Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat

2978 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 maj 2010 - 15:32

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2 926 inlägg
  • 0
Tjenare.

Jag är så grymt sugen på denna mobil, men som en fattig student så vet jag inte hur jag ska gå tillväga...

Jag funderar på avbetalning men vet inte vad som gäller. Jag har för tillfället, och vill fortsätta med, Comviq Kontant. Jag antar att något surf-paket till mobilen är ett måste, vilket är det billigaste?

Kan jag, om jag av någon anledning skulle tröttna på mobilen innan avbetalningen är slut, kan jag skicka över det på någon annan (t.ex. personen som jag skulle sälja den till)? Skulle jag också kunna avbetala t.ex. 200kr i månaden i 6 månader (bindningstid på 12månader) och sedan under den 7:e månaden betala allt som är kvar?

Postad 07 maj 2010 - 16:31

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
finns där några försäljningssiffror? skulle vara intressant att se.

Postad 08 maj 2010 - 09:34

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1 097 inlägg
  • 0

Tjenare.

Jag är så grymt sugen på denna mobil, men som en fattig student så vet jag inte hur jag ska gå tillväga...

Jag funderar på avbetalning men vet inte vad som gäller. Jag har för tillfället, och vill fortsätta med, Comviq Kontant. Jag antar att något surf-paket till mobilen är ett måste, vilket är det billigaste?

Kan jag, om jag av någon anledning skulle tröttna på mobilen innan avbetalningen är slut, kan jag skicka över det på någon annan (t.ex. personen som jag skulle sälja den till)? Skulle jag också kunna avbetala t.ex. 200kr i månaden i 6 månader (bindningstid på 12månader) och sedan under den 7:e månaden betala allt som är kvar?

Tja!
Om du talar om avbetalning typ x månader räntefritt som många butikskedjor kör med är den personlig. Du kan inte sälja vidare en sådan eftersom det går via en bank som står som kreditgivare åt butiken som du i din tur betalar portionsvis åt. Men om du skulle vilja sälja telefonen vidare innan din avbetalning är klar går det ju bra att ta betalt kontant, då kan du använda de pengarna till att betala av det sista på din avbetalning. De flesta sådana fungerar nämligen så att du har ett minsta betalningsbelopp på någon hundring varje månad men kan betala precis vad du vill utöver det. Du kan alltså betala hela beloppet andra månaden även om du har en 12 månaders avbetalning. Då får du inga fler aviseringar och slipper därmed avgifter för sådana.

Redigerat av dannovarius, 08 maj 2010 - 09:36.

Postad 08 maj 2010 - 16:10

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Nu finns den inne hos Tre för leverans! :)

Ja, men ENBART för de som förhandsbeställt och det en bit tillbaka. Jag beställde min ett tag innan lanseringsdatumet och fick den för ett par dagar sen. De leveranserna som är på väg in kommer väl att täcka beställningar med början runt 13-14:e april.

För de som beställer nu eller för att 3-butikerna ska få in den på plats så rör det sig med all sannolikhet om mitten till slutet av juni.

Postad 08 maj 2010 - 16:17

zeilon
  • zeilon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Intressant, jag ringde själv nyss till 3 och då fick jag svaret att det kommer ta iaf 5 veckor innan jag får min telefon, och då beställde jag just den 13:e eller 14:e april. På ditt svar från facebook så låter det ju som att jag skulle ligga långt upp i kön och ha möjlighet att få telefonen i de kommande leveranserna i maj. Aja, känns inte som att någon kan ge ett korrekt svar. Jag väntar ett par veckor till och sedan får man väl helt enkelt avbeställa då det inte verkar som att jag borde ha denna telefonen :).

Om du beställde telefonen den 13:e eller 14:e skulle jag gissa på att du har en hyffsad chans att få en från nästa leverans. Jag har för mig det skulle komma in en leverans igår, fredag, men det gjorde det väl inte. Däremot borde det väl komma in en ny leverans inom en vecka eller 2 max.
Gissningar som sagt, men 5 veckor låter lite väl extremt. Kan väl bara vara så att kundtjänst försöker helgardera sig mot att undvika säga fel fler gånger.
Till mig LOVADE och garanterade kundtjänst att jag skulle få en telefon från absolut första leveransen t.o.m. flera dagar efter första leveransen hade kommit in och det då borde varit jäkligt uppenbart att så inte var fallet.
T.o.m. deras egen PR/informationschef Erik Hörstedt gick ut med officiell information efter de hade fått in en ny leverans som då fanns på lagret att den skulle täcka in alla beställningar lagda åtminstone samma dag som jag hade gjort min, men där kom ingen telefon den gången heller.
Det har getts ut sjukt mycket felaktig information i form av löften och garantier som de inte kunnat hålla och sen knappt stått för heller.

