Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nokia 5310

277 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia 5310 XpressMusic (Mobiltelefoner) 4 7.327586 (57) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 05 March 2009 - 08:00

grillchips
  • grillchips
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Återställning till fabriksinställningar (reset)?

Där sa du faktiskt någonting. Jag återkommer om en stund.

Postad 05 March 2009 - 08:39

grillchips
  • grillchips
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Tyvärr Seron, det hjälpte inte heller. Nu är jag helt utan idéer igen. :blink:
Det verkar dock som om den inte helt och hållet startar om sig, utan skärmen blir bara snabbt blank i nån sekund och sen är det som vanligt igen. Klassar det dock ändå som att den startar om sig då det är ett jäkla irritationsmoment!

Redigerat av grillchips, 05 March 2009 - 09:35.

Postad 05 March 2009 - 09:39

halmstaden
  • halmstaden
  • Lärjunge

• 327 inlägg
  • 0
Är det inte två års garanti från Nokia?

Postad 05 March 2009 - 19:28

grillchips
  • grillchips
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Är det inte två års garanti från Nokia?

Inte en aning, har kvittot från förre ägaren till ElGiganten där det står 1 års garanti.

Postad 07 March 2009 - 18:12

Zeroiq
  • Zeroiq
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Nokia lämnar 2 års garanti. Uppdatera din telefon till senaste mjukvara 9.42 så skall omstarterna försvinna ;)

Postad 08 March 2009 - 22:35

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Börjar bli lite störd på att jag inte får ljudvarningar när batteriet håller på att ta slut. Har jag råkat stänga av det någonstans? Har sett någon gång att det kommer en varning på displayen men inget ljud. Rätt jobbigt att upptäcka att telefonen varit avstängd ett par timmar när man ska använda den... :)

Postad 11 March 2009 - 16:43

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0

Börjar bli lite störd på att jag inte får ljudvarningar när batteriet håller på att ta slut. Har jag råkat stänga av det någonstans? Har sett någon gång att det kommer en varning på displayen men inget ljud. Rätt jobbigt att upptäcka att telefonen varit avstängd ett par timmar när man ska använda den... :)

Kan informera de som undrar att man ska kryssa i under Settings -> Tones -> Other tones -> "On". Provade mig fram och hittade det, och det fungerade.

Postad 13 May 2009 - 22:40

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag velar mellan en 5310 (snyggare) och en 5320 (bättre men fulare?). Kan någon hjälpa mig? Vilken är minst buggig. Jag tänker använda den som mp3-spelare en hel del, så det där med att den startar om eller har knäppande ljud går fetbort. Har de ordnat det, eller?

Postad 14 May 2009 - 08:55

Seron
  • Seron
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Jag velar mellan en 5310 (snyggare) och en 5320 (bättre men fulare?). Kan någon hjälpa mig? Vilken är minst buggig. Jag tänker använda den som mp3-spelare en hel del, så det där med att den startar om eller har knäppande ljud går fetbort. Har de ordnat det, eller?

Det har skrivits om 5320 att den har uselt tangentbord och batteritid (tyvärr har jag inga länkar), och den kostar ca dubbelt så mycket som 5310.

Det händer att min 5310 startar om sig men det är ytterst sällan och inte något som jag kan framkalla längre. Ang. knäppande ljud har jag för mig att det är borta när man lyssnar i vanliga lurar, men i BT-lurar (Philips SHB6100) finns det tyvärr kvar. Vet inte om lurarna eller mobilen är boven. Jag skulle föreslå att du väntar lite till 5630 kommer ut om några veckor (förhoppningsvis). Den har liknande format som 5310 men innehåller väldigt mycket mer än 5320 för några hundralappar mer i pris.

Nokia 5630 datasheet

Redigerat av Seron, 14 May 2009 - 09:25.

Postad 14 May 2009 - 18:31

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hej och tack för ditt svar!

