Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Diablo III

2055 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Diablo III (PC) (PC-spel) 9 6.065788 (75) Inga priser
Diablo III (Mac) (Mac-spel) 1 3.5 (1) Inga priser
Diablo III - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 2 (0) Inga priser
Diablo III (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.666666 (2) 235:-
Diablo III (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7.5 (1) 1 902:-
Diablo III: Eternal Collection (Switch) (Nintendo Switch-spel) 1 7.666666 (2) 449:-

Postad 14 October 2008 - 20:06

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Vad menar du?

dom säger ju att man inte ska kunna bygga sin egen character build a la D2 skillträd, alla ska se likadana ut, eller har jag fattat det fel kanske ?

och om alla chars är likadana i grunden så gynner det den som spelar mycket och får dom där runorna som är svåra att få tag i, så får man tuffare skills pga det. det e ju bra.

Postad 14 October 2008 - 20:11

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0

den där time bubblan, den gillar jag inte... eller så gillar jag iden, men jag gillar inte att protoss mothership har EXAKT SAMMA BUBBLA i SC2, iaf vad man har sett ifrån presentationen av protoss, jag tror det va protoss iaf, kan ha fel, e galet trött och sitter fortfarande på jobbet =/

Jo den är nästan exakt likadan. Fast inte så förvånande kanske eftersom båda spelen använder sig av typ samma grafikmotor. Jag tycker den verkar ball i D3, säkert väldigt användbar i multiplayer. Dock känns det inte lika kul i SC2.

Postad 14 October 2008 - 20:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

dom säger ju att man inte ska kunna bygga sin egen character build a la D2 skillträd, alla ska se likadana ut, eller har jag fattat det fel kanske ?

Säger de? Kan jag aldrig tänka mig. Enda jag hört är att statsen ska vara samma för alla. Stats = Str, vit, mana etc.

Postad 14 October 2008 - 23:12

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Alla karaktärer ska se OLIKA ut med skills iaf, de vill inte ha det som i D2 där det inte fanns särskilt många builds att göra.

Postad 14 October 2008 - 23:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Alla karaktärer ska se OLIKA ut med skills iaf, de vill inte ha det som i D2 där det inte fanns särskilt många builds att göra.

De kanske borde fokusera på att göra alla skills lite mer nödvändiga då istället. De har redan tillräckligt många skills för att det potentiellt sett ska finnas många olika, men det är inte speciellt många som är användbara.

Postad 15 October 2008 - 08:43

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

Säger de? Kan jag aldrig tänka mig. Enda jag hört är att statsen ska vara samma för alla. Stats = Str, vit, mana etc.

aha, my bad, jag tänkte inte på att man hade andra "stats" än skillträdet man bygger...

då är ju allt på sin plats igen.

har dock fortfarande inte kommit över det där med tidsbubblan som är lika i båda spelen, känns lite billigt.

Postad 19 October 2008 - 10:47

LmnT
  • LmnT
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Jag tror de kan ta betalt för extragrejer, men inte bara för att spela online. Både D3 och SC2 kommer ju att använda Battle.net så det funkar inte.

Dock ska det finnas 'achievements' a la Xbox 360 i det nya Battle.net... plzzzz.

Killed Diablo [x] 20 points
Level 99 Character [x] 1000 points
Killed Deckard Cain [x] 50 000 points
Got every item in the game [ ] 100 billion points

MUAHAAHAAHAH....

haha, ja det vore nåt. Men då bör väl mest poäng genereras av att dual-wielda två st wirt's leg. :)

läste en intressant tråd på officiella d3-forumet om endless dungeons. Nån som läst det. Riktigt schysst idé i min mening. Hoppas blizz gör nånting i den stilen där man kan tävla i progression.

länk till tråden http://forums.battle...c...00&pageNo=1

Postad 06 November 2008 - 13:19

JoeV
  • JoeV
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Wizard och Barbarian talent tree builder!

http://diablo3x.com/...rd-talent-trees

Postad 06 November 2008 - 20:46

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0

Version 0.1 Alpha... lite väl tidigt att greja med skills va, hehe =P

Lite andra saker från BlizzCon som inte tagits upp här:

