NHL 08 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(14)
|
Inga priser |
Postad 30 December 2007 - 12:40
Har dock inte spelat spelen sedan typ nhl04 eller nåt, så ska testspela lite först...
Postad 30 December 2007 - 13:33
Hur tacklar man så mkt som du gör? Jag trycker och trycker på R3, men inte f*n tacklar dom
Postad 30 December 2007 - 13:46
Vem vart de ja spela mot precis? Devils?
Hur tacklar man så mkt som du gör? Jag trycker och trycker på R3, men inte f*n tacklar dom
Man ska inte trycka på R3, man ska bara föra den i riktning mot den spelare man ska tackla, tex om man tacklar nån uppåt så för man spaken uppåt osv
Postad 31 December 2007 - 08:42
Hur gör man? Villken knapp?
Postad 31 December 2007 - 11:37
Hejsan! Köpte spelet för nån månad sen men knappt spelat det. En av anledningarna är att det verkar ju inte gå att åka fortare som på tidigare NHL. Har Fifa också o där är det inga problem att få spelarna att springa fortare.
Hur gör man? Villken knapp?
det går inte att åka fortare vilket jag tycker är ganska bra, för man kan inte åka genom hela plan med en spelare.
Postad 31 December 2007 - 12:10
det går inte att åka fortare vilket jag tycker är ganska bra, för man kan inte åka genom hela plan med en spelare.
Sidney Crosby kan
Postad 31 December 2007 - 13:29
hehe ja men i tidigare år har det inte spelat nån roll vilken spelare man har, bara trycka på "åka snabbt" knappen så åker man förbi alladet går inte att åka fortare vilket jag tycker är ganska bra, för man kan inte åka genom hela plan med en spelare.
Sidney Crosby kan
Postad 02 January 2008 - 13:59
Postad 02 January 2008 - 18:14
Det låter som ett bra förslag, jag kommer in vid 10 kanskeDet har inte varit så mycket aktivitet i ligan. Kan vi kanske dra igång några matcher ikväll kl 21?
Postad 02 January 2008 - 20:02
Det har inte varit så mycket aktivitet i ligan. Kan vi kanske dra igång några matcher ikväll kl 21?
Funkar inte för mig ikväll, men imorgon kväll är jag på...
Postad 03 January 2008 - 12:16
Ska försöka hinna ikväll också. Igår var det ensamt i ligan...Funkar inte för mig ikväll, men imorgon kväll är jag på...
Postad 03 January 2008 - 13:05
Ska försöka hinna ikväll också. Igår var det ensamt i ligan...Funkar inte för mig ikväll, men imorgon kväll är jag på...
Spelade CoD4 med några andra MHB'are igår, men ikväll blir det lite NHL hoppas någon mer vill spela?
Postad 03 January 2008 - 14:06
Postad 04 January 2008 - 01:59
Postad 04 January 2008 - 09:38
Lite sent för migNågon som vill lira nu?
Postad 05 January 2008 - 23:17
Tacksam för svar
Postad 05 January 2008 - 23:49
När man ska starta tex en turnerning så kan man välja hur mycket "al inlärning" man ska ha. Vad betyder al inlärning?
Är det inte hur smarta medspelarna ska vara?
Postad 06 January 2008 - 00:18
När man ska starta tex en turnerning så kan man välja hur mycket "al inlärning" man ska ha. Vad betyder al inlärning?
Är det inte hur smarta medspelarna ska vara?
Har suttit & letat ett bra tag nu där det står vad det betyder. Det här hitta jag nyss. Det borde väl vara det.
Dynamic AI adjusts to your every move both on offense and defense, promising to challenge even the most skilled hockey players. The intelligent CPU scouts your tendencies like a coach and makes the necessary adjustments to shut down your money plays, forcing you to adjust your style of play.
Eller?
Postad 06 January 2008 - 20:49
id: kokkelimokk
Är det bara om man är inne i spelet man syns som online eller räcker det att PS3:n är igång och uppkopplad?
Postad 07 January 2008 - 16:50
Jag hoppade med i ligan nu, vi är tydligen 3 st som kör med Detroit nu
id: kokkelimokk
Är det bara om man är inne i spelet man syns som online eller räcker det att PS3:n är igång och uppkopplad?