Jag som precis hade bestämt mig för att köpa en 5310:a! Den är så sjukt snygg om inte annat. Men inte är väl 5320 dubbelt så dyr? Det skiljer bara några hundralappar, som jag förstår det. Däremot är 5320:an betydligt fulare, i mitt tycke.

Vad kommer 5630 att kosta, då? Jag läste ditt pdf-dokument, men har svårt att bena ut skillnaderna mellan de olika modellerna. Som jag förstår det är det i huvudsak designen och 3G-biten som skiljer 5310 och 5320 åt. Eller hur?

Oavsett, kommer inte 5630 ha sina egna, nya barnsjukdomar? Killen i butiken där jag kollade på 5310:an sa att de var lite buggiga i första försändelsen, men inte numera. Kan han ha rätt där? Du var väl med från början med din 5310:a och har bara kunnat uppgradera firmware.

Men, som sagt... Den stora frågan är vad man får för de extra slantar som 5630 kommer att kosta och om den kommer att vara lika snygg som 5310:an. Dessutom är jag lite fundersam inför att vara med på första omgången av en ny mobil.

Några tankar från dig (eller någon annan?)

/Sebastian

Postad 14 May 2009 - 19:38

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
En sak till...

Ni som har 5310:an. Hur funkar det om ni har minneskortet fullt med musik (i synnerhet om ni har ett stort minneskort på 4 GB eller mer)? Hur kan man hantera all musik utan en vettig sökfunktion? Jag har nitiskt taggat allt mitt material, och undrar om detta kommer vara mig till nytta i 5310:an?

/sebastian

Postad 16 May 2009 - 17:36

Seron
  • Seron
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Hej och tack för ditt svar!

Vad kommer 5630 att kosta, då? Jag läste ditt pdf-dokument, men har svårt att bena ut skillnaderna mellan de olika modellerna. Som jag förstår det är det i huvudsak designen och 3G-biten som skiljer 5310 och 5320 åt. Eller hur?

Oavsett, kommer inte 5630 ha sina egna, nya barnsjukdomar? Killen i butiken där jag kollade på 5310:an sa att de var lite buggiga i första försändelsen, men inte numera. Kan han ha rätt där? Du var väl med från början med din 5310:a och har bara kunnat uppgradera firmware.

Men, som sagt... Den stora frågan är vad man får för de extra slantar som 5630 kommer att kosta och om den kommer att vara lika snygg som 5310:an. Dessutom är jag lite fundersam inför att vara med på första omgången av en ny mobil.

Några tankar från dig (eller någon annan?)

/Sebastian

Ja, 5320 har i stort sett bara 3G mer än 5310. Hade jag varit tvungen att ersätta min 5310 idag hade jag antagligen tagit 5310 igen, bl a av de anledningar jag nämnde ovan.

Du har verkligen en poäng med det du skriver om barnsjukdommar. Själv kommer jag inte att vara en av de första att skaffa 5630 just av den anledningen. Fastän firmware-uppdatering har löst det mesta på min 5310 finns det fortfarande kvar en del saker som finns i en ny telefon jämfört med en av de första (jag skaffade min i oktober 2007 har jag för mig). Specifikt tänker jag på att den saknade en del säkerhets-certifikat som aldrig blivit tillagda. Detta gör att jag inte kan installera vissa program som kräver dem. Jag får också alltid påminnelser om jag vill köra något program som saknar certifikat.

Jämfört med 5320 har 5630 mycket nytt. Bl a snabbare 3G, WLAN, USB-laddning, snabbare CPU, bättre kamera, bättre batteritid och mer raffinerat gränssnitt. Dessutom ska den ha visst stöd för SIP/VOIP vilket jag är mycket nyfiken på och hoppas ska fungera som en internet-telefon. Enligt nuvarande pris på Prisjakt ska 5630 kosta ca 2500 kr. Du kan jämföra dem här.