• Health/mana orbs har ungefär 1/3:s chans att droppa, och de kan också droppa vid bossfights genom att man slår på bossen. Potions kommer fortfarande att vara kvar men kommer att vara mycket svagare och man kan inte ha dem i bältet
  • Man kommer att kunna samla på sig 'item bags' som utökar utrymmet i ens inventory. Samma som i Titan Quest alltså (och WoW ser det ut som). Stashen kommer att ha mer utrymme än i D2 och kan också uppgraderas
  • Föremål i inventory ska kunna jämföras med det föremål man använder a la Titan Quest
  • Poäng man lagt i en skill ska kunna tas bort, också likt Titan Quest
  • Alla spelare kommer att få sina egna föremål (inga slagsmål längre om itemgrabbers alltså) och man kan plocka upp guld automatiskt om man vill
  • Man kan hyra med sig många mercenaries samtidigt
  • När man dör förlorar man ingen exp längre
  • Level 100 istället för 99
Förresten, är det bara jag som tycker inventory screen suger hårt? Ser ju äckligt ful ut. Jag gillar inte riktigt att de kopierar från WoW att alla föremål bara ska ta en plats var heller. Det var ju faktiskt kul att greja runt med föremålen :'( Liksom... en ring kommer att ta upp lika mycket plats som en GRAND WAR PIKE OF HOLY HELL :/ men ärligt talat måste de jobba mycket med inventory screen i alla fall =P

Postad 07 November 2008 - 10:38

JoeV
  • JoeV
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Många bra uppdateringar och några mindre bra förstås. Vad menar du med att alla spelare kommer få sina egna föremål?

Håller med om att inventory screenen ser lite rackig ut.

Ps. Det är aldrig för tidigt att börja leka med sina skill trees ;)

Postad 07 November 2008 - 14:20

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
När man dödar ett monster kommer den droppa föremål till varje spelare... man ser bara sina 'egna' föremål. Om alla föremål som droppas kommer att vara likadana till varje spelare vet jag inte, förhoppningsvis inte ;) Man kan fortfarande byta med varandra så klart.

Förresten, scrolls of identify är kvar! Tack gode gud, gillar inte alla moderna Action-RPG där föremålen redan är identifierade från första början och hela skärmen är plottad med långa namn när man trycker hotkey för att visa alla föremål...

Postad 07 November 2008 - 15:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Om alla föremål som droppas kommer att vara likadana till varje spelare vet jag inte, förhoppningsvis inte :D Man kan fortfarande byta med varandra så klart.
föremål...

Vore trist för dem med bra mf om det vore så ;)

Redigerat av Zoiler, 07 November 2008 - 15:45.

Postad 09 November 2008 - 17:34

Unregistereda69d2a7a
  • Unregistereda69d2a7a
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0

bara jag som har problem med att "se" fjärde raden ? ser bara övre pixlarna typ, resten är en svart ruta... trist.

Postad 09 November 2008 - 23:53

Haajpojken
  • Haajpojken
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
blizzard teasar en så jag får pippi med alla gametrailers och artwork vill ha, spela nu ,måste ha ,spela ...skit

Postad 10 November 2008 - 15:19

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Helt sjukt att föremål inte har några attribute requirements...

Incidentally, there will be some item requirements, they’ll just be based on Character Level, possible other unknown factors, and sometimes on class. We saw a few class-specific items in the Blizzcon build (axes that only Barbarians could use) but on the whole, characters will be able to wear or use the vast majority of items they find in Diablo III, if they so desire.

Gillar inte riktigt det. Inget val med attributes och man kan equippa vad som helst. Blizzard vill tydligen att man ALDRIG ska behöva göra om sin karaktär på grund av att man tagit fel attributes/skills. Men det blir ju på så sätt mycket mindre möjligheter att customizera sina karaktärer...

Postad 10 November 2008 - 15:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Gillar inte riktigt det. Inget val med attributes och man kan equippa vad som helst.

Jo, men du får tänka på saker som castrate och attackspeed :)

Men det är ju grymt att man kan använda vad som helst nästan. Då har jag min vinnande taktik klar för mig.. no one will see it coming :)

Precis som när jag kom på blizzsorc i D2, muhaha. Riktigt skoj hur förvånade och lätta byten alla är i början när man prövar något nytt.

Postad 12 November 2008 - 09:38

JoeV
  • JoeV
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

När man dödar ett monster kommer den droppa föremål till varje spelare... man ser bara sina 'egna' föremål. Om alla föremål som droppas kommer att vara likadana till varje spelare vet jag inte, förhoppningsvis inte :) Man kan fortfarande byta med varandra så klart.

Gäller detta även för Health/Mana orbs? Eller blir det fight om dessa?

Postad 12 November 2008 - 15:48

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0

The interesting thing about multiplayer and orbs is that they heal all party members in the vicinity, enabling any player to be a makeshift healer. Even if the person picking the orb up is at full health, it will heal others.