Postad 09 maj 2010 - 22:58

Netching
  • Netching
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Måste kolla om detta stämmer. Beställde en HTC Desire den 19 apr från halebop och jag frågade i fredags om min telefon kommer nästa vecka då de skulle få in en leverans senast fredag denna vecka (V 18). Fick då följande svar att det är strul med leveranserna av Desire och att nästa leverans troligen blir senast 30/6! :D Fan det är ju två månader tills dess... ;) ... Någon annan som har beställt från halebop och fått samma svar?

Postad 10 maj 2010 - 10:09

dirtyrolf
  • dirtyrolf
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Måste kolla om detta stämmer. Beställde en HTC Desire den 19 apr från halebop och jag frågade i fredags om min telefon kommer nästa vecka då de skulle få in en leverans senast fredag denna vecka (V 18). Fick då följande svar att det är strul med leveranserna av Desire och att nästa leverans troligen blir senast 30/6! :D Fan det är ju två månader tills dess... ;) ... Någon annan som har beställt från halebop och fått samma svar?

Ja, jag är däremot rätt säker på att jag fick 30/5.

EDIT: Var tydligen 30/6, helt otroligt.

Redigerat av dirtyrolf, 10 maj 2010 - 13:56.

Postad 10 maj 2010 - 11:11

pepz
  • pepz
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

När beställde du?

Den 5:e Maj men nu ringde Tre och sa att den kommer V. 26... Så jag avbeställde den...

Mvh Pepz

Postad 10 maj 2010 - 15:33

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

• 1 612 inlägg
  • 0
Fan va trist har väntat på att tre skulle få in den nu vecka 19 i ett par veckor. Dum som jag var beställde jag inte den för flera veckor sedan har följt denna tråd sedan februari/mars och hela tiden varit helt säker på att jag skall köpa en desire men idot som man är så har man inte beställt någon ännu. Tänkte vänta tills den fanns ilager och beställa då men det verkar ju aldrig hända.

Är det någon som vet vad som gäller vid förlängning hos tre? Räknas det från den dagen man beställer eller den dagen man får telefonen?

Postad 10 maj 2010 - 16:11

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

• 1 612 inlägg
  • 0

Är det någon som vet vad som gäller vid förlängning hos tre? Räknas det från den dagen man beställer eller den dagen man får telefonen?

Nu vart den beställd 18 mån + 69:- för mobilen ville inte ha 24 för har ännu 6 månader kvar på mitt gamla abb. Inte så kul att binda sig 30 månader då.

Lev i slutet av juni :-(

Lata små kineser sätt nu fart och bygg mobiler så det brinner i knutarna.

Postad 10 maj 2010 - 18:39

Leuchdioden
  • Leuchdioden
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Man läser överallt om att 3 har lång väntetid osv, hur är det med andra leverantörer då? Tänker först och främst på telenor.beställde en desire där i måndags förra veckan och dom skulle få in denna veckan sa dom.. kan det stämma eller?

Postad 10 maj 2010 - 20:53

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

• 1 612 inlägg
  • 0
Mest synd tror jag det är om HTC nissar ju mängder med kunder som de kanske aldrig kommer att få då de köper en annan lur.
Återstår att se hur nya samsungen är. den hinner ju släppas innan man fått sin desire så det kanske kan bli en sådan ist.

Postad 11 maj 2010 - 11:27

penke62
  • penke62
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0

Man läser överallt om att 3 har lång väntetid osv, hur är det med andra leverantörer då? Tänker först och främst på telenor.beställde en desire där i måndags förra veckan och dom skulle få in denna veckan sa dom.. kan det stämma eller?

