Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

ADB 5720SX HD PVR for Canal Digital parabol

3397 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital HD PVR 5720SX (Digitalboxar) 1 8,83 (11) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 12 december 2013 - 08:29

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Tack för svar. Trist att funktionen inte verkar finnas. det blir tyvärr en "dealbreaker" för mig och jag får leta efter en annan box/leverantör. :-(
Vill kunna kunna sätta timer så att boxen visar upp ett visst program för att kunna spela in programmet på en separat gammal DVD-brännare samt för att underlätta för mina föräldrar (som inte har så bra koll på teknik ens på grundläggande nivå :-) ) att säkerställa att de inte missar saker de gärna vill se.

Spela in på DVD för att ge denna till föräldrarna?
Med denna box, om du ska ha den, blir det till att spela in på boxen för att sedan spela upp det för DVDn. Om nu inte Macrovisionskydd sätter stopp även för det.
Om nu dina föräldrar ska ha denna box, då är den förhoppningsvis ganska enkel även för den helt otekniska att hantera.

Postad 12 december 2013 - 09:43

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1 255 inlägg
  • 0
Skrev detta i CD-tråden, men lägger en blänkare här också eftersom det är en stark koppling till denna box:
SVT Play finns nu enligt CD...

Postad 12 december 2013 - 15:20

Peter33
  • Peter33
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Spela in på DVD för att ge denna till föräldrarna?
Med denna box, om du ska ha den, blir det till att spela in på boxen för att sedan spela upp det för DVDn. Om nu inte Macrovisionskydd sätter stopp även för det.
Om nu dina föräldrar ska ha denna box, då är den förhoppningsvis ganska enkel även för den helt otekniska att hantera.

Ja har insett att med denna boxen är det tyvärr så som du säger att man förmodligen först måste spela in på boxen för att sedan spela upp det för DVDn. Det blir ju alldeles för krångligt därav får jag leta vidare efter annan box. Trist att man plockat bort en funktion som i någon form funnits i stort sett på alla digitalboxar under lång tid. Känner du till någon annan box som har denna funktion? Helst box med hårddisk men kan också vara intressant med box utan hårddisk. Har Canal Digital via parabol idag så vore naturligtvis bra om det är en box för CD men är inte heller främmande för att byta till annan leverantör? Tack för din hjälp.

Postad 12 december 2013 - 16:46

Nicce70
  • Nicce70
  • Användare

• 203 inlägg
  • 0
SVT Play funktionen inte så bra för mig ännu. Har bra hastighet på mitt bredband, ändå så hackar SVT Play, rätt som det är så stannar det program man valt, rutan blir grå, och så säger den i plattan att ett helt annat program spelas upp, utan att man rört plattan!

Redigerat av Nicce70, 12 december 2013 - 17:08.

Postad 12 december 2013 - 18:56

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2 416 inlägg
  • 0
Jag har problemet att inget händer när jag trycker play på telefonen...
Det enda som syns på TV är "Ansluten Välj ett program i din telefon"

Postad 12 december 2013 - 19:54

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0
Hmm känns som om samma kod delas bland flera, nu är det väl inte så, oftast hinner jag inte slå in koden innan det står ansluten. Lyckas jag slå in koden så hinner jag knappt starta ett program förens olika program börjar spelas upp o bytas konstant.

Postad 12 december 2013 - 20:10

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Ha, ja SVT play är ett lovvärt försök men inte fungerar det speciellt bra.
1: Det tar från 15 sekunder upp till ett par, tre minuter för uppspelning att starta
2: Ingen status, ingen info, om hur det går med buffring eller vad en väntar på. Kan se på routern att ingen trafik sker under denna tid.
3: Inloggning/koppling. Tycks, som ovan nämns, nästan som att koden som man ska knappa in inte är unik. Hänt flera gånger att man ansluts innan jag hunnit mata in koden/skanna QR-koden med surfplattan/telefonen eller telefonen. Sedan börjar uppspelning av program man själv inte väljer. Mysko.
4: Blåa tidsbaren i botten av bilden visas alltid.

Testar koppla telefon mot datorns uppspelning, där fungerar det bra. Problemen ligger med andra ord sannolikt i boxen/kopplingen mot boxen.

Önskemålet vore om SVT-play appen kunde kopplas mot boxen (eller min TV) på samma vis som Netflix gör mot TVn (eller Chromecast för den delen) men det kan vi nog bara drömma om-

Peter33 tyvärr inte men du kan ju kasta ett öga i trådar om exempelvis Dreambox, där kanske du hittar något du kan bli nöjd med.

Redigerat av Monshi, 12 december 2013 - 20:10.

