Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Nintendo DS *

300 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 September 2007 - 20:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Postad bild

Advance Wars 2 från Micromania Games Show 2007 :)

Postad 02 October 2007 - 08:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Testade Zelda - Phantom Hourglass igår. Ruskigt bra. Man styr allt med touchscreenen och spelet ser helt underbart ut. Det utspelar sig precis efter windwaker och banne mig om det inte ser nästan exakt lika bra ut grafikmässigt också.

Redigerat av Unregistereddc471864, 02 October 2007 - 13:54.

Postad 02 October 2007 - 21:34

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Testade Zelda - Phantom Hourglass igår. Ruskigt bra. Man styr allt med touchscreenen och spelet ser helt underbart ut. Det utspelar sig precis efter windwaker och banne mig om det inte ser nästan exakt lika bra ut grafikmässigt också.

<{POST_SNAPBACK}>

men inte behöver man ha spelat WW för att spela detta äventyr? hade det vart så så ere ju väldans synd att börja me phantom Hourglass.

Postad 02 October 2007 - 22:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Nej det tycker jag inte man behöver. Dock borde du spela windwaker i vilket fall som helst. Fantastiskt spel.

Postad 02 October 2007 - 22:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Instämmer. Wind Waker är the, as they say, shit.

Postad 04 October 2007 - 22:03

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Beställde Phantom Hourglass från dvdboxoffice idag. Har dock icke spelat Wind Waker för jag har varken GC eller Wii. Funderar på att köpa en begagnad GC för Zelda och Metroid.

Postad 05 October 2007 - 00:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja, en GC kostar ju ingenting idag. Om du nu inte vill köpa en Wii, men det kostar ju iofs mer.

Postad 30 November 2007 - 09:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Inga rykten om nån ny Nintendo DS ?

Är som sugen att köpa en ds till tjejen som julklapp så ja har nå att spela på när ja jobbar :lol:
Vill inte köpa en åså kommer de ut en ny version om 6 månader

Edit
Verkar va helt hopplöst att hitta en DS till bra pris.
800 spänn inklusive frakt är ett bra pris för mig :-)
Inte ens beggat verkar man kunna hitta till bra pris..
Verkar som att dom tror det är nya inplastade dom säljer..
Bara inse att Nintendo ds har ett brutalt bra andrahandsvärde :unsure:

Redigerat av moparman, 30 November 2007 - 10:19.

Postad 26 January 2008 - 10:22

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
ska köpa en ds lite till syrrans unge.. 8år. vilka spel rekommenderar ni mig att köpa till? har ingen koll på vad som finns till ds (lite).
Något Mario-spel skulle säkert passa bra som förstaspel?

edit: Kom att tänka på dessa grejer också:

*Kan kan kolla film med ds lite?
*Kan man lyssna på musik?
*Tar den 4gb miniSD kort?
*För att surfa såg jag ngt spel liknande grejs, köper man sånt för att surfa?
*(fyller nog på med mer här snart)

mer frågor edit:
*Kommer spelen på minisd korten eller något annat så man alltid kan ha ett spel + det man har på minisd med sig?

Redigerat av Mahti, 26 January 2008 - 10:57.

Postad 26 January 2008 - 11:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

ska köpa en ds lite till syrrans unge.. 8år. vilka spel rekommenderar ni mig att köpa till? har ingen koll på vad som finns till ds (lite).

Du kan ju alltid köpa New Super Mario Bros, Mario Kart DS, Kirby: Canvas Curse, Wario Ware: Touched!, Big Brain Academy, Pacn Roll, Tetris DS... något av dem typ. Vet inte riktigt vad en 8-åring klarar.

Vad gäller multimediagrejerna så har jag min PSP till det. Vet att man kan kolla på film och musik på DS, men vet inte hur man gör. Film på den känns för övrigt lite för smått :blink:

*För att surfa såg jag ngt spel liknande grejs, köper man sånt för att surfa?

Jag använder inte internet, men:

http://sv.wikipedia....DS_Lite_Browser

Du köper en sån ja.

*Kommer spelen på minisd korten eller något annat så man alltid kan ha ett spel + det man har på minisd med sig?

De kommer på små cartridges som man stoppar in. Så ja.

*Tar den 4gb miniSD kort?

Troligtvis.

Redigerat av Zoiler, 26 January 2008 - 11:09.

