärna ha bekräftelse från Telia att det tagits bort innan jag tror på någon här på forumet. Jag har kvar både Eurosport 1
eurosportdump.jpg
Och Eurosport 2
eurosport2dump.jpg Du har inte svarat på om du har paketet Stor (eftersom du har både ES1 och ES2), i så fall är det därför du fortfarande kan se dessa kanaler i Play+ Det är de som har enbart Play+ som blir av med Eurosport.
Redigerat av frollic, 03 januari 2018 - 12:02.
Postad 04 januari 2018 - 10:59
Misiek69
-
Misiek69
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Hej.
Vet ej om jag har hamnat i rätt forum, det var länge sedan jag var här.
Har skaffat fiber till huset och Telia paket med TV, bredband och telefoni.
Har varit i kontakt med Telia support flera gånger angående bild kvalitet och ljudet.
På HD kanaler få man svarta "pixlar" "fläckar" på tv när man tittar på film, speciellt i mörka scener. Min tv är Panasonic VT30 50" plasma.
Det hade jag inte innan när jag bodde i lägenhet och hade samma tv och ComHem fiber TV ?
Drar Telia ner på bild kvalitet medvetet ?
Det andra är att Telia har kass ljud kvalitet !!! Hur kan man vissa film i HD och i "STEREO" istället för DolbyDigital.
Är det kul titta på TV6 Sågan om Ringen i stereo när jag har 7.1 system uppsatt hemma ?
Det är år 2018 !!!
Skulle du vara nöjd om du gick se nya StarWars på bio och ljudet skulle vara STEREO ??? NEJ tror inte det
Tyvärr har jag lite fått något vettig svar från supporten som jag kan blir nöjd med.
Bifogar bild .
Redigerat av Misiek69, 05 januari 2018 - 12:28.
Postad 04 januari 2018 - 14:51
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 854 inlägg
Det andra är att Telia har kass ljud kvalitet !!! Hur kan man vissa film i HD och i "STEREO" istället för DolbyDigital.
Är det kul titta på TV6 Sågan om Ringen i stereo när jag har 7.1 system uppsatt hemma ?
Det är år 2018 !!!
Skulle du vara nöjd om du gick se nya StarWars på bio och ljudet skulle vara STEREO ??? NEJ tror inte det
Tyvärr har jag lite fått något vettig svar från supporten som jag kan blir nöjd med.
Du har inte rätt inställning under Ljud
Kolla så den är inställd på digitalt ljud
Alla HD kanaler sänder inte i DD bl.a Kanal 5 mm vissa Cmore kanaler saknar detta. Bara att klaga hos kanalhusen
Postad 04 januari 2018 - 17:29
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Du har inte svarat på om du har paketet Stor (eftersom du har både ES1 och ES2), i så fall är det därför du fortfarande kan se dessa kanaler i Play+
Det är de som har enbart Play+ som blir av med Eurosport.
Jag har stor såklart, vad trodde du? Går ju inte att ha något annat paket...
Postad 04 januari 2018 - 19:08
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 273 inlägg
Ok...
Men då har ju du och mcmike helt olika abonnemang och lite konstigt att du beskyller honom för att ljuga?
Telia själva skrev ju också att Eurosport skulle försvinna och nu är de borttagna här:
Men observera att detta gäller ju Play+ Blandat, inte Stor som du har.
Postad 04 januari 2018 - 20:23
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Finns massor av paket man kan ha 🤘😉 Sen är det ju upp till individen och välja cad man anser är värt 😎
Postad 05 januari 2018 - 12:31
Misiek69
-
Misiek69
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Lindo:
Min box är inställd på Dolby Digital , inget annat.
Jag vet att tex TV6 visar inte film i DD ibland...men det borde de göra eller hur ?
Postad 05 januari 2018 - 12:53
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 854 inlägg
Lindo:
Min box är inställd på Dolby Digital , inget annat.
Jag vet att tex TV6 visar inte film i DD ibland...men det borde de göra eller hur ?
Inget Telia kan göra åt att kanalerna inte vill sända flerkanals ljud på sina kanaler
Postad 09 januari 2018 - 04:52
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Jag kan bara passa på att förtydliga, de som har Eurosport 1 & 2 på TV boxen och har samma utbud i play+, i t.ex. paketet stor kommer även i fortsättningen ha kanalerna via play+ med. Det är bara kunder som endast har play+ tjänst som kommer bli av med Eurosport.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 10 januari 2018 - 13:15
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Kunskapen hos Telias säljare i butik är tyvärr enormt låg. Skulle investera i VIP4302 boxen och stövlade in till en butik. När de granskade mina abonnemang så blev säljaren skeptisk till om jag kunde se på tv överhuvudtaget: "Jag ser att du har ett tv-abonnemang via fiber men du har inget bredbandsabonnemang, är du säker på att du kan se på tv alls?" "Ja det är jag". "Märkligt, för det ska inte gå"? "Inte? Jag har sett på TV hos er sedan sommaren 2011. Då kunde man välja om man bara ville bara ha TV eller TV med bredband" och jag valde det förstnämnda." "Jaha, konstigt, jag kan inte minnas att vi haft något sånt erbjudande" "Hur länge har du jobbat här då?" "Sen i somras"....