Jag gillar formatet som jag tycker påminner mycket om 5310. Den ska även ha en del status-indikation med separat LED på baksidan vilket jag saknar på många nya telefoner, men det står inte mycket om det i manualen, bara att det finns, inte hur den fungerar.

Postad 16 May 2009 - 18:30

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Tusen tack för ditt svar igen.

Jag har nog bestämt mig för att köpa 5310:an ändå. Jag hittade en butik som säljer för 990:- så det känns inte som om världen går under om jag köper en ny om ett år, eller så. Då kanske det blir en 5630 :-)

Jag har ganska små anspråk och är egentligen ute efter en musikspelare i kombination med telefon. Allt annat är sekundärt (inkl. kamera). Således är det ganska surt om just musikdelen är knasig på något sätt, och i regel märker man inte sådant förrän man fått använda den ett tag.
Det jag undrar nu är mest hur de som kört med 8-16GB minneskort upplevt situationen. Blir det inte en enorm uppdateringstid för telefonen varje gång den ska uppdatera musikbiblioteket? I synnerhet om man har 16GB. Jag har en 6230i idag med 1GB och det tar nog tre-fyra minuter. Iofs gör man det bara en gång per dag (om man stänger av den på natten, dvs) men om den spontanuppdaterar eller stänger av sig/hänger sig, då är man ju i trubbel med ett 16GB:s kort (som jag antar tar bra mycket längre än mitt kort gör).

Så... Är det någon som kört sin 5310:a med ett stort minneskort som har lite info att delge?

Sebastian

Redigerat av battiman, 16 May 2009 - 18:36.

Postad 16 May 2009 - 20:07

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0
Synd att 5310 tycks ha så mycket problem. Enda nokian som har fallit mig i smaken.
2 av mina polare har telefonen (en har den kvar) och båda har stött på hårdvaruproblem.
Sedan har man hört en hel del från internet då.

Postad 16 May 2009 - 21:54

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Synd att 5310 tycks ha så mycket problem. Enda nokian som har fallit mig i smaken.
2 av mina polare har telefonen (en har den kvar) och båda har stött på hårdvaruproblem.
Sedan har man hört en hel del från internet då.

OK, men var det snubbar som köpte telefonen direkt när den kom?

Lagt en beställning nu. Det får bära eller brista!

----------------
Listening to: stockfinster. - Push Push
via FoxyTunes

Postad 17 May 2009 - 08:35

Marco9000
  • Marco9000
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0
Jag har ett 8GB minneskort och enda gången det tar mycket tid är man skall bläddra i galleriet på minneskortet men annars så har jag inga problem, man uppdaterar inte så ofta så det gör inget.

Vad gäller andra problem så har jag gått igenom alla dessa omstarter (enda problemet egentligen) och det enda som kan vara irriterande är när man startar om telefonen eftersom det tar väldigt lång tid numera (av någon anledning)

Postad 17 May 2009 - 08:41

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

OK, men var det snubbar som köpte telefonen direkt när den kom?

De köpte telefonen när den nästintill kom ut tror jag men ryktet är svårt att göra sig av med dock.
Troligtvis är de flesta problem fixade vid det här laget och den är väldigt prisvärd med tanke på priset.

Postad 17 May 2009 - 10:04

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Köpte några veckor efter den kom ut .. Detta är min andra 5310 , den första jag hade var det en stegranda ringsignal på som inte gick att byta bort . Som var sjukt irriterande , o då var det högsta på singalen som steg 2 på volymstapeln. Men fick en annan samam dag då jag gick in o klagade 2 dagar efter jag köpt den. Haft denna sen då o har aldrig haft något som helst problem med den! Tunn o smidig , verkligen en att rekomendera

Postad 20 May 2009 - 17:11

Seron
  • Seron
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Ny firmware ute. v10.10. Någon som har installerat och kan ge intryck?