Man kan ju hoppas, jag har också en beställd där. Någon som vet om den är brandad, och om den försvinner med en upplåsning?

Postad 11 maj 2010 - 19:48

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

• 1 612 inlägg
  • 0
Skall vara helt orginal dvs olåst och obrandad vad jag fattat det.

Postad 12 maj 2010 - 07:31

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Ni som väntar på Desire från Tre:

Pratade igår med kundservice och enligt dem kommer tjejens Desire v 21. Den var beställd den 22 april.

Postad 12 maj 2010 - 11:21

zro
  • zro
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Ni som väntar på Desire från Tre:

Pratade igår med kundservice och enligt dem kommer tjejens Desire v 21. Den var beställd den 22 april.

Jag pratade precis med tre och de sa vecka 24 till mig, jag beställde 19 april.

Det kan dock handla om att de verkligen vill säkerställa att de inte lovar för mycket igen. Hon nämnde också att det kommit in en leverans idag, så ni beställde tidigt kan ju ligga gott till.

Redigerat av zro, 12 maj 2010 - 12:28.

Postad 12 maj 2010 - 22:25

gotpean
  • gotpean
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Tips till er som är less på att vänta:
Jag la en beställning i måndags hos inWarehouse. Idag (onsdag) fick jag ett mail som berättade att min Desire är "under transport till vald hämtbutik".
Inte illa med tanke på att det skriver "Tillgänglighet:Preliminärt ...15.maj.2010".

Postad 14 maj 2010 - 09:44

Centre
  • Centre
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Tips!

Komplett/Inwarehouse har dem på lager nu. Men de försvinner i en rasande takt :-)

Postad 14 maj 2010 - 10:04

kröger
  • kröger
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
hur är komplett att ha att göra med vid ev fel på produkten? garanti rep osv.
Är det bara att ta kontakt med komplett eller går man genom HTC?

kan man lita på antalet desire i lager hos komplett? var på 37st för att sedan bli 500+

Redigerat av kröger, 14 maj 2010 - 10:10.

Postad 14 maj 2010 - 13:10

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Det som känns ganska irriterande är att till exempel tre tvingar sina kunder att vänta 5-6 veckor medan inwarehouse har 500+ i lager. Kan inte tre bara köpa allt på inwarehouse? Jag vet att det blir dyrare för tre. Men dem förlurar ju kunder som kanske aldrig kommer tillbaks! Och HTC måste prioritera just operatörer tycker jag just för att en sådan mobil utan abonemang är ganska värdelös för dem flesta. Jag själv har tillgång till WLAN både hemma och på jobbet. Men åker man kollektivt då är det ett måste!

Dåligt av tre. Vi får se när tjejen får sin Desire.

Postad 19 maj 2010 - 11:05

cwolf
  • cwolf
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Min telefon verkar vara på g från tre nu, status på "mitt 3" är uppdaterad med den nya mobilen och abonnemanget är aktiverat :). Jag beställde 14:e april

Postad 19 maj 2010 - 17:12

Leuchdioden
  • Leuchdioden
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Pratade med telenor innan och fick höra att det är preliminärt datum 26/5 dom får in den..

Postad 20 maj 2010 - 10:15

kröger
  • kröger
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
....

Redigerat av kröger, 20 maj 2010 - 10:47.

Postad 20 maj 2010 - 20:57

Necko89
  • Necko89
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag pratade med en kille i en liten mobil butik i Södertälje, han sa att HTC inte lyckats tillverka tillräckligt många skärmar till Desire'n, och att det är därför mobilen inte kan levereras till butikerna. Om det är bullshit eller inte vet jag ej. Någon som hört liknande?

Postad 21 maj 2010 - 06:17

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Tjejen fick massbrev från Tre igår där dem informerar om att väntetiden är 6 veckor oavsett när man beställde. Tråkigt bara att deras kundtjänst lovade flera olika leveransveckor innan.

Postad 21 maj 2010 - 09:46

Kimman
  • Kimman
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Jag beställde en Desire från Telenor i måndags som restnoterades och jag fick då besked om att den kunde levereras slutet maj/början juni. Igår såg jag dock att det står att de finns i lager och att leveranstiden är 3-5 dagar enligt hemsidan. Vid kontakt med deras kundtjänst så informerade de dock om att det här inte stämmer utan att leveransen är förväntad till onsdag 26 maj. Detta innebär att de första telefonerna från Telenor i så fall kommer att levereras måndagen 31 maj då onsdag + 3 leveransdagar blir nästkommande måndag.