Släpps alltså inte enskilt men healar andra i närheten.

Så som jag har förstått det med föremål så om ett monster droppar ett föremål så kommer inte alla spelare få ett föremål var utan bara en person... sen vid nästa monster får en annan person föremålet etc så det delas jämnt. Släpper dem flera föremål får alla ett var eller flera.

Postad 12 November 2008 - 16:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Hmm, det gäller med andra ord att döda ALLA monster på banan innan man kör PvP ;)

- Look a forgotten monster :)
- Hurry up and kill it! It might gif us pOT for EVERYBAADY! We might still WIN!

Svårt att kolla efter pots innan duell också -_-

- Hey, where are you? Come fight ffs!
- Yeah.. cumming. Im just porting around for find new strategy OKPLZ? This is not liferegenhaxx.
- Sure.....

Postad 21 November 2008 - 17:37

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Lite nytt för D3:

A new feature in Diablo III grants experience bonuses for multiple kills in rapid succession. Characters score the usual experience for each kill, and then get a bonus on top of that for any series of kills. This bonus pops up on the screen whenever a character mows down five or more monsters in a row.

Q: Is there any caps on the Killing Spree combo?
A: Yes, there is a maximum combination combo. It’s related to your level but I don’t think anyone can actually get it. It has a theoretical limit, but you are not likely to reach it.

Checkpoints in Diablo 3 function similar to respawn points. Players who die appear back at the last checkpoint they reached, usually at the stairs that they took to reach the current level.

Checkpoints are not spots on the ground that must be clicked, like waypoints were in Diablo II. They aren't visible in the game at all, until your character passes through one, at which point a "checkpoint reached" title pops with flashing graphics.

Postad 26 November 2008 - 01:04

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

A new feature in Diablo III grants experience bonuses for multiple kills in rapid succession. Characters score the usual experience for each kill, and then get a bonus on top of that for any series of kills. This bonus pops up on the screen whenever a character mows down five or more monsters in a row.

Q: Is there any caps on the Killing Spree combo?
A: Yes, there is a maximum combination combo. It’s related to your level but I don’t think anyone can actually get it. It has a theoretical limit, but you are not likely to reach it.

Checkpoints in Diablo 3 function similar to respawn points. Players who die appear back at the last checkpoint they reached, usually at the stairs that they took to reach the current level.

Checkpoints are not spots on the ground that must be clicked, like waypoints were in Diablo II. They aren't visible in the game at all, until your character passes through one, at which point a "checkpoint reached" title pops with flashing graphics.

Precis som i Titan Quest alltså. Verkar som dom lånar fler och fler idéer från TQ. Fast å andra sidan så lånade ju TQ lite från D2. Men ändå. Kul att se, att Blizzard är villiga att låna lite idéer från andra speltillverkare :huh:

Redigerat av Electrified, 26 November 2008 - 01:05.

Postad 29 November 2008 - 14:25

Slater
  • Slater
  • Lärjunge

• 439 inlägg
  • 0
Jag gillade waypoints, mer logiskt att det finns en fysisk sak som gör att man kan ta sig dit än att man bara autosparas. Vissa ändringar är inte bra enligt mig. Gillar det gamla där det fanns "logik". Tex känns det inte logiskt att det trillar liv och mana bubblor ur monster, men flaskor med liv är mer "logiskt". De verkar vilja göra detta till mycket mer arkadaktigt.

Postad 29 November 2008 - 14:39

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0
Hoppas Webhallen skämtar om att det kommer 2009-12-31!!!

Postad 29 November 2008 - 14:47

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
Det är ingen som vet när det kommer, datumet på webhallen betyder ingenting.

Postad 29 November 2008 - 16:10

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Det kommer fortfarande att finnas waypoints i D3. Checkpoints är bara till för att man inte ska behöva gå så långt när man dör eller om man avslutar spelet och skapar nytt. Då kan man börja på senaste nådda checkpoint.

Anledningen är att de vill göra mycket större dungeons än i D2 med längre avstånd mellan waypoints. Kanske för att göra det svårare att göra typ Mephisto/Baal-runs?

Postad 01 December 2008 - 20:38

LmnT
  • LmnT
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

De kanske borde fokusera på att göra alla skills lite mer nödvändiga då istället. De har redan tillräckligt många skills för att det potentiellt sett ska finnas många olika, men det är inte speciellt många som är användbara.

visst är det önskvärt, men i slutändan är det extremt svårt då vissa builds alltid är "bäst" i pve/pvp. Men man kan ju hoppas att dem gör ett försök att balansera det så bra som möjligt.

