PS4: Priser, förbokningar, bundles mm
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Watch Dogs)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Knack)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. inFamous: Second Son)
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation 4 (9134 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 10 December 2013 - 12:35
Postad 10 December 2013 - 12:45
Postad 10 December 2013 - 12:48
självklart ska jag inte skicka tillbaka den! jag jävlas som sagt bara med dom eftersom jag vet att jag har rätt och dom fel. dom kan inte lagligt sälja mig en produkt som inte innehåller det den förutsätts innehålla.Förstår att du är missnöjd med butiken men inte hänger inte med varför du skall skicka tabax den och betala extra frakt? Är det för principens skull eller?
// Sat
johan: jag tror att jag skrev följande när dom skrev att jag fick retunera den i obruten förpackning: "jag fick enheten i torsdags. idag är det tisdag. klart att jag låtit den stå i sin kartong" eller något sånt. nu har dom lunch, ska se sen vad som sägs ^^
merger: nu vart jag totalt pissed off på spelbutiken eftersom dom skött mitt fall så dåligt.
först sa dom att jag ska få en. sen sa dom att jag inte skulle få en. sen sa dom att jag skulle få en igen. sen säger dom att dom råkat fumla med min beställning och att jag därmed inte skulle få en förrän nästa skeppning. och nu när jag väl fick en så fick jag inte med det jag betalat för. finns nog fler som skulle vara missnöjda här misstänker jag
Redigerat av Zartok, 10 December 2013 - 12:50.
Postad 10 December 2013 - 12:51
självklart ska jag inte skicka tillbaka den! jag jävlas som sagt bara med dom eftersom jag vet att jag har rätt och dom fel. dom kan inte lagligt sälja mig en produkt som inte innehåller det den förutsätts innehålla.
johan: jag tror att jag skrev följande när dom skrev att jag fick retunera den i obruten förpackning: "jag fick enheten i torsdags. idag är det tisdag. klart att jag låtit den stå i sin kartong" eller något sånt. nu har dom lunch, ska se sen vad som sägs ^^
merger: nu vart jag totalt pissed off på spelbutiken eftersom dom skött mitt fall så dåligt.
först sa dom att jag ska få en. sen sa dom att jag inte skulle få en. sen sa dom att jag skulle få en igen. sen säger dom att dom råkat fumla med min beställning och att jag därmed inte skulle få en förrän nästa skeppning. och nu när jag väl fick en så fick jag inte med det jag betalat för. finns nog fler som skulle vara missnöjda här misstänker jag
Att du orkar, sprätta en öl, spela tills händerna blöder. En kartong hit eller dit.
Postad 10 December 2013 - 12:53
jag har fö inte hunnit lira på den ännu, har så mycket annat för mig just nu ^^
men ja, jag gillar att fanskapa när sånt här händer. jag har sagt det förr och kan skriva det igen, jag betalar hellre mer pengar och får bra kundservice än mindre pengar och får dålig kundservice.
Postad 10 December 2013 - 12:54
Folk som håller på principer på samma sätt som du Zartok är samma folk som startar världskrig.
och folk som inte gör det är samma folk som hamnar i fängelse, läger, eller bara försvinner
Redigerat av Christopher_A, 10 December 2013 - 12:56.
Postad 10 December 2013 - 12:57
Någon som hört något om Killzone bundles som Siba la upp för några dagar sen?
Har för mig att release datumet var 20/12, men Siba tog bort datumet från deras sida. Det gör mig lite halvt orolig haha. Hoppas att de håller det iallafall.
Mailade Siba om detta de svarade
"Ni kommer att få besked om er order i mitten på denna vecka då en leverans är på ingång till oss.
Mer information har vi inte för tillfället och får be om er avvakta och tackar för ert tålamod."
Postad 10 December 2013 - 13:00
Postad 10 December 2013 - 13:41
stormen Sven har tydligen försenat mitt brev!....hmmm!
Postad 10 December 2013 - 13:52
Media Markt i Gävle får in 30 st PS4 idag! De skulle komma vid 14-15. Jag var precis där och fick en nummerlapp det stod "25" på, en vild gissning är väl att det finns 5 kvar nu då. Om man tagit nummerlapp, vilket man bara kunde göra idag, men inte hämtar ut innan kl 19 ikväll så blir man av med sin köplats. Kanske fungerar likadant på andra varuhus?
Tja!
