Burnout: Paradise (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(18)
|
139:- |
Postad 15 August 2008 - 13:24
Postad 25 August 2008 - 16:39
Gött. Hoppas lite mer MHB:are börjar lira Burnot, då det är lite si o så med det nu.
Ja, inte många svenskar som kör ranked race verkar det som... just nu ligger jag och min sambo 1a resp 2a i Sverige
Postad 02 September 2008 - 15:42
Gillar sången på bågarna... Hoppas uppdateringen kommer snart.
Postad 02 September 2008 - 17:45
Inget gyro på minikartan vilket gjorde att jag aldrig visste vart jag var.
Hittade inte vart jag skulle köra i många uppdrag.
Online var det dock rätt kul att spela i några timmar sedan var det färdigåkt för min del. Och att "GTA 4 Online" samt singelplayer i MTG 4 är helt underbara att spela gör kanske inte min bedömning av Burn Out helt rättvis.
Redigerat av ruva, 02 September 2008 - 17:46.
Postad 02 September 2008 - 18:00
Postad 02 September 2008 - 18:51
Postad 02 September 2008 - 19:17
Postad 05 September 2008 - 22:44
Enligt en lista på kommande uppdateringar så verkar det som man kanske kommer få möjlighet at välja mellan fast eller roterande karta.
Här finns en lista på gammla och kommande uppdateringar
http://www.criterion...o...?f=12&t=929
Blir häftigt med motorcyklar, dag/natt och väder
Postad 06 September 2008 - 09:58
Innan varje uppdrag så får man ju en färdbeskrivning och räcker inte det så kan man ju pausa och kolla kartan.
Postad 19 September 2008 - 16:40
Själv saknar jag någon skarpare broms och att kunna åka på ställ genom kurvorna. Lite ovant att bromsa innan man svänger i Burnout så att säga. Lite synd att det inte tillkom några nya uppdrag (race mot andra motorcyklar osv) men man ska nog kunna slå ihjäl några timmar ändå.
Dag/natt är rätt kul även om man knappt ser något på natten, roligt iaf att man kan matcha lokal tid även om det snarare borde vara lokal solupp- och -nedgång om det ska vara perfekt.
Postad 20 September 2008 - 11:05
Postad 20 September 2008 - 11:54
Saknar dock boost (även om det vore svårt) och faktist antingen en handbroms eller möjligheten att göra en stoppie (dvs gå upp på framhjulet när man bromsar/stannar)...
Grymt att åka på bakhjulet, uppe i 1500 feet nu tror jag som längsta
Saknar också att köra race mot andra hojar, lite trist att bara nöta tids-race mot sig själv hela tiden, även om de racen med checkpoints är ganska roliga!
Dock är juh alla race GRYMT lätta, inte ens trots 5 eller 6 krasher och nån felkörning så missar man juh tiden!
Sorry att det bara blev ett mission online Tomanista! Får bli fler senare
/Jocce
Postad 20 September 2008 - 15:48
Sorry att det bara blev ett mission online Tomanista! Får bli fler senare
Hade inte kunnat köra mycket längre iaf. Folk tycker tydligen att man är osocial om man spelar PS3 en fredagskväll
Postad 21 September 2008 - 08:12
Men men, i det stora hela tycker jag ändå det e riktigt härlig fartkänsla, särskilt när man kör i "bumberview" eller va det kallas, nästan så man blir lite åksjuk med projjen =P
Kul med nattläge oxå, särskilt med 4:e bågen som inte har nå ljus alls o går utav bara... =)
Hoppas nästa uppdatering inte dröjer allt för länge med nya ön, kommer nog bli riktigt grymt =)
Postad 21 September 2008 - 13:10
Adda mig för lite online challenges, Vi kan väl samla ihop ett par stycken o burna runt lite!
PSN-ID:SWE-666
Postad 21 September 2008 - 20:55
hade precis fått den o tog för givet att den inte hade nå ljus när det skulle föreställa en ren racer, synd att man inte kunde välja svenska färger till den
men fort går den iallafall =D
kan adda mig med den som vill, är inte superduktig men kan ju va kul ändå =P
psn-id: draken0505
Postad 25 September 2008 - 11:07
Sagt av Criterion:
"Burnout Paradise saves are locked to your profile. We had hoped to use this to retroactively award trophies, but we discovered during testing that this is not possible. You will therefore require a fresh game-save to receive trophies in Burnout Paradise. If you're familiar with PS3 trophies already, you'll recognise that this works in the same way as all other games that have added trophy support post-release."
Lite ledsen i ögat blir man allt när man klarat precis allt i spelet...
Postad 25 September 2008 - 17:43
Postad 25 September 2008 - 19:43
Postad 25 September 2008 - 21:22
Postad 25 September 2008 - 22:05
Postad 26 September 2008 - 16:04
Jäklar vilken prisskilnad mellan EU och USA....299 spänn här mot 29.90 dollar! Det är väl runt hundra pistoleros billigare? Någon som vet om det strular om man köper det från USA? Ibland kan det ju kärva när man vill spela mot sina europeiska vänner, typ som det var med cod4 ett tag?
nån som köpt från us-storen o kollat?
Postad 26 September 2008 - 16:06
Förresten har Sony nå krav på att man ska ha mycket kläder när man spelar det online med webbkamera? Tror ni de blir arga om man spelar i bara kalsongerna? Sålänge man täcker de kännsliga delarna borde det väl vara lungt.
Gillar att vara halvnaken i soffan.