Postad 13 december 2013 - 06:38

masite
  • masite
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Har till slut fått tummen ur och bytt mitt gamla 250GB sorgebarn till den nya 500GB-boxen.Fungerar ju bra och jag testade SVT-play igår.Efter några mindre lyckade försök att visa hela julkalendern gav jag upp och skulle se lite inspelat istället. De ja vue! Boxen visar en svart bild och reagerar bara på knapptryckningar genom att blinka lite. Omstart med knappen på sladden. Känns som om jag varit med om det förut.

Postad 13 december 2013 - 08:14

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Har till slut fått tummen ur och bytt mitt gamla 250GB sorgebarn till den nya 500GB-boxen.Fungerar ju bra och jag testade SVT-play igår.Efter några mindre lyckade försök att visa hela julkalendern gav jag upp och skulle se lite inspelat istället. De ja vue! Boxen visar en svart bild och reagerar bara på knapptryckningar genom att blinka lite. Omstart med knappen på sladden. Känns som om jag varit med om det förut.

Om den gör så igen, reklamera. Den här boxen är stabil, så ska den inte bete sig.

Postad 13 december 2013 - 08:21

rogsm
  • rogsm
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Ha, ja SVT play är ett lovvärt försök men inte fungerar det speciellt bra.
1: Det tar från 15 sekunder upp till ett par, tre minuter för uppspelning att starta
2: Ingen status, ingen info, om hur det går med buffring eller vad en väntar på. Kan se på routern att ingen trafik sker under denna tid.
3: Inloggning/koppling. Tycks, som ovan nämns, nästan som att koden som man ska knappa in inte är unik. Hänt flera gånger att man ansluts innan jag hunnit mata in koden/skanna QR-koden med surfplattan/telefonen eller telefonen. Sedan börjar uppspelning av program man själv inte väljer. Mysko.
4: Blåa tidsbaren i botten av bilden visas alltid.

5. Man väljer ett program, ett annat indikeras i fjärrappen och ett tredje spelas upp...
6. Bägge de inspelningar som pågick parallellt med SVT-play-experimenterandet blev korrupta

Postad 13 december 2013 - 08:27

Lepe
  • Lepe
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
SVT-play funkar inte så bra det blev att starta om med knappen på strömsladden. Den bara visade en svart bild en stapel i nedkant i bilden. Vi skall väl inte tillbaka till de problemen som fanns med 250 GB boxen för den var ju frukansvärd! Fixa till detta nu.

Postad 13 december 2013 - 08:43

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

5. Man väljer ett program, ett annat indikeras i fjärrappen och ett tredje spelas upp...
6. Bägge de inspelningar som pågick parallellt med SVT-play-experimenterandet blev korrupta

inspelning korrupt? Det måste jag testa om jag kan återskapa. Undras om inte Canal Digital kommer inaktivera SVT play i boxen ganska snabbt igen...

Postad 13 december 2013 - 09:44

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0
Hej Alla, SVT Play ligger nere för tillfället. Canal Digital jobbar tillsammans med SVT för att lösa det så snart som möjligt. Vi återkommer med mer information så fort vi kan.

Hälsningar Micke

Postad 13 december 2013 - 09:56

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Hej Alla, SVT Play ligger nere för tillfället. Canal Digital jobbar tillsammans med SVT för att lösa det så snart som möjligt. Vi återkommer med mer information så fort vi kan.

Hälsningar Micke

Ni hade inte beta-testat tjänsten innan? De fel vi visat på ovan torde varit ganska enkla ett hitta kan man tycka. Det är inte utan man undrar...

Postad 13 december 2013 - 10:59

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Ni hade inte beta-testat tjänsten innan? De fel vi visat på ovan torde varit ganska enkla ett hitta kan man tycka. Det är inte utan man undrar...

Ja det undrar jag med. Jag gav det ett försök igår kväll för att se Musikhjälpen. Ingen av mina enheter kunde kopplas mot tjänsten, fjärrkontrollen stod bara och "snurrade" och fick ingen kontakt. När det väl startade efter ca 30 minuter och en massa försök så visades istället Julkalendern trots att jag försökte starta Musikhjälpen flera gånger. När jags sedan skulle stänga ner SVT Play hängde sig boxen. Nytt försök resulterade i att Musikhjälpen visades i 2 sekunder, därefter hängde sig allt igen och försöket efter så var det Uppdrag granskning som visades i fjärrkontrollen, dock ingen bild.

Jag gav upp och tittade genom min surfplatta istället.