Postad 21 maj 2010 - 19:49

Leuchdioden
  • Leuchdioden
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Jag beställde en Desire från Telenor i måndags som restnoterades och jag fick då besked om att den kunde levereras slutet maj/början juni. Igår såg jag dock att det står att de finns i lager och att leveranstiden är 3-5 dagar enligt hemsidan. Vid kontakt med deras kundtjänst så informerade de dock om att det här inte stämmer utan att leveransen är förväntad till onsdag 26 maj. Detta innebär att de första telefonerna från Telenor i så fall kommer att levereras måndagen 31 maj då onsdag + 3 leveransdagar blir nästkommande måndag.

Fick också information om att den kommer in den 26e, preliminärt självklart.. Bara att hoppas det stämmer så man äntligen får den :angry:

Postad 23 maj 2010 - 10:27

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
hur är det egentligen med minneskortet, kan man byta det när mobilen är igång?
läser nämligen i manualen att det ska gå, men batteriet sitter ju i vägen. går det att sätta mobilen på laddning och sen ta bort batteriet eller har manualen helt enkelt fel?

Postad 23 maj 2010 - 17:24

tobbis
  • tobbis
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0

hur är det egentligen med minneskortet, kan man byta det när mobilen är igång?
läser nämligen i manualen att det ska gå, men batteriet sitter ju i vägen. går det att sätta mobilen på laddning och sen ta bort batteriet eller har manualen helt enkelt fel?

Bättre att du tar det i det andra desire forumet, här pratas bara beställningar, abbonemang och liknande....

Postad 23 maj 2010 - 19:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
heh får la göra det =)

Postad 26 maj 2010 - 12:54

Kimman
  • Kimman
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Fick också information om att den kommer in den 26e, preliminärt självklart.. Bara att hoppas det stämmer så man äntligen får den :(

Jag fick min nu! Min var visserligen beställd genom företag och inte privat, om det nu spelar någon roll.

Postad 26 maj 2010 - 14:45

Unregisterede300f6db
  • Unregisterede300f6db
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
Står nu "1 sr reseverad på lager" i min order på komplett. Så förhoppningsvis så skickar dom den idag eller imorgon, borde jag ha den innan helgen:) Skulle va skönt om man fick den till helgen då det är mina lediga helg från jobbet denna helg. Hinner man pyssla lite med den.

Jag har tele2, men vet inte om jag ska ta deras surfpaket small eller medium, small är på 200 mb 29kr/mån och hastighet på 2 Mbit/s. Medium är på 1gb 69kr/mån med hastighet upp till 6Mbit/s. Hemma har jag trådlöst internet så då kommer jag ju köra Wi-fi. Kanske skulle börja med smallpaketet och se hur långt det räcker, annars bara byta upp sig.

Edit: Tog smallpaketet till att börja med. Får se hur lång det räcker, annars kunde man bara ringa och byta till medium:)

Redigerat av Unregisterede300f6db, 26 maj 2010 - 15:14.

Postad 31 maj 2010 - 13:57

Calzon
  • Calzon
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Enligt Komplett har dom den inne nu så jag la en beställning.

Tillgänglighet: 100+ på lager.

Fick bekräftelse nu på att den är skickad så dom lär ju ha den inne :), kanske redan kan få den imorrn :)

Redigerat av Calzon, 31 maj 2010 - 18:40.

Postad 01 juni 2010 - 20:16

kleinis
  • kleinis
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0
Jisses vad jag är trött på att vänta på denna lur nu...
Beställde först på Tre.se, var då högst tre veckor tills jag skulle få den, blev sedan sex och jag avbokade den då och beställde på telenor.se.

Där skulle jag enligt sidan få den inom 3-5 dagar, dagen efter jag beställt ändrades det på hemsidan till 1-3 veckor (var den 28/5 jag beställde). Jag mailade då Telenor och de förklarade då att jag "precis hade beställt när det ändrades" och att "jag låg först på väntelistan", men det skulle ta 1-3 veckor.