Det var en lösning vi valde i vårt varuhus. Vet inte hur de andra gör.
/Patrik
Postad 10 December 2013 - 13:55
Postad 10 December 2013 - 13:58
jag dricker inte öl, nykterist. typ. det är kanske därför jag orkar? *asg*
jag har fö inte hunnit lira på den ännu, har så mycket annat för mig just nu ^^
men ja, jag gillar att fanskapa när sånt här händer. jag har sagt det förr och kan skriva det igen, jag betalar hellre mer pengar och får bra kundservice än mindre pengar och får dålig kundservice.
Hade det hänt mig så hade jag också varit på dom lika mycket som du, om inte mer. Jag är en samlare så kartongen är väldigt viktig för mig.
Postad 10 December 2013 - 14:05
Sen på siba visste de inte ens att de skulle få in hahah
får väl hänga på elgiganten.se klockan 09.00 på fredag för att se om man lyckas fåtag på någon... Någon annan sida som kommer sälja på fredag?
Hur är det me Game o Gamestop? kommer de sälja samma paket?
Postad 10 December 2013 - 14:11
Postad 10 December 2013 - 14:24
Mailade Siba om detta de svarade
"Ni kommer att få besked om er order i mitten på denna vecka då en leverans är på ingång till oss.
Mer information har vi inte för tillfället och får be om er avvakta och tackar för ert tålamod."
Fick samma svar. Trots att jag bokade en vecka innan den ens lades upp på hemsidan, eftersom vi som hade bokat ps4 och inte fick på release fick förtur på den. Sen att dom 30min efter svaret skickar fakturan på mail känns ju bra också. Den ska väl förfan skickas när varan skickas. Står t om med på hemsidan. Siba har ingen koll för fem öre. Dom bekräftade på facebook att dom fått in leverans till oss som hade förtur på den, nu inväntar dom leverans helt plötsligt. Dom borde tabort Xbox one från hemsidan för dom klarar helt enkelt inte av att hantera en konsolrelease:P
Postad 10 December 2013 - 14:37
Men att beställa från amazon.uk, beställer man från butiker, eller privatpersoner?
Funkar det som Ebay?
Lätt att bli blåst, eller ett säkert sätt att göra köpet på?
Postad 10 December 2013 - 14:47
jag dricker inte öl, nykterist. typ. det är kanske därför jag orkar? *asg*
Ok, NU blev allt mycket tydligare! ;D
Postad 10 December 2013 - 14:49
Sen så dricker jag även hjortronglögg. Det brukar vara slkoholfritt, mwn man vet aldrig *asg*
Postad 10 December 2013 - 14:51
Jag fattar inte riktigt, och drar mig för att fråga då jag borde veta.
Men att beställa från amazon.uk, beställer man från butiker, eller privatpersoner?
Funkar det som Ebay?
Du beställer antingen från Amazons själva, butiker eller privatpersoner. Står det "In stock" och finns en "Add to basket" på produktsidan är det Amazon själva.
För att visa två exempel. Här har du från Amazon själva(dock finns den inte i lager:
http://www.amazon.co...s=playstation 4
Här har vi där du bara kan beställa från privatpersoner eller andra butiker genom amazon:
http://www.amazon.co...s=playstation 4
Postad 10 December 2013 - 14:55
Jag fattar inte riktigt, och drar mig för att fråga då jag borde veta.
Funkar det som Ebay?
Skulle vilja påstå att amazon troligtvis är ett av de säkraste ställen man kan beställa ifrån med tanke på deras storlek, rutiner o service.
Därimot så var jag lite förbryllad precis om du innan eftersom de blandar ihop privataffärer med deras egna så att säga..
Välj bara det översta add to basket.
Postad 10 December 2013 - 14:56
Hade det hänt mig så hade jag också varit på dom lika mycket som du, om inte mer. Jag är en samlare så kartongen är väldigt viktig för mig.
Behöver inte vara samlare för att vilja ha kartongen!
Köper jag något nytt så vill iaf inte jag (utan min vetskap) att den skall vara öppnad alt. att någon kartong är uppbruten eller borttagen!
Postad 10 December 2013 - 14:58
Jepp. Men jag är bara typ nykterist eftersom jag gärna har öl till maten. Ja, en fet köttbit och en god ölsås basat på en mörk lager... oj så gott det är!