Postad 26 September 2008 - 18:53
Postad 26 September 2008 - 20:28
hittade nu, måste va det här ni pratar om
Ett annat roligt moment som Criterion Games lagt till i onlineläget är möjligheten att få en bild tagen av sig själv när man blir utslagen med Playstation EYE-kameran. Extremt känsliga personer bör dock undvika att titta på TV:n när en motståndare blir utslagen - det har nämligen rapporterats om att dåliga förlorare moonar i kameran vid förlust. Om detta är en trevlig krydda till onlinespelandet eller tvärtom låter jag er själva avgöra.
Redigerat av Unregistered24235, 26 September 2008 - 20:31.
Postad 28 September 2008 - 21:48
Postad 28 September 2008 - 21:50
Postad 28 September 2008 - 22:13
PSN : ra-ic-hu
Redigerat av Cod4life, 28 September 2008 - 22:14.
Postad 29 September 2008 - 20:32
Hmm, är man tvungen o spela om allt för o få trophiesarna som det uppdaterats med nu???
Man akn plocka ganska många trophies utan att starta ny save. Dock så går det inte med alla. t.ex att få licenserna igen. Sparade min savefil på ett USB minne så jag snabbt kan fixa alla trophies och sedan bara lägga in min gammla save fil igen.
Postad 30 September 2008 - 15:58
Man akn plocka ganska många trophies utan att starta ny save. Dock så går det inte med alla. t.ex att få licenserna igen. Sparade min savefil på ett USB minne så jag snabbt kan fixa alla trophies och sedan bara lägga in min gammla save fil igen.
Det var faktiskt inte en sån j*vla dum idé, Skrik till om det funkar... eller om du rent av vet att det gör det.
Psn id:SWE-666
Postad 30 September 2008 - 20:32
EDIT: Har hållit på ett tag att fixa trophies osså får man se den helt obegripliga trophyn "Send a mugshot" som kräver en usb kamera. Det är ju knappast värt att köpa en bara för det. Ville ju ha en platinum trophy
Redigerat av Unregistered883bce2a, 03 October 2008 - 12:21.
Postad 05 October 2008 - 11:04
Är det fler än jag som har problem att spela online efter den senaste uppdateringen med motorcyklarna?
Kan vara inloggad på PSN, men så fort jag joinar ett game, bil eller motorcykel spelar ingen roll, så säger den att det är nåt problem med brandväggen och att jag inte kan få kontakt med dom andra spelarna.
Detta problemet är endast på burnout, inga andra spel har jag problem med online.
När detta händer så dör även internet på mina andra datorer, en trådad stationär, och en bärbar på wlan.
Så man får starta om både router och modem så funkar det igen...
Hoppas någon kan komma med några tips!
Mvh Mikael
Postad 05 October 2008 - 12:22
Att man med andra ord redan har gjort de grejerna, men måste göra dem igen för att få dem som Trophys?
/Jocce
Postad 05 October 2008 - 12:31
Postad 05 October 2008 - 13:31
Hej!
Är det fler än jag som har problem att spela online efter den senaste uppdateringen med motorcyklarna?
Kan vara inloggad på PSN, men så fort jag joinar ett game, bil eller motorcykel spelar ingen roll, så säger den att det är nåt problem med brandväggen och att jag inte kan få kontakt med dom andra spelarna.
Detta problemet är endast på burnout, inga andra spel har jag problem med online.
När detta händer så dör även internet på mina andra datorer, en trådad stationär, och en bärbar på wlan.
Så man får starta om både router och modem så funkar det igen...
Hoppas någon kan komma med några tips!
Mvh Mikael
Finns ett gäng portnummer som kan vara idé att öppna i sin router om man har problem med att komma online. De finns listade i Burnout-manualen.
TCP Ports: 21800-21899
UDP Ports: 3659,6000,9565,9570
Låter ju dock lurigt att alltihop dör :S Men det är det enda tipset jag kan ge.
Postad 05 October 2008 - 13:48
Postad 06 October 2008 - 12:24
Läste på Criterions egna forum om en kille som hade samma problem, han hade samma router som mig.
Han hade löst det genom att uppdatera firmware på routern, det har jag också gjort nu men har dock inte provat om det går att spela online.
Men det är ju lite märkligt att det funkade hur bra som helst att spela online, det var efter uppdateringen med motorcyklarna det började strula.
Men men, tack för er hjälp iaf!
Mvh
Postad 06 October 2008 - 15:11
Postad 07 October 2008 - 18:48
Måste va nått fel nånstans, eller nått specialtrick?
Hur gör man?
(O verkar juh funka med hojar oxo??)
/Jocce
Postad 07 October 2008 - 21:54
mm har också sett det nån som har en förklaring eller egen erfarenhet?Hur fan kan vissa få typ 8-10 sec airtime????
Hur gör man?
/Jocce
Postad 08 October 2008 - 08:52
Har inte testat själv men jag tror att manHur fan kan vissa få typ 8-10 sec airtime????
Hur gör man?
/Jocce
Postad 08 October 2008 - 15:10
Har inte testat själv men jag tror att man
Spoiler
Hm, vart isåntfall?
För de ställen där man landar nånstans så får man för kort tid (högsta är väl ner på spåret uppifrån berget?), annars om man bara faller ut i "tomheten" så krashar man innan man landat
Hörde att man kan göra flera snabba hopp i göljd, men får det inte o funka
/Jocce
Postad 08 October 2008 - 15:21
Postad 08 October 2008 - 15:26
Finns ju ett ställe där man kan göra flera stora hopp i rad uppifrån bergsvägen ner till vägen nedanför rälsen. Om man tar satts där kanske man kan ta allt i ett hopp.
Menar du från Windfarm där de håller på o "bygger"?
Provade, funka inte
(med hoj iaf)
/Jocce
Postad 08 October 2008 - 15:34
Sen finns det givetvis andra ställen man kan göra detta på också, bara det inte är så långt mellan hoppen.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
15 bilder
41 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?