Postad 13 december 2013 - 11:21

Unregistered0db38fb1
  • Unregistered0db38fb1
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Det verkar helt klart som att när svtplay är aktiv så fungerar inget annat i boxen (timeshift, inspelningar etc)

Postad 13 december 2013 - 12:22

Nicce70
  • Nicce70
  • Användare

• 203 inlägg
  • 0
Hur kan man släppa en så otestad version? Det tog 5 minuter att testa för mig och inse hur dåligt det fugerade, hur kan det ha smitit igenom CD's ev. egna tester? Gör om och gör rätt, så får man hoppas det blir bra sen, för intentionen är ju bra!

Postad 13 december 2013 - 12:26

porch123
  • porch123
  • Veteran

• 1 954 inlägg
  • 0

Hur kan man släppa en så otestad version? Det tog 5 minuter att testa för mig och inse hur dåligt det fugerade, hur kan det ha smitit igenom CD's ev. egna tester? Gör om och gör rätt, så får man hoppas det blir bra sen, för intentionen är ju bra!

Ja herregud, inte testat SVT Play själv från boxen men detta verkar oerhört dåligt o amatörmässigt gjort av Canal Digital.

/Fredrik

Postad 14 december 2013 - 14:28

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0
Har fått upp denna bild ofta de senaste dagarna, vad kan vara fel?

Bifogad fil(er)

Redigerat av vilse, 14 december 2013 - 14:29.

Postad 14 december 2013 - 18:49

91robe
  • 91robe
  • Forumräv

• 592 inlägg
  • 0
Det inne bär att du har två inspelningar som pågår, och du försöker se på en kanal som inte ligger på samma frekvens (transponder) som någon av dom kanalerna du spelar in på.

Postad 19 december 2013 - 13:00

Eucharist
  • Eucharist
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
- Jag har upplevt en del ljudbortfall under korta perioder sista tiden, på inspelat material (kollar största delen på inspelat). Vet ej hur många kanaler det gäller men med all säkerhet på Homeland från svt1hd/svt2hd från i måndags.
Ljudet försvinner några sekunder, men ingen röd ruta eller så som vissa har sett.

- Jag provade svtplay första dagen och det fungerade, men det jag reagerade på direkt var att upplösningen inte var optimal och den ständigt synliga tidslinjen längst ned.

- Om CD läser detta, finns det någon plan på att barnkanalen ska bli HD och vem hänger det på?

En sidenote, min arbetskamrat som nu får fiber till sitt hus har sagt upp canal digital där han varit kund i 10 år eller så...nu hör de ständigt av sig med nya lockerbjudanden. Det senaste var 8 månader alla kanaler gratis (!) om han band sig ett år till. Han blir mer och mer provocerad desto mer sockrade erbjudanden de kastar på honom, nu när han väl dragit sig ur :)

Postad 19 december 2013 - 23:00

SweX
  • SweX
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

- Om CD läser detta, finns det någon plan på att barnkanalen ska bli HD och vem hänger det på?

Ang fler HD kanaler från SVT så har SVT planer på att sända SVT24/Barnkanalen och Kunskapskanalen i HD: https://www.minhembi...howtopic=314328

Så när det väl blir dags läggs dom säkert till i Familjepaketet hos CD också.

Postad 20 december 2013 - 13:29

laijnuss
  • laijnuss
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Skulle gärna vilja byta den här nya boxen då den verkar ljusår bättre än den gamla skitboxen PVR 102-CT som man har stått ut med alldeles för länge. Tyvärr verkar man inte vara så intressant som "gammal" kund då boxen fortfarande är alldeles för dyr (i mitt tycke), 3000kr, och samtidigt binda sig för ytterligare 24månader.

Kontaktar Canal Digital om detta, väntar 1,5 vecka och blir idag uppringd och erbjuden den lilla boxen för 450:-....suck! Hade jag velat ha den hade jag väl bett att få ett pris på den redan från början?

Postad 20 december 2013 - 15:26

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
jag säger ping Eucharist, ingen chans att din arbetskamrat har en box att sälja till laijnuss?

Postad 20 december 2013 - 16:18

Unregisteredba5975fd
  • Unregisteredba5975fd
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Skulle gärna vilja byta den här nya boxen då den verkar ljusår bättre än den gamla skitboxen PVR 102-CT som man har stått ut med alldeles för länge. Tyvärr verkar man inte vara så intressant som "gammal" kund då boxen fortfarande är alldeles för dyr (i mitt tycke), 3000kr, och samtidigt binda sig för ytterligare 24månader.

Kontaktar Canal Digital om detta, väntar 1,5 vecka och blir idag uppringd och erbjuden den lilla boxen för 450:-....suck! Hade jag velat ha den hade jag väl bett att få ett pris på den redan från början?