[updatering]

Nu har jag själv installerat den. Det jag märkt är att den nu har certifikat så jag kan köra Opera Mini och Skånetrafikens java-program utan att behöva bekräfta internetanslutning varje gång (äntligen :)) samt att bokmärkeshanteringen nu fungerar som det ska.

Redigerat av Seron, 25 May 2009 - 19:47.

Postad 27 May 2009 - 09:39

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag har nu haft min 5310:a i en vecka och jag tänkte ge mig på en kort sammanfattning som kanske kan hjälpa någon annan som funderar på att köpa en likadan.

Jag köpte min för ca 1 100:- på BRC och då var den låst till Telia, så jag fick låsa upp den för 250:-. Billigt ändå, tycker jag. Jag har tidigare haft en 6230i i evigheter så det var verkligen dags att uppgradera sig. Jag var inställd på en rejäl omställning vad gäller menyer och hantering, men så blev inte fallet. 5310:an påminde till stor del om 6230i fast med större möjligheter till personligt utförande vad gäller menyutseende och så vidare.

Jag var fräsmt ute efter en musikmobil men jag hade sett fram emot en bättre kamera på köpet. Det fick jag inte. Jag tror till och med att den är sämre än på min gamla, och den var riktigt kass! Jag hade absolut inte höga förväntningar, men den här kameran hade det varit bättre att skippa helt och hållet. Den är mer eller mindre oanvändbar. Hade jag vetat det innan, hade jag kanske köpt en 5320 istället - trots att den är betydligt fulare (i mitt tycke).

Musikbiten, då? Den är grym. Jag har inte uppgraderat minneskortet ännu (jag kör på det medföljande på 2GB) men jag fyllde det till 75 % och körde igång utan problem. Med min gamla telefon tog det ungefär fyra-fem minuter att uppdatera biblioteket och då kunde man inte använda telefonen under tiden :D Det var således med stor glädje jag insåg att 5310:an låter en använda luren medan den uppdaterar - man kan till och med lyssna samtidigt! Strålande. Dessutom ser man hur många spår som återstår att läsa in.
I övrigt har musikspelaren alla de funktioner jag ville ha förutom en sak: sökning. Jag undrar varför man inte gjort en funktion likt den man använder när man söker bland kontakter. Det hade underlättat så mycket, i synnerhet när man kör med större minneskort. Att kunna spela "senaste spelade", "senaste tillagda" och "mest spelade" är också superbra liksom att kunna spela upp specifika genrer, album och artister. Det här är kanske självklart för de flesta mobiler, men de var det verkligen inte på min gamla 6230i. Att man enkelt kan göra egna spellistor är också toppen. Det enda jag saknar är som sagt en sökfunktion och att telefon- och SMS-signalen verkar stängas av när man har lurar inkopplade. Det är kanske en inställning jag missat någonstans...
Ljudet i de medföljande lurarna skulle ju vara totalt värdelöst, så jag var nära att inte ens packa upp dem. När jag väl gjorde det insåg jag att de höll ungefär samma standard som de jag hade till min gamla lur dvs de är inte bra på något sätt, men eftersom jag redan van kändes det bekant på något sätt. Nu kör jag med lite olika lurar i väntan på mina bluetoothlurar: Cardo S-2 Stereo Bluetooth-headset Hela bluetoothgrejen är outforskat territorium för mig, men nu när jag har en som stödjer A2DP kommer det bli bluetooth för hela slanten. Att spela via telefonens bluetooth är givetvis enkelt och smidigt. På min 6230i var jag van vid att ljudet dog när man ryckte ut handsfreen, vilket jag lätt glömmer med den här. Då det är mer eller mindre helt ointressant för mig att lyssna genom telefonens högtalare, hade jag gärna velat kunna strypa musiken ur högtalarna helt. Jag begriper mig inte riktigt på handsfreen heller. Jag gillar att man kan knipsa fast den på skjortan och att man kan köra in egna lurar och ändå ha kvar handsfree-funktionaliteten, men den är trög när man ska byta låt. Jag kan ha missuppfattat var man ska trycka, men det krävs oftast ett par tryckningar innan man lyckas byta låt. Det hade inte skadat med ett volymreglage heller. Och när man lyssnar via bluetooth kan man inte ställa volymen på telefonen alls, vilket kanske är så det är med bluetooth. Någon som vet?
Kort och gott gör musikspelaren allt jag vill och mer därtill.