Sen är det ju ett erkänt faktum att de flesta inte vill experimentera sig till sin personliga build utan istället googla fram den som ger störst outburst. Detta är ju inte så konstigt men gör att många chars blir av samma stil. Detta var väldigt tydligt med vissa klasser i LOD (läs assassins), classic (läs bowazons) och har upprepat sig i andra rpg:s, däribland inte minst world of warcraft.

Postad 08 January 2009 - 14:48

Unregistered32263a93
  • Unregistered32263a93
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Är det någon som vet något nytt om D3?

Är sugen

Postad 08 January 2009 - 18:13

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Intervju från den 23:e December: http://www.1up.com/d...cId=3172030&p=1

Det mest intressanta:

De vill inte att man ska kunna fly från faror lika enkelt som i D2. Dvs man ska inte kunna gå till stan när som helst och hela sig/köpa potions utan man måste använda klass-specifika skills för att fly. Sen har de gjort så att man inte springer så mycket snabbare än fienderna till skillnad från D2.

I D2 var inte vapnena lika bra för t.ex. Sorceress som för de andra klasserna som faktiskt använde vapnena, så de har ändrat så att det kommer vara mer elemental damage iblandat på alla föremål. Sedan finns det affixes som boostar enskilda skills.

Varje föremål kommer att ha en chans att bli socketed, så att man kan lägga in gems (runor kan man bara lägga in i skills för närvarande). I D2 kunde bara icke-magiska föremål få sockets (förutom med hjälp av affixes eller om man socketade den med ett speciellt quest då).

De försöker också fixa så att set items faktiskt blir användbara när man hittat det fulla setet, för i alla Diablo-spel eller kloner som använder set items så hittar man alltid nya, bättre föremål som gör set värdelöst (om ett t.ex. unikt föremål är bättre än ett set item, så är det oftast ingen idé att använda resten av uppsättningen).

Fjärde karaktärsklassen är ganska långt ifrån färdig.

Redigerat av Freezard, 08 January 2009 - 18:18.

Postad 08 January 2009 - 23:50

In go
  • In go
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Slow Time, känns som den spellen är i gång redan nu. :/ Vill ha!!

Postad 09 January 2009 - 12:24

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Har vi tur så släpps det 2010 men det är nog ganska osäkert. Det är Blizzard vi snackar om. De brukar inte direkt stressa ut spel.

Postad 12 January 2009 - 08:23

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0

Har vi tur så släpps det 2010 men det är nog ganska osäkert. Det är Blizzard vi snackar om. De brukar inte direkt stressa ut spel.

nej då kanske någon annan developer hinner komma på något nytt som man inte kan kopiera :)

Postad 18 February 2009 - 00:07

RedGuard
  • RedGuard
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
http://www.1up.com/d...ory?cId=3170586

Hur skulle ni göra om det kom till PC, Xbox360 och PS3? Jag skulle så gärna se det komma på PS3 så man kan sitta i soffan och spela istället. Hoppas verkligen att de släpper det på tv-spel med. Det är ju inte ett spel som kräver mus i mina ögon. Hoppas hoppas :P

Postad 18 February 2009 - 14:59

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Tycker inte att det är musen som i det här fallet ger PC övertaget utan tangentbordet. Åtminstone i D2 så var det riktigt sköntatt kunna byta till fördefinierade skills med hjälp av ett knapp-tryck. Skulle säkert kunna gå att fixa nått på konsol men risken är nog överhängande att man måste dumma ner det lite (=tråkigt). Så jag hade nog valt PC iaf.

Väl Mött!
/Skorpan

Postad 18 February 2009 - 15:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0
Det kräver faktiskt mus om man vill spela på högre nivåer. Ju skickligare man är desto mer kommer man vilja ha mus (öh det lät inte helt rätt men ni fattar). Man kan spela med gamepad om man vill köra på enklare svårighetsgrader mot monster dock, annars ger mus + tb en klar fördel, speciellt i PvP.