Postad 10 February 2008 - 19:18

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
va tyckte ni om zeldaPH. Jag tyckte det va värt varenda krona för all den underhållningen.
Det var mkt bra med det som tex, grafiken, karaktärerna, humorn & berättelsen samt även det relativt nya spelstilen me pekpinnen det något mindre bra skulle ju vara att ja saknade en del saker som har funnits i många andra zelda spel men men.. Samtidigt får man första att dem kanske inte kan lägga in hur mkt som helst. 9 av 10 stjärnor får det av mig iaf.

Postad 11 February 2008 - 08:06

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var ofantligt bra. Det var en sak som jag tyckte var irriterande och det var det
Spoiler
Det sistnämnda är ju självklart en smaksak.

Postad 24 February 2008 - 14:25

mawam
  • mawam
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
har fått en liten grop på min touchscreen, hur är nintendo med garanti? om jag lämnar in dem kommer de att fixa den gratis på garantin eller kommer jag bethöva betala, isof hur mkt? köpt elgiganten, måste den lämnas in där lr har de några andra service/support center?

tack på förhand!

Postad 24 February 2008 - 18:44

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

har fått en liten grop på min touchscreen, hur är nintendo med garanti? om jag lämnar in dem kommer de att fixa den gratis på garantin eller kommer jag bethöva betala, isof hur mkt? köpt elgiganten, måste den lämnas in där lr har de några andra service/support center?

tack på förhand!

Är det självförvållat så lär du ju få betala.. verkar ju konstigt att dem ska byta/serva ngt som man har missbrukat, Är det däremot ngt som är ett fabrikationsfel så är det nog inga problem att få det utbytt/servad. förslagsvis så skulle du skicka ett mail till bergsala å höra med dem.

Postad 25 February 2008 - 09:30

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

tack på förhand!

Bergsala
Ger support för: Nintendo
Telefon: 0300-721 00
Öppettider: Vardagar 16.00-19.00, helger 12.00-15.00
E-mail (för medlemmar)
Hemsida
Typ av support: Teknisk och spelfrågor

Postad 09 April 2008 - 16:32

Mock
  • Mock
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Hej!
jag är i behov av 1 strumpa till mitt DS.
vet att det skall finnas men vet inte vart jag skall få tag på detta.
har kikat på game och eb games.

någon som vet någon nät butik som har detta?

vill ha en strumpa som är skräddarsydd för DS

//MVh
Markus

Postad 12 May 2008 - 15:38

knose
  • knose
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Hej!
jag är i behov av 1 strumpa till mitt DS.
vet att det skall finnas men vet inte vart jag skall få tag på detta.
har kikat på game och eb games.

någon som vet någon nät butik som har detta?

vill ha en strumpa som är skräddarsydd för DS

//MVh
Markus

Hos DealExtreme hittar du massor med tillbehör till din DS. Hittade fodral från 2.49$.
http://www.dealextre....-1~PriceMax.-1

Postad 30 May 2008 - 18:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Trailer på det nya Castlevania. Yum.

Castlevania Order of Ecclesia

Postad 23 June 2008 - 22:17

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Idag lagade jag mat med hjälp av min DS och "spelet" Cooking Guide: Can't Decide What to Eat? Maträtten som jag skapade var "Fiskegratin" ^^

Den blev faktiskt väldigt god men helt otroligt lös, som en soppa, då det inte stod någonting om att man skulle vispa grädden utan jag tolkade det som att röra om eftersom man nu kryddade den lite. Och sen hade det inte gjort någonting med lite fler ingredienser i form av antingen broccoli, blomkål eller bara lite skivad lök. Så det kommer jag att förändra till nästa gång och just därför är det ju så smidigt att man kan skriva noteringar till varje maträtt :blink:

Receptet i sig får 4/5 av mig för trots att det mer såg ut som en soppa än gratäng så var den faktiskt väldigt god trots så få och enkla ingredienser.

Spelet i sig får däremot ett jättestort minus för den känsliga micken som resulterade i att jag hörde kocken tala säkert 30-40 gånger under tillagningen p.g.a diverse random ljud i omgivningen (när jag sköljde av köksredskap t.ex) - allt från ett vanligt "Pardon?" till en hel upprepning av den senaste instruktionen. Förstår inte hur den kunde uppfatta vanliga, svenska ord i en konversation som "Repeat", "Go back" samt "Continue". Om det går så kommer jag att stänga av den j*vla mikrofonen nästan gång och istället använda pekskärmen för att vägleda mig genom receptet.