Sen så dricker jag även hjortronglögg. Det brukar vara slkoholfritt, mwn man vet aldrig *asg*
En stor muskulös norrlänning som sitter med benen i kors och smuttar på en hjortronglögg, bilder på det tack!
Postad 10 December 2013 - 15:27
Media Markt i Gävle får in 30 st PS4 idag! De skulle komma vid 14-15. Jag var precis där och fick en nummerlapp det stod "25" på, en vild gissning är väl att det finns 5 kvar nu då. Om man tagit nummerlapp, vilket man bara kunde göra idag, men inte hämtar ut innan kl 19 ikväll så blir man av med sin köplats. Kanske fungerar likadant på andra varuhus?
I hope not! Fick ju lägga handpenning och skulle bli uppringd så fort de får in på MM här i sthlm. Så hoppas de inte står och delar ut lappar till andra
man blir otålig!!
Redigerat av dekk, 10 December 2013 - 15:29.
Postad 10 December 2013 - 16:01
Skickad från siba nu. Killzone bundlen
WTF?! De skulle ju inte få in någon sa dem. Jag har en lagd order, men står bara som "förbokning".
Postad 10 December 2013 - 16:07
Postad 10 December 2013 - 18:02
Så länge man inte avslöjar några hemligheter och jag representerar heller inte något företag.Får ni som anställda verkligen gå in och svara på sociala forum hur som helst? Har sett någon från elgiganten och nu en från siba. Har ni inte regler för sånt på ert företag?
Postad 10 December 2013 - 18:23
Skickad från siba nu. Killzone bundlen
Grattis. På min beställning står det fortfarande förhandsbokad
men jag har ju inte förtur heller. Hoppas snart
Postad 10 December 2013 - 18:28
Grattis. På min beställning står det fortfarande förhandsbokad
men jag har ju inte förtur heller. Hoppas snart
Min polare som beställde i nu fredags vid halv 12 på kvällen, fick den skickad idag:P
Redigerat av Unregisterede300f6db, 10 December 2013 - 18:29.
Postad 10 December 2013 - 18:52
Min polare som beställde i nu fredags vid halv 12 på kvällen, fick den skickad idag:P
Låter lovande. Jag beställde 07:20 lördag men fortfarande i förhandsbokad
Postad 10 December 2013 - 19:24
Bokade han med på telefon?
Postad 10 December 2013 - 19:32
Bokade han med på telefon?
Nä internet. Var bara vi som hade förtur som behövde boka per telefon eftersom den inte låg uppe på hemsidan.
Postad 11 December 2013 - 00:22
Tack Amazon, dom höll vad dom sa!
Nån som vill köpa den för 17500kr?
Postad 11 December 2013 - 00:48
Fått mail om att min PS4-bundle kan hämtas ut imorgon!
När beställde du den?
Postad 11 December 2013 - 08:23
Fått mail om att min PS4-bundle kan hämtas ut imorgon!
Grattis!
Bara 17500? Vad generös du kan lika gärna skänka bort den!
Postad 11 December 2013 - 09:21
Ingen som råkat beställa två o vill sälja;)?
Som sagt var, det behöver ni inte fråga. Om det är nån som har gjort det så skriver dom säkerligen här. Precis som jag gjorde.
Postad 11 December 2013 - 10:36
Hur är status på tillgängliga PS4:or egentligen?
- Kommer samtliga Mediamarkt få in nya PS4 (bundles) för försäljning i butik nu på fredag?
- Kommer samtliga ElGiganten få in nya PS4 (bundles) för försäljning i butik nu på fredag?
- Kommer samtliga Siba få in nya PS4 (bundles) för försäljning i butik nu på fredag?
- Är det någon ide att åka ut till ElGiganten eller MediaMarkt och köa igen på fredag?
Kan det vara värt att kontakta MM och påpeka detta?
Hur hittar jag i.s.f telefonnummret till MM Västerås?
/Tomas
Postad 11 December 2013 - 11:05
Nog är det idé att köa om man inte har nåt emot det, och att stå där jefvligt tidigt.
Jag vet inte hur få butikerna får in, men få är det.
Ring 0770-77 87 87 och be att få prata med nån i varuhuset i V-ås.
Postad 11 December 2013 - 11:39
Beställde runt 23.30 tiden i fredags och min står fortfarande som förhandsbokad...Låter lovande. Jag beställde 07:20 lördag men fortfarande i förhandsbokad
Postad 11 December 2013 - 11:39
Postad 11 December 2013 - 11:50
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?