Fick du inte erbjudande i somras om o få den nya boxen för 999:- ???
https://www.minhembi...dpost&p=3856606

Redigerat av Unregisteredba5975fd, 20 december 2013 - 16:20.

Postad 21 december 2013 - 08:21

Grön49
  • Grön49
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Ebjudandet att få nya boxen för 999:- gällde bara om man hade provat On Demand.

Jag har blivit terroriserad av försäljare som vill ge mig ett fantastiskt pris på "nya" boxen. När jag
frågade om det verkligen var 500 GB boxen så försökte de att prata bort mig. När jag frågade rakt ut
om det inte var den vita boxen så erkände de motvilligt att det var så. Trots att jag gång på gång sa att
jag inte var intresserad av den vita boxen så fortsatte de att ringa. Jag slutade att svara...

Postad 21 december 2013 - 20:38

laijnuss
  • laijnuss
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Fick du inte erbjudande i somras om o få den nya boxen för 999:- ???
https://www.minhembi...dpost&p=3856606

Tyvärr inte!
Hade jag fått eller sett det erbjudandet så hade det inte tagit många sekunder att lägga en beställning.....lite surt faktiskt.

Postad 21 december 2013 - 20:44

laijnuss
  • laijnuss
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Ebjudandet att få nya boxen för 999:- gällde bara om man hade provat On Demand.

Jag har blivit terroriserad av försäljare som vill ge mig ett fantastiskt pris på "nya" boxen. När jag
frågade om det verkligen var 500 GB boxen så försökte de att prata bort mig. När jag frågade rakt ut
om det inte var den vita boxen så erkände de motvilligt att det var så. Trots att jag gång på gång sa att
jag inte var intresserad av den vita boxen så fortsatte de att ringa. Jag slutade att svara...

On Demand försökte jag få att fungera vid något tillfälle men det lyckades inte och då struntade jag helt enkelt i det :(

Den vita boxen kanske är bra men den saknar allt för många funktioner för att jag ens ska överväga den.

Postad 21 december 2013 - 22:54

Eucharist
  • Eucharist
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Jag har haft en hel del inspelningar som inte håller tiden på sistone. Missar ofta tex sista 2 minuterna av homeland trots att jag ställt in en kvart extra. En del inspelningar börjar för sent men det vanliga att man missar slutet. Detta har nästan alltid funkat tidigare - ngn mer som märkt av detta ?

Postad 22 december 2013 - 06:59

PDDNOS
  • PDDNOS
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Har ofta missat de senaste minuterna i inspelningar av Homeland. Det senaste avsnittet saknade ca 7 minuter.

Postad 22 december 2013 - 17:19

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Noterat ljudtapp även på SVT1 HD via kabeloperatör. Undras hur de tar emot sin signal? Man kanske ska kolla även i Comhem/boxer-trådar om de har ljudtapp på SVTs kanaler.

Homeland har jag inte spelat in. Inspelningen har startar i tid för er? Programmet har inte varit lite försenat eller kanske rent av fel tablålagt?
Dvs hur långa har inspelningarna varit, hur lång har programtiden varit angiven att vara i tidningar/epg?

Postad 22 december 2013 - 20:17

PDDNOS
  • PDDNOS
  • Forumräv

• 646 inlägg
  • 0
Spelade in ca 50 minuter, startade i tid, men missade ca 7 min i slutet.

Redigerat av PDDNOS, 22 december 2013 - 20:18.

Postad 22 december 2013 - 21:10

jvg
  • jvg
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Spelade in ca 50 minuter, startade i tid, men missade ca 7 min i slutet.

Det var samma med gamla boxen, 7 minuter för kort.
Så inget boxfel, snarare EPG-fel.

Postad 25 december 2013 - 20:02

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Två ljudtapp inom tio minuter på SVT1 HD. Under nyheter kl 18 och under Minnenans television, Ernst Hugo läste upp underbara novellen ”Farmor i sjunde himlen”.
Spolade tillbaka den senare, timeshift, och testar stereospåret. I det spåret inget ljudtapp men i dolby fanns det även i timeshift.

jag undrar om det inte är SVT som har problem.

Postad 25 december 2013 - 20:27

Unregistered8f84b172
  • Unregistered8f84b172
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Två ljudtapp inom tio minuter på SVT1 HD. Under nyheter kl 18 och under Minnenans television, Ernst Hugo läste upp underbara novellen ”Farmor i sjunde himlen”.
Spolade tillbaka den senare, timeshift, och testar stereospåret. I det spåret inget ljudtapp men i dolby fanns det även i timeshift.

