Tog och köpte mig denna filmen i lördags och såg på den igår och visst var filmen bra =) Ljudet var bra och bilden var bra speciellt under Imax "Älskar att det blev hel bild på tv`n då det verkligen blir skönare och bättre"
Jokern var suverän faktiskt och jag förstår inte varför vissa gnäller på han alls, måste vara avis eller någo annat skit. I vilket fall som helst var det en klart sevärd film som hamnar kvar i min hylla för Bd filmer och jag lär nog se den fler gånger också. Dock så råka jag somna till lite på slutet av filmen, men var nog tröttheten från julbordet före 
Angående detta
Jag gillade den spänningsfyllda musiken och stråkarna när Jokern berättar för Rachel om hur han fick sina ärr.
Han berättar ju faktiskt 2,st olika versioner om hur det gick till som under filmen, och jag undrar igentligen vilken som är rätt "om någon nu är det"
INNEHÅLLER SPOIL!!
INNEHÅLLER SPOIL!!
Han tänkte ju faktist berätta en gång till varför han har ärren men nått "hände".
Själv så fick jag filmen i julklapp på dvd.
Inget jag grinar över. Har ingen Bluray så jag nöjer mig med dvd än så länge.
Tyckte själv filmen va otroligt bra.
Satt ibland och funderade "är de här allt?" men varje gång då så hände nått som drog igång Batman tarmen i en igen.
De som är mest sorgligt egentligen är ju att Ledger va en så ###### bra Joker, och han dog ju inte.
Så dom kommer ALDRIG hitta en så bra Joker igen.
Även sorgligt att 2-face fick en så pass liten plats. Dom som kan lite om Batman hoppas jag viste att Harvy Dent är TwoFace när filmen började, så jag hoppades lite att de va han som skulle åka på nått på slutet och ge en hint att hans schitzo skulle spöa gotham i nästa film.
Som många andra redan sagt så skulle han fått en egen film.
Så jag ger DVD betyget av filmen
9/10 för att den stod upp till många förväntningar och spöade dom lite ibland tillåmed.
Och de är bara vad jag ger storyn i filmen och inte Ljud och bild eftersom man nu inte kan säga så mycke när man hört och sett hd dvd och blu ray filmer.
Men för dvd va de bra Ljud och Bild.
Nu blir de nog lite Batman Begins för att stilla Batman-tarmen.