Att man kan ställa in snabbknappar, genvägar och olika personliga inställningar för det mesta ser jag som positivt. Orkar man inte bry sig är det inga problem. De flesta fabriksinställningarna är ganska bra, men jag har givetvis ställt in telefonen för kung och fosterland. Det nya för mig är det här med "aktivt vänteläge", som jag inte riktigt bestämt mig för hur jag ska utnyttja ännu. Det är liksom inte så svårt att klicka sig fram till "menyn" och sedan ta det därifrån. I stort sett är menyerna likadana som på 6230i, men med fler och bättre valmöjligheter. Ta samtalsloggen, t ex. Där kan man se samtalslängden på individuella samtal, vilket jag vill kunna göra ibland. På min gamla telefon var det bara det senaste samtalet man kunde se. Inga stora grejer, alltså, men nästan varje dag upptäcker jag nya funktioner och inställningar som gör mig glad. Det som jag ogillar med meynerna är i regel saker jag är ovan vid och säkert kommer att vänja mig vid, som till exempel att man anger nummer innan man skriver meddelandet. Det är däremot grymt att man kan ha favoriter för de personer man SMS:ar ofta, men jag hade gärna sett ett enklare sätt att kunna bläddra bland mina kontakter när man ska ange SMS-mottagare. Det alternativet är lite långt ner på listan för min smak.

Min telefon har inte startat om eller hakat upp sig, vilket jag verkligen var orolig för. Jag vet inte vad jag kör för firmware (hur tar man reda på det? Jag testade det där med 0000#, men fick det inte att funka). Snart ska jag köpa ett minneskort på 8GB, och då får vi hoppas att det fortsätter rulla smidigt.

Jag har upptäckt några negativa saker med telefonen: Batteritiden är besynnerligt dålig med tanke på att det är en ny lur, och jag hade trott att man inte skulle behöva ladda på flera dagar - minst. Visst, man leker en del med den nu i början och jag lyssnar mycket på musik (men jag pratar inte så mycket). Kanske bluetooth drar mycket ström? Som det är nu varar batteriet knappt ett dygn. Jag har redan beställt ett extrabatteri (190SEK) för att jag hatar att stå där med urladdad telefon. Till min 6230i hade jag fyra batterier som alla var lika kassa (!) Jag funderar på att höra av mig till återförsäljaren och fråga om batteritiden.
Det andra som jag ogillar är USB-kontaktens placering. Luckan är svår att öppna och locket sitter sedan i vägen när man ska sätta i sladden. Det känns som om locket kommer att gå av en vacker dag, antagligen dagen efter att garantin gått ut :D Däremot kan jag glatt meddela att Nokia PC Suite äntligen rullar med den här telefonen. På min gamla 6230i var det segt, buggigt och kraschbenäget. Man kan även ta ut minneskortet utan att stänga av luren, men man kan inte ta ut SIM-kortet utan att ta ut batteriet vilket jag inte begriper.
Slutligen märkte jag igår att kalenderpåminnelserna inte slutar ringa bara för att man trycker på valfri knapp (som på min 6230i) utan man måste ta sig ur den menyn man råkar vara i och stänga av larmet. Riktigt störigt när man skriver ett SMS och den börjar pipa. Då måste man spara sitt SMS i utkastkorgen, klicka sig tillbaka till huvudmenyn och stänga av larmet innan man får bläddra sig fram till utkastkorgen och redigera meddelandet. Suck... Hur tänkte de?