Det är den typen av goddag yxskaft-svar man får när man vänder sig till Telias butiker numera. Och inte hade de någon box inne heller. "Nej, det är en beställningsvara, då den snart kommer att utgå ur sortimentet och ersättas av en annan box" fick jag höra av samma stolpskott till butikssäljare.
Postad 10 januari 2018 - 13:28
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Kunskapen hos Telias säljare i butik är tyvärr enormt låg. Skulle investera i VIP4302 boxen och stövlade in till en butik. När de granskade mina abonnemang så blev säljaren skeptisk till om jag kunde se på tv överhuvudtaget: "Jag ser att du har ett tv-abonnemang via fiber men du har inget bredbandsabonnemang, är du säker på att du kan se på tv alls?" "Ja det är jag". "Märkligt, för det ska inte gå"? "Inte? Jag har sett på TV hos er sedan sommaren 2011. Då kunde man välja om man bara ville bara ha TV eller TV med bredband" och jag valde det förstnämnda." "Jaha, konstigt, jag kan inte minnas att vi haft något sånt erbjudande" "Hur länge har du jobbat här då?" "Sen i somras"....
Det är den typen av goddag yxskaft-svar man får när man vänder sig till Telias butiker numera. Och inte hade de någon box inne heller. "Nej, det är en beställningsvara, då den snart kommer att utgå ur sortimentet och ersättas av en annan box" fick jag höra av samma stolpskott till butikssäljare.
Frågade du nåt om play+ och eurosport?
Postad 10 januari 2018 - 16:06
eklov
-
eklov
-
Användare
-
-
133 inlägg
Jaså! Skall VIP4302 redan pensioneras? Vad kommer istället? Vilka funktioner kommer nu att tillkomma med den nya?
Postad 10 januari 2018 - 16:30
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Jaså! Skall VIP4302 redan pensioneras? Vad kommer istället? Vilka funktioner kommer nu att tillkomma med den nya?
Jag tror du skall ta den informationen med en stor nypa salt 😎
Postad 11 januari 2018 - 09:11
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
För ADSL/VDSL tjänsten över telenätet så stämmer det lite bättre än för LAN tjänst. Det går dock i vissa fall att säga upp det som vi benämner surf tjänst, alltså internet tjänst för datorer och liknande även om man har det via telenätet.. Har man inte surf tjänst så kan man inte garantera att apparna på 4302 boxarna. fungerar (för tillfället SVT play, netflix och Youtube).
Det är inte 4302 som ska tas bort det är 1113 som jag fattat det. men sen vet vi ju att det är nytt år så det kanske kommer någon nyare box innan nyår, och kanske en som stöder 4K för det kanske blir det man får i framtiden.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 12 januari 2018 - 15:27
dalle
-
dalle
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
... och kanske en som stöder 4K för det kanske blir det man får i framtiden.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Det blir fint att få sina SD-sändningar uppskalat till 4K redan i boxen 
Postad 12 januari 2018 - 17:40
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
Det blir fint att få sina SD-sändningar uppskalat till 4K redan i boxen 
Bara om du har en piss-tv. Annars är sannolikheten stor att tv:n skalar upp bättre än boxen.
Postad 12 januari 2018 - 23:30
dalle
-
dalle
-
Forumräv
-
-
537 inlägg
Du såg väl smileyn?
I nuläget kör jag 1080 ut från min 1963a och sedan får TVn skala upp till 2160. Det är två uppskalningar och det skulle kunna tänkas bli aningen bättre om det bara är en mackapär som sköter uppskalningen. Annars får vi väl se en 4K-kapabel box som ytterligare en pryl att titta på 4K-Netflix på. Jag har redan tre, men det skadar aldrig att ha en till.
Postad 12 januari 2018 - 23:39
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Frågade du nåt om play+ och eurosport?
Om du orkar scrolla två inägg upp ovan ditt, har du svaret!
Postad 13 januari 2018 - 10:30
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Jag visste svaret innan jag frågade...
Redigerat av Buddypresley, 13 januari 2018 - 10:31.
Postad 13 januari 2018 - 10:37
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 273 inlägg
Tycker det var en ganska tydlig pik till sportmats... 
Postad 15 januari 2018 - 15:20
Unregistered06c2ab47
-
Unregistered06c2ab47
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Hej! Jag har i många många år kört följande: VIP1963 -> Onkyo - PhilipsTV utan större problem. Är nu inne på min tredje Onkyo (TX-NR717) sedan 2013 då jag behövde 2 hdmi-utgångar iom projektor. I början på dec 2017 så bytte jag TV till en Philips 55POS901F och har därefter fått problem med ljudet från Teliaboxen. Det försvinner ofta helt när jag byter kanal eller när jag spolar i ett inspelat program eller från Play. Ser jag live-tv så får jag hoppa runt mellan kanalerna för att få ljud på den kanal jag avser att titta på. Boxen är inställd på 720p och digitalt ljud. Onkyon har hdmi passthru för ingång CBL/SAT så att bild och ljud ska kunna passera vid stand-by som är 95% av tv-tiden. Slår jag på Onkyon så får jag ljud så jag misstänker HDCP men då bilden aldrig krånglar känns det inte helt självklart. Igår när jag spelade in Bron på SVT HD så fick jag inget ljud i någon annan kanal än SVT1 HD oavsett om Onkyon var på eller ej. Idag testade jag hdmi direkt mellan 1963 och TV och då fungerar ljudet men det blir ju ingen bra lösning då jag vill använda Onkyon och display 2 (projektor) vid musikprogram och landskamper etc.