Postad 18 February 2009 - 15:21

JoeV
  • JoeV
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0
Diablo ska spelas på PC med tb och mus. Punkt. Om man inte är n00b :)

Postad 19 February 2009 - 21:59

RedGuard
  • RedGuard
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Diablo ska spelas på PC med tb och mus. Punkt. Om man inte är n00b ;)

Har ju inget med noob och göra. Jag börjar trivas i mitt vardagsrum med min 50 plasma och surroundljud. Det är lite socialt och sitta där med medans en polare eller flickvän sitter i soffan bredvid. Att gömma mig i datorrummet igen känns som att gå tillbaka till WoW-tiden :/

Jag vet att jag inte kommer ifrån datorjäkeln med Starcraft 2 men jag hoppas fortfarande att Diablo skall bli spelbart på konsol :wub:

Postad 20 February 2009 - 11:48

Unregistered4fd183bf
  • Unregistered4fd183bf
  • Forumräv

• 535 inlägg
  • 0
hört talas om HTPC?

Postad 21 February 2009 - 07:55

RedGuard
  • RedGuard
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

hört talas om HTPC?

Tvix, Squeezebox, PS3 etc. Hur mycket orkar man med i tv-hyllan? :/

Postad 21 February 2009 - 10:11

SirSkorpan
  • SirSkorpan
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Hur mycket orkar man med i tv-hyllan? :/

Nästan hur mycket som helst :(

Men som sagt jag tror att D3 skulle kännas lite fördummat på konsol. Å andra sidan har jag haft rätt kul med X-Men Legends och Marvel ultimate Alliance på konsol så visst går det att ha kul. Men jag tvivlar på att jag skulle känna att det var ok att ge upp precisionen från mus och tangentbord mot handkontroll (vare sig klassisk DualShock eller remote, eller vad man nu spelar med). Dels har man inte samma möjlighet att ändra setup på spells som med tangentbord och dels (som zoiler sa) kör man mot andra människor så föredrar iaf jag precisionen i mus.

Väl Mött!
/Skorpan

Postad 21 February 2009 - 11:03

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

• 531 inlägg
  • 0
Kan de inte släppa Diablo 3 + Mus bundle? Jag antar att M$ inte vill släppa alternativa kontroller och att allt ska vara standard, men Diablo behöver mus lika mycket som Guitar hero behöver plastgitarrer.

Postad 26 February 2009 - 23:40

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Nytt inlägg på den officiella sidan om ett monster:

http://www.blizzard....ry/unburied.xml

Postad 26 February 2009 - 23:44

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Jag skulle gärna se en konsolversion, dom skulle ju kunna slänga in kb support på konsol version också :) Jag tycker det är betydligt mer soft att sitta i soffan att lira än in i datarummet..

Postad 27 February 2009 - 00:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Nytt inlägg på den officiella sidan om ett monster:

http://www.blizzard....ry/unburied.xml

Fet snubbe, i dubbel bemärkelse.

Mycket historia för ett monster dock. Hoppas de tar med allt i boken så har man en tjockis att läsa vid släppet :)

Postad 05 March 2009 - 01:20

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
har inte med d3 att göra, men blizzard fortsätter även jobbet på d2, och vill nu ha åsikter om vad dom ska slänga in i den nya patchen. åsikter lämnas här.

Postad 05 March 2009 - 12:45

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Coolt, de vill öka intresset för Diablo inför del tre antar jag. Kanske får installera tvåan igen om patchen förändrar mycket.

Postad 31 March 2009 - 03:09

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0
Nytt från BlizzCast 8. Mest UI ändringar, gränssnittet ser riktigt rent och snyggt ut nu. Jämför med det gamla inventoryt...

a backpack for large items such as weapons and gear; a small bag for small items such as gems, scrolls, and runes; and a stash icon exclusively for quest items.

each monster in Diablo III has around 35 death animations that will either randomly play depends on different factors such as the way you kill them, the weapons you use, crits, etc.

Postad bild

Bild 2
Bild 3

Redigerat av Freezard, 31 March 2009 - 03:15.

Postad 01 April 2009 - 20:18

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
ny klass utannonserad. verkar jättebra :)

http://www.blizzard....s/archivist.xml

Postad 02 April 2009 - 00:10

mrbean99
  • mrbean99
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

ny klass utannonserad. verkar jättebra :)

http://www.blizzard....s/archivist.xml

April, april. Någon? :)

Postad 02 April 2009 - 01:01

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

• 1305 inlägg
  • 0

Tyckte först han verkade ball men efter att ha sett Hushhh-attacken där han exploderade i blod så fattade jag att det var ett skämt.

Postad 02 April 2009 - 08:49

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

grattis! du vann internet.

Tyckte först han verkade ball men efter att ha sett Hushhh-attacken där han exploderade i blod så fattade jag att det var ett skämt.

vet inte om han var så ball egentligen. han tålde juh absolut ingenting, och dom attacker som visades verkade inte fungera på alla ;D.

quest bolt, vilken ###### attack =D.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.