Man måste vara inne i spelet för att det ska synas att man är online
Postad 07 January 2008 - 20:55
Postad 08 January 2008 - 15:01
Håller med.. själv spelar jag COD4 för det mesta men det borde gå att ordna att alla som kan loggar in vid en viss tid nån dag i veckan.. etcSer sällan någon annan online i NHL08 då jag är det. Tror vi måste samordna våra tider lite bättre om vi ska få till några matcher. Vad förslår ni för matchtider? (efter kl23 sover jag för det mesta
)
Postad 09 January 2008 - 00:30
Postad 11 January 2008 - 12:16
Anywho. lägg PSN: nautiqu3-
Postad 16 January 2008 - 18:44
lägg till mig om ni vill, blir lättare att se om nån är online dåJag spelar i stort sätt varje kväll! Hur är det med bluetooth headset funktionen till NHL? Kan man surra under matcher?
Anywho. lägg PSN: nautiqu3-
PSn: JensLu
Postad 16 January 2008 - 19:17
Ser sällan någon annan online i NHL08 då jag är det. Tror vi måste samordna våra tider lite bättre om vi ska få till några matcher.
Låter som en bra ide. Kan bäst på kvällarna.
Postad 16 January 2008 - 21:42
Postad 19 January 2008 - 19:20
Postad 19 January 2008 - 20:00
Postad 20 January 2008 - 19:41
Ska börja spela nu men är lite osäker på vlken inställning jag ska lära mig spelet med
Postad 20 January 2008 - 19:49
Försök lär dig med dom kontroller som är, fungerar grymmt bra när man lärt sig att skjuta med spaken osv. blir lite mer känsla när man gör dragningar och skjuter med en spakFörlåt om detta diskuterats tidigare MEN hur använder ni era handkontroller. Kör ni med de inställningar som är gjorda av EA Sports eller kör ni med det klassiska läget som man också kan välja?
Ska börja spela nu men är lite osäker på vlken inställning jag ska lära mig spelet med
Postad 20 January 2008 - 20:44
Postad 20 January 2008 - 21:38
Försök lär dig med dom kontroller som är, fungerar grymmt bra när man lärt sig att skjuta med spaken osv. blir lite mer känsla när man gör dragningar och skjuter med en spakFörlåt om detta diskuterats tidigare MEN hur använder ni era handkontroller. Kör ni med de inställningar som är gjorda av EA Sports eller kör ni med det klassiska läget som man också kan välja?
Ska börja spela nu men är lite osäker på vlken inställning jag ska lära mig spelet medmin åsikt iaf !
Ok, tack för tipset! Ända problemet är väl att Fifa 08 använder lite mer åt de gamla inställningarna så det gäller väl att nöta o nöta...
Postad 24 January 2008 - 15:54
Postad 01 February 2008 - 14:01
Postad 01 February 2008 - 17:48
Postad 03 February 2008 - 18:37
är rätt ny på NHL 08 online men har lirat 07an med polare i evigheter...Jag tycker mitt spel överlag funkar bra, förutom en sak - att göra mål! Hur f-n gör man? Det är så ******** svårt...det enda jag tycker mig vara hyffsad på är att dra målvaken med högre spaken, men slagskott och sånt verkar ju helt slumpmässigt bara...nån som har några bra tips?
En sak till: Hur gör man direktskott? Ska man hålla in högra spaken uppåt innan pucken kommer fram till den man passar till, eller ska man skjuta "i rätt ögonblick"?
Postad 10 February 2008 - 11:59
Hallå alla,
är rätt ny på NHL 08 online men har lirat 07an med polare i evigheter...Jag tycker mitt spel överlag funkar bra, förutom en sak - att göra mål! Hur f-n gör man? Det är så ******** svårt...det enda jag tycker mig vara hyffsad på är att dra målvaken med högre spaken, men slagskott och sånt verkar ju helt slumpmässigt bara...nån som har några bra tips?
En sak till: Hur gör man direktskott? Ska man hålla in högra spaken uppåt innan pucken kommer fram till den man passar till, eller ska man skjuta "i rätt ögonblick"?
Dra högerspaken upp (eller ner om du spelar neråt) innan pucken kommer fram.
Postad 16 March 2008 - 11:15
Postad 16 March 2008 - 19:18
Postad 16 March 2008 - 19:46
Inte mer än att det tar flera minuter att starta spelet..grymt irriterande.. hade spelat mycket mer om de inte tog så förbannad lång tid att startaÄr det någon mer än jag som haft problem med att starta upp själva spelet(nhl-08). Samt problem med att spela online efter senaste uppdateringen?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
9 bilder
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?