EDIT: Jag har givetvis provat olika HDMI-kablar mellan VIP1963 och Onkyo, just nu sitter det Supra hela vägen.
BTW. Någon som tror att nya Arris VIP 4302 skulle göra skillnad?
Redigerat av Unregistered06c2ab47, 18 januari 2018 - 15:29.
Postad 15 januari 2018 - 15:57
petern
-
petern
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Hej !
Vet någon anledning till att 3:an inte finns i HD i TV paket Lagom?
Alla andra kanaler av de 1-12 kanaler som har ett HD alternativ finns ju!
Eller är det sätt att sälja mer av paket STOR?
/P
Postad 15 januari 2018 - 16:00
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Hej !
/P
Det är väl rätt så normalt antar jag att billigare paket inte har det som dyrare paket har
Postad 15 januari 2018 - 21:09
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Jag gissar att problemet ligger hos Viasat/MTG. TV3 håller faktiskt högre kvalitet i Play+ än i boxen..
Postad 16 januari 2018 - 07:33
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3 032 inlägg
Jag gissar att problemet ligger hos Viasat/MTG. TV3 håller faktiskt högre kvalitet i Play+ än i boxen..
Vilket problem?
Postad 16 januari 2018 - 10:28
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Att TV3 HD inte ingår i Lagom.
Postad 16 januari 2018 - 10:38
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Att TV3 HD inte ingår i Lagom.
Definierar du det som ett problem?
Postad 16 januari 2018 - 12:27
OMD28
-
OMD28
-
Mästare
-
-
3 032 inlägg
Det ligger inte hos MTG/Viasat
Det ligger i att Telia vill tjäna mer pengar.
OT men Comhem kör t.o.m TV3 analogt om man inte betalar extra och MTG/Viasat kör inte ens TV3 analogt alls.
Postad 16 januari 2018 - 16:06
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Det ligger inte hos MTG/Viasat
Det ligger i att Telia vill tjäna mer pengar.
Eller att Viasat vill tjäna mer pengar. Av de kanaler som finns i HD är det (som sagt) bara deras som saknas i Lagom.
Postad 16 januari 2018 - 22:49
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Du såg väl smileyn?
I nuläget kör jag 1080 ut från min 1963a och sedan får TVn skala upp till 2160. Det är två uppskalningar och det skulle kunna tänkas bli aningen bättre om det bara är en mackapär som sköter uppskalningen. Annars får vi väl se en 4K-kapabel box som ytterligare en pryl att titta på 4K-Netflix på. Jag har redan tre, men det skadar aldrig att ha en till.
Fast det där hade ju kunnat lösas om nuvarande box fick en "skicka ut originalupplösningen" inställning.
Dock blir det väl jobbigt när man byter upplösning hela tiden när man växlar kanal, men den dag alla leverantörer/TV bolag inser att vi inte vill ha 576p på våra 4K TVs så kanske det blir verklighet 
Jag har väldigt svårt att förstå varför man ska ha en 4k box om det inte samtidigt kommer 4k kanaler. Om 4k enbart gäller Netflix och Youtube så känns det smidigare/billigare att satsa på en Chromecast Ultra.
Postad 18 januari 2018 - 13:54
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Hej !
/P
Speciellt intressant eftersom Telia för snart 2 år sedan slog på stora trumman att alla kanaler som kan visas i hd ska nu ingå som hd och så tog man bort hd paketet a 69kr.
3:an är fortfarande inte i HD och den finns uppenbarligen i HD.
Postad 18 januari 2018 - 14:08
Unregistered06c2ab47
-
Unregistered06c2ab47
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Speciellt intressant eftersom Telia för snart 2 år sedan slog på stora trumman att alla kanaler som kan visas i hd ska nu ingå som hd och så tog man bort hd paketet a 69kr.
3:an är fortfarande inte i HD och den finns uppenbarligen i HD.
Jag har fortfarande HD-paketet (lite onödigt för endast TV3 HD) men har fått meddelande från Telia att det upphör i vår. Då hoppas jag att TV3 HD kommer att ingå i Lagom för jag har inget behöv av Stor för 120:- extra då jag i princip bara nyttjar kanal 1-11. Men samtliga i HD är ju kravet så om TV3 HD inte kommer att ingå i Lagom så kan jag tänka mig en ny version av tillägget HD för ca 19:- och då få någon mer kanal t.ex 7 och 10
2 användare läser detta ämne
1 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|