Exkakt samma här, Monshi. Är ansluten till CD kabel-tv och tittade på SVT HD.

Postad 25 december 2013 - 21:59

hermaniii
  • hermaniii
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Två ljudtapp inom tio minuter på SVT1 HD. Under nyheter kl 18  och under Minnenans television, Ernst Hugo läste upp underbara novellen ”Farmor i sjunde himlen”.

Har inte orkat skriva något tidigare men verkar bli vanligare och vanligare. Detta måste fixas snarast för funderar allvarligt att gå över till stereo nu. Råkar ut för både enbart ljudtapp (lite vanligare) och röda ruta med ljudtapp. (Parabol med bra värden)Är vanligast på SVT 1 o 2 HD kanalerna men har för mig att det kan hända på andra t.ex. kunskapskanalen men ska försöka notera men ser väl mest på SVT.Ger det något om man spammar här varje gång men ser något problem?

Postad 25 december 2013 - 22:46

Unregisteredba5975fd
  • Unregisteredba5975fd
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Ja det händer här oxå, oftast bara ljudsläpp men ibland en röd ruta med

Postad 26 december 2013 - 09:37

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Spamma på eller fyll på med tider för problemen i ditt inlägg ovan. Har postat en fråga på SVTs sida för tittarservice. De brukar vara bra på att svara fast just nu under julhelgen kan det nog dröja.

Redigerat av Monshi, 26 december 2013 - 09:55.

Postad 26 december 2013 - 11:45

Ken 65
  • Ken 65
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jag har även haft ljudtapp på Eurosport.

Postad 26 december 2013 - 21:51

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0
Ljudet var helt ur synk på Historieätarna idag, SVT1 HD körde jag.

Postad 27 december 2013 - 00:23

Unregistereddd2519c1
  • Unregistereddd2519c1
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Ur synk för mig med på SVT1HD, bytte till stereo ljud och då blev det bra

Postad 27 december 2013 - 13:45

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0
Hej!

Ni som upplever ljudtapp och problem med SVT, kan ni vara snälla och skicka ett pm var till oss med boxmodell och kundnummer så vi också kan kika på vad som kan vara fel?

Vänligen
Pauline

Postad 29 december 2013 - 19:35

hermaniii
  • hermaniii
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Har fått en röd ruta under vinterstudion (SVT1) idag. Och ett ljudtapp under junior VM matchen lite senare (SVT2).
Ska skicka in uppgifterna ni efterfrågade.

Postad 30 december 2013 - 20:47

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0
Idag har min box börjat lagga, precis som det blir för dålig bitrate, vad kan det bero på? Alla kanaler drabbade. Omstart hjälper inte.
På tuner 1 är det styrka 73% och kvalitet 100%. På tuner 2 100/100%.

Postad 31 december 2013 - 09:19

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Idag har min box börjat lagga, precis som det blir för dålig bitrate, vad kan det bero på? Alla kanaler drabbade. Omstart hjälper inte.
På tuner 1 är det styrka 73% och kvalitet 100%. På tuner 2 100/100%.

Om omstart. systemåterställning och hela boxen är drabbad faller min misstanke på att hårddisken gått sönder.
Dvs fungerar det inte att spela upp redan inspelat material utan problem kan vi nog vara ganska säkra.

Hårddiskar går sönder. Om garanti kvar bör du kunna få CD att byta ut boxen, om ingen garanti kvar kanske du kan reklamera annars blir det till att bli den första som testar att sätta in en ny disk i boxen (här på MHB)

Men notera, min misstanke detta. Ta det inte för en sanning och skruva isär boxen på stört! jag kan ha rätt men försök lösa på annat vis först. Dvs
1: Omstart av box
2. Systemåterställning
( 3: formatering av hårddisk )

Postad 01 januari 2014 - 09:23

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0
Omstart hjälpte ej. Inspelat material funderar bra. Får testa återställning. :-(

Postad 01 januari 2014 - 10:21

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0

Omstart hjälpte ej. Inspelat material funderar bra. Får testa återställning. :-(

Fungerar det att spela in nytt material?

Postad 01 januari 2014 - 10:52

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0
Det verkar fungera efter återställning.

Postad 01 januari 2014 - 19:23

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Skönt att höra men undrar vad som hänt med din box. Lås oss hoppas att den fortsätter fungera!

Postad 02 januari 2014 - 13:17

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 577 inlägg
  • 0
Surt att lägga tillbaka alla kanalerna i sin lista igen. Finns inget sätt man kan spara undan dem och ladda tillbaka igen? Förmodar att sånt finns på fria riktiga boxar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.