Positivt var att måtten var korrekt utskrivna så att jag slapp konvertera en massa, att jag kunde använda listan på ingredienser som en inköpslista när jag gick till butiken, den enorma mängden recept som står till ens förfogande (245st) och hur dessa går att sortera, samt att det var många utförliga steg - tvekade hemskt sällan på vad jag egentligen skulle göra härnäst och hur.

Imorn kommer jag nog att laga mat på vanligt vis men jag ska absolut använda Cooking Guide fler gånger till veckan - minst två hade jag tänkt :D

Bifogad fil(er)

Postad 23 June 2008 - 22:55

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Haha!
Ganska rolig idé att använda DS:en men personligen skulle jag inte våga ha den i närheten av maten :)

Postad 24 June 2008 - 06:28

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Yeah den stod ganska mycket längre bort än sådär på bild två innan jag tryckte av :) Man vill ju som sagt inte att det ska hända en olycka.

Postad 30 June 2008 - 23:34

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
Syrrans båda ungar har nu varsitt DS lite.. hur gör man för att spela mot varann i tex bomberman?

Går man in i battle så är det typ staplar för kontakt uppe till vänster, men brevid dessa finns ett lås, vad är det?

Hoppas att man inte behöver köpa något extra för att kunna spela mot varandra bara ;) Tacksam för svar så jag hinner hjälpa dem innan dom åker på långsemester..

Postad 01 July 2008 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vissa spel kräver att båda har spelet, har de det? Annars brukar det gå med de flesta med bara ett spel men det kan vara mer begränsat.

Postad 01 July 2008 - 18:12

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Om det är Bomberman Land Touch! så ska det spelet ha stöd för upp till 8 spelare med bara ett spel! Så på något vänster ska det gå. Staplar med ett lås betyder ju vanligtvis skyddat nätverk.

Jag rekommenderar att systern din tar en titt i spelets manual.

Postad 02 July 2008 - 07:03

cwp
  • cwp
  • Forumräv

• 716 inlägg
  • 0
En remake av Chrono Trigger kommer till Nintendo DS.

Källa

Postad 02 July 2008 - 12:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Inte en remake, bara en uppgraderad port. Tyvärr. Ganska stort ändå. Förtjänar nästan en egen tråd :)

Postad 02 July 2008 - 13:15

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Och då kan den tråden inledas med den här bilden :)

Postad bild

Redigerat av ConraDargo, 02 July 2008 - 13:16.

Postad 02 July 2008 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Med ett förstorningsglas ser jag nästan hur det ser ut :)

Postad 11 September 2008 - 14:46

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Nån här som fått N5 revolution att funka?
Har kört fast totalt....
När jag stoppar in kassetten så tvärstannar den på "loading".
Alla tips mottages tacksamt.
Vi hörs :)

Postad 16 September 2008 - 19:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
http://ds.ign.com/ar...0/910389p1.html

Suikoden 4 preview.

The Suikoden franchise has always been known for its impressive visuals, gigantic roster of playable characters, and slick, speedy battle system. Tierkreis has all of that. Even with just a few minutes of hands-on time with the game we were shocked to see just how visually stunning the game is, how gigantic the world looks, and how much attention to detail has been thrown into what is sure to be one of DS's biggest sleeper hits of the year.

Fler RPGs.. FLEEER.

Postad 17 September 2008 - 11:42

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3037 inlägg
  • 0
Hej

Jag ska åka till Singapore om 2 veckor för jobb. Jag funderar på att köpa 2 st Nintendo DS Lite som julklappar till mina töser (4,5 & 6 år).
Vad jag förstår så bör det inte vara några problem att köpa ett Nintendo DS och spel då de är regionsfria, är det korrekt?
Behöver jag någon typ av strömadapter för laddning i Sverige?

Lämpliga spel för mina barn bör väl vara Super Mario etc. men när dem har gått och lagt sig så finns det risk att jag och frugan tar över. Har ni några bra tips på 2-spelar spel för vuxna (36 & 28)??

MVH Kribban

Postad 17 September 2008 - 16:08

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Hej

Jag ska åka till Singapore om 2 veckor för jobb. Jag funderar på att köpa 2 st Nintendo DS Lite som julklappar till mina töser (4,5 & 6 år).
Vad jag förstår så bör det inte vara några problem att köpa ett Nintendo DS och spel då de är regionsfria, är det korrekt?
Behöver jag någon typ av strömadapter för laddning i Sverige?