Om telefonen fortsätter rulla på så här fint kommer jag säkerligen behålla den ett bra tag. Jag ogillar att byta telefon, och det satt långt inne att överge min trotjänare 6230i men nu undrar jag varför jag inte gjort det långt tidigare.

----------------
Listening to: Forest & Crispian - Benazir
via FoxyTunes

Postad 27 May 2009 - 13:45

Seron
  • Seron
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Välkommen till klubben :D

Du kan kolla fw-version genom att slå *#0000# eller Inställningar->Telefon->Tel.uppdateringar->Aktuell programinfo.

Postad 27 May 2009 - 13:50

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Välkommen till klubben :D

Du kan kolla fw-version genom att slå *#0000# eller Inställningar->Telefon->Tel.uppdateringar->Aktuell programinfo.

Jag hittade det till slut. Jag har 09.42. Hur gammal är den, vet någon?

Postad 29 May 2009 - 00:02

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag köpte ett Sandisc Micro SDHC på 8GB och nu har jag börjat inse en trist sak: varken telefonen eller PC-Suite visar mer än 4 GB, det går alltså inte att föra över mer musik än 4 GB till telefon med MusicMusic Manager! Är det något som någon här har lyckats lösa? Om man kopierar över allt på kortet utan music manager (med kortläsare) så får man tillgång till de sista gigabytsen, dock.
---------------
Listening to: Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Tin Pan Alley (AKA Roughest Place in Town)
via FoxyTunes
s.com/signatunes/]FoxyTunes[/url]

Postad 29 May 2009 - 07:30

Marco9000
  • Marco9000
  • Lärjunge

• 253 inlägg
  • 0

Jag köpte ett Sandisc Micro SDHC på 8GB och nu har jag börjat inse en trist sak: varken telefonen eller PC-Suite visar mer än 4 GB, det går alltså inte att föra över mer musik än 4 GB till telefon med MusicMusic Manager! Är det något som någon här har lyckats lösa? Om man kopierar över allt på kortet utan music manager (med kortläsare) så får man tillgång till de sista gigabytsen, dock.

Jag har samma problem och har löst det på samma sätt som du nämner.
Jag för över låtar med blåtand eller direkt till minneskortet. :)

Postad 29 May 2009 - 08:17

battiman
  • battiman
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Det sura för min del är min dator har en minneskortplats för SD-kort, men inte för SDHC :) Kan man köpa någon adapter som gör att min port kan funka även med SDHC? Jag har en som gör litet kort till stort, så det är inte det att kortet inte går in rent fysiskt, utan att det inte dyker upp som en lagringsenhet. Att överföra via telefonen tar en evighet. Kortet är dessutom klass 2 (ännu ett misstag...)

Postad 23 June 2009 - 22:12

TimC
  • TimC
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Jag såg idag att Elgiganten rear ut Nokia 5310 för bara 990:- med 2gb-kort och minihögtalare inkl. Det är ingen telefon fullsmockad med funktioner, utan en enkel telefon att ringa, smsa och lyssna på musik med i ett väldigt tunt och lätt format. Så om nån letar efter en enkel telefon som ändå är i ett litet format till skillnad från många andra, så kan jag rekommendera denna.

Redigerat av TimC, 23 June 2009 - 22:22.

Postad 17 October 2009 - 19:06

menhallå
  • menhallå
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Använder min 5310 för att bla lyssna på ljudböcker. Problemet är bara att ljud-filerna inte hamnar i bokstavsordning. Tittar man på filerna i datorn (USB-läge) så är de rätt men hur sjutton får jag dem sorterade i telefonen!?

HJÄLP!!

Postad 06 November 2009 - 16:56

menhallå
  • menhallå
  • Beroende

• 1014 inlägg
  • 0
Jag löste problemet själv!
Efter att man laddat telefonen med ljudböcker /musik så skall man stänga av den och start upp den igen.
Då går den igenom låtarna och sorterar dem i bokstavsordning.
Hur logiskt som helst... :blink:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.