Mirror's Edge (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(12)
|
Inga priser |
Postad 24 May 2009 - 22:07
Postad 22 June 2009 - 21:39
Postad 13 July 2009 - 21:39
Postad 13 July 2009 - 22:14
Men det var gratis iaf så jag passade på. Tack för tipset, ska bli kul oxh lira lite nytt och fräscht ME
Postad 14 July 2009 - 01:11
"ska tydligen", är det det du kallar källkritik l2ickard?
Men det var gratis iaf så jag passade på. Tack för tipset, ska bli kul oxh lira lite nytt och fräscht ME
Skulle gärna testat själv men jag har US versionen och på US store så är det inte gratis
Postad 28 July 2009 - 09:09
Postad 28 July 2009 - 11:41
Lycka till!
Postad 28 July 2009 - 12:18
Får instämma. Efter speedrun chapter 4 gav jag upp, och inte fått tillbaka suget att försöka igen. Kände att det inte var värt det. Tror inget spel fått en att bli så förbannad som att köra dessa speedruns. Hur som helst är det en riktig utmaning, tålamodet dras till sin yttersta spets. Lycka till!Bara du är villig att offra någon dosa i dom obligatoriska raseriutbrotten man kan få från det här spelet så ska det inte vara några problem att plocka hem platinumen
Lycka till!
Postad 28 July 2009 - 12:19
Edit: Nu när jag tänker efter kan det bli svårt. Jag har ju ganska många troféer kvar så kanske till nästa helg
Redigerat av Unregisteredda254153, 28 July 2009 - 12:25.
Postad 28 July 2009 - 12:59
Postad 28 July 2009 - 14:36
Nu vet jag inte hur många time trials det finns men en trofé är att man ska få "50 stars". Hoppas det inte är så att man måste vara tvungen att få 3 stars på time trial, då kan det bli svårt
Postad 28 July 2009 - 16:20
50 stjärnor-trofén är lättare än den ser ut att vara, jag har inte ens kommit i mål på alla time trial-banor (...Office
Däremot är speedrun 2 och 9 riktigt jobbiga, dom kommer ta tid.
Frass3: PSN-id? Vill ju jämföra nu
Postad 29 July 2009 - 07:37
Japp, har laddat ner extra banorna men har inte testat ännu.Gött att höra
![]()
50 stjärnor-trofén är lättare än den ser ut att vara, jag har inte ens kommit i mål på alla time trial-banor (...Office). Om du sedan tankar hem Exclusive map och Pure Time Trials, som båda är gratis just nu, så kommer det gå ännu enklare eftersom jag är rätt säker på att dom stjärnor du tar på dessa banor även räknas in, vilket kan kännas lite lurigt ifs.
Däremot är speedrun 2 och 9 riktigt jobbiga, dom kommer ta tid.
Frass3: PSN-id? Vill ju jämföra nu
Körde igenom några time trials igår. Ska satsa på att låsa upp alla först sen kan man börja nöta på de man tror har en chans att få fler stjärnor på.
Postad 29 December 2009 - 02:47
Och racingspel går ut på att...?Men seriöst springa och hoppa på tak och göra kullerbyttor är det enda man i stort sett gör, kan det blir mer enformigt?
Och plattformsspel är väl bara att springa och hoppa?
Och FPS är bara att sikta och skjuta...
Finns många spel som "bara är att...". Det är ju inte vad man gör, utan hur man gör det som är det viktigaste. Men gillar du det inte så gillar du det inte, otur för dig isf
Postad 29 December 2009 - 03:17
Postad 05 April 2010 - 12:47
1. Att det måste vara den låt som jag starkast förknippar med ett spel (räknar inte med Super Mario-theme
2. Hur jäkla bra Mirror's Edge faktiskt var/är. Defenitivt ett av dom bästa spel som kom 2008 och jag tycker fortfarande att det är bland det bästa som man kan spela på PS3.
Ge oss ett releasedatum på tvåan nu, DICE
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 05 April 2010 - 12:47.
Postad 13 January 2011 - 22:43
http://www.aftonblad...ticle8385973.ab– ”Mirror’s edge” som varumärke har en enorm styrka. Karaktären Faith är en ikon och det är något EA faktiskt saknar. Om du kollar på EA:s varumärken så har vi nästan inga karaktärsbaserade spel. Vi har ingen Lara Croft eller Super Mario i vår portfölj. Så att det finns absolut en aptit hos EA att göra mer ”Mirror’s edge”. Vi har inte lagt varumärket på soptippen. Det smids planer om ”Mirror’s edge”, absolut, säger Patrick Söderlund.
Ge. Oss. NU!!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
8 bilder
185 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?