Lämpliga spel för mina barn bör väl vara Super Mario etc. men när dem har gått och lagt sig så finns det risk att jag och frugan tar över. Har ni några bra tips på 2-spelar spel för vuxna (36 & 28)??

MVH Kribban

Ja alla spel är regfria som jag fattat det som, har själv köpt spel via ebay och hong kong som funkar fint. Strömadaptrar finns lösa att köpa för nån hundring. När det gäller bra multiplayerspel är Mario Kart DS givet, det ska ju även gå att köra med endast ett spel, om det är några begränsningar i det vet jag inte då jag aldrig provat, eller om det tar tid att tanka över data från ena nds´et till den andra klienten.

Postad 26 September 2008 - 09:46

Krisch
  • Krisch
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Fick reklamblad från Mediamarkt för nån dag sedan. De säljer det till superpriset 990 kr!! Ett kap om jag får säga det. En sån trevlig liten spelkonsol borde alla ha!

Postad 26 September 2008 - 13:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Väldigt billigt. Precis som om de behöver sänka mer också, den säljer redan som smör. Julhandeln kommer bli ugly.

På knackig nihongo: Watachi wa Ubisoft no "My Japanese Coach" mate yo!

Postad 08 October 2008 - 07:46

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3037 inlägg
  • 0
Hej igen

Just nu är jag i Singapore och hoppas på er hjälp.

En DS kostar ungefär 700 kr så jag kommer att köpa 2 st. Om jag även köper Mario Kart måste jag köpa 2 st spel för att spela mot varandra?
Jag sitter i möte just nu så jag har tyvärr inte tid att kolla själv i denna tråden.
Om ni har några andra tips på spel för 2 st spelare så tar jag tacksamt mot tips. Helst där man bara behöver ett spel.

MVH Kribban

Postad 08 October 2008 - 14:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

En DS kostar ungefär 700 kr så jag kommer att köpa 2 st. Om jag även köper Mario Kart måste jag köpa 2 st spel för att spela mot varandra?

Du behöver bara en kopia för att köra mot varandra.

Postad 08 October 2008 - 14:15

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Hej igen

Just nu är jag i Singapore och hoppas på er hjälp.

Jag sitter i möte just nu så jag har tyvärr inte tid att kolla själv i denna tråden.
Om ni har några andra tips på spel för 2 st spelare så tar jag tacksamt mot tips. Helst där man bara behöver ett spel.

MVH Kribban

Jag är 90% säker på att Mario Kart går att köra med endast ett spel, har dock aldrig provat så jag vet inte riktigt om man missar något genom att köra en konsoll som klient. Borde ju ta lite tid att ladda över data å banor etc.

Edit: Meh...

Redigerat av Luzer, 08 October 2008 - 14:15.

Postad 08 October 2008 - 15:43

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

Jag är 90% säker på att Mario Kart går att köra med endast ett spel, har dock aldrig provat så jag vet inte riktigt om man missar något genom att köra en konsoll som klient. Borde ju ta lite tid att ladda över data å banor etc.

Edit: Meh...

Jag är 100% säker att du kan spela flera på ett spel. Man använder sig av DS Download Play. Har spelat 4-player här på jobbet.

Postad 08 October 2008 - 16:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag är 110% säker på att man kan spela flera på ett spel. Jag har också spelat. Alltså jag är så säker så det är löjligt.

Postad 08 October 2008 - 17:47

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3037 inlägg
  • 0
Tackar :)

Hur är det med New Super Mario World? En eller två kassetter?

MVH Kribban

Postad 08 October 2008 - 19:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
New Super Mario Bros kan man också spela med en kassett.

Postad 18 October 2008 - 23:03

EasterN
  • EasterN
  • Användare

• 233 inlägg
  • 0
hej!
ska köpa mig en begagnad ds imorgon! vilka spel är sånna som man måste ha? zelda ska jag ha, men det finns väll så många mer?

//EasterN

Postad 19 October 2008 - 01:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Skojar du? Det finns alldeles för många mer :)

Jag skulle kunna räkna upp dem men forumet tillåter inte så många tecken :P

Postad 19 October 2008 - 06:15

fredl
  • fredl
  • Forumräv

• 762 inlägg
  • 0

hej!
ska köpa mig en begagnad ds imorgon! vilka spel är sånna som man måste ha? zelda ska jag ha, men det finns väll så många mer?