I nästa mail frågade jag när nästa leverans var planerad, fick då svaret att det var i början på juli. Inte 1-3 veckor med andra ord. Är som sagt trött på detta nu. Ska man behöva köpa den kontant på komplett för att få den innan sommaren är över..?

Bra att veta iaf för alla att Telenor får inga nya förrän början av juli (blir troligtvis mitten eller kanske slutet av juli...).

Postad 01 juni 2010 - 21:16

Unregistered5282d64f
  • Unregistered5282d64f
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Som forts. på diskussionen om Desire hos våra operatörer så kan man ju verkligen fråga sig hur de INTE kan ha telefoner att leverera fören långt in i juli när t ex Komplett har flera hundra? Det förefaller ju helt sjukt. Man kan tro att de inte VILL sälja just den telefonen utan föredrar att deras kunder väljer något av det andra skrotet de har att erbjuda.
Jag tänkte köpa en Desire via 3 så snart mitt abb. löper ut och hoppades att de skulle få in telefoner tills dess (2 veckor kvar) men det verkar ju inte finnas en chans i hel__e.
Alternativen i mitt fall är att välja en betydligt dyrare SE X10 eller vänta tills Desire åter finns på lager. Det senare känns inte så roande med tanke på att HTC borde ha en ny lur på G och jag är inte den typen som vill köpa gammal teknik.

Postad 02 juni 2010 - 06:25

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Tjejen fick sin Desire från 3 igår. Strax under 6 veckor fick hon vänta. Men den är grym :-)

Postad 03 juni 2010 - 14:28

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

• 1 612 inlägg
  • 0
blir så trött på tre. Beställde en desire och förlängde mitt abb den 10 maj. Ringde idag för att höra när den kan tänkas komma hem. Då får jag till svar att det inte finns någon order registrerad på mig. Men de kan ju göra de nu men då får jag ju vänta minst en månad till skulle ju ha fått den nästa vecka. Blir så förbannad! Att det skall vara så svårt att sköta sitt jobb och ta en enkel beställning. Och det tråkiga är ju att man läser om fler som råkat ut för samma sak med bort tappade beställningar. Men det kanske är ett tecken att jag inte skall ha denna lur utan köpa galaxy s när den kommer ist. Får nog bli så. Beställer man en desire i dag så hinner den ju bli gammal innan man får den

Postad 03 juni 2010 - 19:51

Unregistered5282d64f
  • Unregistered5282d64f
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

blir så trött på tre. Beställde en desire och förlängde mitt abb den 10 maj. Ringde idag för att höra när den kan tänkas komma hem. Då får jag till svar att det inte finns någon order registrerad på mig. Men de kan ju göra de nu men då får jag ju vänta minst en månad till skulle ju ha fått den nästa vecka. Blir så förbannad! Att det skall vara så svårt att sköta sitt jobb och ta en enkel beställning. Och det tråkiga är ju att man läser om fler som råkat ut för samma sak med bort tappade beställningar. Men det kanske är ett tecken att jag inte skall ha denna lur utan köpa galaxy s när den kommer ist. Får nog bli så. Beställer man en desire i dag så hinner den ju bli gammal innan man får den

Rent generellt gillar jag verkligen Tre, men precis det du beskriver har jag också råkat ut för. Nästa som blir lidande av samma problem bör absolut ta upp det med kundtjänst och ifrågsätta hur det ens är möjligt att det kan hända MER än EN gång.
Jag menar, en gång är ingen gång, men det ska f*n inte kunna hända fler gånger än så.

Postad 04 juni 2010 - 11:02

mr_Look2
  • mr_Look2
  • Lärjunge

• 362 inlägg
  • 0
Beställde min på komplett igår. Var väl ca 50st kvar när jag la min beställning, när jag var klar så var det drygt 30 kvar och vid lunch så var de slut...

Enl posten så kom den till mit postkontor nu i morse, så jag väntar väl egentligen bara på att mitt utlämningsställe skall registrera den, så jag kan gå och hämta...

***Edit***
Nu kom sms'et. Jobbar hemma idag, och har glömt bankdosan på jobbet så jag kan inte flytta pengarna så jag kan hämta den, skitkul :D

Redigerat av mr_Look2, 04 juni 2010 - 11:35.