//EasterN

Mario Kart, New Super Mario Bros, kanske Metroid.

Postad 19 October 2008 - 10:58

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

hej!

//EasterN

Det var ingen dålig utmaning du kom med! :P Men jag ska faktiskt göra ett tappert försök att räkna upp så mycket bra jag kan:

Advance Wars: Dual Strike
Advance Wars: Days of Ruin (inget som jag personligen har spelat, gillar inte stilen)
Animal Crossing: Wild World
Castlevania: Dawn of Sorrow
Castlevania: Portrait of Ruin
Cooking Guide: Can't Decide What to Eat
Dementium: The Ward (säger folk, har inte spelat)
Dragon Quest IV: The Chapters of the Chosen
Etrian Odyssey II: Heroes of Lagaard (om du inte har någonting emot gammeldags dungeon crawling)
Final Fantasy IV
Hotel Dusk: Room 215
Kirby: Canvas Curse
Kirby: Squeak Squad
Kirby: Super Star Ultra
Line Rider 2: Unbound
Mario & Luigi: Partners in Time (säger kritikerna)
Mario Kart DS
Metroid Prime Hunters
Metroid Prime Pinball (fruktansvärt bra flipperspel - om du bara uppskattar MP kommer du även att uppskatta detta)
Nanostray 1 & 2
New International Track & Field
New Super Mario Bros
Ninja Gaiden: Dragon Sword
Nintendogs
Phoenix Wright: Ace Attorney (m.fl men jag har bara spelat det första i serien)
Professor Layton and the Curious Village (säger folk, har inte orkat med detta)
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood
Sonic Rush
Star Wars Episode III: Revenge Of The Sith (förjäkla bra beat 'em up, jag lovar dig)
Super Mario 64 DS
The World Ends With You (säger kritikerna)
Trauma Center: Under The Knife 1 & 2
Viva Pinata: Pocket Paradise

Kan nog ha glömt något, men vad tusan :)

Redigerat av ConraDargo, 19 October 2008 - 18:43.

Postad 19 October 2008 - 13:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Dragon Quest Monsters Joker (bättre än Dragon Quest 4)
Elite Beat Agents
Ouendan 2
Contact
Pac n Roll
Pac Pix
Mega Man ZX
Mega Man ZX Advent
Pokemon Pearl/Diamond
Pokemon Ranger
Nervous Breakdown
Luminous Arc
Slime Mori Mori Dragon Quest Heroes
Wario Ware Touched
Brain Training och Brain Age
Tetris DS
Meteos (om man gillar pussel)
Space Invaders Extreme
Contra 4 (om man gillar svåra spel)
Yoshis Island DS
Soul Bubbles

Det finns ännu fler spel alltså... DS är som en aldrig sinande brunn av godbitar. Alla de här är iofs kanske inte MÅSTE HA men de är bra.

Postad 19 October 2008 - 13:12

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Alla mina är däremot måsten :) Hoppade över flertalet titlar av en anledning.

Postad 19 October 2008 - 13:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Alla mina är däremot måsten :P Hoppade över flertalet titlar av en anledning.

Det är de verkligen inte. Jag hade hoppat över en bunch av de där :) . Många är bra, men vissa klarar man sig utan.

Postad 19 October 2008 - 18:43

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Det är de verkligen inte. Jag hade hoppat över en bunch av de där :) . Många är bra, men vissa klarar man sig utan.

Säg 90% då mao :P

Undrar bara hur Summon Night: Twin Age lyckades smyga sig in på listan :S För det är då inget måste *redigerar bort*

Redigerat av ConraDargo, 19 October 2008 - 18:43.

Postad 19 October 2008 - 19:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Säg 90% då mao :P

Undrar bara hur Summon Night: Twin Age lyckades smyga sig in på listan :S För det är då inget måste *redigerar bort*

Så redigerar du bort ett av de bästa... :)

Har du spelat det? Det är ju bra. Diablo-ish.

Sen är såklart en person inte intresserad av allt, jag gillar inte pussel t ex. Men för en som gillar pussel är säkert Meteos ett måste.

Ska Line Rider 2 vara på listan? Det är väl bättre på PC + att det fått rätt mediokra betyg.

Och vi har ändå inte nämnt spel som FFXII: Revenant Wings, Crystal Chronicles, FF Tactics 2, Disgaea och massor av annat =/.

Redigerat av Zoiler, 19 October 2008 - 19:35.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.