Postad 04 juni 2010 - 11:11

skenliv
  • skenliv
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0

..... Beställer man en desire i dag så hinner den ju bli gammal innan man får den

Jag har hållit en Samsung Galaxy S, men även en HTC Desire i handen. Ett tips är att vänta du på Galaxy istället, skärmen är BETYDLIGT bättre.

Postad 09 juni 2010 - 09:45

osty
  • osty
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Jag pratade precis med Tre. Det hade förvisso glömt att skriva ned att jag skulle göra en nummerflytt, fick göra en igen. Men de sa att de som beställt sin Desire senaste 19 maj ska få sin utskickad denna vecka (jag beställde 19 maj). Så troligtvis landar den hos mig i början av nästa vecka. Håller tummarna :)

Postad 09 juni 2010 - 10:53

Unregistered5282d64f
  • Unregistered5282d64f
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Ingen som pratat med Tre nyligen och hört om de väntas få bättre tillgång snart? Borde ju va sjukt många som hoppar av för att det är 6 veckors väntan tycker man.
Borde inte heller vara så många som beställer en Desire om de vet de kommer få vänta minst 6 veckor.

Postad 09 juni 2010 - 12:34

osty
  • osty
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Ingen som pratat med Tre nyligen och hört om de väntas få bättre tillgång snart? Borde ju va sjukt många som hoppar av för att det är 6 veckors väntan tycker man.
Borde inte heller vara så många som beställer en Desire om de vet de kommer få vänta minst 6 veckor.

De som beställer nu får vänta 6 veckor, så sa de i morse. De som beställt fram tom 19:e maj skickas ut denna vecka. Efter den 19:e får de vänta 6 veckor. Sen kanske det kan snabbas på om färre beställer nu. Men när jag beställde min telefon den 19:e sa de också att det var 6 veckors väntetid, och jag ska få min denna vecka. Så man vet aldrig.

Postad 09 juni 2010 - 18:58

Killen99
  • Killen99
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Någon som har en copilot och fått den att fungera. min ville inte fungera. PM:a mig gärna.

Postad 16 juni 2010 - 12:42

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2 789 inlägg
  • 0
Beställde en Samsung Galaxy S 4 tum eftersom Desire aldrig kom. Undra hur mycket HTC förlorat på att aldrig få fram några telefoner. Var mer sugen på en HTC men att få den kanske efter semestern?

Postad 21 juni 2010 - 16:31

arktegen
  • arktegen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
någon som har pratat med tre på senaste tiden? beställde en desire 10 juni.. sex veckors leverans tid preliminärt...

Postad 21 juni 2010 - 18:41

Unregistered5282d64f
  • Unregistered5282d64f
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

någon som har pratat med tre på senaste tiden? beställde en desire 10 juni.. sex veckors leverans tid preliminärt...

Beställde min 16/6. Fortfarande 6 veckor. Förvisso en liiiten chans att man får den innan, men det var verkligen inget de ansåg jag borde hoppas på.

Postad 01 juli 2010 - 18:02

arktegen
  • arktegen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Var inne på 3:s hemsida nyss och såg att dom hade tagit på HTC Desire ifrån sidan.varför vet jag inte. skrev till kundtjänst på facebook för att fråga hur det blir med oss som har beställt en veckor ifrån nu..Jag menar dom kan väl inte bara ta bort en beställning så, eller?

Postad 01 juli 2010 - 19:50

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2 525 inlägg
  • 0

Vi som beställt från 3 kommer iaf att få dem.
Dock vet inte 3 när.

"3 Sverige Om du beställt en Desire kommer vi att göra vad vi kan för att du ska få den så snabbt som möjligt, men just nu får vi inga besked om nya leveranser från HTC så vi kan inte säga när det blir.
Erik H/3"

Bara att be till gudarna och hoppas att det blir så snart som möjligt!

https://www.minhembi...howtopic=260375

Postad 02 juli 2010 - 13:15

arktegen
  • arktegen
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

https://www.minhembi...howtopic=260375

dom som beställde den första juni fick sina desire idag ad jag såg på 3:s kundjänst på facebook.. så lär ju inte ara så länge till innan en annan får sin med tanke på att jag beställde den 10 juni

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.